Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.383.213 views

Onderwerpen

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
zakkenjongen schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:48:
Er is nu leuke sale bij Intertoys, o.a. spookhuis en rollercoaster hebben een prima prijs. Zijn er hier eigenaren van 1 of beide sets die een mening hebben of ze de moeite waard zijn?
Vond het spookhuis een leuke set, zit bij de toren wel veel herhaling in, maar de combinatie van gewoon lego en het mechanische/technics gedeelte voor de lift vond ik erg leuk.

Had m gekocht om 1x te bouwen en weer door te verkopen, maar twijfel nog of ik m weg doe.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23

almightyarjen

When does the hurting stop?

Er is nu leuke sale bij Intertoys, o.a. spookhuis en rollercoaster hebben een prima prijs. Zijn er hier eigenaren van 1 of beide sets die een mening hebben of ze de moeite waard zijn?
Rollercoaster is ook erg leuk, maar is echt huge, je moet wel de ruimte hebben om dat ding ergens neer te kunnen zetten.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 22:52
De rollercoaster is hier al 3 keer gebouwd door de jongste, vindt het echt leuk. Staat nu al maand of 3 in de living en niemand die op bezoek komt, of ze nu jong of oud zijn, kan er aan weerstaan om er mee te spelen. Het is ontspannend om die karretjes te zien rijden :*) .

Het spookhuis heb ik ook en vind ik top. Vol leuke details en de vallende lift is bijna even verslavend als de rollercoaster :)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tnx voor de tip, Space Shuttle besteld voor 149,99.
d:)b

Nomen nescio

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Leuk dat je er iets aan hebt gehad! En ook bedankt voor de reacties! Ik zag in YouTube filmpjes dat het spookhuis ook heel groot is, om het in de woonkamer te mogen tonen van de vrouw is formaat boomhut de absolute max, dus ga denk ik ook voor de space shuttle :)

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 17:57
Zit te twijfelen over de volgende Technic set: de LEGO Technic 42114 Volvo 6x6 Truck met Kieptrailer of de nieuwe LEGO Technic 42128 Robuuste sleepwagen?

Hoe is de bouw van de 42114?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
GroteBozewolf schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:45:
Zit te twijfelen over de volgende Technic set: de LEGO Technic 42114 Volvo 6x6 Truck met Kieptrailer of de nieuwe LEGO Technic 42128 Robuuste sleepwagen?

Hoe is de bouw van de 42114?
Prima te doen. Zit best veel techniek in, bv 3traps automaat. En dan is het te bedienen via je telefoon.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vind de speelbaarheid van de 42128 beter, als dat je niet uit maakt is het om het even.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

almightyarjen schreef op zondag 18 juli 2021 @ 07:36:
[...]

Rollercoaster is ook erg leuk, maar is echt huge, je moet wel de ruimte hebben om dat ding ergens neer te kunnen zetten.
Afbeeldingslocatie: https://www.lego.com/cdn/cs/set/assets/blt90b5fd32c4f54ee3/10261_alt12.jpg
88x41 cm en 52 hoog, aldus.
Moet je idd wel ff de ruimte voor hebben. Heb ik me destijds bij de 6399 monorail ook mee vergist (en die is nog een slag groter) :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:24:
[...]

[Afbeelding]
88x41 cm en 52 hoog, aldus.
Moet je idd wel ff de ruimte voor hebben. Heb ik me destijds bij de 6399 monorail ook mee vergist (en die is nog een slag groter) :X
Maar die monorail is inmiddels dusdanig epic vintage, die mag je toch gewoon op de eettafel laten staan? 8)

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-11 07:23

Amphiebietje

In de blubber

almightyarjen schreef op maandag 19 juli 2021 @ 00:17:
[...]

Maar die monorail is inmiddels dusdanig epic vintage, die mag je toch gewoon op de eettafel laten staan? 8)
Dan heb jij een hele grote eettafel.
:P

• almightyarjen

almightyarjen

Amphiebietje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 07:54:
[...]

Speciaal aangeschaft voor de monorail :*)

• jppilot
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-10 17:58
De space shuttle 10283 is bijna af. Wat een geweldige bouw! Mijn eerste lego set, enkele jaren terug, was de volkswagen T1 bus. Daarna wel creator sets aangeschaft, maar de shuttle geeft weer hetzelfde gevoel als met de T1. Completely blown away.

Ik heb de stickers op de cargo doors nog niet geplakt, doet wel afbreuk aan het model helaas, maar ik zoek toch liever een andere oplossing. Of misschien double parts en stickervel bestellen.

Op rebrickable zag ik een alternate displaystand, om de shuttle wat meer naar je toe te laten hellen. Zijn er hier meer personen die weet hebben van meer alternate stands? Die van rebrickable vind ik 'net niet'.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Amphiebietje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 07:54:
almightyarjen schreef op maandag 19 juli 2021 @ 07:55:
Ik heb op zolder een oude Ikea Bjursta uitschuifbare eettafel staan voor Lego :9
Kan alles lekker blijven staan terwijl ik ermee bezig ben.

[ Voor 22% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-07-2021 09:46 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22

Qwerty-273

Meukposter

Zohee, een Lego winkel is hier onlangs in de buurt geopend. En die staat vol met Lego (gek he), maar dan ook alle series inclusief de lijnen voor volwassenen. Een kleine (gare) foto, de winkel is een stuk groter maar te druk om te fotograferen. Dit stukje was net even vrij van mensen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uz7cYlT57n9aYiuZQZYx1oItK_U=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lkDn8OLbDGjmeHNPw4KqHn2W.jpg?f=fotoalbum_medium

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
almightyarjen schreef op maandag 19 juli 2021 @ 07:55:
[...]

Hele andere vraag: zit er al een mooi project in de pijplijn waar we naar uit kunnen kijken?

• DaLass
  • Laatst online: 02-11 20:15
Jakkus schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:31:
Nog een paar leuke ideeën om bomen te bouwen:

[YouTube: Lego Tree Ideas, How to Build]

En de bomen van dit park op Rebrickable vind ik ook mooi gedaan. Hij gebruikt dit onderdeel i.c.m. deze om de bladeren in een hoek te laten hangen, best slim!

De onderdelen van het park zijn inmiddels binnen! Ik was erg benieuwd, dus ik ben meteen maar aan het bouwen gegaan.

Voor:
[Afbeelding]

Na:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ik die laatste foto zie heb ik maar 1 vraag:
Waar hangen de staalkabels waarmee je Mission Impossible stijl jezelf naar beneden laat zakken als je iets wilt veranderen in het midden? ;)

Mijn advertenties op V&A

• The Eagle

The Eagle

Admiral Freebee schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:46:
[...]

[...]

Ik heb op zolder een oude Ikea Bjursta uitschuifbare eettafel staan voor Lego :9
Kan alles lekker blijven staan terwijl ik ermee bezig ben.
I'll raise you: oud bureau en oude eettafel als onderstel. Houten frame er op, momenteel 3 (kan 4) platen mdf van elk 1,28x77cm (3x5 wegenplaten) er bovenop. Kan max 60 wegenplaten kwijt, zou genoeg moeten zijn :P
Alleen houdt die monorail zich niet aan de maatvoering en onderlinge afstand van de wegenplaten, en that sucks qua inpassing :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

DaLass schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:48:
[...]

Als ik die laatste foto zie heb ik maar 1 vraag:
Waar hangen de staalkabels waarmee je Mission Impossible stijl jezelf naar beneden laat zakken als je iets wilt veranderen in het midden? ;)
Ga een beetje mee met de tijd: daarvoor gebruiken we tegenwoordig drones!

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• almightyarjen

almightyarjen

Afas schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:55:
[...]

Hele andere vraag: zit er al een mooi project in de pijplijn waar we naar uit kunnen kijken?
Na een paar maanden stilstand ivm drukte op het werk ben ik afgelopen week weer begonnen met de geautomatiseerde container terminal. Ik hoop daaraan in een kabbelend tempo te kunnen werken (drukte op werk is nog niet voorbij, maar ik wil ook niet meer zoveel overuren draaien zoals ik dat voorheen heb gedaan). Ik zal binnenkort een WIP video maken :)

• Admiral Freebee
  • Niet online
almightyarjen schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Na een paar maanden stilstand ivm drukte op het werk ben ik afgelopen week weer begonnen met de geautomatiseerde container terminal. Ik hoop daaraan in een kabbelend tempo te kunnen werken (drukte op werk is nog niet voorbij, maar ik wil ook niet meer zoveel overuren draaien zoals ik dat voorheen heb gedaan). Ik zal binnenkort een WIP video maken :)
Komen er ook straddle carriers? :9

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOAg9753LtQfH9Vf7BBuag-WHUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fpBnUJahrlC1NzTS8790uew8.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awcrXM8y9g6QmUmKmQj7QUZRHH0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/97Hf3UTxIlVM0Rtf9eklnzjo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McilRDlrfwWapAXMCdzROWP9IE4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1Sh1zQYbUnEL3ttsZ3ZLvTrY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azAj2P7i-B2gNFg6FhouwRibT-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9mUm7sJwedkagQkwMs2xnNoW.jpg?f=user_large

Klaar met de Ford F150 MOC. Hij is wat minder groot dan ik had verwacht. De verstelbare ophanging is wel leuk, maar helaas is dat alleen handmatig. Dit is natuurlijk omdat de Sian niet de benodigde onderdelen heeft. En niet dat ik het zelf beter kan hoor :) De versnellingsbak is leuk gemaakt, met een uniek sequentieel aanstuurmechnisme. BTW: ik kwam 2 zwarte 3L connectoren te kort (die in het oog springende rode op de B stijl). Geen idee of dat een spare-part is in de SIan, of dat ik die kwijt ben.

[ Voor 5% gewijzigd door zonoskar op 19-07-2021 13:28 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-11 12:40
Zojuist de eerste bricklink orders geplaatst voor het begin van mijn park. Gaat alleen om deel van de hoek, met name de trap, ondersteuning en deel van het hek. Wil kijken of die constructie stevig genoeg is :-)

Xbox Live: MarkH

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zag wat leuks (Die krokodil) en heb die Partybox (door aankoop van de NES set) met o.a zo'n 20 euro kortingsbon.

Blijkt die waardebon alleen maar in september geldig ;w

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Gunner schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:46:
[...]

Ik zag wat leuks (Die krokodil) en heb die Partybox (door aankoop van de NES set) met o.a zo'n 20 euro kortingsbon.

Blijkt die waardebon alleen maar in september geldig ;w
Idem, met de shuttle. Maar ja, dan hebben we nu toch een mooi excuus om in september nog wat te halen? O-) En anders alvast inslaan voor sinterklaas ofzo.

Nomen nescio

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Spookhuis an sich is een coole build die ik z'n geld wel waard vind, al is het wel zoals @dr86 zegt dat er veel herhaling bij de toren zit. Ik heb 'm zelf gemotoriseerd, dan kun je 'm met de app wat coole dingen laten doen. En dát vond ik de meerprijs van dik 80 euro weer niet waard. :P

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bra-Jo schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:56:
[...]

Idem, met de shuttle. Maar ja, dan hebben we nu toch een mooi excuus om in september nog wat te halen? O-) En anders alvast inslaan voor sinterklaas ofzo.
Hmm ja dat was het idee ook nu maar ik heb een dochter die eind augustus jarig is dus dat is ook geen handige timing :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:11
Lego kopen is nooit een handige timing :?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
almightyarjen schreef op zondag 18 juli 2021 @ 07:36:
[...]

Overweeg de 10261 Rollercoaster wel écht aan te schaffen. Ik werk immers in de pretpark / achtbanen industrie dus ik mág die eigenlijk niet voorbij laten gaan :D

• Joster
Klopt het dat de 10261 er dit jaar uit gaat? Zo ja, is de huidige prijs van Intertoys scherp om hem daar voor aan te schaffen? :)

• Afas
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:20:
[...]

Overweeg de 10261 Rollercoaster wel écht aan te schaffen. Ik werk immers in de pretpark / achtbanen industrie dus ik mág die eigenlijk niet voorbij laten gaan :D
Heb je de andere kermisattracties van Lego ook? Ik ben blij dat ik te laat uit mijn dark ages gekomen ben want anders was die serie ook weer een enorme verleiding geworden voor als ik ooit aan een stadje ga beginnen. Inmiddels vragen ze er bizarre prijzen voor dus kom ik niet meer in de verleiding.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Klopt het dat de 10261 er dit jaar uit gaat? Zo ja, is de huidige prijs van Intertoys scherp om hem daar voor aan te schaffen? :)
DOEN! had verwacht dat ie al uitverkocht was; setje is er al eventjes. via brickwatch kun je prijzen volgen (hoog/laag) afhankelijk daarvan een mooi momentje pikken :+ gezien de leeftijd van de set, verwacht ik niet dat ie nog lang beschikbaar is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Joster
Afas schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Heb je de andere kermisattracties van Lego ook? Ik ben blij dat ik te laat uit mijn dark ages gekomen ben want anders was die serie ook weer een enorme verleiding geworden voor als ik ooit aan een stadje ga beginnen. Inmiddels vragen ze er bizarre prijzen voor dus kom ik niet meer in de verleiding.
Neen die heb ik niet, eigenlijk ook pas een jaartje of 2 uit mijn dark ages met af en toe een set die ik leuk vind. Overweeg voor mijn dochter nog wel het Creator 3 in 1 reuzenrad (31119), zij vindt verschillende sets 'uit één doos' bouwen erg leuk :)

Verder vind ik de achtbaan persoonlijk het vetst van alle kermisattracties die er zijn uitgebracht (denk ik :9 ).

• Joster
himlims_ schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:27:
[...]

DOEN! had verwacht dat ie al uitverkocht was; setje is er al eventjes. via brickwatch kun je prijzen volgen (hoog/laag) afhankelijk daarvan een mooi momentje pikken :+ gezien de leeftijd van de set, verwacht ik niet dat ie nog lang beschikbaar is
'Setje' _O-

De huidige prijs van Intertoys (€ 279,99,-) ziet er dan wel erg scherp uit..

• Afas
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:33:
[...]

Neen die heb ik niet, eigenlijk ook pas een jaartje of 2 uit mijn dark ages met af en toe een set die ik leuk vind. Overweeg voor mijn dochter nog wel het Creator 3 in 1 reuzenrad (31119), zij vindt verschillende sets 'uit één doos' bouwen erg leuk :)

Verder vind ik de achtbaan persoonlijk het vetst van alle kermisattracties die er zijn uitgebracht (denk ik :9 ).
Zo te horen kun je deze aankoop prima verantwoorden naar jezelf dus dan weet je het wel :D

Je kunt eventueel nog proberen een tweedehands set te kopen om iets voordeliger uit te komen alleen lijkt deze set op het moment niet erg scherp aangeboden te worden op marktplaats.

• Kapoen
  • Laatst online: 04-11 15:30
Goede vraag :) Ik heb even een search gedaan op verschillende bronnen, het is een beetje welles/nietes.

Ik pik er dit citaat van brickfanatics er even uit:
To add insult to injury (look, paying full price for LEGO definitely injures our wallets, stop questioning the metaphor), those sets are also prone to sticking around much longer than regular retail sets, but then retiring in a completely random order, often suddenly and without warning. Fortunately, Brick Fanatics is here to help.

*plaatje*

According to our sources, these are the LEGO Creator Expert sets retiring by the end of 2021:

10258 London Bus
10261 Roller Coaster
10262 James Bond Aston Martin DB5
10264 Corner Garage
10267 Gingerbread House
10269 Harley-Davidson Fat Boy

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-10 08:39
Bij promobricks staat ie dan weer, net als de corner garage, niet op de lijst. Die hebben hun lijst gebaseerd op de input vanuit inkoopmogelijkheden voor winkeliers. Ik zou de set graag nog een keer bouwen, maar hij is te groot om te laten staan, en er staat nog zoveel anders om te bouwen. Besloten nog even te wachten dus met de aanschaf. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Vitruvius op 20-07-2021 11:24 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

https://thelegocarblog.co...y-other-cars-a-porsche-2/
Coole Moc, nu ben ik tempted een tweede 10295 Porsche 911 set te kopen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:02

QuattroNL

It is I.

ToolkiT schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:33:
https://thelegocarblog.co...y-other-cars-a-porsche-2/
Coole Moc, nu ben ik tempted een tweede 10295 Porsche 911 set te kopen..
Wow wat gaaf!
Ik als Lambo-fan ga deze zeker maken.
Een 2e Porsche kan (en heb ik nog liggen) maar ik denk dat ik mijn bestaande set hiervoor ga gebruiken.

De 10295 is nu trouwens 109,- volgens BW (adviesprijs is 149,-)

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 23:59

Dommel

Professioneel Software Sloper

Qwerty-273 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:53:
Zohee, een Lego winkel is hier onlangs in de buurt geopend. En die staat vol met Lego (gek he), maar dan ook alle series inclusief de lijnen voor volwassenen. Een kleine (gare) foto, de winkel is een stuk groter maar te druk om te fotograferen. Dit stukje was net even vrij van mensen.

[Afbeelding]
En waar is die winkel te vnden? Als die dichterbij is als de anderen die ik ken is die misschien wel leuker om te gaan bezoeken :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

QuattroNL schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:38:
[...]

Wow wat gaaf!
Ik als Lambo-fan ga deze zeker maken.
Een 2e Porsche kan (en heb ik nog liggen) maar ik denk dat ik mijn bestaande set hiervoor ga gebruiken.

ik heb de instructies alleen nog niet kunnen vinden :(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

ToolkiT schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:47:
[...]

ik heb de instructies alleen nog niet kunnen vinden :(
https://bricksgarage.com/...-instructions-for-lc5000/

[ Voor 8% gewijzigd door QuattroNL op 20-07-2021 12:50 ]

• Kapoen
Vitruvius schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:22:
Bij promobricks staat ie dan weer, net als de corner garage, niet op de lijst.
Vandaar dat ik welles/nietes aangaf in mijn post ;)

Maar goed dat jij de aandacht vestigde op de corner garage. Die staat nog altijd op mijn twijfellijstje van aan te schaffen sets. Misschien moet ik de knop toch maar eens doorhakken dan, voor het al dan niet te laat is.

@Joster nee ik heb helaas de rollercoaster niet in mijn collectie. Ik had x jaren geleden al besloten om niet te beginnen aan de pretpark/kermis sets. Niet lang na dat ik uit mijn 'dark ages' kwam verscheen de 10244 Fairground Mixer. Ik vond dit best een mooie set, maar ik begon toen ook al aan de modular huizen. Dat in combinatie met plaatsgebrek maakte dat ik dit type sets niet wou beginnen te verzamelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 20-07-2021 13:21 ]

• Joster
@Afas @himlims_ @Kapoen Hebben jullie de Rollercoaster (10261) zelf ook?

Hoe zijn jullie bouwervaringen verder met de set? Of van anderen binnen dit topic? Is hij z'n geld wat jullie betreft waard of is het toch vrij veel van hetzelfde? :)

• Qwerty-273
  • Laatst online: 22:22

Qwerty-273

Meukposter

Dommel schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:45:
En waar is die winkel te vnden? Als die dichterbij is als de anderen die ik ken is die misschien wel leuker om te gaan bezoeken :P
Ik verwacht dat de winkel wat uit de buurt ligt ;)
https://pl.westfield.com/arkadia/store/LEGO/75309
https://www.wiadomoscihan...lerii-arkadia-w-warszawie
En nog wat extra foto's op https://photos.app.goo.gl/3dvRjjCXMWtD5efN9

Dan kan je veel beter langs Billund in Denemarken rijden

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 23:59

Dommel

Professioneel Software Sloper

Die is inderdaad een beetje meer uit de buurt :+

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-11 12:40
Joster schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:02:

Hoe zijn jullie bouwervaringen verder met de set? Of van anderen binnen dit topic? Is hij z'n geld wat jullie betreft waard of is het toch vrij veel van hetzelfde? :)
Op zich een leuke build, alleen veel herhaling (pilaren) ook de ketting voor de lift hill is.. saai :+

Heb toen zelf wel het een en ander toegevoegd: MarkH NL in "Het Grote Lego Topic - Deel 5"

Xbox Live: MarkH

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nope; geen plek, heb m wel gebouwd met iemand anders. leuke set, zeker wanneer je nog wat losse 'stukjes baan' erbij koopt via BL :P motor is wel een must! incidenteel bleef een karretje hangen - geen idee waarom, leek redelijk willekeurig

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 20-07-2021 13:25 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Qwerty-273 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:10:
[...]

Ik verwacht dat de winkel wat uit de buurt ligt ;)
https://pl.westfield.com/arkadia/store/LEGO/75309
https://www.wiadomoscihan...lerii-arkadia-w-warszawie
En nog wat extra foto's op https://photos.app.goo.gl/3dvRjjCXMWtD5efN9

Dan kan je veel beter langs Billund in Denemarken rijden
las op IG, dat scheveningen all billund 'exclusives' ook verkoopt (nog niet geweest - zou ook niet weten wat ik daar nu wil halen :X)

• Afas
  • Niet online

Nee ik heb de set niet, besloten om hier niet aan te beginnen omdat ik veel te laat uit de dark ages gekomen ben voor de eerste paar attracties. De rollercoaster lijkt me verder een leuke set maar is wel erg groot.

• DaLass
  • Laatst online: 02-11 20:15
QuattroNL schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:38:
[...]
offtopic:
Helaas komen daar nog wel verzendkosten bij, tenminste, ik neem aan dat jij die van Steinchenwelt bedoeld?

Mijn advertenties op V&A

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dan koop hem! :P Wie weet zie je nog wel verbeterpunten als ervaringsdeskundige en kun je een nog betere achtbaan eruit maken! Dan heb je je werk en hobby gecombineerd 8)

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

DaLass schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:05:
[...]

offtopic:
Helaas komen daar nog wel verzendkosten bij, tenminste, ik neem aan dat jij die van Steinchenwelt bedoeld?
Klopt. Ik keek ff snel op BW en zag die prijs dus die plempte ik hier neer :9

Set is vrij nieuw dus er komen vast nog wel wat leuke aanbiedingen langs.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als ik zo de reviews hier en daar lees, dan is het bouwen van die set niet echt heel uitdagend.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:11
himlims_ schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:24:
[...]

las op IG, dat scheveningen all billund 'exclusives' ook verkoopt (nog niet geweest - zou ook niet weten wat ik daar nu wil halen :X)
Klopt, Lego shop op scheveningen staat los van lego zelf en verkoopt idd Park exclusives :)

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-10 18:02
Hmm... op bricktastic staat een bericht over de nieuwste GWP, vanaf 1 augustus.

Het gaat om 40487 Dream Holiday Sailboat.
Er werd toentertijd een wedstrijd gehouden en deze had de meeste stemmen gewonnen.

Maar let op... waar de GWP Adelsten Deluxe auto verkrijgbaar was vanaf 85 euro is deze GWP naar verluidt vanaf 200 euro !!!

Beetje aan de hoge kant.
.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
Kapoen schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:23:
[...]

Goede vraag :) Ik heb even een search gedaan op verschillende bronnen, het is een beetje welles/nietes.

Ik pik er dit citaat van brickfanatics er even uit:

[...]
Thanks, ik heb de James Bond Aston Martin al een tijdje op mijn lijstje staan :)
Dat gaat dan waarschijnlijk mijn volgende aankoop worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gim
  • Niet online
Loader schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:01:
Hmm... op bricktastic staat een bericht over de nieuwste GWP, vanaf 1 augustus.

Het gaat om 40487 Dream Holiday Sailboat.
Er werd toentertijd een wedstrijd gehouden en deze had de meeste stemmen gewonnen.

Maar let op... waar de GWP Adelsten Deluxe auto verkrijgbaar was vanaf 85 euro is deze GWP naar verluidt vanaf 200 euro !!!

Beetje aan de hoge kant.
.
Dat Scrooge GWP setje eind vorig jaar was toch ook bij een set van €200+?

LEGO biedt genoeg dure sets aan waar je de GWP gratis bij kunt krijgen :)

• Kapoen
Gim schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:48:
[...]

Dat Scrooge GWP setje eind vorig jaar was toch ook bij een set van €200+?

LEGO biedt genoeg dure sets aan waar je de GWP gratis bij kunt krijgen :)
€150 volgens dit artikel op bricktastic.

Overigens zag ik onlangs dat de drempel voor de mini Adidas GWP €10 hoger lag in de Benelux dan in Duitsland (€95 vs €85) 8)7

• Gim
  • Niet online
@Kapoen oops, dan heb ik destijds teveel besteed :+

Maar goed LEGO wil natuurlijk kijken of ze met een setje mensen wat verder over de streep kunnen trekken met het kopen van een duurdere set. Het gaat LEGO uiteindelijk om de winst. Niemand is verplicht erin mee te gaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Gim op 20-07-2021 19:20 ]

• Kapoen
Gim schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:12:
@Kapoen oops, dan heb ik destijds teveel besteed :+
*wink wink, nudge nudge*

Overigens hebben ze dat Charles Dickens setje onlangs ook weer aangeboden in sommige landen (oa. US). Daar kon men de mini Adidas, Charles Dickens set en dubbele VIP punten combineren.

• The Eagle

The Eagle

Mja, dat is de 6399 monorail ook niet en toch is dat een collectorsitem :)
Dit is dan ook veel meer een speel /displayset. Niet voor de mooi of de details, maar gewoon omdat het leuk is dat ding in actie te zien. Ik weet 100% zeker dat mijn jongens (3 resp 5) hem geweldig zouden vinden. En papa ook...maar is wel serieus geld voor "is voor even leuk".

• almightyarjen

almightyarjen

Ik ben weer begonnen met de geautomatiseerde container terminal. In onderstaande video leg ik een beetje uit hoe de tweede kraan welke ik nu ga bouwen moet werken en wat de huidige staat van de terminal na 2 jaar weggedrukt in een hoek op zolder is :D

• Afas
  • Niet online
almightyarjen schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:10:
Ik ben weer begonnen met de geautomatiseerde container terminal. In onderstaande video leg ik een beetje uit hoe de tweede kraan welke ik nu ga bouwen moet werken en wat de huidige staat van de terminal na 2 jaar weggedrukt in een hoek op zolder is :D

[YouTube: Lego train container terminal automated by Arduino WIP E24: the work continues!]
interessante video, hoop dat je het goed werkend krijgt d:)b

• Gim
  • Niet online
Weet niet of deze review van Sariel al bekend of gedeeld is hier, maar anders bij deze :)

YouTube: LEGO 42128: Heavy-Duty Tow Truck: In-depth Review, Speed Build & Parts List

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:48
Jeetje, die zeilboot GWP leek me wel een goede reden om in augustus het Creator kasteel te bestellen, maar kennelijk krijg je de set pas als je 200 euro uitgeeft...

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmeg-pwfJxQ16PFMyqEjPwrFNeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m71tKKXt7gsrvRqrBIAWIrT8.jpg?f=fotoalbum_large

Het setje ziet er leuk en idd onveranderd uit, opzich wel hylarisch dat de kapitein gedegradeerd is :P
Gelukkig valt het mee dat de dolfijnen erin zijn gebleven en de gouden details nog aanwezig lijken :)

Idd is 200 Euro te veel geld, hopelijk dat dit bedrag niet klopt en lager uitvalt!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11 16:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1PiXutv3-hK3CAgD9Y3Go-GWVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/63kPQm1BFvPkh6d2mP2Kmn4E.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik het setje zo zie verbaast het me niet dat je 200 euro moet uitgeven om het erbij te krijgen, er zitten best veel steentjes in, plus twee minifigs en twee dolfijnen en een meeuw. Ik vind hem ook best goed gelukt! Jammer dat ze het niet als een losse set uitgeven (al is hij vast naderhand nog wel te koop via Bricklink of marktplaats).

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-11 16:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jakkus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:38:
[Afbeelding]

Als ik het setje zo zie verbaast het me niet dat je 200 euro moet uitgeven om het erbij te krijgen, er zitten best veel steentjes in, plus twee minifigs en twee dolfijnen en een meeuw. Ik vind hem ook best goed gelukt! Jammer dat ze het niet als een losse set uitgeven (al is hij vast naderhand nog wel te koop via Bricklink of marktplaats).
Het eilandje met palmboom is komen te vervallen begrijp ik uit bovenstaande link.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Jakkus
@SnoeiKoei Ik zie het nu! Dat plaatje dat ik deelde was van het originele ontwerp, dat had ik niet door. Ik had wat beter moeten lezen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jakkus op 21-07-2021 09:50 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-11 16:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jakkus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:49:
@SnoeiKoei Ik zie het nu! Dat plaatje dat ik deelde was van het originele ontwerp, dat had ik niet door. Ik had wat beter moeten lezen ;)
Zoiets vermoedde ik al, vandaar een beetje verwachtingsmanagement :P Jammer dat die boom geschrapt is maar voor een setje dat wordt weggegeven bij aankopen snap ik het wel.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SunnieNL
  • Laatst online: 04-11 10:51
ErikT738 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:01:
Jeetje, die zeilboot GWP leek me wel een goede reden om in augustus het Creator kasteel te bestellen, maar kennelijk krijg je de set pas als je 200 euro uitgeeft...
Ik heb het StarWars gunship op t oog, dus die 200 euro ga ik wel halen.
Vanaf welke datum krijg je de zeilboot er bij?

• Jakkus
SunnieNL schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:56:
Ik heb het StarWars gunship op t oog, dus die 200 euro ga ik wel halen.
Vanaf welke datum krijg je de zeilboot er bij?
Dit staat in het artikel:
"LEGO 40487 Dream Holiday Sailboat is vanaf 1 augustus exclusief beschikbaar voor VIP-leden in de LEGO Shop, terwijl de set op 4 augustus ook door niet-VIP-leden is te verkrijgen."

• TestDummie
  • Niet online
Jakkus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:16:
[...]

Dit staat in het artikel:
"LEGO 40487 Dream Holiday Sailboat is vanaf 1 augustus exclusief beschikbaar voor VIP-leden in de LEGO Shop, terwijl de set op 4 augustus ook door niet-VIP-leden is te verkrijgen."
Zou je een linkje willen posten naar dit artikel? Bij het eerdere aangehaalde artikel van Bricktastic kan ik deze citaat niet vinden. En te krijgen als GWP neem ik aan? Hopelijk zijn ze dan nog over, gezien de gemiddelde GWP voorraad :X

• Jakkus
TestDummie schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:23:
Zou je een linkje willen posten naar dit artikel? Bij het eerdere aangehaalde artikel van Bricktastic kan ik deze citaat niet vinden. En te krijgen als GWP neem ik aan? Hopelijk zijn ze dan nog over, gezien de gemiddelde GWP voorraad :X
Het staat wel in het artikel van Bricktastic dat ErikT738 deelde. Vrij bovenaan, tussen de foto's van het ontwerp en de uitgelekte foto in.

Inderdaad, ik hoop ook dat ze niet te snel uitverkocht zijn (al denk ik niet dat ik zelf voor deze ga, er zijn op dit moment geen grote sets die ik van plan ben te kopen bij Lego.com). Sowieso hoop ik dat ze bij Lego het woord 'exclusief' wat minder vaak gaan gebruiken ;)

Kasteel 31120 wil ik nog wel halen, maar ik hoop dat die ergens anders goedkoper te krijgen is straks. En die is geen 200 euro ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jakkus op 21-07-2021 12:27 ]

• almightyarjen

almightyarjen

Gim schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:51:
Weet niet of deze review van Sariel al bekend of gedeeld is hier, maar anders bij deze :)

YouTube: LEGO 42128: Heavy-Duty Tow Truck: In-depth Review, Speed Build & Parts List
Is dit het Technic flagship model voor 2021? Geen motorisering? Geen compressor voor de pneumatics? :?

• Gim
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Is dit het Technic flagship model voor 2021? Geen motorisering? Geen compressor voor de pneumatics? :?
Nee, dit is een betaalbaar model :+

Maar een compressor voor de pneumatics, zodat de luchtdruk langer, beter en constanter gehouden kan worden? Met zo'n tankje? Dat zat er ook al niet in met de 42043 Mercedes.

Het flagship wordt denk ik eerder die Bulldozer met de Mercedes truck in z'n schaduw. Die sets zijn wel gemotoriseerd met hun Control+ PU spul ;) Dat zul je dan ook terug zien in de prijs.

• Kapoen
TestDummie schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:23:
[...]

Het is inderdaad altijd een beetje koffiedik kijken qua beschikbaarheid van promoties, maar niet alles is meteen verdeeld. De mini Adidas GWP werd onlangs bij bestellingen meegegeven vanaf 1 juli, en ik heb zelf rustig gewacht tot 12 juli om deze te kunnen combineren met de dubbele VIP punten. Ik geloof dat deze GWP zelfs beschikbaar was tot de laatste dag (18 juli).

De grootste problemen die Lego zichzelf heeft aangedaan dit jaar, hebben te maken met de beschikbaarheid van 'exclusieve' sets/prullaria die ze te koop zetten voor VIP punten. Met die hebbedingen was de stock inderdaad (opzettelijk?) zwaar onderschat.

• almightyarjen

almightyarjen

Gim schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:00:
[...]

Nee, dit is een betaalbaar model :+

Maar een compressor voor de pneumatics, zodat de luchtdruk langer, beter en constanter gehouden kan worden? Met zo'n tankje? Dat zat er ook al niet in met de 42043 Mercedes.

Het flagship wordt denk ik eerder die Bulldozer met de Mercedes truck in z'n schaduw. Die sets zijn wel gemotoriseerd met hun Control+ PU spul ;) Dat zul je dan ook terug zien in de prijs.
Oh ja nu je het zegt staat me er idd iets van een bulldozer bij. Dan lijkt het me prima dat die towtruck geen "dure onderdelen" bevat, kunnen mensen met een lager budget toch nog een leuk model aanschaffen :)

• dr86
  • Niet online
Het zeilbootje is wel een erg leuk setje, maar vind het niet waard om 200,- bij lego uit te geven als je bij andere shops voor die zelfde sets max 150,- kwijt bent.

• Kapoen
dr86 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 14:00:
Het zeilbootje is wel een erg leuk setje, maar vind het niet waard om 200,- bij lego uit te geven als je bij andere shops voor die zelfde sets max 150,- kwijt bent.
Er is iets magisch aan jouw post, want na ik deze las dook dit filmpje op in mijn joetjuub aanbevelingen:

Ik ben geen investeerder, laat staan dat ik wist dat GWPs ook gezien worden als investering.
Jouw post/situatie wordt ook aangehaald in het filmpje, maar dan puur als economische keuze.
Koop je een set met een (grote) korting bij een normale retailer, of ga je voor de S@H aankoop en recupereer je de waarde van de GWP achteraf?

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 21-07-2021 15:04 ]

• dr86
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:01:
[...]

Er is iets magisch aan jouw post, want na ik deze las dook dit filmpje op in mijn joetjuub aanbevelingen:
[YouTube: Make Money with LEGO Gifts With Purchase!]

Ik ben geen investeerder, laat staan dat ik wist dat GWPs ook gezien worden als investering.
Jouw post/situatie wordt ook aangehaald in het filmpje, maar dan puur als economische keuze.
Koop je een set met een (grote) korting bij een normale retailer, of ga je voor de S@H aankoop en recupereer je de waarde van de GWP achteraf?
Vond het toen alleen de moeite waard toen je (dacht vorig jaar) vippunten + 2x een GWP kreeg.

Maar dan gewoon voor de leuke setjes, niet als belegging. Want de setjes zelf waren elders goedkoper te krijgen.

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-11 07:18
Ik heb in januari een aanval op het nest gekocht voor 100 euro. Daarbij kreeg ik de vintage car die voor 25 euro weg ging en een monster boek van Harry Potter die voor 50 euro weg ging. Dus effectief de set voor 25 euro. Mocht ik die willen verkopen dan heb je dus winst. Deze gwp waren ook bijzonder snel weg dus dat drijft de prijs op maar er zijn mensen die hier dus op gokken.

• dr86
  • Niet online
HBSVDK schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:29:
Ik heb in januari een aanval op het nest gekocht voor 100 euro. Daarbij kreeg ik de vintage car die voor 25 euro weg ging en een monster boek van Harry Potter die voor 50 euro weg ging. Dus effectief de set voor 25 euro. Mocht ik die willen verkopen dan heb je dus winst. Deze gwp waren ook bijzonder snel weg dus dat drijft de prijs op maar er zijn mensen die hier dus op gokken.
Ja vraag me dus af of die beide setjes echt voor die prijs verkocht worden. Een vraagprijs op marktplaats zegt natuurlijk niets over de daadwerkelijke prijs.

Zelfde met die vip munten waar men 50,- ps voor vraagt. Lijkt me sterk dat iemand dat er voor gaat neerleggen.

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-11 07:18
dr86 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:32:
[...]

Ja vraag me dus af of die beide setjes echt voor die prijs verkocht worden. Een vraagprijs op marktplaats zegt natuurlijk niets over de daadwerkelijke prijs.

Zelfde met die vip munten waar men 50,- ps voor vraagt. Lijkt me sterk dat iemand dat er voor gaat neerleggen.
Ja dat dacht ik toen ook maar ik heb ze er toen maar voor verkocht.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
dr86 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:32:
[...]

“Weg ging” betekent toch dat ie ze voor die prijs verkocht heeft?

• dr86
  • Niet online
HBSVDK schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:33:
[...]

Ja dat dacht ik toen ook maar ik heb ze er toen maar voor verkocht.
Ah haalde niet uit je post dat je ze daarvoor ook daadwerkelijk verkocht had. Maar dan is het inderdaad een mooie deal geweest. :)

• Kapoen
dr86 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Vond het toen alleen de moeite waard toen je (dacht vorig jaar) vippunten + 2x een GWP kreeg.

Maar dan gewoon voor de leuke setjes, niet als belegging. Want de setjes zelf waren elders goedkoper te krijgen.
Inderdaad, dat begrijp ik. Ondanks mijn aankoop (van de ideas boomhut set) die ik hier onlangs beschreef ga ik ook meestal op zoek naar de meeste waarde voor mijn geld.

Moest ik interesse hebben in de zeilboot GWP zou ik het zo aanpakken:
- een deel bricks&pieces en/of pick-a-brick, ook b&p telt mee om een drempel te halen als ik mij niet vergis
- exclusieve S@H sets (dat gaat dan over een aantal kleinere sets)
- eventueel nog aanvullen met een 'classic' brick doos, die hebben altijd een goede onderdeel/prijs ratio

In normale tijden zou ik ook eens langsrijden bij een Lego store:
- de pick-a-brick muur biedt een goede waarde
- de build-a-minifig is qua waarde niet super, maar er zijn meestal wel wat zeldzame onderdelen te vinden
- de exclusieve S@H sets zijn er ook te krijgen
- soms zijn er ook nog kortingen op sets die er bijna uitvliegen
- en met wat geluk krijg je ook nog de oudere GWPs mee (dat heb ik al enkele keren meegemaakt)

• TestDummie
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:01:
[...]

[YouTube: Make Money with LEGO Gifts With Purchase!]

Dank voor het delen van de video! Interessant om te zien, alhoewel ik lichtjes misselijk wordt van die gigantische stapels gehamsterde sets :P Doet mij een beetje denken aan het BrickPicker youtube kanaal, die jammer genoeg al wat jaren niet meer actief is YouTube: YouTube

• Afas
  • Niet online
Ik kwam dit net tegen op YT, heb er met bewondering naar zitten kijken. Zou willen dat ik deze constructies kon bedenken en bouwen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Seinfeld set is sinds vannacht beschikbaar voor Lego VIP leden! Ik kon het niet laten en heb hem gelijk besteld, hopelijk voor het weekend in huis. Voor die tijd een mooi plekje uitruimen!

• The Eagle

The Eagle

Afas schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:03:
Ik kwam dit net tegen op YT, heb er met bewondering naar zitten kijken. Zou willen dat ik deze constructies kon bedenken en bouwen.

[YouTube: 10 Mind-Bending LEGO Technic Creations!]
Daar zit best wel zieke shit tussen :D

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 13:22

GeeBee

Oddball

almightyarjen schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Oh ja nu je het zegt staat me er idd iets van een bulldozer bij. Dan lijkt het me prima dat die towtruck geen "dure onderdelen" bevat, kunnen mensen met een lager budget toch nog een leuk model aanschaffen :)
Behalve dan 2 stuks lange dunne pneumatic cilinders :)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11 15:55

Bluebe

Roar

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56
Leuk ding, maar 60 euro voor nog geen 400 stenen?? 8)7 8)7 8)7

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Ik hou van de helmen-serie maar vind deze, net als de andere Batman-helm, niet echt mooi; er zit een gapend gat in, het is geen mooie dichte helm.

60,- is de adviesprijs. De Stormtrooper- en Boba Fett helm komen ook regelmatig voor nog geen 40,- voorbij.

[ Voor 4% gewijzigd door QuattroNL op 22-07-2021 14:01 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11 16:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

QuattroNL schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:58:
[...]

Ik hou van de helmen-serie maar vind deze, net als de vorige Batman-helm, niet echt mooi; er zit een gapend gat in, het is geen mooie dichte helm.
Tjsa, het is gewoon getrouw aan het origineel..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gIlVb9c6vi079LM8jeqdujX9iM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pUoHmuMVFuU2WrjomTqyfHnZ.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/fr/cp0/e15/q65/220167831_1688083414712585_4046888230871546426_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=8024bb&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=lF_qR5xSlQEAX8IKubL&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=1369ed3275a41766cd37cf111019854b&oe=60FF0581

Wow, dat gunship wordt serieus een groot ding :o

• SunnieNL
  • Laatst online: 04-11 10:51
42erik schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:04:
[Afbeelding]

yeps, moet nog even bedenken hoe ik die bij de falcon en destoyer kan plaatsen :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11 16:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

42erik schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:04:
[Afbeelding]

Yep!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHx9dW9C9S6obrkmmeGMi7fpCRA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GZU1EjkIoigg6hRETigj6qKi.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 95 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .