Hee Solo Türk met zijn F16!
Ik zit er weer klaar voor.
Voorspelling: Veel SC's en glibberen en glijen...
Voorspelling: Veel SC's en glibberen en glijen...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik zou zeggen stekker eruit, dat wordt drama in de eerste bocht, of start maar achter de safety car.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Beide Williamsen starten vanuit pitstraatDaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:50:
[...]
Volgens mij staat Russel ook niet op de grid. Maar dat kan afgelopen zijn.
Op Duitse tv een heel verhaal waarom Mercedes niet wil lopen bij deze temperaturen...tis gewoon te koud voor die gasten....sjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:50:
[...]
Lol en dan helemaal geen opwarmronde? Dat het nu even niet werkt wil niet zeggen dat het op andere circuits ook niet werkt. Als ze dat beslissen dan kun je ook maar beter meteen de bandenopwarmers de deur uitdoen.
Ze krijgen geen temperatuur in de banden en dan wil de auto gewoon niet .
... Permanente bandenwarmers zal in dit geval wenselijker zijn .... Of gewoon een rollende start.
Je kan ook die straaljager laag over het rechte stuk vliegen, is het gelijk droog
Waiting on the world to change
Iets waar ik wel naar kan kijken hoor, dat was een fraai stukje vliegwerk!noo schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:56:
Mensen hier die zeggen om het te staken??? Vreemd.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De hele luchtmacht van Turkije vliegt momenteel over het circuit.
En op weg naar Syrië aldus Ziggo Sport.noo schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:56:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
zo door naar Syrië, zeiden ze op Ziggo Sportnoo schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:56:
Elect a clown, expect a circus.
Volgens het Ziggo commentaar moet die gelijk door naar Syrië...pinda powerrr schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:58:
Je kan ook die straaljager laag over het rechte stuk vliegen, is het gelijk droog
Ophef in 1, 2, 3...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De rest is toch Amerikaans?JeroenTheStig schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:58:
De hele luchtmacht van Turkije vliegt momenteel over het circuit.

@sjaool lekker duurzaam zo’n vliegtuig. Als je dan toch zo’n ding wilt showen, zet hem dan op het grid om de boel droog te blazen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Stel je voor dat ze die regenrace op Hockenheim uitgesteld hadden, is toch juist mooi zo'n spektakel race.
Ze doen maar gewoon een beetje voorzichtig. Auto's zijn veilig genoeg om een crash op deze snelheden te doorstaan.
Ze doen maar gewoon een beetje voorzichtig. Auto's zijn veilig genoeg om een crash op deze snelheden te doorstaan.
Gewoon enkel virtueel racen. Veel makkelijker.loekf2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:57:
Ik zou zeggen stekker eruit, dat wordt drama in de eerste bocht, of start maar achter de safety car.
Klaar voor de race! Cappuccino erbij.
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Pff boeien, dit is een soort gladiatoren gevecht.chevsticks schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:59:
Stel je voor dat ze die regenrace op Hockenheim uitgesteld hadden, is toch juist mooi zo'n spektakel race.
Al sinds F1tv bestaat kijk ik met commentaar van Sky, en dit is de eerste keer dat ik een gezicht zie bij deze bekende stem. In mijn hoofd zag hij er heel anders uitDoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:49:
[Streamable: Replay 2020-11-15 09-33-45]https://streamable.com/58p63i
Gio glijdt eraf op weg naar de start.

Kunnen mensen die zeggen dat de race afgeblazen moet worden s.v.p. dit topic verlaten?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja he. Zet dan gewoon de tv uit, dan heb je wat je wilthansvk schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:58:
Mensen hier die zeggen om het te staken??? Vreemd.
Geen toeschouwers, maar wel 1200 regeringsmedewerkers die hutje mutje op het dak staan.
Elect a clown, expect a circus.
1 crash wel. Maar na impact nog een auto op hun donder kunnen ze echt veel slechter hebben.chevsticks schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:59:
Op Ziggo hebben ze het over een droge kant van Max (gezichtsbedrog, lijkt het) terwijl Sky op de grid constateren dat de linkerkant (STR, PER) veel droger is en dat de roze mercedessen dus een mooi voordeel hebben bij de start.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
offtopic:
Sinds Erdogan Russisch S400 luchtafweer gekocht heeft is dat maar de vraag, de F35's zijn door de VS om die reden gecanceled.
Sinds Erdogan Russisch S400 luchtafweer gekocht heeft is dat maar de vraag, de F35's zijn door de VS om die reden gecanceled.
Zin in de race, het wordt een chaos
Wat is het record aantal safety cars in race ?
Tegenwoordig is er gelijk een safetycar als er een auto onveilig staat, dus dat zal wel meevallen.tuinïnen schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:01:
[...]
1 crash wel. Maar na impact nog een auto op hun donder kunnen ze echt veel slechter hebben.
Kant van Max lijkt idd totaal niet droog wanneer je op de grid zelf kijkt. Vanaf boven gezichtsbedrog.vliegnerd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:01:
Op Ziggo hebben ze het over een droge kant van Max (gezichtsbedrog, lijkt het) terwijl Sky op de grid constateren dat de linkerkant (STR, PER) veel droger is en dat de roze mercedessen dus een mooi voordeel hebben bij de start.
Graag ook Albon op het podium. Dat heeft die jongen nodig...
Ook daar zit altijd nog wel wat tijd tussen.chevsticks schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:02:
[...]
Tegenwoordig is er gelijk een safetycar als er een auto onveilig staat, dus dat zal wel meevallen.
Ze bedoelen droogblazen ipv afblazenSpotmatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:00:
Kunnen mensen die zeggen dat de race afgeblazen moet worden s.v.p. dit topic verlaten?
Hoorde ik nu op de boardradio dat er een safetycar start komt?
Nee dus
Nee dus
[ Voor 14% gewijzigd door chevsticks op 15-11-2020 11:04 ]
Radio HAM: we're expecting a normal start.
Mooizo
Laat het maar los gaan.
Mooizo
HAM krijgt bericht over een waarschijnlijke SC start en dan standing start
Heb er zin in, veel fun allemaal en hopelijk een mooi resultaat voor Max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ook die moeten het topic verlaten. Dan krijgen we straks weer HAM die wint (nou ja, nu misschien ook, maar...)pinda powerrr schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:03:
[...]
Ze bedoelen droogblazen ipv afblazen
Jasphur schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:04:
HAM krijgt bericht over een waarschijnlijke SC start en dan standing start
lol!RoD schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:04:
Radio HAM: we're expecting a normal start.
MooizoLaat het maar los gaan.
Ik zou het doen!
Let's hope op een spannende race met een underdog winnaar en geen gepamper door de FIA.
RACE ON!
RACE ON!
Ik durf geen voorspelling te doen.. Wordt wel spektakel dit.
⏩ PVOutput☀️
Ja las het haha. Maar ik zie een SC op het grid staan dus…
Fijne race, racevrienden!

Ik zou het doen!
Excuses.Spotmatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:00:
Op dan maar naar een nieuw seizoen van Blij dat ik glij !
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Eh ja, ik dacht toch echt gehoord te hebben dat ze juist GEEN SC verwachten, maar ik kan het natuurlijk verkeerd gehoord hebben.
Damn, zit op de 'Corona-proof-verjaardag' van mijn neefje en kom er net achter dat de race in Istanbul zo begint. Ik dacht 13.00u. Geen opname ingesteld o.i.d. 
Fijne race, iedereen!
Fijne race, iedereen!
Qua race de beste setup van dit seizoen. In de zin dat het veel leuker is, dan een perfect goede track, waar alles voorspelbaar verloopt. Gezien de status van het weekend, zal het een race vol drama worden.
Over Verstappen, ik ben er bang voor. De start, hoe de auto op pace komt, de betrouwbaarheid van de auto en de safety cars. Dus al verloopt de start goed, dan zullen er vast en zeker safety cars komen die de situatie van de race omver helpen.
Over Verstappen, ik ben er bang voor. De start, hoe de auto op pace komt, de betrouwbaarheid van de auto en de safety cars. Dus al verloopt de start goed, dan zullen er vast en zeker safety cars komen die de situatie van de race omver helpen.
...
De situatie is voor iedereen hetzelfde dus ik zie op zich het probleem niet.MrSparkels schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:57:
[...]
Op Duitse tv een heel verhaal waarom Mercedes niet wil lopen bij deze temperaturen...tis gewoon te koud voor die gasten....
Ze krijgen geen temperatuur in de banden en dan wil de auto gewoon niet .
... Permanente bandenwarmers zal in dit geval wenselijker zijn .... Of gewoon een rollende start.
"When you grow up your heart dies"
Fijne race mensen! Spreek jullie wel weer bij de eerste rode vlag!
Ben benieuwd hoeveel er een "Ericson hit us" gaan doen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
100% zeker HAM weer een gouden pik vandaag...
Hopelijk kan VER zijn bolide uit de boarding houden en gaat strollie geen kamikaze actie doen in de eerste bochten
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zit er klaar voor, benieuwd hoeveel de race uitrijden!
Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hey ho, let's go! Hey ho, let's go!
They're forming in straight line
They're going through a tight wind…
YouTube: The Ramones - Hey! Oh! Let's GO!!!!!!
They're forming in straight line
They're going through a tight wind…
YouTube: The Ramones - Hey! Oh! Let's GO!!!!!!
Sky meldt dat dit een mogelijkheid is, omdat het al een tijdje niet regent.Vos schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:08:
Volgens de live timing staan de Williams op inters, lijkt me sterk?
...
De spanning zit ook in de autos die erachter zitten. Zie er nog wel 1 achterop klappen 😅Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:06:
Qua race de beste setup van dit seizoen. In de zin dat het veel leuker is, dan een perfect goede track, waar alles voorspelbaar verloopt. Gezien de status van het weekend, zal het een race vol drama worden.
Gezien ze er bij het naar de grid al afgleden lijkt het mij ook sterk, maar als ze toch uit de pits starten, kan ik me voorstellen dat ze het gokken.Vos schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:08:
Volgens de live timing staan de Williams op inters, lijkt me sterk?
Ik meende dat wets verplicht zijn nu? Of is dat alleen bij een full wet start achter de SC.Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:08:
[...]
Sky meldt dat dit een mogelijkheid is, omdat het al een tijdje niet regent.
Wel op inters dus, interessant.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 15-11-2020 11:10 ]
Mogen de race goden onze een fijne race voorschotelen....
Veel plezier allemaal
Veel plezier allemaal
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1327916160239734784Everyone except Russell and Latifi starting on Wets. Russell and Latifi on Intermediates #F1 #TurkishGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 15 november 2020
LAT en RUS op inters, vanuit de box
Fijne race allemaal, de opwarm ronde is al spannend
Benieuwd hoe Lewis start zodadelijk. Heeft altijd erg goede starts in de regen!
PSN: xMaurice93
Geen idee, maar Sky meldde dat bericht over de banden toevallig.Vos schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:09:
[...]
Ik meende dat wets verplicht zijn nu? Of is dat alleen bij een full wet start achter de SC.
...
Vanuit de pits starten ze wel met warme banden, toch? Geen afkoeling door de formation lap en ze kunnen nu nog wel in de warmers blijven.
Wie haalt de opwarmronde?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
't is glijden bij de formation lap.
⏩ PVOutput☀️
Zal iedereen gelijk de pits induiken na de start om op inters te gaan?
Iedereen een fijn en enerverende race gewenst. En hou het gezellig, zoals gewoonlijk. 
Ik denk dat ik mij probeer wat rustig te houden op het forum en lekker van de race ga genieten.
Eens zien hoeveel ronden ik dat vol hou.
Ik denk dat ik mij probeer wat rustig te houden op het forum en lekker van de race ga genieten.
Eens zien hoeveel ronden ik dat vol hou.
Blij dat ik glij is weer begonnen zo te zien
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Absoluut niet.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt me nat zat nog.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:11:
De onboard van VER ziet er eng uit, wat een geglij!
Lekker, nat en overcast, drogende baan, en dan straks weer wat regen.. Dat belooft wat.
Rus en Lat op inters....dat wordt huilen.
Lekker driften met z'n allen
PSN: xMaurice93
Fijne race alleen! Lewis kan zo wel op 'heroïsche' wijze de 7e titel pakken.. door niet vanaf pole te beginnen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Is er redelijke kans dat het weer gaat regenen? Want op deze manier droogt de baan denk ik best snel.
...
Moeten ze wel een keer pitten of mag de hele race op dezelfde band?
Er Liggen ook gewoon echt plassen water hier en daar
Safety Car na een halve ronde? wie zet er in?
Geen warmup lap en ze staan daar toch wel enkele minuten op het einde van de pitlane. Geen voordeel, denk ikDataGhost schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:10:
Vanuit de pits starten ze wel met warme banden, toch? Geen afkoeling door de formation lap en ze kunnen nu nog wel in de warmers blijven.
Grootste voordeel is 1ste bocht die ze vermijden
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Warme bandenhansvk schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:12:
Rus en Lat op inters....dat wordt huilen.
trackweather laat voorlopig geen regen zien.
Zag er zonder slomo al vet uit.Sir_Lion schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:12:
Stroll drifte hem even.
⏩ PVOutput☀️
mogen hele race op wets blijven rijden. Pitstop wel verplicht volgens mij.hoevenpe schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:12:
Moeten ze wel een keer pitten of mag de hele race op dezelfde band?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.