Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik voorspel: hij wordt vandaag wereldkampioen en maakt gelijk bekend dat ie op z’n hoogtepunt stopt, gelijk daarna komt Rosberg het podium op voor een verzoeninghoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:41:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Lewis met zijn laatste races bezig is? Hij lijkt zo afwezig alsof het racen hem weinig meer boeit...
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
[ Voor 5% gewijzigd door tuinïnen op 15-11-2020 09:53 ]
Zelfde probleem, ik (poging tot) plan alles op de zondag rekening houdende met ‘t blok 1500-1700u, en heb mezelf nu in een lunchafspraak gemanoeuvreerd... uurtje kijken en de rest vanavond (en dus de hele dag telefoon in de broekzak en autoradio uit).tuinïnen schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:51:
Wat een tricky tijdstip. Gelukkig heb ik dit topic als mijn gids in het leven
Bij de build up zie ik al paraplus, wordt een leuke start straks! (Jammer voor Max up de vuile kant van de baan, maar wel wat leuke dynamiek als RP als p1+p2 t/m de eerste safetycar mag rijden. (Meaning: ze houden ‘t veld mooi compressed omdat ik verwacht dat de racepace van de RP niet hoog genoeg is om het standaard beeld te krijgen van de top die een rondje voorligt op de rest)
[ Voor 12% gewijzigd door dyrc op 15-11-2020 09:56 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:25
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als hij wereldkampioen kan worden, rijdt hij meestal niet zijn beste racehoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:41:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Lewis met zijn laatste races bezig is? Hij lijkt zo afwezig alsof het racen hem weinig meer boeit...
Net nog even de kwalificatie teruggekeken, mooie prestatie van Stroll. Hopelijk komt iedereen goed de glibberende start door en krijgen we een mooie race
Ik gooi jaarlijks alle races in mijn digitale agenda. Vrouw ook op de hoogtetuinïnen schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:51:
Wat een tricky tijdstip. Gelukkig heb ik dit forum als mijn gids in het leven
Maxico inderdaad...tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:56:
Als hij wereldkampioen kan worden, rijdt hij meestal niet zijn beste race
Het begint donker te worden. Willen zo snel mogelijk verder doen want je weet niet hoeveel rood je nog gaat krijgen in de sessie.Martinusz schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:21:
[...]
Waarom kun je niet 5 minuutjes wachten totdat de official bevestigd dat die tractor echt van de baan is? Waarom moest het perse al de baan op met een berekening van als de auto’s in bocht 8 zijn dan zou de tractor weg moeten zijn....
En dan zeggen ze dat safety zo belangrijk is bij F1...
Nee hoor, hoewel ik denk dat hij nog wel bijtekend voor enkele jaartjes zou een vertrek mij niet echt verbazen. Wat heeft hij nog te bewijzen? Ik verwacht zelf dat hij nog 2 jaar bijtekend en stopt wanneer er een costcap komt op zijn loon in 2023.hoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:41:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Die official had dus tegen Masi gezegd dat de tractor weg zou zijn als de wagens in bocht 8 aan zouden komen. Je moet als racedirector natuurlijk wel op je mensen kunnen vertrouwen. Daar kun je moeilijk over blijven doen maar zo was het nu eenmaal. Een leermoment voor Masi en de mensen langs de baan dus. Er zal heus nog wel over gesproken worden bij de FIA.Martinusz schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:21:
[...]
Waarom kun je niet 5 minuutjes wachten totdat de official bevestigd dat die tractor echt van de baan is? Waarom moest het perse al de baan op met een berekening van als de auto’s in bocht 8 zijn dan zou de tractor weg moeten zijn....
En dan zeggen ze dat safety zo belangrijk is bij F1...
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 15-11-2020 10:07 ]
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
Complete chaos op deze baan tijdens de race dan hoor. Kan een lange race worden.tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:07:
Op het moment regent het op circuit... natte start
https://wtf1.com/post/her...sh-grand-prix-qualifying/Theswitch schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:10:
Is er nu al een overzicht van de start na de gridstraffen? Ik kan 'm niet zo snel vinden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Eindelijk weer eens, totale chaos op deze ijsbaan, Duitsland 2019 evenaren?tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:07:
Op het moment regent het op circuit... natte start
Maakt me geen roggel uit wie er wint, als we maar actie zien!
Gaat het een staande of rollende start worden als het zo regent?
Hoewel het waarschijnlijk SC na SC kan worden en/of rood erbij.
Wordt héél spannend
- tweakduke
Ja een code rood zou zo maar kunnen, maar voor hetzelfde geldt glibbert iedereen er goed doorheen. Ik ben blij dat we op tijd beginnen vandaagtuinïnen schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:09:
[...]
Complete chaos op deze baan tijdens de race dan hoor. Kan een lange race worden.
Latifi P1FabianGTI schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:11:
[...]
Eindelijk weer eens, totale chaos op deze ijsbaan, Duitsland 2019 evenaren?
Maakt me geen roggel uit wie er wint, als we maar actie zien!
Kimi P2
Magnussen P3
Hamilton P4 (die heeft ook altijd geluk
En Max die in de eerste boch eruit wordt getikt door bijde Racing Points
[ Voor 9% gewijzigd door Blokker_1999 op 15-11-2020 10:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Normaliter staande. Eerst worden er rondes gereden totdat er een staande start mogelijk is daarna word die start gedaan waarbij de gereden ronde achter de safetycar van de rondes van de race af gaan.hoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:12:
Natte start lijkt me in het 'voordeel' van Max, de RP's starten op de race lijn.
Gaat het een staande of rollende start worden als het zo regent?
Als latifi p1 wordt kan je ervan uitgaan dat russel p11 wordt, die heeft ook altijd pechBlokker_1999 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:13:
[...]
Latifi P1
Kimi P2
Magnussen P3
Hamilton P4 (die heeft ook altijd geluk)
Racelijn? Het nadeel van de racelijn op een natte baan is dat het achtergebleven rubber spekglad is. Alleen heeft dit circuit al 0,0 rubber liggen. Dus waar je rijdt (op of naast de racelijn) maakt geen fluit uit.hoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:12:
Natte start lijkt me in het 'voordeel' van Max, de RP's starten op de race lijn.
Dat dus. Splinternieuwe ondergrond waar nog gaan race op gereden is en met de vele regen zal er ook niet veel rubber meer opliggen van de voorbije dagen.RobertMe schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:
[...]
Racelijn? Het nadeel van de racelijn op een natte baan is dat het achtergebleven rubber spekglad is. Alleen heeft dit circuit al 0,0 rubber liggen. Dus waar je rijdt (op of naast de racelijn) maakt geen fluit uit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Alleen heeft iedereen dan heerlijk koude banden. Geen grip dus chaos en een redelijke kans op weer een safetycar. Eerste prioriteit is dus heelhuids overleven.Martin0 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:13:
[...]
Normaliter staande. Eerst worden er rondes gereden totdat er een staande start mogelijk is daarna word die start gedaan waarbij de gereden ronde achter de safetycar van de rondes van de race af gaan.
Ik heb het idee dat Masi/FIA iets te snel weer naar groen willen tegenwoordig(gisteren dat incident, maar vorige race ook met STR die in de afrondende fase van de SC heel hard langs marshalls reed die nog aan het werk waren). Vervolgens ook nog eens een beetje inconsequent zijn met straffen rond gele vlaggen omdat het niet aantoonbaar was, maar het voelt nu een beetje alsof veiligheid iets te weinig aandacht krijgt.sjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:06:
[...]
Die official had dus tegen Masi gezegd dat de tractor weg zou zijn als de wagens in bocht 8 aan zouden komen. Je moet als racedirector natuurlijk wel op je mensen kunnen vertrouwen. Daar kun je moeilijk over blijven doen maar zo was het nu eenmaal. Een leermoment voor Masi en de mensen langs de baan dus. Er zal heus nog wel over gesproken worden bij de FIA.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Gaat nog wat worden in de eerste ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat ze allemaal wel weten dat je het in de eerste ronde niet kunt winnen en de ronde heel doorkomen belangrijk zal zijn. Kan dus meevallen met de chaos.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:25:
Komt nog eens bij dat het weer regende en de baan nu nog natter zal zijn.![]()
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat snel weer naar groen willen snap ik wel. Je wilt je kijkers ook vasthouden en niet continu laten wachten. Het blijft altijd een lastige beslissing.Transportman schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:24:
[...]
Ik heb het idee dat Masi/FIA iets te snel weer naar groen willen tegenwoordig(gisteren dat incident, maar vorige race ook met STR die in de afrondende fase van de SC heel hard langs marshalls reed die nog aan het werk waren). Vervolgens ook nog eens een beetje inconsequent zijn met straffen rond gele vlaggen omdat het niet aantoonbaar was, maar het voelt nu een beetje alsof veiligheid iets te weinig aandacht krijgt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je weet dit heel zeker?hansvk schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat ze allemaal wel weten dat je het in de eerste ronde niet kunt winnen en de ronde heel doorkomen belangrijk zal zijn. Kan dus meevallen met de chaos.
Ik denk dat er heel wat zullen zijn die meteen voor plaatsen gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, heel zekerDaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:27:
[...]
Je weet dit heel zeker?![]()
Ik denk dat er heel wat zullen zijn die meteen voor plaatsen gaan.
We gaan het zien
Daar hoort deze zeker ook nog bij:
[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 15-11-2020 10:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Grosjean rijdt ook mee hehansvk schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat ze allemaal wel weten dat je het in de eerste ronde niet kunt winnen en de ronde heel doorkomen belangrijk zal zijn. Kan dus meevallen met de chaos.
Grosjean had het in het interview op Sky F1 over mogelijkheden, dus wie weet.DataGhost schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:28:
spoiler:Om zo snel mogelijk je auto in de muur te zetten
Begreep dat Perez blij was met P3 en op slicks verwachtte Max te kunnen pakken bij de start.RobertMe schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:
Racelijn? Het nadeel van de racelijn op een natte baan is dat het achtergebleven rubber spekglad is. Alleen heeft dit circuit al 0,0 rubber liggen. Dus waar je rijdt (op of naast de racelijn) maakt geen fluit uit.
Nat is imo dus 'voordeel' voor Max.
O ja.....dus na ronde 1 vijf auto's eruit.
Zeker, maar 1 ronde of 5 minuten wachten zodat het wel veilig is, dat is prima aan de kijkers uit te leggen. Laat desnoods wat meer beelden zien van waar ze mee bezig zijn, zodat kijkers ook zien dat er iets gebeurd.sjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:26:
[...]
Dat snel weer naar groen willen snap ik wel. Je wilt je kijkers ook vasthouden en niet continu laten wachten. Het blijft altijd een lastige beslissing.
Hoe groot is de kans op chaos achter de safetycar. Zie hoe ze gisteren bij een outlap al moeite hadden om op de baan te blijven. Zolang ze als een treintje rijden zal het redelijk gaan maar anders is het chaos.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:25:
Komt nog eens bij dat het weer regende en de baan nu nog natter zal zijn.![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Tel je dan alleen auto's die starten mee of auto's die nu al uitvallen ook mee?
De chaos al voor de startDaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:33:
Gio in de muur.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zijn toch nog niet begonnen?DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:33:
Gio in de muur.
Eens kijken of Alfa schadeherstel net zo rap is als Red Bull repairs...
Daar zal een volgende keer echt wel rekening mee gehouden worden. Dat van gisteren is gebeurd en kun je niet meer terugdraaien. Het is een leermoment voor Masi en de FIA en daar zullen heus maatregelen genomen worden om dit een volgende keer te voorkomen. Het heeft voor ons nu verder geen zin om er verder over door te bomen.Transportman schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:32:
[...]
Zeker, maar 1 ronde of 5 minuten wachten zodat het wel veilig is, dat is prima aan de kijkers uit te leggen. Laat desnoods wat meer beelden zien van waar ze mee bezig zijn, zodat kijkers ook zien dat er iets gebeurd.
Op F1 tv? Ziggo Sport niets te zien.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:33:
Gio in de muur.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gaat niet gebeuren, want om te repareren moet de auto wel terug komen en dat lijkt niet te gaan gebeuren voor de race.hoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:36:
[...]
Ze zijn toch nog niet begonnen?
Eens kijken of Alfa schadeherstel net zo rap is als Red Bull repairs...
- DaniëlWW2
- Niet online
Pre race show ja.
Maar Max is wel gearriveerd bij de grid. Perez ging ook bijna de grindbak in.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die krijgen ze waarschijnlijk niet op tijd terug en dan is het klaar.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:39:
Gio staat vast in de grindbak. Starten uit pitstraat?
- DaniëlWW2
- Niet online
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat zag je andere dagen ook al. Links valt de zon op het circuit, rechts niet.hansvk schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:40:
Bij Ziggo menen ze te zien dat de kant waar Max staat een stuk droger is dan de andere kant.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij rijdt weer op de baan, kan gewoon starten.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:39:
[...]
Die krijgen ze waarschijnlijk niet op tijd terug en dan is het klaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online

Heeft Lewis ook al eens gedaan op de Nurburgring.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:43:
Giovinazzi zat nog in de auto terwijl hij per kraan uit de grindbak werd gehaald.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Moest wel anders mocht ie niet starten van zijn startplek zoals ik begreep.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:43:
Giovinazzi zat nog in de auto terwijl hij per kraan uit de grindbak werd gehaald.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Daar was ook een slo-mo filmpje van. Maar begrijpelijk. Het hele weekend het snelste en dan de pole "verliezen". Dan snap ik het wel dat hij even een moment voor zichzelf zoekt. Hij breekt in ieder geval niet de tent zoals andere coureurs wel eens doen.Pierre schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:41:
Die foto van Max die Ziggo liet zien (hij zat op de grond) die zat er mentaal helemaal doorheen volgens mij.
- DaniëlWW2
- Niet online
Welke auto?Pierre schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:45:
En nieuwe ophanging, op Twitter stond rechtsvoor helemaal krom.
En ze hebben bij de Duitse TV een krat bier gekregen omdat ze eindelijk wisten waar deze man vandaan kwam ...
Zal gezellig worden daar in de studio...
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Ziet er niet echt droog uit nu hoor...Rtoo schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:48:
Klopt. Positie Max helemaal droog zelfs
- tweakduke
Now Russell hits the wall in the pit lane!
— Formula 1 (@F1) November 15, 2020
RUS 📻: "I crashed... I was going walking speed!"
He returns to the pit box in his wounded Williams#TurkishGP 🇹🇷 #F1 pic.twitter.com/eRTIDtLIN4
Oi oi het is glad
Nee joh.... niet mentaal er door heen, Boos en de beste manier is dan voor max even in een hoekje met de personal trainer de boosheid even weg praten.Pierre schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:41:
Die foto van Max die Ziggo liet zien (hij zat op de grond) die zat er mentaal helemaal doorheen volgens mij.
Een aangezien niets ongemerkt gaat op de paddock komt dat over als of hij geknakt zou zijn.
Cogitationis poenam nemo patitur
Lol en dan helemaal geen opwarmronde? Dat het nu even niet werkt wil niet zeggen dat het op andere circuits ook niet werkt. Als ze dat beslissen dan kun je ook maar beter meteen de bandenopwarmers de deur uitdoen.MrSparkels schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:46:
Andreas Seidl van MC Laren vindt de formatie ronde maar niks ... Banden koelen weer flink af en dat het flink wat ronden duurt voordat de banden gaan werken....
En ze hebben bij de Duitse TV een krat bier gekregen omdat ze eindelijk wisten waar deze man vandaan kwam ...
Zal gezellig worden daar in de studio...
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij staat Russel ook niet op de grid. Maar dat kan afgelopen zijn.
Leek net helemaal droog wat ze lieten zien. En tent stond op de grid.
Verwijderd
- tweakduke
Giovinazzi crashes on the way to the grid 😱
— Formula 1 (@F1) November 15, 2020
The conditions are treacherous and the Italian takes a knock to the front wing after spinning off 💥#TurkishGP 🇹🇷 #F1 pic.twitter.com/NUXpRnNq8d
Die dus ook wat al genoemd werd. Eens kijken hoe ze gaan starten zo dadelijk. Achter een SC is het glijden, een staande start is glijden. Ben erg benieuwd
Max ging in de muur in Hongarije tijdens het rijden naar de grid, toen werd de race toch ook niet afgelast?Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:51:
Zou mij niet verbazen als ze dir gewoon afblazen. Dit gaat toch nergens meer over, de race is nog niet eens begonnen...
Als de monteurs niet als een dolle hadden gewerkt had Max gewoon ernaast gestaan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wanna know something weird? Dirty side of the grid is somehow turning out to be the dry side of the grid... pic.twitter.com/MWgKg9ZylX
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 15 november 2020
Dat “droge” stuk is gewoon de reflectie van de lucht en dat “natte” stuk de refelectie van de tribune. Heel de grid is gewoon zeikes natDoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:53:
[Afbeelding]https://pbs.twimg.com/media/Em2qVeOXcAM4mVF?format=jpg&name=large
[Twitter]
Nvm inzoomen in de foto helpt
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 15-11-2020 10:55 ]
Ja, het asfalt helpt niet mee, maar toen gingen de races ook gewoon door.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.