Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:35

Superkiwi

Hoi doei

Twixie was laat wakker vandaag :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• mark28179
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 12:44
Twixie schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Dat is automatisch zo met child accounts, en kan je niet wijzigen voor zover ik weet. Is bij ons in elk geval ook zo.

Off-topic: de bezittelijke voornaamwoorden zijn mijn/m’n en zijn/z’n. Noem me gerust een grammar nazi, maar gewoon systematisch me/ze vond ik lastig lezen.
Ok, top bedankt voor de info daar kan ik wat mee. Tot welke leeftijd duurt een kinderaccount en wordt deze dan automatisch omgezet naar een volwassen account?

En hoe zit het met de hdmi die bij de ps5 wordt geleverd. Ik zie hier veel discussies over het wel of niet aanschaffen van een 2.1 kabel. Is de kabel die erbij zit geen 2.1 kabel dan?

Dan gaan we zo eerst maar eens een ps+ abonnement nemen om meer uit het apparaat te halen

[ Voor 12% gewijzigd door mark28179 op 28-03-2021 09:52 ]

mark28179 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:26:
[...]

Ok, top bedankt voor de info daar kan ik wat mee. Tot welke leeftijd duurt een kinderaccount en wordt deze dan automatisch omgezet naar een volwassen account?

En hoe zit het met de hdmi die bij de ps5 wordt geleverd. Ik zie hier veel discussies over het wel of niet aanschaffen van een 2.1 kabel. Is de kabel die erbij zit geen 2.1 kabel dan?

Dan gaan we zo eerst maar eens een ps+ abonnement nemen om meer uit het apparaat te halen
De meegeleverde kabel is 2.1 dus die kun je gewoon gebruiken. Er waren eerder twijfels omdat er geen "Ultra High Speed" op de kabel staat, maar dit betekent alleen dat die niet gecertificeerd is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

mark28179 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:26:
[...]
Tot welke leeftijd duurt een kinderaccount en wordt deze dan automatisch omgezet naar een volwassen account?
Ik dacht dat pas op 18 jaar een Child Account omgezet kan worden in een Master Account en dus onder het juk van parental controls e.d. kan ontsnappen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Op aanraden hier Control uitgespeeld en platinum, maar vond het toch wel een pittige klus. De map vond ik erg onoverzichtelijk. Heb me kapot gezocht door alle gangen en tunnels. Daarbij de hoogte verschillen die ook moeilijk te zien waren. Opzich wel een unieke game.

Komende periode is kijken of ik door Valhalla heen kan komen. Daarna Ratchet en Clank!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 25-11 09:59
Eerste uren in It Takes Two erop zitten en erg positief. Leuke storyline met soms ingewikkelde puzzels die de game leuk houden.

CardMapr.nl

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De game blijft lekker doorverkopen inmiddels 6,5 miljoen keer las ik net. Tevens speelt 50, 2% van de spelers de game uit, ter vergelijking met andere games:

Marvel’s Spider-Man – 50.8%
Assassin’s Creed Origins – 38.2%
Far Cry 5 – 36.7%
Days Gone – 34.7%
Horizon Zero Dawn – 34.1%
Assassin’s Creed Odyssey – 30%
The Witcher 3 – 29.8%
Death Stranding – 28.6%
Red Dead Redemption II – 28.2%
Watch Dogs 2 – 24.9%
Assassin’s Creed Valhalla – 19.8%

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
UnitedJunk schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:29:
Eerste uren in It Takes Two erop zitten en erg positief. Leuke storyline met soms ingewikkelde puzzels die de game leuk houden.
Ziet er wel interresant uit maar het geforceerde 'hoe gaan kinderen met geschieden ouders om' thema houd me tegen, daar ben ik zo niet de doelgroep voor :+

Wil ik de game spelen heb ik sowieso een extra controller nodig.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 16:58
Ik vond GoT een flinke slog worden halverwege het tweede eiland... Daar ook maar gestopt.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
Ik vraag me af hoeveel procent alle sidequests van GoT ook heeft uitgespeeld. De main story was wel te doen maar die sidequests waren me een partij langdraderig!

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 28-03-2021 12:59 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
DM89 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:55:
Zojuist Ghost of Tsushima uitgespeeld, de hype was groot maar vind het spel toch tegen vallen. Grafisch heeft het soms zijn hoogte punten maar vaak ziet het er naar mijn mening verouderd uit. Het is gewoon niet mijn soort spel en ik ben waarschijnlijk ook een beetje open-world moe 😅
Smaken verschillen natuurlijk, je moet er rekening mee houden dat SP een kleinere studio is dus die kan nooit de grafische kwaliteit van een RDR2 neerzetten. Maar ik vind het geen lelijke game ik had bijvoorbeeld niet het idee dat het er lelijker uitziet dan Valhalla. Qua belichting was GoT erg sfeervol, regen en wind zagen er ook mooi uit. Gras en bloemen wareb erg mooi. Enkel de textures waren niet overal van de hoogste kwaliteit

De setting is natuurlijk een smaakding, maar ik vind het allemaal kloppen, het volgen van een vos, toegang tot een tempel vinden, Haiku schrijven, mediteren, de wind als navigatie etc. Wat mij betreft veel orginele concepten. En ik had vrij snel de flow van vechten te pakken om echt als een baas al die vijanden neer te choppen, heerlijk. Verder de keuze om ook alles als stealth uit spelen, wat ook nog eens beter werkte dan in AC gamed.

Er gaat ongetwijfeld een GoT 2 komen, ik ben benieuwd wat ze met een iets groter budget kunnen neerzetten maar voor mij is het bijna een instabuy.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 28-03-2021 13:07 ]

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:15
Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:06:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk, je moet er rekening mee houden dat SP een kleinere studio is dus die kan nooit de grafische kwaliteit van een RDR2 neerzetten. Maar ik vind het geen lelijke game ik had bijvoorbeeld niet het idee dat het er lelijker uitziet dan Valhalla. Qua belichting was GoT erg sfeervol, regen en wind zagen er ook mooi uit. Gras en bloemen wareb erg mooi. Enkel de textures waren niet overal van de hoogste kwaliteit

De setting is natuurlijk een smaakding, maar ik vind het allemaal kloppen, het volgen van een vos, toegang tot een tempel vinden, Haiku schrijven, mediteren, de wind als navigatie etc. Wat mij betreft veel orginele concepten. En ik had vrij snel de flow van vechten te pakken om echt als een baas al die vijanden neer te choppen, heerlijk. Verder de keuze om ook alles als stealth uit spelen, wat ook nog eens beter werkte dan in AC gamed.

Er gaat ongetwijfeld een GoT 2 komen, ik ben benieuwd wat ze met een iets groter budget kunnen neerzetten maar voor mij is het bijna een instabuy.
Daar heb je gelijk in. De speelstijl en omgeving is super. Moet dan wel weer zeggen dat het veel van het zelfde is. Deel 2 zou ik ook zeker wel kopen.

Het zal er ook wel aan liggen dat veel games voortaan open world zijn en dat gaat me een beetje tegen zitten 😅

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
GoT was een leuke game maar wel aardig repetitief. Als er een deel 2 komt zou ik zelf wat meer variatie in de missies en sidequests enzo zien.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Wat mij betreft zouden open world games een soort 'speed run' modus moeten toelaten.

Minder gate-keepen, spelers sneller voortgang laten maken in de story line. Eventueel een getrimde, meer gefocuste storyline. Niets is meer ergerlijk dan een game die gewoon langdradig wordt, en waar je uiteindelijk geen zin meer in hebt.

Als volwassen gamer heb je nu eenmaal niet zoveel tijd meer. En steeds games maar 30-40% uitspelen wordt ook snel saai en doelloos, en ontmoedigend vooral.

Ik weet niet wat de juiste oplossing zou kunnen zijn. Veel gamers willen 6 maand grinden en zoveel mogelijk uit die 60 euro halen. Voor anderen is 60 euro echt niet de grote uitgave (voor corona nog niet eens een avondje restaurant met 2?) en dan mag het ook wat sneller vooruitgaan.

Ik koop alvast geen open world games meer, of toch enkel de must haves. Heb spiderman op platinum uitgespeeld, dat is zowat de enige. En GTA5 Story mode ook uitgespeeld. Ben verder nog altijd met black flag bezig op de ps4 :z :')

Wat enorm jammer is, is dat zoveel game professionals zich zoveel moeite troosten om een dergelijke game te maken, waar de overgrote meerderheid van 'gamers' niet eens aan toekomt/nooit zal aanschouwen.

Ik heb vaak genoeg dat ik bij sommige games zeker wel de omgeving, de art, de feel wil ervaren. Maar absoluut niet 60 uur in de game wil doorbrengen. Dat heb ik bvb met GoT. Ik wil absoluut die art style 'live' ervaren (in engine, niet via youtube bvb), die strakke gameplay/gevechten ook. Maar dan eerder op een soort pick up and play basis, en niet op een manier dat je je helemaal moet toewijden aan die ene game gedurende meerdere weken. Geen progressie, enkel 'in die wereld zijn'. Ga die game dus niet kopen.

De add-ons van Assassin's Creed Origins and Odyssey, zonder combat, enkel exploration, zijn dus een prima toevoeging. Want er is no way dat ik nogmaals aan een dergelijke 'slog' zal beginnen, hoe mooi en enorm de werelden ook zijn. Maar wil wel eens rondlopen in 'ancient egypt'

Ik hoop dat er ooit een no-combat free roam mode komt van de laatste watch dogs, in het futuristische london

/off-topic rant ;)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

UnitedJunk schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:29:
Leuk om te lezen. Wij gaan er zo aan beginnen.

Ik was van plan om te wachten op Dualsense in andere kleuren maar voor deze game haal ik toch een witte in huis. Ben benieuwd.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Amos_x schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:11:
Wat mij betreft zouden open world games een soort 'speed run' modus moeten toelaten.

Minder gate-keepen, spelers sneller voortgang laten maken in de story line. Eventueel een getrimde, meer gefocuste storyline. Niets is meer ergerlijk dan een game die gewoon langdradig wordt, en waar je uiteindelijk geen zin meer in hebt.
Ik heb geen probleem met open wereld integendeel zelfs, maar ik heb wel een probleem met extreem grote open wereld games. Vooral de Ubisift games die je 150 uur kosten en waarvan de content imho meh is.

GoT heb ik 70 uur over gedaan en dat is incl ALLE side missions en collectables, dat is imho prima. Days Gone heb ik 55 uur over gedaan maar niet alles side content. Ik vindt zelf wel dat de sweetspot bij ongeveer 60-70 uur ligt. Mits de settings/content goed is.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Cardwizard schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 06:45:
De 9 games uit de Play at home collectie zijn nu ook beschikbaar, Horizon komt volgende maand
Thnx geclaimed via deze link.

Zitten hier nog gouden tips tussen? ben wel toe aan een wat korteren indy game. Ben Subnautica al aan het downloaden. Moss lijkt me ook erg leuk maar ik heb helaas gen PSVR.

• FMS
  • Niet online

FMS

Subnautica is pretty amazing qua sfeer. Gameplay is erg effectief in het creëren van de ondewater setting. Af en toe spooky. Verwacht echter geen tripple A verfijning.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:43:
[...]

Thnx geclaimed via deze link.

Zitten hier nog gouden tips tussen? ben wel toe aan een wat korteren indy game. Ben Subnautica al aan het downloaden. Moss lijkt me ook erg leuk maar ik heb helaas gen PSVR.
Ik ken de games ook allemaal niet maar wat ik gelezen heb zijn Moss (VR) en The Witness (puzzelgame) wel goede spellen. (krijgen goede reviews)

[ Voor 48% gewijzigd door Zonekill op 28-03-2021 15:03 ]

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 00:55
Ik heb een vraag mbt een verwijderde game. Ik wilde Just Cause 4 verwijderen. Deze stond op m'n externe hdd. Ik zie nu echter nog iets van Just Cause tussen met games en apps staan aan de linker kant. Ik kan dit niet verwijderen dmv options. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLjMIpUI1DQasimL13NvLF1kiXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rF0gpl2VLaf9lFUNRO3wrhZM.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Mondaatje

Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:43:
Zitten hier nog gouden tips tussen? ben wel toe aan een wat korteren indy game.
Sowieso allemaal claimen via store.playstation.com zodat je eender wanneer later nog een spel kunt uitproberen.
Rez en Thumper zijn zeker het proberen waard waarbij je na 10 minuten al weet of het iets voor je is of niet. The Witness is een van mijn all-time favorites maar ik heb dan ook een zwak voor puzzelgames.

Verwijderd

Monda schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:44:
Ik heb een vraag mbt een verwijderde game. Ik wilde Just Cause 4 verwijderen. Deze stond op m'n externe hdd. Ik zie nu echter nog iets van Just Cause tussen met games en apps staan aan de linker kant. Ik kan dit niet verwijderen dmv options. Iemand een idee?

[Afbeelding]
Rebuild database al uitgevoerd?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2021 16:50 ]

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:24

[Afbeelding]
Download weer starten en direct verwijderen. Dan gaat ie weg

• UnitedJunk
FMS schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Leuk om te lezen. Wij gaan er zo aan beginnen.

Ik was van plan om te wachten op Dualsense in andere kleuren maar voor deze game haal ik toch een witte in huis. Ben benieuwd.
Enige nadeel van de game is dat deze niet optimaal gebruik maakt van de DualSense controller zoals bij Astro. Voor een PS5 optimised game had ik dit toch verwacht. Maar alsnog het geld meer dan waard.

CardMapr.nl

• FMS
  • Niet online

FMS

UnitedJunk schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:27:
[...]

Enige nadeel van de game is dat deze niet optimaal gebruik maakt van de DualSense controller zoals bij Astro. Voor een PS5 optimised game had ik dit toch verwacht. Maar alsnog het geld meer dan waard.
Dat is wel een gemis inderdaad.

Zojuist eerste boss verslagen. Dit spel is écht heel leuk! Dikke lol hier.

• RaijRaij
  • Laatst online: 23-11 20:23

[Afbeelding]
Verwijderen via opslag bij settings ipv in het homescreen voorkomt dit geloof ik.

• Monda
@Verwijderd @Wesley-groet @RaijRaij

Thnx! Het is gelukt via database reconstructie. Volgende keer zal ik preventief werken volgens jullie tips.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
Voor de liefhebbers die hem nog niet hebben, GTA V Premium Edition is nu 11 euro bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...tion-ps4/9200000093173761

Als je een cadeaubon van 10 euro erbij besteld heb je ook nog eens gratis verzending. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 28-03-2021 19:49 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:53 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Gynnad schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:48:
Voor de liefhebbers die hem nog niet hebben, GTA V Premium Edition is nu 11 euro bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...tion-ps4/9200000093173761

Als je een cadeaubon van 10 euro erbij besteld heb je ook nog eens gratis verzending. ;)
Komt er nog een PS5 versie? En dan als upgrade of als nieuwe aankoop? Wil zeker nog een keer GTA uitspelen, was voor mij destijds de reden om de PS3 te kopen :)

• Gynnad
  • Laatst online: 11:17
CyBeRSPiN schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Komt er nog een PS5 versie? En dan als upgrade of als nieuwe aankoop? Wil zeker nog een keer GTA uitspelen, was voor mij destijds de reden om de PS3 te kopen :)
Komt ergens in 2021 verwachten ze naar de PS5, zie ook https://www.xgn.nl/nieuws...t-auto-v-naar-ps5-in-2021.

Maar zou mij ook niet verbazen als het nog wordt uitgesteld. Ik heb hem nog niet gespeeld, voor 11 euro een prima deal. :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:52:
[...]

De game blijft lekker doorverkopen inmiddels 6,5 miljoen keer las ik net. Tevens speelt 50, 2% van de spelers de game uit, ter vergelijking met andere games:

Marvel’s Spider-Man – 50.8%
Assassin’s Creed Origins – 38.2%
Far Cry 5 – 36.7%
Days Gone – 34.7%
Horizon Zero Dawn – 34.1%
Assassin’s Creed Odyssey – 30%
The Witcher 3 – 29.8%
Death Stranding – 28.6%
Red Dead Redemption II – 28.2%
Watch Dogs 2 – 24.9%
Assassin’s Creed Valhalla – 19.8%
Sterker nog dat ging om Platinum trophy toch? Niet uitspelen als in Main story.

Nu zijn Sony platinums meestal niet zo lastig maar toch een nette score.

Edit: Hoge score ook voor de AC games, waar Platinum veel meer werk is.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 28-03-2021 20:31 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Gynnad schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:02:
[...]

Komt ergens in 2021 verwachten ze naar de PS5, zie ook https://www.xgn.nl/nieuws...t-auto-v-naar-ps5-in-2021.

Maar zou mij ook niet verbazen als het nog wordt uitgesteld. Ik heb hem nog niet gespeeld, voor 11 euro een prima deal. :)
Tweede helft 2021 overigens. Dus duurt nog wel even.

Timothy3000 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:51:
GoT was een leuke game maar wel aardig repetitief. Als er een deel 2 komt zou ik zelf wat meer variatie in de missies en sidequests enzo zien.
Ja dat had ik ook wel, verhaal boeide mij niet zo en dan ben je daarbuiten wel continu hetzelfde aan het doen.

Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb geen probleem met open wereld integendeel zelfs, maar ik heb wel een probleem met extreem grote open wereld games. Vooral de Ubisift games die je 150 uur kosten en waarvan de content imho meh is.
Aah ik vind dat dus echt heerlijk. Ik heb 240 uur in AC Odyssey (platinum voor de main game en alle trophy’s voor DLC) en nu 140 uur in Valhalla (net niet platinum nog) en dan spoel ik het verhaal nog door ook :P

Gewoon lekker unlocken, Tempels vrijspelen, levelen, gear zoeken. Mij maken ze er blij mee, echt voor mij gemaakt zo lijkt het. Zeker in deze tijd waar je in het echt nergens heen kan :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Donstil schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:22:
[...]
Edit: Hoge score ook voor de AC games, waar Platinum veel meer werk is.
Die percentages gaan niet over het aantal spelers wat platinum haalt maar puur over het uitspelen ;)

Superkiwi schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Die percentages gaan niet over het aantal spelers wat platinum haalt maar puur over het uitspelen ;)
Echt? Ooh Ik hoorde in een podcast dat het om de platinum ging dus had dat aangenomen (en geen bron gelezen verder)

Dan zijn het dus ineens eigenlijk weer slechte scores. 50% speelt dus maar een story driven game uit als GoT, valt me tegen.

Wat anders. Dit hele weekend al moeite met PSN. Meer mensen daar last van?

Ik zie users niet. Of krijg daar een foutmelding.
Connecten uit slaapstand duurt lang. Etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jS7_97ELwnikxjI1AsirKxUAEOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ng5n426F4gC0CtSIin2QCOc4.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn netwerk thuis is het niet.

Edit: Hoor van online spelers hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 28-03-2021 21:48 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Donstil schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:36:
[...]
Echt? Ooh Ik hoorde in een podcast dat het om de platinum ging dus had dat aangenomen (en geen bron gelezen verder)
Voor platinum percentages zijn het echt veel te hoge getallen, ongeveer een tien keer te hoog ;)
Ik snap het zelf ook niet hoor dat maar zo weinig mensen een game uitspelen.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:26
Donstil schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Dan zijn het dus ineens eigenlijk weer slechte scores. 50% speelt dus maar een story driven game uit als GoT, valt me tegen.
Ik 3% 🤣. Vond het middelmaat die ik niet echt gewend ben bij Sony.

Verwijderd

Monda schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:38:
@Verwijderd @Wesley-groet @RaijRaij

Thnx! Het is gelukt via database reconstructie. Volgende keer zal ik preventief werken volgens jullie tips.
Standaard doe ik dit een keertje per maand, blijft ook je PlayStation lekker vlot en gezond :)

• pelidee
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:39:
Wat anders. Dit hele weekend al moeite met PSN. Meer mensen daar last van?

Ik zie users niet. Of krijg daar een foutmelding.
Connecten uit slaapstand duurt lang. Etc.

[Afbeelding]

Mijn netwerk thuis is het niet.

Edit: Hoor van online spelers hetzelfde.
Was hier ook ja. In plaats van 'Pietje Puk' komt online (als je dat aan hebt staan voor bepaalde vrienden), kwam er 'Andere speler' komt online.

Verder ook wat trager met uitnodigen etc.

Zal wel aan PSN hebben gelegen, nog niet eerder gehad op de PS5.

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Hey luitjes, als het goed is gaat deze week mijn PS5 komen. Heeft iemand nog een goeie tip wat een goeie 1ste start game is om de kracht van dit brute apparaat te zien :).

Vast wel ergens gezegd in hier maar om al die pagina's door te spitten.. :P

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:37
Triel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:21:
Hey luitjes, als het goed is gaat deze week mijn PS5 komen. Heeft iemand nog een goeie tip wat een goeie 1ste start game is om de kracht van dit brute apparaat te zien :).

Bovenin vind je een zoekbalk, als je daar al het woord 'kracht' invult en op zoeken drukt heb je je antwoord.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:15

Astro's Playroom: laat vooral de kracht zien van de DualSense.
Miles Morales: Mooie graphics en bijna geen laadtijden.

Dus met die 2 zou ik beginnen als je de PS5 binnen hebt.

• pelidee
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Astro's Playroom: laat vooral de kracht zien van de DualSense.
Miles Morales: Mooie graphics en bijna geen laadtijden.

Dus met die 2 zou ik beginnen als je de PS5 binnen hebt.
En als je van Races games houdt is Dirt5 ook een aanrader. Ook erg mooie graphics.
Uiteraard wel een 4K TV/Monitor die ook genoeg FPS aankan... :+

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:54

Lapras

Ice beam

Dit weekend een groot gedeelte van It Takes Two gedaan, althans, ik vermoed dat we tegen het einde aan zitten.

Erg vermakelijk. De creativiteit van de makers is bewonderingswaardig. Elke keer wordt er net voldoende toegevoegd om het interessant te houden. Wel is het wat kinderachtig allemaal, maar daar trek ik me over het algemeen wat meer van aan dan anderen. En als May nog één keer Cody roept, dan doe ik iemand wat aan.

Verder wel echt een aanrader.

Dit weekend ook Borderlands op de PS5 geprobeerd. Dat ging niet vlekkeloos. Toen ik de CD erin deed, begon hij de PS4 versie te installeren. Het duurde even eer ik dat door had. Je moet dus apart de PS5 versie downloaden via de Store. Ik dacht dat een spel een waarschuwing zou geven als je een PS4 spel start terwijl er ook een PS5 versie is. Die haptic feedback in de triggers is geinig gedaan, maar je gaat er wel een stuk slechter van mikken. Overigens kan ik mezelf niet overtuigen om nog een keer door het spel heen te gaan. Deel 2 was een stuk beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Lapras op 29-03-2021 10:52 ]

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Thanks mannen voor jullie snelle reacties!!! Top.. ik ga ermee aan de slag haha :)

• FMS
  • Niet online

FMS

WRC9 heeft goede Dualsense implementatie en kost nu €20. En Demon's Souls is meest next gen. Zeker proberen. Zo moeilijk is het niet.

Ik kan niet wachten om vanavond weer verder te mogen met It Takes Two. Zó leuk...
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:31:
[...]

Was hier ook ja. In plaats van 'Pietje Puk' komt online (als je dat aan hebt staan voor bepaalde vrienden), kwam er 'Andere speler' komt online.

Verder ook wat trager met uitnodigen etc.

Zal wel aan PSN hebben gelegen, nog niet eerder gehad op de PS5.
Ja denk ook wel Psn. Hele weekend was het wel overigens. We hadden het allemaal wel een beetje.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:22
Ik was super hyped voor GoT, al bij de release maar toch gewacht tot er een goede deal was. Uiteindelijk mét deal gekocht en euhm .. ik vind het wat saai?

Begrijp me niet verkeerd: het spel is prachtig, wereld is sfeervol, muziek klinkt erg goed. Maar goddamnit het verhaal trekt me niet aan na zo'n 5-tal uurtjes.. Het is nogal schokkend nadat ik GoW heb uitgespeeld paar dagen terug. Ik kon toen moeilijk de controller wegleggen en was ik hooked.

GoT lijkt me dan weer zo'n typisch open-wereld spel zoals de AC's (die ik overigens niet meer koop.)
Mja, misschien toch een bevestiging van niet mijn type spel? Nochtans, ik ben absoluut fan van Japan en aldus de reden dat ik alles wel prachtig vind aan het spel, maar het verhaal.. of beter gezegd de mechanics: loop hier gaat dit doen, loop terug met hostages. Ik weet niet.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door jmignolet op 29-03-2021 14:34 ]

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 12:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lapras schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:52:
Dit weekend een groot gedeelte van It Takes Two gedaan, althans, ik vermoed dat we tegen het einde aan zitten.

Erg vermakelijk. De creativiteit van de makers is bewonderingswaardig. Elke keer wordt er net voldoende toegevoegd om het interessant te houden. Wel is het wat kinderachtig allemaal, maar daar trek ik me over het algemeen wat meer van aan dan anderen. En als May nog één keer Cody roept, dan doe ik iemand wat aan.

Verder wel echt een aanrader.

Dit weekend ook Borderlands op de PS5 geprobeerd. Dat ging niet vlekkeloos. Toen ik de CD erin deed, begon hij de PS4 versie te installeren. Het duurde even eer ik dat door had. Je moet dus apart de PS5 versie downloaden via de Store. Ik dacht dat een spel een waarschuwing zou geven als je een PS4 spel start terwijl er ook een PS5 versie is. Die haptic feedback in de triggers is geinig gedaan, maar je gaat er wel een stuk slechter van mikken. Overigens kan ik mezelf niet overtuigen om nog een keer door het spel heen te gaan. Deel 2 was een stuk beter.
It Takes Two is echt een verademing qua game ten opzichte van de 13 in 1 dozijn games die vaak uitkomen. Echt een geweldige game. Het heeft echt alles in mijn optiek.
  • Geweldige artstyle en setpieces.
  • Strakke en zeer gevarieerde gameplay.
  • Veel en soms wel echt donkere humor.
  • Een echte coop ervaring die niet te evenaren is met een AI zoals in veel andere games.
Het kinderachtige snap ik aan de ene kant, maar aan de andere kant zou ik dit spel niet graag willen spelen met mijn nichtje, want daarvoor vind ik sommige delen toch wel een beetje te donker :).
spoiler:
Zoals die scene met cutie the elephant.

Veel games die denken volwassen en edgy te zijn, maar slagen er niet in om eenzelfde soort Ooooh wtf reactie uit te lokken dan bij die scene. :) Juist de combinatie van een kinderlijke artstyle en setting met dit soort scenes blijven mij een stuk meer bij dan de zoveelste semi zielige en gruesome death in veel andere games.

Mochten spoiler je niet boeien, dan hier een linkje naar de scene waar ik op doel :).

YouTube: It Takes Two is Dark..

Ik heb echt hardop moeten lachen vanwege het WTF gehalte en dat heb ik niet vaak in een game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 13:54
FMS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:49:
WRC9 heeft goede Dualsense implementatie en kost nu €20.
Wat is hier anders/bijzonder aan? (oprechte vraag)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

@jmignolet Meen ergens gezien/gelezen te hebben dat het verhaal steeds beter wordt en begin inderdaad wat saai is waar je jezelf doorheen moet ploegen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• FMS
  • Niet online

FMS

Martinspire schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:59:
[...]

Wat is hier anders/bijzonder aan? (oprechte vraag)
Lui modus: ik kan me heel erg vinden in dit verhaal.

"WRC 9 lives up to its sim rallying aspirations, giving us a pretty straight forward interpretation. The right trigger, your accelerator, is kept loose, but as you pull it back and your rally car rockets forward, you’ll immediately notice the little clicks and nudges it gives to your finger as gears shift up. The brakes, meanwhile, are kept almost as loose, but add tension and resistance as you reach the bottom of the left trigger’s travel, mimicking some of the feel of a real brake pedal or a loadcell in a high-end racing wheel set up. Its one other bit of information to impart is when you’re slipping to a halt, angrily clicking at your finger and making a bit of a racket as the game tells you off.

The rest of the feedback is reserved for a combination of the haptics rumble and the built-in speaker of the DualSense. You could immediately tell the difference between different surfaces if you needed to, but there’s a great variation from the smooth asphalt’s non-existent feedback, to light gravel giving a steady thrumming buzz as you drive over it, and then heavy gravel where there’s jagged, violent and unpredictable rumble from the haptics. You can add to that the sound of stones kicking up and bouncing off the car’s floor, the sounds conveniently coming from the controller held below your head."

Ik vind vooral het remmen heel gaaf gedaan en het is ook nog eens functioneel. Je voelt wanneer het bijt, wanneer je slipt of blokkeert. ABS voel je ook.

• jmignolet
JoeZuCK schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:09:
@jmignolet Meen ergens gezien/gelezen te hebben dat het verhaal steeds beter wordt en begin inderdaad wat saai is waar je jezelf doorheen moet ploegen.
Aha, goed om te weten. Ik bijt even door :)

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 05:49

Demon Souls

• UnitedJunk
uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:56:
[...]
Het kinderachtige snap ik aan de ene kant, maar aan de andere kant zou ik dit spel niet graag willen spelen met mijn nichtje, want daarvoor vind ik sommige delen toch wel een beetje te donker :).
spoiler:
Zoals die scene met cutie the elephant.

Ik heb echt hardop moeten lachen vanwege het WTF gehalte en dat heb ik niet vaak in een game.
Mee eens haha

spoiler:
Zelfs wij - 2 volwassen mannen - vonden deze scene zielig haha :+ . Lion King is er niks bij

CardMapr.nl

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 13:54
FMS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Lui modus: ik kan me heel erg vinden in dit verhaal.

"WRC 9 lives up to its sim rallying aspirations, giving us a pretty straight forward interpretation. The right trigger, your accelerator, is kept loose, but as you pull it back and your rally car rockets forward, you’ll immediately notice the little clicks and nudges it gives to your finger as gears shift up. The brakes, meanwhile, are kept almost as loose, but add tension and resistance as you reach the bottom of the left trigger’s travel, mimicking some of the feel of a real brake pedal or a loadcell in a high-end racing wheel set up. Its one other bit of information to impart is when you’re slipping to a halt, angrily clicking at your finger and making a bit of a racket as the game tells you off.

The rest of the feedback is reserved for a combination of the haptics rumble and the built-in speaker of the DualSense. You could immediately tell the difference between different surfaces if you needed to, but there’s a great variation from the smooth asphalt’s non-existent feedback, to light gravel giving a steady thrumming buzz as you drive over it, and then heavy gravel where there’s jagged, violent and unpredictable rumble from the haptics. You can add to that the sound of stones kicking up and bouncing off the car’s floor, the sounds conveniently coming from the controller held below your head."

Ik vind vooral het remmen heel gaaf gedaan en het is ook nog eens functioneel. Je voelt wanneer het bijt, wanneer je slipt of blokkeert. ABS voel je ook.
In mindere mate heeft de Xbox controller dat dus ook bij Forza of Wreckfest (vooral bij die laatste met veel wisselingen in ondergrond voel je dat altijd wel goed en al die barrels slippen ook altijd door of blokkeren de wielen). Maar ben wel benieuwd hoe het dan met de PS5 controller speelt. Misschien nog eens goedkoop aanschaffen in de toekomst...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:54

Lapras

Ice beam

UnitedJunk schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Mee eens haha

spoiler:
Zelfs wij - 2 volwassen mannen - vonden deze scene zielig haha :+ . Lion King is er niks bij
Fair enough, dit was een van de betere scenes in heel wat jaren.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ratchet & Clank (2016) krijgt in april een 60fps update voor de PS5.

Leuk voor wie hem nog (een keer) gaat spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2021 19:18 ]

• jmignolet
Chaoss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:17:
[Twitter]

Super! Ik had hem opgestart zo'n 2 weken geleden en kon totaal niet meer wennen aan de 30fps. Toen gestopt en gehoopt op een update. :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:36
[Twitter]

Nice! Heb 'm alleen bijna uitgespeeld :(

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11 16:34
vinom schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:04:
[...]

Nice! Heb 'm alleen bijna uitgespeeld :(
Ow bijna is nog niet helemaal :P

• FMS
  • Niet online

FMS

[Twitter]

Nice! Hier zat ik op te wachten. Mensen die nu een PS5 kopen hebben meteen veel plezier van allerlei enhanced games.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-11 14:50
[Twitter]

Awesome!
Nog maar een keer spelen als opwarmertje voordat de nieuwe komt.

<GoT>NightStalker

• AppleFan2007
[Twitter]

Ik moest toch nog de platinum halen dus dat komt goed uit, dan heb ik er nog iets van plezier aan.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Raem schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:35:
Nu nog een update voor TLOU2 graag!
En Horizon graag :)

TLOU2 vind ik wel erg jammer, zeker gezien GoT direct een 60 FPS patch kreeg. Je zou haast denken dat ze een TLOU2 remastered met factions gaan verkopen o.i.d.

Ik mis overigens bij het lijstje van hoeveel procent een game uitspeelt TLOU2 nog, met 60,7%. Bizar hoog voor zo'n lange game en ook hoog voor Naughty Dog standaarden. Zo heeft Uncharted 4 35,5% en TLOU remastered 40,4%.

Wat dat betreft valt hoe 'divisive' de game is wel mee d:)b

• AppleFan2007
Brogala schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:53:
[...]

En Horizon graag :)

TLOU2 vind ik wel erg jammer, zeker gezien GoT direct een 60 FPS patch kreeg. Je zou haast denken dat ze een TLOU2 remastered met factions gaan verkopen o.i.d.

Ik mis overigens bij het lijstje van hoeveel procent een game uitspeelt TLOU2 nog, met 60,7%. Bizar hoog voor zo'n lange game en ook hoog voor Naughty Dog standaarden. Zo heeft Uncharted 4 35,5% en TLOU remastered 40,4%.

Wat dat betreft valt hoe 'divisive' de game is wel mee d:)b
We hebben natuurlijk meer tijd door thuiswerk en andere dingen die allemaal wegvallen.
Die tijd kan je dan besteden met een paar games uit te spelen.

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Raem schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:35:
Nu nog een update voor TLOU2 graag!
En Death Stranding...

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09:08
Gisterenavond samen met de vrouw gestart met It Takes Two. Erg leuke en vernieuwende gameplay. Enorm uitdagend vind ik het zelf niet en af en toe moet je even wachten als je partner geen enorm ervaren gamer is :D

Maar over het algemeen is het erg grappig in elkaar gezet en is het zeker geen probleem om de cutscenes te bekijken waar ik dat bij de meeste andere spellen vaak zo snel mogelijk over sla. En voor 40 euro zeker de moeite waard, ondanks dat ik nog niet weet hoeveel uren gameplay hierin gaat zitten.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Afgelopen weekend eindelijk mijn PS5 aangesloten om te beginnen met God of War! Waar ik 0,0 kon wennen aan de dualshock controller ligt de dualsense als gegoten in mijn handen! wat een verademing is dat zeg!

Daardoor ook echt plezier aan de console, uiteraard komt dit ook door God of War, wat een pareltje is dat :O Kan wel zeggen dat ik erg verrast ben door de story en de interactie tussen Kratos en Arteus! Heel vet gedaan! De combat synergy Kratos/Arteus is ook vet gemaakt!:D Nu hopen dat de volgende niet te lang op zich laat wachten, maar dat zou wel wishfull thinking zijn :P

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07:58
mfneed schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:11:
Afgelopen weekend eindelijk mijn PS5 aangesloten om te beginnen met God of War! Waar ik 0,0 kon wennen aan de dualshock controller ligt de dualsense als gegoten in mijn handen! wat een verademing is dat zeg!

Daardoor ook echt plezier aan de console, uiteraard komt dit ook door God of War, wat een pareltje is dat :O Kan wel zeggen dat ik erg verrast ben door de story en de interactie tussen Kratos en Arteus! Heel vet gedaan! De combat synergy Kratos/Arteus is ook vet gemaakt!:D Nu hopen dat de volgende niet te lang op zich laat wachten, maar dat zou wel wishfull thinking zijn :P
geruchten gaan eind 2022 helaas

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

mfneed schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:11:
God of War, wat een pareltje is dat :O
Zo gaaf dat je geen slaap hebt gehad sinds je begon? ;)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:19:
[...]

Zo gaaf dat je geen slaap hebt gehad sinds je begon? ;)
Hehe komt het haast op neer ja :D

@mxmemx daar was ik helaas al bang voor

Verwijderd

*knip*
Welkom terug, maar niet echt relevant voor dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Sagat op 30-03-2021 15:07 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 07:07
Goed, en de rest van de "PC vs Consoles" onzin maar gelijk weggeknikkerd, dat voegt bar weinig toe. Jammer dat jullie je zo uit de tent laten lokken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Geronimous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:38:
[mbr]Goed, en de rest van de "PC vs Consoles" onzin maar gelijk weggeknikkerd, dat voegt bar weinig toe. Jammer dat jullie je zo uit de tent laten lokken...[/mbr]
Was maar beetje Spielerij…..😊

Maar zal int vervolg wel 🤫.

Aan de rest: bedankt voor de tips 😉

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Sajaarja
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-04-2021
jmignolet schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Super! Ik had hem opgestart zo'n 2 weken geleden en kon totaal niet meer wennen aan de 30fps. Toen gestopt en gehoopt op een update. :)
Ja bizar hoe snel die 60fps went!
Stoorde me vroeger nooit eraan maar idd een 30fps game speelt ineens niet meer zo fijn

• jmignolet
Geronimous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:38:
[mbr]Goed, en de rest van de "PC vs Consoles" onzin maar gelijk weggeknikkerd, dat voegt bar weinig toe. Jammer dat jullie je zo uit de tent laten lokken...[/mbr]
Begrijpelijk. Wel jammer dat je berichten verwijderd hebt die niets te maken hadden met de PC vs console onderwerp.

Ik vroeg aan iemand of hij GT sport speelde op PS5 gezien hij een simracing rig had.. :?

Verwijderd

.

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:53 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

Zonekill schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:02:
[...]

[...]

En Death Stranding...
Yes please. Als eerder is gezegd zit daar zoveel potentie in een goede implementatie van Dualsense. Ik heb goede hoop dat dat er gaat komen. Incl. 60fps. Zo'n leuk spel om mee te relaxen. Fantastische soundtrack.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Forspoken lijkt mij ook erg gaaf. Had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord tot afgelopen week.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:22
Ratchet and Clank 60fps patch is nu al te downloaden:
https://mp1st.com/title-u...for-60fps-goodness-on-ps5

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Man wat is Insomniac toch een freaking efficiënte studio. Een grote studio met meerdere teams en ook nog eens veel ervaring met VR.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Leuke game wel, speel het nu voor het eerst. Alleen waarom is alles NL gesproken en hoe wijzig ik de taal?
Het gekke is nu dat de cut scenes van slechtere kwaliteit zijn dan de game zelf, apart.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-03-2021 23:35 ]

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:34:
[...]

Leuke game wel, speel het nu voor het eerst. Alleen waarom is alles NL gesproken en hoe wijzig ik de taal?
Het gekke is nu dat de cut scenes van slechtere kwaliteit zijn dan de game zelf, apart.
Systeemtaal naar het Engels zetten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
De lente sale is vanaf vandaag actief in de PS store. Veel games, zoals GoT hebben dikke korting gekregen. Houd de store in de gaten, want kan zijn dat het pas vanmiddag of in de loop van vanavond online staat.

https://blog.playstation....e-promotion-begins-today/

• Monda
Is het bij iedereen zo dat de ps5 geen download start in rust mode? Op de ps4 waren updates vaak al gedownload wanneer ik deze in rustmodus had staan. Nu begint de ps5 pas met downloaden, wanneer ik de m echt weer aanzet, vanuit rustmodus. Een achteruitgang dus.

• zoarakrzs
Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:15:
Is het bij iedereen zo dat de ps5 geen download start in rust mode? Op de ps4 waren updates vaak al gedownload wanneer ik deze in rustmodus had staan. Nu begint de ps5 pas met downloaden, wanneer ik de m echt weer aanzet, vanuit rustmodus. Een achteruitgang dus.
Jawel hoor. Bij mij wordt alles gedownload en zelfs gemeld wanneer deze klaar is via de Playstation app.

Ik zou even je instellingen nalopen en anders op standaard instellingen zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door zoarakrzs op 31-03-2021 08:18 ]

• Monda
zoarakrzs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:17:
[...]

Jawel hoor. Bij mij wordt alles gedownload en zelfs gemeld wanneer deze klaar is via de Playstation app.
Vreemd, bij mij niet en ik lees net op reddit ook meer mensen met hetzelfde probleem.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Edit: de ps5 download bij mij ook in rustmodus en krijg ook een melding, maar het gaat om het automatisch starten van de download. Dit begint vaak pas, wanneer ik de ps5 aanzet. Dan krijg je melding dat er een download beschikbaar is. Vanaf dat moment gaat ie downloaden en kan ik de ps5 in restmode zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Monda op 31-03-2021 08:32 ]

• zoarakrzs
Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:18:
[...]

Vreemd, bij mij niet en ik lees net op reddit ook meer mensen met hetzelfde probleem.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Zit je op de WiFi of ethernet kabel? Ik denk dat prioritering op het netwerk een verschil kan maken. Probeer het eens met de kabel zou ik zeggen of wachten op een software update. Denk dat bugs er wel degelijk in zitten aangezien de console niet zo oud nog is.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

zoarakrzs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:29:
De lente sale is vanaf vandaag actief in de PS store. Veel games, zoals GoT hebben dikke korting gekregen. Houd de store in de gaten, want kan zijn dat het pas vanmiddag of in de loop van vanavond online staat.

https://blog.playstation....e-promotion-begins-today/
Store ligt plat? Maar bedankt voor deze tip, gaat me een hoop geld kosten dit :P

• zoarakrzs
CyBeRSPiN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:25:
[...]

Store ligt plat? Maar bedankt voor deze tip, gaat me een hoop geld kosten dit :P
Als je de games die je wilt via de app opzoekt en benadert kun je ze al kopen.

• Monda
zoarakrzs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:25:
[...]

Zit je op de WiFi of ethernet kabel? Ik denk dat prioritering op het netwerk een verschil kan maken. Probeer het eens met de kabel zou ik zeggen of wachten op een software update. Denk dat bugs er wel degelijk in zitten aangezien de console niet zo oud nog is.
Ik gebruik een ethernet kabel, dus dat kan het niet zijn. Vermoed idd een bug. Aangezien er op reddit nog zoveel meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

zoarakrzs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:25:
[...]

Als je de games die je wilt via de app opzoekt en benadert kun je ze al kopen.
Bij mij laadt de halve store niet in de app..

• zoarakrzs
CyBeRSPiN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Bij mij laadt de halve store niet in de app..
Geduld is een schone zaak zou ik zeggen. De aanbiedingen duren grotendeels de hele maand april en in sommige gevallen tot half april. 😄

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:13
jmignolet schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:34:
Ik was super hyped voor GoT, al bij de release maar toch gewacht tot er een goede deal was. Uiteindelijk mét deal gekocht en euhm .. ik vind het wat saai?

Begrijp me niet verkeerd: het spel is prachtig, wereld is sfeervol, muziek klinkt erg goed. Maar goddamnit het verhaal trekt me niet aan na zo'n 5-tal uurtjes..

GoT lijkt me dan weer zo'n typisch open-wereld spel zoals de AC's (die ik overigens niet meer koop.)
Ik heb exact dezelfde ervaring. Hele sfeervolle game en wereld, maar ik vind er echt geen reet aan. Grafisch is de game ook best ondermaats. Er zijn echt mooie vergezichten, mooie belichting en toffe interactieve vegetatie. Maar buiten dat en de maincharacters ziet de game er echt niet best uit.

En qua open wereld is het zo generiek als de pest. Ik vind de AC games echt velen malen leuker om te spelen. Valt veel te ontdekken en je wordt goed beloond met toffe loot. Je wil blijven upgraden. Dat had ik met GoT totaal niet. Het verhaal maakt me in games lang niet altijd uit. Bij AC speel ik de game vooral omdat ik dat leuk vind. GoT doet wat mij betreft beiden niet goed..... jammer.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• AppleFan2007
Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:15:
Een download vanaf de site of app werkt bij mij wel maar downloads van updates vaak niet.

Vorige week kon ik een hele week niet spelen en dan waren er maar 2 games ge-update, de andere 2 moest ik zelf updaten.

En uitzonderlijk zal de PS5 eens een update doen in het midden van de nacht waardoor ik dan wakker wordt van de fan.
Pagina: 1 ... 96 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord