Ik zou het doen!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja geloof dat de racingpoint in bocht 4 een inhaalactie gedaan heeft.SinergyX schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:47:
Zo'n mooie baan.. waar werkelijk je nergens kan inhalen dan behalve DRS rechte stuk. Is er uberhaubt een inhaal geweest niet op DRS?
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

[Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 25-10-2020 15:48]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat zou GAS kunnen halen bij RBR? Het was eerder al geen succes. Hij wordt bij RBR (zonder problemen bij HAM/BOT/VER) toch hooguit 4e. Volgens mij zit hij bij AT top in zijn vel en haalt daar behoorlijk wat punten.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
Ik zou als GAS nooit meer terug gaan naar RB. Gewoon lekker bij Alpha blijven.
Ja. Net zoals Kimi iedere race weer een taart krijgt voor een nieuw record F1 startsU123456 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
Krijgen we straks bij iedere volgende overwinning van HAM: “You’re rewriting the history books” ?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hij had tot Turkije om aan te tonen dat hij binnen 0,3s van max zit. Komt hij gewoon een ronde later aan deze race.Martin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
[...]
Geloof dat hij nog 1 kans heeft en dat is in imola. Maar goed als het aan mij ligt valt hij wel door de mand.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"When you grow up your heart dies"
No keyboard detected. Press F1 to continue.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat durven ze nietBlokker_1999 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:50:
En nu kunnen ze Ham diskwalificeren. Hij kreeg een horloge dat hij om zijn pols gedaan heeft voor de weging. Er is dus iets meegewogen dat niet in de wagen aanwezig was tijdens de race.
Het heeft geen zin meer. Verlos die jongen uit zijn lijden!RocketKoen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:
[...]
Hij had tot Turkije om aan te tonen dat hij binnen 0,3s van max zit. Komt hij gewoon een ronde later aan deze race.
Hoezo is het bijzonder?Wom schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:50:
LEC, die man doet hele bijzondere dingen hoor. Als die in deze vorm blijft doorgaan, gaat dat wel een hele lastige worden voor iedereen. Sainz is gewaarschuwd.
kreeg ie die niet net van zn assistente? lijkt me niet heel comfortabelsjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:
Het valt mij nu op maar rijdt HAM nu de hele race met dat haarelastiekje om zijn rechter pols?
Was echt een zo'n top race, dat we het nu over z'n haarelastiekje hebbensjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:
Het valt mij nu op maar rijdt HAM nu de hele race met dat haarelastiekje om zijn rechter pols?

Banden sneller opgebruikt, en BOT had na de pitstop nogal wat ronden nodig om de banden aan de praat te krijgen.streamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:43:
Voor de mensen met F1TV, hebben jullie kunnen zien waarom Ham zo ver voor BOT ligt? Bot veel verkeer gehad?
Maar vandaag heeft ook wel laten zien waarom BOT nooit kampioen zal worden, als BOT eerst naar hard was gegaan en HAM had naar softs gewild had HAM wel de softs gekregen, maar omgedraaid zal dat nooit gebeuren.
Misschien dat daarom even kramp hadWognummer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
kreeg ie die niet net van zn assistente? lijkt me niet heel comfortabel

😆 - Denk ook eens om ;)
Mja strikt volgens de regels (als iemand erover klaagt) kan dat natuurlijk een DSQ opleveren dus met een nieuw wereldrecord lijkt me dat niet heel handigHarrie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
Was echt een zo'n top race, dat we het nu over z'n haarelastiekje hebben

[Voor 12% gewijzigd door DataGhost op 25-10-2020 15:53]
Nee, hij kreeg netjes van zijn PA zijn elastiekje, petje, mondkapje en petje.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:
Waiting on the world to change
Gasly heeft zijn kans gehad. Die gaat niet meer naar RBhoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
Volgende race Hulkenberg of Gasly in de RedBull
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Deklasseert teamgenoot, rijdt hele vlakke tijden de hele race en heb die het hele seizoen eigenlijk nog geen fout zien maken. Komt snelheid op rechte stuk te kort, maar weet snellere auto's voor te blijven.
Nee nog 1 race heeft die een kans.hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
😆 - Denk ook eens om ;)
Daarom. Ik zag alleen dat hij hem van zijn pols haalde.Wognummer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
kreeg ie die niet net van zn assistente? lijkt me niet heel comfortabel
2 petjes ?pinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Nee, hij kreeg netjes van zijn PA zijn elastiekje, petje, mondkapje en petje.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bij de weegschaal doet hij hem (normaal gesproken) weer af.Blokker_1999 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:50:
En nu kunnen ze Ham diskwalificeren. Hij kreeg een horloge dat hij om zijn pols gedaan heeft voor de weging. Er is dus iets meegewogen dat niet in de wagen aanwezig was tijdens de race.
I served in a company of heroes.
Eerste ronden waren top, totdat de standaard volgorde weer was hersteld. Daarna was het naar mijn meningHarrie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
Was echt een zo'n top race, dat we het nu over z'n haarelastiekje hebben

Op naar Imola!
Volg je bankbiljetten
Hulkenberg in de RBR gaat echt niet gebeuren. Ik gok dat Russel wel een kans maakt. MERC laat hem best wel vallen nu Toto en HAM zo druk bezig zijn met hun toekomstige carrière.hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Eigenlijk niet meer..ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:53:
Mag tekst op z’n mondkapje wel?
😆 - Denk ook eens om ;)
In deze vorm zie ik hem nog wel in de RedBull, hij is echt heel goed bezig.Hugo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
Gasly heeft zijn kans gehad. Die gaat niet meer naar RB
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwacht eerlijk gezegd niet dat Gasly bij AT blijft, hij schijnt de verkeerde mensen boos gemaakt te hebben bij RB.Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:53:
GAS lekker in de AT laten zitten. Die ligt nu heerlijk in lijn met die wagen en zijn team. Als zij zo doorgaan worden zeker een vaste gast in de top van de middenmoot.
Auto is goed doorontwikkeld, Vettel krijgt waarschijnlijk minder en is ook klaar.Wom schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Deklasseert teamgenoot, rijdt hele vlakke tijden de hele race en heb die het hele seizoen eigenlijk nog geen fout zien maken. Komt snelheid op rechte stuk te kort, maar weet snellere auto's voor te blijven.
Ik vind Leclerc overigens een top coureur. Fenomenaal is wat overdreven.
We hebben het toch niet over het geprinte horloge op zijn handschoen?Vuvuzela schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
Bij de weegschaal doet hij hem (normaal gesproken) weer af.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Imola heeft geen vrijdag training. Niet handig om dan een coureur in je auto te stoppen die daar nog niet in heeft gereden.hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:52:
Op het podium mag het niet, de interviews zijn niet op het podium.
En de AT en Renault zijn ook beter dan de Ferrari.
[Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2020 15:55]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling
Maar zou hij dat zelf willen? Bij AT is hij de nr1....hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
In deze vorm zie ik hem nog wel in de RedBull, hij is echt heel goed bezig.
Had alleen meer ongevallen verwacht bij de baan, jammer dat het zo rustig bleef.
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Nee dan loop je het risico dat hij teveel schade doet aan zijn carriere die zit helemaal in zn element bij AThoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
In deze vorm zie ik hem nog wel in de RedBull, hij is echt heel goed bezig.
ik denk dat ze Alb lekker laten zitten tot het einde van het seizoen en dan pas verder kijken (ik hoop van niet)
Bron?Martin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Verwacht eerlijk gezegd niet dat Gasly bij AT blijft, hij schijnt de verkeerde mensen boos gemaakt te hebben bij RB.
De Hulk heeft geen vrije training nodig...RocketKoen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
Imola heeft geen vrijdag training. Niet handig om dan een coureur in je auto te stoppen die daar nog niet in heeft gereden.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volg je bankbiljetten
? ook nadat ie ze een overwinning geschonken heeft?Martin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Verwacht eerlijk gezegd niet dat Gasly bij AT blijft, hij schijnt de verkeerde mensen boos gemaakt te hebben bij RB.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
FIA durft toch niet in te grijpen. #WeRaceAsOne, maar HAM moet altijd weer afwijkend zijn, waarmee hij in mijn ogen het hele anti-racisme gebaar dat hij zelf heeft aangejaagd eigenlijk weer teniet doet.ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:53:
Mag tekst op z’n mondkapje wel?
Politieke statements waren verbannen, na zijn shirt tijdens podium ceremony werd daarna duidelijk dat dit niet meer mag. Alleen overal. Mondkapje moest volgens mij door de constructeur afkomen. Geen statements erop die politiek gekleurd zijn.HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Serieus? Dat wist ik niet, ze maken dit statement toch ook voor de wedstrijd?
😆 - Denk ook eens om ;)
In de roze Mercedes niet. Hij kent het team en de auto al. Hij heeft zelfs mee ontwikkeld aan de layout van het stuurtje. De RBR auto rijdt weer heel anders.hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:55:
[...]
De Hulk heeft geen vrije training nodig...
Maak plaats voor de volgende generatie alsjeblieft.
Vind sowieso dat alles om de race zelf heen er beter en mooier uitziet de laatste jaren. Die overname van Liberty is niet alleen maar negatief!Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:56:
Gave backdrop!
per aspera ad astra

per aspera ad astra
Tja, je kan iemand anders ook in de Mercedes zetten en dan zitten ze hoogstwaarschijnlijk nog steeds in de top 3. Beter zou zijn als de auto's gelijk zouden zijn, maar dat gebeurt niet in de F1/sport.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:57:
Gefeliciteerd Hamilton. Echt, je bent de GOAT. Dat geef ik toe. Maar de F1 is vanaf nu beter af zonder jou. Zeg nou zelf, zo is er voor jou toch ook geen eer meer aan te behalen?
Zelfs zonder mondkapje is dat amper mogelijk, Hij is oosterijker, dus practisch duits en die hebben geen emoties XDJasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:58:
K kan moeilijk de emotie bij Toto lezen met zo’n mondkapje
Hahaha, wat een rare gedachte. Stoppen met winnen.... zou jij het doen?Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:57:
Gefeliciteerd Hamilton. Echt, je bent de GOAT. Dat geef ik toe. Maar de F1 is vanaf nu beter af zonder jou. Zeg nou zelf, zo is er voor jou toch ook geen eer meer aan te behalen?
IWC Big Pilot weegt ongeveer 233gram (dat is het horloge dat hij meestal draagt)Blokker_1999 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:50:
Bij de vader van HAM is dat anders niet moeilijk:)Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:58:
K kan moeilijk de emotie bij Toto lezen met zo’n mondkapje

Er is nog 1 record te verbreken, het aantal wereldkampioenschappen. Ik begrijp de afgunst, maar kom op er is ook totaal geen weerstand tegen hem. Bottas was vandaag een aanfluiting.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:57:
Vaders mogen datPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
Mensen die filmen met een ipad omdat ze daarmee op zak lopen....
Wel als dat op deze manier moet. Amper tegenstand.Hippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Hahaha, wat een rare gedachte. Stoppen met winnen.... zou jij het doen?
Die is wel gewoon stuk na 2 kerbs.mjjveldt schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
IWC Big Pilot weegt ongeveer 233gram (dat is het horloge dat hij meestal draagt)
Stoppen op je hoogtepuntHippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Hahaha, wat een rare gedachte. Stoppen met winnen.... zou jij het doen?

-
Die overname heeft heel veel goeds opgeleverd voor de fans. De coureurs zijn benaderbaarder, social media telt nu volop mee. De teams hebben daarin ook meer vrijheid. En wat al niet meer. Bernie had ook zijn goede kanten maar die moest overal aan verdienen.LAD93 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:57:
[...]
Vind sowieso dat alles om de race zelf heen er beter en mooier uitziet de laatste jaren. Die overname van Liberty is niet alleen maar negatief!
Heineken 0,0 doet het goed schijnbaar... (ik vind Heineken sowieso niet lekker

Het lukt mij alleen als er een bureau bij staatMartin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Zelfs zonder mondkapje is dat amper mogelijk, Hij is oosterijker, dus practisch duits en die hebben geen emoties XD

I served in a company of heroes.
Rosbergje doen

😆 - Denk ook eens om ;)
Schumi is alleen nooit vrijwillig gestopt met racen dus feitelijk heeft HAM nu een nietszeggend 'record'PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:55:
Trieste dag... Schumi is nu definitief het record GP overwinningen kwijt...

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Maar ik ben toch benieuwd hoe ver Ham was gekomen als Bot mag racen.
Al eerder gezegd, ik ben heel erg benieuwd naar bot zijn (auto) biografie.
Dat kan je ook zeggen van Senna, en die had de potentie nog groter te worden dan Schumi.Will_M schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Schumi is alleen nooit vrijwillig gestopt met racen dus feitelijk heeft HAM nu een nietszeggend 'record'
Kun je hetzelfde over senna zeggenWill_M schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Schumi is alleen nooit vrijwillig gestopt met racen dus feitelijk heeft HAM nu een nietszeggend 'record'

😆 - Denk ook eens om ;)
tuurlijkSpotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:00:
[...]
Wel als dat op deze manier moet. Amper tegenstand.

Sorry hoor maar misschien moet je je nog wat beter proberen te verplaatsen in de rol van een wereldkampioen.
Iedere keer dat ik wil stoppen op mijn hoogtepunt krijg ik commentaar van de tegenpartij

Bottas mag racen alleen hij laat het niet zien. Zie het jaar dat Rosberg wereldkampioen werd.streamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:
Als als als als, I know
Maar ik ben toch benieuwd hoe ver Ham was gekomen als Bot mag racen.
Al eerder gezegd, ik ben heel erg benieuwd naar bot zijn (auto) biografie.
Bespaart je wel veel 'herrie' op een later tijdstip in 't volgende 'seizoen', waarschijnlijkPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
Iedere keer dat ik wil stoppen op mijn hoogtepunt krijg ik commentaar van de tegenpartij

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Misschien ook fijn als dat andere dat ook doet door te kijken naar het verschil tussen de auto's.Hippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
tuurlijk![]()
Sorry hoor maar misschien moet je je nog wat beter proberen te verplaatsen in de plaats van een wereldkampioen.

Als iemand één keer kampioen wordt.. maar keer-op-keer is wel een keer genoeg. Ik wil ook niet Barca elke wedstrijd of CL zien winnen.
[Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 25-10-2020 16:05]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.