Hmmm daar zeg je wat. Volgens mij hebben we op mijn werk wel etiketten waarmee ik in het klein eens kan experimenteren.
Of geen schaalverdeling, maar alleen cijfers.
Dat is een optie, ware het niet dat dit ontwerp is wat in mijn hoofd zit

Edit: of zogenaamde “pin striping tape” gebruiken. Wordt ook toegepast op motorvelgen.
Dat kende ik niet. Mijn eerste gedachte was "ja, da's leuk voor rechte lijnen", maar je kunt er ook goed een
bocht mee maken. Is ook vergevingsgezind, lukt het niet, trek je het eraf en doe je het op nieuw. Deze houd ik in gedachten!
Ja, of uit een zelfklevend A4-blad oid (mijn lasersnijder kan - net - 30x30 snijden). Goede tip!
Of een ouderwetse tekentafelplotter laten tekenen

Ha, als ik die had had ik het waarschijnlijk al voor elkaar

Helemaal geen gek idee, ben alleen bang dat ik bij die methode met hetzelfde probleem zit als nu. Het maken van een mal uit dun maar stevig karton lukt me al goed. Het gaat mis op het moment van spuiten. Maar zoals ik hierboven al schrijf moet ik van dat idee misschien afstappen en met vinyl strips gaan werken. Toch bedankt voor de tip!
Wow wow wow wat zeg je daar nou "strak krijg je het toch niet"?!? Dat is niet mijn instelling hoor

Dit gaat me lukken, als ik uitgevonden heb hoe.
dan beter met mooie zwieren en evt een vrouw inschakelen . Ieder zijn specialiteiten.
Geen gek idee maar niet mijn stijl. Ik bedoel met mooie zwieren, mijn vrouw heeft zich ook wel over dit probleem gebogen met weet van mijn aan autisme grenzend perfectionisme dus die kijkt wel uit

Edit: kwastje met rode verf is eigenlijk beter, dan eerst blank lakken, dan rode verf, die kun je dan redelijk makkelijk corrigeren.
Hmmm, dat is geen gek punt. Ik heb het zwarte bord met opzet mat zwart gemaakt, maar ik denk dat je glijk hebt dat het met een laklaag beter corrigeren is.
Dat is dus precies wat ik heb gedaan

of met de lasersnijder uit de achterplaat snijden, plexiglas er achter en een kek lampje
Dat is helemaal geek gek idee, en als ik een grotere/sterkere lasersnijder had gehad had ik zoiets wel overwogen. Ik kan net 30x30 cm snijden, en met wind mee kom ik door extra licht 3mm berkentriplex heen. Het 8mm Gamma-multiplex van het uiteindelijke object is onmogelijk met een diode-laser van 4500mW.
Ik heb vanavond nog een poging gewaagd met schilderstape, met een passer etc wat getekend, en dat met een splintenieuw hobbymesje uitgesneden. Dat kan er qua strakheid net mee door voor mijn doel maarrrrr.... de zwarte verf beschadigt
Ik ga de optie van die pin striping tape eens verkennen. Als dat werkt de cijfers als stickers er op en dan ben ik happy! Ook testen met een zelfklevend etiket
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant