ziet er erg tof uit zo! mooie setup/vitirneHaay schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:36:
Tweede deel van Pet Shop recentelijk ook afgebouwd en in de vitrine naast de Detective's Office geplaatst:
[Afbeelding]
Doordat Pet Shop op deze manier gesplitst kan worden en in de IKEA vitrine precies 1½ Modular past, kun je op deze manier perfect de Pet Shop tussen bv. de Detective's Office en de Parisian Restaurant passen.
[Afbeelding]
als we het daar toch over hebben.King Dingeling schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:03:
Voor diegene die licht in hun creaties willen hebben
Er is op dit moment 40% korting bij lightailing met de code HS40
https://www.lightailing.com/
ik wil mijn winter vilage train verlichten maar heb de trein ook al gemotoriseerd. De kit in de review houd daar geen rekening mee, heeft iemand ervaringen met kits welke je op de batterijbox of 9v motor kunt aansluiten?
Ik zou het doen!
Super! Vrouwlief wou verlichting treehouse, maar kom nu op 40 dollar en hierdoor 10 dollar verzendkosten. GrrrKing Dingeling schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:03:
Voor diegene die licht in hun creaties willen hebben
Er is op dit moment 40% korting bij lightailing met de code HS40
https://www.lightailing.com/
Ja, dat laatste zou kunnen. Voor de 487 mis ik alle belangrijke delen zoals al de trans-yellow onderdelen en bedrukte blokjes.JeroenE schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
Misschien een 487? Of wellicht had je gewoon 3 keer een 885. Van die kleine setjes had ik er vroeger vaak meerdere omdat zulke doosjes mijn geijkte verjaardagscadeau waren. Natuurlijk hadden tante Truus en tante Joke dan precies dezelfde gekocht. Dat vond ik helemaal niet erg, trouwens.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
dan bestel je toch de lightailing via ali? https://nl.aliexpress.com....8148356.1.33e12b33jFUhMVheadhunter1985 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Super! Vrouwlief wou verlichting treehouse, maar kom nu op 40 dollar en hierdoor 10 dollar verzendkosten. Grrr
imho zijn ze allemaal 5v (usb kabel/voltage)rammes schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
als we het daar toch over hebben.
ik wil mijn winter vilage train verlichten maar heb de trein ook al gemotoriseerd. De kit in de review houd daar geen rekening mee, heeft iemand ervaringen met kits welke je op de batterijbox of 9v motor kunt aansluiten?
Als ik de set voor mijn Chiron wil, is die via de eigen site van lighttailing goedkoper met die code, dan via Ali. ($42,83 vs $ 46,99).quorumz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:28:
[...]
dan bestel je toch de lightailing via ali? https://nl.aliexpress.com....8148356.1.33e12b33jFUhMV
uncle_sjohie
En bedankt, nu ben ik ook over de streep, zat al lang te twijfelen over de 42082 ook vanwege die GBC moc. eens kijken of het amazon trucje nog werkt. 24u wachten duurt langGim schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Die business case krijg je wel rond.
Als je al eens bij o.a. Rebrickable kijkt:
https://rebrickable.com/s...1&q=42082&search_type=all
Naast het A model (Rode kraan) heb je sowieso nog vanuit LEGO zelf een B model (Mobile Pile Driver). En dan is er een lijst aan grotere en kleinere voertuigen die je ermee kunt maken en die GBC; een uitdaging met bouwen, wat goedkope balletjes erbij halen en je kunt je de hele dag lam staren naar die balletjes die alle kanten op blijven gaanHet een zal gratis instructies hebben, een ander zal iets kosten. Ik zie er ook een Truck tussen staan met een 4 speed gearbox met kraan. En dan is er natuurlijk nog de optie om die Rode kraan gewoon RC te maken
- Articulated hauler
- Offroad Truck
- American Pickup Truck
- Claas Xerion Tractor
- Pinball Machine
- Forest skidder
- Diverse Great Ball Contraption
- Heavy Forklift Truck
- Wheel Loader
Wie weet lukt het wel binnen 24u en is het meer een kwestie dat het de volgende dag moet zijnavdieren schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:49:
[...]
En bedankt, nu ben ik ook over de streep, zat al lang te twijfelen over de 42082 ook vanwege die GBC moc. eens kijken of het amazon trucje nog werkt. 24u wachten duurt lang
42111 is af, en dat was weer genieten.
De set heeft zo zijn zwakke puntjes (de "supercharger" en de compleet vlakke zijkanten), maar het bodywerk valt me nog alles mee, en de vering rondom is helemaal top. Al met al echt een toffe set.
Nu maar eens bedenken wat ik er mee ga doen, ik denk alle tuning meuk er uit slopen en de body nog een tikje verbeteren/verstevigen.
De set heeft zo zijn zwakke puntjes (de "supercharger" en de compleet vlakke zijkanten), maar het bodywerk valt me nog alles mee, en de vering rondom is helemaal top. Al met al echt een toffe set.
Nu maar eens bedenken wat ik er mee ga doen, ik denk alle tuning meuk er uit slopen en de body nog een tikje verbeteren/verstevigen.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Heb je deze GBC al gezien voor de 42082?Gim schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Die business case krijg je wel rond.
Als je al eens bij o.a. Rebrickable kijkt:
https://rebrickable.com/s...1&q=42082&search_type=all
Naast het A model (Rode kraan) heb je sowieso nog vanuit LEGO zelf een B model (Mobile Pile Driver). En dan is er een lijst aan grotere en kleinere voertuigen die je ermee kunt maken en die GBC; een uitdaging met bouwen, wat goedkope balletjes erbij halen en je kunt je de hele dag lam staren naar die balletjes die alle kanten op blijven gaanHet een zal gratis instructies hebben, een ander zal iets kosten. Ik zie er ook een Truck tussen staan met een 4 speed gearbox met kraan. En dan is er natuurlijk nog de optie om die Rode kraan gewoon RC te maken
- Articulated hauler
- Offroad Truck
- American Pickup Truck
- Claas Xerion Tractor
- Pinball Machine
- Forest skidder
- Diverse Great Ball Contraption
- Heavy Forklift Truck
- Wheel Loader
https://pv-productions.co...82-building-instructions/
Geen goedkope instructies, maar dan heb je ook wat
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Die ken ik inderdaad. Met m'n hele opsomming aan bouwsels doelde ik met GBC inderdaad vooral die, maar zag dat er op Rebrickable er ook een paar stonden. Daarom maakte ik er maar "Diverse" vanmortael schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:05:
[...]
Heb je deze GBC al gezien voor de 42082?
https://pv-productions.co...82-building-instructions/
Geen goedkope instructies, maar dan heb je ook wat
Maar @Afas, @avdieren en @meesje en wie de set nog meer heeft, wil of op het oog heeft, heeft de link nu dan ook
Eerste setje onderdelen voor de Landrover binnen met 2x Engine Crankshaft, yellow, new.
Alleen 1 Crankshaft is net zo geel als gele axles, maar de andere gaat meer richting zacht/pastel oranje?! Vooral verrast het in die kleur aan te treffen
Straks eens nakijken of hij in die kleur überhaupt bestaat. Zolang t maar echte LEGO is. Zo'n Shaft zie je verder toch niet zodra ingebouwd.
Alleen 1 Crankshaft is net zo geel als gele axles, maar de andere gaat meer richting zacht/pastel oranje?! Vooral verrast het in die kleur aan te treffen
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 28-10-2020 17:40 ]
Kan iemand mij zeggen welke balletjes er gebruikt worden bij zo'n baan? Ik ben deze nog nooit ergens tegen gekomen in een LEGO set...Gim schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:09:
[...]
Die ken ik inderdaad. Met m'n hele opsomming aan bouwsels doelde ik met GBC inderdaad vooral die, maar zag dat er op Rebrickable er ook een paar stonden. Daarom maakte ik er maar "Diverse" van
Maar @Afas, @avdieren en @meesje en wie de set nog meer heeft, wil of op het oog heeft, heeft de link nu dan ook

dit onderdeel is het:
https://www.bricklink.com...atalogitem.page?P=x45#T=C
is inderdaad niet het meest voorkomende onderdeel..
https://www.bricklink.com...atalogitem.page?P=x45#T=C
is inderdaad niet het meest voorkomende onderdeel..
https://www.bricklink.com...?itemType=P&catString=978Kickasz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
Kan iemand mij zeggen welke balletjes er gebruikt worden bij zo'n baan? Ik ben deze nog nooit ergens tegen gekomen in een LEGO set...
Die site met de instructies verkoopt ook balletjes: https://pv-productions.com/product/lego-gbc-balls/Kickasz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
Kan iemand mij zeggen welke balletjes er gebruikt worden bij zo'n baan? Ik ben deze nog nooit ergens tegen gekomen in een LEGO set...
Als alternatief kan je ook een 14mm Quercetti Knikkers 100 stuks verpakking kopen, werken net zo goed, ~7€.Kickasz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
Je kon niet slapen JP?JPDeckers schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 04:52:
[...]
Als alternatief kan je ook een 14mm Quercetti Knikkers 100 stuks verpakking kopen, werken net zo goed, ~7€.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Inderdaad. De balletjes kunnen behoorlijk aan de prijs zijn en dan is dit een prima oplossing. Hou je meer geld over voor de LEGO constructieJPDeckers schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 04:52:
[...]
Als alternatief kan je ook een 14mm Quercetti Knikkers 100 stuks verpakking kopen, werken net zo goed, ~7€.
@meesje dat Bugatti kopers een betere behandeling krijgen wordt wederom duidelijk. Mijn bescheiden setje komt pas ergens eind volgende week ipv een paar dagen later
N.a.v. van meldingen in dit topic over de korting op Amazon heb ik gisteravond ook de 42082 aangeschaft. Zat er altijd met een schuin oog naar te kijken maar had het geld er niet voor over. Financiele meevaller in het vooruitzicht, wederhelft overtuigd... bestellen maar.
Vooral ook wel om er een GBC mee te maken. Destijds ook de Bucket Wheel Excavator hierom gekocht. De mining factory staat al enkele maanden in opgebouwd op mijn bureau maar ik heb nog iets verkeerd gebouwd en moet nog afgesteld. Dat moet dus gebeuren voor maandag de rode kraan wordt geleverd
De GBC's daarvan zien er nog leuker uit en daarna vooral ook eens kijken of ik wat stukken aan elkaar kan knopen. Heb wel wat ideeen om zelf wat te MOCcen. Ben niet zo bedreven als wat ik van veel van jullie hier zie maar voor een GBC zijn de looks wat minder belangrijk.
Ik heb overigens 4x deze aangeschaft: https://nl.aliexpress.com/item/32838274582.html, de 14mm. Ik test nog met 2 balletjes omdat ik er geen 120 over vloer wil hebben maar kan niet wachten tot ze er allemaal doorheen gaan. Kon mij er de laatste maanden niet toe zetten (3 kleine kids) maar met de rode kraan in aantocht heb ik er weer helemaal zin in!
Vooral ook wel om er een GBC mee te maken. Destijds ook de Bucket Wheel Excavator hierom gekocht. De mining factory staat al enkele maanden in opgebouwd op mijn bureau maar ik heb nog iets verkeerd gebouwd en moet nog afgesteld. Dat moet dus gebeuren voor maandag de rode kraan wordt geleverd
Ik heb overigens 4x deze aangeschaft: https://nl.aliexpress.com/item/32838274582.html, de 14mm. Ik test nog met 2 balletjes omdat ik er geen 120 over vloer wil hebben maar kan niet wachten tot ze er allemaal doorheen gaan. Kon mij er de laatste maanden niet toe zetten (3 kleine kids) maar met de rode kraan in aantocht heb ik er weer helemaal zin in!
Ik las naderhand het volgende op Bricklink:Gim schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:35:
Eerste setje onderdelen voor de Landrover binnen met 2x Engine Crankshaft, yellow, new.
Alleen 1 Crankshaft is net zo geel als gele axles, maar de andere gaat meer richting zacht/pastel oranje?! Vooral verrast het in die kleur aan te treffenStraks eens nakijken of hij in die kleur überhaupt bestaat. Zolang t maar echte LEGO is. Zo'n Shaft zie je verder toch niet zodra ingebouwd.
Dus het lijkt erop dat het onderdeel welke ik ontvangen heb onder "Yellow" geschaard mag worden aangezien de LEGO Group het ook identifieert als geel, ookal wanneer het meer richting "light orange" gaat. Weer wat geleerdAdditional Notes:
This part in yellow exhibits color variation in sets produced after 2010. Although the LEGO Group identifies these parts as yellow, actual colors have been described as bright light orange and other shades between that color and yellow. Color uncertainty also exists for this part in red.
This part has two known variants with functional differences relating to axle holes.
Hoe de andere variant eruit ziet weet ik niet, omdat het onderdeel er verder hetzelfde uitziet, dus in die zin wel dezelfde variant.
Voor wat je krijgt is het in ieder geval zijn geld waard, maar eens... hangt af van je portemonneeprutsger schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:56:
N.a.v. van meldingen in dit topic over de korting op Amazon heb ik gisteravond ook de 42082 aangeschaft. Zat er altijd met een schuin oog naar te kijken maar had het geld er niet voor over. Financiele meevaller in het vooruitzicht, wederhelft overtuigd... bestellen maar.
...
[ Voor 27% gewijzigd door Gim op 29-10-2020 09:39 ]
Vraagje: op internet (ook eerder in dit topic) gaan geruchten rond over nieuwe wegplaten voor Lego. Ik hoor dat ze automatisch bij de nieuwe sets meeverkocht gaan worden.
De oude wegplaten zijn straks niet meer te koop. Nou heb ik de afgelopen maanden om mijn stad te bouwen al heel wat wegplaten gekocht. Ik sta een beetje voor een dilemma: koop ik er nu wat platen bij, of wacht ik juist tot de nieuwe uit zijn, en ga ik daarin investeren? Ik neig naar die eerste, omdat ik al heel wat platen heb, en vervangen best veel zal gaan kosten, zeker omdat die nieuwe platen duurder zijn. Maar misschien worden die nieuwe platen wel hartstikke de moeite waard! Lastig, omdat ik nu nog niet weet hoe ze eruit gaan zien.
Wat doen jullie? Wachten of nu platen bijbestellen? Of is het te wagen om nog even te wachten tot er meer bekend is? Wanneer zou dat zijn?
De oude wegplaten zijn straks niet meer te koop. Nou heb ik de afgelopen maanden om mijn stad te bouwen al heel wat wegplaten gekocht. Ik sta een beetje voor een dilemma: koop ik er nu wat platen bij, of wacht ik juist tot de nieuwe uit zijn, en ga ik daarin investeren? Ik neig naar die eerste, omdat ik al heel wat platen heb, en vervangen best veel zal gaan kosten, zeker omdat die nieuwe platen duurder zijn. Maar misschien worden die nieuwe platen wel hartstikke de moeite waard! Lastig, omdat ik nu nog niet weet hoe ze eruit gaan zien.
Wat doen jullie? Wachten of nu platen bijbestellen? Of is het te wagen om nog even te wachten tot er meer bekend is? Wanneer zou dat zijn?
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Wellicht dat het je helpt in je beslissing. Maar van wat ik gezien heb zijn de nieuwe 'wegplaten' geen platen meer. Maar opgebouwd met normale plates en tiles.Jakkus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:38:
Vraagje: op internet (ook eerder in dit topic) gaan geruchten rond over nieuwe wegplaten voor Lego. Ik hoor dat ze automatisch bij de nieuwe sets meeverkocht gaan worden.
YouTube: NEW LEGO CITY ROAD SYSTEM UPDATE
Volgens heb ik nog geen officieel bericht gezien, dus dit zou onjuist kunnen zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Shin_Alu op 29-10-2020 09:42 ]
Taru tossing moet een olympische sport worden
Dat had ik inderdaad ook gehoord, en dat filmpje ken ik. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat er in de praktijk uit komt te zien.. En bijvoorbeeld ook of de wegen nog steeds de ruimte van een 32x32-plaat innemen.Shin_Alu schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:41:
[...]
Wellicht dat het je helpt in je beslissing. Maar van wat ik gezien heb zijn de nieuwe 'wegplaten' geen platen meer. Maar opgebouwd met normale plates en tiles.
Volgens heb ik nog geen officieel bericht gezien, dus dit zou onjuist kunnen zijn
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Wat wel bekend is, is dat de huidige platen op de lijst staal van EOL. Was wel te verwachten, hoop eigenlijk op een normale combi va 3 dezelfde platen in een pakket.
Bij het zien van dit filmpje vind ik deze nieuwe wegdelen meer geschikt voor een oudere doelgroep dan voor een kind van 5 jaar.Shin_Alu schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:41:
[...]
Wellicht dat het je helpt in je beslissing. Maar van wat ik gezien heb zijn de nieuwe 'wegplaten' geen platen meer. Maar opgebouwd met normale plates en tiles.
Als je op dit moment blij bent met het huidige systeem, zou ik er nog wat platen bijkopen. In het ergste geval vind je het nieuwe systeem fantastisch, en ga je toch al je wegen vervangen, maar zoals je al aangeeft wordt dat dan best een investering (dus dat doe je dan ook weer niet direct). Dan kun je je oude wegplaten misschien nog wel voor een leuk prijsje doorverkopen aan verzamelaars via Bricklink ofzo.Jakkus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:38:
Overigens is nog niet officieel aangekondigd dat het huidige wegplatensysteem voorgoed gaat verdwijnen toch? Wellicht komen er in de toekomst toch nog andere wegplaten bij.
Maar net zoals bij alle andere LEGO-sets die hoog op je wishlist staan zou ik een aankoop nooit te lang uitstellen, je loopt altijd het risico dat voorraden sneller op gaan dan verwacht of LEGO iets sneller dan verwacht EOL maakt.
scintillating
Maar zo hoopt LEGO denk ik meer winst te maken. Eenzelfde heb je toch ook met de treinrails. Wil je een lekker aantal rechte stukken, dan krijg je een hoop bochten en/of flexibele delen erbij waar je niet altijd op zit te wachten.Versaevel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:40:
Wat wel bekend is, is dat de huidige platen op de lijst staal van EOL. Was wel te verwachten, hoop eigenlijk op een normale combi va 3 dezelfde platen in een pakket.
@Gim Het werkt ook wel de andere kant op. Ik weet dat rechte rails duur zijn dus ik ga voorlopig helemaal geen extra treintjes kopen (ik heb de wintertrein en een normale set gekocht om de wintertrein te kunnen motoriseren) omdat ik geen zin heb in een kast vol railbochten die ik toch nooit gebruik. Dat zijn onderdelen die je niet echt ergens anders voor kan gebruiken* dus het is dan niet alsof je een setje koopt voor onderdeel X, Y en/of Z en je 'gratis' nog extra steentjes krijgt die je overal en nergens voor kan gebruiken.
* ik hoor graag als er wel bouwtechnieken zijn waarbij je de railbochten wel kan gebruiken
* ik hoor graag als er wel bouwtechnieken zijn waarbij je de railbochten wel kan gebruiken
Als ik vrij wil bouwen met technisch lego, wat is dan de beste set om mee te beginnen? Ik kan wel iets als dit kopen: https://www.fun.be/technic-tbd-2hy-flagship.html vanwege de voordelige ct/steen ratio maar als ik dan vrij ga bouwen kan ik allerlei specifieke onderdelen niet gebruiken.
Of zijn er sets speciaal voor vrij bouwen? Ik wil gewoon veel (voor de beste prijs) stukken die flexibel inzetbaar zijn.
Of zijn er sets speciaal voor vrij bouwen? Ik wil gewoon veel (voor de beste prijs) stukken die flexibel inzetbaar zijn.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik denk dat je de 42082 eens moet bekijken. Massa's stenen, motor, enorm veel MOCs en nu bij Amazon vrij goedkoop (een 140 euro met KWL15 actie).Jogai schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:51:
Als ik vrij wil bouwen met technisch lego, wat is dan de beste set om mee te beginnen? Ik kan wel iets als dit kopen: https://www.fun.be/technic-tbd-2hy-flagship.html vanwege de voordelige ct/steen ratio maar als ik dan vrij ga bouwen kan ik allerlei specifieke onderdelen niet gebruiken.
€148-149 met de KWL15 actie. Maar nog steeds netjes.TPar schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
Ik denk dat je de 42082 eens moet bekijken. Massa's stenen, motor, enorm veel MOCs en nu bij Amazon vrij goedkoop (een 140 euro met KWL15 actie).
@Jogai maar ik ben het verder wel eens met TPar. Veel stukken en flexibel voor een nette prijs dan zit je wel in die hoek. Koop je een Bugatti of zo dan heb je wel een prachtige Technic set, maar ik vermoed dat er niet veel meer mee gebouwd wordt dan een Bugatti (of Porsche MOC
[ Voor 30% gewijzigd door Gim op 29-10-2020 12:19 ]
Eens met hier boven: de 42082. Er zijn vele MOC en genoeg steentjes om zelf aan de slag te gaan.Jogai schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:51:
Je kunt eventueel ook op Marktplaats oid zoeken of er iemand een collectie (ongesorteerde) Technic verkoopt, als het je niet zo veel uitmaakt of de sets 100% compleet en alle onderdelen in nieuwstaat zijn.
scintillating
Jaar duurt ook nog maar 2 maanden, dus dan zijn 2 dozen wel te doen ja.
Signature van nature
Bij FUN in de 20% korting de Modular Corner Garage en de Star Wars UCS A-Wing gekocht. Die zijn vanochtend bezorgd. Niet bepaald zorgvuldig verpakt door FUN en beide dozen hadden wel lichte transport schade. Maar voor mijn eigen collectie goed genoeg. Na bouwen gaan de dozen toch plat en op de stapel bij de andere dozen.
Heb ik tenminste weer een paar leuke sets om te bouwen in de nabije toekomst!
Beschadigde dozen is voor mij een afknapper, goed om te weten dat Fun dus ondermaats verpakt.
Haay schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:05:
Bij FUN in de 20% korting de Modular Corner Garage en de Star Wars UCS A-Wing gekocht. Die zijn vanochtend bezorgd. Niet bepaald zorgvuldig verpakt door FUN en beide dozen hadden wel lichte transport schade. Maar voor mijn eigen collectie goed genoeg. Na bouwen gaan de dozen toch plat en op de stapel bij de andere dozen.![]()

https://www.lego.com/nl-nl/product/hot-rod-40409 vond die wel mooi passen bij de garage
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 29-10-2020 14:11 ]
Ja, die past uitstekend bij de Corner Garage! Gelukkig heb ik dat setje ook nog liggen. Wanneer ik de Corner Garage af heb ga ik die zeker toevoegen.
Dan ben ik benieuwd hoe die van mij aankomt...Haay schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:05:
Bij FUN in de 20% korting de Modular Corner Garage en de Star Wars UCS A-Wing gekocht. Die zijn vanochtend bezorgd. Niet bepaald zorgvuldig verpakt door FUN en beide dozen hadden wel lichte transport schade. Maar voor mijn eigen collectie goed genoeg. Na bouwen gaan de dozen toch plat en op de stapel bij de andere dozen.![]()

Heb de USC Star Wars Imperial Star destroyer besteld
Zodra hij binnen is zal ik het laten weten!
Op pepper zag ik een bericht van hoe de Lambo door Fun is verpakt. Dat zag er wel goed uit. Waarschijnlijk komt dat ook doordat die set in een extra (Lego) omdoos was verpakt. Wellucht is dat ook het geval bij jouw set?SpeedyNick schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
Dan ben ik benieuwd hoe die van mij aankomt...![]()
Heb de USC Star Wars Imperial Star destroyer besteld![]()
Zodra hij binnen is zal ik het laten weten!
Hoop het wel, ik bewaar de dozen namelijk welmeesje schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Op pepper zag ik een bericht van hoe de Lambo door Fun is verpakt. Dat zag er wel goed uit. Waarschijnlijk komt dat ook doordat die set in een extra (Lego) omdoos was verpakt. Wellucht is dat ook het geval bij jouw set?
Mooie bezigheid therapie
Wanneer een grote Lego set vanuit het Lego magazijn al een eigen omdoos heeft, dan is het logischer voor FUN (of andere webwinkels) om die te houden en hun eigen doos eromheen te doen. Of gewoon rechtstreeks het verzendlabel erop te plakken.meesje schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:25:
Op pepper zag ik een bericht van hoe de Lambo door Fun is verpakt. Dat zag er wel goed uit. Waarschijnlijk komt dat ook doordat die set in een extra (Lego) omdoos was verpakt. Wellucht is dat ook het geval bij jouw set?
Maar in mijn geval had FUN gewoon een losse 10264 en een losse 75275 in een grote doos gestopt, niet eens goed aansluitende flaps met tape dichtgeplakt en verzonden. Nog een geluk dat een speelgoed boekje van FUN tussen de Lego doos en de binnenkant van de tape zat, want die tape zat vastgeplakt aan het speelgoed boekje! Anders had het de Lego doos beschadigd bij losmaken!

Mooie foto's! Zeker die van het interieur. Ik krijg er zin om 'm ook te gaan bouwen.Dark_Angelus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:44:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Zo bijna twee weken prima mee vermaakt
@Anoniemand Inderdaad wel opvulling. Maar een beetje papier helpt ook echt bij zo'n zware set.
Maak dan gebruik van luchtkussentjes.
De Ford Mustang die ik daar eerder dit jaar besteld had, had nog geen opvulling, dus wat dat betreft gaat het de goede kant opmeesje schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:06:
@Anoniemand Inderdaad wel opvulling. Maar een beetje papier helpt ook echt bij zo'n zware set.Maak dan gebruik van luchtkussentjes.
Ik herken helaas de verhalen over Fun. Hier laatst de 10255 modular gekocht en deze was in een (niet super stevige) doos gestopt zonder verder vulmateriaal. De Lego doos kon dus heen en weer schuiven wat ook zichtbaar is op een hoek die wat ingedeukt is.
Geen heftige schade en goed genoeg voor mij maar toch jammer als je voor een puntgave doos gaat.
Zelf ook nog met de 20% kortingsactie zitten kijken naar de Garage op de hoek. In korte tijd de bookshop en dus assembly square al gekocht dus vond het wel even goed geweest. Toen ik zag dat die uitverkocht was toch even zitten balen want ergens wil ik 'm toch in de collectie hebben.
Geen heftige schade en goed genoeg voor mij maar toch jammer als je voor een puntgave doos gaat.
Zelf ook nog met de 20% kortingsactie zitten kijken naar de Garage op de hoek. In korte tijd de bookshop en dus assembly square al gekocht dus vond het wel even goed geweest. Toen ik zag dat die uitverkocht was toch even zitten balen want ergens wil ik 'm toch in de collectie hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Pieroman op 29-10-2020 15:11 ]
Met Black Friday / Cyber Monday in het vooruitzicht komt er mogelijk nog wel een goede deal binnenkortPieroman schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:10:
Leuk dat we in de week voorafgaand aan BF al acties morgen verwachten van Lego. https://www.bricktastic.n...-wat-we-tot-nu-toe-weten/
Ik heb nu nog spijt dat ik vorig jaar niet de Disney trein had gekocht (van 330 voor 250 euro). Na BF gaf mijn zoontje aan dat ie die set ook wel wil hebben. Wordt natuurlijk getriggerd door de sets getoond in de PU app. Ik moet nu ook de krokodil trein kopen.
Ik heb nu nog spijt dat ik vorig jaar niet de Disney trein had gekocht (van 330 voor 250 euro). Na BF gaf mijn zoontje aan dat ie die set ook wel wil hebben. Wordt natuurlijk getriggerd door de sets getoond in de PU app. Ik moet nu ook de krokodil trein kopen.
Zondagmiddag de Land Rover Defender opgehaald bij Intertoys en gisteravond afgemaakt. Nu zit ik online te kijken naar licht mods, heeft een van jullie hier ervaring mee en met welke? Ik vind Lelightgo interessant maar dit is niet binnen de EU te koop..correct me if I’m wrong.
Wat snel! Ook zonder krak? En versnellingsbak goed werkend? Gebruik gemaakt van papieren handleiding of digitaal?Rebel-Rebel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:24:
Zondagmiddag de Land Rover Defender opgehaald bij Intertoys en gisteravond afgemaakt. Nu zit ik online te kijken naar licht mods, heeft een van jullie hier ervaring mee en met welke? Ik vind Lelightgo interessant maar dit is niet binnen de EU te koop..correct me if I’m wrong.
Ik heb de Porsche RSR gisteren afgemaakt, en vanochtend meldde zoonlief dat dat wel erg opgeschoten was omdat hij zo goed geholpen had. Tuurlijk jongen
Nou ben ik aan het kijken of het model van de RSR ook in Bricklink Stud.io te krijgen is, maar dat wil me nog niet lukken. Ik kan wel de steentjes importeren, maar ik verwacht dat er al wel iemand de moeite heeft genomen om er daarna een hele auto van te bouwen. Dat doe ik dus liever niet dubbel.
Ik zie wel een 3D model die volgens mij met Studio gebouwd is, maar ik kan daar geen bestand van downloaden. Weet iemand of dit überhaupt ergens te vinden is of moet ik het virtueel nog een keer gaan bouwen als ik hem als virtueel 3D model wil hebben?
Nou ben ik aan het kijken of het model van de RSR ook in Bricklink Stud.io te krijgen is, maar dat wil me nog niet lukken. Ik kan wel de steentjes importeren, maar ik verwacht dat er al wel iemand de moeite heeft genomen om er daarna een hele auto van te bouwen. Dat doe ik dus liever niet dubbel.
Ik zie wel een 3D model die volgens mij met Studio gebouwd is, maar ik kan daar geen bestand van downloaden. Weet iemand of dit überhaupt ergens te vinden is of moet ik het virtueel nog een keer gaan bouwen als ik hem als virtueel 3D model wil hebben?
nevermind, werkt niet

[ Voor 111% gewijzigd door mortael op 29-10-2020 21:18 ]
Afgezien van het ‘motor’ geluid zijn er geen krakjes te horen, versnellingsbak werkt, heel tof om het werken te zien! Ik heb van de papieren handleiding gebruik gemaakt..in het begin dacht ik waar ben ik aan begonnen maar achteraf was het goed te doen.meesje schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:30:
[...]
Wat snel! Ook zonder krak? En versnellingsbak goed werkend? Gebruik gemaakt van papieren handleiding of digitaal?
Fijn om te horen! Ik heb geen haast, maar de Land Rover blijft op mijn wensenlijst staan.Rebel-Rebel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Afgezien van het ‘motor’ geluid zijn er geen krakjes te horen, versnellingsbak werkt, heel tof om het werken te zien! Ik heb van de papieren handleiding gebruik gemaakt..in het begin dacht ik waar ben ik aan begonnen maar achteraf was het goed te doen.
Leuk gedaan:
Lego NES met Raspberry Pi
Lego NES met Raspberry Pi
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Afgelopen zondag voor het eerst een bestelling gedaan bij Bricklink, en vandaag het laatste (van de 2 stores) binnen gekregen. Het afbreken en pimpen van de Defender kan beginnen
Over de hele wereld bestaan er 'Lego User Groups', ofwel LUGs. Zo ook in Nederland, dit zijn groepjes die normaal gesproken op beurzen staan, meetings houden en wedstrijdjes met hun MOCs. Nu is dat nu natuurlijk een beetje lastig met corona, dus is 1 van de NL LUGs een youtube kanaal gestart. Hierin lullen de 3 hosts (en vaak een gast) elke 3 weken (in het begin van het jaar deden ze het elke week, maar dat werd een beetje teveel) over het laatste Lego nieuws, thema's, MOCs en wedstrijdjes. Morgen om 20:00uur is er weer een aflevering en ik dacht misschien ook leuk voor de mensen hier. Een aflevering duurt meestal zo'n 1,5-2uur.
https://www.youtube.com/w..._4WYXevE&feature=emb_logo
Even een disclaimer: dit is niet mijn kanaal, ik ben ook niet 1 van de hosts (of gasten) en ik verdien hier dus ook helemaal niks mee. Ik deel het hier puur voor het vermaak.
https://www.youtube.com/w..._4WYXevE&feature=emb_logo
Even een disclaimer: dit is niet mijn kanaal, ik ben ook niet 1 van de hosts (of gasten) en ik verdien hier dus ook helemaal niks mee. Ik deel het hier puur voor het vermaak.
[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 29-10-2020 22:49 ]
De 42082 is binnen en de eerste twee zakjes in elkaar gezet. Eerste technic set sinds mijn jeugd en wat is er veel veranderd 
En 4000 onderdelen is best veel
Voel je vrij om wat foto's te plaatsen. Alhoewel ik eigenlijk al om ben als ik dit soort dingen zie: YouTube: Claas Xerion 5000 TRAC VC with 8 attachments (42082 c-model, 42054 a... & https://pv-productions.com/product-tag/42082/ & Gim in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"Afas schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:53:
De 42082 is binnen en de eerste twee zakjes in elkaar gezet. Eerste technic set sinds mijn jeugd en wat is er veel veranderd
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Positieve geluidenRebel-Rebel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Afgezien van het ‘motor’ geluid zijn er geen krakjes te horen, versnellingsbak werkt, heel tof om het werken te zien! Ik heb van de papieren handleiding gebruik gemaakt..in het begin dacht ik waar ben ik aan begonnen maar achteraf was het goed te doen.
Maar ook hier positief
[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 30-10-2020 09:16 ]
Oh maak je vooral niet druk, bij mij was gewoon twintig centimeter duwen in welke versnelling dan ook genoeg voor rotgeluiden, en in de hoogste versnelling liep de boel helemaal vast, geen uitgebreid testwerk nodigGim schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:15:
Door diverse verhalen online vraag ik me nog steeds soms af of ik me schuldig heb gemaakt aan ondermaats testen en dat als ik beter mijn best doe dat het model wel 'naar verwachting' flink gaat kraken
Wat dat betreft snap ik de defender echt niet, een deel van de community bouwt em compleet zonder issues, een ander deel krijgt em niet fatsoenlijk in elkaar....
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Die heb ik ook gebouwd vorige week, voor mij ook de eerste in heel veel jaren tijd. Was erg leuk om weer eens te doenAfas schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:53:
Niet zoveel foto's gemaakt tijdens het bouwproces, vergeten
:strip_exif()/f/image/E0YMPKC11b4p12LmHrXKtcio.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/INgxyJGBxI4kW5NdGt6fvSI4.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat ziet er wel goed uit, misschien de kraan weer eens uit elkaar halen binnen kort en een ander model er van makenJogai schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:00:
[...]
Voel je vrij om wat foto's te plaatsen. Alhoewel ik eigenlijk al om ben als ik dit soort dingen zie: YouTube: Claas Xerion 5000 TRAC VC with 8 attachments (42082 c-model, 42054 a... & https://pv-productions.com/product-tag/42082/ & Gim in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
[ Voor 27% gewijzigd door Tankiej op 30-10-2020 09:33 ]
En doe je puur de Pimp my Defender van jb70 of heb je nog meer besteld?mortael schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:47:
Afgelopen zondag voor het eerst een bestelling gedaan bij Bricklink, en vandaag het laatste (van de 2 stores) binnen gekregen. Het afbreken en pimpen van de Defender kan beginnen
Gelukkig heb ik de foto's nog
Al weer ruim een half jaar geleden. Vind de AA batterijen wel wat onderbemeten, een paar keer mee gespeeld maar zijn snel leeg. Had best een Lithium accu mogen zijn
:strip_exif()/f/image/JM6A2YBN08cIbOVfG2WB7qMM.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/KokOOUCqo8EGHpwqrFPXCTXK.jpg?f=fotoalbum_medium)
Dit scheelde niet heel veel of de kraan zou krak gezegd hebben
:strip_exif()/f/image/JM6A2YBN08cIbOVfG2WB7qMM.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/KokOOUCqo8EGHpwqrFPXCTXK.jpg?f=fotoalbum_medium)
Dit scheelde niet heel veel of de kraan zou krak gezegd hebben
:strip_exif()/f/image/K6yBs64P2Tze7XXADKqP9DMv.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 30% gewijzigd door FastFred op 30-10-2020 10:18 ]
Hoe snel is snel en gebruikte je volle en goede batterijen? In de 42082 zit immers maar één L motor. In de 42043 die ik heb zit ook één L motor en daar kun je toch flink wat mee spelen eer die begint te klagen. In de 42030 zit een XL-motor, Servo motor én M-motor en opschoon van dat model gezegd wordt dat hij batterijen slurpt kun je er toch een hele nette tijd mee spelen.FastFred schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:17:
Gelukkig heb ik de foto's nogAl weer ruim een half jaar geleden. Vind de AA batterijen wel wat onderbemeten, een paar keer mee gespeeld maar zijn snel leeg. Had best een Lithium accu mogen zijn
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit scheelde niet heel veel of de kraan zou krak gezegd hebben![]()
[Afbeelding]
Doe je de lading tillen door de giek te laten bewegen/uitschuiven of zet je die in een bepaalde stand vast en laat dan al het til werk verrichten via de lier? De kraan kan blijkbaar sowieso wat meer tillen als je een bepaald tandwieltje doet vervangen.
Qua playability heb je me wel op ideeën gebracht. Ik mag van m'n zoontje de Mack niet meer terug veranderen van vuilniswagen naar Mack met container opzet, maar als hij dit ziet met die rode kraan....
[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 30-10-2020 10:33 ]
Waren nieuwe Duracell's en na 2x die container opgetild te hebben en verder een keer of 10 mee gespeeld (pootjes uitschuiven, kraan uitschuiven, beetje draaien en dan weer terug) en het is duidelijk minder snel geworden.Gim schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:32:
Hoe snel is snel en gebruikte je volle en goede batterijen?
Met de giek volledig uitgeschoven til je die container niet op, dan buigt deze zo ver door dat die plaatjes met de tanden loskomen. Giek maximaal half uitschuiven en dan kun je 'm net met de lier optillen.Doe je de lading tillen door de giek te laten bewegen/uitschuiven of zet je die in een bepaalde stand vast en laat dan al het til werk verrichten via de lier? De kraan kan blijkbaar sowieso wat meer tillen als je een bepaald tandwieltje doet vervangen.
Ik doe eerst alleen de Pimp my Defender, maar heb ondertussen de onderdelen voor de Control+ RC MOC ook al in een Bricklist wish list staan (momenteel 13 euro excl. de Control+ led verlichting)Joster schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:38:
[...]
En doe je puur de Pimp my Defender van jb70 of heb je nog meer besteld?
Eerst maar eens kijken hoe dit gaat
Jogai schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:00:
[...]
Voel je vrij om wat foto's te plaatsen. Alhoewel ik eigenlijk al om ben als ik dit soort dingen zie: YouTube: Claas Xerion 5000 TRAC VC with 8 attachments (42082 c-model, 42054 a... & https://pv-productions.com/product-tag/42082/ & Gim in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
:strip_exif()/f/image/k9B1dP96HPZtLEgyWreY4Fxn.jpg?f=fotoalbum_large)
Toevallig van de week het 15 jaar oudere broertje van de 42082 in elkaar gezet 
:strip_exif()/f/image/SLAXwRYMW9Hxt7u55X022518.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 30-10-2020 19:13 ]
Intentionally left blank
Hebben jullie ervaring met showcases/vitrines puur gericht op een enkele set? Bijvoorbeeld voor een Bugatti Chiron? Ooit heeft iemand me gewezen op lakea. Daar kost een dergelijke vitrine 125-145 euro. Ongetwijfeld goede kwaliteit en leuk dat het uit NL komt, maar zijn er ook andere (goedkopere) alternatieven?
Ik heb er een paar dagen geleden eentje voor de Bugatti besteld bij ome Ali, net geen € 50,-.
Ik wil er eigenlijk nog een, maar eerst even afwachten of dit goed gaat qua verzending enz.
Ik wil er eigenlijk nog een, maar eerst even afwachten of dit goed gaat qua verzending enz.
Deze is iets goedkoper.meesje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:24:
Hebben jullie ervaring met showcases/vitrines puur gericht op een enkele set? Bijvoorbeeld voor een Bugatti Chiron? Ooit heeft iemand me gewezen op lakea. Daar kost een dergelijke vitrine 125-145 euro. Ongetwijfeld goede kwaliteit en leuk dat het uit NL komt, maar zijn er ook andere (goedkopere) alternatieven?
https://www.wickedbrick.c...hnic-bugatti-chiron-42083
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Die vind ik weer niet mooi. De case is sowieso hoger door het schuin plaatsen van de auto. Maar het komt de auto ook niet ten goede, de wielophanging is nu maximaal uitgeveerd (of wat dan ook de juiste termen zijnDark_Angelus schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:20:
[...]
Deze is iets goedkoper.
https://www.wickedbrick.c...hnic-bugatti-chiron-42083
Hier is de destroyer ook binnen van FUN, verzending viel mij mee. Kwam wel in een veelste grote extra doos (katten zijn blij!😻) met wat minimale bescherming erom heen, maar destroyer zelf zat nog in een lego doos, en is zelf onbeschadigd!😎Anoniemand schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:04:
Ik had het bericht op pepper gezet, hier was de Lamborghini die ik bij FUN besteld had, idd goed aangekomen, mede dankzij de omdoos van Lego zelf. De buitendoos was ietwat verfrommeld (minimaal opgevuld, maar wel opvulling).
Time to build!🤘🍺
:strip_exif()/f/image/4jkELLulypxA4JzTFxWBdzKA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1Ipp2Q4X0dXvu6BgtPOYWimX.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel bouwplezier! muziek tip :DSpeedyNick schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:19:
[...]
Hier is de destroyer ook binnen van FUN, verzending viel mij mee. Kwam wel in een veelste grote extra doos (katten zijn blij!😻) met wat minimale bescherming erom heen, maar destroyer zelf zat nog in een lego doos, en is zelf onbeschadigd!😎
Time to build!🤘🍺
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@SpeedyNick De bezorger had zeker een steekwagentje bij zich?
Heb je een link?BRO-JWE schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:18:
Ik heb er een paar dagen geleden eentje voor de Bugatti besteld bij ome Ali, net geen € 50,-.
Niet eens, maar hij had wel moeite om door de portiekdeur te komen ermee 😂😂meesje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:42:
@SpeedyNick De bezorger had zeker een steekwagentje bij zich?
Naast de eerder genoemde tractor vind ik de bulldozer en vrachtauto ook wel mooie MOC’s van de 42082. Nu nog op de bestelknop drukken.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 30-10-2020 18:48 ]
Ik zit wel te lonken naar 71043 Hogwarts. Nu is hij €299 bij Dreamland en dus een stuk goedkoper dan normaal maar het blijft wel duur natuurlijk

Je kunt het! Bewijs het!meesje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:32:
Naast de eerder genoemde tractor vind ik de bulldozer en vrachtauto ook wel mooie MOC’s van de 42082. Nu nog op de bestelknop drukken.

€299 is niet duur voor die set! En hij is wel erg leuk!Admiral Freebee schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:35:
Ik zit wel te lonken naar 71043 Hogwarts. Nu is hij €299 bij Dreamland en dus een stuk goedkoper dan normaal maar het blijft wel duur natuurlijk
Voor dat geld kun je hem t.z.t. ook wel weer verkopen, als je hem gebouwd hebt. Dat hou ik mezelf ook vaak voor (al komt het er nooit van om een set te verkopen
Edit: ik heb hem even opgezocht op Dreamland, maar hij is 399, niet 299
399 is een redelijk normale prijs volgens mij. Niet heel duur, maar ook niet extreem goedkoop.
https://www.brickwatch.ne...1043/Hogwarts-Castle.html
Ik vond hem zelf wel echt de moeite waard! Hij is wel groot, neemt veel ruimte in. Inmiddels heb ik hem zelf weer afgebroken, maar ik denk zeker dat ik hem later nog eens ga bouwen.
[ Voor 29% gewijzigd door Jakkus op 30-10-2020 19:27 ]
Hoe kom je aan €299,- ?Admiral Freebee schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:35:
Ik kom aan € 319,20:
€ 399,00
Promotie
- € 79,80
Levering
Gratis
Totaal
€ 319,20
@Jakkus Met een kortingcode die 25% korting geeft.gex schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Hoe kom je aan €299,- ?
Ik kom aan € 319,20:
€ 399,00
Promotie
- € 79,80
Levering
Gratis
Totaal
€ 319,20
Zie ook Admiral Freebee in "Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic"
Krijg reclame van Kruidvat
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Haha, ja, Kruidvat en daarna HG. Even geduld hebben.
meesje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:32:
:strip_exif()/f/image/556f7wbdKxlPOoGXH4G6i26q.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn 240z begint ook al aardig vorm te krijgen
Nog 1 a 2 avondjes bouwen verwacht ik.
Erg leuke en zeker uitdagende build!
Echt een aanrader voor als je eens wat anders met je Porsche wil doen!

Nog 1 a 2 avondjes bouwen verwacht ik.
Erg leuke en zeker uitdagende build!
Echt een aanrader voor als je eens wat anders met je Porsche wil doen!

Van alle sets die ik heb gebouwd vind ik 71043 Hogwarts Castle misschien wel de leukste. En voor die prijs zal je er zeker geen verlies op maken mocht je hem daarna weer willen doorverkopen.Admiral Freebee schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:35:
De fails video van mijn 80's layout staat ook online 
Treinen die botsen doen t altijd goed bij kijkend publiekalmightyarjen schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:26:
De fails video van mijn 80's layout staat ook online
[YouTube: Lego train 80's layout the FAILS]
En nog genoeg ruimte om hem RC te makenAfas schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:50:
[...]
[Afbeelding]misschien helpt deze bouw update je over de streep
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked