My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik neem aan op het moment dat hij vibratie in zijn banden heeft en de banden bijna op zijn.Spotmatic schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:18:
Oohh fastest laps voor Hamilton. Je verwacht het niet.
...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij had 27 seconden, dat was niet genoeg om voor Bottas te komen. Dus nee.Smultie schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:18:
Jongens.... kunnen we kappen met dat VSC-gejank?
Hamilton kon op dat moment al veilig een pitstop doen....
I served in a company of heroes.
Jammer dat dat niet meer mag..Illegal_Alien schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:14:
Rai voor de 0-stopper?
Johansson op het canvas op Estoril dacht ik
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja,die kwam er na
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Volgens mij vroeger wel, Schumi deed het ooit, maar tegenwoordig kan dat niet meer.Rene schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:18:
Wat ik me zat af te vragen. Zeg je pitbox ligt voor start/finish, Mag je heel de race op 1 band rijden, in de laatste ronde wisselen en 50 meter op de nieuwe band rijden en in de pit finishen?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zou het doen!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Oei, wtf.... Shit zeg.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Oh wacht

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat klopt niet. Hamilton had op dat moment 28 seconden. Hij had een paar ronden daarvoor 27 seconden. Kijk de timings maar terugJustevo schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:19:
[...]
Hij had 27 seconden, dat was niet genoeg om voor Bottas te komen. Dus nee.
Ow nee, Verstappen

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Niet op manier hoe ik zou willen. Maar nu dus op p10.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat?Dentist schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:20:
lekkere regie ook... man man
Ze hadden het ongeluk moeten voorspellen?!?!??!!?!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Maar dit was niet de bedoeling
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Niet online
Geloof je dit zelf of?TommyGun schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:21:
Kom op Bottas, pak Lewis
Flickr PSN ID= cheironnl
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 01-11-2020 14:23 ]
nee, maar ze hebben vrijwel alle actie gemist.. en om nu een onboard te laten zien van max, is ook niet echt bepaald behulpzaam..Smultie schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:21:
[...]
Wat?
Ze hadden het ongeluk moeten voorspellen?!?!??!!?!
Nee
...
Ah, op de herhaling zie je dat er iets stuk gaat. Balen zeg voor hem! Hij reed echt een goede race!
Wel goed nieuws voor Albon, hij verslaat zijn teammaat

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 01-11-2020 14:24 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 01-11-2020 14:24 ]
Stel je voor dat hij er niet was. Formula Mercedes. Man wat ben ik deze sport gaan haten...Luxicon schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:23:
Wel 'grappig' dat als Verstappen uitvalt, de races ineens op zijn kop staan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
...
En RUS ook klaar.
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.