Gasly vliegt op die rode band.
De softs zijn op.
"When you grow up your heart dies"
Wat is er gebeurd met RAI? Jammer dat SAI en NOR het dan niet redden, ik gun echt andere eens een podium.
Bekijk anders de hele opbouw tot het DRS-stuk als deel van de inhaalactie, dan wordt het wat leuker voor je.RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:29:
Mooi hoor al de DRS overtakes, zit op mijn puntje van mijn stoel door deze baanbrekende inhaal-acties, poe poe.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gestopt.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:31:
Wat is er gebeurd met RAI? Jammer dat SAI en NOR het dan niet redden, ik gun echt andere eens een podium.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PitstopHollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:31:
Het zou mij trouwens niks verbazen als soft, medium, medium sneller gaat zijn dan medium, hard. Pirelli zit er wel vaker naast.
Ze gaan toch alleen de party mode eruit halen? Zou mooi zijn, als leek snap ik er niets van.mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:30:
Hopen dat ze drs weghalen voorgoed
Ricciardo wisselt de softs ook al. 2 stopper is eigenlijk de enigste optie vandaag lijkt mij.
Waarom ver geen pitstop? Z'n banden zijn toch op
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
PArty mode is al eruit.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Ze gaan toch alleen de party mode eruit halen? Zou mooi zijn, als leek snap ik er niets van.
Waiting on the world to change
Ik hoop dat er ook nog regen komt zo, wedstrijd van het jaar dan denk ik.
Als ik mijzelf zo zou ergeren dan zou ik mijn tijd niet verdoen en iets anders gaan doenmr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:33:
Welkom bij formule banden en brandstof sparen 😪
DUGG
Party mode is al weg. Met de nieuwe reglementen aangaande downforce zou DRS ook kunnen verdwijnen omdat de wagens elkaar dan dichter kunnen volgen.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Ze gaan toch alleen de party mode eruit halen? Zou mooi zijn, als leek snap ik er niets van.
Elke top 10 auto die eerder pit dan jij kan je niet achter vast komen te zittenFranko P. schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:34:
Hoeveel tijd kost een pitstop op deze baan ongeveer?
-
Misschien willen ze 'm iets langer buiten houden en dan op geel laten uitrijden. Misschien dat Merc wel wit overweegt als HAM nu al problemen gaat krijgen (al zeggen zijn boordradios nooit veelFranko P. schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:34:
Undercut kan toch?BasvanS schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:35:
[...]
Elke top 10 auto die eerder pit dan jij kan je niet achter vast komen te zitten
Nu verliest ie een seconde per ronde, dat is toch ook rukBasvanS schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:35:
[...]
Elke top 10 auto die eerder pit dan jij kan je niet achter vast komen te zitten
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Sensor bij Russel is niet helemaal goed? Al een paar keer dat hij 5 plekken naar beneden valt en dan een halve tel later weer 12e
Waarom laten ze Verstappen toch doorrijden op deze banden?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat RBR het aan het uitrekken is om naar de harde te gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die band is gaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
pit window halen zodat ze op strategie kunnen blijven? ik denk dat het zoiets isTacoos schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:36:
Maar de harde band heeft geen grip hier op het nieuwe asfalt.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:36:
Ik denk dat RBR het aan het uitrekken is om naar de harde te gaan.
20 op soft, is 40 op medium?
nvm
[ Voor 84% gewijzigd door renegrunn op 25-10-2020 14:37 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zijn allemaal waardeloos, de mediums gaan ook voor een meter.Sir_Lion schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Maar de harde band heeft geen grip hier op het nieuwe asfalt.
Ik rijd met m'n motorfietsen ook niet graag op Pirelli banden áls er ergens wat regen voorspelt wordt. Op droog zijn 't serieus écht goede banden maar met wat water wordt 't al snel 'schaatsen'...sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:33:
Het zou mij trouwens niks verbazen als soft, medium, medium sneller gaat zijn dan medium, hard. Pirelli zit er wel vaker naast.
Pirelli SuperCorsa SP / SC banden zijn geweldige dingen totdat Pellenboer kans op regen gaat voorspellen op de Waddeneilanden. Hier in Brabant staan die Pirelli dingen dan al direct in de stand: Schuiven maar....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Stroll heeft echt iets met insturen in bocht 1

Het is wel een heel mooi circuit hoor.
Het golft op en neer en dat zijn ze in de F1 niet gewend. Ja, Spa .
Hoe gaan ze straks remmen, denk ik dan maar.
Het golft op en neer en dat zijn ze in de F1 niet gewend. Ja, Spa .
Hoe gaan ze straks remmen, denk ik dan maar.
[Streamable: 2020-10-25 14-36-20]https://streamable.com/6l94oj
De band van Max is er slecht aan toe.
De band van Max is er slecht aan toe.
Pfff... Stroll... Alles of niets actie weer.
Wtf doet Stroll? Stuurt die hem nu gewoon in op Lando...
Omdat ze een nieuwe Medium hebben liggen en de kans op een SC erg groot is. Dus proberen door te rijden, gat is nu minder van belang, gaat om het einde van de race.Tacoos schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:36:
voorvleugel stuk bij str
- DaniëlWW2
- Niet online
Die vleugel is kapot.
Gasly doet toch precies wat je verwacht van Albon? Netjes hoor hoe hij week op week constant blijft presteren.
Ow nee Stroll, zonde! Albon wel weer een plekje opgeschoven, goed bezig
Ow nee Stroll, zonde! Albon wel weer een plekje opgeschoven, goed bezig
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
en dan nu het vergelijk met Verstappen . die beide akties van Stroll
[ Voor 10% gewijzigd door rammes op 25-10-2020 14:39 ]
Ik zou het doen!
Stroll, het bewijs dat je talent niet kan kopen, ook niet als je pa miljardair is.
Mercedes eraf met zijn tweeën... Kom maar op met die actie...
STR doet een Albonnetje?
(buitenom)
[ Voor 16% gewijzigd door Hippocampus op 25-10-2020 14:39 ]
Had ik al gezegd:
valtteri this is james
valtteri this is james
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
nou ham pakt bot over start finish?
Wat een actie van Stroll, kijken wat voor straf daarop komt.
Stroll is nog niet jarig als hij mijn held Norris uit de race haalt.
Stroll laat weer duidelijk zien uit welk hout hij is gesneden.... wat een domme actie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, dit was echt helemaal Stroll...
Zo'n inhaalactie en meteen naar de apex duiken.

Bensimpel
Positieve meneer
Kan iemand mij vertellen waarom Stroll nog niet is opgeflikkerd? Wat een kneus.
😆 - Denk ook eens om ;)
Iets van een open deur Bottas.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dus naast Parkinson heeft Stroll ook al last van dementie?
Pas op, mag je niet zeggen hierDaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:39:
Ja, dit was echt helemaal Stroll...
Maar ik ben het met je eens. Het is typisch Stroll
Zoek maar eens wie de team eigenaar is..Bensimpel schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:39:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat moet Bottas tegen drs doen dan?Yonix schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:40:
Helemaal niet verdedigen ofzo hè? Komaan BOT!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Qua inhalen is het wel een schijtbaan zeg. Alleen maar DRS takeovers op het rechte stuk....
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Omdat ie niet zo slecht rijdt als mensen denkenBensimpel schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:39:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Je bedoelt dat gat wat Bottas open laat voor HAM?Sir_Lion schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:40:
Hier moet een straf voor komen imo.
Wat moet Bottas daaraan verdedigen, HAM is veel sneller daar.
Ze moeten Stroll 1 wedstrijd schorsen. Dit kan gewoon niet. Insturen alsof er niemand rijd.
Rappe pit van Albon!
Die monteurs zijn goooooooooooed!
Die monteurs zijn goooooooooooed!
Verwijderd
Wat???Blitzdoctor schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Omdat ie niet zo slecht rijdt als mensen denken
Bottas wil graag nog ff genieten van zijn pa en gaat wijselijk aan de kant
De vraag is - wat gaan de mediums van merc doen? naar hard?
Bottas bleef aan de binnenkant op de vuile lijn... kansloos... alsjeblieft Lewis...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Aanstaande donderdag is Stroll jarigHollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:39:
Stroll is nog niet jarig als hij mijn held Norris uit de race haalt.
starting to rain again.. aldus sainz..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.