• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-01 00:35

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Heeft iemand die -in Duitsland woont- nog de officiële Midnight Black plates gekocht?

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vC44lj8jGfLCVeIoA1Fnk-IdXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5OgjFYz7rPx3AYt1NBcN0b5v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2022 22:49 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
kazuka schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:02:
Ik heb nog nooit een Lego game gespeeld maar deze ziet er wel heel gaaf uit. 5 april komt ie uit:

[YouTube: LEGO® Star Wars™: The Skywalker Saga - Gameplay Overview]
Deze ziet er wel ergbgoed uit! Maar ik heb nooit een klik (:P) met Lego games gehad. Star Wars is vet, Lego is vet maar die combinatie in een game... weet niet. Idem voor Marvel Lego games.

Moet wel bekennen dat de laatste Lego game die ik geprobeerd heb een paar jaar geleden is. Nogmaals deze ziet er vet uit, toch maar in de gaten houden :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 14:15
Ik had het eigenlijk wel prima gevonden als CoD niet op PlayStation 5 zou verschijnen. Dan kon er eindelijk eens aan de poten worden gezaagd van de franchise, want dat gapende gat zou dan worden opgevuld door verse FPS shooters of misschien wel de terugkomst van Killzone. Het genre heeft verfrissing nodig, maar geen uitgever die zich daar nog aan waagt. Er zijn wel shooters, maar die gooien het over een andere boeg dan Call of Duty. Titanfall 2 komt nog het meest in de buurt, maar dat spel is ook alweer dik 5 jaar oud.
@Chaoss de lego games zijn over het algemeen geen top games. Beetje Ubi achtig waar je veel icoontjes af kan gaan. Die icoontjes zijn over het algemeen fetch missies zonder diepgang. De camera is vaak een drama, zeker bij bepaalde races.
Verder wel vermakelijk. Als ik ze niet met mijn zoontje zou spelen had ik ze al lang aan de kant gelegd

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BlackEyedAngel schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:11:
O JEE

Er is iets mis

Het lijkt erop dat we tegen een probleem zijn aangelopen bij het vinden van sommige van je gegevens.
Herkenbaar. Het werkt hier ook niet en we zijn niet de enige. Een search levert zelfs artikelen op websites welke alleen hier over gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 21-01-2022 08:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:54
Geen PlayStation 'Wrap Up' voor Nederlandse gebruikers?

• Bor

Bor

Ik lees inmiddels veel reacties van mensen waarbij het overzicht niet werkt of gewoon niet klopt (percentages boven de 100% bijvoorbeeld). Ik verwacht dat er een rectificatie / fix komt.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik krijg een error. Later eens opnieuw proberen. Vind het altijd wel grappig om een samenvatting van het afgelopen jaar te zien.
O JEE

Er is iets mis

Het lijkt erop dat we tegen een probleem zijn aangelopen bij het vinden van sommige van je gegevens.

De PLAYSTATION-eindejaarsterugblik 2021 is alleen beschikbaar in bepaalde locaties. Bovendien moeten gebruikers minimaal 18 jaar zijn en in 2021 meer dan 10 uur aan gameplay op PS4 en/of PS5 hebben.
Toegegeven dat mijn PS5 niet veel heeft aangestaan maar toch echt wel meer dan 10 uur. :+

Verwijderd

Bor schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:54:
Ik lees inmiddels veel reacties van mensen waarbij het overzicht niet werkt of gewoon niet klopt (percentages boven de 100% bijvoorbeeld). Ik verwacht dat er een rectificatie / fix komt.
Ik lees ook dat het te maken kan hebben met de instellingen van je PS5. Dat je data delen op volledig moet hebben staan. Bij mij staat hij op gelimiteerd namelijk. Maar die instelling is er weer niet op de ps4, ik heb hem aangepast naar volledig, maar dan werkt hij nog steeds niet.
Caayn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:05:
[...]
Ik krijg een error. Later eens opnieuw proberen. Vind het altijd wel grappig om een samenvatting van het afgelopen jaar te zien.
Voor of nadat je bent ingelogd? Anders zou je nog kunnen proberen om eerst via de homepage (https://www.playstation.com/nl-nl/) in te loggen. En daarna naar https://wrapup.playstation.com/nl-nl/ te gaan. Ik word dan automatisch doorgestuurd naar mijn overzicht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Caayn
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:24:
[...]

Voor of nadat je bent ingelogd? Anders zou je nog kunnen proberen om eerst via de homepage (https://www.playstation.com/nl-nl/) in te loggen. En daarna naar https://wrapup.playstation.com/nl-nl/ te gaan. Ik word dan automatisch doorgestuurd naar mijn overzicht.
Na het inloggen.
Dan weet ik het niet, dan zal ergens een fout inzitten die Sony moet oplossen. Ik las hierboven ook over problemen met Captcha, maar ik krijg nergens een Captcha te zien, ook niet bij het inloggen.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-01 20:09

Gregory76

Sony PlayStation freak

Die link werkt voor mij prima.
Misschien moet je eerst ff inloggen op je PSN en dan op die link klikken?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Vorige jaren werkte het ook niet als je niet al je data naar Sony liet sturen. Ik heb dat uitstaan op PS4 en PS5 en dus werkt het voor mij ook niet dit jaar. Alsnog aanzetten heeft geen zin, ik vermoed dat het een aggregatie is van de data die verstuurd is, en niet dat als je het aanzet het alsnog allemaal verzonden wordt.

vandaar dus een probleem met het vinden van je gegevens, ze zijn er niet.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Gregory76 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:05:
[...]

Die link werkt voor mij prima.
Misschien moet je eerst ff inloggen op je PSN en dan op die link klikken?
Done that, maar dan krijg ik nog steeds een error. Duurt ook ages voordat ik een code via sms krijg (2FA).

Verwijderd

DaTimMan schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:05:
Vorige jaren werkte het ook niet als je niet al je data naar Sony liet sturen. Ik heb dat uitstaan op PS4 en PS5 en dus werkt het voor mij ook niet dit jaar. Alsnog aanzetten heeft geen zin, ik vermoed dat het een aggregatie is van de data die verstuurd is, en niet dat als je het aanzet het alsnog allemaal verzonden wordt.

vandaar dus een probleem met het vinden van je gegevens, ze zijn er niet.
Of een Pi-hole op je netwerk. Op mijn pi-hole zie ik dit domein wat geblokkeerd wordt: smetrics.aem.playstation.com

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Yonix schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:06:
[...]

Done that, maar dan krijg ik nog steeds een error. Duurt ook ages voordat ik een code via sms krijg (2FA).
Daarom ben ik uiteindelijk overgestapt naar een authenticator app, die sms-en duren mij veel te lang.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:36
MadDogMcCree schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 03:21:
Ik had het eigenlijk wel prima gevonden als CoD niet op PlayStation 5 zou verschijnen. Dan kon er eindelijk eens aan de poten worden gezaagd van de franchise, want dat gapende gat zou dan worden opgevuld door verse FPS shooters of misschien wel de terugkomst van Killzone. Het genre heeft verfrissing nodig, maar geen uitgever die zich daar nog aan waagt. Er zijn wel shooters, maar die gooien het over een andere boeg dan Call of Duty. Titanfall 2 komt nog het meest in de buurt, maar dat spel is ook alweer dik 5 jaar oud.
Helemaal mee eens. Het wordt ook wel weer tijd dat Sony weer gaat investeren in shooters. Ja, ik weet dat ze daarmee bezig zijn met een drietal studios maar liefst, maar ze hadden nooit al hun shooters in de ijskast moeten stoppen. Bv. Resistance, Killzone, MAG en natuurlijk Socom. Waarvan Socom online multiplayer ook nog eens best populair was en Killzone 2 multiplayer iets unieks bracht. Geschiedenis is bekend natuurlijk, CoD kwam op de markt en Sony besloot al hun shooter IP's in de ijskast te stoppen. Zonde.

Ik zou graag nog eens een Killzone op PS5 willen zien bv, met de ambitie van Killzone 2. Dat brengt dan ook iets anders op multiplayer gebied dan CoD en BF. Bij Socom zou ik echt verbaasd zijn als we de PS5 generatie afsluiten zonder een nieuwe Socom/MAG.
Hoewel, er zou natuurlijk ook een andere 3rd party shooter in dat gat kunnen springen op PS als CoD verdwijnt.

Verwijderd

Trishul schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Helemaal mee eens. Het wordt ook wel weer tijd dat Sony weer gaat investeren in shooters. Ja, ik weet dat ze daarmee bezig zijn met een drietal studios maar liefst, maar ze hadden nooit al hun shooters in de ijskast moeten stoppen. Bv. Resistance, Killzone, MAG en natuurlijk Socom. Waarvan Socom online multiplayer ook nog eens best populair was en Killzone 2 multiplayer iets unieks bracht. Geschiedenis is bekend natuurlijk, CoD kwam op de markt en Sony besloot al hun shooter IP's in de ijskast te stoppen. Zonde.

Ik zou graag nog eens een Killzone op PS5 willen zien bv, met de ambitie van Killzone 2. Dat brengt dan ook iets anders op multiplayer gebied dan CoD en BF. Bij Socom zou ik echt verbaasd zijn als we de PS5 generatie afsluiten zonder een nieuwe Socom/MAG.
Hoewel, er zou natuurlijk ook een andere 3rd party shooter in dat gat kunnen springen op PS als CoD verdwijnt.
Ik denk dat het vooral komt door de verkoopaantallen, killzone verkoopt nou niet de aantallen die andere exclusive wel deden. Killzone shadow fall heeft er slechts 2,1 miljoen verkocht.

• Trishul
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:36:
[...]

Ik denk dat het vooral komt door de verkoopaantallen, killzone verkoopt nou niet de aantallen die andere exclusive wel deden. Killzone shadow fall heeft er slechts 2,1 miljoen verkocht.
Dat speelt zeker mee, ze hadden nooit de mass market appeal van CoD en BF bv.
Ach ja, one can only dream, PS5 remake bv van KZ2. Alleen al dat gevecht met de MAWLR.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 16:36
Bor schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:54:
Ja dat overzicht van aantal gedownloade PS+ games klopt niet, maar is niet echt een big deal. Staat dat ik 122% van de beschikbare PS+ game heb gedownload ja :+

• Bor

Bor

SemperFidelis schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:43:
[...]

Ja dat overzicht van aantal gedownloade PS+ games klopt niet, maar is niet echt een big deal. Staat dat ik 122% van de beschikbare PS+ game heb gedownload ja :+
Het zijn natuurlijk vooral stats "voor de leuk" maar je verwacht wel dat het eea gewoon klopt.

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:30
Bij mij klopt er ook weinig van. Games die ik veel heb gespeeld staan er helemaal niet eens tussen en bij andere games veel te weinig uur.

Ghost of Tsushima heb ik uitgespeeld en ze geven aan dat ik het 9 uur heb gespeeld. Toch best knap :P

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Trishul schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Dat speelt zeker mee, ze hadden nooit de mass market appeal van CoD en BF bv.
Ach ja, one can only dream, PS5 remake bv van KZ2. Alleen al dat gevecht met de MAWLR.
Als Sony het tegen Call of Duty op wil nemen dan is Battlefield de beste kanshebber. De merken van Sony zelf zijn niet sterk genoeg om COD van de troon te stoten. Misschien moet Playstation de Battlefield franchise van EA overnemen als dat kan en o.a. Guerrilla samen met het huidige team van de BF games aan toekomstige games laten werken.

Verwijderd

bRuud83 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:49:
[...]

Als Sony het tegen Call of Duty op wil nemen dan is Battlefield de beste kanshebber. De merken van Sony zelf zijn niet sterk genoeg om COD van de troon te stoten. Misschien moet Playstation de Battlefield franchise van EA overnemen als dat kan en o.a. Guerrilla samen met het huidige team van de BF games aan toekomstige games laten werken.
Of gewoon iemand een game laten maken die bij Activision mee geholpen heeft aan COD:

https://metro.co.uk/2021/...ation-exclusive-14755853/

De verkopen lopen al jaren terug van COD, Vanguard is zelfs een flop. Als er een vervanger komt die dezelfde gameplay heeft en wel vernieuwend is dan hebben ze al goud in handen.

Battlefield zie ik ook niet als een kanshebber, aangezien het daar ook enorm rommelt.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Of gewoon iemand een game laten maken die bij Activision mee geholpen heeft aan COD:

De verkopen lopen al jaren terug van COD, Vanguard is zelfs een flop. Als er een vervanger komt die dezelfde gameplay heeft en wel vernieuwend is dan hebben ze al goud in handen.

Battlefield zie ik ook niet als een kanshebber, aangezien het daar ook enorm rommelt.
Ik weet niet of een “flop” het juiste woord is voor de één na best verkochte PS5 game van 2021

Verwijderd

Steven030 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Ik weet niet of een “flop” het juiste woord is voor de één na best verkochte PS5 game van 2021
Zegt toch verder niks over de verkoopaantallen van de game zelf? Er zijn sowieso veel minder ps5 consoles in de markt dan ps4 consoles. Als je in de lijst van de ps4 kijkt komt de game niet in de top 10 voor in Europa.

Daarnaast is het gerucht dat ze de nieuwe COD game eerder uit willen geven door de slechte verkoopaantallen:

https://www.eurogamer.nl/...eger-uit-dan-andere-jaren
Volgens Henderson wordt de release vervroegd door de tegenvallende verkoopcijfers van Call of Duty: Vanguard. De nieuwe game in de reeks zou meteen ook sneller in Warzone worden geïntegreerd via een 'grote update'

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-01 21:58
Steven030 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Lijkt me dat Sony een serie die als éen na best verkocht te boek staat inderdaad niet kwijtwil. :)
Benieuwd wat ze er tegenover gaan stellen.

Zou mooi zijn als Xbox gamers b.v. als ruil straks ook God of War of Spiderman oid kunnen spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 21-01-2022 11:51 ]

• Steven030
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Zegt toch verder niks over de verkoopaantallen van de game zelf? Er zijn sowieso veel minder ps5 consoles in de markt dan ps4 consoles. Als je in de lijst van de ps4 kijkt komt de game niet in de top 10 voor in Europa.

Daarnaast is het gerucht dat ze de nieuwe COD game eerder uit willen geven door de slechte verkoopaantallen:

https://www.eurogamer.nl/...eger-uit-dan-andere-jaren

[...]
Nee inderdaad, op de PS4 is het de PS3 game uit 2013 die nog bovenaan de lijst staat :+ . Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat tegenvallende verkoopcijfers imo wat anders is dan een flop. Zo te zien hebben ze volgens de officiële cijfers van PlayStation zelf goed geboerd met de meeste verkopen na FIFA (op current gen).
Ik denk sowieso dat CoD in een identiteitscrisis zit tussen Warzone en de jaarlijkse game in, en dat het succes MW2019 van Infinity Ward moeilijk te overtreffen is.

Naast dat ik hoop dat Sony nu Killzone en SOCOM (nostalgie) nieuw leven in gaat blazen denk ik trouwens dat CoD echt wel op PlayStation blijft, zij het zonder al die nutteloze exclusieve modi en niet meer als lead ontwikkelplatform. Beetje zoals in de PS3/360 tijd.
En hopelijk kappen Sony (en MS) in ruil hiervoor met alle timed exclusives van 3rd party ontwikkelaars, dat is voor geen een consument goed

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 21-01-2022 12:11 ]

• Timothy3000
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Er zijn sowieso veel minder ps5 consoles in de markt dan ps4 consoles. Als je in de lijst van de ps4 kijkt komt de game niet in de top 10 voor in Europa.

[...]
Vanguard staat toch gewoon op 9 in Europa in die lijst?

https://blog.playstation....es-top-downloads-of-2021/

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 21-01-2022 11:56 ]

Verwijderd

Excuus inderdaad nummer 9, dacht dat ik nummer 11 had gezien. Maar goed het ging mij meer om het punt dat de downloads op ps5 niks zeggen over de gehele verkoop. Aangezien PS4 veel meer consoles in de markt heeft staan (116 miljoen). Dus daar worden dan ook direct meer aantallen verkocht en daar staat de game dus veel lager op de ranglijst.

• Timothy3000
Op nummer 9. Dat is alsnog niet niks. Met daarnaast Black Ops op 5.

Ik vind het ook een gare serie, maar het is wel echt een verkoopkanon.

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:58:
[...]

Excuus inderdaad nummer 9, dacht dat ik nummer 11 had gezien. Maar goed het ging mij meer om het punt dat de downloads op ps5 niks zeggen over de gehele verkoop. Aangezien PS4 veel meer consoles in de markt heeft staan (116 miljoen). Dus daar worden dan ook direct meer aantallen verkocht en daar staat de game dus veel lager op de ranglijst.
'Niks zeggen' in natuurlijk niet war.
Het was/is een hele populaire game onder PS5 bezitters.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Dat wist ik niet, interessant. Lijkt me wel lastig een nieuwe ip te beginnen binnen het toch wel volle shooter genre. Misschien moet de game dan tegelijk voor de pc uitkomen inclusief crossplay functie om een succes te worden. Nouja, de tijd zal het leren.

Verwijderd

SemperFidelis schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:00:
[...]

'Niks zeggen' in natuurlijk niet war.
Het was/is een hele populaire game onder PS5 bezitters.
Het is zeker nog steeds een populaire game dat zeg ik totaal niet. Maar ik gaf in mijn vorige bericht aan dat de COD aantallen al jaren teruglopen en dat Vanguard (door Activision zelf) als een flop gezien wordt. Omdat ze de game van 2022 naar voren wilde halen. Als je naar de cijfers kijkt:

Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) - 30 miljoen
Call of Duty: Black Ops II (2012) - 29,58 miljoen
Call of Duty: Ghosts (2013) - 28 miljoen
Call of Duty: Black Ops III (2015) - 26 miljoen
Call of Duty: Infinite Warfare (2016) - 12 miljoen
Call of Duty: WWII (2017) - 12 miljoen
Call of Duty: Black ops 4 (2018) - 14 miljoen
Call of Duty: Modern Warfare (2019) - 30 miljoen

Sinds 2016 is de game flink in aantallen naar beneden gegaan. Met weer een uitschieter in 2019 met modern warfare. Er zijn voor cold war en vanguard geen officiële verkoopaantallen bekend. Van cold war is alleen 5,7 miljoen bekend in de eerste maand.

Call of duty zit duidelijk in een indentiteits crisis en mensen hebben er blijkbaar ook geen probleem om de game zomaar naast zich neer te leggen. Als ineens de verkopen met de helft instorten.Vraag mij dan ook af wat de impact zou zijn als die niet meer op Playstation uitkomt. Leggen mensen het dan net zo makkelijk naast zich neer?

• SemperFidelis
Ik denk dat Warzone multiplatform blijft, en dat wellicht de losse edities (waar idd de rek een beetje uit lijkt) van Call of Duty exclusief op PC/Xbox komen. Of het een systemseller is durf ik niet te zeggen.

• Timothy3000
Ik denk dat je met name op zoek bent naar een reden waarom dit voor Sony mee zou kunnen vallen. :)
Die verkoopcijfers vallen voor Activision misschien tegen, maar ze zijn alsnog huge.
Gezien Vanguard in die top 10 lijst staat zullen de verkoopcijfers voor die game ook niet laag zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 21-01-2022 12:14 ]

• Timothy3000
Dat Call of Duty wellicht exclusive wordt interesseert me niet heel veel, maar ik zou toch echt als er een nieuwe Crash of Spyro komt deze wel gewoon op de Playstation 5 willen kunnen spelen!

Zo'n Crash 5 of Spyro 4 met Dualsense support had me geweldig geleken.

• Timothy3000
Sorry voor de triplepost maar was al gemeld dat Ghostwire: Tokyo waarschijnlijk op 24 maart uitkomt?

Feb en maart zijn wel echt stacked zeg.

• Hulleman
  • Laatst online: 08:22
Timothy3000 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:22:
Feb en maart zijn wel echt stacked zeg.
Horizon Forbidden West > rest
GT7 begin maart al..... moet maar ff wachten. Of wordt ie nog uitgesteld naar Q4? :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Trishul
Mensen, vergeet Elden ring niet. Ok, geen exclusive, maar goed, op pc spelen moet je ook maar geluk hebben met de huidige videokaart markt.

• spaceboy
  • Laatst online: 11:20

spaceboy

Op grote hoogte

Trishul schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:25:
Mensen, vergeet Elden ring niet. Ok, geen exclusive, maar goed, op pc spelen moet je ook maar geluk hebben met de huidige videokaart markt.
Inderdaad. Allemaal leuk en aardig die Mickey Mouse games zoals Horizon... :P Ik kan ook niet wáchten op 25 februari.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Caayn
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Inderdaad. Allemaal leuk en aardig die Mickey Mouse games zoals Horizon... :P Ik kan ook niet wáchten op 25 februari.
Sommige zijn gewoon nooit gestopt met het spelen met Dino's 8)

offtopic:
Horizon kijk ik naar uit maar Elden Ring kan mij gestolen worden. *Rent gelijk hard weg

• Trishul
Ben wel benieuwd wat Horizon VS Elden Ring gaan doen op salesgebied. Ze komen in dezelfde week uit op PS4 en PS5.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:49
Trishul schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:56:
Ben wel benieuwd wat Horizon VS Elden Ring gaan doen op salesgebied. Ze komen in dezelfde week uit op PS4 en PS5.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar FW. Ik zal ER later een keer oppakken als ze een mooie aanbieding hebben.. FW heb ik zelfs ok "gekocht" Net als GT7 overigens. Maar GT games gaan console lifetimes mee. Dus was een dure uitgave zo :+

• Caayn
  • Niet online
Shaker74 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:13:
[...]
FW heb ik zelfs ok "gekocht"
"ok"? Mis ik iets of ben ik niet bekend met een afkorting?
SemperFidelis schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:43:
[...]
Toevallig dit jaar ook games uit de PS+ Collection van de PS5 gedownload ? Ik vermoed dat ze daar ergens de mist in gegaan zijn en die meetellen.
Sowieso is het een beetje een idiote stat, en duidelijk bedoeld van diegenen die nog geen PS+ hebben een extra zetje te geven, want die zien daar geen stat, en enkel dat ze 37 gratis titels gemist hebben :p.
Caayn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:14:
[...]
Je zoekt het te ver, volgens mij gewoon een typo en bedoelt hij "ook" ;).

• Caayn
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:17:
[...]

Je zoekt het te ver, volgens mij gewoon een typo en bedoelt hij "ook" ;).
Ik ben toe aan weekend :$

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
Vanmiddag mijn digitale PS5 uitpakken. Leuke bundel gescoord met een extra controller.

Ik heb alleen een vraag: ik koop al wat jaren digitaal mijn games en heb wat PS4 games die ik of niet uitgespeeld heb of nog maals wilt spelen. Kan ik die gewoon uit mijn PS-Store bieb downloaden op mijn nieuwe PS5?

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
Ik woon wel in Duitsland maar heb die plates niet gekocht. Waarschijnlijk ben ik één van de weinige die de witte PS5 juist wél mooi vind.
Plus, die staat in een kast met de deur op een kier, dus zou ik er niets aan hebben als ik het uitzicht zou aanpassen 😉

Momenteel bezig met Kena. Zo mooi de landschappen zijn (ivm de artstyle), zo pittig zijn sommige bosses. Wel cool als er dan een boss na x aantal keer te proberen uiteindelijk verslagen is. Dan kan ik het appeal van de souls serie en ook van Returnal begrijpen.
Als ik met Kena klaar ben, begin ik eindelijk aan Guardians of the Galaxy! 😃 Ik ben benieuwd na alles wat ik hier al gelezen heb.

PSN: Zwartkijker

Dubrillion schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:34:
Ik heb alleen een vraag: ik koop al wat jaren digitaal mijn games en heb wat PS4 games die ik of niet uitgespeeld heb of nog maals wilt spelen. Kan ik die gewoon uit mijn PS-Store bieb downloaden op mijn nieuwe PS5?
Ja.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:49
Caayn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:14:
[...]
:o Nee dat was niet de bedoeling. Ik wilde aangeven dat ik hem "ook al" had gekocht. O-)

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-01 00:35

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Zwartkijker schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Ik woon wel in Duitsland maar heb die plates niet gekocht. Waarschijnlijk ben ik één van de weinige die de witte PS5 juist wél mooi vind.
Plus, die staat in een kast met de deur op een kier, dus zou ik er niets aan hebben als ik het uitzicht zou aanpassen 😉
Fair enough, ho wacht eens even. Jouw username klopt dus niet. Je kijkt niet altijd zwart. :+

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Ik ga de upgrade wel kopen voor een tientje denk ik. Wel weer zin om beide games te spelen.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zwartkijker schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Waarschijnlijk ben ik één van de weinige die de witte PS5 juist wél mooi vind.
Iets met dozens of us!

Ik vind de witte PS5 inmiddels wel iconisch. Vind hem oprecht ook de mooiste versie.
FMS schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:25:
[...]

Iets met dozens of us!

Ik vind de witte PS5 inmiddels wel iconisch. Vind hem oprecht ook de mooiste versie.
Eens ik zou de mijne ook niet in andere kleuren willen, bij mij past hij perfect in het interieur.
Houtkleurig langwerpig TV meubel met links en rechts een witte deur en in het midden open met daarin 2 zwarte apparaten. Dus de kleurencombinatie match wel eigenlijk :D

(alleen omdat hierbinnen gerookt wordt is mijn PS5 alweer lichtelijk geel aan het kleuren :'( binnenkort maar eens grondig schoonmaken die kappen en de rest eigenlijk ook maar meteen doen als ik dan toch bezig ben, ff weer lekker stofvrij maken, kan de geeligheid ook laten zitten dan past hij volgend jaar mooi bij het houtkleurige :+ no way, die moet gewoon weer wit worden)

[ Voor 28% gewijzigd door Kalder op 21-01-2022 17:33 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Dubrillion
Raem schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:36:
[YouTube: Uncharted: Legacy of Thieves Collection – Launch Trailer | PS5]
Ik ga de upgrade wel kopen voor een tientje denk ik. Wel weer zin om beide games te spelen.
Hoe werkt dat nou precies met die upgrades? Ik heb wat digitale aankopen gedaan door de jaren.

Bijvoorbeeld Ghost of Sushima. Kan ik deze dan upgraden naar de PS5 versie?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:36:
[YouTube: Uncharted: Legacy of Thieves Collection – Launch Trailer | PS5]
Het openings shot van chapter 14 van 'a Thiefs end' was op de PS4 al jaw dropping _/-\o_

Dubrillion schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:30:
[...]

Hoe werkt dat nou precies met die upgrades? Ik heb wat digitale aankopen gedaan door de jaren.

Als je Uncharted 4 óf The Lost Legacy digitaal of op disc hebt kun je voor €10,- upgraden naar de Legacy of Thieves Collection.
Als je de disc hebt van één van de games heb je die wel nodig om te spelen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dubrillion schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:30:
[...]
Bij Ghost kun je digitaal de directors cut upgrade kopen, betreft een PS5 upgrade en extra content in de vorm van een nieuw gebied met een nieuw verhaal. Aanrader wat mij betreft.

Verwijderd

https://hypebeast.com/202...on-5-shortage-report-info

Sony Denies Increasing PS4 Production to Deal With PlayStation 5 Shortage

• Zwartkijker
Ram-G-maN schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:27:
[...]

Fair enough, ho wacht eens even. Jouw username klopt dus niet. Je kijkt niet altijd zwart. :+
Haha, dat klopt. Is zeer ironisch bedoeld, ik ben een optimist tot in de kist 😉
FMS schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:25:
[...]

Iets met dozens of us!

Inderdaad, van de volledige galaxy collectie vind ik niets in de buurt komen van de witte schoonheid. Heel stijlvol en elegant. Hm, ik begin het bijna jammer te vinden dat die zo verstopt zit...

Verder ben ik ook benieuwd met welke kleuren/collecties Sony nog zal komen in de toekomst. Iets zegt me echter dat we gifgroen of iets dergelijks niets snel gaan zien 😉.

Uncharted 4 was en blijft mooi :) vraag me af wat precies de PS5 upgrade inhoud dus ben wel benieuwd naar een DF comparison die ongetwijfeld zal komen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FJn6BGqWQAQXfwq?format=jpg

Het lijkt erop dat Deviation Games USA aan een first person shooter werkt en Deviation Games Canada aan een online rpg.

Edit: kan ook een combinatie zijn van rpg/shooter.

[ Voor 27% gewijzigd door Recon24 op 21-01-2022 21:07 ]

• Trishul
Recon24 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:47:
[Twitter]

[Afbeelding]

[Twitter]

Het lijkt erop dat Deviation Games USA aan een first person shooter werkt en Deviation Games Canada aan een online rpg.

Edit: kan ook een combinatie zijn van rpg/shooter.
Interessant, ik moet meteen denken aan een soort Destiny-achtige game. Ben wel benieuwd naar zo'n game als die ontwikkeld wordt voor PS5. Dus zonder de legacy beperkingen die Destiny nog met zich meedraagt.

• Dubrillion
Dit hebben jullie denk ik al 100x gehoord. Maar wat een gaaf apparaat!

De nieuwe controller is fantastisch en het verschil tussen de PS4 en PS5 is dag en nacht. Ik heb de upgrade van Ghost of Tsushima gekocht voor het pracht en praal.

Zijn er sites waar je Cd Keys kan kopen zonder dat er een account aan verbonden zit?
Dubrillion schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:37:
Dit hebben jullie denk ik al 100x gehoord. Maar wat een gaaf apparaat!

De nieuwe controller is fantastisch en het verschil tussen de PS4 en PS5 is dag en nacht. Ik heb de upgrade van Ghost of Tsushima gekocht voor het pracht en praal.

Zijn er sites waar je Cd Keys kan kopen zonder dat er een account aan verbonden zit?
Ik dacht dat jij nummer 258 was, maar ben op een gegeven moment opgehouden met bijhouden :D

Er is maar 1 site: PSN store ;)

PS doet niet aan keys. Wil je goedkoop gamen zonder accounts te moeten wisselen dan zijn discs de oplossing, wil je alleen digitaal of heb je geen zin discs te wisselen dan zul je aanbiedingen moeten scoren tijdens een sale in de store.

• Dubrillion
Ik heb opzich geen probleem met accounts wisselen. Echter heb ik dit 1x geprobeerd. En toen ik een paar maanden later dacht: leuk ik ga hem nog eens spelen was het account geblokkeerd!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Raem schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:38:
[...]

Als je Uncharted 4 óf The Lost Legacy digitaal of op disc hebt kun je voor €10,- upgraden naar de Legacy of Thieves Collection.
Als je de disc hebt van één van de games heb je die wel nodig om te spelen.
Uncharted 4 zit in de PS Plus collection. Daarmee werkt het ook?

• Zwartkijker
cold_as_ijs schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:05:
[...]

Ik dacht dat jij nummer 258 was, maar ben op een gegeven moment opgehouden met bijhouden :D

Er is maar 1 site: PSN store ;)

PS doet niet aan keys. Wil je goedkoop gamen zonder accounts te moeten wisselen dan zijn discs de oplossing, wil je alleen digitaal of heb je geen zin discs te wisselen dan zul je aanbiedingen moeten scoren tijdens een sale in de store.
Couldn't agree more!
Verder kan ik ook de site psprices.com aanraden. Daar kan je een wishlist maken en als die in de aanbieding zijn ontvang je een mail. Heeft me al super veel bespaard!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-01 21:05

Superkiwi

Hoi doei

Trishul schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:56:
Mijn glazen bol zegt dat ze elkaar initieel niet veel gaan ontlopen.
Totdat men erachter komt dat Elden Ring toch best wel moeilijk is, de graphics niet mindblowing zijn*, de controls ietwat traag* en ze overstappen naar Horizon.

*absoluut niks ten nadele van FromSoftware, dit is typisch voor hun games

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Tom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:40:
[...]

Uncharted 4 zit in de PS Plus collection. Daarmee werkt het ook?
Nee, helaas niet.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Okay ben ik nou gek of kan ik een instelling niet vinden (of beide) maar kan je de verlichting van de ps5 ook uitzetten?

In een verduisterde kamer is dat witte licht niet echt een aanwinst te noemen.

Voor de rest overigens prima apparaat, ben voor de derde keer met hzd begonnen en het draait zoals het eigenlijk bij launch had gemoeten op de PS4.

Zelfde geldt voor DayZ.

Al die jaren spellen zwaar subpar zitten spelen... 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Flagg op 22-01-2022 19:24 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Caayn
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:21:
Okay ben ik nou gek of kan ik een instelling niet vinden (of beide) maar kan je de verlichting van de ps5 ook uitzetten?

In een verduisterde kamer is dat witte licht niet echt een aanwinst te noemen.
Je kan de licht sterkte van de console niet aanpassen. Je kan enkel de helderheid van de controller aanpassen (instellingen -> accessories -> controller).

• Zwartkijker
Flagg schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:21:
Inderdaad wel beide, ik heb die ook niet gevonden na lang zoeken en ben ook gek. Dus dat hebben we dan gemeen 😉
Bij de controller kan je het licht wel dimmen maar niet bij de console. Lijkt me een vreemde redenering wat ze daar gemaakt hebben.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Caayn schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:26:
[...]
Je kan de licht sterkte van de console niet aanpassen. Je kan enkel de helderheid van de controller aanpassen (instellingen -> accessories -> controller).
Controller heb ik nog niks van gemerkt, maar de PS5 staat rechts van me en dan net in mijn gezichtsveld en ik blijf iedere keer maar iets "zien" daar.

PS4 stond daar ook overigens maar nooit iets van gemerkt.

Nou ja dan maar hopen dat het went anders maar iets verzinnen om te dimmen of om te draaien.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Speel je in een compleet donkere kamer dan? Ik heb hem in knvlak naast de tv staan maar gelukkig geen last van het licht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pee1RGKV2icraIVcnovCcgbThas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AdIAPenyWSEnJnCB2Uspuo1.jpg?f=fotoalbum_large

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sony komt met een film waarvan de wereld gemaakt is in Dreams: https://www.polygon.com/2...ny-pitures-loving-vincent

Eerder al hebben ze een videoclip gemaakt van een nummer van Noah Cyrus onder Sony's platenlabel:

Dat soort collaborations mogen ze van mij vaker doen. PixelOpus is ook bezig met een PS5 game in samenwerking met Sony Pictures Animation.

Nu nog hopen dat Dreams dit jaar met een PS5 versie komt en ondersteuning voor PSVR2.

• Steven030
Ik heb wel weer zin om nog een keer door Uncharted 4 heen te gaan volgende week. Toch maar even een pre order gedaan, al is het maar om Naughty Dog aan te moedigen om weer met een game in dat genre te komen

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-01 12:47
Lang geleden dat ik keuze stress onder vond bij de PS5 qua releases van games. Maar nu met Elden en Horizon aankomend:

Ben voor Horizon gegaan en daarna pas Elden...en dan komt straks ook nog eens GT7.

• giantgiantus
  • Laatst online: 08:47
lordloeder schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:27:
Lang geleden dat ik keuze stress onder vond bij de PS5 qua releases van games. Maar nu met Elden en Horizon aankomend:

Ben voor Horizon gegaan en daarna pas Elden...en dan komt straks ook nog eens GT7.
De game waar je het meest zin in hebt pas over paar maanden kopen. Sinds ik heb besloten dat ik release date +6 maanden aan houdt ben ik geen beta tester meer.
kazuka schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:23:
Nu nog hopen dat Dreams dit jaar met een PS5 versie komt en ondersteuning voor PSVR2.
Is Dreams eigenlijk de moeite als singleplayer game en de games van andere te spelen? Zag dat die niet zo duur meer is, dus ben wel benieuwd. Maar ik ben totaal niet van zelf games maken.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:44:
[...]

De game waar je het meest zin in hebt pas over paar maanden kopen. Sinds ik heb besloten dat ik release date +6 maanden aan houdt ben ik geen beta tester meer.
Wat dat betreft zit je bij first party Sony titels wel veiliger. Games als TLOU en Uncharted zijn bij release nagenoeg bug vrij. Ook Horizon zero Dawn speelde prima kan me geen bugs herinneren, GT7 verwacht ik ook geen problemen mee. Ik denk dat Sony daar eisen aan stelt en dat ze wat dat betreft kwaliteit ook hoog in het vaandel hebben staan.

Third party games is inderdaad een ander verhaal, die koop ik ook zelden bij release. Die overweging is dan een combinatie van backlog en inderdaad patches afwachten. 6 maanden wachten is misschien wat overdreven maar in de eerste weken komen er genoeg updates uit dus 2 maand wachten kan geen kwaad.

[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 23-01-2022 10:07 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Is Dreams eigenlijk de moeite als singleplayer game en de games van andere te spelen? Zag dat die niet zo duur meer is, dus ben wel benieuwd. Maar ik ben totaal niet van zelf games maken.
Er zijn 3 campaigns gemaakt door Media Molecule zelf. Die zijn per stuk ongeveer 2 uur lang en zeker de moeite waard, steekt qua kwaliteit uit boven de content gemaakt door anderen maar laat de potentie wel goed zien.

De rest wordt vrij actief gecureerd door MM, dus de beste content zie je vanzelf in het hoofdmenu. Momenteel is deze vrij populair, duidelijk geïnspireerd door Mario 64/Odyssey:

Er zit ook veel experimenteel spul tussen maar het is wel leuk om eens in de zoveel weken door de nieuwe content te browsen. Het spel ondersteund de PSVR al dus het lijkt me een no-brainer dat de PS5 versie de nieuwe headset ook gaat ondersteunen, dan wordt het echt interessant.
kazuka schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:20:
[...]

Er zijn 3 campaigns gemaakt door Media Molecule zelf. Die zijn per stuk ongeveer 2 uur lang en zeker de moeite waard, steekt qua kwaliteit uit boven de content gemaakt door anderen maar laat de potentie wel goed zien.

De rest wordt vrij actief gecureerd door MM, dus de beste content zie je vanzelf in het hoofdmenu. Momenteel is deze vrij populair, duidelijk geïnspireerd door Mario 64/Odyssey:

[YouTube: The Everlasting Appeal of 3D Platformers -- Trip's Voyage]

Er zit ook veel experimenteel spul tussen maar het is wel leuk om eens in de zoveel weken door de nieuwe content te browsen. Het spel ondersteund de PSVR al dus het lijkt me een no-brainer dat de PS5 versie de nieuwe headset ook gaat ondersteunen, dan wordt het echt interessant.
Hij is €4,98 bij de Intertoys zie ik, voor dat bedrag kan ik de gok wel nemen. :P

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:03:
[...]

Wat dat betreft zit je bij first party Sony titels wel veiliger. Games als TLOU en Uncharted zijn bij release nagenoeg bug vrij. Ook Horizon zero Dawn speelde prima kan me geen bugs herinneren, GT7 verwacht ik ook geen problemen mee. Ik denk dat Sony daar eisen aan stelt en dat ze wat dat betreft kwaliteit ook hoog in het vaandel hebben staan.

Third party games is inderdaad een ander verhaal, die koop ik ook zelden bij release. Die overweging is dan een combinatie van backlog en inderdaad patches afwachten. 6 maanden wachten is misschien wat overdreven maar in de eerste weken komen er genoeg updates uit dus 2 maand wachten kan geen kwaad.
Enige game die echt last van bugs had in het begin was days gone. Maar de rest van de games hebben meestal vrij weinig bugs inderdaad.
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:14:
[...]

Enige game die echt last van bugs had in het begin was days gone. Maar de rest van de games hebben meestal vrij weinig bugs inderdaad.
Dan heb jij AC Unity niet in de eerste week gespeeld denk ik, dat was erg zeg.
My bad, thanks @Superkiwi

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 23-01-2022 18:17 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-01 21:05

Superkiwi

Hoi doei

Kalder schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:12:
[...]

Dan heb jij AC Unity niet in de eerste week gespeeld denk ik, dat was erg zeg.
Ze hebben het juist niét over multiplatformers ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Superkiwi schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:14:
[...]

Ze hebben het juist niét over multiplatformers ;)
Nee wat betreft PS Exclusives, die zijn hoofdzakelijk wel voor het grootste deel bugvrij! :D

(Alhoewel GT Sport nog steeds regelmatig mijn PS5 laat crashen, een van de weinige games die dat nog doet, schijn niet de enige te zijn die bij lange ritten ineens eruit geknikkerd wordt of uberhaupt af en toe op random momenten, denk niet dat een andere PS5 het daar beter in zal doen eigenlijk)

[ Voor 36% gewijzigd door Kalder op 23-01-2022 18:20 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chaoss schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:09:
Speel je in een compleet donkere kamer dan? Ik heb hem in knvlak naast de tv staan maar gelukkig geen last van het licht

[Afbeelding]
Yep iets met een projector. :)

Deus ex humankind wordt overigens geen reet beter op de PS5.

HZD wel en tlou II is ook zichtbaar soepeler.

Maar dat ik nou zeg goh wat een vreselijke meerwaarde die PS5, het enige wat echt beter is zijn de laadtijden maar dat was ik al gewend van Stadia dus voor mij ook niet echt nieuw meer.

En door die verrekte backwards compatibility hoef je er ook niet op te rekenen dat er snel veel nieuwe games komen die daadwerkelijk een sprong maken omdat alles nog steeds een beetje ontwikkelt wordt voor de PS4, jeuh.

Ik was van plan pas een PS5 te kopen als er daadwerkelijk games waren maar na een jaar is er nog steeds niks bijzonders te melden wat niet ook op een PS4 draait.

Hopelijk brengen Dying Light en HFW er wat verandering in.

[ Voor 42% gewijzigd door Flagg op 23-01-2022 18:33 ]

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:24:
[...]

Yep iets met een projector. :)

Deus ex humankind wordt overigens geen reet beter op de PS5.

HZD wel en tlou II is ook zichtbaar soepeler.

Maar dat ik nou zeg goh wat een vreselijke meerwaarde die PS5, het enige wat echt beter is zijn de laadtijden maar dat was ik al gewend van Stadia dus voor mij ook niet echt nieuw meer.

En door die verrekte backwards compatibility hoef je er ook niet op te rekenen dat er snel veel nieuwe games komen die daadwerkelijk een sprong maken omdat alles nog steeds een beetje ontwikkelt wordt voor de PS4, jeuh.

Ik was van plan pas een PS5 te kopen als er daadwerkelijk games waren maar na een jaar is er nog steeds niks bijzonders te melden wat niet ook op een PS4 draait.

Hopelijk brengen Dying Light en HFW er wat verandering in.
Komt omdat the last of us 2 en horizon een patch hebben gehad en Deus ex niet. Daar zit het grote verschil.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De next gen upgrade waar iedereen op zat te wachten! Ein-de-lijk:

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:04
Chaoss schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:23:

[Twitter]
Lol en dan kun je zelfs kiezen wat voor verbeteringen je wilt! Of 4K óf 60 fps. Tja het is het een of het ander. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat bij zo'n grafische parel als deze dat je beide tegelijkertijd kunt hebben. ;)

• Zwartkijker
Chaoss schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:23:

[Twitter]
Peppa ziet er nu heel realistisch uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xztZcwXusUSSNe35NkYJzJOzFhI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rRKc8xlFSCSc3Hjgj9kXsa8I.png?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Niet online
JEROENrgfgf schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:33:
[...]

Lol en dan kun je zelfs kiezen wat voor verbeteringen je wilt! Of 4K óf 60 fps. Tja het is het een of het ander. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat bij zo'n grafische parel als deze dat je beide tegelijkertijd kunt hebben. ;)
Er moet iets te wensen overblijven voor een eventuele PS5 Pro :9
Pagina: 1 ... 189 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord