Mag toch aannemen dat stroll straf en pentaly punten krijgt. Eikel
Gasly pakt Sainz, Alles gebeurd eigenlijk in bocht 1.
[Streamable: 2020-10-25 14-41-40]https://streamable.com/yjpdus
[Streamable: 2020-10-25 14-41-40]https://streamable.com/yjpdus
en daar is het antwoord waarom ze VER buiten hielden
ze zagen de regen?
Niks wat, iedereen loopt maar te roeptoeteren zonder te kijken. Er zijn veel grotere pannenkoeken dan Stroll geweest.
Dit was iss geen slimme actie en hier gaat hij wel een penalty voor krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door Blitzdoctor op 25-10-2020 14:43 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max is zijn stint bewust uit aan het rekken. En er valt wat regen.
Oh en Stroll gaat nu op een ronde.
Oh en Stroll gaat nu op een ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, wat Stroll deed op Norris...pinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Je bedoelt dat gat wat Bottas open laat voor HAM?
Ze laten VER wel erg lang doorrijden niet ?
DUGG
Stel dat HAM niet zo hard er voorbij kwam, dan heb je iig de binnenste lijn in de bocht en moet HAM buitenom..Yonix schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:41:
[...]
Gewoon de racelijn rijden. Waarom week hij zover naar rechts? Sloeg nergens op!
Maar tegen drs kun je toch niks doen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Still nothing on the radar volgens GP.
"When you grow up your heart dies"
The AWS graphic that we really need. #f1 #formula1 #Hamilton #eifelGP #BONO @F1 pic.twitter.com/BPygep2wnR
— The Circus (@Circus_f1) 11 oktober 2020
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Overigens, door de acties van zowel Perez als Stroll is dit wel een slecht weekend voor Racing Point.
Één 'stoppertje' voor 'm ...HmmMach schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:43:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hij verliest uiteindelijk weinig nu, als ze zouden stoppen had Max al lang in verkeer gezeten.Mach schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:43:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Mach schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:43:
pinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:38:
[...]
Omdat ze een nieuwe Medium hebben liggen en de kans op een SC erg groot is. Dus proberen door te rijden, gat is nu minder van belang, gaat om het einde van de race.
Waiting on the world to change
Stroll gewoon superlicentie afnemen, net als destijds met Yuji Ide
Ja dat lijkt mij ook. Of red bull heeft hun weersverwachting zo goed op orde dat ie dadelijk ineens op intermediate staat.Mach schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:43:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dat had ik niet verwacht.
Duurt lang voordat ze een beslissing nemen over Stroll..
Ik begreep gister al niet waarom Max op de softs Q2 in ging.. Maar vandaag is het ook niet duidelijk nog.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ondertussen laar Hamilton alweer zien dat hij zo veel beter omgaat met zijn banden dan Bottas...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max pit.
STR +5 SEC penalty
[ Voor 8% gewijzigd door ViperTim op 25-10-2020 14:45 ]
STR 5s straf.
als je hetzelfde doet als Merc weet je gewoon dat P3 het hoogst haalbare is, als je iets anders probeert kan je een keer mazzel hebben.Vuvuzela schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:44:
Ik begreep gister al niet waarom Max op de softs Q2 in ging.. Maar vandaag is het ook niet duidelijk nog.
Gasly echt weer lekker bezig
Max naar mediums en Stroll 5 seconden straf.
- DaniëlWW2
- Niet online
Racing Ocon.
Niet te meten zo snel die pitstop van max
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ocon ligt geen ronde achter deze keer dus is ongevaarlijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kreeg net een black/white en nu en 5s straf, gewoon n zwarte vlag erop. Misschien moet papa hem een keer een bril kopen, inzicht is namelijk niet te koop maar zicht is misschien nog wat aan te doen.GAIAjohan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:44:
Stroll gewoon superlicentie afnemen, net als destijds met Yuji Ide
De Red Bull was op medium erg snel. Eens zien wat dit nu gaat brengen voor VER.
Netjes RB. Mercedes en Leclerc kunnen niet weer naar Medium bij een eenstopper, dus heeft Max zometeen de snellere compound.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die 5s is ook hartstikke terecht als je het zo van alle kanten ziet. Norris zijn race is ook verpest.

Loopt Albon nou echt amper in op Raikkonen?
Sowieso heeft Raikkonen ook al een stop gemaakt, dus Albon loopt eigenlijk enorm te blunderen wederom.
Het "geluk" is dat Norris en Stroll voor hem zijn weggevallen, anders werden punten niet eens gehaald denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Bart-Willem op 25-10-2020 14:49 ]
ALB is nu echt exit lijkt het.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt me niet, LEC zit er goed bijmr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
De vraag van vandaag wordt het gat tussen 3 en 4 weer op een minuut
RP not happy (again
)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gelijk maar HUL erin zetten dan? Kan alleen maar meer punten opleveren voor het team.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Moeten ze maar betere coureurs hebben, zoals zeg een Vettel.
Ik krijg het idee dat hij teveel op zijn voorliggers focust in plaats van het inhalen van die voorliggers. Hij zal toch aanvallender moet gaan rijden.Bart-Willem schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
Loopt Albon nou echt amper in op Raikkonen?Sowieso heeft Raikkonen ook al een stop gemaakt, dus Albon loopt eigenlijk enorm te blunderen wederom.
Het "geluk" is dat Norris en Stroll voor hem zijn weggevallen, anders werden punten niet eens gehaald denk ik.
Ik heb denk ik een betere race categorie voor Stroll gevonden. Zelfs de auto is al rose

demolition derby

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ondertussen maakt Lewis zich alleen druk om het weer 😄
Beide coureurs een pirouette gemaakt, die racen alsof ze geen punten nodig hebben ofzo.
Zal wel weer schade hebben waardoor hij niet verder naar voren komt.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Als hij daar of hoger finisht krijgt hij van mij DotD...mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:52:
Russel op 8
Het lijkt mij dat de druk te hoog is voor hem bij RB, al heb ik ook begrepen dat zij niet het fijnste team zijn.Bart-Willem schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
Loopt Albon nou echt amper in op Raikkonen?Sowieso heeft Raikkonen ook al een stop gemaakt, dus Albon loopt eigenlijk enorm te blunderen wederom.
Ferrari vindt dat Vettel te goed rijdt, dus ze gooien de harde band er op.
Nico is er al dus wellicht bij een volgende pitstop snel erin laten springenwarp schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:52:
Nico, this is dr. Marko speaking...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hamilton rijdt even snelste ronde op 30 ronden oude banden

PSN: xMaurice93
HAM is echt een bandenfluisteraar.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze gokken bij MERC op regen lijkt het wel.SunriseBGN schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
Netjes RB. Mercedes en Leclerc kunnen niet weer naar Medium bij een eenstopper, dus heeft Max zometeen de snellere compound.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Red Bull is een fijn team alleen dan moet je wel presteren volgens de hoge norm die zij hebben. Doe je het niet goed dan lig je er inderdaad vrij vlot weer uit.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Het lijkt mij dat de druk te hoog is voor hem bij RB, al heb ik ook begrepen dat zij niet het fijnste team zijn.
Die Mercedessen zijn echt ziek snel weer zeg...

- DaniëlWW2
- Niet online
Leclerc gaat zo Stroll op een ronde zetten.
Straf is sws terecht, maar 5s was wel aan de lage kant imo.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:49:
Die 5s is ook hartstikke terecht als je het zo van alle kanten ziet. Norris zijn race is ook verpest.
STR al 10s nu.
Het gaat lekker vandaag is het niet?mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:54:
Poeh poeh red bull komt echt dichtbij Mercedes.NOT
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nog een keer 5s voor stroll.
[ Voor 5% gewijzigd door Heijmenberg99 op 25-10-2020 14:55 ]
Pffff, Stroll inmiddels 5x track limits
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Stroll nog een keer 5 seconden straf voor track limits
Och Stroll nu weer 5s voor tracklimits

Even een vraagje tussendoor aan de kenners. Wat zou zo’n hoofd engineer van bijvoorbeeld Max nou nog verdienen op jaarbasis? Hadden het er net met de kameraden over maar we hebben geen flauw idee wat zo’n man verdient😂.
Twente komt eraan!
- DaniëlWW2
- Niet online
Meer geven ze er niet voor. Norris is ondanks wel aan het herstellen.Sir_Lion schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
Straf is sws terecht, maar 5s was wel aan de lage kant imo.
Maar deze extra 5s komt er goed bij.

Lekker bezig STR
Elect a clown, expect a circus.
https://www.businessinsid...20six%2Dfigure%20salaries.JoteW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:55:
Even een vraagje tussendoor aan de kenners. Wat zou zo’n hoofd engineer van bijvoorbeeld Max nou nog verdienen op jaarbasis? Hadden het er net met de kameraden over maar we hebben geen flauw idee wat zo’n man verdient😂.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Een schouderklopjeJoteW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:55:
-
Op banden van 30 ronden 8 tienden sneller dan max op banden van 8 ronden. Je punt is?BasvanS schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Sorry, maar LEC op +17 van Bottas valt mee toch? tov vorige races..
Stroll zit nu achter een gelijkwaardige coureurVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:56:
Maar Stroll is een prima coureur wat er zijn slechtere geweest 😂
Bensimpel
Positieve meneer
Perez hadden ze gewoon moeten houden.dawg schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:56:
Stroll Sr. ziet zijn investering met de seconde afnemen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.