Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.382.210 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wht_nl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-10 09:55
Mappy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:02:
[...]

Da's normaal. Het is de navel van een blokje :)
Ah, ik zie nu bij mijn Diner set hetzelfde. Daar was het mij niet opgevallen.
Dat het nu opvalt zal wel door het donkergroen komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 08:58
JeroenE schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:27:
@Edgenumber Zoals het daar staat wordt de lancering van de probe uitgesteld en kan je dus ook niet bestellen.
Dat zou wel een bummer zijn. Als ze hem maar wel beschikbaar maken om eventueel ook met een andere set te bestellen. Dan hoef ik in ieder geval niet te wachten met het bestellen van de Discovery. Kans is groot dat die na de launch ook weken niet meer verkrijgbaar is.
(En als ik erachter kom dat je de extra set dan kan bestellen zal het al wel weer te laat zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door SunnieNL op 31-03-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@SunnieNL Normaal kan je VIP beloningen met iedere andere set tegelijk bestellen. Ik heb er ook niets over gelezen dat dit nu anders zou zijn en alleen met een hele specifieke set besteld kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:53
Ik vond t wel best met die space shuttle online bestellen, ik heb de Lego store in Utrecht gebeld en een afspraak kunnen scoren voor morgenmiddag, en ze hebben een space shuttle apart gelegd. Dan alleen nog een setje voor die kleine smurf uitzoeken, morgenmiddag lekker ophalen en bij thuiskomst lekker bouwen :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Grote sets, kleine sets. Sinds een jaar nu heb ik er al een best aantal aangeschaft. Het blijft echt zo gaaf hoe Lego dat technisch voor elkaar krijgt.

Leuk zo'n set maar, daar staat ie dan. Ik ga er eigenlijk niet echt mee spelen, het bouwen is voor mij het spel.

Freewheelen dan, dat vind ik echt leuk om te doen. De Bugatti is inmiddels al maanden in onderdelen aanwezig maar die kleuren. Ik snap het wel, rood, geel, groen en blauw, daar worden kinderen vrolijk van (?)

Om toch een wat 'stoerder' eind resultaat te krijgen ben ik al weken onderdelen in 'Dark Stone Gray' aan het verzamelen. Jammer genoeg zijn niet alle onderdelen te krijgen in deze kleur, sommige zijn ook zeldzaam en dus prijzig.

Voorlopig resultaat van een echte eigen MOC;
Donor voor de electrics: de buggy (42124)
Differentieel, bewegende zuigers (kan Lego idd eens een andere kleur erin gooien) vering voor en achter uiteraard 3mm ofzo :+ nokkenas aangedreven door ketting bla bla bla. Nog lang niet af, heel verhaal ook (sorry) later als het allemaal lukt meer pics.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YTYv0WSj5YvX-AyqxVgWIqj_sU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gbL58eQHGwBUjBYPsFNLRny.jpg?f=fotoalbum_large

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 09:23
himlims_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:41:
[...]

geimporteerd naar bestaande 'default' list?
Goeie :). Maar ook dat niet

Water-Escape

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:35

Mappy

Piramide van Austerlitz

Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/20210331eierenzoeken.jpg

Ik heb ook een PDF-versie met tekstballon gemaakt, voor als je eieren verstopt voor je kinderen of geliefde <3
Tekstballon is leeg en enorm groot, dus printen, naar wens op maat knippen en "Er liggen 100 paaseitjes verstopt in de huiskamer, 20 blauwe, 20 groene, 20 rode, 20 gele en 20 gestreepte!" erop schrijven ofzo :)

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 09:23
BasKrie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:10:
[...]

Vermoedelijk een store er tussen zitten die een paar items in bulk verkoopt.
Die items zijn dan per stuk wel goedkoper, maar koop je meer dan nodig is en ben je toch duurder uit.
Als je alles in 1 wantedd list zet en dan via buy all gaat kijken heb je wat meer sturing daarop en kun je dit volgens mij specifiek uitsluiten.
Dat is precies hoe ik het doen.
In een list gezet, en daarna buy All .

Kan ik in studio ook een partlist uitdraaien? Kan ik die vergelijken met wat hij naar BrickLink stuurt

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flabsie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
Zat te wachten tot 01:00 voor de Space Shuttle, vernieuwde de pagina en zag dat ik nu al kon kopen. Toch maar direct de bestelling geplaatst :)

Ben benieuwd, dit wordt m'n eerste Lego set in jaren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-10 19:36
De Spaceshuttle is reeds te bestellen. Ik had niet genoeg punten voor de eventuele probe, maar wel het wortelhuisje erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:11

CyBeRSPiN

sinds 2001

cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:51:
De Spaceshuttle is reeds te bestellen. Ik had niet genoeg punten voor de eventuele probe, maar wel het wortelhuisje erbij.
Jep, vanaf 0.45 stond ie live, meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Flabsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:50:
Zat te wachten tot 01:00 voor de Space Shuttle, vernieuwde de pagina en zag dat ik nu al kon kopen. Toch maar direct de bestelling geplaatst :)

Ben benieuwd, dit wordt m'n eerste Lego set in jaren!
Hier m'n tweede, na rond kerst die dinosaurus skeletten besteld te hebben om te kijken of ik het wat vond...
Voor pasen binnen zal em wel niet gaan worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:51:
Maar de probe is uberhaubt nog niet te krijgen, right? Ik kan hem niet vinden en in de discussie eerder bleek dat ie uitgesteld is.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:47
Dat ging vrij soepel, de bevestigingsmail is ook binnen. Nu afwachten wanneer de Space Probe gekocht kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door wlchris op 01-04-2021 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en ik m'n account zie ik de bestelling ook (nog) niet terug. Kan dit even duren of is er dan iets mis? Het bedrag is wel gereserveerd van m'n creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:01:
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en ik m'n account zie ik de bestelling ook (nog) niet terug. Kan dit even duren of is er dan iets mis? Het bedrag is wel gereserveerd van m'n creditcard.
Dat kan even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-10 15:29
De vip pagina is echt niet te laden, shuttle zit wel in tas maar wil er wel wat bij anders komt die later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:11

CyBeRSPiN

sinds 2001

cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:01:
Komt goed, had na 8 minuten mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Helaas 404 error na de betaling... ben beetje bang dat ik er twee krijg als ik het nog eens probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
CyBeRSPiN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:06:
[...]

Komt goed, had na 8 minuten mail.
Ik had om 0:50 besteld en nog geen mail en niet in account terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:07:
Helaas 404 error na de betaling... ben beetje bang dat ik er twee krijg als ik het nog eens probeer.
1 voor de handel, kom je wel vanaf. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 12:10
Heeft iemand wel de Ulysses ruimtesonde kunnen vinden/selecten in op de VIP pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Freez schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:08:
Heeft iemand wel de Ulysses ruimtesonde kunnen vinden/selecten in op de VIP pagina?
Nope, die lijkt er inderdaad (zoals de geruchten al suggereerden) niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 12:10
Helsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:09:
[...]

Nope, die lijkt er inderdaad (zoals de geruchten al suggereerden) niet te zijn.
Helaas, dan was mijn vermoeden toch juist, dan maar gaan slapen :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier betaling 2x moeten proberen, maar staat nu wel op mijn CC overzicht. Kreeg nog wel een error bij het teruggaan naar de bevestigingspagina, maar die leek na refresh wel te kloppen. Fingers crossed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Helsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:08:
[...]

1 voor de handel, kom je wel vanaf. ;-)
Hij is er bij reload doorheen gegaan met zelfde ordernummer.
Tip voor mensen die sneller willen zien of die er door heen is.. ik kopieer altijd de link of maak screenshot van bestelnummer. Dan open je een oude bestelling en vervang op het einde van de url het bestelnummer door de nieuwe. Geen 404? Dan is de bestelling goed gegaan :)
(Je kunt alleen bestellingen opvragen die onder jou account gemaakt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Blijft bizar hoe weinigen dus net voor 1u proberen (geen enkele site vertraging merkbaar) en om stipt 1u dondert de site qua performance vrijwel in elkaar. Ongeduldig F5'en hielp dus, in dit geval. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Hier ging paypal paar keer mis, creditkaart ging ook niet. maar uiteindelijk kreeg ik de mannetjes te zien.
nou maar in gaten houden wanneer de ruimte sonde komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Helsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:13:
Blijft bizar hoe weinigen dus net voor 1u proberen (geen enkele site vertraging merkbaar) en om stipt 1u dondert de site qua performance vrijwel in elkaar. Ongeduldig F5'en hielp dus, in dit geval. :-)
Deed ik wel.. had hem 8 voor al in het mandje, maar ik had toch hoop dat de vip bonus nog zou unlocked om 0100 dus hield ik ff de bestelling op tot die tijd, waarna inderdaad de boel instortte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:15:
[...]

Deed ik wel.. had hem 8 voor al in het mandje, maar ik had toch hoop dat de vip bonus nog zou unlocked om 0100 dus hield ik ff de bestelling op tot die tijd, waarna inderdaad de boel instortte.
Ik had de bestelling al rondgemaakt, hield de optie open om er eventueel nog 1 te bestellen als de reward onverhoopt alsnog zou komen. Maar helaas dus. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46

rammes

koekebakker 1e klas

hier ook besteld, helaas geen bonus kunnen vinden.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:51

gws24

Thinking is hard!

Duurde bij mij een kwartier voordat de mail kwam en in mijn visa app is de betaling nog niet zichtbaar terwijl ik wel via de app de betaling heb goedgekeurd. Maar goed, email is binnen dus bevestigd :) .

Naast de shuttle ook maar het iss besteld :9 en bij beide staat in de email v29 achter de naam (ook bij het paashuisje), weet iemand wat dat betekend want in de winkel zelf staat dat er niet bij.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Ook stom, op de aanbiedingen en uitverkoop deel van de Lego site, staat de sonde wel genoemd, alleen gaat de link naar de algemene vip beloningen (waar die dan weer niet bij staat). Die hadden ze er ook wel ff af kunnen laten. Schept alleen maar verwarring zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@gws24 V29 is een boekje in A4 formaat, je hebt ook V39 dat is op Letter formaat. Vroeger kon je dat ook nog wel eens kiezen als je een bouwinstructie wilde downloaden. Tegenwoordig zie ik maar 1 versie staan. Wellicht hebben ze de site een keer aangepast.

Volgens mij zit er ook wel eens verschil tussen de dozen in Europa en Noord-Amerika. Afgezien van de talen natuurlijk staat me bij dat in Noord-Amerika altijd het aantal stukjes op de doos staat en in Europa is dat niet altijd het geval, zeker niet bij de "kleine" dozen.

@SunnieNL Ik zie hem nu in ieder geval niet meer staan. Ik krijg wel dubbele VIP punten bij Duplo Sets. Misschien zijn die aanbiedingen gepersonaliseerd naar mijn niveau ;)

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenE op 01-04-2021 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 18:26
Zojuist zonder problemen makkelijk kunnen bestellen, alleen een minuutje moeten wachten om op de site te komen.

Wel mooi dat die probe nog niet leverbaar is, nu heb ik iig genoeg VIP punten op het moment dat ie er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-10 16:49
Ik heb vannacht de shuttle besteld, dat ging allemaal vrij vlot, bij PayPal heb ik nu de status wachten op autorisatie, heb al wel een bevestigingsmail gekregen van Lego, dus lijkt me dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja dat dacht ik ook. Genoeg punten ondertussen zo 😂

Werd toevallig wakker van m'n zoontje om 00:45 en bleek hem toen zonder problemen (met 5 euro vipkorting en een paashuisje) kunnen bestellen via paypal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 13:00
Na een paar keer meteen bij release een set aan te schaffen om hem vervolgens voor minder als de helft overal beschikbaar te hebben, heb ik besloten even te wachten met de aanschaf, echter ben ik wel erg gedesinteresseerd in de Ulysses, maar die kan ik zoals wel meer hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:44
Ik heb ook besloten om nog te wachten met de aankoop van de shuttle.
Zonder bijgevoegde GWP in welke vorm dan ook (Pasen/Probe/...) zie ik niet de noodzaak om een 'day 1 purchase' te doen. En met mijn aankomende verhuizing is het ook gewoon zielig om een doos te kopen en deze meteen te moeten bijschuiven in mijn backlog (die ondertussen in een kelder van mijn ouders staat).

[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 01-04-2021 08:43 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:38:
Ik heb ook besloten om nog te wachten met de aankoop van de shuttle.
Zonder bijgevoegde GWP in welke vorm dan ook (Pasen/Probe/...) zie ik niet de noodzaak om een 'day 1 purchase' te doen.
Ik ook niet en denk veel met ons aangezien de set nog steeds leverbaar is.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zag dat de Bugatti inmiddels net onder de 300 euro is gedoken her en der....tempting.

Zag ook dat de Creator F40 inmiddels 200-250 euro doet. Die staat hier in de backlog maar laten we dus maar dicht ;)
Weet er nog eentje in de winkel de staan ook btw, maar die doet ook 250.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*O* voor de jongens die vannacht de shuttle gescored hebben - lijkt me leuke build/model
dat 'giveaway' systeem voor de extra is wel beetje ... njah, is gewoon bagger zoals ze t nu doen met je VIP

kwam deze 'appocalyps' versie tegen van police station
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9cqgra6dwdq61.jpg

midival + pooh lijkt best leuk bij elkaar te staan
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xv8otaeg2fq61.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Iemand ervaring met de City Gardens 71741 levering door Lego zelf? Stond gister in de Lego Store in Utrecht ten veel dozen hadden daar toch al zichtbaar schade. Vroeg me af hoe de ervaringen zijn met de levering door de online store? De DPD wil de zware dozen nog wel eens tillen aan de plastic straps van de doos, die dan lekker door snijdt in je doos. :'(

Wellicht leveren ze hem in omdoos via de online store, zou al schelen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vitruvius op 01-04-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:57
@Vitruvius Voor zover heb ik altijd lego in een omdoos gekregen, veelal ook met vulling erbij.
Echter, staat me bij dat bij grote dozen er dan geen vulling naast zit, maar schade aan de doos eigenlijk nooit gehad, maar let er ook niet op, simpelweg omdat de doos eigenlijk na bouwen wel weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Vitruvius het blijft DPD ... sinds lego overgestapt is, bestel ik er niet meer. (maar dat heeft meer met fout levering te doen, dan met schade aan de lego doos) Tot nu toe geen beschadegingen gehad vanuit lego zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Heb eigenlijk nooit problemen met DPD qua schade aan dozen. Heb zelf de Ninjago City Gardena en van wat ik me herinner zat die erg goed ingepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Bedankt voor de snelle antwoorden. De verzenddoos die Lego bij DPD gebruikt met vulling is inderdaad prima en vaak voldoende, maar bij grote sets zit deze doos dicht op de lego doos en is de kans op schade groter. Ik zie op Marktplaats sets in omdoos staan en aangezien ze die in de fysieke store niet meegeven vroeg ik me dus af of deze online wel mee gaat. Het gaat dus niet om de verzenddoos die daar nog omheen gaat met vulling erbij. Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fioE413wfU7Smw4hBRJ_913vBUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uRlnFGbYgfe4UzrHkqV5F4F6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:38:
Zonder bijgevoegde GWP in welke vorm dan ook (Pasen/Probe/...) zie ik niet de noodzaak om een 'day 1 purchase' te doen.
In Nederland krijg je de Pasen GWP nog steeds bij bestellingen erbij (mits je aan het bedrag komt natuurlijk). Is dat in België anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
@Vitruvius Hier ook een Gardens besteller. Omdoos zit wel redelijk strak om de Lego retail doos maar het karton is dikker dan van een normale omdoos voor zover ik kan beoordelen. Geen fysieke beschadigingen aan de retail doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:11:
Iemand ervaring met de City Gardens 71741 levering door Lego zelf? Stond gister in de Lego Store in Utrecht ten veel dozen hadden daar toch al zichtbaar schade. Vroeg me af hoe de ervaringen zijn met de levering door de online store? De DPD wil de zware dozen nog wel eens tillen aan de plastic straps van de doos, die dan lekker door snijdt in je doos. :'(

Wellicht leveren ze hem in omdoos via de online store, zou al schelen. :)
Deze heb ik eerder besteld via de Lego webshop. De doos zelf was ingepakt in een extra kartonnen doos, waar de doos van de 71741 precies in past. Daarom heen zat nog eens de standaard verzend doos.
Deze set was dus zeer goed verpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Bedankt voor de antwoorden, dan gaan we dus online shoppen i.p.v fysieke store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:19:
[...]
In Nederland krijg je de Pasen GWP nog steeds bij bestellingen erbij (mits je aan het bedrag komt natuurlijk). Is dat in België anders?
Dat is bij mij iig niet het geval (Carrot house GWP / NL), zie iig alleen 'gratis verzending' als ik space shuttle erin gooi (vanochtend rond 06:30 geprobeerd)

Vond het wel jammer, maar doordat er geen GWP's/VIP dingsies waren er geen besteld, de set is waarschijnlijk voor een stuk minder straks te krijgen via andere winkels

[ Voor 28% gewijzigd door yamAUchi op 01-04-2021 09:23 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:44
[...]
Rond 8u30 heb ik bij wijze van test die shuttle in mijn mandje gelegd en er kwam geen andere GWP meer bij. Dus ik veronderstel dat de Paasactie GWPs uitgeput zijn (toch hier in België).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@yamAUchi Toen ik het net (vlak voor het posten) probeerde kwamen er gewoon 2 items in mijn tas, maar nu niet meer inderdaad. Op mijn bestelling staat hij gelukkig wel (maar die heb ik vanochtend heel vroeg al gedaan).

Edit: Die exclusive sets zijn toch altijd enkel via Lego zelf te bestellen?

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenE op 01-04-2021 09:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:En in de (inmiddels maandelijkse) herhaling: Voor statusupdates van bestellingen: gewoon niet, dat zijn zinloze 'ik ook' replies.

Dat geldt ook voor "ik heb 'm ook ontvangen!".

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:27:
@yamAUchi Toen ik het net (vlak voor het posten) probeerde kwamen er gewoon 2 items in mijn tas, maar nu niet meer inderdaad. Op mijn bestelling staat hij gelukkig wel (maar die heb ik vanochtend heel vroeg al gedaan).

Edit: Die exclusive sets zijn toch altijd enkel via Lego zelf te bestellen?
De eerste maanden wel inderdaad, maar bv de Nintendo en Krokodil trein kan je nu ook bij Intertoys kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
Iemand al iets vernomen over de volgende GWP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10 18:40
LEGO VIP Collectible Coin Series (Classic Space verkrijgbaar)

Via VIP Beloningen voor 1150 punten.

Afbeeldingslocatie: https://bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2021/02/5006468-lego-vip-coin-space-classic-e1617266511988.jpg

Vind hem zelf leuker dan de probe.. vooral de kenmerkende logo, voor de ouderen onder ons.

[ Voor 56% gewijzigd door Loader op 01-04-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 09:16
Loader schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:53:

[Afbeelding]

Vind hem zelf leuker dan de probe.. vooral de kenmerkende logo, voor de ouderen onder ons.
Aaand it's gone. Alweer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Marc1510 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:02:
[...]

Nu al?

Ik kan het niet zien want k heb hem ingewisseld maar dat is wel heel erg snel!!

10 minuten ofzo?

(Bij VIP , dan naar Beloningen en dan naar beneden scrollen. )

[ Voor 3% gewijzigd door Loader op 01-04-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 13:00
Loader schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:53:

[Afbeelding]

Holy crap nu al weer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Dat zo'n VIP beloning zo snel is uitverkocht slaat toch helemaal nergens meer op...Lego moet wat gaan doen aan de voorraad van die beloningen...

Oh ja, alvast success met F5-en de komende tijd voor diegene die de Ulysses Space Probe willen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Marc1510 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:02:
[...]

Die hadden ze dan toch gewoon vannacht al kunnen lanceren. Was wel zo netjes geweest voor de eerste bestellers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 14:18

Dommel

Professioneel Software Sloper

LEGO heeft vandaag zijn gloednieuwe SmartBricks-technologie aangekondigd. De SmartBricks zijn veel slimmer dan reguliere steentjes en gaan automatisch uit de weg wanneer je langsloopt.
https://fb.watch/4Bijcz53ls/

spoiler:
Ja ik weet de datum van vandaag maar vond hem te leuk om niet te delen

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
chrisO schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:17:
Dat zo'n VIP beloning zo snel is uitverkocht slaat toch helemaal nergens meer op...Lego moet wat gaan doen aan de voorraad van die beloningen...

Oh ja, alvast success met F5-en de komende tijd voor diegene die de Ulysses Space Probe willen hebben :X
Ik vermoed dat de rest ergens op een boot in het Suez kanaal ligt ... ofzo :)

Wel stom inderdaad, sommige beloningen staan er veel langer op. De metalen VIP keychain bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:18:
[...]

Die hadden ze dan toch gewoon vannacht al kunnen lanceren. Was wel zo netjes geweest voor de eerste bestellers.
Was ook de bedoeling geweest, heel Europa kon dat doe behalve Nederland en België. Waarom weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat die LEGO coin betreft:

https://link.marktplaats.nl/m1686821726

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Had je kunnen verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Ik heb nog net een munt kunnen bemachtigen, je krijgt dus een code, nu had ik ook nog een andere VIP code voor de octan munt. Weet iemand of je die kan combineren in 1 bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:10:
Ik heb nog net een munt kunnen bemachtigen, je krijgt dus een code, nu had ik ook nog een andere VIP code voor de octan munt. Weet iemand of je die kan combineren in 1 bestelling?
1 vip reward per bestelling (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
himlims_ schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:14:
[...]

1 vip reward per bestelling (helaas)
He jammer.. slimme marketing wel. En kan je de code toevallig overdragen of is ie account gebonden? :) Bedankt voor alle vlotte antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:33:
[...]
He jammer.. slimme marketing wel. En kan je de code toevallig overdragen of is ie account gebonden? :) Bedankt voor alle vlotte antwoorden.
zijn niet account gebonden - kan je delen (heb er hier ook geplaatst toen ik dat nog niet wist van 1 per bestelling)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb deze aanpassing al een jaar geleden gedaan, maar nooit foto's van gemaakt.

VW Camper heeft nu Amerikaanse bumpers in een chroom jasje, geeft hem een hele andere uitstraling i.p.v de witte bumpers.

Wilde eigenlijk vanaf het begin al grijze bumpers, maar die grote bogen aan de voorkant waren nooit in grijs beschikbaar, tot een jaar of 2 geleden ofzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEMiyn1Cq6FlBK72kAXIvEe1-RE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9kJOng98L9Fg6QsQfhUrJcy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WYQtBestoYutuejnf7qk9hnPvM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bue1fCQRdh8Uct7QNiyzKPa9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheDeeGee schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:11:
Heb deze aanpassing al een jaar geleden gedaan, maar nooit foto's van gemaakt.

VW Camper heeft nu Amerikaanse bumpers in een chroom jasje, geeft hem een hele andere uitstraling i.p.v de witte bumpers.

Wilde eigenlijk vanaf het begin al grijze bumpers, maar die grote bogen aan de voorkant waren nooit in grijs beschikbaar, tot een jaar of 2 geleden ofzo.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
leuke foto's! busje ziet er zo wel gaaf uit (must resist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 22:34

QuattroNL

It is I.

Nou, die extra GWP probe bij de Space Shuttle...daar hadden ze er gewoon veel te weinig van (300 per regio).
Die wordt dus flink uitgesteld.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

QuattroNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:44:
Nou, die extra GWP probe bij de Space Shuttle...daar hadden ze er gewoon veel te weinig van (300 per regio).
Die wordt dus flink uitgesteld.

[YouTube: Huge LEGO Mistake LEGO Space Shuttle Discovery VIP Set DELAYED]
zit toch neits unieks in? wacht wel een aanbieding af, en bricklink die GWP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-10 14:23
Word de lego.nl website via belgie gedaan of zo dat ze geen ideal hebben?

Vandaag eens gebeld over mijn bestelling. Ik zit momenteel tussen twee credidcards in dus moest met invoice betalen. De vorige keer duurde het beoordelen 4 dagen, dus ik even gebeld of ze die invoice meteen konden sturen. Maar dat was kennelijk moeilijk en kon alleen via een omweg. En dat zou dan toch niet sneller zijn.

Maar waarvoor ik geen gebruik maakte van paypall want dat was zo handig bij buitenlandse websites.
Maar op mijn aangeven dat ik geen behoefte had aan een paypal account en dat ideal toch vrij normaal was voor een nederlandse webshop werd vrij schurend gereageerd.

En paypal was zo handig want dan was mijn bestelling ook meteen verzekerd..... Ik ben maar niet begonnen dat lego als verkoper verantwoordelijk is voor het product bij mij te krijgen en dat de verzekering voor verzending niet van mijn kant hoeft te komen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Edgenumber schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:00:
Word de lego.nl website via belgie gedaan of zo dat ze geen ideal hebben?
Volgens mij hebben ze al jaren geen iDeal bij Lego, misschien dat recentelijk toegevoegd is. Paypal zou wel moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Nee dat klopt dat ze het al jaren niet hebben. En om nu voor die twee bestellingen een paypal account aan te vragen vind ik vrij overbodig.

Maar ik vraag me af waarvoor, ideal is in nederland de normaalste zaak van de wereld. Het zal ze heust wel wat kosten. Maar hoeveel moet al dat gedoe met de facturen ze wel niet kosten.

Zouden ze ook nog ponskaarten gebruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:21:
Bedankt voor de antwoorden, dan gaan we dus online shoppen i.p.v fysieke store.
Vandaag de space shuttle in de Lego winkel in Utrecht opgehaald. Daar stonden er genoeg, en geen beschadigingen op de doos. Dus ik zou gewoon bellen, afspraak maken en er eentje apart laten leggen. Ze hadden er meer dan er mensen vandaag naar binnen mochten :)

Oh en ik kreeg in totaal vier kleine setjes gratis mee dus die kleine van mij kan ik de komende weken elke keer blij maken met een klein setje :)

[ Voor 14% gewijzigd door bolleh op 01-04-2021 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 07:00
bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]

Vandaag de space shuttle in de Lego winkel in Utrecht opgehaald. Daar stonden er genoeg, en geen beschadigingen op de doos. Dus ik zou gewoon bellen, afspraak maken en er eentje apart laten leggen. Ze hadden er meer dan er mensen vandaag naar binnen mochten :)

Oh en ik kreeg in totaal vier kleine setjes gratis mee dus die kleine van mij kan ik de komende weken elke keer blij maken met een klein setje :)
Viel mij ook al op toen ik vlak voor sluitingstijd langs liep. Is de set te duur of is maar een select groepje geïnteresseerd?

Vier setjes, mogen wij weten welke? Was al aan het twijfelen om hem net mee te nemen maar zit in een verbouwing en dacht hem nog even uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Dagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]

Viel mij ook al op toen ik vlak voor sluitingstijd langs liep. Is de set te duur of is maar een select groepje geïnteresseerd?

Vier setjes, mogen wij weten welke? Was al aan het twijfelen om hem net mee te nemen maar zit in een verbouwing en dacht hem nog even uit te stellen.
Geen GWP . En dat willen de meeste graag erbij maar dat is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Is er een manier om en melding te krijgen als er nieuwe vip items te koop zijn?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bolleh
Dagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]

De volgende sets kreeg ik mee, let wel dat ik ook nog een kleine Mickey Mouse set had gekocht, die kleine is gek op drie dingen: Lego, treinen en Mickey Mouse ;) dus ik weet niet waar ik de extra sets allemaal voor kreeg.

30579 Klein setje, bloem of paashaas achting ding
40450 Amelia Earhart Tribute
40416 iets met winter
40449 Paas setje

Inmiddels staat de Hubble gebroederlijk naast de maanlander. Hier was t mij voornamelijk om te doen. De space shuttle is te groot voor de woonkamer en gaat lekker bij die kleine op z’n kamer. Wie weet inspireert het hem allemaal voor op latere leeftijd als ie een carrière keuze moet maken ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNpK8LW-d9W6DjVhm4nmCaIItDA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OoLQPBELMQSQVfet3tvDwnjb.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 19:15
bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:18:
Wie weet inspireert het hem allemaal voor op latere leeftijd als ie een carrière keuze moet maken ;)
Even later vindt Bolleh de Space Shuttle gedemonteerd op de grond en omgebouwd tot iets nieuws: Papa, ik wil Lego ontwerper worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:29
[...]
Benieuwd of er ik dan twee krijg. Ik heb de Imperial Probe ook nog in de bestelling staan. Mocht ik er twee krijgen, laat ik het hier wel ff weten (mocht er iemand interesse hebben).

Space Shuttle ging erg soepel. Besteld even na 12 volgens mij.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:18:
[...]

De volgende sets kreeg ik mee, let wel dat ik ook nog een kleine Mickey Mouse set had gekocht, die kleine is gek op drie dingen: Lego, treinen en Mickey Mouse ;) dus ik weet niet waar ik de extra sets allemaal voor kreeg.

30579 Klein setje, bloem of paashaas achting ding
40450 Amelia Earhart Tribute
40416 iets met winter
40449 Paas setje

Inmiddels staat de Hubble gebroederlijk naast de maanlander. Hier was t mij voornamelijk om te doen. De space shuttle is te groot voor de woonkamer en gaat lekker bij die kleine op z’n kamer. Wie weet inspireert het hem allemaal voor op latere leeftijd als ie een carrière keuze moet maken ;)

[Afbeelding]
Dank, morgen toch even langs.

De Hubble is toch wel echt groot als reminder zo naast de Lunar Module op een grotere schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Dagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:22:
[...]

Dank, morgen toch even langs.

De Hubble is toch wel echt groot als reminder zo naast de Lunar Module op een grotere schaal.
Vergis je niet, de Hubble lijkt op kleinere schaal dan de Apollo lander. Die laatste is volgens Wikipedia 9 meter breed, terwijl Hubble 13 meter lang zou zijn, terwijl de lengte van Hubble overeenkomt met de breedte van de lander. Maar ondanks verschillende schaal groottes vind ik ze heel erg gaaf bij elkaar staan :)

Sowieso was de maanlander de enige die ik echt graag als display model beneden zou willen staan. En ook de eerste waarbij vrouwlief geen weerwoord had want die kan hem ook wel waarderen :)
AppieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:22:
[...]

Even later vindt Bolleh de Space Shuttle gedemonteerd op de grond en omgebouwd tot iets nieuws: Papa, ik wil Lego ontwerper worden! :)
Ach zolang hij iets vind waar ie gelukkig van wordt heeft ie mijn zegen. Wat betreft het slopen van Lego modellen.. ik heb moeten leren om dat los te laten met een kind van 4 ;)

Dat gezegd hebbende gaat die space shuttle lekker boven op z’n kast waar ie toch niet bij kan. Moet wel enige mystiek hebben natuurlijk :+

[ Voor 27% gewijzigd door bolleh op 01-04-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
@bolleh Dat was ook mijn eerste gedachte, ze staan erg goed zo samen en ga het bij mij thuis ook zo plaatsen vermoed ik. Ik weet dat de verhouding niet klopt en dat de 9,4m inclusief landingsgestel is voor de Lunar waardoor mij de grootte bij de Hubble van 13,2m extra opvalt.

Hoe groot is de Lego Hubble eigenlijk? Bedenk mij nu pas dat de Discovery ruim vier keer zo groot is als de Hubble en dat daar qua verhouding het bij Lego vermoedelijk anders is. De Discovery (56,1m vs 5) lijkt aardig in verhouding bij Lego met de Apollo V (110,6m vs 100cm) waar de Lunar een enorm verschil is tussen die bij de Apollo V zit en de grotere versie.

[ Voor 39% gewijzigd door Dagg op 01-04-2021 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKrie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 09:20
water_escape schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Dat is precies hoe ik het doen.
In een list gezet, en daarna buy All .

Kan ik in studio ook een partlist uitdraaien? Kan ik die vergelijken met wat hij naar BrickLink stuurt
Als je het wilt vergelijken dan kun je de wanted list op Bricklink vergelijken met studio, dat zou wel overeen moeten komen.
Verder van studio geen verstand, kan je daar niet helpen, misschien op het studio dedicated forum op Bricklink iets over te vinden of vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]

Die wil ik ook nog hebben, dan kan deze de opblaas-space-shuttle die nu op mijn burea staat vervangen :+
Ironisch genoeg heb ik deze wel bij het Space Center Houston gekocht als een herinnering die makkelijk in de koffer kon.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb mezelf ook wat doosjes gegund 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-voxjZxg72na83Uig-atmbctOk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nkyN3nXfetsEqbR7jiRYUXr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-kk0JF7ihkjzyGLynXPw4vXveY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nr4Qn8viPymdQo2stKmjorVU.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 04:13
Edgenumber schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:06:
Nee dat klopt dat ze het al jaren niet hebben. En om nu voor die twee bestellingen een paypal account aan te vragen vind ik vrij overbodig.

Maar ik vraag me af waarvoor, ideal is in nederland de normaalste zaak van de wereld. Het zal ze heust wel wat kosten. Maar hoeveel moet al dat gedoe met de facturen ze wel niet kosten.

Zouden ze ook nog ponskaarten gebruiken? :+
Het is een pan Europese webshop, enkel de prijzen en taal zijn aangepast naar het land, de betaalmethoden zijn overal hetzelfde, iDEAL zal daarom zeer waarschijnlijk nooit worden toegevoegd.

Maar wat is er mis met PayPal? Daarmee ben je als consument tegenover IDEAL beter beschermd, mocht er iets mis gaan bij de bestelling. LEGO S@H laat je overigens achteraf betalen wanneer je met enige regelmaat wat besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:23:
Benieuwd of er ik dan twee krijg. Ik heb de Imperial Probe ook nog in de bestelling staan.
Als het op je bestelling staat dan krijg je het (meestal dan toch, heb laatst iets besteld en bleek toen toch uitverkocht). Maar als er geen GWP op je bestelling staat krijg je die niet spontaan alsnog. Tenminste, dat zou niet zo moeten zijn. Het is niet alsof iemand in het magazijn pas gaat bekijken of de bestelling die ze inpakken iets extra's zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Ik had 1,5 week geleden wat besteld en gisteren de shuttle. Dus bij de bestelling van 1,5 geleden zat zo'n wortelhuisje en die werd ook bij de bestelling van de shuttle toegevoegd.

Maar ik kreeg gisteren een mail dat mijn bestelling was aangepast en ze het wortelhuisje hadden weggehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQvG3YN9aMSvJ2n-VvRPfkiEnuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGIMgMyb3sTI7jUshhfer8Hg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Edgenumber schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 06:52:
Ik had 1,5 week geleden wat besteld en gisteren de shuttle. Dus bij de bestelling van 1,5 geleden zat zo'n wortelhuisje en die werd ook bij de bestelling van de shuttle toegevoegd.

Maar ik kreeg gisteren een mail dat mijn bestelling was aangepast en ze het wortelhuisje hadden weggehaald.

[Afbeelding]
Als je de limiet (van 1 neem ik aan) niet hebt overschreden dan zou ik gewoon even telefonisch contact opnemen met de LEGO klantenservice als ik jou was. Als dit echter een 2e bestelling was met daarbij deze GWP, dan laat maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
Nou wat ik apart vind is dat dit achteraf gecorrigeerd word ipv aan de voorkant.

Ik ben ingelogd dus ze weten wie ik ben en wat ik heb besteld. Dus ik vind het apart dat de site dan toch een 2e GWP toebedeeld. En dat dit achteraf dan gecorrigeerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Edgenumber schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 06:52:

[Afbeelding]
had ook 1.5 week geleden een bestelling geplaats (treehouse) en kreeg het wortelhuisje erbij, gisteren de spaceshuttle besteld en ook daar zit in de bestelling een wortelhuisje, deze wordt vandaag geleverd. Overigens gaat de bestelling denk ik weer retour, had wilde graag de exclusive erbij maar die is er nu niet en de kans is groot dat ik deze ga missen omdat ik het tijdstip niet weet waarop deze online komt.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
rammes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:29:
[...]

had ook 1.5 week geleden een bestelling geplaats (treehouse) en kreeg het wortelhuisje erbij, gisteren de spaceshuttle besteld en ook daar zit in de bestelling een wortelhuisje, deze wordt vandaag geleverd. Overigens gaat de bestelling denk ik weer retour, had wilde graag de exclusive erbij maar die is er nu niet en de kans is groot dat ik deze ga missen omdat ik het tijdstip niet weet waarop deze online komt.
Wist je dan nog niet van het bestaan van die exclusive af toen je de bestelling plaatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
rammes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:29:
[...]

Komt bij jou de spaceshuttle vandaag al?
Ik had 00:45 besteld, en de status is nog "in magazijn"

Lucky you!

(Of je had misschien extra betaald voor snelle levering)
Pagina: 1 ... 70 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .