Dan heb ik duidelijk zitten slapenPjottski schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:41:
[...]
Als ik het goed onthouden heb heeft Max in Q2 alleen maar op soft gereden.
In de graphic had in wel Medium gezien dacht ik, maar dat was dan vast een fout.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik hoop dat hij een beetje weg te komen zonder al teveel wielspin. Plus Leclerc staat ook weer dichtbij en die is ook altijd erg goed bij de start. Misschien dat Bottas zich nog ergens vergist in een bocht.Chiron schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:42:
[...]
En bij de start op zachtere compound, dus hopelijk kansen om de mercedessen voorbij te steken en dan meters te maken in vrije lucht.
Het wordt morgen in ieder geval een mooie rollercoaster race.
"When you grow up your heart dies"
In ieder geval een leuke kwalificatie gezien met achteraf wel weer enigzins de verwachtte top 3. Benieuwd naar de race van morgen in ieder geval, op naar een mooie race!
Twente komt eraan!
Ik hoop het ook. Maar ben dr bang voor. Het verschil is gewoon te klein tussen de compounds.Chiron schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:42:
[...]
En bij de start op zachtere compound, dus hopelijk kansen om de mercedessen voorbij te steken en dan meters te maken in vrije lucht.
Enige hoop is zijn laatste stint op geel tov mercedes op hard.
Dat neemt niet weg dat het een laffe keuze is om die 3 hardste compounds mee te nemen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
De baan is vorige maand opnieuw geasfalteerd en het kost langer om die banden te maken. Pirelli wist ook van niks.
Wordt trouwens nog leuk als het morgen echt daadwerkelijk een regenrace is: het is nu al een spekgladde baan zonder grip. Bij regen wordt het gewoon racen op groene zeep.
... totdat HAM de boel weer kwam verpesten.
Toch wel het idee dat Bottas echt flink op de limiet zat. Hier en daar flink wijd. Die tracklimits mogen wat mij betreft dan ook wel flink strenger. Als je met 4 wielen buiten het grijze zit en dan gewoon je tijd mag houden slaat natuurlijk helemaal nergens op. Nog beter, gewoon asfalt, een smalle kerb en dan grind.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mercedes gaat denk ik Geel ->Wit.
Uiteindelijk nog de top 10Q live kunnen zien maar verder klopte m'n opname dus niet.
Met de hoeveelheid graining, de aanwezige wind + weinig grip en grindbakken verwacht ik toch zeker een tweestopperDoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:24:
Max morgen Rood->Geel of Rood->Wit?
Word morgen dus een erg interessante wedstrijd. 😋Sinny schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Met de hoeveelheid graining, de aanwezige wind + weinig grip en grindbakken verwacht ik toch zeker een tweestopper
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ongeveer ja, maar volgens mij is die tijd verwijderd en daarna ging hij ook op softs. Het gat met Verstappen was weer eens meer dan 0,5s...Spotmatic schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:00:
Volgens mij zat Albon op geel op een halve seconde van pole (in dat stadium van Q). Klopt dat of heb ik het fout gezien?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand?Martinusz schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34:
Is er weleens eerder een pole op geel gereden?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Geen pole, maar in de 70th Anniversary Grand Prix op Silverstone Max op harde band op P3. En toen de winnaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Die witte band gaan we morgen niet zien denk ik, op de lui die vrijwel in het begin schade oplopen.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:24:
Max morgen Rood->Geel of Rood->Wit?
Dit denk ik ook. Is een stuk kouder morgen. Banden zijn al moeilijk warm te krijgen. Als max op medium startte had hij een goede kans op p2, met geen kans op p1 Met deze strategie is het alles of P3. Dus als het verkeerd uitpakt wordt hij derde. Als het goed uitpakt, een kansje op hoogste trede.talkatoo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:
Ik denk dat Max morgen wel voordeel heeft van deze strategie, het is kouder morgen en Mercedes moet naar hard. Ik denk de harde banden überhaupt op temperatuur krijgen heel moeilijk word. Max kan na de pitstop naar medium wat de beste band is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Op geel heel vaak hoor.
Immers zijn de gele banden enkele jaren geleden wel vaker de zachtste geweest.
Maar op mediums kan ik me niet zo snel herinneren.
Deze is ook mooi. De afvoer was ingestort.
Interesting. So it turns out it wasn’t the drain grill that failed like we’ve seen at other tracks in the past, the actual concrete drain itself collapsed. That’s why they filled it with a pipe, cement and a layer of quick set on the top.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 24 oktober 2020
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu maar hopen dat het droog blijftDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Deze is ook mooi. De afvoer was ingestort.
[Embed]

https://www.fia.com/news/...020-portuguese-grand-prix
[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 24-10-2020 20:27 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heel bizar dit...wontcachme schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:24:
De steward Petrov is vervangen na vandaag. Zijn vader is vermoord in rusland
https://www.fia.com/news/...020-portuguese-grand-prix
per aspera ad astra
Jij noemt het verpesten, voor mij is het universum weer in balans.pjlgt schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:54:
Het was genieten...
... totdat HAM de boel weer kwam verpesten.
Toch wel het idee dat Bottas echt flink op de limiet zat. Hier en daar flink wijd. Die tracklimits mogen wat mij betreft dan ook wel flink strenger. Als je met 4 wielen buiten het grijze zit en dan gewoon je tijd mag houden slaat natuurlijk helemaal nergens op. Nog beter, gewoon asfalt, een smalle kerb en dan grind.
Tracklimits: Helemaal mee eens, die mogen veel strakker, grind is the way to go. Nu zijn er veel te vaak waarschuwingen, maar als er wat steentjes lagen hadden de coureurs zich echt anders gedragen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Allemaal omhoog staande putjes is ook een idee, blijven ze ook zeker uit de buurt. 😋ricardo246 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Jij noemt het verpesten, voor mij is het universum weer in balans.![]()
Tracklimits: Helemaal mee eens, die mogen veel strakker, grind is the way to go. Nu zijn er veel te vaak waarschuwingen, maar als er wat steentjes lagen hadden de coureurs zich echt anders gedragen.
De werkelijkheid is nog erger dan die domme idioten als Lange Frans kunnen bedenken. En dit zijn de regimes waarvoor dat soort types zich voor het karretje laten spannen. Zelfs nog zonder het zelf te begrijpen.pinda powerrr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Zo, Lange Frans kom er maar in!![]()
Voer voor de complot denkers.
een treffende spreuk
Snap nu ook opeens waarom ROS zo plotseling stopte. En BOT hem steeds voor laat gaan.pinda powerrr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Zo, Lange Frans kom er maar in!![]()
Voer voor de complot denkers.
Interessant...
Maar zonder dollen, dat gun je echt niemand. Krijg je eerst de publieke toorn van een coureur over je heen nog voor de race begonnen is en wordt op de zelfde dag je pa vermoord.
Knap beroerd weekend voor hem.
[ Voor 28% gewijzigd door PalingDrone op 24-10-2020 22:36 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Check kanaal 404 Ziggo racing.Franko P. schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:02:
Probeer hier de kwalificatie terug te kijken maar kan het niet meer vinden op ziggo? Halverwege is vanwege het putdeksel verhaal de race uitgesteld en daarna zie ik alleen voetbal??
DJTimo in "[F1 2020] Race 12 GP van Portugal"Franko P. schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:02:
Probeer hier de kwalificatie terug te kijken maar kan het niet meer vinden op ziggo? Halverwege is vanwege het putdeksel verhaal de race uitgesteld en daarna zie ik alleen voetbal??
Dit jaEdwinB schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:06:
Het lijkt erop dat kanaal Ziggo TV niet terug te kijken is via ziggogo.tv ?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ohw ik kijk net op ziggogo.tv de kwalificatie terug....alleen de nabeschouwing niet
Voor de één wel, voor een ander dan weer niet; Maasluip in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?" @Gwoon Joep er was dit keer geen nabeschouwing.EdwinB schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:06:
Het lijkt erop dat kanaal Ziggo TV niet terug te kijken is via ziggogo.tv ?
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 24-10-2020 23:12 ]
Testing, one, two ...
Zit hier met xs4all abbo en kijk ziggogo op de abbo van schoonouders,EdwinB schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:13:
Kan het zijn dat die zender niet terug te kijken is als je niet op een Ziggo internetverbinding zit?
hier geen probleem mee
wat ik begreep wel op ziggo race maar dat heb ik niethardware-lover schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:11:
[...]
Voor de één wel, voor een ander dan weer niet; Maasluip in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?" @Gwoon Joep er was dit keer geen nabeschouwing.
Verwijderd
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 23:18 ]
Er was geen nabeschouwingGwoon Joep schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:11:
[...]
Ohw ik kijk net op ziggogo.tv de kwalificatie terug....alleen de nabeschouwing niet
Mercedes heeft vandaag heel veel mediums gebruikt. Kan mij geen 1 stop strategie voorstellen maar een 2-stop met medium - soft -soft of medium - gebruikte medium -soft.
Red Bull zou dan gaan voor soft - medium - medium
No keyboard detected. Press F1 to continue.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E6ZWTLv3zQWPuRfSx1r5Z7FV.jpg?f=user_large)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ergens zou het wel vet zijn als ze dat gewoon zouden doen, eventueel met oudere auto's (na 3? jaar mogen ze voor vrije doeleinden gebruikt worden?).DoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:56:
Hij heeft het hem echt gevraag. 😂
https://twitter.com/Sport.../1320042233148678145?s=20
Vraag me altijd af wat die 'voorspelli' van ze toevoegt, slijtage is van zoveel factoren afhankelijk?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kan zo snel alleen de top 10 vindenSpotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:32:
Heeft iemand het overzicht van bandjes waarop gestart wordt?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is wel logisch aangezien de andere teams nog tot 2 minuten voor de start mogen wisselenJasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Ik kan zo snel alleen de top 10 vinden
[Afbeelding]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
- tweakduke
Het is dan ook een voorspelling, vaak komen ze niet uitepoman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:11:
[...]
Vraag me altijd af wat die 'voorspelli' van ze toevoegt, slijtage is van zoveel factoren afhankelijk?
Max zal voor de softs gekozen hebben, omdat de mediums moeilijker voor hem zijn op te warmen. Mercedes heeft immers het DAS systeem.
Verder is het toch afwachten wat er in de race gebeurt.
Dan kunnen ze druk blijven zetten op de Mercedes en de bandjes aan gort rijden en hopen dat Mercedes ook in de tweestop wordt geduwd.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Nope, de onderdruk onder de wagen is zo laag dat er putdeksels tot 110 kilogram (!) omhoog kunnen worden gezogen als ze los zouden liggen.Jasphur schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:15:
[...]
Het is niet de zuigkracht die de deksel doet op wippen. Maar gewoon met de banden er over. Hadden de mythbusters eens in hun aflevering
The Portimao drain collapses are a reminder of the low pressure under an F1 car. As this CFD image from F1 after the Sepang drain problems shows pic.twitter.com/SpnP1VPdYD
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 25 oktober 2020
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
@Spotmatic @JasphurSlurf1 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:15:
Heeft iemand het overzicht welke banden de coureurs nog beschikbaar hebben voor de race?
Pirelli heeft hem om 10.00 geplaatst op twitter
opvallend: Albon heeft geen enkel nieuw setje meer
die heeft echt alles zitten proberen in de Q
[ Voor 19% gewijzigd door basvn op 25-10-2020 10:41 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik ben dan toch wel benieuwd naar de taktiek! Lijkt erop dat RBR iets in gedachte heeft.Arjan90 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:42:
Ow, ik dacht dat Verstappen nog 2 setjes Medium had. Dat is niet zo gunstig gezien de Soft band het niet zo lekker lijkt te doen bij ze. Albon heeft de banden nog minder goed, dat zal helemaal een succes wordenMercedes heeft de banden wel goed op orde qua hoeveelheid, die hebben dus een setje minder Softs gedaan ten gunste van een Medium setje.
Misschien gaan ze wel voor een 3e plek 👍🤡DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Ik ben dan toch wel benieuwd naar de taktiek! Lijkt erop dat RBR iets in gedachte heeft.
Testing, one, two ...
33% kans op regen!

[/]
Maar voor wie zou dat een voordeel zijn? Ik denk voor Mercedes, want Max gaf aan dat hij het liever droog ziet blijven.DoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:53:
33% kans op regen!
Zeer interessantDoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:53:
[LangeFransModus]
33% kans op regen!
[Afbeelding]
[/]
Ik denk dat het voor niemand interessant is, circuit is onder droge omstandigheden al glad genoegTheBrut3 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Maar voor wie zou dat een voordeel zijn? Ik denk voor Mercedes, want Max gaf aan dat hij het liever droog ziet blijven.
Aha, daarom heeft RB er waarschijnlijk voor gekozen om in Q2 op soft te kwalificeren. Ze hebben maar een setje medium.Arjan90 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:42:
Ow, ik dacht dat Verstappen nog 2 setjes Medium had. Dat is niet zo gunstig gezien de Soft band het niet zo lekker lijkt te doen bij ze. Albon heeft de banden nog minder goed, dat zal helemaal een succes wordenMercedes heeft de banden wel goed op orde qua hoeveelheid, die hebben dus een setje minder Softs gedaan ten gunste van een Medium setje.
Ik zou het doen!
https://trackweather.live/rammes schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:15:
zijn er al regendruppels gesignaleerd op Portimao?
Hoezo? Zit er ook een dragstrip langs de baan?Playa del C. schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:29:
Regen, F1, Portimão. Als dat gebeurt, dan gaan er heel veel coureurs van de baan. Vooral als ze starten op slicks en tussendoor banden moeten wisselen.
Nee, zwaar bewolkt maar de zon komt er juist wat meer doorheen nu.rammes schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:15:
zijn er al regendruppels gesignaleerd op Portimao?
[DPC] help conquer cancer @ WCG
?Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:30:
[...]
Hoezo? Zit er ook een dragstrip langs de baan?
Via windy is het naar mijn idee beter te zien.
https://www.windy.com/37.140/-8.540?36.541,-8.542,8
Inclusief webcams.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ah, klok verkeerde kant op gedraaid....PalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:16:
Hee waarom beginnen ze nog niet?
Zolang Lewis geen contract heeft, zou wel een stunt zijnvhal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:38:
Op Instagram
[Afbeelding]
Complotdenkers, kom er maar in
Hee Lewis, ga maar bij RB rijden, met je 44 miljoen. Wij hebben VER net een contract gegeven, voor 33 miljoen, doei

En dan RB die de Honda motor overkoopt en een zetje geeft om vervolgens met HAM 5 jaar lang op 1 rijdt.PalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Zolang Lewis geen contract heeft, zou wel een stunt zijn
Hee Lewis, ga maar bij RB rijden, met je 44 miljoen. Wij hebben VER net een contract gegeven, voor 33 miljoen, doei
Signature
Ja, maar dat lag niet aan de kwaliteiten van de twee knuppels van ziggosport. Toto zat ze aan het eind ook nog inhoudelijk af te pissen. Geweldig.LAD93 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:19:
Leuk interview met Toto, lijkt me een hele sympathieke vent
Divide and conquer.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vond het niet afzeiken of wat dan ook. Gewoon leuk onderling wat ouwehoeren.wimpie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:22:
[...]
Ja, maar dat lag niet aan de kwaliteiten van de twee knuppels van ziggosport. Toto zat ze aan het eind ook nog inhoudelijk af te pissen. Geweldig.
Alleen als de temperatuur goed is en het van het circuit mag... Hij wil in Imola natuurlijk geen ziekte hebben opgelopen...Bensimpel schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:32:
Als Max wint duikt die misschien in het zwembad
gelukkig alleen een glijer deze keersjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:35:
Het circuit blijft glad. Max maakt een kleine glijer op weg naar de grid.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is wel een teken dat we vanmiddag nog wel wat meer glijers gaan zien en misschien ook wel een paar SC's of zelfs wel een rode vlag.
“It’s super tricky out there.” @LewisHamilton on the way to the grid…
— Jennie Gow (@JennieGow) 25 oktober 2020
Lots of lock-ups for many of the drivers.
I hope this race give us all we hope today! #F1
- DaniëlWW2
- Niet online
heel veel wind
gaat leuk worden!
- tweakduke
Ja maar als ze achter een SC zitten worden de banden weer koud. Dat wordt nog wat.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:37:
[...]
Is wel een teken dat we vanmiddag nog wel wat meer glijers gaan zien en misschien ook wel een paar SC's of zelfs wel een rode vlag.
Ik zou het doen!
Volgens mij hoorde ik BOT gisteren zeggen dat de even plekken minder grip hebben.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:43:
Heeft iemand de start grid opstelling? Ik vraag me namelijk af of Hamilton en Verstappen aan de linker of rechterkant starten. Links zou namelijk veel beter ingerubberd moeten zijn en deze baan is toch al slecht. Dat kan meteen het einde voor Bottas zijn bij de start.
Ik voel dat altijd aan mijn waterrammes schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:44:
Present!. Ik voel aan mijn grote teen dat het een bizarre race gaat worden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zie het net bij de pre race show. Bottas staat rechts.TheBrut3 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:44:
[...]
Volgens mij hoorde ik BOT gisteren zeggen dat de even plekken minder grip hebben.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
hej, whatever works for you
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.