SAINZ P1!!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Echt Kimi haalt even iedereen in.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Knotsgekke race, ja graag!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Zag iemand die driftende Ferrari door de bocht glijden?
Dat kan niet goed aflopen met die banden.
Dat kan niet goed aflopen met die banden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Op de radio van Max: Temperatuur loopt eindelijk op in de banden.
Gewoon geen grip dus.
Gewoon geen grip dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hebben we dit niet eerder gezien dat de Renault motor het vermogen onder deze condities beter aan het asfalt kwijt kan?
"When you grow up your heart dies"
Lekker baantje hoor! Graag meer van dit soort gekkigheid in de toekomst
Dit is nu al een heerlijke start. Zie Sainz
Het veel plezier wensen lijkt te hebben gewerkt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Minder vermogensjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:17:
Hebben we dit niet eerder gezien dat de Renault motor het vermogen onder deze condities beter aan het asfalt kwijt kan?
Waiting on the world to change
Ik denk racing incident tussen Perez en Max.
Gewoon geen grip en tegen elkaar glijden...
Gewoon geen grip en tegen elkaar glijden...
Saai zeg.
Eh.. Sainz zeg.
Eh.. Sainz zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien moeten ze bandenwarmers verbieden bij de start komend seizoen. Dit is echt geweldig haha
RAI op 6, lol
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Sainz op P1 is wel geniaal omdat het Mercedes op mediums tegenhoud.

valtteri this is james
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Meer van dit soort circuits graag!
I hide at work because good employees are hard to find.
poeh, wat een spanning in de eerste ronde. Lekker hoor!
Ik zou het doen!
Groot op het bord boven de baan: COME ON MAX
Perez ook goeie start hoor.. racing incident jammer
Albon had echt een waardeloze start
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hier had Mercedes niet in voorzien.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:19:
Maar Sainz op P1 is wel geniaal omdat het Mercedes op mediums tegenhoud.
BOT naar P1
Regie is niet echt top..
Afgelopen vrijdag hebben we al gezien dat de wielophanging van de Red Bull erg sterk is. Dat is nu dus ook wel weer gebleken.
Is ook lastig met t hoogteverschil denk ik.Dentist schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:21:
Regie is niet echt top..
Briljante regie die de start replay doet terwijl het spannend is
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Niet online
De beelden boven waren ook duidelijk. Perez legde zichzelf op de penaltystip. Die ligt nog steeds ver achter het veld nu.
Sainz kan vandaag 1 ging maar goed doen... daar voor Ham
Ik zou het doen!
Sainz front graining op de boordradio van Max
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja gelukkig racing incident en zonder schade. Sainz is nu gezien en dan ben ik benieuwd hoe lang de softs het volhouden en of daar voordeel mee te behalen is.
RP alleen niet blij met de no investigation...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
VER moet snel voorbij SAI want dit kost tijd...
En er voorbij... nu op naar HAM.
En er voorbij... nu op naar HAM.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 25-10-2020 14:24 ]
done.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:23:
Idd!BasvanS schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:23:
Al dat verbrande rubber in die eerste bochten, geweldig! Zoals de F1 hoort te zijn, Racen!!!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Done!!sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:23:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk eigenlijk dat we hier hebben gezien dat McLaren eigenlijk heel slecht omgaat met haar banden. Die hadden het als enige op temperatuur en toen Mercedes en Max het voor elkaar hadden, nou ze waren er zo langs.
Nou dat was het. Vlag maar af jongens
PSN: xMaurice93
Nou, de top 3 is weer klaar!
Nu focus op de F1.5
Nu focus op de F1.5
Waiting on the world to change
ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:24:
Nou, dat was de spanning van dit circuit.
Uitslag is zo goed als bekend. Bot zal Ham nog voorlaten....

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ben benieuwd naar de onboard van de start van Kimi, die moet geweldig geweest zijn
Ok, doei!ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:24:
Ben benieuwd of VER nu gaat inlopen en wat het voordeel van geel is tov rood.
Hopelijk voor Albon rijd hij nog wat meer naar voren
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Okay, zet die mooie puntmuts maar op en dan voor straf 50 ronden in de hoek...ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:24:
Bensimpel
Positieve meneer
Nou gekke start, voor de rest weer terug naar Hamilton wint.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zo lijkt het inderdaad wel. Hoop dat het nog even gaat regenen.Bensimpel schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:25:
Nou gekke start, voor de rest weer terug naar Hamilton wint.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Max is iig aan het cruisen nu.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Albon had een waardeloze start. Van plek 6 naar 12 in 1 ronde of zo.Hugo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:25:
Hopelijk voor Albon rijd hij nog wat meer naar voren
Banden Sparen en uitrijden op geel.. Hard wil je niet..Exocet schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:25:
Max kan het niet bijhouden
Met baantjes zoals deze, Mugello, Nurburgring en Imola wordt F1 veel leuker om te kijken. Al dat gezeur over dat het aan de auto’s ligt... de circuits zijn naar mijn mening veel belangrijker om F1 weer leuker te maken.
Hij rijdt praktisch dezelfde tijden als HAM dus dat valt wel mee.Exocet schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:25:
Max kan het niet bijhouden
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh en natuurlijk Kimi die zijn banden opwarmt door gewoon rechtdoor te rijden, tja dan werkte hier denk ik ook erg goed.
Er zit nog wel meer in de lucht als ik die wolken zo zie
track limit warning voor stroll
STR what does a black and white flag mean?
Track limitsHeijmenberg99 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:27:
Stroll een waarschuwing?
Inderdaad: https://www.windy.com/37....36.430,-6.229,7,m:eG3afUVPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:27:
Er zit nog wel meer in de lucht als ik die wolken zo zie
Gewoon weer een keer 25 ronden over de Nordschleife volgende keer als ze weer in Adenau mogen komen....PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Met baantjes zoals deze, Mugello, Nurburgring en Imola wordt F1 veel leuker om te kijken. Al dat gezeur over dat het aan de auto’s ligt... de circuits zijn naar mijn mening veel belangrijker om F1 weer leuker te maken.
VERRASSING!!! Vandaag géén Südschleife

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Stomme vraag, wat betekende die zwart/witte vlag voor Stroll?
Er zijn geen limits voor Stroll
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Jammer dat de motregen niet heeft doorgezet. Dat liet de betere coureurs aan het woord.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschuwing voor rijgedrag. Eigenlijk is het zeggen dat als het doorgaat hij een straf krijgt. Het zal om de track limits gaan.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:28:
Stomme vraag, wat betekende die zwart/witte vlag voor Stroll?
Mooi hoor al de DRS overtakes, zit op mijn puntje van mijn stoel door deze baanbrekende inhaal-acties, poe poe.
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wil onderhand naar binnen, linksvoor is klaar.
Max: Left front is dead mate
In het "verkeerde" jaargetijde lijkt ook wel aardig te helpen.PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Ocon heeft albon ook ingehaald..
Left front is dead mate... VER
Loopt anders redelijk op nu de achterstandsjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Hij rijdt praktisch dezelfde tijden als HAM dus dat valt wel mee.
Nog een paar jaar geduld.mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:30:
Hopen dat ze drs weghalen voorgoed
ik kijk onboards dit circuit is echt geweldig voor dat soort beeldenRobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:29:
Mooi hoor al de DRS overtakes, zit op mijn puntje van mijn stoel door deze baanbrekende inhaal-acties, poe poe.
Protip: Neem eens wat basische melk ipv al dat zure azijn bij het ontbijtRobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:29:
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Albon zit op softs, op P11, rond heel wat met mediums. Dat gaat nog heel pijnlijk worden...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.