I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik zou het doen!
WhatsappHack schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:18:
Vind dit format op ZS veel beter trouwens, geen gelul noch reclame tussendoor. Top!
Op F1TV heb je nooit reclame
Waiting on the world to change
dit in combinatie met je nicknamerammes schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:18:
[...]
ja dat hele handje gaat er in, op z'n Italiaans[Afbeelding]
Nog niet, maar dat zal wel gaan gebeuren. Waarom stoppen als je gelijk staat met Schumacher als je waarschijnlijk met gemak er nog even een stap overheen kan?PalingDrone schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:56:
[...]
Heeft HAM dan al een handtekening gezet?
Ziggo ook niet tijdens de race en kwalificatie.pinda powerrr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:20:
[...]
offtopic:
Op F1TV heb je nooit reclame
"When you grow up your heart dies"

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En zelfs dan, heeft Hamilton echt een keus? Feitelijk heeft Mercedes hier gewoon de troeven in handen.Transportman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Nog niet, maar dat zal wel gaan gebeuren. Waarom stoppen als je gelijk staat met Schumacher als je waarschijnlijk met gemak er nog even een stap overheen kan?
Immers elke coureur wordt wereldkampioen in die auto..
Als Hamilton Schumacher voorbij wil moet hij gewoon accepteren wat Mercedes biedt
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hij wacht met verdere besprekingen tot hij het kampioenschap binnen heeft. Maar de onderhandelingen zullen niet zo makkelijk gaan naar wat ik begrepen heb. Iets met de grote baas bij Mercedes geloof ik.Transportman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Nog niet, maar dat zal wel gaan gebeuren. Waarom stoppen als je gelijk staat met Schumacher als je waarschijnlijk met gemak er nog even een stap overheen kan?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat El Classico de zendtijd krijgt.rammes schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:19:
zeg, dat gezwets uit de studio is er niet bij volgens mij. Hoe dat? (wel lekker zo!)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Soort ingelaste test?pinda powerrr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:23:
Dat zie je niet vaak! (zeg maar nooit) op Medium Q3 doen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En ik denk dat ik het antwoord op m’n vraag heb: nee, RIC’s auto krijgen ze zo te zien dus niet klaar
Nu iedereen op medium... Interesting!!
[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 24-10-2020 16:26 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Klopt, maar dat vind ik niet erg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas staat klaar op mediums.
[ Voor 53% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2020 16:27 ]
GAIAjohan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:22:
[...]
En zelfs dan, heeft Hamilton echt een keus? Feitelijk heeft Mercedes hier gewoon de troeven in handen.
Immers elke coureur wordt wereldkampioen in die auto..
Als Hamilton Schumacher voorbij wil moet hij gewoon accepteren wat Mercedes biedt
Dat is zeker waar, maar ik denk dat ze ook wel vast aan elkaar zitten. Ik denk dat ze namelijk geen alternatief hebben, ik denk dat het voor RUS een te grote stap gaat zijn om van het langzaamste team in 1x naar het snelste team te gaan met de verwachting even de lead te nemen daar (want BOT zie ik dat zeker niet doen).sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:22:
[...]
Hij wacht met verdere besprekingen tot hij het kampioenschap binnen heeft. Maar de onderhandelingen zullen niet zo makkelijk gaan naar wat ik begrepen heb. Iets met de grote baas bij Mercedes geloof ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Transportman op 24-10-2020 16:28 ]
Pardon?Bart-Willem schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:26:
Gaat weer lekker: Ziggo die loopt te bitchen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik zou zeggen laat ze het eens doen. Leclerc en Verstappen laten zien dat het mogelijk is.Transportman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27:
[...]
[...]
Dat is zeker waar, maar ik denk dat ze ook wel vast aan elkaar zitten. Ik denk dat ze namelijk geen alternatief hebben, ik denk dat het voor RUS een te grote stap gaat zijn om van het langzaamste team in 1x naar het snelste team te gaan.
Die rode moeten ze toch inleveren na Q3 afaik. Volgens mij is dit meer omdat die rode band gewoon voor geen meter rijd op dit circuit.Hippocampus schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27:
Komt het omdat men allemaal een setje rode banden minder heeft gekregen dat ze nu op gele rijden?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ondertussen rijdt Hamilton een paarse sector in S2 en pakt inderdaad de pole met de Medium banden. Verstappen moet echt even vol gas gaan en kijken of het lukt, ik geef hem echt nog wel een kans. Zo groot is het verschil niet, maar Mercedes is wel weer bloedsnel. Dat de baan niet sneller lijkt te worden, gaat niet helpen.
Edit: ondertussen rijdt Bottas een mooi stuk harder op de baan, dus ik denk dat de tijd van Hamilton er nog wel aan gaat en dan wordt het voor Verstappen wel echt een zware dobber.
[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 24-10-2020 16:30 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik lees mee. En denk de beelden er bij..
[ Voor 17% gewijzigd door jack zomer op 24-10-2020 16:31 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
PSN: xMaurice93
[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2020 16:32 ]
Twente komt eraan!
BOT P2
VER P3
LEC P4
PER P5
ALB P6
SAI P7
NOR P8
GAS P9
RIC P10
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
I served in a company of heroes.
Hopelijk veel onheil voor Hamilton morgen!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Merc blijft merc. Ham doet daar maar 0.1sec boven.Vuvuzela schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32:
HAM blijft HAM..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- tweakduke
Wel interessant voor morgen met de bandenstrategie. Als ik het zo bekijk is Mercedes sneller op de mediums en in het voordeel daarmee. Hopen op veel bandenslijtage
Waarom dat nou weer? Zit je zelf vol frustraties dat dit je al triggert?JoteW schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:31:
Gadverdamme heb je die nare blonde kut van Mercedes ook weer lopen. Wat een naar mens vind ik dat zeg
I served in a company of heroes.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zie eigenlijk geen voordeel voor Max..lolgast schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32:
Als ik die tijden met de banden zo zie, heeft de strategie van Max tegenover Mercedes wel het voordeel
Mercedes is sneller of hardere banden die langer goed blijven
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als je nu er nog niet aan gewend was, dan heb je weinig F1 gekeken de afgelopen jarenMaurice079 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
Jullie kunnen er maar beter aan wennen hoor, want dit gaat tot 2022 niet wijzigen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit kun je toch niet wegwuiven met "geluk"?slijkie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
Bah, poepiegeluk weer die HAM. Bah.

Als je zo vaak scoort denk ik niet dat het geluk isslijkie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Top 4 ook niet.PalingDrone schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34:
Wel spannend, top3 geen verrassing
Dat ook ja. Ik snap die frustratie ook niet. Mercedes is en blijft gewoon sneller, deal with itSinergyX schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Als je nu er nog niet aan gewend was, dan heb je weinig F1 gekeken de afgelopen jaren
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bedoelde je:sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32:
HAM P1
BOT P2
VER P3
LEC P4
PER P5
ALB P6
SAI P7
NOR P8
GAS P9
RIC P10
P1 HAM
P2 BOT
P3 VER
P4 LEC
P5 PER
P6 ALB
P7 SAI
P8 NOR
P9 GAS
P10 RIC
Jack moet gewoon eens tijdens een interview aan RP vragen waarom niet STR is vervangen door VET omdat PER veel sneller is.Arjan90 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
Pfoe, mooie kwalificatie weer hoor! Albon leek goed te kwalificeren, maar werd toch nog geklopt door Perez en Leclerc. Je snapt zo echt niet dat Perez vervangen wordt, ik hoop dat Perez wel gewoon weer een plekje krijgt in de F1 volgend jaar. Hij heeft echt wel laten zien dat hij het verdient qua snelheid.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Alle 3 op medium starten morgen.lolgast schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32:
Als ik die tijden met de banden zo zie, heeft de strategie van Max tegenover Mercedes wel het voordeel
Welk voordeel?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Goed gepland. Ging net voor Bottas zijn pole over de streep, het was te verwachten.slijkie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33:
Testing, one, two ...
Onderhand weet iedereen toch wel waar BLM voor staat bij Hamilton?WhatsappHack schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Als je zo vaak scoort denk ik niet dat het geluk is
Maar hij doet het toch maar weer. Ik kan niet wachten tot Red Bull nog dichter bij Mercedes weet te komen. Het begint er nu tenminste op te lijken.
Ook verrassend dat geel hier gewoon sneller lijkt te zijn dan rood. Rare lui daar bij Pirelli.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel opletten he.YakuzA schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Alle 3 op medium starten morgen.
Welk voordeel?
Testing, one, two ...
https://f1manager.info/ranking/4605
Max op soft, Mercedes op medium. Dit is het verschil. Wat het morgen gaat brengen gaan we zien.YakuzA schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Alle 3 op medium starten morgen.
Welk voordeel?
Én nog eens een Pirelli die zo laf is om de 3 hardste compounds mee te nemen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36:
Mensen, het is Mercedes en Max kon alweer zijn banden nauwelijks op temperatuur krijgen en deed weer een extra ronde. Het is gewoon goed dit. Ja, ik zou ook eens wat anders willen zien, maar het zit er niet in. Mercedes heeft ook nog eens hun DAS wat juist hier zou moeten helpen.

Ach, als je eenmaal op een manier aan het typen bent dan begin je niet opnieuw.Hippocampus schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Bedoelde je:
P1 HAM
P2 BOT
P3 VER
P4 LEC
P5 PER
P6 ALB
P7 SAI
P8 NOR
P9 GAS
P10 RIC
- tweakduke
Ja Vettel had problemen om zijn voorbanden warm te krijgen en mede daarom mislukte zijn 2e run op mediums totaal.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36:
Mensen, het is Mercedes en Max kon alweer zijn banden nauwelijks op temperatuur krijgen en deed weer een extra ronde. Het is gewoon goed dit. Ja, ik zou ook eens wat anders willen zien, maar het zit er niet in. Mercedes heeft ook nog eens hun DAS wat juist hier zou moeten helpen.
Het DAS systeem geeft misschien nu nog net het voordeel tegenover Max. Max geeft nu ook aan dat hij die voorbanden moeilijk warm krijgt.
Hamilton is uiteindelijk ook geen pannenkoek. Bottas is al enkele races de snelste bij de trainingen en bij de race of kwalificatie doet hij het toch.
- DaniëlWW2
- Niet online
De baan is vorige maand opnieuw geasfalteerd en het kost langer om die banden te maken. Pirelli wist ook van niks.Bart-Willem schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:37:
[...]
Én nog eens een Pirelli die zo laf is om de 3 hardste compounds mee te nemen.
Dat voordeel zijn ze vorig jaar toch kwijt?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36:
... Mercedes heeft ook nog eens hun DAS wat juist hier zou moeten helpen.
Dat betekent dat 2021 wellicht iets interessanter worden
Ah. Niet gezien of Max in zijn 2e run in Q2 dan sneller was?Pjottski schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36:
[...]
Max op soft, Mercedes op medium. Dit is het verschil. Wat het morgen gaat brengen gaan we zien.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nog ff en het wordt een tattoo op z'n hals.
[ Voor 24% gewijzigd door LA-384 op 24-10-2020 16:40 ]
Max heeft alleen maar op soft gereden in Q2YakuzA schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Ah. Niet gezien of Max in zijn 2e run in Q2 dan sneller was?
Max reed in Q2 alleen op rood.YakuzA schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Nee, dat hebben ze bij FP1 geprobeerd, om alvast te "wennen" aan volgend jaar als het verboden is.albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:40:
Ik zag ergens voorbij komen dat Mercedes dit weekend geen Das heeft
- DaniëlWW2
- Niet online
Op bepaalde circuits wel. Maar Max laat nu zien dat hij dichtbij kan zitten ondanks de minder dan optimale situatie. RBR-Honda zal een grotere stap moeten zetten, maar het is denk ik niet helemaal kansloos. Mercedes kan in ieder geval niet meer geld meer ertegenaan gooien.MrSparkels schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
Dat voordeel zijn ze vorig jaar toch kwijt?
Dat betekent dat 2021 wellicht iets interessanter worden
Gisteren hebben ze in P1 getest zonder DAS.albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:40:
Als ik het goed onthouden heb heeft Max in Q2 alleen maar op soft gereden.YakuzA schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Was alleen vrijdag als test voor volgend jaar.albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:40:
Ik heb niets gezien maar maar let er dan ook niet speciaal op.LA-384 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:39:
Ik zie dat HAM een nieuwe manier heeft gevonden om z'n blm te uiten.
Nog ff en het wordt een tattoo op z'n hals.
En bij de start op zachtere compound, dus hopelijk kansen om de mercedessen voorbij te steken en dan meters te maken in vrije lucht.talkatoo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:
Ik denk dat Max morgen wel voordeel heeft van deze strategie, het is kouder morgen en Mercedes moet naar hard. Ik denk de harde banden überhaupt op temperatuur krijgen heel moeilijk word. Max kan na de pitstop naar medium wat de beste band is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.