Dat was een eis in Rusland, niet van de FIA.Martin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:00:
, maar vind het ook raar dat ze dit keer de handschoenen niet aanhoefde op het podium waar dat eerst ook moest.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bottas mag best racen. Hij sloopt zijn banden gewoon elke race weer voortijdig en dan rijdt Hamilton weg.streamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:
Als als als als, I know
Maar ik ben toch benieuwd hoe ver Ham was gekomen als Bot mag racen.
Al eerder gezegd, ik ben heel erg benieuwd naar bot zijn (auto) biografie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vroeger, misschien ja. Tegenwoordig... nee, dat gevoel heb ik niet.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
Bottas mag racen alleen hij laat het niet zien. Zie het jaar dat Rosberg wereldkampioen werd.
Hoeveel punten verwacht je dat Albon daar haalt? Wat is het risico voor Horner...RocketKoen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:57:
In de roze Mercedes niet. Hij kent het team en de auto al. Hij heeft zelfs mee ontwikkeld aan de layout van het stuurtje. De RBR auto rijdt weer heel anders.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou, wat zei ik!pinda powerrr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:24:
Nou, de top 3 is weer klaar!
Nu focus op de F1.5

Ook wel triest tegelijk

Waiting on the world to change
Ik heb HAM deze keer ook niet betrapt op een vuistje in de lucht, zou dat ook vanwege het publiek zijn geweest en allemaal om maar te zorgen dat er over hem gesproken wordt? Nog een paar races met publiek en dan geen BLM-shirt en -mondkapje meer? Ik hoop het eerlijk gezegd.Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:00:
Wel fijn om weer wat publiek geluiden op de achtergrond te horen
Dan krijg je wat je nu ook ongeveer ziet, BOT is gewoon een flink stuk langzamer dan HAM.streamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:
Als als als als, I know
Maar ik ben toch benieuwd hoe ver Ham was gekomen als Bot mag racen.
Al eerder gezegd, ik ben heel erg benieuwd naar bot zijn (auto) biografie.
Excuus als deze al eerder gedeeld is, maar wat een opening van Kimi

“Ayrton Senna’s start at Donington 1993 is the best of all time.”
— WTF1 (@wtf1official) 25 oktober 2020
Kimi Raikkonen: pic.twitter.com/zorHoQygaE
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Zet een Leclerc of Max naast Hamilton, als hij die verslaat dan laat hij echt eens wat zien. Nu is het toneelspel in een dominante auto geen humor en irritante uitspraken.
Alleen zie ik Max liever niet rijden in een tokkie zwarte Mercedes-AMG.
Alleen zie ik Max liever niet rijden in een tokkie zwarte Mercedes-AMG.
[Voor 17% gewijzigd door epo op 25-10-2020 16:07]
Geloof mij maar mensen, Hamilton gaat door tot dat Merc niet meer de beste is en hij niet meer kan winnen. Dan zal deze niet meer verder gaan. Feit is wel dat Hamilton wel echt een goede coureur is en het niet alleen de auto is. Dat merc op dit moment ongeveer 5 tiende tot 1 sec per rondje sneller is dan het nummer 2 team vertekend dat beeld natuurlijk wel.
Verwacht daarom ook dat Volgend jaar Ham zonder problemen naar zijn volgende titel rijd.
Verwacht daarom ook dat Volgend jaar Ham zonder problemen naar zijn volgende titel rijd.
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Goed punt...hoevenpe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Hoeveel punten verwacht je dat Albon daar haalt? Wat is het risico voor Horner...
Werelds, rijdt iedereen eruit alsof ze er niet zijn joh. Gewoon omdat ze allemaal met grip zitten te stoeien.neocon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:05:
Excuus als deze al eerder gedeeld is, maar wat een opening van Kimi![]()
[Embed]
Dit circuit mag van mij een blijvertje zijn!
Een feest om naar de race te kijken.
Een feest om naar de race te kijken.
Onderweg naar Tertius
- DaniëlWW2
- Niet online
De ultieme validatie van de Kimi stijl om je banden op te warmen.neocon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:05:
Excuus als deze al eerder gedeeld is, maar wat een opening van Kimi![]()
[Embed]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stroll heeft 3 strafpunten in totaal erbij:
En Gasly en Perez mogen zich melden bij de stewards.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
So close... Yet so far away...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ben ik blij dat ik net voor de race in slaap gevallen ben...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik weet dat het een kort circuit is, maar dan nog.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus, de laatste keer dat Stroll de finish haalde was in Monza. 

Als je auto snél genoeg is dan hoeft dat ook niet. Je moet dan continue in de remmen vanwege trage voorliggers waardoor je je banden alsnog opwarmt tot zelfs méér dan de gewenste temperatuurDaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
De ultieme validatie van de Kimi stijl om je banden op te warmen.![]()
![]()
[YouTube: F1: Kimi Raikkonen does not need to heat up his tyres! #AbuDhabiGP]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Maar hey, @Jasphur heeft gekeken en er is maar 1 iemand uitgevallen (en het was niet VER!)
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Niet online
Bij de post race show zegt Perez dat hij denkt dat hij Max genoeg ruimte gaf. 

Time 13.37tweakduke schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:15:
Stroll heeft 3 strafpunten in totaal erbij:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Zou Stroll Jr. gewoon denken dat 'ie thuis een potje F1 op z'n Xbox aan't rijden is?
[Voor 4% gewijzigd door Will_M op 25-10-2020 16:28]
Perez heeft wel vaker moeite met afstanden...DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:23:
"When you grow up your heart dies"
Met name daarom zie ik Perez liever niet bij Max in het team. Ik hoor ook geruchten dat hij bij Williams wordt genoemd in plaats van Russel.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:23:
Silly season

Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.tweakduke schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:00:
[...]
Er is nog 1 record te verbreken, het aantal wereldkampioenschappen. Ik begrijp de afgunst, maar kom op er is ook totaal geen weerstand tegen hem. Bottas was vandaag een aanfluiting.
Een bovengemiddeld goede coureur met het beste materiaal, dan is het niet onverwacht dat ie records gaat verbreken. Het enige wat daar op aan te merken is is dat geen enkel concurrerend team ooit in de buurt heeft kunnen komen om daadwerkelijk een gooi naar de titel te kunnen doen. Dat de strijd om het wereldkampioenschap daardoor weinig spannend is snap ik en dat is ook een gemis maar dat ligt dus niet aan hem (HAM) of dat team.
Waarom zou je hem dit niet gunnen, anders dan dat je hem persoonlijk niet mag?
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh Lando. 
Die had ook wat te melden over Stroll bij een interview dat ook herhaald is bij de post race show:

Die had ook wat te melden over Stroll bij een interview dat ook herhaald is bij de post race show:
He obviously didn't learn from Friday, but he doesn't seem to learn with anything he does, it happens a lot with him and that is why I need to make sure I stay away next time.

Ik gun het hem, maar niet de fans (van welk team dan ook). Want wat voor plezier hebben wij hier allemaal aan? Een cruisende HAM is leuk voor wie?Hippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:36:
[...]
Ik heb het al gezegd, hij is absoluut de GOAT, maar hoeveel langer moet hij dat de F1 fans nog inwrijven? Tot de helft naar andere raceklassen is afgetaaid?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kan mensen meestal wel op de kast krijgen door te zeggen dat Lewis op papier de GOAT is. In mijn ogen is daar namelijk nog wat meer voor nodig.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Ik heb het al gezegd, hij is absoluut de GOAT, maar hoeveel langer moet hij dat de F1 fans nog inwrijven? Tot de helft naar andere raceklassen is afgetaaid?

"When you grow up your heart dies"
Ach nog 1 seizoen, dan heeft hij 8 titels en veranderd er veel. Dan gaan we een nieuwe periode tegemoet. Laat Hamilton zijn records pakken, na al die jaren dominantie kan dat laatste er nog wel bij.Spotmatic schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Ik gun het hem, maar niet de fans (van welk team dan ook). Want wat voor plezier hebben wij hier allemaal aan? Een cruisende HAM is leuk voor wie?
Iemand kosten/baten analyse van wanneer een persoon Albon de rest van het seizoen vervangt?
[Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 25-10-2020 16:50]
Ik verwacht dat als iemand anders dan Albon het circuit gaat vervangen, dat nog steeds heel lang duurt. Zo'n shovel besturen leer je ook niet 1-2-3.Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:45:
Iemand kosten/baten analyse van wanneer een persoon Albon de rest van het circuit vervangt?
[Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 25-10-2020 16:50]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hehe. Scherp. Stom van me, heb dan woorden in mn hoofd die ik niet bedoel maar wel opschrijf.Maarten_E schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Ik verwacht dat als iemand anders dan Albon het circuit gaat vervangen, dat nog steeds heel lang duurt. Zo'n shovel besturen leer je ook niet 1-2-3.

Ja, als fan van een bepaalde coureur snap ik dat het soms moeilijk is dat een ander meer scoort.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:41:
[...]
Ik kan mensen meestal wel op de kast krijgen door te zeggen dat Lewis op papier de GOAT is. In mijn ogen is daar namelijk nog wat meer voor nodig.
Senna en Schumacher vergelijkingen waren toen ter tijd ook al aanleiding tot verhitte discussies bv

- DaniëlWW2
- Niet online
Kosten:Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:45:
Iemand kosten/baten analyse van wanneer een persoon Albon de rest van het seizoen vervangt?
-Uh misschien meer schade rijden bij nieuwe coureur
-Marko moet even vijf minuten over zijn ego stappen
Baten:
-Hulkenberg uitproberen.
-Hulkenberg zou voor Racing Point ook al feedback hebben gegeven waardoor ze de ophanging hebben verbeterd, precies wat moet gebeuren.
-Max heeft alleen de tweede plaats in het WCC al vrijwel zekergesteld dit seizoen.
-RBR en Albon gaan potentieel niet langer meer elke race zo af.
Het is voorbij voor Albon en aangezien Tsunoda moet komen, lijkt het voorbij Formule 1 te gaan worden. Dat is het nadeel van veel meer kansen krijgen dan Gasly...
[Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2020 16:59]
Op het Engelse kanaal hoorde ik juist dat Latifi misschien wel komt in plaats van Russel, omdat hij geld meebrengt. En nog een tijdje ervoor, dat Perez naar Haas zou gaan.tweakduke schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Met name daarom zie ik Perez liever niet bij Max in het team. Ik hoor ook geruchten dat hij bij Williams wordt genoemd in plaats van Russel.
Silly season
...
Marko heeft al aangegeven buiten het Junior programma te kijken, zie dat niet (meer) als een obstakel.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:55:
-Marko moet even vijf minuten over zijn ego stappen
Het beste voor Albon is en switch met Gasly, dan kan hij in de AT nog een laatste kans grijpen. Hulkenberg is einde F1 carrière voor hem helaas.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel een rustige nabesprekening in dit topic 

We zijn allemaal even dat extra uur in aan het vullen

Toen je dat van Latifi hoorde had je de TV uitgezet?Luxicon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:04:
[...]
Op het Engelse kanaal hoorde ik juist dat Latifi misschien wel komt in plaats van Russel, omdat hij geld meebrengt. En nog een tijdje ervoor, dat Perez naar Haas zou gaan.
Wat een coureur, Hamilton en de Mercedes Zijnbijna een decennia de beste, en daarmee de beste ooit..... vond het eigenlijk wel een bijzondere race om mee te maken.... heerlijk.....
Bottas zwaar gefrustreerd, geen tyremaster like Hamilton
Max met wat geluk (Perez) solide 3e
Leclerc rijd opnieuw bizar goed. Met die wagen zo vreselijk Goed rijden naar een 4e plek, respect!
Gasly; Mojo volledig terug gevonden bij AT, erg erg knap,rijd Kvyat naar de eeuwige racevelden. Die ligt eruit volgend jaar
Sainz (en McLaren) een waanzinnige start, echt gaaf om te zien!
Renault wat onichtbaar vandaag, Ocon voor Het eerst een zeer goede race tov Ricciardo
Circuit is een blijvertje, volgend jaar weer!
Albon is geen blijvertje, volgend jaar niet weer!
Wat mij betreft niet te lang laten hangen en zet daar Russel maar in. Wat ik hoorde is Toto niet al te intens bezig zijn pupil bij Williams te beschermen. Die gast heeft het voor de F1 zo ongelofelijk goed gedaan, die verdient een topstoeltje.... jammer voor de Hulk, dat wel....
Leclerc rijd opnieuw bizar goed. Met die wagen zo vreselijk Goed rijden naar een 4e plek, respect!
Gasly; Mojo volledig terug gevonden bij AT, erg erg knap,rijd Kvyat naar de eeuwige racevelden. Die ligt eruit volgend jaar
Renault wat onichtbaar vandaag, Ocon voor Het eerst een zeer goede race tov Ricciardo
Wat mij betreft niet te lang laten hangen en zet daar Russel maar in. Wat ik hoorde is Toto niet al te intens bezig zijn pupil bij Williams te beschermen. Die gast heeft het voor de F1 zo ongelofelijk goed gedaan, die verdient een topstoeltje.... jammer voor de Hulk, dat wel....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Van te voren leek dit gezien het mooie, onbekende circuit een hele vermakelijke race te worden, maar het viel gewoon een beetje tegen. Na een spectaculaire start gebeurde er niet zo heel veel meer. Er is ook geen safety car geweest die de race neutraliseerde en uiteindelijk was de Redbull van Max gewoon niet in staat om aan te haken bij Mercedes en werd het middenveld weer op grote afstand gereden ook al waren er wel een paar mooie acties.
Kan iemand mij uitleggen waarom die rode band het zo beroerd deed bij RBR? Daar leken anderen toch een stuk minder last van te hebben. Als het aan de aero-setup van de auto ligt vrees ik voor hun 2021. Die nieuwe vloer voor het volgende seizoen die we kort zagen in VT1 leek ook bepaald geen verbetering, met het verlies aan downforce.
Kan iemand mij uitleggen waarom die rode band het zo beroerd deed bij RBR? Daar leken anderen toch een stuk minder last van te hebben. Als het aan de aero-setup van de auto ligt vrees ik voor hun 2021. Die nieuwe vloer voor het volgende seizoen die we kort zagen in VT1 leek ook bepaald geen verbetering, met het verlies aan downforce.
Ik gun het hem allemaal uiteraard. Als ik echter naar Schumacher kijk met zijn 7x dan schat ik die hoger in dan die van Ham. Knappe van Schumacher was dat hij overstapte naar Ferrari die toen misschien wel net zo slecht was als nu en toen daar 4x wereldkampioen werd. Dat is een prestatie. VandaarHippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:36:
[...]
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.
Een bovengemiddeld goede coureur met het beste materiaal, dan is het niet onverwacht dat ie records gaat verbreken. Het enige wat daar op aan te merken is is dat geen enkel concurrerend team ooit in de buurt heeft kunnen komen om daadwerkelijk een gooi naar de titel te kunnen doen. Dat de strijd om het wereldkampioenschap daardoor weinig spannend is snap ik en dat is ook een gemis maar dat ligt dus niet aan hem (HAM) of dat team.
Je gaat niet zeggen dat die Ferrari daar niet 'overstuurd' wordt door LEC, hé

5x 😉NoahAmber schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Ik gun het hem allemaal uiteraard. Als ik echter naar Schumacher kijk met zijn 7x dan schat ik die hoger in dan die van Ham. Knappe van Schumacher was dat hij overstapte naar Ferrari die toen misschien wel net zo slecht was als nu en toen daar 4x wereldkampioen werd. Dat is een prestatie. Vandaar
Schumacher had ook geen tegenstand van zijn teamgenoot, net als Lewis nu, maar had nog wel Hill, Villeneuve, Mika, Montoya, Kimi, Alonso etc als tegenstander. Enige tegenstanders van Lewis zijn Rosberg en nu Max. Dan word het wel wat makkelijker naar mijn idee en minder waard.
Hulk naar RBR, RUS naar AT. GAS laat zien dat er met de AT zeker wat moois mogelijk is een kan hij het ook laten zien in een auto die in het middenveld mee kan doen en heeft Red Bull in beide teams twee goede coureurs. Voor nu denk ik ook dat RUS niet op Mercedes moet blijven wachten voor zijn toekomst.wowly schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:32:
Wat een coureur, Hamilton en de Mercedes Zijnbijna een decennia de beste, en daarmee de beste ooit..... vond het eigenlijk wel een bijzondere race om mee te maken.... heerlijk.....
Schumi had zelfs nog wel een beetje last van z'n eigen broertje in de Sauber Williams/BMW destijds....Patrick schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
5x 😉
Schumacher had ook geen tegenstand van zijn teamgenoot, net als Lewis nu, maar had nog wel Hill, Villeneuve, Mika, Montoya, Kimi, Alonso etc als tegenstander. Enige tegenstanders van Lewis zijn Rosberg en nu Max. Dan word het wel wat makkelijker naar mijn idee en minder waard.
HAM is serieus een goede én technische rijder maar ik wil 'm persoonlijk niet gaan zien als 'de man die Schumi van de troon gaat stoten'

Sauber/BMW?Will_M schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:07:
[...]
Schumi had zelfs nog wel een beetje last van z'n eigen broertje in de Sauber/BMW destijds....
HAM is serieus een goede én technische rijder maar ik wil 'm persoonlijk niet gaan zien als 'de man die Schumi van de troon gaat stoten'
Ralf heeft nooit voor Sauber gereden geloof ik, is Williams die je bedoelt.

Aangezien de kans groot is dat die Japanner naar Alpha Tauri gaat zou dat betekenen dat Gasly ook exit zou zijn. En dat zie ik dan eigenlijk niet zo snel gebeuren, tenzij hij echt niet meer ligt binnen Red Bull en ze hem (bv) aan Renault kunnen verkopen of verhuren (zoals de geruchten stellen).Transportman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:05:
[...]
Hulk naar RBR, RUS naar AT. GAS laat zien dat er met de AT zeker wat moois mogelijk is een kan hij het ook laten zien in een auto die in het middenveld mee kan doen en heeft Red Bull in beide teams twee goede coureurs. Voor nu denk ik ook dat RUS niet op Mercedes moet blijven wachten voor zijn toekomst.
Kvyat mag van mij wel exit F1 zijn. Die heeft het gewoon echt niet (meer).
Neeepo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:25:
[...]
Toen je dat van Latifi hoorde had je de TV uitgezet?
...
Ik stop altijd voor mijn hoogtepuntPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:02:
[...]
Iedere keer dat ik wil stoppen op mijn hoogtepunt krijg ik commentaar van de tegenpartij

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
5x..nog knapper. Maar het ging mij niet om de tegenstand. Het gaat mij om het feit dat hij bij het team instapt en vervolgens Ferrari weer helemaal aan de top kon brengen. Dat zou ik Ham nu bijvoorbeeld ook graag zien doen.Patrick schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
5x 😉
Tsunoda moet wel eerst zijn licentiepunten halen, zijn huidige plek in de F2 is daarvoor voldoende, maar met nog 2 weekenden te gaan en 3 coureurs die heel dicht achter hem zitten in de tussenstand, kan hij zomaar eens wat plaatsen zakken. Hij heeft dan wel genoeg punten onder de versoepelde regels van de FIA, maar ik weet niet of de FIA het dan zomaar toestaat of dat er dan nog andere voorwaarden aan verbonden zijn.RobertMe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:26:
[...]
Aangezien de kans groot is dat die Japanner naar Alpha Tauri gaat zou dat betekenen dat Gasly ook exit zou zijn. En dat zie ik dan eigenlijk niet zo snel gebeuren, tenzij hij echt niet meer ligt binnen Red Bull en ze hem (bv) aan Renault kunnen verkopen of verhuren (zoals de geruchten stellen).
Kvyat mag van mij wel exit F1 zijn. Die heeft het gewoon echt niet (meer).
Geruchten dat Gasly exit zou zijn bij AT hebben volgens mij allemaal Paul di Resta als bron, en dat voelt voor mij tot nu toe meer als vissen naar een uitspraak vanuit AT/RBR/Gasly zelf dan echt onderbouwd.
Nou....2001, 2002 en 2004 waren ook bizarre jaren voor Ferrari.Patrick schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
5x 😉
Totaal 39 overwinningen
58, 94, en 63 punten voorsprong op de volgende rivaal van een ander team (Rubi was geen rivaal). En dat met de oude puntentelling van 10,8,6,5,4,3,2,1.
Vroegste kampioen ooit in Frankrijk
Ze vielen vaker uit, maar die tijd was niet te vergelijken met de huidige tijd qua betrouwbaarheid. Ferrari in die tijd was gewoon het Mercedes van nu imho. Deste knapper dat Mercedes het al 7 jaar volhoudt en er geen zicht is op het einde.
Toen Hamilton naar Mercedes ging verklaarde iedereen hem anders voor gek, in zijn eerste seizoen won ie ook maar 1 race. Mercedes heeft gewoon heel veel geld en ontwikkeling in de v6 motoren gestopt en dat betaalt zich aardig uitNoahAmber schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:08:
[...]
5x..nog knapper. Maar het ging mij niet om de tegenstand. Het gaat mij om het feit dat hij bij het team instapt en vervolgens Ferrari weer helemaal aan de top kon brengen. Dat zou ik Ham nu bijvoorbeeld ook graag zien doen.
Daarnaast kan je Schumi zijn succes wat mij betreft ook een groot deel toe wijden aan Jean Todd en Ross Brawn. Voor en na deze periode zijn er weer Italianen aan het roer, dat zie je

Dat einde was er evenmin geweest (althans niet in 2005) als de FIA geen draconische maatregelen had ingevoerd, waardoor de pitstrategieën die bij de Ferrari goed werkte niet meer konden (geen bandenwissels meer). Maar de FIA lijkt pertinent te weigeren om iets te veranderen in de regels om het om te gooien, ofja, tot 2022 in ieder geval.StealthyPeanut schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:11:
[...]
Nou....2001, 2002 en 2004 waren ook bizarre jaren voor Ferrari.
Totaal 39 overwinningen
58, 94, en 63 punten voorsprong op de volgende rivaal van een ander team (Rubi was geen rivaal). En dat met de oude puntentelling van 10,8,6,5,4,3,2,1.
Vroegste kampioen ooit in Frankrijk
Ze vielen vaker uit, maar die tijd was niet te vergelijken met de huidige tijd qua betrouwbaarheid. Ferrari in die tijd was gewoon het Mercedes van nu imho. Deste knapper dat Mercedes het al 7 jaar volhoudt en er geen zicht is op het einde.
En waar kwam Brawn vandaan? Juist, Benetton, van waar Schumacher en Brawn elkaar al konden. Daarnaast vergeet je een naam, Rory Byrne. En als ik zo even Wikipedia er op na sla is Schumacher in 1996 voor Ferrari gaan rijden, en vervolgens kreeg die voor 1997 carte blanche om het team op te bouwen en heeft die Brawn & Byrne van Benetton over gehaald. Dus nee, Schumacher heeft die auto niet zelf gemaakt, maar hij heeft wel carte branche gekregen om de juiste mensen aan te trekken waarna die de personen die die van Benetton kon heeft over gehaald om naar Ferrari te gaan en samen (met Todd) hebben ze er toen het dominante team van gemaakt.MattiB schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:17:
Daarnaast kan je Schumi zijn succes wat mij betreft ook een groot deel toe wijden aan Jean Todd en Ross Brawn. Voor en na deze periode zijn er weer Italianen aan het roer, dat zie je
Dat terwijl Hamilton al min of meer in een gespreid bedje stapte. Mercedes was al lang bezig met die V6 motoren en dat heeft Lauda zelfs gebruikt om Hamilton te overtuigen om naar Mercedes te gaan. Mercedes heeft afgelopen jaren dan wel (flinke) stappen gezet op het gebied van de auto (auto uit 2014 etc was ook niet geweldig en puur zo dominant omdat de rest op motorisch gebied faalde). Maar dat komt omdat Mercedes de juiste mensen heeft aan getrokken (James Allison bv), niet omdat Hamilton dat persoonlijk heeft gedaan of carte blanche heeft gekregen om de juiste mensen bij elkaar te zoeken.
En het verschil is? Schumacher heeft zo te lezen oude vertrouwelingen aangetrokken, het is niet alsof ie het wiel opnieuw heeft uitgevondenRobertMe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:31:
[...]
En waar kwam Brawn vandaan? Juist, Benetton, van waar Schumacher en Brawn elkaar al konden. Daarnaast vergeet je een naam, Rory Byrne. En als ik zo even Wikipedia er op na sla is Schumacher in 1996 voor Ferrari gaan rijden, en vervolgens kreeg die voor 1997 carte blanche om het team op te bouwen en heeft die Brawn & Byrne van Benetton over gehaald. Dus nee, Schumacher heeft die auto niet zelf gemaakt, maar hij heeft wel carte branche gekregen om de juiste mensen aan te trekken waarna die de personen die die van Benetton kon heeft over gehaald om naar Ferrari te gaan en samen (met Todd) hebben ze er toen het dominante team van gemaakt.
Dat terwijl Hamilton al min of meer in een gespreid bedje stapte. Mercedes was al lang bezig met die V6 motoren en dat heeft Lauda zelfs gebruikt om Hamilton te overtuigen om naar Mercedes te gaan. Mercedes heeft afgelopen jaren dan wel (flinke) stappen gezet op het gebied van de auto (auto uit 2014 etc was ook niet geweldig en puur zo dominant omdat de rest op motorisch gebied faalde). Maar dat komt omdat Mercedes de juiste mensen heeft aan getrokken (James Allison bv), niet omdat Hamilton dat persoonlijk heeft gedaan of carte blanche heeft gekregen om de juiste mensen bij elkaar te zoeken.

Die jaren met Ferrari waren niet anders qua spanning dan het nu is met Mercedes ... Die Benetton was ook zo goed als de beste auto op een gegeven moment (iig toen Senna nog bij McLaren zat), alleen Williams-Renault kon tegenstand bieden ...
[Voor 4% gewijzigd door apis29 op 25-10-2020 20:08]
Tja, eigenlijk is Max beter dit seizoen, of hij valt uit of hij eindigt op t podium met als er iets voor m staat het een Mercedes is 

Het gaat helemaal niet om gunnen, of afgunst. Ik wil gewoon graag strijd om de winst zien. En het liefst dat MV33 een van de strijdende partijen is. Wat heeft dat nou met gunnen te maken. Mocht LH44 dan winnen, gefeliciteerd. Gun het hem van harte. Hopelijk komt dat ooit nog. Ik had eigenlijk dit jaar de stap verwacht.Hippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:36:
[...]
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.
een treffende spreuk
Die jaren met Ferrari waren toch wel even heel anders. We hadden in de periode 1998-2003 een behoorlijk intens gevecht tussen Ferrari en Mclaren. In 2000 won Hakkinen bijna, in 2003 Kimi bijna.apis29 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:06:
[...]
En het verschil is? Schumacher heeft zo te lezen oude vertrouwelingen aangetrokken, het is niet alsof ie het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
Die jaren met Ferrari waren niet anders qua spanning dan het nu is met Mercedes ... Die Benetton was ook zo goed als de beste auto op een gegeven moment (iig toen Senna nog bij McLaren zat), alleen Williams-Renault kon tegenstand bieden ...
2002 en 2004 waren behoorlijk dominant, maar de gehele dominantie duurde 'maar' 5 jaar. Voor Mercedes zitten we nu al op 7 (!) jaar en daar komt 2021 in principe ook bij aangezien de auto's weinig mogen worden aangepast. De pole position rate en overall win rate van Mercedes is veel hoger daarnaast dan Ferrari.
Mercedes is al met al een stuk dominanter... en daar dankt Hamilton toch wel aardig z'n records aan. Maar goed, hij is wel gewoon goed. Dus je kunt het hem ook niet kwalijk nemen natuurlijk

Nouja, mer dank aan ferrari he, als ferrari niet vals had gespeeld was vorig jaar erg anders geweest.rik86 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:19:
Tja, eigenlijk is Max beter dit seizoen, of hij valt uit of hij eindigt op t podium met als er iets voor m staat het een Mercedes is
😆 - Denk ook eens om ;)
Goed moest m terugkijken vandaag. Uiteindelijk een beetje tegenvallende race die na 20 rondes wel klaar was. Knotsgek begin, dat wel. Circuit is wat mij betreft ook geen blijvertje met maar 1 punt waar ingehaald kan worden. Wel heel knap wat HAM al die tijd toch laat zien, mooi moment ook om dat record te pakken.
Waarom is Max een tegenstander? De Mercedes rijdt een halve seconde per rondje harder dan de Red bull. Dat is niet echt tegenstand.Patrick schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
5x 😉
Hamilton heeft gewoon géén tegenstanders. Alsof twee 16 jarigen de 100m rennen tegen 10 jarigen en één van de 16 jarigen beduidend minder talent heeft dan de eerste en dus elke keer tweede mag worden.
Dit dus.
Interessante discussie wel heren, echt. Gaat ook zo lekker ergens heen.
Het zou 29849 posts schelen als mensen gewoon toegeven dat ze een schurfthekel hebben aan HAM, ongeacht wat hij presteert bij ongeacht welk team met ongeacht welke tegenstanders. Dan toon je nog wat ruggengraat. Ik kan niet wachten tot misschien over een paar jaar HAM weg is en VER een dominante auto heeft, dan zijn diezelfde argumenten als sneeuw voor de zon verdwenen.
Het zou 29849 posts schelen als mensen gewoon toegeven dat ze een schurfthekel hebben aan HAM, ongeacht wat hij presteert bij ongeacht welk team met ongeacht welke tegenstanders. Dan toon je nog wat ruggengraat. Ik kan niet wachten tot misschien over een paar jaar HAM weg is en VER een dominante auto heeft, dan zijn diezelfde argumenten als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik kan me vergissen maar volgens min hebben ze de licentiepunten van 40 naar 30 verlaagd, waardoor tsunoda geen vierde meer hoeft te worden en al bijna zeker is.Transportman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:10:
[...]
Tsunoda moet wel eerst zijn licentiepunten halen, zijn huidige plek in de F2 is daarvoor voldoende, maar met nog 2 weekenden te gaan en 3 coureurs die heel dicht achter hem zitten in de tussenstand, kan hij zomaar eens wat plaatsen zakken. Hij heeft dan wel genoeg punten onder de versoepelde regels van de FIA, maar ik weet niet of de FIA het dan zomaar toestaat of dat er dan nog andere voorwaarden aan verbonden zijn.
Geruchten dat Gasly exit zou zijn bij AT hebben volgens mij allemaal Paul di Resta als bron, en dat voelt voor mij tot nu toe meer als vissen naar een uitspraak vanuit AT/RBR/Gasly zelf dan echt onderbouwd.
alleen niet duidelijk wat hij er nog exact voor hoeft te doen.
https://www.gpblog.com/en...ble-for-superlicense.html
Is in elk geval een 'goede' eerste indruk voor zijn sollicitatie bij RBMikeyMan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:47:
Ah, Perez denkt dat max het ongeluk wel ff had kunnen voorkomen. Hoe dan?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Lewis met zijn beste vrind

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat hoop ik ook. Hij wordt in de watten gelegd door Daimler. Benieuwd hoe lang dat nog duurt icm zijn politieke gezeik. Het is nu wel klaar, hij heeft zijn record. Next.Transportman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Ik heb HAM deze keer ook niet betrapt op een vuistje in de lucht, zou dat ook vanwege het publiek zijn geweest en allemaal om maar te zorgen dat er over hem gesproken wordt? Nog een paar races met publiek en dan geen BLM-shirt en -mondkapje meer? Ik hoop het eerlijk gezegd.
Mijn boefje is liev!
Ik heb ook het idee dat men weleens vergeet dat schumi er met nieteens heel veel geluk ook 10 had kunnen hebben. Dat speelt bij hamilton veel minder.Requiem19 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
Die jaren met Ferrari waren toch wel even heel anders. We hadden in de periode 1998-2003 een behoorlijk intens gevecht tussen Ferrari en Mclaren. In 2000 won Hakkinen bijna, in 2003 Kimi bijna.
2002 en 2004 waren behoorlijk dominant, maar de gehele dominantie duurde 'maar' 5 jaar. Voor Mercedes zitten we nu al op 7 (!) jaar en daar komt 2021 in principe ook bij aangezien de auto's weinig mogen worden aangepast. De pole position rate en overall win rate van Mercedes is veel hoger daarnaast dan Ferrari.
Mercedes is al met al een stuk dominanter... en daar dankt Hamilton toch wel aardig z'n records aan. Maar goed, hij is wel gewoon goed. Dus je kunt het hem ook niet kwalijk nemen natuurlijk
Overigens; wie heeft er mee geholpen om Mercedes te krijgen waar ze al jaren staan?

Toen Senna nog bij McLaren zat was Williams verreweg de beste auto. Schumacher won pas in 1994, toen reed Senna niet meer bij McLaren. De Williams was in 1994 sneller, Benetton was ook geen factory team (had de klanten Ford V8 nog dat jaar). De Williams was alleen ontzettend instabiel, omdat deze een doorontwikkeling was van de fullactive 1993 auto. Benetton had dit probleem ook enigszins, daardoor kwamen Schumacher's teamgenoten er niet aan dat jaar. MSC kon er blijkbaar goed mee omgaan. Daarnaast had hij natuurlijk al 2 jaar lang de auto naar zijn hand kunnen ontwikkelen. Toen Williams het lek boven had (en met hulp van de FIA) kon zelfs Hill winnen met die auto.apis29 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:06:
[...]
En het verschil is? Schumacher heeft zo te lezen oude vertrouwelingen aangetrokken, het is niet alsof ie het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2ChdaNDFI30]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nQ8du5ysxTI]
Zo weer genoeg videospam.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S3V1-iVd6yU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nQ8du5ysxTI]
Zo weer genoeg videospam.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S3V1-iVd6yU]
[Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-10-2020 10:12]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Djeeeez. Wat is Vettel toch ook een bagger coureur he..? Moet je zien hoe ie te kijken wordt gezet door zijn teammaat. Weg met die gast...
(ik trek hier natuurlijk een parallel met Albon
)
Het valt mij op hoe snel we van achter ons scherm iemand ophemelen en net zo hard weer de grond in trappen (overigens niet alleen hier).
Begin van het seizoen een prima rijder. Het is dat Hamilton hem dwarszit etc, maar anders... Vervolgens wat tegenvallende resultaten en heeft ie het alweer verprutst. 3(!) races geleden stond ie nog op het podium en nu moet ie oprotten.
Natuurlijk zijn de resultaten niet zoals vooraf gehoopt, maar zijn auto speelt daar ook een rol in. Die is niet zo gematched met de coureur als bij Max. En wat dacht je van de teamstrategie?Gisteren wordt ie gelapt, maar wel met een pitstop meer en zowat de hele race in verkeer en op een circuit waar alleen op de drs iets mogelijk was.
Vorig jaar hetzelfde met Gasly. Wat een prutser. Wat een teleurstelling. Bakken met stront over hem heen. En nu is het een held. Zelfs een race gewonnen (ja, zonder overtakes ja).
Geeft voor mij aan hoe makkelijk mensen iemands kant kiezen als het goed gaat en direct weer uitkotsen als het even niet gaat zoals het moet.
Jammer, maar zo zal het altijd wel zijn, denk ik..
Ze kunnen er Hulkenberg neerzetten, of Perez (alsjeblieft niet zeg), maar ik voorspel dat het dan weer hetzelfde verhaaltje wordt.
Terugkomend op het begin van dit bericht. Vreemd dat we voor Vettel zo mild zijn en zo hard voor Albon. Terwijl dezelfde factoren spelen. Is het omdat Seb 4x wereldkampioen is?
(ik trek hier natuurlijk een parallel met Albon

Het valt mij op hoe snel we van achter ons scherm iemand ophemelen en net zo hard weer de grond in trappen (overigens niet alleen hier).
Begin van het seizoen een prima rijder. Het is dat Hamilton hem dwarszit etc, maar anders... Vervolgens wat tegenvallende resultaten en heeft ie het alweer verprutst. 3(!) races geleden stond ie nog op het podium en nu moet ie oprotten.
Natuurlijk zijn de resultaten niet zoals vooraf gehoopt, maar zijn auto speelt daar ook een rol in. Die is niet zo gematched met de coureur als bij Max. En wat dacht je van de teamstrategie?Gisteren wordt ie gelapt, maar wel met een pitstop meer en zowat de hele race in verkeer en op een circuit waar alleen op de drs iets mogelijk was.
Vorig jaar hetzelfde met Gasly. Wat een prutser. Wat een teleurstelling. Bakken met stront over hem heen. En nu is het een held. Zelfs een race gewonnen (ja, zonder overtakes ja).
Geeft voor mij aan hoe makkelijk mensen iemands kant kiezen als het goed gaat en direct weer uitkotsen als het even niet gaat zoals het moet.
Jammer, maar zo zal het altijd wel zijn, denk ik..
Ze kunnen er Hulkenberg neerzetten, of Perez (alsjeblieft niet zeg), maar ik voorspel dat het dan weer hetzelfde verhaaltje wordt.
Terugkomend op het begin van dit bericht. Vreemd dat we voor Vettel zo mild zijn en zo hard voor Albon. Terwijl dezelfde factoren spelen. Is het omdat Seb 4x wereldkampioen is?
Lijkt me wel. Vettel heeft met 4 WDC wel laten zien uit welk hout hij gesneden is en op dat krediet teert hij nu.N1v3K schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:57:
Albon heeft nog nooit iets positief verrassends gepresteerd in de F1.
Daarnaast is het ook duidelijk dat Vettel's input al langer gewoon niet meegenomen werd.T7D_Sneezy schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Lijkt me wel. Vettel heeft met 4 WDC wel laten zien uit welk hout hij gesneden is en op dat krediet teert hij nu.
De keren dat ie op weg was naar iets moois was daar Ham die dwars lagT7D_Sneezy schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Lijkt me wel. Vettel heeft met 4 WDC wel laten zien uit welk hout hij gesneden is en op dat krediet teert hij nu.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwacht dat Albon dit wel herkent, maar die komt wellicht niet eens met inputSir_Lion schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:10:
[...]
Daarnaast is het ook duidelijk dat Vettel's input al langer gewoon niet meegenomen werd.

Mijn boefje is liev!
Elke race dat hij zicht had op het podium, is er een SC situatie geweest waar hij van heeft kunnen profiteren.Martinusz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:10:
[...]
De keren dat ie op weg was naar iets moois was daar Ham die dwars lag
Op pure racepace nog geen 1x in de nabijheid geweest van podium.
Geen idee welk punt je nou eigenlijk wilt maken en met welk doel... Maar je bent zo goed als je resultaten van vandaag, da's toch wel duidelijk? Gasly bakte er vorig jaar niets van, net als Albon en Vettel dit jaar. Volgens mij is er niemand (de rijders zelf incluis) die dit ontkennen. Dat Vettel vervolgens niet direct afgeschreven wordt (Gasly werd dat trouwens ook niet, anders kon ie dit seizoen niet zo mooi terugkomen

Trouwens, Albon en Vettel laten imho alleen maar blijken hoe groot het verschil is tussen Mercedes en de rest (met name RBR en Ferrari). Beide teams hebben een uitzonderlijke coureur hebben die nog nét dat beetje extra uit die auto weten te persen, waardoor het verschil kleiner lijkt dan het daadwerkelijk is. Zet bv een Bottas in een RBR of Ferrari en ik betwijfel of hij zo dicht in de buurt van Hamilton kan komen als Max en Leclerc.
Maar goed, dat het niet enkel en alleen de schuld van de coureur is, wil niet zeggen dat je niet hard mag zijn: Zowel Albon als Vettel worden zoek gereden door hun teamgenoot. Vettel heeft het voordeel dat ie 4 wereldtitels achter z'n naam heeft waardoor er momenteel nog wel een ander team voor hem te vinden is. Albon heeft dat niet. Dan is de F1-wereld hard, imho terecht. Genoeg andere talenten die staan te springen om te bewijzen wat ze kunnen....
[Voor 20% gewijzigd door AGee op 26-10-2020 11:27]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Oh my god, er is dit weekend gewoon weer een race ja

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Goedpraten van je eigen straatje is simpel, voor Vettel kan je mild zijn want die is Exit dus alle focus bij Ferrari ligt 100% bij Lec, echter zou je hetzelfde bij Verstappen kunnen zeggen.. hij is als enige WC materiaal dus ook RBR heeft 100% focus bij Verstappen en Albon krijgt de rest.N1v3K schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:57:
Zoals nog veel zeggen, ze hadden Ric moeten houden, maar waar had hij vandaag gereden? Hulk, Perez, Vettel of zelfs Bottas, maakt geen kloot uit. Ergens zijn het gewoon allemaal 'bottasjes', rijden in opdracht van, altijd tweede plek, maar grote verschil.. ze rijden niet met een Merc. Ham kan veel harder dan Bottas, kan veel beter dan Bottas, maar hij hoeft niet, als Merc 90% van hun kunnen rijd in een race is het veel. Maar als RBR mee doet, moeten ze 100%, Max moet wel 110%, en dan opeens worden verschillen extreem groot als je een rijder hebt die maar 90% kan geven.
En Hamilton, ik zie het een beetje als Ronaldo. Ja hij hoort tot de absolute top, straatje legendarisch, maar zijn 'bijzaken' gaven het juist de vieze smaak. De grapjes dat hij z'n haar ging doen in de rust, arrogante manier hoe hij in beeld kwam. Grootheden van vroeger wordt al het negatieve weggeschaaft tot je een perfect legend hebt, Schumachter, Senna, Lauda etc, iedereen vergeet daar de negatieve kanten en herinnert alleen nog de positieve kanten. Zet die nu weg tegen Hamilton, met genoeg 'negatieve' aspecten, dan is het makkelijk hem nooit in het straatje van eerder genoemde te zetten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uiteindelijk was Pirelli toch te conservatief met de harde compounds, ik hoop echt dat ze in de toekomst daar eens naar gaan kijken.
Voor het archief:
Voor het archief:
Op onbekende circuits zullen ze dat blijven doen.tweakduke schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:55:
Uiteindelijk was Pirelli toch te conservatief met de harde compounds, ik hoop echt dat ze in de toekomst daar eens naar gaan kijken.
Voor het archief:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dat lijkt me ook wel verstandig. Ze kunnen niet even 15 nieuwe banden invliegen voor ieder team.
En Kimi heeft langer op zijn medium banden gereden als Ocon

Ze zouden het misschien wel kunnen, of ze het willen is een tweede.demonic schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:02:
[...]
Op onbekende circuits zullen ze dat blijven doen.
En dat lijkt me ook wel verstandig. Ze kunnen niet even 15 nieuwe banden invliegen voor ieder team.
En Kimi heeft langer op zijn medium banden gereden als Ocon
Ondanks dat het een Mercedes feestje was op de track, was het in de pits weer een Red Bull feestje. Wat een prestatie zetten die mannen en vrouwen neer
Meer stats zien? Klik!

Meer stats zien? Klik!
dat hoeft ook niet. Ieder team heeft iets van 4 of 5 sets gebruikte en nieuwe banden. Dan doen ze maar 5 stops als de banden het blijkbaar niet volhouden. Het zo conservatief selecteren dat een 1-stop altijd mogelijk is, is gewoon jammer.demonic schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:02:
[...]
Op onbekende circuits zullen ze dat blijven doen.
Even hierop terugkomend, hebben/hadden ze bij Mclaren niet simpelweg teveel downforce op hun auto's, en dat werkte prima op die glibberige baan maar totaal niet op een droge. Dan heb ik in mijn achterhoofd dat er volgend jaar een aardig betere krachtbron onder de oranje cover komt te liggen, dat zal ze aardig helpen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:24:
Ik denk eigenlijk dat we hier hebben gezien dat McLaren eigenlijk heel slecht omgaat met haar banden. Die hadden het als enige op temperatuur en toen Mercedes en Max het voor elkaar hadden, nou ze waren er zo langs.
Dat gezegd hebbende is nu misschien ook wel aardig duidelijk geworden dat die RB16 een bitch is om te besturen onder bepaalde omstandigheden en dat Verstappen dit normaal gesproken heel aardig weet te verdoezelen, maar gisteren na de start en in de glibber dus eigenlijk niet. Eigenlijk had ie 1½ baanbreedte nodig om enigszins vooraan te blijven, maar heel degelijk zag dat er niet uit.
Testing, one, two ...
Of had ie gewoon vieze banden nadat Bottas hem van de baan had gedrukt?hardware-lover schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:12:
[...]
Dat gezegd hebbende is nu misschien ook wel aardig duidelijk geworden dat die RB16 een bitch is om te besturen onder bepaalde omstandigheden en dat Verstappen dit normaal gesproken heel aardig weet te verdoezelen, maar gisteren na de start en in de glibber dus eigenlijk niet. Eigenlijk had ie 1½ baanbreedte nodig om enigszins vooraan te blijven, maar heel degelijk zag dat er niet uit.
Dan bleven ze aardig lang vies? Sainz had eerder al ook ruim buiten de lijntjes gekleurd, die had er blijkbaar baat bij?Biggg schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:16:
[...]
Of had ie gewoon vieze banden nadat Bottas hem van de baan had gedrukt?
Testing, one, two ...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien wat minder snelle pitstops en wat sneller rijden??Aardappelbakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:17:
Ondanks dat het een Mercedes feestje was op de track, was het in de pits weer een Red Bull feestje. Wat een prestatie zetten die mannen en vrouwen neer![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer stats zien? Klik!
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.