"Best crowd ever" incoming...
Wat?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:22:
Max zegt het al op de radio...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
I'm catching Alex... VER
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Lapped...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of Leclerc.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En er al voorbij ook.
Ik zeg Perez
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Afgesproken door het team dat hij in ronde 5 aan de kant ging.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand camerabeelden van Helmut?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Da's weer een beste deuk in het imago van ALB... Weer gelapt worden door je teamgenoot...
Dat moet echt een kutgevoel zijn, gelapt worden door je teamgenoot....
De enige vlammen die ik nog zie gebeuren is Albon die fired wordt.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
Ploffen hebben we al gehad... Tenminste vlammen dan...
Als Albon gepakt gaat worden door Russel is het echt sneu.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
[YouTube: Helmut Lotti - Goes Classic the Blue Album]Cass Casey schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:24:
Iemand camerabeelden van Helmut?
Vrij simpel: de Hulk is beschikbaar. Kan hij zich direct even bewijzen of ze volgens jaar hem of Gasly willen, of toch nog PerezWognummer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
en dan? wie gaan ze in die auto zetten dan?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vind GAS ook wel een kandidaat voor DotD.
Nou, Alex zit nu eindelijk achter Max, nu kan hij een keertje mensen van Max afhouden 
Wat een prutser.
Wat een prutser.
Misschien ruilen? Die RUS is echt wel onderschat volgensmij.Cass Casey schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:24:
Als Albon gepakt gaat worden door Russel is het echt sneu.
Of Carlos. In de openingsronde gewoon de Bot en Max en Ham inhalensjaool schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:25:
Ik vind GAS ook wel een kandidaat voor DotD.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
begrijp me niet verkeerd ik zou staan juichen als ze hulk zouden nemen, perez schijnt dus naar williams te gaanGAIAjohan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Vrij simpel: de Hulk is beschikbaar. Kan hij zich direct even bewijzen of ze volgens jaar hem of Gasly willen, of toch nog Perez
maar ik zie het niet mid season gebeuren
Dat vind ik altijd van die makkelijke scorebordjournalistiek. Die P4 was echt aan een hele knappe kwalificatie. In mijn ogen is die Ferrari echt nog niet beter dan de McLarens, Renaults en RPs.Vos schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
P4 gestart, rijdt ook op P4.
Dan eerder Perez ja.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat zouden ook mijn drie keuzes zijn, dus nu HUL idd.GAIAjohan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Vrij simpel: de Hulk is beschikbaar. Kan hij zich direct even bewijzen of ze volgens jaar hem of Gasly willen, of toch nog Perez
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eens.caspervc schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Of Carlos. In de openingsronde gewoon de Bot en Max en Ham inhalen
Albon dotd om zo netjes aan de kant te gaan en een mooie on-track photo op te voorzien.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Vreemde strategie voor OCO als je het mij vraagt...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
He jammer, geen grindbak voor STR... Preventief de pitbox in...
Super-Licentie van Stroll gewoon ingetrokken tijdens een race?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij moet nog stoppen.PatrickC schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:26:
Vreemde strategie voor OCO als je het mij vraagt...

2 Ferrari's in de punten, dat mag ook wel in de krant.
VER blijft met regelmaat vragen naar het brandstofniveau.
Waiting on the world to change
STR doet zijn 10 secondes straf wel pakken onder de douche.
En Vettel haalt zonder problemen Kimi in na een paar ronden. Dit terwijl zijn auto een stuk minder is dan die van Albon.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ham voor dotd? "tyres are feeling good" > fastest lap?
weer eens wat anders.
weer eens wat anders.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja, maar valt nog mee... kan nu misschien nog wat plekjes winnen op vers rubber.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En jij krijgt een penalty, en jij krijgt een penalty!
Iedereen krijgt een penalty!
People as things, that’s where it starts.
je vergat /sfranssie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:28:
Ham voor dotd? "tyres are feeling good" > fastest lap?
weer eens wat anders.
ALLUMAAL PENALTYRobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:28:
Ach die gasten zijn de beste ter wereld, ze kunnen toch prima binnen de lijntjes rijden??RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:28:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben Stroll gestopt voor een gratis versnellingsbak mensen.
Mooi die beelden van voren, als ze wat naar beneden rijdenDoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:29:
[Streamable: 2020-10-25 15-28-14]https://streamable.com/6981s4
Vettel haalt Raikkonen in.
I hide at work because good employees are hard to find.
Zelfs gratis is nog te duur voor zo’n coureur!DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:30:
De wind is gedraaid sinds het begin van de race . RUS en VER klagen erover.
Het is jammer dat er niet veel anders spannends gebeurt, op het begin van de race dacht ik echt dit word spannend.. misschien de wind dan maar i.p.v. de regen?plizz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:29:
Veel black and white deze race.
Ik doe hier een regendansje, wie doet er mee. 🥳
Lever je oude Mercedes in en ontvang een gratis versnellingsbak?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:30:
People as things, that’s where it starts.
Albon is ook exit. 6 plaatsen achter Gasly.
Ham heeft het voor mekaar hoor er is een zwart/wit vlag
Ik zou het doen!
HAM die van de baan af waait?HollowGamer schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:30:
[...]
Het is jammer dat er niet veel anders spannends gebeurt, op het begin van de race dacht ik echt dit word spannend.. misschien de wind dan maar i.p.v. de regen?
Er gebeurd veel en toch ook weer niet. Leclerc rijd wat mij betreft ook een zeer steady race.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Daar zit ergens een BLM gerelateerde grap inplizz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:29:
Veel black and white deze race.
Weg ermee.RocketKoen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:31:
Albon is ook exit. 6 plaatsen achter Gasly.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het gaat ook regenen, lijkt te gebeuren vanaf ronde 67DoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:31:
Zolang je maar niet gaat zingen en wel je mondkapje op doetDoubleDutch schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:31:
Oh.. kramp.. snelste ronde
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ham schone onderbroek nodi?😀
DUGG
En HAM heeft ergens kramp...
Ham heeft kramp 
zn voet zit vast op het pedaal steeds snelste rondes
zn voet zit vast op het pedaal steeds snelste rondes
[ Voor 60% gewijzigd door Wognummer op 25-10-2020 15:33 ]
Lol, ik verstond “I have to crap”

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zal wel in zijn mondhoeken zitten.mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:33:
Ja Hamilton heeft kramp
Die heeft toenstraks een warm onderdeel naar buiten gegooid toen de auto zei dat ie af moest koelenDoeEensGek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:32:
Er hangt wat los bij Bottas.
Kramp is de nieuwe vibratie?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ben jij Psycholoog?mr thee schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:32:
Er zit wat los bij bot
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Leclerc is gewoon fenomenaal dit seizoen. Veel mensen mogen m niet vanwege de VER clashes maar als je objectief kijkt rijdt hij Vettel al vanaf het begin he-le-maal zoek.Hugo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:32:
Er gebeurd veel en toch ook weer niet. Leclerc rijd wat mij betreft ook een zeer steady race.
Hopelijk komt er nog wat blessure tijd bij, HAM schijnt kramp te hebben? Of werkt dat niet zo bij F1?Bloodclot schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Het gaat ook regenen, lijkt te gebeuren vanaf ronde 67
Gaat Max nog kunnen stoppen voor een nieuwe set voor fastest lap? Maar duurt lang voordat die banden op temperatuur zijn...
Nu weten we waarom Bottas zo traag is 
Perez heeft het ook niet slecht gedaan bedenken dat Verstappen hem naar P20 heeft geduwd.
Perez heeft het ook niet slecht gedaan bedenken dat Verstappen hem naar P20 heeft geduwd.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
HAM darmkramp of in zijn been?
Met een bruine overall op het hoogste podium staan vind ie vast niet erg
Met een bruine overall op het hoogste podium staan vind ie vast niet erg
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik heb ook goed nieuws. Albon houdt Verstappen aardig bij en zit er eigenlijk redelijk dichtbij op de baan.

not sure if seriousDaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:34:
Maar ik heb ook goed nieuws. Albon houdt Verstappen aardig bij en zit er eigenlijk redelijk dichtbij op de baan.![]()
Ik zou het doen!
Is misschien goed voor hem. Eens zien hoe je teamgenoot rijdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:34:
Maar ik heb ook goed nieuws. Albon houdt Verstappen aardig bij en zit er eigenlijk redelijk dichtbij op de baan.![]()
Ik zei het.. snelste ronde
Mijn DotD gaat naar PER of GAS, degene die 5e wordt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.