Helaas gescheduled laden nog altijd niet onder controle, meerdere tests en scenarios geprobeerd zowel in combinatie met wijzigingen in de Tibber / Zaptec als Hyundai app.
Zojuist gepland laden willen starten, en de Zaptec sprong aan, maar de Kona hield het laden tegen (want slaap modus). Deze is uiteindelijk van start gegaan, nadat ik het 'deyr vergrendel' commando stuurde via de hyundai app.
Ik zou dus eigenlijk een scriptje of een automatische flow willen maken die, op basis van een laadschema, de auto laat vergrendelen (met een 1+ minuut delay). Hierdoor wordt de auto wakker gemaakt, en start het laden.
Zojuist gepland laden willen starten, en de Zaptec sprong aan, maar de Kona hield het laden tegen (want slaap modus). Deze is uiteindelijk van start gegaan, nadat ik het 'deyr vergrendel' commando stuurde via de hyundai app.
Ik zou dus eigenlijk een scriptje of een automatische flow willen maken die, op basis van een laadschema, de auto laat vergrendelen (met een 1+ minuut delay). Hierdoor wordt de auto wakker gemaakt, en start het laden.
:strip_exif()/f/image/6lq44VwQa6brnYMweM91pdws.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PC6RfKuj2KhDYUhLV4MxjRIT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/smm8np47NtrCMBLdFnt39KKV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J1t9RcXTQevE9Ar359UrRAOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j2ypDS0U32ip7EYzFueIpdh5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mdLA9fBBodEOZlvuAloGsadv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LGo2bUiPNaryrQKDIHnvQg0z.jpg?f=fotoalbum_large)