Ah, ik zie nu bij mijn Diner set hetzelfde. Daar was het mij niet opgevallen.
Dat het nu opvalt zal wel door het donkergroen komen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ah, ik zie nu bij mijn Diner set hetzelfde. Daar was het mij niet opgevallen.
Dat zou wel een bummer zijn. Als ze hem maar wel beschikbaar maken om eventueel ook met een andere set te bestellen. Dan hoef ik in ieder geval niet te wachten met het bestellen van de Discovery. Kans is groot dat die na de launch ook weken niet meer verkrijgbaar is.JeroenE schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:27:
@Edgenumber Zoals het daar staat wordt de lancering van de probe uitgesteld en kan je dus ook niet bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door SunnieNL op 31-03-2021 20:34 ]
Daily driver; MB R171 SLK280
Goeiehimlims_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:41:
[...]
geimporteerd naar bestaande 'default' list?
Water-Escape
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Dat is precies hoe ik het doen.BasKrie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:10:
[...]
Vermoedelijk een store er tussen zitten die een paar items in bulk verkoopt.
Die items zijn dan per stuk wel goedkoper, maar koop je meer dan nodig is en ben je toch duurder uit.
Als je alles in 1 wantedd list zet en dan via buy all gaat kijken heb je wat meer sturing daarop en kun je dit volgens mij specifiek uitsluiten.
Water-Escape
Jep, vanaf 0.45 stond ie live, meteen besteldcordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:51:
De Spaceshuttle is reeds te bestellen. Ik had niet genoeg punten voor de eventuele probe, maar wel het wortelhuisje erbij.
Hier m'n tweede, na rond kerst die dinosaurus skeletten besteld te hebben om te kijken of ik het wat vond...Flabsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:50:
Zat te wachten tot 01:00 voor de Space Shuttle, vernieuwde de pagina en zag dat ik nu al kon kopen. Toch maar direct de bestelling geplaatst
Ben benieuwd, dit wordt m'n eerste Lego set in jaren!
Maar de probe is uberhaubt nog niet te krijgen, right? Ik kan hem niet vinden en in de discussie eerder bleek dat ie uitgesteld is.cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:51:
De Spaceshuttle is reeds te bestellen. Ik had niet genoeg punten voor de eventuele probe, maar wel het wortelhuisje erbij.
[ Voor 5% gewijzigd door wlchris op 01-04-2021 01:00 ]
Dat kan even duren.cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:01:
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en ik m'n account zie ik de bestelling ook (nog) niet terug. Kan dit even duren of is er dan iets mis? Het bedrag is wel gereserveerd van m'n creditcard.
Komt goed, had na 8 minuten mail.cordonbleu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:01:
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en ik m'n account zie ik de bestelling ook (nog) niet terug. Kan dit even duren of is er dan iets mis? Het bedrag is wel gereserveerd van m'n creditcard.
Ik had om 0:50 besteld en nog geen mail en niet in account terug te vinden.
1 voor de handel, kom je wel vanaf. ;-)SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:07:
Helaas 404 error na de betaling... ben beetje bang dat ik er twee krijg als ik het nog eens probeer.
Nope, die lijkt er inderdaad (zoals de geruchten al suggereerden) niet te zijn.Freez schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:08:
Heeft iemand wel de Ulysses ruimtesonde kunnen vinden/selecten in op de VIP pagina?
Helaas, dan was mijn vermoeden toch juist, dan maar gaan slapenHelsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:09:
[...]
Nope, die lijkt er inderdaad (zoals de geruchten al suggereerden) niet te zijn.
Intentionally left blank
Hij is er bij reload doorheen gegaan met zelfde ordernummer.
Deed ik wel.. had hem 8 voor al in het mandje, maar ik had toch hoop dat de vip bonus nog zou unlocked om 0100 dus hield ik ff de bestelling op tot die tijd, waarna inderdaad de boel instortte.Helsie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:13:
Blijft bizar hoe weinigen dus net voor 1u proberen (geen enkele site vertraging merkbaar) en om stipt 1u dondert de site qua performance vrijwel in elkaar. Ongeduldig F5'en hielp dus, in dit geval. :-)
Ik had de bestelling al rondgemaakt, hield de optie open om er eventueel nog 1 te bestellen als de reward onverhoopt alsnog zou komen. Maar helaas dus. ;-)SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:15:
[...]
Deed ik wel.. had hem 8 voor al in het mandje, maar ik had toch hoop dat de vip bonus nog zou unlocked om 0100 dus hield ik ff de bestelling op tot die tijd, waarna inderdaad de boel instortte.
Ik zou het doen!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenE op 01-04-2021 05:31 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 01-04-2021 08:43 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ook niet en denk veel met ons aangezien de set nog steeds leverbaar is.Kapoen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:38:
Ik heb ook besloten om nog te wachten met de aankoop van de shuttle.
Zonder bijgevoegde GWP in welke vorm dan ook (Pasen/Probe/...) zie ik niet de noodzaak om een 'day 1 purchase' te doen.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 9% gewijzigd door Vitruvius op 01-04-2021 09:11 ]
In Nederland krijg je de Pasen GWP nog steeds bij bestellingen erbij (mits je aan het bedrag komt natuurlijk). Is dat in België anders?Kapoen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:38:
Zonder bijgevoegde GWP in welke vorm dan ook (Pasen/Probe/...) zie ik niet de noodzaak om een 'day 1 purchase' te doen.
Deze heb ik eerder besteld via de Lego webshop. De doos zelf was ingepakt in een extra kartonnen doos, waar de doos van de 71741 precies in past. Daarom heen zat nog eens de standaard verzend doos.Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:11:
Iemand ervaring met de City Gardens 71741 levering door Lego zelf? Stond gister in de Lego Store in Utrecht ten veel dozen hadden daar toch al zichtbaar schade. Vroeg me af hoe de ervaringen zijn met de levering door de online store? De DPD wil de zware dozen nog wel eens tillen aan de plastic straps van de doos, die dan lekker door snijdt in je doos.
Wellicht leveren ze hem in omdoos via de online store, zou al schelen.
Dat is bij mij iig niet het geval (Carrot house GWP / NL), zie iig alleen 'gratis verzending' als ik space shuttle erin gooi (vanochtend rond 06:30 geprobeerd)JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:19:
[...]
In Nederland krijg je de Pasen GWP nog steeds bij bestellingen erbij (mits je aan het bedrag komt natuurlijk). Is dat in België anders?
[ Voor 28% gewijzigd door yamAUchi op 01-04-2021 09:23 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Rond 8u30 heb ik bij wijze van test die shuttle in mijn mandje gelegd en er kwam geen andere GWP meer bij. Dus ik veronderstel dat de Paasactie GWPs uitgeput zijn (toch hier in België).JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:19:
[...]
In Nederland krijg je de Pasen GWP nog steeds bij bestellingen erbij (mits je aan het bedrag komt natuurlijk). Is dat in België anders?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenE op 01-04-2021 09:28 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
De eerste maanden wel inderdaad, maar bv de Nintendo en Krokodil trein kan je nu ook bij Intertoys kopen.JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:27:
@yamAUchi Toen ik het net (vlak voor het posten) probeerde kwamen er gewoon 2 items in mijn tas, maar nu niet meer inderdaad. Op mijn bestelling staat hij gelukkig wel (maar die heb ik vanochtend heel vroeg al gedaan).
Edit: Die exclusive sets zijn toch altijd enkel via Lego zelf te bestellen?
[ Voor 56% gewijzigd door Loader op 01-04-2021 10:59 ]
Aaand it's gone. Alweer uitverkocht.Loader schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:53:
LEGO VIP Collectible Coin Series (Classic Space verkrijgbaar)
Via VIP Beloningen voor 1150 punten.
[Afbeelding]
Vind hem zelf leuker dan de probe.. vooral de kenmerkende logo, voor de ouderen onder ons.
Nu al?
[ Voor 3% gewijzigd door Loader op 01-04-2021 11:06 ]
Holy crap nu al weer wegLoader schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:53:
LEGO VIP Collectible Coin Series (Classic Space verkrijgbaar)
Via VIP Beloningen voor 1150 punten.
[Afbeelding]
Vind hem zelf leuker dan de probe.. vooral de kenmerkende logo, voor de ouderen onder ons.
Die hadden ze dan toch gewoon vannacht al kunnen lanceren. Was wel zo netjes geweest voor de eerste bestellers.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ik vermoed dat de rest ergens op een boot in het Suez kanaal ligt ... ofzochrisO schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:17:
Dat zo'n VIP beloning zo snel is uitverkocht slaat toch helemaal nergens meer op...Lego moet wat gaan doen aan de voorraad van die beloningen...
Oh ja, alvast success met F5-en de komende tijd voor diegene die de Ulysses Space Probe willen hebben
Was ook de bedoeling geweest, heel Europa kon dat doe behalve Nederland en België. Waarom weet ik niet.SunnieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:18:
[...]
Die hadden ze dan toch gewoon vannacht al kunnen lanceren. Was wel zo netjes geweest voor de eerste bestellers.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Had je kunnen verwachten....JoeZuCK schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:27:
Wat die LEGO coin betreft:
https://link.marktplaats.nl/m1686821726
1 vip reward per bestelling (helaas)Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:10:
Ik heb nog net een munt kunnen bemachtigen, je krijgt dus een code, nu had ik ook nog een andere VIP code voor de octan munt. Weet iemand of je die kan combineren in 1 bestelling?
He jammer.. slimme marketing wel. En kan je de code toevallig overdragen of is ie account gebonden?
zijn niet account gebonden - kan je delen (heb er hier ook geplaatst toen ik dat nog niet wist van 1 per bestelling)Vitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:33:
[...]
He jammer.. slimme marketing wel. En kan je de code toevallig overdragen of is ie account gebonden?Bedankt voor alle vlotte antwoorden.
leuke foto's! busje ziet er zo wel gaaf uit (must resist)TheDeeGee schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:11:
Heb deze aanpassing al een jaar geleden gedaan, maar nooit foto's van gemaakt.
VW Camper heeft nu Amerikaanse bumpers in een chroom jasje, geeft hem een hele andere uitstraling i.p.v de witte bumpers.
Wilde eigenlijk vanaf het begin al grijze bumpers, maar die grote bogen aan de voorkant waren nooit in grijs beschikbaar, tot een jaar of 2 geleden ofzo.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
zit toch neits unieks in? wacht wel een aanbieding af, en bricklink die GWPQuattroNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:44:
Nou, die extra GWP probe bij de Space Shuttle...daar hadden ze er gewoon veel te weinig van (300 per regio).
Die wordt dus flink uitgesteld.
[YouTube: Huge LEGO Mistake LEGO Space Shuttle Discovery VIP Set DELAYED]
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Volgens mij hebben ze al jaren geen iDeal bij Lego, misschien dat recentelijk toegevoegd is. Paypal zou wel moeten werkenEdgenumber schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:00:
Word de lego.nl website via belgie gedaan of zo dat ze geen ideal hebben?
Vandaag de space shuttle in de Lego winkel in Utrecht opgehaald. Daar stonden er genoeg, en geen beschadigingen op de doos. Dus ik zou gewoon bellen, afspraak maken en er eentje apart laten leggen. Ze hadden er meer dan er mensen vandaag naar binnen mochtenVitruvius schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:21:
Bedankt voor de antwoorden, dan gaan we dus online shoppen i.p.v fysieke store.
[ Voor 14% gewijzigd door bolleh op 01-04-2021 18:11 ]
Viel mij ook al op toen ik vlak voor sluitingstijd langs liep. Is de set te duur of is maar een select groepje geïnteresseerd?bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]
Vandaag de space shuttle in de Lego winkel in Utrecht opgehaald. Daar stonden er genoeg, en geen beschadigingen op de doos. Dus ik zou gewoon bellen, afspraak maken en er eentje apart laten leggen. Ze hadden er meer dan er mensen vandaag naar binnen mochten
Oh en ik kreeg in totaal vier kleine setjes gratis mee dus die kleine van mij kan ik de komende weken elke keer blij maken met een klein setje
Geen GWP . En dat willen de meeste graag erbij maar dat is uitgesteld.Dagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]
Viel mij ook al op toen ik vlak voor sluitingstijd langs liep. Is de set te duur of is maar een select groepje geïnteresseerd?
Vier setjes, mogen wij weten welke? Was al aan het twijfelen om hem net mee te nemen maar zit in een verbouwing en dacht hem nog even uit te stellen.
Ik zou het doen!
De volgende sets kreeg ik mee, let wel dat ik ook nog een kleine Mickey Mouse set had gekocht, die kleine is gek op drie dingen: Lego, treinen en Mickey MouseDagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]
Viel mij ook al op toen ik vlak voor sluitingstijd langs liep. Is de set te duur of is maar een select groepje geïnteresseerd?
Vier setjes, mogen wij weten welke? Was al aan het twijfelen om hem net mee te nemen maar zit in een verbouwing en dacht hem nog even uit te stellen.
Even later vindt Bolleh de Space Shuttle gedemonteerd op de grond en omgebouwd tot iets nieuws: Papa, ik wil Lego ontwerper worden!bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:18:
Wie weet inspireert het hem allemaal voor op latere leeftijd als ie een carrière keuze moet maken
Benieuwd of er ik dan twee krijg. Ik heb de Imperial Probe ook nog in de bestelling staan. Mocht ik er twee krijgen, laat ik het hier wel ff weten (mocht er iemand interesse hebben).JeroenE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:19:
[...]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dank, morgen toch even langs.bolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:18:
[...]
De volgende sets kreeg ik mee, let wel dat ik ook nog een kleine Mickey Mouse set had gekocht, die kleine is gek op drie dingen: Lego, treinen en Mickey Mousedus ik weet niet waar ik de extra sets allemaal voor kreeg.
30579 Klein setje, bloem of paashaas achting ding
40450 Amelia Earhart Tribute
40416 iets met winter
40449 Paas setje
Inmiddels staat de Hubble gebroederlijk naast de maanlander. Hier was t mij voornamelijk om te doen. De space shuttle is te groot voor de woonkamer en gaat lekker bij die kleine op z’n kamer. Wie weet inspireert het hem allemaal voor op latere leeftijd als ie een carrière keuze moet maken
[Afbeelding]
Vergis je niet, de Hubble lijkt op kleinere schaal dan de Apollo lander. Die laatste is volgens Wikipedia 9 meter breed, terwijl Hubble 13 meter lang zou zijn, terwijl de lengte van Hubble overeenkomt met de breedte van de lander. Maar ondanks verschillende schaal groottes vind ik ze heel erg gaaf bij elkaar staanDagg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:22:
[...]
Dank, morgen toch even langs.
De Hubble is toch wel echt groot als reminder zo naast de Lunar Module op een grotere schaal.
Ach zolang hij iets vind waar ie gelukkig van wordt heeft ie mijn zegen. Wat betreft het slopen van Lego modellen.. ik heb moeten leren om dat los te laten met een kind van 4AppieNL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:22:
[...]
Even later vindt Bolleh de Space Shuttle gedemonteerd op de grond en omgebouwd tot iets nieuws: Papa, ik wil Lego ontwerper worden!
[ Voor 27% gewijzigd door bolleh op 01-04-2021 20:57 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Dagg op 01-04-2021 21:30 ]
Als je het wilt vergelijken dan kun je de wanted list op Bricklink vergelijken met studio, dat zou wel overeen moeten komen.water_escape schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:01:
[...]
Dat is precies hoe ik het doen.
In een list gezet, en daarna buy All .
Kan ik in studio ook een partlist uitdraaien? Kan ik die vergelijken met wat hij naar BrickLink stuurt
Die wil ik ook nog hebben, dan kan deze de opblaas-space-shuttle die nu op mijn burea staat vervangenbolleh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]
Vandaag de space shuttle in de Lego winkel in Utrecht opgehaald. Daar stonden er genoeg, en geen beschadigingen op de doos. Dus ik zou gewoon bellen, afspraak maken en er eentje apart laten leggen. Ze hadden er meer dan er mensen vandaag naar binnen mochten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is een pan Europese webshop, enkel de prijzen en taal zijn aangepast naar het land, de betaalmethoden zijn overal hetzelfde, iDEAL zal daarom zeer waarschijnlijk nooit worden toegevoegd.Edgenumber schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:06:
Nee dat klopt dat ze het al jaren niet hebben. En om nu voor die twee bestellingen een paypal account aan te vragen vind ik vrij overbodig.
Maar ik vraag me af waarvoor, ideal is in nederland de normaalste zaak van de wereld. Het zal ze heust wel wat kosten. Maar hoeveel moet al dat gedoe met de facturen ze wel niet kosten.
Zouden ze ook nog ponskaarten gebruiken?
Als het op je bestelling staat dan krijg je het (meestal dan toch, heb laatst iets besteld en bleek toen toch uitverkocht). Maar als er geen GWP op je bestelling staat krijg je die niet spontaan alsnog. Tenminste, dat zou niet zo moeten zijn. Het is niet alsof iemand in het magazijn pas gaat bekijken of de bestelling die ze inpakken iets extra's zou moeten krijgen.loekf2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:23:
Benieuwd of er ik dan twee krijg. Ik heb de Imperial Probe ook nog in de bestelling staan.
Als je de limiet (van 1 neem ik aan) niet hebt overschreden dan zou ik gewoon even telefonisch contact opnemen met de LEGO klantenservice als ik jou was. Als dit echter een 2e bestelling was met daarbij deze GWP, dan laat maar.Edgenumber schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 06:52:
Ik had 1,5 week geleden wat besteld en gisteren de shuttle. Dus bij de bestelling van 1,5 geleden zat zo'n wortelhuisje en die werd ook bij de bestelling van de shuttle toegevoegd.
Maar ik kreeg gisteren een mail dat mijn bestelling was aangepast en ze het wortelhuisje hadden weggehaald.
[Afbeelding]
had ook 1.5 week geleden een bestelling geplaats (treehouse) en kreeg het wortelhuisje erbij, gisteren de spaceshuttle besteld en ook daar zit in de bestelling een wortelhuisje, deze wordt vandaag geleverd. Overigens gaat de bestelling denk ik weer retour, had wilde graag de exclusive erbij maar die is er nu niet en de kans is groot dat ik deze ga missen omdat ik het tijdstip niet weet waarop deze online komt.Edgenumber schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 06:52:
Ik had 1,5 week geleden wat besteld en gisteren de shuttle. Dus bij de bestelling van 1,5 geleden zat zo'n wortelhuisje en die werd ook bij de bestelling van de shuttle toegevoegd.
Maar ik kreeg gisteren een mail dat mijn bestelling was aangepast en ze het wortelhuisje hadden weggehaald.
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Wist je dan nog niet van het bestaan van die exclusive af toen je de bestelling plaatste?rammes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:29:
[...]
had ook 1.5 week geleden een bestelling geplaats (treehouse) en kreeg het wortelhuisje erbij, gisteren de spaceshuttle besteld en ook daar zit in de bestelling een wortelhuisje, deze wordt vandaag geleverd. Overigens gaat de bestelling denk ik weer retour, had wilde graag de exclusive erbij maar die is er nu niet en de kans is groot dat ik deze ga missen omdat ik het tijdstip niet weet waarop deze online komt.
Komt bij jou de spaceshuttle vandaag al?rammes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:29:
[...]
had ook 1.5 week geleden een bestelling geplaats (treehouse) en kreeg het wortelhuisje erbij, gisteren de spaceshuttle besteld en ook daar zit in de bestelling een wortelhuisje, deze wordt vandaag geleverd. Overigens gaat de bestelling denk ik weer retour, had wilde graag de exclusive erbij maar die is er nu niet en de kans is groot dat ik deze ga missen omdat ik het tijdstip niet weet waarop deze online komt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq