Met kramp kan je fast lap rijden?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Inderdaad. Hij rijdt ook niet echt weg, ondanks de oudere, hardere banden.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:35:
[...]
Is misschien goed voor hem. Eens zien hoe je teamgenoot rijdt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Albon solliciteerd nu wel heel hard naar een zitje bij AlphaTauri. Dit is wel heel genant nu
En daar issieHugo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:33:
Oh.. kramp.. snelste ronde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
100% naar PER!TheBrut3 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:35:
Mijn DotD gaat naar PER of GAS, degene die 5e wordt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ondertussen ergens in Duitsland: 'hé rukker, ene Marko op je mobiel...'
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
DotD is wat mij betreft PER
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tsja hij kan het gas niet meer loslaten, dan ga je wel hard jaLAD93 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:35:
Kramp -> fastest lap.
Ik ben eruit. Geen Formula Mercedes maar Formula Hamilton.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat Ham moet poepen. Dat ie daarom elke keer de snelste lap heeft. Weten we ook meteen waar hij kramp heeft
Écht wel!!! Je kunt je voet / been dan niet meer ontspannen dus g'woon continue VOL Gas...plizz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:36:
Met kramp kan je fast lap rijden?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hoe is Perez weer vijfde?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik denk het niet banden duren lang voordat ze op temp zijn en ze zijn nog niet los van lecHarrie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:33:
Gaat Max nog kunnen stoppen voor een nieuwe set voor fastest lap? Maar duurt lang voordat die banden op temperatuur zijn...
Verwijderd
Hamilton geen dotd, zelfs Stroll zou dat kunnen in die auto. Perez of Leclerc. Gele band starten was duidelijk de beste keuze.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 15:38 ]
Gasly gaat gewoon richting perez.. die gast is lekker bezig.Er1k989 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:36:
Albon solliciteerd nu wel heel hard naar een zitje bij AlphaTauri. Dit is wel heel genant nu
Met kramp gewoon de snelste ronde rijden... HAM is buitenaards!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PiNk MeRceDeSEs hoor ik wat "fans" al weer roepen
People as things, that’s where it starts.
Misschien vind hij daar z'n vorm terug zoals bij GAS.Er1k989 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:36:
Bottas disagrees.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:37:
Hamilton geen dotd, zelfs Stroll zou dat kunnen in die auto. Perez of Leclerc.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat accentje van die race-engineer van GAS...
"When you grow up your heart dies"
Rijd gewoon lekker vlot door richting de wcstreamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:36:
Ik denk dat Ham moet poepen. Dat ie daarom elke keer de snelste lap heeft. Weten we ook meteen waar hij kramp heeft
Max vraagt wat de snelste ronde is...
VER wil weten wat de tijd is van fastest lap.
Waiting on the world to change
GAS wel dotd voor mij
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
VER wil ook nog een poging wagen voor fastest lap...
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 25-10-2020 15:39 ]
Vlot naar de potPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Rijd gewoon lekker vlot door richting de wc
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wel lullig als je daarna nog even op de weegschaal moet gaan staan. Wordt je weer beschuldigt van het smokkelen van extra brandstof.PalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Rijd gewoon lekker vlot door richting de wc
Perez moving under braking?
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 25-10-2020 15:40 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Gasly is ook lekker bezig
fixed that for mePalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Rijd gewoon lekker vlot door richting de wcwDc
Gasly is voor mij DotD.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het verschil tussen Bottas en Hamilton is ook wel erg groot dit keer. Perez en Gasly ging net goed.
Top 3 Flop vandaag: Stroll, Albon, Bottas
Applausje voor GAS... Goed bezig die gozer.
Dat is niet best van PER die beweging.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Damn PER, dat was wel een tikkie lomp zo.
Lijkt me dat die beweging van Perez niet mag toch?
Die Gasly kan best wel sturen. Moeten ze hem niet eens voor de grap in een RBR zetten?
PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:37:
Met kramp gewoon de snelste ronde rijden... HAM is buitenaards! een aansteller!
VER gaat in de laatste rond nog een keer voor fastest lap net als vorige keer. Denk ik tenminste. Cancel lift off..
Stonden nog niet opp de remmen. Dan mag je 1 beweging maken.Krukar schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:41:
Lijkt me dat die beweging van Perez niet mag toch?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
HAM kán een extra pitstop in gelasten voor een nieuw setje banden en dan de snelste ronde pakken.... Ohnee, die hééft 'ie ook altweakduke schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:41:
Het verschil tussen Bottas en Hamilton is ook wel erg groot dit keer. Perez en Gasly ging net goed.
In 2 pogingen Gasly voorbij aan Perez.
[Streamable: 2020-10-25 15-40-36]https://streamable.com/6ozx7m
[Streamable: 2020-10-25 15-41-46]https://streamable.com/t8yj4q
[Streamable: 2020-10-25 15-40-36]https://streamable.com/6ozx7m
[Streamable: 2020-10-25 15-41-46]https://streamable.com/t8yj4q
Gas dotd m.i.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik zou als GAS nooit meer terug gaan naar RB. Gewoon lekker bij Alpha blijven.RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:42:
Die Gasly kan best wel sturen. Moeten ze hem niet eens voor de grap in een RBR zetten?
De verdedigende actie van Perez nog under investigation na de race, als hij 5s straf zou krijgen wordt hij ineens 10e volgens mij.... Dat zou zeer doen zeg.
Gezien de voorlopige tussenuitslag wordt Perez het... vreemd genoeg...
Voor de mensen met F1TV, hebben jullie kunnen zien waarom Ham zo ver voor BOT ligt? Bot veel verkeer gehad?
En Albon weer buiten de punten. Weg er mee!!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Met een P7 voor 'mLAD93 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:43:
Zo jammer dat ik m’n woordgrapje niet op tijd heb gemaakt.. Sergio PeeZes
Gaaaappppppp en ALB exit alsjeblieft...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
p3 denk maar zo mensen, paar jaar geleden waren we euforisch
Ik zou het doen!
Je weet dat Alpha Tauri ook RB is hé?HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:43:
[...]
Ik zou als GAS nooit meer terug gaan naar RB. Gewoon lekker bij Alpha blijven.
Toch is het belachelijk als je kijkt hoe groot de voorsprong is van Merc en dat we dit eigenlijk volgende jaar nog hebben omdat de FIA de ballen niet heeft om eens goed in te grijpen zoals in de tijdperken van Ferrari en RBR dominantie.
Zei ik niet na 10 ronden al iets van: actie voorbij, bot moet ham voorlaten en 1,2,3 staat al vast....
Zijn er andere inhaalacties geweest dan in bocht 1 met drs?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PER is DotD. Ook wel terecht, maar door de positie gunde ik het GAS meer.
Gaan we dat videotje bij elke P1 van HAM krijgen?
Het is een dochter van hun, maar dat betekent niet dezelfde werksfeer als bij RB.
ALB kunnen ze toch niet meer laten zitten nu?
Hoop het wel eigenlijk.SunriseBGN schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:45:
Albon P12, dat is over
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De betere rijder, ook qua banden management.streamnl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:43:
Voor de mensen met F1TV, hebben jullie kunnen zien waarom Ham zo ver voor BOT ligt? Bot veel verkeer gehad?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Aangezien hij het record nu elke keer verbeterd... Ik hoop van nietJasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:45:
nee want dan klopt het niet.Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:45:
Ik zou het doen!
Verwijderd
Wat een onzin, ik mag Hamilton absoluut niet maar is gewoon vele malen beter dan Bottas. Bottas had zijn banden te snel al verbruikt.ZeRoC00L schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:44:
Zei ik niet na 10 ronden al iets van: actie voorbij, bot moet ham voorlaten en 1,2,3 staat al vast....
Jammer van Schumi zijn record

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 15:47 ]
Bono, Schumachers record is gooooone
Krijgen we straks bij iedere volgende overwinning van HAM: “You’re rewriting the history books” ?
Geloof dat hij nog 1 kans heeft en dat is in imola. Maar goed als het aan mij ligt valt hij wel door de mand.d0s schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:45:
ALB kunnen ze toch niet meer laten zitten nu?
Ben best benieuwd hoe hij het in deze vorm naast Max zou doen.RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:42:
Zo'n mooie baan.. waar werkelijk je nergens kan inhalen dan behalve DRS rechte stuk. Is er uberhaubt een inhaal geweest niet op DRS?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ipv Get in there, Lewis?U123456 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
Krijgen we straks bij iedere volgende overwinning van HAM: “You’re rewriting the history books” ?
Daarom goed dat we de coronacrisis hebben, mensen hebben toch weinig anders te doen dan kijken naar de F1Martin0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:44:
Toch is het belachelijk als je kijkt hoe groot de voorsprong is van Merc en dat we dit eigenlijk volgende jaar nog hebben omdat de FIA de ballen niet heeft om eens goed in te grijpen zoals in de tijdperken van Ferrari en RBR dominantie.
(Als mijn weekendbezigheid niet verboden/ontmoedigd was zou ik ook niet vrijwel elke race zien)
With the pen created by Mercedes...U123456 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
97 in het slechtste geval tegen eind seizoen... Dus 100? Zeker wel als hij bijtekent.Bensimpel schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
92, wow. Die gaat de 100 ook wel halen.
Krijgen we deze shit nou iedere win opnieuw te zien/te horen? 
25,6s naar Bottas.. W.. T.. F.. wat een aanfluiting.
Zonde want het was een prachtige baan met mooie gevechten maar Mercedes/Ham zet iedereen te kakken..
Leclerc prima gereden, Gasly en Perez ook top

25,6s naar Bottas.. W.. T.. F.. wat een aanfluiting.
Zonde want het was een prachtige baan met mooie gevechten maar Mercedes/Ham zet iedereen te kakken..
Leclerc prima gereden, Gasly en Perez ook top
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-10-2020 15:48 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.