Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waren die ook niet bezig met andere namen?Krukar schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:37:
Zitje bij Alpha Tauri kan die nu ook wel vergeten, die gaat gewoon verder in de Formula E ofzo.....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is geen toptalent, maar hij doet weinig serieus domme dingen,Vos schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:38:
[...]
Wordt structureel om de oren gereden? Ik zie weinig in hem. Jij wel?
People as things, that’s where it starts.
Ja makkelijk, hij komt er nogal vaakSpeedQber schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:38:
Albon wel punten in het pitstopklassement
Gasly was volgens mij bevestigd, maar 2de zitje weet ik niet zeker.HollowGamer schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:39:
[...]
Waren die ook niet bezig met andere namen?
Gasly & tsunodaHollowGamer schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:39:
[...]
Waren die ook niet bezig met andere namen?
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat verwachte ik eigenlijk ook al.

Ik heb op mijn tablet de onboard tracker aanstaan en wissel naar de datatab als het zinvol is. Ik zag hoe het ervoor stond en ik weet dat Leclerc en Ricciardo gewoon scherp zullen zijn. Leclerc is uiteindelijk kansloos want Ferrari, maar Ricciardo gaat het goed doen. Wat je dan krijgt is dat de derde auto geblokkeerd gaat worden en als je toch al slecht gaat met die auto, dan krijg je dit.
Maar de spin was te dicht op een voorligger en op het gas. Is je neerwaartse druk weg en spin.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker belangrijk als je kansloos op de laatste plek ligt.ZeRoC00L schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:37:
Wel weer snelste pitstop
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En Perez pakt Leclerc ook niet. Had meer verwacht van de rode banden mensen.MikeyMan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
Slecht van kvyat dat ie ric niet pakt. De auto kan het.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Je zegt het zelf al, RIC, blijft een goede coureur, ook in een mindere auto.MikeyMan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
Slecht van kvyat dat ie ric niet pakt. De auto kan het.
Waiting on the world to change
Je wilt niet even HAM/BOT zien op P1/P2?TommyGun schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
Nou tv kan bijna uit.
Wel mooi voor RIC!
RUS, STR en ALB, heel erg triest...
RIC, KVY en LEC goed bezig

Helllll noHollowGamer schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:42:
[...]
Je wilt niet even HAM/BOT zien op P1/P2?
Wel mooi voor RIC!
Waarom niet? Op het moment van de VSC had hij meer dan een pitstop voorsprong en reed hij sneller dan Bottas.Spotmatic schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
Gefeliciteerd HAM. Totaal niet verdiend maar dat weet jij ook hè.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Is er nu niemand binnen de FIA die doorheeft hoe enorm schadelijk dit is voor de sport?!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
We think this might belong to you @ScuderiaFerrari 😅
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 1 november 2020
Here’s the piece of debris we just removed from VB’s car👇 pic.twitter.com/C4GrYR7ohn
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Het is de meest vreemde VSC ooit! Perfect gesynchroniseerd met de pitstop van Hamilton.Blokker_1999 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:43:
[...]
Waarom niet? Op het moment van de VSC had hij meer dan een pitstop voorsprong en reed hij sneller dan Bottas.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Linker bil en rechter bildcell schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:42:
Krijgt Abiteboul nu 2 tattoos ????
Ja toch. Dit seizoen staat ie gewoon achter Max in het klassement, hij heeft daar geen Redbull voor nodig, dat kan hij in een Renault ook gewoonpinda powerrr schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:42:
[...]
Je zegt het zelf al, RIC, blijft een goede coureur, ook in een mindere auto.
Nee, ik denk niet dat we ALB nog terugzien in de F1. Volgende race de Hulk in de RB.hoevenpe schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:43:
Gaan we Albon nog op de baan zien? Zet de rest van het seizoen de Hulk er maar in...
Waarom niet? Tactisch legde hij iedereen er op en was ook nog de snelste. De rest moet gewoon beter zijn best doen.Spotmatic schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
Gefeliciteerd HAM. Totaal niet verdiend maar dat weet jij ook hè.
a) daar heeft de FIA niets mee te makenMazeWing schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:43:
7th title in a row...
Is er nu niemand binnen de FIA die doorgeeft hoe enorm schadelijk dit is voor de sport?!
b) wat wil je dat ze eraan doen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Godver, ik zei nog zo: nr 44!
Maar ze rijden nog? Hebben ze dat dan tijdens de pitstop gedaan?
Das geen klein stukje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het Ferrari meesterplan is weer mislukt. Een jaar te laat en verkeerde auto.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Uhmmm I beg to differ

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Al met al wel de laatste race voor Albon lijkt mij en Stroll was weer niet best dat blijft pijnlijk.
Zooo. Dat verklaart wat!
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik vraag me oprecht af of het ze was gelukt met Bottas als 1e rijder.StealthyPeanut schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:46:
Aan Lewis: Couldn't have done it without you mate!
Uhmmm I beg to differ
[ Voor 5% gewijzigd door nick93192 op 01-11-2020 14:51 ]
Nu de fans nog.Luxicon schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:44:
Redelijk saaie race. Maar ik denk dat de FIA en Mercedes oprecht blij zijn.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
"When you grow up your heart dies"
De ballonnen, T-shirts en vlagjes zijn ook alvast gedrukt.
En 9en 10, goedkoper om het meteen maar te laten maken.
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Die gaat ook echt een leuk gesprek met Marko krijgen.

Je bent niet de enige...nick93192 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:47:
Ik blijf het bizar vinden dat de FIA altijd heeft ingegrepen bij bijvoorbeeld de dominantie van Ferrari (zowel in 2003 en 2005), Red Bull in 2013... maar nu blijven we doorhobbelen op deze manier. Er moet, net zoals bijvoorbeeld eind 2004, gekeken worden naar de sterke punten van Mercedes en die vervolgens simpelweg afvlakken.
Was dan? Dat werd geplaatst toen ze nog reden, dus lijkt me niet van deze race.
Juist om alvast te kijken wat een HUL in de auto zou doen....Blokker_1999 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:48:
Verwacht dat Albon wel het seizoen uit doet. Zo snel wissel je nu ook weer niet, zeker als je zelf geen alternatieven in huis hebt. Gasly zit al vast voor volgend jaar en Kvyat wil je ook niet terug.
Volg je bankbiljetten
Als die ontwikkelingsstop doorgaat kunnen ze t/m nummer 10 al klaarleggen
Daar kan je wel vanuit gaan.GAIAjohan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
Albon ligt er nu gewoon uit toch? Ja toch?!
Bono, my career is gooooone?DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
[...]
Waarom dacht je dat Valtteri vroeg naar binnen moest?Shinji schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
[...]
Was dan? Dat werd geplaatst toen ze nog reden, dus lijkt me niet van deze race.
Voor zover je een verbaal vuurpeloton een gesprek kan noemen dan...DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
[...]
Zeer verdiend iig
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Max had ook al Hulk genoemd, dus die lijkt me wel klaar te staan en is fit. Denk ook dat dit hard binnenkomt bij RB met dit foutje en niemand voor de punten, die willen gewoon een rijder in min. top 4.Blokker_1999 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:48:
Verwacht dat Albon wel het seizoen uit doet. Zo snel wissel je nu ook weer niet, zeker als je zelf geen alternatieven in huis hebt. Gasly zit al vast voor volgend jaar en Kvyat wil je ook niet terug.
Nou, ik was er niet voor, maar na vandaag denk ik er toch anders over. Het lijkt wel alsof ALB met de race slechter wordt en bezwijkt onder de druk. Ik weet niet of HUL dit seizoen nog beschikbaar is, of dat hij als reservecoureur vast zit?GAIAjohan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
Het heeft inderdaad geen enkel nut om die kerel er nog in te houden. Als je 'm vervangt, doe het nu meteen maar. En dan graag de Hulk a.u.b.GAIAjohan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:49:
Op sky kwam Horner even langs.tweakduke schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:46:
Inderdaad de klapband van Max gaf sensatie en de fout van Russel daarna. Ondanks de verschillende strategieën die langs zijn gekomen had Hamilton uiteindelijk de race wel gepakt. Hij is in de race eenmaal beter dan Bottas en Max had het uiteindelijk ook niet gered. Zijn banden gingen er nu al aan.
Al met al wel de laatste race voor Albon lijkt mij en Stroll was weer niet best dat blijft pijnlijk.
Volgens de data die ze hadden, kwamen ze tot de voorlopige conclusie op een externe factor die de band deed klappen(debri ofzo).
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij heeft geen contract als reservecoureur. Die kan zo instappen als RBR wil. Verder kan niemand hem tegenhouden als hij gevraagd word.RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:51:
[...]
Nou, ik was er niet voor, maar na vandaag denk ik er toch anders over. Het lijkt wel alsof ALB met de race slechter wordt en bezwijkt onder de druk. Ik weet niet of HUL dit seizoen nog beschikbaar is, of dat hij als reservecoureur vast zit?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Das knap dan in twee seconden zo'n plaat die ergens in geschoten is er uit halen! Dat had ik niet verwacht.jgj82 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:50:
[...]
Waarom dacht je dat Valteri vroeg naar binnen moest?
Hij ging volgens mij gewoon naar binnen als reactie op Max.
Alonso er in zetten, kan ie even wennen aan de F1RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:51:
[...]
Nou, ik was er niet voor, maar na vandaag denk ik er toch anders over. Het lijkt wel alsof ALB met de race slechter wordt en bezwijkt onder de druk. Ik weet niet of HUL dit seizoen nog beschikbaar is, of dat hij als reservecoureur vast zit?
En wie dan die auto in kvy? Ik denk niet iemand van buiten halverwege het seizoen denk niet dat Hulk zomaar in kan stappen als reserve rijder van de Mercedes teams nu midden in die Nieuwe golf
Begrijp me niet verkeerd liever gister dan vandaag Hulk in die auto
Hebben ze ook al zo'n rood stuk uit de achterband van #33 gehaald?
Zijn vrouw wel toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:52:
[...]
Hij heeft geen contract als reservecoureur. Die kan zo instappen als RBR wil. Verder kan niemand hem tegenhouden als hij gevraagd word.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Kvyat. Tsunoda gaat die plek krijgen en dat is einde carrière voor Albon.Wognummer schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:52:
[...]
En wie dan die auto in kvy? Ik denk niet iemand van buiten halverwege het seizoen denk niet dat Hulk zomaar in kan stappen als reserve rijder van de Mercedes teams nu midden in die Nieuwe golf
Begrijp me niet verkeerd liever gister dan vandaag Hulk in die auto
Heel hard, maar deze sport is hard en Albon heeft kansen gehad waar veel coureurs van zouden dromen.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.