"When you grow up your heart dies"
Als ik het zo allemaal hoor is er geen regen nodig voor een enerverende race....
En bij de pre-show zeiden ze juist dat er rechts een iets drogere strook ligt waar ze meer grip zouden hebben, en BOT daar dus mogelijk gebruik van zou kunnen maken...sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:49:
[...]
Max schijnt op de schone kant te starten hoorde ik net bij Ziggo.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Inderdaad. Ook vreemd dat we dat nu “bijzonder” vinden als we (veel) publiek bij is. Alsof het normaal is gewordenmavaros schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:53:
Die gevulde stadions gaan gezeik opleveren.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waarom? Het is goedgekeurd dan kan er geen gezeik van komen.mavaros schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:53:
Die gevulde stadions gaan gezeik opleveren.
Nog NOOIT zoveel publiek geweest bij een formule 1 race... dit jaar. (aldus Jack
Ben juist bang van wel. Verwachtigingen zijn veel te hoog, dus zal wel ruk worden. Hoop van niet natuurlijk!talkatoo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:54:
Dat gaat sowieso geen saaie (optocht) race worden, leuk voor de objectieve kijker!
Het karakter van het circuit is zo dat het geen saaie race kan worden. Het is een grote rollercoaster met de blinde bochten en hoogteverschillen. Elk foutje wordt wat dat betreft afgestraft.pjlgt schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Ben juist bang van wel. Verwachtigingen zijn veel te hoog, dus zal wel ruk worden. Hoop van niet natuurlijk!
Ik vermoed chaos in het begin!pjlgt schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Ben juist bang van wel. Verwachtigingen zijn veel te hoog, dus zal wel ruk worden. Hoop van niet natuurlijk!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Waiting on the world to change
Niks van gehoord. (Ziggo natuurlijk, die slaan dat altijd over).pinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:58:
Mooi volkslied trouwens!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja, gaaf! Eindelijk weer.
Hopelijk niet te veel reclame bij mijn Duitse vrienden... Olaf op de telefoon... En gaaaaannnn!!!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
fado? heb t gemistpinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:58:
Mooi volkslied trouwens!
Ik zou het doen!
Na Q3 verplicht 1 setje inleverenrwbk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:04:
Hoe komt het dat sommige teams 7sets banden hebben en andere minder?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Kom op Max!
Meer gebruikt c.q. afgeschreven in de FP's en Q's.rwbk schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:04:
Hoe komt het dat sommige teams 7sets banden hebben en andere minder?
Waiting on the world to change
Winterbanden terug gegeven
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben benieuwd of ze dat oliespoor van vanochtend nog een béétje netjes opgeruimd hebben.... Beetje met 'keukenpapier' op deppen werkt nietMarcelGo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:06:
Laten we hopen op spektakel😬
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat kan misschien nog wat worden met die softs die hopelijk langer goed blijven.
Maar fijne race iedereen. Moge de beste M winnen in Formule M.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze opmerking is van de gekke...Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:07:
Portugal nieuwe covid hotspot? Wat een bezoekersaantallen zeg...... Van de gekken
valt mee denk ik, (tenopzichte wat er in DenHaag allemaal bij elkaar komt. Op het circuit kom je niet binnen als je niet getest bent en bij elke tribune temp check.Leon Zwiers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:07:
Portugal nieuwe covid hotspot? Wat een bezoekersaantallen zeg...... Van de gekken
Ik zou het doen!
MarcelGo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:06:
Laten we hopen op spektakel😬
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lXZNV4dyJnB6m1tdec6Wgazj.jpg?f=user_large)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:54:
[...]
Waarom? Het is goedgekeurd dan kan er geen gezeik van komen.

* Yonix doet nog even een regendansje.
Wat?! Is de race al bezig?!-berichten incoming.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij zal het wel over de 'pitspoezen' hebben. Oh, nee ...MC_Sparkles schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:11:
Spettertjes!! Althans op de bril van Jack
Natte dozenYonix schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Hij zal het wel over de 'pitspoezen' hebben. Oh, nee ...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 78% gewijzigd door Koning-Admiraal op 25-10-2020 14:14 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Wat nou over en uit, de race begint net!renegrunn schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:14:
Over en uit
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:54:
Ik voorspel chaos in lap 1... dit is al een listig baantje zonder dat het ook nog eens zo ‘slippery’ is. Hopelijk blijft het Max bespaard.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee, die auto is gewoon een drama en dat wordt nu uitvergroot.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:15:
Max zijn stuur werkt gewoon. De baan is gewoon waardeloos.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.