Ja, dat herken ik wel. Bij ons liggen zulke spullen ook overal en nergens. Natuurlijk doet zij (of speelkameraadjes) dat allemaal zelf, maar wel lastig als ze iets niet kan vinden en niet meer weet waar het is.
* JeroenE zegt in zich zelf "het is een fase, het is een fase"Er zijn verschillende restyles geweest, mijn dochter vertelde dat de laatste serie de armen ook heel anders in elkaar zitten.. je kan de sockets niet meer zien als je in de binnenkant kijkt..
Dat zou kunnen, zo goed heb ik er niet op gelet. Misschien heb ik de vorige versie ook niet, dat kan ook.
Het irritantste verschil vind ik de andere formaten een aanhechtingspunten van de handen en benen. Een doll past niet in een auto voor ene minifig en andersom. Nouja, het past misschien wel, maar het blijft niet handig zitten. Dat vind ik trouwens toch al vaak bij die dolls. Tenzij het er heel specifiek voor is gemaakt met de
93095 blijven ze nergens goed op zitten. Bij een minifig lukt dat wel als je maar ergens een stud (meestal 2 natuurlijk) hebt.
Ook was er woke gezeur over de etnische achtergrond van de poppetjes en proberen ze het meer inclusive te maken..
Tja, dat is lastig. Als alles een standaard kleur heeft die niemand heeft dan hoeft het voor mij niet. Maar als je wel poppetjes maakt met een bepaalde huidskleur dan vind ik wel dat je die dan ook in meerdere varianten moet maken en niet alleen toevallig de meest voorkomende huidskleur uit West-Europa.
Ja, ik ben mijn baas eeuwig dankbaar dat ik dat nog niet krijg
Als je op de
Unity pagin op de blauwe button "get started" klikt, komt een pop-up met deze tekst:
Terms
By downloading Unity, I confirm that I am eligible to use Unity Personal or Student Plan per the Terms of Service, as I or my company meet the following criteria:
Do not make more than $100k in annual gross revenues, regardless of whether Unity Personal is being used for commercial purposes, or for an internal project or prototyping.
Have not raised funds in excess of $100K.
Not currently using Unity Plus or Pro Plans.
Have read and acknowledged Unity’s Privacy Policy
Het is me trouwens onduidelijk of je dan wel mee mag doen als je meer verdient, maar dan niet met de "Unity Personal of Student Plan" versie maar met een betaalde versie ofzoiets. Misschien mag dat wel en is het dus helemaal geen hobbel. Even mijn baas bellen!