Mijn "botanische" setjes die ik in elkaar heb gezet
:strip_exif()/f/image/0OiSObs6HUgnkzMj3iPe7e1P.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuke builds, maar ik ben niet echt te spreken over de scharnieren. Groot kan niet op 1 been staan zoals de foto op de doos (nou ja, allicht met de perfecte balans en er nooit langs lopen) en bij de piranha plant kan het hoofd recht omhoog (in balans) of rustend tegen de steel. Hoofd kantelen werkt wel prima. De steel kan eigenlijk maar in 2 posities, helemaal naar voren of naar achteren stand en bij naar voren merk je dat het potje bijna omvalt, ook niet ideaal.
Doet me beetje denken aan het originele scharnier bij het Wall-E hoofd. Ik ben nog even aan het brainstormen hoe ik dit ga fixen bij beide sets. Als ik het al ga fixen eigenlijk, want bij de piranha plant vind ik het niet zo erg, want die wilde ik zoals op de foto toch neerzetten, maar bij Groot jeukt de beperkte bewegingsvrijheid in de benen wel een beetje.
Ik heb ook het konijn van Dreamz in elkaar gezet (leuk hebbedingetje) en de scharnieren in de benen van die set zijn de betere (die ook gebruikt werden voor de Wall-E fix geloof ik).