Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Behalve Mercedes, BOT zette z'n tijd direct na de outlap neer toch?MC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:39:
Mooi dat ze meer dan 1 rondje nodig hebben voor de snelste ronde. Lekker druk op de baan.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

per aspera ad astra
"When you grow up your heart dies"
Ja buiten de Mercs idd, maar die probeer ik te negeren voor de spanningLA-384 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Behalve Mercedes, BOT zette z'n tijd direct na de outlap neer toch?
Hoe dan zonder Party Mode?LAD93 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:42:
Toch jammer dat je ergens toch wel weet dat MERC in Q3 hem er gewoon weer met minimaal 0.5 seconde voor gooit![]()
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoezo?LAD93 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:42:
Toch jammer dat je ergens toch wel weet dat MERC in Q3 hem er gewoon weer met minimaal 0.5 seconde voor gooit![]()
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Vettel gaat toch daar naar toe?Bensimpel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:40:
Perez zit er goed bij, zo jammer dat de kant wordt geschoven voor de zoon van..
Dat is niet het enige. Coureurs rijden niet altijd op 100%, dat bouwen ze ook gedurende de Q op.
I served in a company of heroes.
Hopelijk lukt t m toch nog, maar hoopvol ben ik niet.. Nog 2 tiende gewonnen.. maar wat doet de rest
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 24-10-2020 15:46 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ALB is inmiddels ook wel binnen RBR wel afgeschrevenGAIAjohan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:45:
Zucht Albon zit er weer niet bij..
Hopelijk lukt t m toch nog, maar hoopvol ben ik niet
Heb je sinds het afschaffen van de party mode een voorbeeld waarin er een halve seconde werd afgesnoept tussen q2 en q3?LAD93 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:42:
Volgend seizoen worden ze verplicht groen gespoten, zodat ze met slimme software uit de livebeelden gewist kunnen wordenMC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Ja buiten de Mercs idd, maar die probeer ik te negeren voor de spanning
Wikipedia: Chromakey
per aspera ad astra
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Russell wel. En uit de eliminatie daarmee.Zewatanejo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:48:
de baan lijkt wel langzamer te worden. Niemand nog groene tijden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2020 15:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vettel heeft ook nog een sprong gemaakt.Zewatanejo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:48:
de baan lijkt wel langzamer te worden. Niemand nog groene tijden
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Gasly wordt beter en beter. Echt knapwontcachme schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:50:
Gasly vs Kvyat. Auw
Gasly heeft het naar z'n zin hierwontcachme schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:50:
Gasly vs Kvyat. Auw
I served in a company of heroes.
Stel dat hij echt sneller is geworden, hoop je als Red Bull dat hij blijft lijkt mij. Straks wordt hij net als Sainz weggekaapt.
...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij moet constant zijn. Als hem dat lukt kan hij gewoon een stoeltje verdienen in de top. Maar dat is eigenlijk het probleem bij de meeste. Ene week werelds andere week het gewoon laten liggen.
Hij zou inderdaad op zijn minst een vaste waarde moeten zijn bij AT. De gok om weer terug naar RBR te worden gezet is misschien net te groot.Luxicon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Stel dat hij echt sneller is geworden, hoop je als Red Bull dat hij blijft lijkt mij. Straks wordt hij net als Sainz weggekaapt.
Waiting on the world to change
Ik zou het doen!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vrees dat RUS nu slachtoffer gaat worden van het feit dat hij Mercedes junior is. Bij Mercedes houden ze BOT naast HAM om geen interne strijd te krijgen en kan RUS dus niet terecht, maar andere teams zullen hun deur niet open doen voor hem zolang hij Mercedes junior is. En gezien de situatie bij Williams, kan het dus zomaar zijn dat hij volgend jaar geen plek heeft omdat hij niet genoeg centen meebrengt.PatrickC schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:50:
RUS 0.8 sneller dan zijn teamgenoot... geeft die gast een goede auto!!
Heeft HAM dan al een handtekening gezet?Transportman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:55:
[...]
Ik vrees dat RUS nu slachtoffer gaat worden van het feit dat hij Mercedes junior is. Bij Mercedes houden ze BOT naast HAM om geen interne strijd te krijgen en kan RUS dus niet terecht, maar andere teams zullen hun deur niet open doen voor hem zolang hij Mercedes junior is. En gezien de situatie bij Williams, kan het dus zomaar zijn dat hij volgend jaar geen plek heeft omdat hij niet genoeg centen meebrengt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Gaan teams wel eens voor een een stopper?Jasphur schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:57:
Mercedes op medium. Zouden ze gaan voor een 1-stopper?
Dan zijn ze bij RBR blijkbaar bang dat ze morgen bij de start anders te weinig warmte in de banden kunnen krijgen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:56:
Max op softs, Ferrari en Mercedes op mediums.
edit: blijkbaar niet, verkeerd gezien
[ Voor 22% gewijzigd door PalingDrone op 24-10-2020 15:59 ]
Omdat VET daar onhandig reed....MC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:00:
Beetje zielig handje van HAM, verremd zichzelf
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vettel bleef netjes aan de buitenkant. Hamilton verremde zelf..
Waar moet die heen dan? Staat helemaal aan de buitenkant. Als HAM zich niet verremd is er niks aan t handje(pun intended)
Bensimpel
Positieve meneer
Waar moest vet dan heen? Hij ging nog netjes naar buitenkant van de bocht..
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor of na de bocht, niet er in..Bensimpel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
Waar moest vet dan heen? Hij ging nog netjes naar buitenkant van de bocht..
I have no special talent. I am only passionately curious.
HAM had net dat stukje buitenkant nodig om uiteindelijk naar binnen te kunnen snijden. Lastige met zoiets blijft natuurlijk dat een rijder niet ineens kan oplossen in het niets. Dus ja, dat blijft gewoon een ding in de Q's.GAIAjohan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
Vettel bleef netjes aan de buitenkant. Hamilton verremde zelf..
...
In de bocht had Hamilton er helemaal geen last van.
Na de bocht kon niet, en voor de bocht was ook geen optie meer
Bensimpel
Positieve meneer
Vettel reed juist langzamer omdat a: in een outlap zat, b: ham er langs te laten. Als iedereen constant max rijd is dit juist gevaarlijker..Luxicon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:04:
Vettel deed niets verkeerd, maar wat mij betreft mag dat langzame verkeer verboden worden. Het snelheidsverschil is enorm. Allemaal voor de o zo gevoelige bandjes. Net als de bandwarmers, mag van mij ook afgeschaft worden. Dat kunstmatige gedoe.
😆 - Denk ook eens om ;)
Niet alleen om de banden word er langzamer gereden. Track positie is soms ook wel een dingetje.Luxicon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:04:
Vettel deed niets verkeerd, maar wat mij betreft mag dat langzame verkeer verboden worden. Het snelheidsverschil is enorm. Allemaal voor de o zo gevoelige bandjes. Net als de bandwarmers, mag van mij ook afgeschaft worden. Dat kunstmatige gedoe.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
volgens mij niet. De snelste lijn blijft daar buiten-binnen-buiten. Kijk maar hoe Kvyat daar net reed.pinda powerrr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
HAM had net dat stukje buitenkant nodig om uiteindelijk naar binnen te kunnen snijden. Lastige met zoiets blijft natuurlijk dat een rijder niet ineens kan oplossen in het niets. Dus ja, dat blijft gewoon een ding in de Q's.
Vettel reed gewoon niet in de weg. Hamilton verremde zich.
Op de timing ziet het eruit of hij twee keer een outlap doet om de banden warm te krijgen.tweakduke schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:07:
Max blijft op softs gaat dus een andere strategie proberen. Albon is nog niet safe kijken wat die doet.
Ik zou het doen!
Ik denk dat het nu aan de RBR ligt die wat snelheid is verloren.Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:10:
MERC gewoon weer een halve seconde sneller op Mediums........ Oh wat is die sport toch eerlijk
Q2 dan gaat het er nog niet om. VER gaat voor een andere strategie. Misschien weet Red Bull iets met dit circuit te doen in de race qua race pace. Anders weet ik het ook niet.Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:10:
MERC gewoon weer een halve seconde sneller op Mediums........ Oh wat is die sport toch eerlijk
Bensimpel
Positieve meneer
Tja, ferrari strategie..MC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:11:
Raar dat Vettel nog op de mediums de laatste run deed. Beetje kansloos.
😆 - Denk ook eens om ;)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik snapte al weinig van die tactiek. VER was op mediums vanmorgen ook al beter dan op softssjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Q2 dan gaat het er nog niet om. VER gaat voor een andere strategie. Misschien weet Red Bull iets met dit circuit te doen in de race qua race pace. Anders weet ik het ook niet.
Klopt, maar de snelheidsverschillen zijn nu enorm. Een stukje afremmen, om ruimte te maken snap ik. Maar het is een gewoonte om erg langzaam rond te rijden in een outlap.Pjottski schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Niet alleen om de banden word er langzamer gereden. Track positie is soms ook wel een dingetje.
...
Die wordt gewoon genaaid door Ferrari. Snap echt niet waar die Italianen mee bezig zijnMC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:11:
Veel overtuigender
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ferrari strategieMC_Sparkles schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:11:
Dan starten op softs en als de wagen lichter wordt op de voor Red Bull snellere mediums. Dat is het enige dat ik kan bedenken.Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Ik snapte al weinig van die tactiek. VER was op mediums vanmorgen ook al beter dan op softs
Daar leek het wel op ja, niet zozeer gedwongen denk ik maar meer in de weg rijden.vliegnerd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:
Wordt RIC nou op het vuil gedwongen door OCO?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Kan het niet zo zijn dat hij eerst rood oprijd en dan op mediums met een lichte wagen de MER bij kan houden/ splitten?Leon Zwiers schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Ik snapte al weinig van die tactiek. VER was op mediums vanmorgen ook al beter dan op softs
Bensimpel
Positieve meneer
Stroll had gewoon vervangen moeten worden door vettel.hansvk schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:14:
STR ten opzichte van PER weer een dikke fail.
😆 - Denk ook eens om ;)
Klopt. Die gaat Q3 op geel doen 🤡sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Q2 dan gaat het er nog niet om. VER gaat voor een andere strategie. Misschien weet Red Bull iets met dit circuit te doen in de race qua race pace. Anders weet ik het ook niet.
Maar serieus, die leek het op geel flink beter te doen dan op rood, maar tracktemps spelen nu ook een grote rol lijkt het.
Testing, one, two ...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja Vettel overtuigd wel..Bensimpel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Stroll had gewoon vervangen moeten worden door vettel.
...
hahaha, ja als je die vergelijkt met zijn teamgenoot gaat het ook nergens over. (Net zoals ALB v VER)
Gelukkig heeft VET zich al bewezen
Precies die laten hem elke race spinnenBensimpel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Die wordt keihard genaaid door ferrari..
ja dat hele handje gaat er in, op z'n ItaliaansBensimpel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Die wordt keihard genaaid door ferrari..
:strip_exif()/f/image/4lleaMfdyBvFvXP0mIZYYAkR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou het doen!
Ik ben benieuwd of ze Ric’s auto af hebben voor ‘t einde van Q3...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.