Flickr PSN ID= cheironnl
"When you grow up your heart dies"
We gaan het zien, die boordradio van HAM belooft in elk geval veel goedssjaool schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:20:
[...]
Ik denk het juist wel want op deze baan is het erg lastig inhalen.
beetje afhankelijk van hoe snel hij de banden van Hamilton stuk kan krijgen...Jackson6 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:21:
Max wordt straks ge-undercut en dan kan hij weer een P3 bijschrijven.
HAM kan toevallig ook heel goed banden managen, dus tja.Dentist schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:21:
[...]
beetje afhankelijk van hoe snel hij de banden van Hamilton stuk kan krijgen...
Daarom zo zonde dat je geen druk hebt van een tweede Red BullJackson6 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:21:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wees nu voor een keer eens positief man...Jackson6 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:21:
De pitstops van Red Bull zijn vaak een seconde sneller dan die van Mercedes. Nadeel is wel dat HAM inderdaad voor de undercut kan gaan. Ik denk dan ook dat ze VER zo lang mogelijk laten doorrijden.
meestal ligt ie voor Max als ie dat doet..Jackson6 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:22:
[...]
HAM kan toevallig ook heel goed banden managen, dus tja.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
En Gasly is exit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 33% gewijzigd door ViperTim op 01-11-2020 13:25 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of die terminal situation is dat ze het ego van Albon te hard verneuken
People as things, that’s where it starts.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-11-2020 13:25 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, Ferrari.Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:25:
Man man man, zit er stiekem een Renault motor in de RB van Albon?
Nee het probleem is dat er een Albon in die RB zitVerwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:25:
Man man man, zit er stiekem een Renault motor in de RB van Albon?
- DaniëlWW2
- Niet online
Audio wisselen naar team.JeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
Vraagje aan de f1tv gebruikers: Als ik de onboard-cam kies van één van de coureurs, hoe krijg ik ook de onboard audio en boordradio te horen? Ik blijf de 'gewone' commentaren omtrent de race horen.
Rechtsonder de microfoon en bovenaan.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-11-2020 13:27 ]
Als ik de onboard beelden kies krijg ik automatisch het geluid van de coureur.JeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
Vraagje aan de f1tv gebruikers: Als ik de onboard-cam kies van één van de coureurs, hoe krijg ik ook de onboard audio en boordradio te horen? Ik blijf de 'gewone' commentaren omtrent de race horen.
Maarja, Imola is 1 groot recht stukDaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:25:
Max is volgends de radio sneller in alle bochten en ze verliezen het op de rechte stukken. Maar dat bekend dus ook geen DRS voor Hamilton.
Rechtsonder zit een microfoon icoontje, daar even op teamaudio klikken.JeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
Rechts onder instellingen tr teamradio kiezenJeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Die optie zie ik niet, ik kan wel taal wijzigen, maar team zie ik er niet tussen staan.
Sluit het andere tabblad met de mainfeed.JeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
I served in a company of heroes.
Ja, even Team radio als audio kiezenJeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Laten we nog niet in paniek raken.MikeyMan schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:28:
Merc vroeg naar binnen?
PSN: xMaurice93
Oftewel
Fastest lap incoming
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious op 01-11-2020 13:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race nog, hopen op een spannende! Njoy!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als ze Bottas vroeg laten pitten, zodat Hamilton rustig zijn marge kan nemen zou heel fout zijnDaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:29:
Wacht target -6 voor Bottas? Gaan ze hem een "Valterri its James" geven?

Hamilton klaagt wel over zijn banden, maar ze zien er volgens mij nog puntgaaf uit.
CrazyFool schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:29:
verkapte tvp!
App of website? Ik zie hem wel op de website (ik gebruik de app nooit)JeroenTheStig schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:29:
[...]
Die zie ik er niet tussen staan:
[Afbeelding]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ze mogen toch geen modus veranderen, tenzij er echt een issue is?ricardo246 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:31:
Mode 6 kreeg VER net te horen, daar vroeg hij eerder ook al om. Is dat de snelste mode?
Er mag toch niet meer opgeschaald worden?RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:30:
VER mag naar mode 6, daar vroeg ie eerder in de race al om. Dus dit is vast goed, misschien.
Websitenoo schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:31:
[...]
App of website? Ik zie hem wel op de website (ik gebruik de app nooit)
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is: browsergerelateerd. In Chrome kan ik de optie kiezen, in Safari niet. Thanks voor het meedenken allemaal
Verwijderd
ERS standDutchCrownNL schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:31:
[...]
Ze mogen toch geen modus veranderen, tenzij er echt een issue is?
Dat zal dan denk ik eerder iets met het elektronische deel van doen hebben. Engine modes mogen ze verder niet wijzigen bij mijn weten.ricardo246 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:31:
Mode 6 kreeg VER net te horen, daar vroeg hij eerder ook al om. Is dat de snelste mode?
Voor een oud coureur stelt hij scherpe journalistieke vragen.
Waiting on the world to change
Op wel maar af niet? Maar gaat dit om engine mode?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 13:32 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dus ik denk dat ze nu spelen met ERS deploy en brandstofmengsel.
ERS enzo nog wel. Je kan nog genoeg aanpassen.
Ik heb geen flauw idee wat het betekent, maar dit doen ze altijd, ook nadat de regels zijn veranderd.
Misschien heeft robot Max wel een eigen programma in zich. Dat mode 6 bij hem 300rpm later opschakelen betekent
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.