Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:43

Google Chromecast - Levertijden en prijzen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1enugVZ.jpg%5D
In dit topic kan alles rondom de levering en prijzen van de Google Chromecast worden gesproken. Voor ervaringen en discussies kan dit topic worden gebruikt.

De Google Chromecast is een een HDMI-dongle waarmee je elke tv omtovert tot een streaming-apparaat met uitgebreide mogelijkheden voor het streamen van zowel eigen content als vanuit alle populaire streamingdiensten (bijv. Netflix, Disney+, Youtube).

Er zijn inmiddels meerdere generaties van de Chromecast geweest waarover hieronder meer technische informatie onder het kopje 'overzicht versies' .

De laatste versie is uitgekomen aan het eind van 2020 en heeft naast de streaming-mogeljkheden ook Google TV gekregen, wat de nieuwe naam lijkt voor Android TV. Hierdoor kan je nu ook apps installeren op het apparaat. Daarnaast heeft deze versie ook een afstandsbediening gekregen waarmee je direct en onafhankelijk van andere apparaten alle mogelijkheden kan benutten.

[ Voor 77% gewijzigd door JdJtA op 12-07-2022 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 20:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vanmorgen besteld bij fnac.com, verzending volgens de bevestiging tussen 31 oktober en 2 november. Ben benieuwd, zou hem dus volgende week al binnen moeten krijgen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
janvanduschoten schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:39:
Vanmorgen besteld bij fnac.com, verzending volgens de bevestiging tussen 31 oktober en 2 november. Ben benieuwd, zou hem dus volgende week al binnen moeten krijgen.
Mijn ervaring met FNAC is dat ze alleen leveren op werkdagen dus zal denk ik maandag worden als ze hem vandaag versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
Afgelopen zondag besteld op Google.de. Aangegeven levertijd 3 weken maar na vier dagen al afgeleverd op een Duits adres.
Pikant detail: afzender Google Commerce Limited, Waalwijk, Netherlands.
Ze leveren dus niet in Nederland maar wel vanuit Nederland :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
joppybt schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:55:
Afgelopen zondag bestel op Google.de. Aangegeven levertijd 3 weken maar na vier dagen al afgeleverd op een Duits adres.
Pikant detail: afzender Google Commerce Limited, Waalwijk, Netherlands.
Ze leveren dus niet in Nederland maar wel vanuit Nederland :?.
Als ik een aantal andere topics (Pixel 4a, Pixel 5) over leveringen vanuit een buitenlandse (voornamelijk de Duitse zo te zien) Google Store lees lijkt het erop dat Google en DHL samen erg hun best doen om te ontmoedigen dat je hier een bestelling plaatst door het pakket ergens af te leveren maar dan vervolgens te zeggen dat ze niet weten waar het is.

Probleem is dat als het pakket ergens is bezorgd Google aangeeft te hebben voldaan aan de leveringsverplichting. Een onderzoek bij DHL kan als ik het goed heb gelezen tot 10 weken in beslag nemen...

Ik zou dus zeker niet aanraden om te bestellen bij een buitenlandse Google Store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
JdJtA schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Ik zou dus zeker niet aanraden om te bestellen bij een buitenlandse Google Store!
Sorry voor de mogelijke verwarring maar ik wilde ook dat het op dat Duitse adres werd afgeleverd. Ik ben dus happy, alleen een beetje verbaasd dat het uit Nederland komt.

[ Voor 42% gewijzigd door joppybt op 30-10-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
joppybt schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:11:
[...]

Sorry voor de mogelijke verwarring maar ik wilde ook dat het op dat Duitse adres werd afgeleverd. Ik ben dus happy, alleen een beetje verbaasd dat het uit Nederland komt.
Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen/gelezen 8)7 .Waarom ze versturen vanuit NL snap ik dan ook niet inderdaad...misschien voorbereiding op de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:20
JdJtA schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:03:
[...]

Als ik een aantal andere topics (Pixel 4a, Pixel 5) over leveringen vanuit een buitenlandse (voornamelijk de Duitse zo te zien) Google Store lees lijkt het erop dat Google en DHL samen erg hun best doen om te ontmoedigen dat je hier een bestelling plaatst door het pakket ergens af te leveren maar dan vervolgens te zeggen dat ze niet weten waar het is.

Probleem is dat als het pakket ergens is bezorgd Google aangeeft te hebben voldaan aan de leveringsverplichting. Een onderzoek bij DHL kan als ik het goed heb gelezen tot 10 weken in beslag nemen...

Inderdaad, niet aan te bevelen! Ik heb bij de Franse google store besteld met de 00000 truc en zit met hetzelfde. 14-10 verzonden. Via de chat (Engels UK) contact opgenomen en ze zijn een onderzoek gestart. Zou binnen 24-48 uur terugkoppeling krijgen, dat was 9 dagen geleden. Ze heeft het al geëscaleerd maar er is nog niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-05 10:35
1e was met een dag binnen na bestellen bij Fnac. 2e eergisteren besteld. levering vanaf 3/11.

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
JdJtA schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen/gelezen 8)7 .Waarom ze versturen vanuit NL snap ik dan ook niet inderdaad...misschien voorbereiding op de toekomst?
Bij de Pixel 3 en meer producten was dat ook al het geval. Logistiek en dat het product geschikt is voor een bepaald land zijn natuurlijk 2 verschillende dingen. Wat ik heb gemerkt is dat ze logistiek Europa als één zien. Het maakt niet uit met welke taal je contact op neemt. Ik was aan het chatten met een medewerker uit de VS, die kon mij niet helpen. Maar Engels UK dus wel, ook al heb ik bij de Franse store besteld.
Ze hebben een paar warehouses van waaruit ze heel europa bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53
Ik heb op 1 oktober op google.de besteld (met postcode 00000 en onder het andere veld dan alle info).
Deze werd verzonden op 14 oktober.
Sinds die tijd 'hangt' de status....
Ondertussen al meerdere keren via mail (.be en .de) en chat (.com /engelse taal) de support bereikt...
Op mail is nog niets gereageerd, mijn voorlaatste chat (van afgelopen maandag) was beter: daar haalden ze een Duitse medewerker mee in de chat, die kon bevestigen waarom de levering niet verder ging:
Entweder ist ein Systemfehler aufgetrten oder die Lieferzeit wurde falsch übermittelt, denn das Gerät ist nicht verschickt.
Sorry for the language mistake
It seems the package is not be send
it looks like a mistake in the system or in the delivery date
we must contact the shipper for more information
if I get any answer I will contact you with mail.
Gisteren had ik nogmaals iemand aan de chat, die me enkel kon zeggen dat het ge-escaleerd was en dat ik moest afwachten...
I can see that it was escalated already to our higher tier of support.
Vandaag mail van Support:
thanks for waiting. I will send a replacement to you. Please provide me Name, Adress and Phonenumber.
Ik heb mijn Belgisch adres nu gewoon doorgestuurd.
Zo terug even afwachten, benieuwd wat het gaat geven...

Edit:
En zonet, terwijl ik hier bezig was, een opvolg mail gekregen:
Hallo Sven Goossens,
Es tut uns leid, vom Verlust bzw. Diebstahl deines Chromecast mit Google TV (Schnee) zu erfahren. Wir haben dir am 30. Oktober 2020 per DHPC ein Gerät als Ersatzgerät gesendet.
Edit2:
En nu ook beweging te zien op de DHL track&trace website :)
Pakket is voor't eerst nu ontvangen door DHL :)
Gaat toch nog aankomen (hoop ik) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rhox1979 op 02-11-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Vreemd om hier te lezen dat fnac weer aan het verzenden is. Heb die van mij 2 weken geleden besteld en al die tijd staat er al dat de verwachte verzenddatum is op 3 november. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:57
Eind van de maand pas jarig en heb deze op de verlanglijst gezet.. hoop dat mijn ouders het gefixt krijgen voor die tijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 11:57
Mijn bestelling van donderdag bij fnac.com heb ik zojuist ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-05 23:30
JeroenC87 schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:04:
Mijn bestelling van donderdag bij fnac.com heb ik zojuist ontvangen.
Vreemd 27-10 bij fnac.com besteld. Nog steeds niks binnen en nog geen verzendbevestiging. Terwijl deze wel op voorraad is. Bij mij staat nog steeds dat ze aan het wachten zijn op de leverancier en verwachten rond 3 november te kunnen verzenden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
KevinskiNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:45:
[...]

Vreemd 27-10 bij fnac.com besteld. Nog steeds niks binnen en nog geen verzendbevestiging. Terwijl deze wel op voorraad is. Bij mij staat nog steeds dat ze aan het wachten zijn op de leverancier en verwachten rond 3 november te kunnen verzenden. 8)7
Is al eens vaker besproken, denk ik bij het Pixel topic. Bij Fnac.com werken ze niet volgens het principe first in first out. Lijkt wel of ze met batches werken en dat er na jouw bestelling er een andere batch eerder binnen is gekomen oid. Zo heb ik een keer het geluk gehad dat ik op mijn google hub max zat te wachten met 3 weken levertijd. 1,5e week later kwam hij weer op voorraad en in de aanbieding :+ mijn eerste order geannuleerd en opnieuw besteld met flinke korting en snel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:56
Rhox1979 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:07:
Edit2:
Goed om te lezen! Hier helaas nog steeds "Planning wordt gemaakt" (Ook .de-store en postcode 00000 naar NL). Nog even afwachten dus, maar er is dus een lichtpuntje! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Rhox1979 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:07:
Ik heb op 1 oktober op google.de besteld (met postcode 00000 en onder het andere veld dan alle info).
Deze werd verzonden op 14 oktober.
Sinds die tijd 'hangt' de status....
Ondertussen al meerdere keren via mail (.be en .de) en chat (.com /engelse taal) de support bereikt...
Op mail is nog niets gereageerd, mijn voorlaatste chat (van afgelopen maandag) was beter: daar haalden ze een Duitse medewerker mee in de chat, die kon bevestigen waarom de levering niet verder ging:

[...]

Gisteren had ik nogmaals iemand aan de chat, die me enkel kon zeggen dat het ge-escaleerd was en dat ik moest afwachten...

[...]

Vandaag mail van Support:

[...]

Ik heb mijn Belgisch adres nu gewoon doorgestuurd.
Zo terug even afwachten, benieuwd wat het gaat geven...

Edit:
En zonet, terwijl ik hier bezig was, een opvolg mail gekregen:

[...]

Edit2:
Klinkt hoopvol, ik zit nog steeds te wachten. De 21e een chat gestart en sindsdien zijn ze er mee bezig. Heb ondertussen dit weekend hem maar bij Fnac.com besteld. Vanmiddag is daar de status veranderd dat ze in afwachting zijn van de 'doorvoerder' (volgens google translate) :) Die verwacht ik morgen of overmorgen wel te ontvangen. Maar zien wat we met die van Google zelf doen mocht ik die ooit ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Exception schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:56:
[...]

Goed om te lezen! Hier helaas nog steeds "Planning wordt gemaakt" (Ook .de-store en postcode 00000 naar NL). Nog even afwachten dus, maar er is dus een lichtpuntje! :9
Ik kan mijn pakket wel opvolgen, maar niet de details nakijken.
Omdat ik nu de postcode niet kan opgeven (met de nieuwe track&trace code die ik gekregen heb).
Ik probeerde 00000 en mijn correcte, maar als ik dus de postcode mee in geef, vindt hij mijn pakket niet terug.
Dus duimen maar nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Rhox1979 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:25:
[...]

Omdat ik nu de postcode niet kan opgeven (met de nieuwe track&trace code die ik gekregen heb).
Ik probeerde 00000 en mijn correcte, maar als ik dus de postcode mee in geef, vindt hij mijn pakket niet terug.
Dus duimen maar nu....
Hier krijg ik om de dag onderstaande terugkoppeling van google.
Thank you for contacting Google.

Still not getting final resolution from the escalation team as the investigation is still ongoing.
We really do apologize if this really taking long than expected, but I will still keep you posted for an update.

Thanks!
.....
Hopelijk duurt het niet te lang en kan ik mijn geld terug krijgen. Heb hem nu bij Fnac.com besteld, dat gaat gelukkig wel snel :) Gisteren verzonden vanuit Frankrijk en vandaag wordt hij bezorgd door FedEx vanuit Apeldoorn :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-05 12:35
Nuevocasa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:42:
[...]

Hier krijg ik om de dag onderstaande terugkoppeling van google.

[...]

Hopelijk duurt het niet te lang en kan ik mijn geld terug krijgen. Heb hem nu bij Fnac.com besteld, dat gaat gelukkig wel snel :) Gisteren verzonden vanuit Frankrijk en vandaag wordt hij bezorgd door FedEx vanuit Apeldoorn :D :D
Met welke track and trace kan je hem volgen bij Fedex? Mijne is ook verstuurd. Maar T&T doet het niet.

[ Voor 48% gewijzigd door T-bone88 op 03-11-2020 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
T-bone88 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:08:
[...]

Met welke track and trace kan je hem volgen bij Fedex? Mijne is ook verstuurd. Maar T&T doet het niet.
Ik heb een mail van FedEx ontvangen. T&T is ook geen FedEx ;) Via het bestel overzicht van Fnac kun je naar de track and trace van chronopost. Het track and trace nummer begint bij mij met HS en eindigt op FR.
Van FedEx heb ik later een aparte mail ontvangen. Via Chronopost zie ik trouwens gewoon dezelfde status, het pakketje is in uitlevering in mijn woonplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaccodwit
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-05 13:49
Halverwege vorige week heb ik bij Fnac.com besteld en betaalt via Paypal.
Sinds dat moment geeft Fnac aan dat de verzending waarschijnlijk op 3-11 is.

Vanochtend kreeg ik een melding van Fnac dat de betaling niet goed was, in Paypal staat het op Pending, zij ronden het af zodra de levering gedaan is, terwijl Fnac pas gaat leveren als de betaling gedaan wordt.

Aan beide kanten kan ik niet annuleren, zowel de order van Fnac als de betaling vanuit Paypal niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
jaccodwit schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:33:
Halverwege vorige week heb ik bij Fnac.com besteld en betaalt via Paypal.
Sinds dat moment geeft Fnac aan dat de verzending waarschijnlijk op 3-11 is.

Vanochtend kreeg ik een melding van Fnac dat de betaling niet goed was, in Paypal staat het op Pending, zij ronden het af zodra de levering gedaan is, terwijl Fnac pas gaat leveren als de betaling gedaan wordt.

Aan beide kanten kan ik niet annuleren, zowel de order van Fnac als de betaling vanuit Paypal niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Balen.

Ik heb m dit weekend besteld en vanmiddag ontvangen. Binnen 24u van verzending tot ontvangst is wel erg netjes vanuit Frankrijk.

Eerste indruk is echt top. Lekker snel en stabiel in tegenstelling tot mijn mi stick. Koppeling met m'n Harmony Elite is ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:52
De Chromecast met Google TV is weer leverbaar bij Saturn in Duitsland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 20:12
Zondag besteld bij Fnac.com , vandaag binnen, vanavond lekker mee prutsen :-)

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Rhox1979 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:25:
[...]

Dus duimen maar nu....
Donderdag heb ik een bericht van Google ontvangen dat hij zoek is geraakt en ze geen nieuwe konden versturen. Vrijdag was het geld al teruggeboekt op m'n creditcard. Dat was één keer maar nooit weer via de 00000 truc helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Nuevocasa schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:30:
[...]

Donderdag heb ik een bericht van Google ontvangen dat hij zoek is geraakt en ze geen nieuwe konden versturen. Vrijdag was het geld al teruggeboekt op m'n creditcard. Dat was één keer maar nooit weer via de 00000 truc helaas.
Ik krijg helaas helemaal geen reactie op mijn mails van ze. Morgen nog maar eens achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Exception schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:14:
[...]

Ik krijg helaas helemaal geen reactie op mijn mails van ze. Morgen nog maar eens achteraan.
Op mijn mails ook nooit reactie gehad. Je moet een chat starten! Kan met Engels (United Kingdom) die helpen je voor heel Europa. Ik had bij google France besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:53
Ik probeer al 3 weken elke dag met Google in contact te komen, het lukt gewoon niet. De chat verbindt mij altijd door met Google USA die mij niet kunnen helpen, op emails wordt niet gereageerd. Iemand enig idee hoe ik met Google in contact kan komen? Dit is bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Laatst online: 13:52
Mediamarkt en Saturn in Duitsland hebben ze beide weer op voorraad. In de winkel zijn ze meestal binnen een paar dagen af te halen. Sommige Mediamarkt winkels hebben ze zelfs direct voor afhalen in de winkel liggen. Voor degenen die aan de grens wonen kan dat dus, omdat voor grensverkeer een uitzondering wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 13:09
Google USA kan je doorverbinden met de chat in Duitsland, deden ze bij mij ook nadat ik aangaf al weken te wachten. Daar gaven ze aan dat ze helaas niet konden verzenden naar NL, ze wilden het adres niet aanpassen. De koop wordt nu geannuleerd als het pakket weer terug is bij de store.

Gelukkig geniet ik al weken van de bij FNAC bestelde Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
MarcoC schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:46:
Ik probeer al 3 weken elke dag met Google in contact te komen, het lukt gewoon niet. De chat verbindt mij altijd door met Google USA die mij niet kunnen helpen, op emails wordt niet gereageerd. Iemand enig idee hoe ik met Google in contact kan komen? Dit is bizar.
Doorlaten verbinden met Google UK als je liever in het Engels communiceert. Soms zit je wel lang in de wacht. Onderin het scherm Engels Verenigd koninkrijk selecteren, dan is de kans het grootst dat je direct de juiste te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Spekkie99 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:51:
Google USA kan je doorverbinden met de chat in Duitsland, deden ze bij mij ook nadat ik aangaf al weken te wachten. Daar gaven ze aan dat ze helaas niet konden verzenden naar NL, ze wilden het adres niet aanpassen. De koop wordt nu geannuleerd als het pakket weer terug is bij de store.

Nuevocasa schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:44:
[...]

Doorlaten verbinden met Google UK als je liever in het Engels communiceert. Soms zit je wel lang in de wacht. Onderin het scherm Engels Verenigd koninkrijk selecteren, dan is de kans het grootst dat je direct de juiste te pakken krijgt.
Dit probeer ik letterlijk elke dag de afgelopen 3 weken, uiteindelijk eindigt het altijd in een doorverwijzing naar e-mail waar ik vervolgens nooit meer wat van hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Spekkie99 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:51:

Ook via die weg de support kunnen bereiken (mail formulier nog niets antwoord gehad).
Ze hebben voor mij het pakket nogmaals verzonden (ze vroegen mijn adres op)... maar nu blijkt dat ze zelf nog steeds verkeerd verstuurd hebben (postcode 88888 en landcode DE gebruikten ze van Duitse Google Support zelf verkeerd nu).
Dus nu blijf ik ook maar wachten op een oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-05 22:34
Mijn chromecast is sinds zaterdag onderweg staat er bij de status van Fnac :), echter werkt het trackingsnummer niet. Zou iemand mij kunnen vertellen welke koerier het pakket bij jullie bezorgde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:55
FedEx, maar daar kan je hem pas tracken als ze hem hebben ontvangen. Daarvoor zou je hem moeten kunnen tracken op Chronopost.

[ Voor 93% gewijzigd door OkeOkeOke op 09-11-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-05 22:34
OkeOkeOke schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:23:
FedEx, maar daar kan je hem pas tracken als ze hem hebben ontvangen. Daarvoor zou je hem moeten kunnen tracken op Chronopost.
Ah top! Bedankt! Ik hou het in de gaten, ik hoop hem stiekem morgen al te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
hiervoor hebben we V&A...

[ Voor 77% gewijzigd door Michael Knight op 11-11-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:28
Vandaag 11/11 heeft MediaMarkt Duitsland een actie met 11% korting. Bij de meeste winkels nabij de grens is voorraad dus je kunt hem vandaag goedkoper scoren. Je Nederlandse MM club kaart werkt overigens ook gewoon in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:02

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Hiervoor hebben we V&A..

[ Voor 87% gewijzigd door Michael Knight op 11-11-2020 18:49 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tip:
Fettel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:59:
Het gaat hier inderdaad om digitale cadeaubonnen. De actie is afgeblazen op AliExpress, maar vindt nu blijkbaar in beperktere vorm plaats op de website van FNAC.com zelf:

https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

- €60 cadeaubon voor €50
- €150 cadeaubon voor €130

Maximaal vier cadeaubonnen (2x €60 + 2x €150) per account & ip adres.

De gekochte cadeaubonnen zijn geldig t/m 30 november 2020, per aankoop kan je er vier inwisselen.

• Rhox1979
Rhox1979 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:17:
[...]

Ook via die weg de support kunnen bereiken (mail formulier nog niets antwoord gehad).
Ze hebben voor mij het pakket nogmaals verzonden (ze vroegen mijn adres op)... maar nu blijkt dat ze zelf nog steeds verkeerd verstuurd hebben (postcode 88888 en landcode DE gebruikten ze van Duitse Google Support zelf verkeerd nu).
Bij deze een laatste update: geld is terug gestort...
Het is niet aan te raden om via de Google webshop in andere landen te kopen... geeft enkel problemen en amper support...

• SP27
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2022
Afgelopen maandag 9 november bij fnac besteld, helaas nog niks binnen. Wat is jullie ervaring met de levertijd? Iemand een idee wanneer ik de chromecast kan verwachten? Zoals ook eerder door anderen vermeld werkt track&trace niet.

• JdJtA
SP27 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:36:
Afgelopen maandag 9 november bij fnac besteld, helaas nog niks binnen. Wat is jullie ervaring met de levertijd? Iemand een idee wanneer ik de chromecast kan verwachten? Zoals ook eerder door anderen vermeld werkt track&trace niet.
Was de CC op voorraad op het moment van bestellen? Wat is de status op de website? Heb je al een verzendbevestiging?

De T&T die je krijgt van fnac.com werkt alleen op chronopost.fr . Daarna komt er een email van Fedex via email met daarin een link met gegevens.

Als de CC op voorraad was bij het bestellen zou deze er binnen ongeveer 2 werkdagen moeten zijn.

• Exception
JdJtA schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:48:
[...]

Was de CC op voorraad op het moment van bestellen? Wat is de status op de website? Heb je al een verzendbevestiging?

De T&T die je krijgt van fnac.com werkt alleen op chronopost.fr . Daarna komt er een email van Fedex via email met daarin een link met gegevens.

Als de CC op voorraad was bij het bestellen zou deze er binnen ongeveer 2 werkdagen moeten zijn.
Ik zit ook al sinds zondag te wachten op Fnac (toch maar ook hier besteld omdat ik mijn Google DE bestelling nog niet heb). Status is nog steeds 'en transit' en was/is volgens de website op voorraad. Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten. Ben er nu wel klaar mee, na een maand wachten op Google 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Exception op 12-11-2020 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP27
JdJtA schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:48:
[...]

Was bij bestellen op voorraad, huidige status: En Transit. Geen verzendbevestiging ontvangen. Contact gehad met klantenservice en die geven aan dat zover ze kan zien het pakket de 9de is verstuurd. Voor internationale leveringen houdt u rekening met een levertijd van 10 tot 15 dagen.

Ik heb overigens met PayPal betaald. Zou dat nog van belang kunnen zijn op de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Exception schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:13:
[...]

Ik zit ook al sinds zondag te wachten op Fnac (toch maar ook hier besteld omdat ik mijn Google DE bestelling nog niet heb). Status is nog steeds 'en transit' en was/is volgens de website op voorraad. Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten. Ben er nu wel klaar mee, na een maand wachten op Google 8)7
SP27 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:56:
[...]

Was bij bestellen op voorraad, huidige status: En Transit. Geen verzendbevestiging ontvangen. Contact gehad met klantenservice en die geven aan dat zover ze kan zien het pakket de 9de is verstuurd. Voor internationale leveringen houdt u rekening met een levertijd van 10 tot 15 dagen.

Ik heb overigens met PayPal betaald. Zou dat nog van belang kunnen zijn op de levertijd?
Jullie hebben geen email gehad met als titel "Votre colis est en route" met daarin een T&T met HS*********FR? Deze zou je moeten kunnen vinden via chronopost.fr namelijk...

Ik heb bij mijn 2 bestellingen op fnac.com een debit creditcard gebruikt en dat ging zonder problemen...misschien dat Paypal dus inderdaad een vertragende factor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
JdJtA schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:04:
Jullie hebben geen email gehad met als titel "Votre colis est en route" met daarin een T&T met HS*********FR?
Jawel, maandag al. Als ik de T&T bij Chronopost check dan hangt hij al sinds die dag in de eerste stap; 'En préparation chez l'expéditeur' (ter voorbereiding bij de transporteur).

Betaald met creditcard (Mastercard) overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door Exception op 13-11-2020 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Rhox1979 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:17:
[...]

Iemand al verder gekomen met Google Store Duitsland? Ze blijven me maar doorsturen naar email waar ik vervolgens nooit meer wat van hoor. We zijn al een maand verder, mijn geld is kwijt en ik heb nooit iets gehad. Ik wil mijn geld terug, maar dat lijkt toch moeilijk te worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
MarcoC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:37:
[...]

Iemand al verder gekomen met Google Store Duitsland? Ze blijven me maar doorsturen naar email waar ik vervolgens nooit meer wat van hoor. We zijn al een maand verder, mijn geld is kwijt en ik heb nooit iets gehad. Ik wil mijn geld terug, maar dat lijkt toch moeilijk te worden. |:(
Na mijn laatste chat (2 weken geleden), hebben ze idd een mail gestuurd... daarop kon ik antwoorden en kreeg ik ook terug reactie.
Mijn pakket is héél Duitsland 2x rond gegaan, maar kwam nooit tot bij mij (in België)... ik heb mijn geld terug gevraagd en dat is nu afgehandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
JdJtA schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:04:
[...]
...misschien dat Paypal dus inderdaad een vertragende factor is.
Dat lijkt mij sterk.
Ik heb hem op maandag de 19de om 0:45 besteld en kreeg hem de 21ste om 11:30 binnen.
Betaald met Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 07:15
Vorige week heb ik bij Google store DE een chat geopend, ik zou per mail wat horen. Vandaag weer gechat met het casenummer, ze hebben van DHL nog geen verdere info. Als ik over 2 weken nog niets per e-mail heb gehoord mag ik weer contact opnemen...

Status bij DHL is nog steeds:
We are expecting your shipment data soon.

Het zou 14-10-2020 verzonden zijn.

Bij mij is € 69,99 ipv € 68,23 in rekening gebracht, dat geeft aan dat ze met de btw wel rekening hebben gehouden dat deze naar het buitenland ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 23:51
Besteld maar nog niets binnen.
Anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05 21:04
[...]

Gelijkaardige situatie hier. Vorige week 6/11 besteld, ondertussen is de status al sinds maandag 'En Transit' en heb een werkende track&trace gekregen van bpost (levering in BE, niet NL). Maar bij die track&trace staat er momenteel nog `Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender. Voor meer informatie contacteer de afzender.`. Heb vandaag Fnac gecontacteerd voor een statusupdate en ze zijn een onderzoek gestart.

Ik was eigenlijk van plan om een terugbetaling aan te vragen en een nieuw order te plaatsen maar als ik het hier zo lees is het geen pech. Misschien toch even wachten of mijn origineel order er toch niet plots doorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verandercoach
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-07-2023
[...]

Ik wil je niet verder teleurstellen, maar mijn bestelling bij FNAC is al sinds 16-10 (!) in transit. Ontelbare keren met support gechat en die is werkelijk om te huilen. Uiteindelijk komt het erop neer dat ik maar gewoon moet blijven wachten.

Inmiddels heb ik mijn credit card maatschappij gevraagd om te onderzoeken of ze het geld kunnen terugvorderen.

Grappig detail: afgelopen donderdag bij FNAC opnieuw een CC besteld (ik wil er toch eentje hebben ;) ), vrijdag status in trasit, vandaag aangemeld bij FEDEX die zegt dat-ie maandag wordt geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Verandercoach schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ik wil je niet verder teleurstellen, maar mijn bestelling bij FNAC is al sinds 16-10 (!) in transit. Ontelbare keren met support gechat en die is werkelijk om te huilen. Uiteindelijk komt het erop neer dat ik maar gewoon moet blijven wachten.

Inmiddels heb ik mijn credit card maatschappij gevraagd om te onderzoeken of ze het geld kunnen terugvorderen.

Grappig detail: afgelopen donderdag bij FNAC opnieuw een CC besteld (ik wil er toch eentje hebben ;) ), vrijdag status in trasit, vandaag aangemeld bij FEDEX die zegt dat-ie maandag wordt geleverd...
Wat een gedoe zeg! We zijn veel te veel verwend in Nederland met de bekende webshops en hun service blijkbaar...

Edit: Om 15-11 00:15u per mail bericht gekregen van Chronopost, precies een week geleden besteld:
"Chronopost informs you that your parcel HS70604****FR is being handled in our network."

Lijkt nu dus echt onderweg te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Exception op 15-11-2020 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 21:59
Hier echt precies hetzelfde..
Na talloze keren chatten met Google support (wat een drama) uiteindelijk toch gevraagd of ze mijn geld terug kunnen storten.

Ik wacht nog wel een maandje..
Rimshaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:49:
Vorige week heb ik bij Google store DE een chat geopend, ik zou per mail wat horen. Vandaag weer gechat met het casenummer, ze hebben van DHL nog geen verdere info. Als ik over 2 weken nog niets per e-mail heb gehoord mag ik weer contact opnemen...

Status bij DHL is nog steeds:
We are expecting your shipment data soon.

Het zou 14-10-2020 verzonden zijn.

Bij mij is € 69,99 ipv € 68,23 in rekening gebracht, dat geeft aan dat ze met de btw wel rekening hebben gehouden dat deze naar het buitenland ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Felke schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:12:
Hier echt precies hetzelfde..
Na talloze keren chatten met Google support (wat een drama) uiteindelijk toch gevraagd of ze mijn geld terug kunnen storten.

Ik wacht nog wel een maandje..

[...]
Idem hier. Ik had 2 Chromecasts besteld en het lijkt er op alsof ik gewoon mijn geld kwijt ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 07:25
De link werkt niet meer, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Bij fnac is die 75 incl verzending nu..is dat fnac wel of niet betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 23:03
Wat een drama als ik het zo lees met de bestellingen bij fnac en Google Store DE. Waarom wordt deze niet gewoon in Nederland verkocht, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Ik wacht wel totdat deze in NL verkocht wordt, geen gedoe met support e.d. Maar het duurt wel erg lang sinds lancering in September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Daan2020 schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:00:
Betrouwbaar, maar de levertijd kan erg verschillen. Ik verwacht hem morgen (na een week) en sommigen hebben hem de volgende dag al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 19:26
Hmm status bij Chronopost (fnac bestelling) staat op "Difficulté rencontrée" (Vertaling: Probleemsituatie). Douane probleem of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Daan2020 schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:00:
Site is prima betrouwbaar, zelf 2 Chromecasts en een Google Home Max en waren er in mijn geval allemaal binnen 36 uur. Had de CC's besteld voor de datum dat ze uitkwamen en werden netjes verzonden zodra ze op voorraad kwamen.
twinkey schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:12:
Wat een drama als ik het zo lees met de bestellingen bij fnac en Google Store DE. Waarom wordt deze niet gewoon in Nederland verkocht, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Ik wacht wel totdat deze in NL verkocht wordt, geen gedoe met support e.d. Maar het duurt wel erg lang sinds lancering in September.
Drama? Bij de Google Store in Duitsland bestellen werkt inderdaad niet meer en is af te raden maar bij fnac zoals aangegeven geen enkel probleem (op wat langere levertijden na dan in mijn ervaringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 23:03
JdJtA schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:20:
[...]

Site is prima betrouwbaar, zelf 2 Chromecasts en een Google Home Max en waren er in mijn geval allemaal binnen 36 uur. Had de CC's besteld voor de datum dat ze uitkwamen en werden netjes verzonden zodra ze op voorraad kwamen.

[...]

Drama? Bij de Google Store in Duitsland bestellen werkt inderdaad niet meer en is af te raden maar bij fnac zoals aangegeven geen enkel probleem (op wat langere levertijden na dan in mijn ervaringen).
OK, ik lees boven jouw reactie en sowieso op deze pagina al zeker 2 mensen die hun bestelling na een lange tijd nog niet gehad hebben. Fijn dat jij 'm al wel hebt.

Ik zie in ieder geval dat bol.com 'm al wel verkoopt. Dan maar wat meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:55
twinkey schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:25:
[...]

OK, ik lees boven jouw reactie en sowieso op deze pagina al zeker 2 mensen die hun bestelling na een lange tijd nog niet gehad hebben. Fijn dat jij 'm al wel hebt.

Ik zie in ieder geval dat bol.com 'm al wel verkoopt. Dan maar wat meer betalen.
Wat meer? Vind het wel erg veel meer. Maar de verkoper doet zijn naam eer aan “adding up” 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exception
Munki schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:18:
Hmm status bij Chronopost (fnac bestelling) staat op "Difficulté rencontrée" (Vertaling: Probleemsituatie). Douane probleem of iets?
Vreemd, lijkt me niet dat er douane aan te pas komt bij een bestelling binnen Europa. Misschien pakket beschadigd of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 19:26
Exception schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:02:
[...]

Veemd, lijkt me niet dat er douane aan te pas komt bij een bestelling binnen Europa. Misschien pakket beschadigd of iets dergelijks.
Vandaag binnengekomen. Is dus goed gegaan.

Afgelopen zondag besteld, snelle levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Munki schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:40:
[...]

Vandaag binnengekomen. Is dus goed gegaan.

Afgelopen zondag besteld, snelle levering!
Heel apart, ik vorige week maandag en die van mij is nog steeds onderweg (nog in Frankrijk). Er zit niet echt logica in dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Na lang mailen en chatten gaat Google mijn bestelling annuleren en geld terug boeken op mijn credit card.

Op zich fair, jammer dat de 0000 truuk niet werkte.

Maar de support en ronduit enorme wachttijden op support antwoorden is dramatisch van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP27
Update: zojuist mail van FNAC ontvangen. Automatische vertaling:

Hallo,
dank voor uw aankoop !

U heeft op 11/09/2020 (9 november dus) een aankoop gedaan op de Fnac.com-site en u bent bij u thuis afgeleverd.
Zou u na deze ervaring Fnac.com aanbevelen aan degenen om u heen?
We accepteren alle antwoorden :)

Selecteer een beoordeling van 0 tot 10

Aangezien ik nog steeds niks ontvangen heb, heb ik voor optie 0 gekozen. Na nog een aantal vragen beantwoord te hebben heb ik ja geantwoord op de vraag of ze contact met me op konden nemen via mail. Ben benieuwd. Vertrouwen iig gedaald richting het nulpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
SP27 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:15:
Update: zojuist mail van FNAC ontvangen. Automatische vertaling:

Hallo,
dank voor uw aankoop !

U heeft op 11/09/2020 (9 november dus) een aankoop gedaan op de Fnac.com-site en u bent bij u thuis afgeleverd.
Zou u na deze ervaring Fnac.com aanbevelen aan degenen om u heen?
We accepteren alle antwoorden :)

Selecteer een beoordeling van 0 tot 10

Aangezien ik nog steeds niks ontvangen heb, heb ik voor optie 0 gekozen. Na nog een aantal vragen beantwoord te hebben heb ik ja geantwoord op de vraag of ze contact met me op konden nemen via mail. Ben benieuwd. Vertrouwen iig gedaald richting het nulpunt.
Overal gaat wel eens iets mis, het gaat er om hoe het opgelost wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exception
Mijn Fnac bestelling geplaatst op 9 november wordt vandaag geleverd door Fedex *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP27
En daar was vanochtend ineens een bericht van Fedex dat ze onderweg waren en is de chromecast zojuist bezorgd 😀 Besteld op 9 november bij FNAC.

Mijn gedaalde vertrouwen was dus onterecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:34
Afgelopen zondag 2 stuks bij FNAC besteld, vandaag binnen 😱 👏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28

-tom-562

Oliesjeik

Het is natuurlijk koffiedik kijken, maar zou er nog een black Friday actie komen voor de nieuwe Chromecast (in het buitenland)? Of zal dat dit jaar niet zo zijn omdat het ding best nieuw is

Vaak bu'j te bang!

• dutchnltweaker
-tom-562 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:38:
Het is natuurlijk koffiedik kijken, maar zou er nog een black Friday actie komen voor de nieuwe Chromecast (in het buitenland)? Of zal dat dit jaar niet zo zijn omdat het ding best nieuw is
Ik denk het laatste maar zou wel erg mooi zijn als er een actie is, dan is mijn keus snel gemaakt om hem aan te schaffen. We zullen het volgende week zien.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 19-11-2020 11:29 ]

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05 21:04
Gisteren is mijn chromecast die ik bestelde bij Fnac ook geleverd. Op 6/11 besteld en levering op 18/11 zoals enkele andere hierboven. Waarschijnlijk stock die er even door was. Blij dat hij geleverd is, hoewel de communicatie van Fnac niet echt super was te noemen.

• cupra4
  • Laatst online: 15-05 12:50
Vandaag eentje opgehaald bij de Media Markt in Duitsland. Denk dat er nog minstens 50 lagen.

• Goudhaar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-05 21:35
Ik wacht tot ik de ethernet adapter er bij aan kan schaffen. Voor zover ik kan vinden is dat voorlopig alleen nog maar via de Google shop en die levert nog niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-05 21:04
Mijn bestelling bij Google DE ging ook niet goed. Nu eindelijk na veel chatten in het duits, en engels bevestiging gekregen dat het geld terug gestort wordt, en vandaag op de credit card daadwerkelijk ontvangen. Eind goed al goed, maar ik heb weinig vertrouwen gekregen in de after sales van Google. Het duurt allemaal erg lang, en toezeggingen op de chat worden pas nagekomen nadat je er meerdere keren op moet wijzen. Gelukkig kun je de chat bewaren en daarmee de volgende persoon op de al gedane toezegging wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Mijn bestelling bij Google DE wordt zonder overleg teruggestort:

"Deine Erstattung wird zurzeit verarbeitet und ist innerhalb von 14 Werktagen verfügbar."

Edit: En staat nu ook weer op mijn rekening

[ Voor 12% gewijzigd door Exception op 20-11-2020 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Je kan bij FNAC een cadeaukaart kopen, waarbij je voor 50 euro een cadeaukaart koopt ter waarde van 60 euro. Hierdoor verdien je 10 euro en kan je al een chromecast kopen voor 59,99 ipv 69,99 euro.
https://www.fnac.com/n482...rty-Jackpot#int=S:player3|Home-Gene|482165|NonApplicable|BAN1|NonApplicable
Dus @-tom-562 ,denk dat dit de enige manier is. Wel eerst de cadeaukaart aanschaffen en daarna de chromecast bestellen.

Blijkbaar kan je hem alleen met creditcard bestellen...

[ Voor 10% gewijzigd door dutchnltweaker op 20-11-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 12:28

-tom-562

Oliesjeik

dutchnltweaker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:33:
Je kan bij FNAC een cadeaukaart kopen, waarbij je voor 50 euro een cadeaukaart koopt ter waarde van 60 euro. Hierdoor verdien je 10 euro en kan je al een chromecast kopen voor 59,99 ipv 69,99 euro.
https://www.fnac.com/n482...rty-Jackpot#int=S:player3|Home-Gene|482165|NonApplicable|BAN1|NonApplicable
Dus @-tom-562 ,denk dat dit de enige manier is. Wel eerst de cadeaukaart aanschaffen en daarna de chromecast bestellen.

Hebben andere dit al eens geprobeerd?
Goede tip, dan heb je hem uiteindelijk voor 65 euro in huis.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:24
Bestelling is onderweg, alleen bij Fedex kennen ze mijn pakket nummer niet, verzenden met andere koeriers ?
Pakketnummer begint met HS....

***Edit***
Probleem is opgelost, word maandag bezorgd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 20-11-2020 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11-2022

Kun je ook 2 cadeaukaarten tegelijk gebruiken voor 1 bestelling? Want ik wil 2 chromecasts kopen, maar dan moet ik niet de 150,- voor 130,- cadeaukaart hebben, maar 2 van 60,- voor 2x 50,-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
j0ss0r schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:10:
[...]

Kun je ook 2 cadeaukaarten tegelijk gebruiken voor 1 bestelling? Want ik wil 2 chromecasts kopen, maar dan moet ik niet de 150,- voor 130,- cadeaukaart hebben, maar 2 van 60,- voor 2x 50,-...
Ja kan, je kan ook volgens mij maar max 2 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
dutchnltweaker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:21:
[...]

Ja kan, je kan ook volgens mij maar max 2 bestellen.
Thnx! Zo te zien heb je gelijk. De kaart zat in mijn mandje en ik kreeg eerst een keuzelijst van 1 t/m ... oneindig. Toen ik 4 stuks aanklikte veranderde het naar 2 en nu kan ik alleen nog 1 of 2 kiezen.

Ik zie nu de voorwaarden, vrij vertaald met google translate:
Hoe profiteert u van deze aanbieding?

2. Slechts één "JackPot Gift Card" bestelling mogelijk per klantaccount, met een maximum van 2 "JackPot Gift Cards" van elk bedrag in het winkelmandje.

Zo te zien mag ik 1 keer op mijn account een giftcard bestellen. Daarbij mogen het maximaal 2 stuks zijn van elke giftgard.

[ Voor 33% gewijzigd door j0ss0r op 20-11-2020 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wev377
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik las dat je de nieuwe Chromecast kon kopen in combinatie met een aantal maanden Netflix, is dat enkel in de VS of ook in Europa?

Dit lijkt precies niet meer mogelijk, "Indisponible en ligne" krijg ik te zien.

Belgische Mobile Viking-klanten kunnen overigens wel Vikingpunten krijg via Fnac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
Oh, gisteren rond 14:30 werkte het nog primae. Denk dat het geëindigd is. Dacht dat het tot 30 november duurde, maar mijn frans is niet al te best :)

@wev377 Wellicht is dit nog een optie: https://www.nl.fnac.be/lidmaatschap/fnac-kaart#int=S:REA|Home-Gene|NonApplicable|NonApplicable|REA2|NonApplicable

5% voor 1 euro...

[ Voor 53% gewijzigd door j0ss0r op 22-11-2020 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosmaurits
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04 09:19
Hij lijkt nu uitverkocht te zijn bij FNAC. https://www.fnac.com/Pass...c-Google-TV/a15115582/w-4. Ik heb een alert ingesteld

Zijn er inmiddels al alternatieven om 'm naar Nederland te verzenden? Naast de grijze import tegen meerprijs, zoals deze https://afinjo.nl/367-goo...gle-tv-0193575007373.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
vosmaurits schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:26:
Hij lijkt nu uitverkocht te zijn bij FNAC. https://www.fnac.com/Pass...c-Google-TV/a15115582/w-4. Ik heb een alert ingesteld

Zijn er inmiddels al alternatieven om 'm naar Nederland te verzenden? Naast de grijze import tegen meerprijs, zoals deze https://afinjo.nl/367-goo...gle-tv-0193575007373.html
Staat al weer als Binnenkort op voorraad, verzonden vanaf 25/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb mijn geld eindelijk terug van Google :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 09:43
SmokingCrop schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:25:
[...]

Staat al weer als Binnenkort op voorraad, verzonden vanaf 25/11
Of bij Bol Plaza: pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 4GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc Groms
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-05 11:42
Ik heb net gebeld met Fnac.be: er worden 5000 CC´s geleverd op 5 december. Je kan nu al bestellen.

Bij Vandenborre staan ze nog niet in het systeem.

Ik ga bij Fnac.be bestellen, ik wil asap dit nieuwe speelgoed.

[ Voor 37% gewijzigd door Marc Groms op 25-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Marc Groms schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:33:
Ik heb net gebeld met Fnac.be: er worden 5000 CC´s geleverd op 5 december. Je kan nu al bestellen.

Bij Vandenborre staan ze nog niet in het systeem.

Ik ga bij Fnac.be bestellen, ik wil asap dit nieuwe speelgoed.
Wacht nog even op vrijdag of er nog een echte korting komt, zo niet dan bestel ik hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Klopt het dat Fnac.be niet naar nederland verzend? Krijg namelijk dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b29y2mSZN1R5tCftDALXS4E5Zcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TNF4vA6AVsX7XjaVKLOF4oBf.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
dutchnltweaker schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:11:
Klopt het dat Fnac.be niet naar nederland verzend? Krijg namelijk dit:
[Afbeelding]
Klopt, fnac Frankrijk wel.
Fnac.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Spekkie99 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:25:
[...]

Klopt, fnac Frankrijk wel.
Fnac.com
Balen, dacht door die fnac kaart korting te kunnen scoren. Helaas kon ik die ook al niet bestellen. Dan wacht ik wel even tot vrijdag.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste