Op Sky hebben ze een lijstje opgenoemd van coureurs die nog nooit geracet hebben op Imola, en Albon was er daar geen van. Zijn laatste race daar was ook wel alweer een aantal jaren terug, maar toch, hij heeft er eens gereden.
Meeste recente "ervaringsdeskundigen" zijn de AlphaTauri coureurs, die hebben daar nog met de huidige auto een filmdag gereden (pre-season, dus voordat Imola op kalender stond) en ik meen dat ze het op Sky ook er over hadden dat ze er nog relatief recentelijk met de 2018 auto hadden gereden.
Ander fun fact wat ze vertelden was dat van het huidige veld de snelste coureur (tot vandaag) Grosjean was. Die heeft daar in Formula Asia kampioenschap gereden
(iets met een geschrapte GP ergens anders waarna ze naar Imola uitweken of zoiets), en zou daar van het huidige rijdersveld toen de snelste tijd hebben gereden. Alhoewel ik mij nu wel afvraag of Grosjean toen daar in die auto dan sneller zou zijn geweest dan Kimi toen die daar F1 reed (of dat ik een stukje context van de opmerking heb gemist).