Ik twijfel er niet aan dat de manier waarop je het opschrijft voor jezelf helemaal duidelijk is, maar...
Heb 2x GCTV boven wordt het thuisnetwerk smtp wel herkend, beneden kan deze niet benaderd worden,
geen instellingen veranderd heeft voor de firmware update altijd gewerkt, nu niet meer, wat te doen ?
Is "smtp" het SSID van je thuisnetwerk, heeft het iets te maken met mail versturen (da's namelijk de eerste link die ik leg als ik "smtp" zie) of is het een geheel andere afkorting.
Speelt dit enkel met de Chromecast en kunnen andere apparaten wel nog steeds verbinding maken op de plek waar het met de Chromecast niet werkt?
Waar is de firmware van geupdate, van de Chromecast of van een de router/accesspoint/wifibooster?
Heb accespiont boven wifi booster, beneden rechtstreek op modem via wifi
Beneden heb je een modem met wifi, maar wat boven staat is dat een los access point en losse wifibooster of 1 enkele wifibooster die ook als accesspoint fungeert. Maar ongeacht welke van de twee, daar werkt het dus WEL op, maar dus NIET op de modem met WIFI?
Kanaal 24 staat achter elke 192.168. IP nummer.
Nee sorry, kanaal 1 voor 2,4Ghz kanaal 44 voor de 5Ghz
2.4GHz zit op kanaal 6 en de 5GHz zit op kanaal 44
Onduidelijk waar/hoe je dit afleest en om welk van de apparaten het gaat. Is dit het WIFI modem beneden? Heb je daarop al eens een set vaste kanalen ingesteld zoals voorgesteld werd, zodat ze niet continue varieren?
Voeg meer details toe aan je vragen en aan de antwoorden die je geeft op vragen die aan je gesteld worden. Help ons jou te helpen. Leestip:
http://docs.jaspervries.nl/smart-questions.html