Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:07:
[...]

Ja, in die andere grote serie gebruiken ze verf. :P
Mja, maar daar kun je niet de hoogte mee in

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:02
- niet ingaan op slechte reacties-

[Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 11:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!
- niet in gaan op slechte reacties-

[Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 11:55]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Hopelijk ziet het water er in de 4k stream er beter uit. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:01
- niet ingaan op slechte reacties, niet trollen -

[Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 11:55]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:29
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:08:
Is het hele Xbox kamp hier nu gewoon aan het trollen of verzin ik dingen?
Heb vanaf minuut 1 een PS5, maar dit was allemaal gewoon erg cookie cutter generic. 0% next gen en helemaal niks waar Sony om bekend staat (sterke single player games).

Acties:
  • +4Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Je verzint dingen.

Ik spreek natuurlijk niet voor de teleurgestelde anderen in dit topic, maar ik had enorm uitgekeken naar deze Showcase en dit was imo gewoon helaas erg matig.
Hier sluit ik mij bij aan, want ik had persoonlijk ook veel meer verwacht van deze showcase. Ik blijf telkens teleurgesteld worden over het feit dat old-gen nog steeds ondersteund blijft na zoveel jaar na release.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:00

SomerenV

It's something!

Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:08:
Is het hele Xbox kamp hier nu gewoon aan het trollen of verzin ik dingen?
Wat. Omdat niet iedereen lyrisch is over alles? Toegegeven, ik heb geen PlayStation, maar kijk echt al jaren naar alle persconferenties/showcases/directs. Vaak vind ik Sony qua presentaties echt heel tof, met games waarbij ik meermaals zoiets heb van 'please ook voor PC' maar deze showcase vind ik echt bijzonder matig. Zowel qua getoonde games, maar ook qua hoeveelheid CG-trailers en graphics die een wow-factor missen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +4Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:24
Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Je verzint dingen.

Ik spreek natuurlijk niet voor de teleurgestelde anderen in dit topic, maar ik had enorm uitgekeken naar deze Showcase en dit was imo gewoon helaas erg matig.
Helemaal eens, ik ben echt zwaar teleurgesteld. Als dit de grote showcase van dit jaar moest voorstellen dan is dit een heel matig vooruitzicht.

Acties:
  • +5Henk 'm!
Wat een enorm matige showcase zeg. Driekwart wat ik heb gezien "not actual gameplay". Spider-man 2 ziet er wel goed uit. Maar ben bang dat het meer van hetzelfde wordt.

Alan Wake 2 en snake eater helemaal niks van gezien. Alleen cgi.

Wordt komende jaar maar aan de backlog werken..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timothy3000
-laat dit over aan de mods-

Tbh, ik vind het lijstje opkomende grote echte nextgen titels voor beide consoles echt vrij matig op dit moment.

[Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 12:07]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:09:
[...]

3 kwart van de getoonde games komt toch ook gewoon naar Xbox?
En dat is het dan ook haha.
Mijn Series X staat echt gigantisch stof te happen. Heb zelfs spijt dat ik dat kreng heb gekocht.

Zelfs mijn 3 jaar GamePass Ultimate is bijna weggegooid geld geweest. Gelukkig via de goedkope weg aangeschaft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
In die tijd van die Spidey trailer hadden makkelijk nog 2 titels gepast.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:11:
Wat een enorm matige showcase zeg. Driekwart wat ik heb gezien "not actual gameplay". Spider-man 2 ziet er wel goed uit. Maar ben bang dat het meer van hetzelfde wordt.

AW2 is geen CGI toch? Zaten gameplay delen tussen en de cinematics zijn een evolutie van Quantum Break en Control.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:07
Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:08:
[...]

Geen Spiderman 2? Ik denk dat we zo nog wel een release date krijgen te zien voor dit jaar.
Denk het niet. Ik vond deel 1 erg vet, maar Miles Morales heb ik niet uitgespeeld, voelde gewoon als meer van hetzelfde met een kleine aanpassing hier en daar, dat gevoel heb ik nu weer. Het ziet er wel mooi uit. :)

Ik hoopte op wat meer nieuws/beelden/aankondigingen van de PS studios zelf.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Fall 23 stond er

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online

Alan wake was gameplay.

Maar verder was het inderdaad niet wat ik van de showcase had verwacht, maar verwacht niet dat MS met betere dingen gaat komen.

Starfield en hopelijk een release date voor Hellblade en Stalker en dat zou t zijn.

Vooral het VR2 aanbod was erg mager .

[Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 24-05-2023 23:13]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:27
Alan Wake 2 en Spider-Man 2, de rest mogen ze houden.
Lekker man die bevestiging nog even van Spider-Man 2 release date dit jaar. Heerlijke serie al vind ik de remaster beter dan MM.

[Voor 5% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 23:14]

Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:12:
In die tijd van die Spidey trailer hadden makkelijk nog 2 titels gepast.
Dan was er weer te weinig gameplay. :P
Ja klopt, maar dat was al bekend. Ik had gehoopt op een harde datum.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:33
Geen releasedatum voor SpiderMan na een hele missie gezien te hebben. Zeer matig allemaal. Enkel en alleen Alan Wake 2 interessant voor mij (SpiderMan wist ik al dat ik die ging halen en ook dat ie in de herfst zou komen).
Bizar als dit de vervanger van de E3 presentatie was, die waren altijd zeer gaaf. Zou dit nou echt door gebrek aan concurrentie komen?

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 23:53
Spidey 2, Alan wake2, Phantom blade, Snake eater

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:58
Zoals al veel genoemd valt het best tegen. Wat zal de reden zijn? De toegenomen ontwikkeltijd van games? Leunt Sony achterover omdat het weer eens te goed gaat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Tim01
  • Laatst online: 26-05 12:17
Spiderman maakt veel goed maar al met al toch wel redelijk teleurstellend

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil die oordoppen.

• BigF25
Steven030 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:14:
Geen releasedatum voor SpiderMan na een hele missie gezien te hebben. Zeer matig allemaal. Enkel en alleen Alan Wake 2 interessant voor mij (SpiderMan wist ik al dat ik die ging halen en ook dat ie in de herfst zou komen).
Bizar als dit de vervanger van de E3 presentatie was, die waren altijd zeer gaaf. Zou dit nou echt door gebrek aan concurrentie komen?
Herfst 2023

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-05 23:09

ikookhier

>hijdiehieris<

HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:08:
[...]

PS5 Pro voor wat? Niks van wat er gezien hebben rechtvaardigd een PS5 Pro, we hebben niet eens PS5 grafisch volledig belast. Althans.. Dat mag ik hopen
Voor de games van volgend jaar 😅

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Is dit je eerste showcase? Zo gaat het er 9 van de 10 keer aan toe... Ik vind het echt helemaal geen slechte showcase, iedereen mag natuurlijk een mening hebben... Maar ik heb in ieder geval wel weer wat om naar uit te kijken, overigens zijn dit natuurlijk niet de enige games die voorlopig uit gaan komen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 26-05 12:17
Was met een State of Play XL voor mij dan een Showcase

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:56
Wat een tegenvaller, had er veel meer van verwacht. Niks over Factions of andere interessante titel. Spiderman 2 zag er het leukste uit en vind die games niet heel bijzonder. Erg teleurgesteld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:19
- niet ingaan op slechte reacties -

Het is dat deze zomer en winter 2 erg goede Final Fantasy komen maar verder helemaal niks bijzonders in het vooruitzicht.
Spidey 2 is tof maar deel 1 vond ik leuk om eens goed door te spelen en daarna niet meer aangeraakt.

Grafisch lijkt Spider Man 2 wel tof, maar nog steeds niet echt next gen zoals bv de Matrix demo. Beetje teleurgesteld daar in.

[Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 26-05-2023 12:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:22
De Spider trailer was vet. Alan wake zag er ook tof uit. Verder toch enigzins teleurgesteld, zowel spiderman en Alan Wake zijn niet de games waar ik om 09.00 bij de mediamarkt voor zal staan.

Had toch gehoopt op iets in het straatje van days gone/tsushima of een andere gave nieuwe titel...

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:54
Haha, wat een geklaag hier allemaal joh. Genoeg goede titels gezien, we zitten in een jaar met Spiderman 2, FF XVI, etc.

Ik denk dat Sony geleerd heeft van hun fouten. We weten allemaal dat Wolverine op moment van aankondigen zelfs nog pre alpha beelden waren. En de ontwikkelcyclus van games is nu gewoon veel langer dan vroeger.

Ja, ik had ook meer gameplay te hopen zien. Dat viel een beetje tegen, maar waarschijnlijk willen ze niet al hun kaarten direct spelen.

Ik vraag me ook af of de Microsoft-Activision deal hier nog invloed op heeft gehad. Ik had wel op z'n minst één nieuwe shooter verwacht, maar die is niet langsgekomen. Ook gehoopt op FF7 Rebirth, maar gezien XVI komende maand uitkomt begrijp ik de keuze.

Al met al best vette games. Jammer dat de MGS trailer echt een pure teaser was....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 17:52
Over het algemeen prima showcase, stuk beter dan die waste of play sessies...

• NightShadow22
  • Nu online
BigF25 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:14:
Spidey 2, Alan wake2, Phantom blade, Snake eater
Dat was het inderdaad wel zo een beetje.

Had graag wat van TLOU Factions en Wolverine gezien.

En ja FF16 was heel erg mooi maar die hadden we al gezien.

Jammer genoeg ook niks van FF7 remake pt 2 terwijl die toch dit jaar uit had moeten komen als je vorig jaars trailer moest geloven.

[Voor 27% gewijzigd door NightShadow22 op 24-05-2023 23:17]

• GovertNL
Heb bij Spider-Man 2 wel het idee het is weer hetzelfde, in een net ander jasje (iets mooier jasje weer). Mogen ze van mij nog keer doen. Want hé het is Spidey! Want ga mij hier nog een keer mee vermaken.

Wat mij betreft is het dan klaar voor Insomniac Games en mogen ze de focus verplaatsen!

Acties:
  • +6Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Is dit je eerste showcase? Zo gaat het er 9 van de 10 keer aan toe... Ik vind het echt helemaal geen slechte showcase, iedereen mag natuurlijk een mening hebben... Maar ik heb in ieder geval wel weer wat om naar uit te kijken, overigens zijn dit natuurlijk niet de enige games die voorlopig uit gaan komen.
Dit is niet mijn eerste showcase. Maar waar zijn de jaren van de E3 gebleven van 15 jaar geleden. Waar je achterover geblazen wordt van de gameplay en nieuwe games.

Het zijn allemaal remakes of bestaande IP's. En wat cgi dingen gezien en heel veel Indies. Nee. Heb echt wel veel betere showcases gezien. Toen Wolverine en Spider-man 2 aangekondigd werd bijvoorbeeld. Ik heb echt niks nieuws gezien vandaag.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:05
Steven030 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:14:
Ik zou er even een paar terugkijken want dat is echt niet het geval hoor. Vaak ook veel cgi en games die aangekondigd worden zonder releasedatum.

Ik vond het wel een toffe show. Shitload aan games en nieuwe ip's en veel variatie. Over veel games valt ook nog niet veel te zeggen na het zien van zeer korte clips.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +2Henk 'm!
PlayStation is niet meer mijn main platform maar sommige exclusives zijn wel erg fijn en daarom had ik toch wel wat meer toekomst willen zien van de eigen studio’s eigenlijk.

Spider-Man 2 is leuk maar zit ik na de recente 2 (of anderhalve eigenlijk) games niet direct om te springen.

Ik zou zo nu eigenlijk alleen Wolverine kunnen opnoemen maar daar zullen we wel niet voor niets, niets van gezien hebben ben ik bang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:20
Voor mij was de Resident Evil 4 PSVR2 preview het mooist. Resident Evil 8 op PSVR was èèn van m'n beste game ervaringen ooit.

Spider-Man zag er op sommige stukken fenomenaal uit en op andere niet... maar vaak doet zo'n filmpje geen recht aan de uiteindelijke ervaring op je oled tv thuis.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:32
Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:17:
[...]

Dit is niet mijn eerste showcase. Maar waar zijn de jaren van de E3 gebleven van 15 jaar geleden. Waar je achterover geblazen wordt van de gameplay en nieuwe games.

Het zijn allemaal remakes of bestaande IP's. En wat cgi dingen gezien en heel veel Indies. Nee. Heb echt wel veel betere showcases gezien. Toen Wolverine en Spider-man 2 aangekondigd werd bijvoorbeeld. Ik heb echt niks nieuws gezien vandaag.
Waarschijnlijk ook jij die ouder bent geworden.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ondanks ik niet vaak in dit topic kom maar wel altijd de showcases kijk, besloot ik deze keer voor de verandering actief te zijn in dit topic en te zorgen voor alle trailers.

Vorig jaar of was het dat jaar ervoor al werd ik helemaal gek bij de aankondiging van Hogwarts Legacy, zelfs zo gek dat ik mijn vriendin per ongeluk wakker maakte haha :X

Het was gezellig mensen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:18:
[...]

Waarschijnlijk ook jij die ouder bent geworden.
Ik kan mij niet voorstellen dat hier iemand helemaal uit zijn plaat gaat van deze showcase. Er is bijna niks nieuws aangekondigd. Dat had iedereen verwacht. Snake eater was al uitgelekt. De rest was allemaal al bekend. Mensen hadden nieuwe dingen verwacht. Heb weinig first party gezien ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:17:
[...]

Tjah niet alles wordt beter naarmate wij ouder worden. Die E3 tijden gaan wii nooit meer meemaken. Heerlijk tot diep in de nacht wakker zijn, alles kijken en toentertijd nog voor een aantal Nederlandse gamegerelateerde websites aan het schrijven. Dus nieuws posten als een idioot!

NOSTALGIE!!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben normaal ook niet in dit topic, omdat ik nog geen PS5 heb. Staat nog op de wishlist. VInd het wel leuk om de presentaties enzo te kijken.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NightShadow22
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:19:
Ondanks ik niet vaak in dit topic kom maar wel altijd de showcases kijk, besloot ik deze keer voor de verandering actief te zijn in dit topic en te zorgen voor alle trailers.

Vorig jaar of was het dat jaar ervoor al werd ik helemaal gek bij de aankondiging van Hogwarts Legacy, zelfs zo gek dat ik mijn vriendin per ongeluk wakker maakte haha :X

Het was gezellig mensen :)
Sowieso altijd on point met alle nieuwe game topics trailers en bijbehorende dingen.

Bedankt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BigF25
NightShadow22 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:17:
[...]

Dat was het inderdaad wel zo een beetje.

Had graag wat van TLOU Factions en Wolverine gezien.

En ja FF16 was heel erg mooi maar die hadden we al gezien.

Jammer genoeg ook niks van FF7 remake pt 2 terwijl die toch dit jaar uit had moeten komen als je vorig jaars trailer moest geloven.
Ja we willen graag alles zien maar dat is niet reëel natuurlijk
Insomniac focust eerst op spidey2, eerst hele reutemeteut daar over offc.
Wolverine wordt een geheel eigen show/parade, never nooit niet dat een studio als Insomniac beide tegelijk gaat full showcasen, never use all your ammo enzo..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56
@G_Dragon Bedankt voor de trailers, wanneer koop je een PS5 ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2Henk 'm!
FF7 Rebirth, Stellar Blade, Rise of the Ronin, Pragmata, Death Stranding 2.

Allemaal al reeds aangekondigde titels waarvan ik veel liever gameplay had willen zien dan die CGI teasers van 2025 games.

Maar goed, dat zal allemaal dan nog niet beschikbaar zijn of het wordt bewaard voor Summer Game Fest?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:27
GovertNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:20:
[...]

Tjah niet alles wordt beter naarmate wij ouder worden. Die E3 tijden gaan wii nooit meer meemaken. Heerlijk tot diep in de nacht wakker zijn, alles kijken en toentertijd nog voor een aantal Nederlandse gamegerelateerde websites aan het schrijven. Dus nieuws posten als een idioot!

NOSTALGIE!!
Daarna nog even een analyse van Michael Pachter. :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Welke games sprongen er voor jou echt uit?

• G_Dragon

G_Dragon

Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:21:
@G_Dragon Bedankt voor de trailers, wanneer koop je een PS5 ;)
Begin een doneeractie zal ik zeggen :+

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:20:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat hier iemand helemaal uit zijn plaat gaat van deze showcase. Er is bijna niks nieuws aangekondigd. Dat had iedereen verwacht. Snake eater was al uitgelekt. De rest was allemaal al bekend. Mensen hadden nieuwe dingen verwacht. Heb weinig first party gezien ook.
Volg toch wel wat YouTube gaming kanalen en had nog niets over MGS3 remake gehoord, kan ook toeval zijn dat ik het net gemist heb, maar de video was niet gelekt, en als dat een indicatie is van hoe het eruit zou kunnen komen te zien... Well damn...

• kwdtje
Grote vraag wat mij rest, waar was Factions? Die zou toch in 2023 uitkomen?

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:22:
[...]

Begin een doneeractie zal ik zeggen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als ik het lijstje zo bekijk van de show zijn er toch haast 10 games die mij op z’n minst nieuwsgierig hebben gemaakt, niet verkeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!
kwdtje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:23:
Waar was Wolverine. De game van haven boeide mij ook zeer weinig.

Was heel erg benieuwd naar de game van deviation games. Maar die lijkt geannuleerd te zijn.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:01
Spiderman 2 in 4k word ik nog steeds niet echt weggeblazen.. weet nog van de eerste game de beelden. Dat was waanzinnig.
Dit ziet er op een of andere manier gewoon toch niet echt uit als een generational leap. Misschien verpest door de ps5 remaster.
Ga hem zeker spelen dat wel.
Maar ben niet weggeblazen na bijna 3 jaar ls5 is het niet echt heel bijzonder wat we zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:22:
[...]

Volg toch wel wat YouTube gaming kanalen en had nog niets over MGS3 remake gehoord, kan ook toeval zijn dat ik het net gemist heb, maar de video was niet gelekt, en als dat een indicatie is van hoe het eruit zou kunnen komen te zien... Well damn...
Ook 100% CG O-) Juist slapjes dat ze van MGS niks qua daadwerkelijke ingame beelden hebben laten zien. Dat had deze showcase al direct wat beter gemaakt, aangezien MGS nogal een heavy hitter is.

Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:22:
[...]

Het gerucht over de MGS3 remake ging wel al een tijdje rond inderdaad.

Ik ben geen MetalGear speler maar begreep dat ze met de 3e beginnen omdat die zich het eerste afspeelt?

Of ik heb iets totaal verkeerd begrepen 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:24:
[...]

Het gerucht over de MGS3 remake ging wel al een tijdje rond inderdaad.

Ik ben geen MetalGear speler maar begreep dat ze met de 3e beginnen omdat die zich het eerste afspeelt?

Of ik heb iets totaal verkeerd begrepen 8)7
Ja deel 3 is qua verhaal de eerste. Maar deel 1 en 2 komt een remaster uit. Stond er ook bij.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
We zijn misschien erg verwend geraakt, maar dit was niet voldoende. We leggen de lat hoog bij PlayStation, maar met deze titels ziet het najaar er matig uit. Spiderman is wreed en gaat er zeker komen, maar verder hadden ze de rest met een nieuwsbrief af kunnen doen. Kan echt veel beter!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:22:
[...]

Welke games sprongen er voor jou echt uit?
Haha, om eerlijk te zijn vergeet ik die dingen snel weer, vooral die Indies en hun namen, maar iig MGS, FF16, SM2, en ik probeer namen te herinneren, maar daarvoor zou ik even op het PS kanaal moeten spieken

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:25:
[...]

Ja deel 3 is qua verhaal de eerste. Maar deel 1 en 2 komt een remaster uit. Stond er ook bij.
Ooh dat heb ik dan gemist, komen ze allemaal tegelijk?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NightShadow22
  • Nu online
Hopelijk laat goede vriend Koijma dit jaar weer wat zien van DS2 bij zn bff Geoff

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:26:
[...]

Denk het wel. Stond "collectie" bij.

• NightShadow22
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:26:
[...]

Stond er niet echt duidelijk bij vroeg ik me ook af.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:26:
[...]

Haha, om eerlijk te zijn vergeet ik die dingen snel weer, vooral die Indies en hun namen, maar iig MGS, FF16, SM2, en ik probeer namen te herinneren, maar daarvoor zou ik even op het PS kanaal moeten spieken
Maar dat vond ik ook zo jammer. We hebben een hele state of play gehad van ff16. En wat doen ze, laten ze weer ff16 zien.... Net zoals street fighter 6. Ik wil nieuwe dingen zien....
SomerenV schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:24:
[...]

Ook 100% CG O-) Juist slapjes dat ze van MGS niks qua daadwerkelijke ingame beelden hebben laten zien. Dat had deze showcase al direct wat beter gemaakt, aangezien MGS nogal een heavy hitter is.
Ik denk dat je echt de huidige technologie onderschat...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb er serieus wel eens over getwijfeld vanwege spellen zoals: God Of War, Spiderman, Horizon Forbidden West en nog een aantal. Maar nooit de stap genomen en je legt nu nog steeds 500 euro neer voor een PS5, vind dat nog te prijzig voor een tweede console ernaast.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:29:
[...]

Dat was echt cgi

Acties:
  • +3Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:27:
[...]

Heb je hier wat aan?

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:27:
[...]

Ah nice, dan ga ik het eens een kans geven denk ik.
Want de enige die ik ooit gespeeld heb is Acid 8)7

Dat bevestigt iig dat er ook een remake komt, want die had een symbool op de plek van de 3 staan in het logo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56
kwdtje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:23:
Krijgt misschien een eigen state of play? Je kunt er wel vanuit gaan dat dit niet alle games waren die Sony dit gaat uitbrengt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:31:
[...]

Dat bevestigt iig dat er ook een remake komt, want die had een symbool op de plek van de 3 staan in het logo
En Vol.1 Dus er komt nog meer?

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:29:
[...]

Ik heb er serieus wel eens over getwijfeld vanwege spellen zoals: God Of War, Spiderman, Horizon Forbidden West en nog een aantal. Maar nooit de stap genomen en je legt nu nog steeds 500 euro neer voor een PS5, vind dat nog te prijzig voor een tweede console ernaast.
De horizon serie is niet voor mij maar God Of War (GoW new style dan) is alleen al de moeite waard eigenlijk.
Je kan nog voor een Digital gaan, scheelt weer 100 piek, al heb je dan wel de stevige Sony digital store prijzen.

• kwdtje
Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:31:
[...]

Krijgt misschien een eigen state of play? Je kunt er wel vanuit gaan dat dit niet alle games waren die Sony dit gaat uitbrengt.
Laten we het hopen haha, voor mij zit er verder weinig in de pijplijn dit jaar.
Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:32:
[...]

En Vol.1 Dus er komt nog meer?
Dat kan... Over 20 jaar als 4 en 5 als oud gezien worden? :+

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ac Mirage kijk ik al een tijdje naar uit. Die game gaat terug naar de roots. Beter dan die AC-RPG games van tegenwoordig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mutatie
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:26:
We zijn misschien erg verwend geraakt, maar dit was niet voldoende. We leggen de lat hoog bij PlayStation, maar met deze titels ziet het najaar er matig uit. Spiderman is wreed en gaat er zeker komen, maar verder hadden ze de rest met een nieuwsbrief af kunnen doen. Kan echt veel beter!
Niet alleen het najaar maar 2024 ook..en voor 2025 ook nog niks bijzonders bekend tot nu toe -O-

Acties:
  • +2Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:26:
[...]

Ik zal morgen eens kijken welke games er bij mijn wishlist komen.

@Ghost babel idd AC Mirage, hoewel grafisch imo niet indrukwekkend, toch wel vet om weer naar de roots van AC te gaan in een semi modern jasje :)

[Voor 16% gewijzigd door Kalder op 24-05-2023 23:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:33:
[...]

De horizon serie is niet voor mij maar God Of War (GoW new style dan) is alleen al de moeite waard eigenlijk.
Je kan nog voor een Digital gaan, scheelt weer 100 piek, al heb je dan wel de stevige Sony digital store prijzen.
Dat is waar maar dan ga ik liever voor alles fysiek zodat je het ooit weer kan verkopen O-)

Mutatie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:36:
[...]

Niet alleen het najaar maar 2024 ook..en voor 2025 ook nog niks bijzonders bekend tot nu toe -O-
Alleen Alan wake2, ff16 en snake eater kijk ik naar uit.

Verder had ik gehoopt op half-life Alyx. Maar helaas.

Ben nog steeds benieuwd naar Pragmata. Die game was uitgesteld naar 2023. Niks meer van gezien.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:29:
[...]

Ik weet wel zeker van niet, gezien ik gewoon games kan spelen met de nieuwste grafische snufjes, zowel op een normaal scherm als in VR (of op een tv, als ik het zou willen). Er is best veel mogelijk op grafisch gebied, maar je ziet het vaak vrij snel wanneer iets overduidelijk niet ingame is. Nou is dat niet erg, want ook CG-trailers kunnen heel vet zijn, maar juist van PlayStation verwacht ik wat minder fluff en meer daadwerkelijke ingame beelden van games. Een aankondiging met nietszeggende CG-trailer... dat hoeft van mij niet meer. Ergens kan ik het nog wel accepteren als het om een nieuw deel gaat in een populaire serie, gevolgd door 'gameplay reveal over 1 maand' ofzo, maar in het geval van Metal Gear Solid (ongeacht welk deel) was zelfs één ingame shot van een paar seconden al beter geweest dan wat ze nu hebben laten zien. "Metal Gear Solid 3 is terug, dit is wat je qua graphics kunt verwachten, hier is de titel met de datum".

Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn zeg maar :+

• GovertNL
Met een Autumn release had dat nu volgens mij ook echt wel mogelijk geweest :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zoo even 12 pagina’s PS5 topic doorgelezen. Nou wat viel me de live review van de showcase me dit jaar toch tegen zeg, veel gepraat en weinig gameplay… ik heb wel eens betere live reviews van de state of play gelezen.
Zal morgen de state of play zelf kijken _O-
SomerenV schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:39:
[...]

Ik weet wel zeker van niet, gezien ik gewoon games kan spelen met de nieuwste snufjes, zowel op een normaal scherm als in VR (of op een tv, als ik het zou willen). Er is best veel mogelijk op grafisch gebied, maar je ziet het vaak vrij snel wanneer iets overduidelijk niet ingame is. Nou is dat niet erg, want ook CG-trailers kunnen heel vet zijn, maar juist van PlayStation verwacht ik wat minder fluff en meer daadwerkelijke ingame beelden van games. Een aankondiging met nietszeggende CG-trailer... dat hoeft van mij niet meer. Ergens kan ik het nog wel accepteren als het om een nieuw deel gaat in een populaire serie, gevolgd door 'gameplay reveal over 1 maand' ofzo, maar in het geval van Metal Gear Solid (ongeacht welk deel) was zelfs één ingame shot van een paar seconden al beter geweest dan wat ze nu hebben laten zien. "Metal Gear Solid 3 is terug, dit is wat je qua graphics kunt verwachten, hier is de titel met de datum".

Ik kan me nog heel goed herinneren dat er van God of War beelden werd gezegd PRE RENDERED! NOT IN GAME! en dat was ook allemaal in game.

Acties:
  • +1Henk 'm!
SomerenV schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:39:
[...]

Ik weet wel zeker van niet, gezien ik gewoon games kan spelen met de nieuwste snufjes, zowel op een normaal scherm als in VR (of op een tv, als ik het zou willen). Er is best veel mogelijk op grafisch gebied, maar je ziet het vaak vrij snel wanneer iets overduidelijk niet ingame is. Nou is dat niet erg, want ook CG-trailers kunnen heel vet zijn, maar juist van PlayStation verwacht ik wat minder fluff en meer daadwerkelijke ingame beelden van games. Een aankondiging met nietszeggende CG-trailer... dat hoeft van mij niet meer. Ergens kan ik het nog wel accepteren als het om een nieuw deel gaat in een populaire serie, gevolgd door 'gameplay reveal over 1 maand' ofzo, maar in het geval van Metal Gear Solid (ongeacht welk deel) was zelfs één ingame shot van een paar seconden al beter geweest dan wat ze nu hebben laten zien. "Metal Gear Solid 3 is terug, dit is wat je qua graphics kunt verwachten, hier is de titel met de datum".

Dan heb je de ps3 showcase met motorstorm en killzone 2 niet gezien. 1 en al cgi, digital Foundry had nog een video gemaakt om te kijken wat er echt was.

Die cgi van motorstorm is nu nog steeds niet ingame mogelijk. Bizar dat ze dat lieten zien toen. Net zoals killzone 2. Laatste jaren is Sony daar vanaf gestapt. Maar blijkbaar hadden ze nu weinig dus dan maar weer cgi laten zien.

Acties:
  • +2Henk 'm!
- Phantom Blade Zero
- Sword of the Sea
- Neva
- Cat Quest
- Metal Gear Solid
- Final Fantasy 16
- Alan Wake 2
- AC: Mirage
- Dragons Dogma 2
- Spiderman 2

De games uit de showcase die voor mij interessant waren. Toch nog wel een lijstje als je ze zo onder elkaar zat, maar ik had meer verwacht. Vooral meer gameplay.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
[...]

Mwaaa ik heb vertrouwen. Dit was niet voldoende, maar we gaan natuurlijk niet 2 jaar teren op Spiderman en handvol indies.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:42:
- Phantom Blade Zero
- Sword of the Sea
- Neva
- Cat Quest
- Metal Gear Solid
- Final Fantasy 16
- Alan Wake 2
- AC: Mirage
- Dragons Dogma 2
- Spiderman 2

De games uit de showcase die voor mij interessant waren. Toch nog wel een lijstje als je ze zo onder elkaar zat, maar ik had meer verwacht. Vooral meer gameplay.
En vervolgens kan je nog een half jaar tot een jaar wachten voordat de games goed gepatcht zijn.

Forspoken ben ik net aan begonnen en met patch 1.20 is het een heerlijke game geworden.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• G_Dragon

G_Dragon

[Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2023 23:47]

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:44:
[...]

En vervolgens kan je nog een half jaar tot een jaar wachten voordat de games goed gepatcht zijn.

Forspoken ben ik net aan begonnen en met patch 1.20 is het een heerlijke game geworden.
Misschien dat ik die dan binnenkort toch eens ga kopen. De trailer voor de DLC laatst zag er best goed uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:42:
[...]

Dan heb je de ps3 showcase met motorstorm en killzone 2 niet gezien. 1 en al cgi, digital Foundry had nog een video gemaakt om te kijken wat er echt was.

Die cgi van motorstorm is nu nog steeds niet ingame mogelijk. Bizar dat ze dat lieten zien toen. Net zoals killzone 2. Laatste jaren is Sony daar vanaf gestapt. Maar blijkbaar hadden ze nu weinig dus dan maar weer cgi laten zien.
Die E3 persconferentie is wel legendarisch ja. Toen zat ik ook echt kwijlend aan m'n beeldscherm geplakt omdat alles er zo idioot goed uit zag, en ik graag geloofde dat het de pracht en praal van de PS3 liet zien. Maar, dat waren wel allemaal hele vette trailers :P
Kalder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:41:
[...]

Ik kan me nog heel goed herinneren dat er van God of War beelden werd gezegd PRE RENDERED! NOT IN GAME! en dat was ook allemaal in game.
Als je Ragnarok bedoelt, daarbij zag je vrij snel dat het ingame was. Zag (en ziet) er wel heel goed uit overigens, maar geloof me nou als ik zeg dat je meestal vrij snel kunt zeggen of iets CG is of niet.

• Mutatie
Ghost babel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:38:
[...]

Alleen Alan wake2, ff16 en snake eater kijk ik naar uit.

Verder had ik gehoopt op half-life Alyx. Maar helaas.

Ben nog steeds benieuwd naar Pragmata. Die game was uitgesteld naar 2023. Niks meer van gezien.
Alan Wake 2 kan ik voorstellen al doet het mij niet heel veel. Ik heb in maart de PS5 alvast gekocht vanwege FFXVI en Rebirth.

Maar helaas verder nog niks geweldigs in mijn vooruitzicht. Ik vermaak me op het moment met vooral Cyberpunk, Ragnarok en heb Horizon FW net uit. Maar zulke gave dingen lijken verder dus niet te komen sws komende anderhalf jaar.

Ik weet niet wat ik had verwacht, maar hoopte op echt iets tofs, groots en echt next gen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
[...]

Mja want vanaf nu tot eind 2025 zul je nu niets meer horen van PlayStation 8)7

Pagina: 1 ... 281 ... 284 Laatste

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee