Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:45
Ik heb er via marktplaats één gekocht van iemand die dicht bij de grens met Duitsland woont. Kostte wel wat extra, maar als je de echte wilt zijn er weinig andere opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:49
https://store.google.com/...hromecast_google_tv?hl=nl

Officieel nu te reserveren in Nederland!
Eerste levering is de 22e van juni zie ik.

[ Voor 33% gewijzigd door dutchnltweaker op 31-05-2022 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:55:

En zo te zien direct beschikbaar;

Afstandsbediening

Voeding met 100Mbit LAN

[ Voor 42% gewijzigd door hardware-lover op 02-06-2022 20:59 . Reden: plaatjes weggehaald, niet werkelijk noodzakelijk ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:10
dutchnltweaker schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:55:

Zat te kijken voor een Chromecast with Google TV maar vind het toch wel echt maximale BS dat hij hier 70 euro moet kosten terwijl hij in de VS al die tijd voor 50 dollar te koop is. Nu loopt de Euro en de Dollar redelijk 1:1 de laatste tijd, maar tot 3 maanden geleden kreeg je daar ook nog eens 10%+ discount op vanwege de duurdere euro/goedkopere dollar. Dan was het 45 euro vs 70 euro. Helemaal krom.

Denk dat ik dan maar voor iets anders ga kiezen, ook al is dat iets duurder. Maar ga dit gedrag niet aanmoedigen/sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@Robkazoe De prijs is daar nog zonder sales tax en dergelijke producten worden daar ook hevig gesubsidieerd door streaming services.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:56
Chromecast google tv is NU voor 44,45 pond (inc verzending) in de aanbieding bij amazon.co.uk in ponden. Heb er net een gekocht. Zal wel een verloopje nodig hebben voor de stekker en hopen dat de BTW verrekening er bij zit!.
Wordt verkocht door Amazon Sarl EU, dus ik neem aan dat de BTW verrekening er bij zit??!!
In de UK is BTW 20% en in NL 21% , dus wie weet komt er nog 1% bij of niet (zie ook de afbeelding hieronder met de rode tekst) !!??
Oeps, en natuurlijk het valuta risicootje pond - euro, dat ik neem. Creditcard rekent meestal pas af bij verzending. :( :) . De mogelijk schade wordt door mijn creditmaatschappij nu geschat op 52,66 euro (N26 rekent geen extra kosten voor transactie buiten EU). Komt dan waarschijnlijk nog die 1% bij!!
Actuele prijs op de site is iets gezakt en is nu 44,12 Pond (9-7-2022, 17.00u )
Zie Chromecast Google TV, het product:
https://www.amazon.co.uk/...ote-Control/dp/B08RZ5YW4S
Zie BTW (VAT) en ook afbeelding onderaan:
https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GQHFCDD4P2GNCQVX

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AtHIJr_TTIxoU1s7TYpf9wwTmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHBJofRbCnJLV9MDzAD94p5G.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5y9tQ8kxZ84op9HdRQx_x5Edi8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4JCfrTijFxw5Pn5PRTNAGZw4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Antonio di op 10-07-2022 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
@Antonio di Je link werkt niet (meer?). Deze wel:
https://www.amazon.co.uk/...8&amp&sr=8-3&currency=EUR
Komt op 52,14 Euro, incl 4,88 verzendkosten, maar ik zou het zelf niet de moeite waard vinden om er dan nog een verloopstekker voor te moeten aanschaffen (slechte ervaring met de veiligheid van goedkope verloopjes uit China).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
Toff schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 23:50:
@Antonio di Je link werkt niet (meer?). Deze wel:
https://www.amazon.co.uk/...8&amp&sr=8-3&currency=EUR
Komt op 52,14 Euro, incl 4,88 verzendkosten, maar ik zou het zelf niet de moeite waard vinden om er dan nog een verloopstekker voor te moeten aanschaffen (slechte ervaring met de veiligheid van goedkope verloopjes uit China).
Thanks voor je melding.
Raar ik had het nog getest, maar de link naar BTW is veranderd

Heb net de "vernieuwde Link' geplaatst over BTW (VAT). Tekst over VAT is heel stuk verandert. Er stond dat wat je betaald in de laatste stap inclusief de BTW is die je in de EU verschuldigd bent. Nu staat er dat er verschillende scenario's van toepassing zijn. Ik denk dat er nog 1% bijkomt (heb plaatje hierboven toegevoegd met tekst uit mijn e-mail aankoopbevestiging)
Ook toegevoegd: link naar product (die jij ook opgeeft).
Ik heb beide getest nu (23.59u 009-07-2022) en ze doen het NU. Ook er even bij gezet waar de links over gaan.

Ik heb nog een goed verloopje en ook nog een juiste USB adapter voor deze aankoop.

[ Voor 28% gewijzigd door Antonio di op 10-07-2022 00:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
Antonio di schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 23:59:
[...]
Ik heb nog een goed verloopje en ook nog een juiste USB adapter voor deze aankoop.
Je bedoelt een originele USB adapter? Heb hier verschillende uiterst capabele adapters geprobeerd, maar zonder "power only" tussenstukje zie blijft de CCwGTV in een foutmelding hangen. @tjanssen

Heb trouwens (met een "Ali" USB metertje, dus zonder garanties) gemeten dat de CCwGTV (1080p/SDR) als volgt verbruikt:

* UIT (via AB) 5 V, 220 mA = 1,10 W
* AAN (in menu) 5 V, 330 mA = 1,65 W
* Viaplay F1 5 V, 400 mA = 2,00 W
* Bij het OPSTARTEN liep het stroomverbruik tijdelijk op tot 510 mA, wat neerkomt op max 2,6 W

Al met al geen bijzondere waarden, dus in principe zou voeding vanuit een TV geen probleem mogen zijn.
Wanneer de TV aan staat, verbruikt de CCwGTV wel 0,55 W meer, omdat deze dan ook aan gaat, maar wanneer de TV echt uit staat, bespaar je 1,10 W, omdat er dan ook geen spanning op de USB poort staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
Toff schreef op zondag 10 juli 2022 @ 21:33:
[...]

Je bedoelt een originele USB adapter? Heb hier verschillende uiterst capabele adapters geprobeerd, maar zonder "power only" tussenstukje zie blijft de CCwGTV in een foutmelding hangen. @tjanssen

Heb trouwens (met een "Ali" USB metertje, dus zonder garanties) gemeten dat de CCwGTV (1080p/SDR) als volgt verbruikt:

* UIT (via AB) 5 V, 220 mA = 1,10 W
* AAN (in menu) 5 V, 330 mA = 1,65 W
* Viaplay F1 5 V, 400 mA = 2,00 W
* Bij het OPSTARTEN liep het stroomverbruik tijdelijk op tot 510 mA, wat neerkomt op max 2,6 W

Al met al geen bijzondere waarden, dus in principe zou voeding vanuit een TV geen probleem mogen zijn.
Wanneer de TV aan staat, verbruikt de CCwGTV wel 0,55 W meer, omdat deze dan ook aan gaat, maar wanneer de TV echt uit staat, bespaar je 1,10 W, omdat er dan ook geen spanning op de USB poort staat.
Met gewoon standaard beeld en geluid (HD) en een "USB-power" tussenstukje zou de CCwGTV het normaliter dus altijd moeten doen op een USB-3 aansluiting (0,9A volgens de spec's ) van de TV. Die ik trouwens niet heb op mijn TV's (alleen USB-2).

Ik meet met mijn "Brennenstuhl PM231 E" tussen het 220v stopcontact en de Google USB-adapter een
verbruik van 0,9 Watt als de CCwGTV in standby staat.
Zal de komende week eens met de "Brennenstuhl PM231 E" meten wat de CCwGTV verbruikt als ik een HD filmpje kijk.

Oeps, ik geloof wel dat onze gegevens uitwisseling nu meer geschikt is voor dat andere forum op:
tajvdz in "Google Chromecast & Google TV- Ervaringen & discussie Deel 2"

[ Voor 6% gewijzigd door Antonio di op 10-07-2022 23:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De Chromecast met Google TV is op dit moment verkrijgbaar voor € 34,99 bij Amazon in Italië en Spanje, als je daar een lokaal Prime-abonnement bij afsluit (eerste maand gratis en direct weer op te zeggen). Daar komt nog € 5,69 bij aan verzendkosten. Italië is nog iets voordeliger, omdat de prijs wordt aangepast met het lagere Nederlandse btw-tarief. Kom je er niet uit, check dan even de verdere uitleg op Pepper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
TexMex schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:40:
De Chromecast met Google TV is op dit moment verkrijgbaar voor € 34,99 bij Amazon in Italië en Spanje, als je daar een lokaal Prime-abonnement bij afsluit (eerste maand gratis en direct weer op te zeggen). Daar komt nog € 5,69 bij aan verzendkosten. Italië is nog iets voordeliger, omdat de prijs wordt aangepast met het lagere Nederlandse btw-tarief. Kom je er niet uit, check dan even de verdere uitleg op Pepper.
Potverdorie. Die van mij van de amazon.co.uk is al onderweg. En die van Italië en Spanje hebben ook nog de juiste EU adapter :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen super aanbieding, maar toch €10 goedkoper dan de standaardprijs. Dagdeal €59,99
https://www.bol.com/nl/nl...ifi-wit/9300000032517926/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-04 19:10
ManiacsHouse schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 00:37:
Geen super aanbieding, maar toch €10 goedkoper dan de standaardprijs. Dagdeal €59,99
https://www.bol.com/nl/nl...ifi-wit/9300000032517926/
Voor wie de voorkeur geeft aan Amazon: voor dezelfde prijs (sinds / alleen vandaag?) te koop bij Amazon.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Takezo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:28:
[...]

Voor wie de voorkeur geeft aan Amazon: voor dezelfde prijs (sinds / alleen vandaag?) te koop bij Amazon.nl.
Als Amazon langer laag blijft geen idee maar PW grafiek is alleen sinds vandaag lager
pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB

Dus BOL gaat als eerste. Andere shops (amazone, CB, BCC) gaan dan ooit mee met de prijs.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 15:11
De Chromecast met Google TV is nu 20% goedkoper in de Google Store.

Nu wil ik er 2 voor familie kopen. Maar ik vroeg me af of deze ook HEVC/X265 ondersteunen met PGS ondertiteling? PGS wordt gebruik op blu-ray.
De Chromecast 2018 ondersteund dit niet en Plex kan er ook niks mee.
Ik heb veel omgezette HEVC files. Deze worden prima afgespeeld op de Xiaomi TV stick, maar ik denk dat de Chromecast met Google TV net wat beter voor hun is + ook goedkoper op dit moment.

Iemand die het weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-04 09:42
De nieuwe HD-versie (1080p) is nu ook te koop voor €39,99 bij o.a. Bol.com en Mediamarkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
JdJtA schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:25:
De nieuwe HD-versie (1080p) is nu ook te koop voor €39,99 bij o.a. Bol.com en Mediamarkt
Of bij Google zelf: https://store.google.com/...mecast_google_tv_hd?hl=nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide versies zijn op dit moment even duur bij Google; https://store.google.com/?hl=nl

Niet juist, Google Store lijkt niet de correcte prijsinfo te geven bij het 4k product, pas bij daadwerkelijk bestellen

[ Voor 48% gewijzigd door hardware-lover op 23-09-2022 12:52 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:14

Mr. Freeze

¡GO!

edit; verkeerde topic :-(

[ Voor 107% gewijzigd door Mr. Freeze op 02-10-2022 08:37 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Vandaag maar even langs de BCC rijden.

Of zou met BF nog scherpere prijzen kunnen?

Edit; nu niet te zien in de pricewatch, maar bij BCC voor 49,99

[ Voor 18% gewijzigd door henkNL op 18-11-2022 11:30 ]

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-04 14:02
henkNL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:51:
Vandaag maar even langs de BCC rijden.

Of zou met BF nog scherpere prijzen kunnen?
Zat exact hetzelfde te denken. Je kan gokken op betere prijzen op cyber monday, maar denk niet dat hij nog erg ver onder de 50 duikt lijkt me. Aan de andere kant, tussen nu en cyber monday zullen de prijzen ook niet zomaar weer stijgen, dus kan wachten de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bol, Wehkamp en de Google Store zitten net als BCC ook op € 49,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-04 15:13
Vreemd.. op de Google Store pagina vermelden ze maar een ekele Google TV voor 29,99. In de Specs hebben ze het over 4K...

Dat is wel erg goedkoop

Edit: laat maar, als je doorklikt op kopen moet je kiezen. Dan staat de 4k editie er tussen voor 49,99.

[ Voor 26% gewijzigd door Pikkemans op 18-11-2022 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:01
Xilion schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:48:
Ik zou graag de ethernet adapter willen bestellen voor de Chromecast met Google TV. Echter is deze alleen in de Google-stores van Duitsland en Frankrijk te vinden. Third party zijn er natuurlijk tal van oplossingen, maar mijn voorkeur heeft dit niet. En tot slot is er nog Aliexpress, maar daar lees ik reviews dat deze allemaal hetzelfde MAC-adres hebben, wat op netwerk niveau waarschijnlijk issues gaat geven als je er meerder gebruikt.

Iemand die deze op een andere plek heeft besteld dan hierboven genoemd of ervaring heeft hoe ik deze zou kunnen bestellen uit de DE/FR Google-store?
Hey, ben ook op zoek naar deze ethernet adapter, heb je ze al kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:14
NoFate schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:20:
[...]

Hey, ben ook op zoek naar deze ethernet adapter, heb je ze al kunnen vinden?
Ja ik heb ze inmiddels, maar vrees dat je niet veel hebt aan de info. Ik heb ze namelijk laten meenemen door wen vriend vanuit Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Xilion schreef op donderdag 13 april 2023 @ 21:49:
[...]

Ja ik heb ze inmiddels, maar vrees dat je niet veel hebt aan de info. Ik heb ze namelijk laten meenemen door wen vriend vanuit Italie.
Ik heb gezien dat je ze ook op Ali kan bestellen, met dan een AU naar NL adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:14
NoFate schreef op donderdag 13 april 2023 @ 21:51:
[...]

Ik heb gezien dat je ze ook op Ali kan bestellen, met dan een AU naar NL adapter
Staat inmiddels ook in de Google Store van NL: https://store.google.com/...ernet_adapter_gen_2?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Ja, maar geen voorraad, je kan je alleen maar op wachtlijst plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 14:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Google tv HD versie is nu 31 euro bij mediamarkt.

Bij bol.com zelfs 30 euro als je select korting hebt.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Edit. 4K aanbieding weer voorbij.

[ Voor 97% gewijzigd door TexMex op 28-04-2023 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
De ethernet adapters zijn weer in voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
NoFate schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:16:
De ethernet adapters zijn weer in voorraad
Tnx! Zojuist besteld :)

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.I. Jane
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet iemand of je ook een andere voedings LAN adapter kan kopen dan die van Google die werkt met de Chromecast? Want deze is nu al weken uitverkocht in de Google Store en ik krijg binnenkort mijn 2e Chromecast binnen voor een tv boven met bagger wifi verbinding.

Die was gisteren in de aanbieding bij iBood voor €49,95 voor de 4K versie.
Als ik geweten had dat er een topic over Chromecast prijzen was, dan had ik dit hier in het topic gezet.

[ Voor 6% gewijzigd door G.I. Jane op 04-02-2024 14:54 ]

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Ik heb helaas geen adapter meer.... Die is zoek. Mijn Chromecast met GoogleTV 4k werkt daardoor niet. Nu weet ik dat het de G1002 adapter is, maar die kan ik echt nergens los kopen. Heeft iemand hier een idee welke adapter mogelijk ook werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Basjuuh op 22-02-2024 21:35 ]

• Antonio di
Basjuuh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:33:
Ik heb helaas geen adapter meer.... Die is zoek. Mijn Chromecast met GoogleTV 4k werkt daardoor niet. Nu weet ik dat het de G1002 adapter is, maar die kan ik echt nergens los kopen. Heeft iemand hier een idee welke adapter mogelijk ook werkt?
Lees: Google Ethernetadapter voor Chromecast met Google TV review door Antonio di

Met verwijzing naar welke Chipset er in de originele Google Adapter is gebruikt en naar het Forum waar vele tips staan voor alternatieve USB-hubjes. Die Hubjes hebben een aansluiting voor de Google Chromecast met Google TV & voor een gewone stroom adapter & een Ethernet aansluiting & nog meer. let op: niet alle Hubjes zijn geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Dankjewel voor de reactie en uitgebreide input. Ik snap er alleen weinig van.... ik heb de Ethernet adapter niet nodig, puur voeding. Ik ben alleen altijd wat huiverig dat als ik een andere adapter pak, dat dit geen gewenst effect heeft op het apparaat.

Kan ik een andere doorsnee USB adapter ook gewoon gebruiken en waar moet ik rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
Basjuuh schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:00:
Dankjewel voor de reactie en uitgebreide input. Ik snap er alleen weinig van.... ik heb de Ethernet adapter niet nodig, puur voeding. Ik ben alleen altijd wat huiverig dat als ik een andere adapter pak, dat dit geen gewenst effect heeft op het apparaat.

Kan ik een andere doorsnee USB adapter ook gewoon gebruiken en waar moet ik rekening mee houden?
Lees hoofdstuk 4.2:
Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB review door Antonio di

Een 230V naar 5V adapter van minimaal 1,5 ampère (7,5 watt) is voldoende. Wat meer (10 watt) is ook geen probleem.
De kwaliteit van adapters wordt vooral bepaald door de elektronica die er in zit (o.a de condensators).
Neem gewoon een goed A-merk die trouwens allemaal ook uit het Verre Oosten komen (niet al die "nog nooit van gehoord chinees merken"). Zelf heb ik goede ervaring met Motorola, U-Green en Samsung adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-02 18:32
Ik heb me inmiddels aardig verdiept in de chromecast tv4k adapter ethernet. Echter nog niet een volledig alternatief kunnen vinden. Situatie is dat ik op de camping instabiel wifi heb. Ethernet kabel wel aanwezig. Ik zoek een plug en play oplossing. En aangezien de originele stekker met ethernet van Google niet beschikbaar is, loop ik vast. Wie heeft een goed alternatief die volledig is. Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
hager1 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 23:54:
Ik heb me inmiddels aardig verdiept in de chromecast tv4k adapter ethernet. Echter nog niet een volledig alternatief kunnen vinden. Situatie is dat ik op de camping instabiel wifi heb. Ethernet kabel wel aanwezig. Ik zoek een plug en play oplossing. En aangezien de originele stekker met ethernet van Google niet beschikbaar is, loop ik vast. Wie heeft een goed alternatief die volledig is. Ik hoor het graag
Die staan in mijn "populaire review" en zoek "terug" in dit forum "(USB-)hub ethernet:
Google Ethernetadapter voor Chromecast met Google TV review door Antonio di

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-04 20:40
hager1 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 23:54:
Deze heb ik vandaag binnengekregen en werkt als een tierelier. Alle verbindingsproblemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-04 09:42
De nieuwe Google TV Streamer is nu te bestellen bij Coolblue voor 119 euro.
Edit: blijkbaar niet meer te vinden bij CB, nog wel bij Bol.com

[ Voor 58% gewijzigd door JdJtA op 24-09-2024 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
JdJtA schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 07:48:
De nieuwe Google TV Streamer is nu te bestellen bij Coolblue voor 119 euro.
Je link werkt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Nu ook in de Google Store:

https://store.google.com/nl/product/google_tv_streamer?hl=nl

[ Voor 255% gewijzigd door TexMex op 24-09-2024 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Ben benieuwd of de Chromecast (4k) nog in de aanbieding komt deze periode. Anders misschien toch maar kijken naar een Amazon Fire Stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Chippu schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:31:
Ben benieuwd of de Chromecast (4k) nog in de aanbieding komt deze periode. Anders misschien toch maar kijken naar een Amazon Fire Stick.
Als je nog een chromecast wil, zou ik hem maar gewoon kopen. Want hij wordt volgens mij niet meer geproducerd en gaat eruit. Ik acht de kans klein dat hij nog in de aanbieding zal zijn. Uit de pricewatch blijkt dat hij alleen maar duurder wordt.
Je 'dreigt' met het kijken naar een Fire Stick ivm de prijs. Ik denk dat wachten geen zin heeft; beslis welk apparaat je wilt en koop het.

do or do not, there is no try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05
Wie niet waagt die niet wint:

Ik ben egl nog op zoek naar nog een originele non-4k Chromecast met Google TV. Mijn zoektocht (hier, pricewatch, Google, de grote retailers) levert niks meer op. Is dit een gevalletje, jammer te laat of heeft een van jullie nog een gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:45
Niet meer online, maar afhankelijk van waar je woont misschien nog in de buurt af te halen in een winkel:
https://www.expert.nl/goo...oogle-tv-hd-wit-372617444

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
martin2005 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:17:
Wie niet waagt die niet wint:

Ik ben egl nog op zoek naar nog een originele non-4k Chromecast met Google TV. Mijn zoektocht (hier, pricewatch, Google, de grote retailers) levert niks meer op. Is dit een gevalletje, jammer te laat of heeft een van jullie nog een gouden tip?
Je kunt ook een 4k model (2ehands) kopen en die op een non-4k tv aansluiten. Die situatie heb ik tijden gehad in de slaapkamer. Zo kon ik via kodi 4k content afspel en op een non-4k tv.

do or do not, there is no try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:30
Ik zie nu dat de link op de site van flow doorverwijst door naar Cable & Wireless, niet hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05
Harkelaar schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 18:47:
[...]

Je kunt ook een 4k model (2ehands) kopen en die op een non-4k tv aansluiten. Die situatie heb ik tijden gehad in de slaapkamer. Zo kon ik via kodi 4k content afspel en op een non-4k tv.
Dat snap ik, maar ben/was op zoek naar goedkoopste oplossing.
Inmiddels één gescoord via FB Marketplace.

Dank!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste