@hardware-lover net ff snel gekeken. Als ik op mijn Streamer 'Match content framerate' op 'Never' zet en een paar afleveringen test zie ik de tv inderdaad ook gewoon naar 23.976 of bijv. 25 schakelen, naar gelang het bronmateriaal. Dit is dan vanuit Exoplayer in Nuvio. In Nuvio heb ik wel aanstaan dat framerate bij start/stop aangepast moet worden. Dit overruled kennelijk de Streamer 'Never' instelling.
@jesco_white, dat is niets bijzonders, indien ingebakken in de app zelf, wordt geen gebruik gemaakt van de instelling voor de framerate in Google TV settings.
Ik heb het specifiek over de streaming apps zoals, Prime, HBO, AppleTV, YouTube, enz. enz. De meesten van deze ondersteunen wel QMS, met de Seamless setting aan, maar specifiek AppleTV en YouTube, die dan weer niet. Maar blijkbaar is het dus mogelijk om het actief te krijgen voor alle apps, zonder uitzondering.
Ik heb het specifiek over de streaming apps zoals, Prime, HBO, AppleTV, YouTube, enz. enz. De meesten van deze ondersteunen wel QMS, met de Seamless setting aan, maar specifiek AppleTV en YouTube, die dan weer niet. Maar blijkbaar is het dus mogelijk om het actief te krijgen voor alle apps, zonder uitzondering.
Testing, one, two ...
Let op:
Dit topic is voor alle mediaspelers / streamingdevices van Google: de Chromecast, Chromecast with Google TV en TV Streamer.
Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright
Gelieve dit topic niet meer te gebruiken voor 'bestel hier en daar', want daarvoor hebben wij Google Chromecast/TV/Streamer Levertijden en prijzen
Dit topic is voor alle mediaspelers / streamingdevices van Google: de Chromecast, Chromecast with Google TV en TV Streamer.
Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright
Gelieve dit topic niet meer te gebruiken voor 'bestel hier en daar', want daarvoor hebben wij Google Chromecast/TV/Streamer Levertijden en prijzen