Ha ik ben aan het oriënteren op een tweedehands Kona maar loop een beetje vast in alle uitvoeringen. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik ben op zoek naar modellen met bouwjaar vanaf 2020, omdat daar (als ik het goed begrijp) standaard driefasen laden en een groter 10,25 scherm bij zit. Ik heb een budget van 15 a 20 duizend euro.
Nu lukt het mij op occasionwebsites maar moeilijk om te achterhalen of het geadverteerde model ook daadwerkelijk driefasenladen heeft. Vaak staat er wel bouwjaar 2020 en is ook het grotere 10,25 inch scherm te zien, maar als je dan in de opgegeven specificaties duikt staat daar 7kwh opladen.
Wat is de beste manier om te achterhalen welk model ik voor me heb? Hebben alle modellen met een 10,25 inch scherm altijd ook driefasenladen? Zijn alle modellen met bouwjaar 2020 standaard driefasen?
En hebben jullie Kona-rijders nog andere tips waar ik op moet letten bij aankoop? Uitvoeringen/opties die handig zijn om er op te hebben, is een warmtepomp een must? En goede ervaringen met bepaalde dealers?
Bij voorbaat dank!
Nu lukt het mij op occasionwebsites maar moeilijk om te achterhalen of het geadverteerde model ook daadwerkelijk driefasenladen heeft. Vaak staat er wel bouwjaar 2020 en is ook het grotere 10,25 inch scherm te zien, maar als je dan in de opgegeven specificaties duikt staat daar 7kwh opladen.
Wat is de beste manier om te achterhalen welk model ik voor me heb? Hebben alle modellen met een 10,25 inch scherm altijd ook driefasenladen? Zijn alle modellen met bouwjaar 2020 standaard driefasen?
En hebben jullie Kona-rijders nog andere tips waar ik op moet letten bij aankoop? Uitvoeringen/opties die handig zijn om er op te hebben, is een warmtepomp een must? En goede ervaringen met bepaalde dealers?
Bij voorbaat dank!
:strip_exif()/f/image/jKHCYuyRNgPtn7fpiD7d5Cwf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DBEC7Hxvwm5AEaG4rY5AXyWh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iT1c8cWju5KIgxiFyV8515a7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rBVmeEKkKyGNA179BQPBnohg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UP01khHZTSZS8g0fYzDFrLZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rMOJeqQP7LFRhLfQFxLy6ewI.png?f=user_large)
/f/image/qyBT1BN338XtEmKsomda2AWR.png?f=fotoalbum_large)