Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 326 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.380.924 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Cergorach : de 19 oktober had ik wel gezien. Ging me meer om die 2-1-2024 wat genoemd werd; die in de order stond. Maar goed besteld betekent zover ik weet dat het wel geleverd gaat worden bij LEGO, dus ik zie het wel.

Op bais van een goede deal en FOMO overstag gegaan, maar nu ik de alternatieve builds van de pickup gezien heb, moet ik zeggen dat ik ook zonder een FOMO impuls tot koop was overgegaan. En nee, ik ga niet bij de Corvette kijken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaRoof
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-09 14:41
Gim schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:14:
[...]
Of kreeg je die datum ook pas een tijd erna?
Ik weet niet meer waar ik hem zag, volgens mij in de online orderbevestiging na het betalen, maar dit was het screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsD06_uZTRIZ1VQWhrt6ZSKTQ50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OYOO7QrrLbSnfaSAC9xAX4kc.png?f=user_large

Inmiddels zie ik nergens een datum meer.

EDIT: Productpagina zelf zegt nu ook weer "Worden binnen 60 dagen verzonden". Dat stond er ook toen ik hem bestelde.

[ Voor 15% gewijzigd door ThaRoof op 10-10-2023 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:35
Omdat @kaanmijo me pestte dat ik deze set nog stééds niet had, vond ik het vandaag* wel een mooie dag om hem te bestellen. Cadeautje voor mezelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gn_vdKGUIIMmIA07LZ9iG-z-AlA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/98IahxQa67g3WbbCJdCoDvV5.jpg?f=user_large

P.S. Waarom is die Pickup zo hot? Vind het een set van niks eigenlijk.

*Op dag van schrijven stond er een taartje naast mijn naam

[ Voor 10% gewijzigd door Cass Casey op 11-10-2023 18:32 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Cass Casey schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:42:
Omdat @kaanmijo me pestte dat ik deze set nog stééds niet had, vond ik het vandaag wel een mooie dag om hem te bestellen. Cadeautje voor mezelf.

[Afbeelding]

Paar GWP’s, dubbele punten, lage prijs, leuke build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Over de pick-up gesproken, wat vinden jullie van zogenaamde "side builds"?

En dan bedoel ik van die losse dingen die je overal bij kan bouwen, maar niet vast zitten aan het "hoofdmodel".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
@Karp
Ik vind side builds een beetje irritant met tentoonstellen, maar ik speel dan ook niet met een set zoals een kind dat wel zou doen. Vaak probeer ik de side build op de een of andere manier aan de main build te 'plakken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 21:08
Wilde met de Alpine winter set wachten tot de kerst GWP's, maar die kan ik beter los kopen als ik ze leuk ga vinden.

-3 GWP's gratis
-Dubbele punten
-Had nog een 40 euro voucher
-3% cashback

Ik durf bijna hardop te zeggen dat ik een complete doos aan LEGO bijna gratis heb. Zo voelt het nu althans... :')

Voor wie nog iets meer dan 4 euro tekort komt. Ik heb deze kleine set er bij gedaan. Komen altijd wel van pas voor wat details ergens. En anders een leuk kinder cadeautje.

https://www.lego.com/nl-n...use-stitch-on-patch-41963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27

Arno

PF5A

Omdat @kaanmijo me pestte dat ik deze set nog stééds niet had, vond ik het vandaag wel een mooie dag om hem te bestellen. Cadeautje voor mezelf.

[Afbeelding]
Leuke set en ik twijfel ook voor dat bedrag. Wel jammer dat je eigenlijk een deel van het terrein mist.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Mjah, een model staat je aan of niet :P Een auto met schijnbaar leuke bouwtechnieken/build, scherpe prijs, diverse alternatieve builds en als je al meerdere auto's hebt staan, dan kan deze er keurig bij; ook al is ie niet van een gelicenseerd automerk. En als anderen in het gezin hem óók leuk vinden, dan is het gedeeld plezier :)

Van elke set valt wel wat te zeggen; ook van de HP set.
Karp schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:53:
Over de pick-up gesproken, wat vinden jullie van zogenaamde "side builds"?

En dan bedoel ik van die losse dingen die je overal bij kan bouwen, maar niet vast zitten aan het "hoofdmodel".
Ik ben doorgaans niet zo'n voorstander van "los spul". Zeker als je de set dan ook nog opneemt in een of andere serie. Met Speed Champions heb (of had) je ook van die side-builds... mjah, ik wil gewoon de auto's naast elkaar al dan niet met coureur; de verdere side-builds maakt het vaak vooral rommelig.

Nu kun je met deze truck het spul geloof ik op de truck laden (of veel ervan), dus dan vormt het wel weer een geheel. Misschien vergelijkbaar met de Kever (spul op het dak) of de Mini (picknickspul in kofferbak?).

Met de Majestic Tiger heb ik de side build dan weer wel erbij staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Gim op 10-10-2023 13:48 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UivQ6EmAj9KTDfpuLjXyM0FbkyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWgsFkb9CpjVDYme8cmAhdsV.jpg?f=fotoalbum_large

De huidige elektricien is niet erg geschoold, einde van de straat zit zonder verlichting. En ook een boek lezen in de de boekenwinkel blijkt lastig. Enkele plekken is straat verlichting uitgevallen.

Sommige onderdelen wel verlichting, maar nog op verkeerde plek. totaal geen zin om de boel weer uit elkaar te halen :)

Wel weer een leermomentje; schijnbaar kan dit alles draaien via 1 gevoede usb kabel. Nog maar even verder frotten opzoek naar de kabelbreuk :+

//edit: 7x usb hub doorgelust
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83MT4fOzew87FQ8iN9pNacS_mWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oetYFYIXLmCxJ6LMsFVS0o2q.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels gaan er lampjes uit met de aan switch :? Mooi man dat aliexpress spul :P

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 10-10-2023 18:57 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
@himlims_

Met die dino op dat dak en de manier dat deze foto is genomen, doet dit mij dit opeens heel erg denken aan de originele Rampage World Tour :D

[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 10-10-2023 14:16 ]

hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ReVision. schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:15:
@himlims_

Met die dino op dat dak en de manier dat deze foto is genomen, doet dit mij dit opeens heel erg denken aan de originele Rampage World Tour :D
dino wordt beetje belaagd door wat holbewoners, die worden vervolgens achterna gezeten door john wick. langs de diner heb je iindiana jones staan, daarboven een nest met nageslacht van de grotere dino op parijs restaurantje :X

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chicken88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:13
ToolkiT schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:40:
Was deze al langsgekomen?
De kerk van Nijkerk in lego:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]
_/-\o_
Super nice inderdaad. 'k heb deze MOC onlangs in het echt gezien in de kerk.
(En de bouwer ook nog even kort gesproken. :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnUaKB9KuJjlud7t0wwHoSwe2VM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EF9bApWUFrTYYX3TKxgKUmnC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfL0EFsuMEQuFQUzXQICiWSbaPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/budmtlbKhtXxTsm7otWnhqox.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:11:
[Afbeelding]
De huidige elektricien is niet erg geschoold, einde van de straat zit zonder verlichting. En ook een boek lezen in de de boekenwinkel blijkt lastig. Enkele plekken is straat verlichting uitgevallen.
De bewoners/eigenaars van het ene pand kunnen gewoon de electriciteitsrekening niet betalen (of energienetwerk overbelast, waardoor ook straatverlichting eraan moest geloven).

De boekenwinkel kan meerdere oorzaken hebben. Als het avond is, dan is de winkel waarschijnlijk dicht. Personeelsbezetting is toch al een dingetje en verkopen zijn teruggelopen nadat de geelhoofdige inwoners van je stad massaal zijn overgestapt op het lezen vanaf een eBook brick. Er is gewoon geen koopavond... of de zaak is ondertussen al failliet :P

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ThaRoof
Gim schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:17:
[...]
En als anderen in het gezin hem óók leuk vinden, dan is het gedeeld plezier :)
Mijn vrouw stuurde zojuist de aanbieding door, dus heb haar hartelijk bedankt voor de link en gezegd dat ik hem ging bestellen.
Dit alles was wel 6 uur nadat ik de order had geplaatst. Maar dat hoeft zij niet te weten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:57
Danielson schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:40:
Het Lego Classic Space minifigures virus is hier ook toegeslagen, iemand nog tips om de groene (idea007) voor een leuke prijs te bemachtigen buitenom Bricklink? :)
Hmmm... De goedkoopste nieuwe die ik heb kunnen vinden is 24 euro, daar komt nog 5 euro verzendkosten bij... FOMO... Helpen jullie me over de streep? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frank_79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07 17:49
ToolkiT schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:02:
https://www.lego.com/en-u...o-foundation-donation-mri
lego heeft een initatief waar ze lego versies van MRI scanners aan ziekenhuizen geven om zo uit te leggen wat er gebeurt :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beetje off-topic, maar toch. Zojuist in het St. Antonius Ziekenhuis in Utrecht geweest met mijn dochter van 7. Ze had een MRI-onderzoek. Ze vond het nogal spannend (alhoewel de derde keer al) en toen kwam deze set te voorschijn. De spanning was daardoor zeker niet weg, maar het hielp qua begrip wel echt.

Durfde dan ook maar geen bod te doen voor de eigen collectie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36

QuattroNL

It is I.

Danielson schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Hmmm... De goedkoopste nieuwe die ik heb kunnen vinden is 24 euro, daar komt nog 5 euro verzendkosten bij... FOMO... Helpen jullie me over de streep? ;)
Ach, als je (men) de oranje en paarse als complete minifig wil kopen kost je dat ook zo'n 20-25,-
Je kan voorstellen om 'm in een bubbeltjesenvelop te versturen. Kost je dan maar 2,-
Anders de Exosuit-set proberen te kopen, er 1 uit halen (er zitten 2 groene figs in) en 'm dan weer doorverkopen met minder dan 25,- verlies. Is een gok (want iedereen wil die set voor de groene minifig).

Maarja, wat heeft men er voor over? Sommigen gaan best ver, anderen vinden 25,- voor 1 minifig belachelijk.

Ik ben nu de paarse in losse onderdelen aan het verzamelen. Dat gaat best voorspoedig.
Die oranje wordt lastiger om dat op die manier te doen... Dan maar het boek waarin ie zat goedkoop proberen te scoren.

[ Voor 11% gewijzigd door QuattroNL op 10-10-2023 16:29 ]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
[...]

Kijk of de shop nog iets leuks heeft, want dan vallen de verzendkosten per product goedkoper uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:20

L23

[...]

Ik kan je ook van de FOMO afhelpen. De groene heeft geen echte classic space helm ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karp
Frank_79 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:27:
[...]

Beetje off-topic, maar toch. Zojuist in het St. Antonius Ziekenhuis in Utrecht geweest met mijn dochter van 7. Ze had een MRI-onderzoek. Ze vond het nogal spannend (alhoewel de derde keer al) en toen kwam deze set te voorschijn. De spanning was daardoor zeker niet weg, maar het hielp qua begrip wel echt.

Durfde dan ook maar geen bod te doen voor de eigen collectie :/
Mocht jij/zij het fijn vinden om met iemand over mri's te praten, laat maar weten. Ik heb praktisch een strippenkaart voor die dingen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qio-FXAcs5xlXhwrwULaRz8VfQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paLCi4iJgh0da2XqZVbLTxlu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kixy-dkov8f_DcAoE_FPh_4i8YA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5CNLhqk12RELQRoKMwO8wzmA.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk eens wat er binnenvloog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Koop eens een kleine set joh, je het helemaal geen ruimte meer :+

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20
Hulp gezocht / Stud.io

Enige tijd geleden is er met hulp ons huis nagemaakt in studio. Helaas is het nog niet helemaal af. Door omstandigheden kunnen de vorige helpers de laatste stappen niet afmaken. Ik ben ze wel enorm dankbaar voor de hulp en de input (@Sato _/-\o_ ).

Er is een eigen topic over, dus heb jij ervaring in Studio en heb je zin en tijd om te helpen zie ik graag daar of prive een reactie tegemoet d:)b :9B . Het idee is om dit als cadeau aan mijn vrouw te geven in het voorjaar.

Water-Escape

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• L23

L23

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:04
Het ziet er schattig uit. Moet erg aan Fabuland denken. Ik zie me overigens deze sets niet voor mezelf kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Laat maar. Opeens is mijn vorige bericht er weer…

[ Voor 96% gewijzigd door meesje op 10-10-2023 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23

L23

meesje schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:34:
[...]

Het ziet er schattig uit. Moet erg aan Fabuland denken. Ik zie me overigens deze sets niet voor mezelf kopen.
Ik had dit vorige week ook, Ik plaatste toen ook een reactie die een tijdje niet zichtbaar was. Bijzonder... Ik zag nu wel dat je op mijn bericht had gereageerd, maar kon het niet terug vinden.

Ziet er idd schattig uit. Maar ook geen sets die ik voor mezelf ga kopen. Ik heb vandaag de 21338 A-frame boshut besteld, dat is meer mijn ding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:27
Leuke game om te spelen. Denk niet dat ik de sets ga kopen, maar herken er wel veel in.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

L23 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:31:
De Animal Crossing sets zijn bekend. Komen 1 maart 2024 beschikbaar.
vind het nogal een hoog happy tree friends gehalte hebben :X :+ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23

L23

himlims_ schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:33:
[...]

Nee, Fabuland :P Maar er is hier vast ook een bloederig tafereel van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
himlims_ schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:33:
[...]

Animal Crossing : the Halloween edition GWP volgend jaar? >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Ond
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-02 07:55

Ond

Ik kreeg de kinderpostzegel bestelling binnen net, zaten leuke kaartjes bij met oa de spacemen. Ook postzegels met minfigures overigens. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leJPnMWydFe5dph9WCq9rpzt-NM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvswD5Hz0PUh12nbhB6hT5cR.jpg?f=fotoalbum_large

kijk ook eens op mijn mp voor lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Ond schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:34:
Ik kreeg de kinderpostzegel bestelling binnen net, zaten leuke kaartjes bij met oa de spacemen. Ook postzegels met minfigures overigens. :)

[Afbeelding]
Collector items B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierovic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:09
Gisteren naar de Lego winkel gegaan in The Mall of the Netherlands om de Alpine Lodge te halen.
Voor die 100 euro kreeg ik de VIP Pack Halloween en het Piraten GWP.

Kids ook nog wat kleins mogen uitkiezen, dat was zo rond de 50 euro, vond het zonde om dat te laten, dus ook nog de Mercedes-AMG F1 W12 E Performance & Mercedes-AMG Project One Speedchampions pack gekocht.
En voor die 100 euro weer beide GWP gekregen en de dubbele punten natuurlijk!

Binnenkort beginnen voor het eerst dit jaar aan de Winter Village, heb ook Santa's Visit van vorig jaar laatst gekocht met korting van Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:06

Case_C

[Team Carrack]

iketot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:14:
Gisteren naar de Lego winkel gegaan in The Mall of the Netherlands om de Alpine Lodge te halen.

Kids ook nog wat kleins mogen uitkiezen, dat was zo rond de 50 euro, vond het zonde om dat te laten, dus ook nog de Mercedes-AMG F1 W12 E Performance & Mercedes-AMG Project One Speedchampions pack gekocht.

Binnenkort beginnen voor het eerst dit jaar aan de Winter Village, heb ook Santa's Visit van vorig jaar laatst gekocht met korting van Intertoys.
En op €130,- krijg je de heks er ook nog bij. 3xGWP dan.

Zit te kijken naar de Viking-village en de mars-rover... nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRoof
Case_C schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Die heks lijkt gevlogen te zijn. Online althans.
Hij verdween uit mijn winkelwagentje zojuist terwijl ik wel boven de €130,- zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Case_C schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Zit te kijken naar de Viking-village en de mars-rover... nog even kijken.
De heksen GWP is alleen online.
Vandaar dat ik de bestelling in 2-en had gesplitst zodat ik wel 2x Halloween en 2x Piraten zou krijgen.

Me totaal bedrag van de 2e order was net geen 100, deden ze niet moeilijk over trouwens, kreeg gewoon alles 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
ThaRoof schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:23:
[...]

Die heks lijkt gevlogen te zijn. Online althans.
Hij verdween uit mijn winkelwagentje zojuist terwijl ik wel boven de €130,- zat.
Ik krijg hem wel in mijn mandje als ik bv 2x de Alpine Lodge toevoeg. Misschien refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
iketot schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:14:

Netjes dat je in de winkel wel de piraten gwp er bij krijgt. Online lukt je dat niet bij een bedrag van 99,99 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iketot
meesje schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:31:
[...]

Netjes dat je in de winkel wel de piraten gwp er bij krijgt. Online lukt je dat niet bij een bedrag van 99,99 euro.
Sterker nog, de 2e keer 100 euro, was het bedrag 99,45 en toen zei hij, maak je niet druk, je krijgt ze gewoon. Gaan we niet moeilijk over doen. Ik zat al te kijken naar nog wat kleins (had al 3 van die Marvel minifig doosjes al erbij).

En trouwens, de 1e keer bij de Alpine, had ik contant 100 betaald, kreeg niet die ene cent terug, dus feitelijk had ik er gewoon recht op :+ :P

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• meesje
Deze is gaaf! 300 euro, 2540 steentjes. Hopelijk kan deze gemotoriseerd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIKGo86wAPuqZODpId2S_ouJiVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wCX7RvoAlZhtTH7qSZYfdisg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 11-10-2023 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymnia
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:32:

[Afbeelding]
forse prijs voor deze unit eigenlijk de Hogwarts trein (met licenties) zit op 10ct per part, eigenlijk hoop ik dat deze al gemotirizeerd komt maargoed. dromenland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
ymnia schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:23:
[...]

forse prijs voor deze unit eigenlijk de Hogwarts trein (met licenties) zit op 10ct per part, eigenlijk hoop ik dat deze al gemotirizeerd komt maargoed. dromenland.
Ik vind het in ieder geval top dat deze trein op standaard rails past. Maar zoals gebruikelijk bij Ideas sets lijkt ie totaal niet op de inzending. De locomotief lijkt eigenlijk best wel op de 75955 set…

[ Voor 15% gewijzigd door meesje op 11-10-2023 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
Ond schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:34:

[Afbeelding]
Whahaha! Wat cool! Toevallig had mijn vrouw ze ook besteld zonder mijn medeweten! Die kaart staat nu mooi bij mijn classic space collectie!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Danielson
Nou ik het toch over classic Space heb, via Marktplaats van Lego Drenthe de zwarte classic space minifigure gekocht, volgens de advertentie in uitmuntende staat en met het gouden logo in goede staat op de foto!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gHLNsuJksXa-z4w_mNkrEaZKTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cdh4usFn0u2QVgptfJNzteBi.jpg?f=user_large

Helaas ontving ik hem met lamme benen en een compleet vergaan logo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_hlhtEY5pV0K_Exg_rDuNpKeD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7z0EzBFmSCoomIP0EYgYXESV.jpg?f=fotoalbum_large

Contact opgenomen met Lego Drenthe, maar die moet niets weten van mijn klacht! Volgens hem was dit de minifigure van van de foto en moet ik niet zo klagen… Beetje jammer, wees gewaarschuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Danielson op 11-10-2023 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ond

Ond

[Afbeelding]
:9~ :9~ :9~ Ik dacht dat deze uitgesteld was. Wat een mooie trein zeg! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14

[Afbeelding]
Vind het persoonlijk een beetje een tegenvaller wanneer ik kijk naar het originele ontwerp.

Acties:
  • +51 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 16:37

D75

Nieuwe MOC gemaakt :The Persian City Market
Ik werd geinspireerd door aankoop van deze set https://brickset.com/sets/7571-1/The-Fight-for-the-Dagger

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpGuwIS8TFmu41pcjq0PT-h_Xr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5KwGZQJJ2LYMMJRdIFLRcywV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4aG65IdxJG5JyMElqluLt3TTAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqUcS6ijiA50GKhcbA7WFTjw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_s3WMfiHQRC5YDG7FYB4ymtAds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9iflso1L1CZcLpf0AnZKMCTO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wo73Vr4jgIEECqOznh6sQPsIW_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jtYRELZvlDocqZ00pfqWgKwP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIBbnGYbB0AYNkYcsNXRVSdAg5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOMstiruyB4hkfpT6fOA2GII.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xiGsm4XC2UkeOLgGx9SMEOj-R5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1j4xKNOx6T3Fg72LImy9LPgO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q37DXp0z4Q0kmuJttLiXop-Z_Cg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0qrYJfMzmo7TU892hUGNFPB.jpg?f=fotoalbum_large

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Danielson schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:06:
Nou ik het toch over classic Space heb, via Marktplaats van Lego Drenthe de zwarte classic space minifigure gekocht, volgens de advertentie in uitmuntende staat en met het gouden logo in goede staat op de foto!

[Afbeelding]

Helaas ontving ik hem met lamme benen en een compleet vergaan logo:

[Afbeelding]

Contact opgenomen met Lego Drenthe, maar die moet niets weten van mijn klacht! Volgens hem was dit de minifigure van van de foto en moet ik niet zo klagen… Beetje jammer, wees gewaarschuwd!
dan ben je eigenlijk afgezet.

als ik op de marktplaats advertentie kijk zie ik toch echt een andere minifig.
https://www.marktplaats.n...3-lego-classic-space-mini

[ Voor 8% gewijzigd door rammes op 11-10-2023 19:14 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:33
Heel erg mooi gemaakt! Dit nog even combineren met wat Indiana Jones minifigures en je hebt een klassieke scène nagebouwd.

Nu vraag ik liever niet naar de totale kosten van deze MOC omdat dat a niet zo netjes is maar b ook meer gaat zijn dan ik er waarschijnlijk voor over heb.. maar ben toch echt wel benieuwd want ik denk dat ik dit liever neer zet dan 1 van de Lego sets ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06:41
Danielson schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:06:

[Afbeelding]
Ook wel een beetje Rabo-scanner kwaliteit foto zeg... ik had om een betere foto gevraagd denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
RubjeMazter schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:27:
[...]

Ook wel een beetje Rabo-scanner kwaliteit foto zeg... ik had om een betere foto gevraagd denk ik.
De originele foto was beter, op die foto was het goud nog in goede conditie, voel me inderdaad wel afgezet! Ik ben soms te goed van vertrouwen… maar ik wilde jullie iig waarschuwen voor deze verkoper…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Danielson schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:41:
[...]

De originele foto was beter, op die foto was het goud nog in goede conditie, voel me inderdaad wel afgezet! Ik ben soms te goed van vertrouwen… maar ik wilde jullie iig waarschuwen voor deze verkoper…
Toevallig nog kopersbescherming gebruikt?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
rammes schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:55:
[...]

Toevallig nog kopersbescherming gebruikt?
Nee… ik ben soms te goed van vertrouwen! Heb mijn lesje weer geleerd!

Ik heb de staat nog bij hem gedubbelchecked! In uitmuntende conditie werd me verteld… |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Danielson schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:12:
[...]

Ik heb de staat nog bij hem gedubbelchecked! In uitmuntende conditie werd me verteld… |:(
ik wil er niet te lang op doorgaan, maar laat het er niet bij zitten. app bel mail.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mooi @D75 :)

Mag ik je uitdagen om het eerste level van de orginele Prince of Persia na te bouwen? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
The Eagle schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:18:

Mag ik je uitdagen om het eerste level van de orginele Prince of Persia na te bouwen? ;)
Jeugdsentiment _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNM59gQ2KxVYjJ4oR6ifqeqK9WM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/osOFqGV6jgcHQRIHuzscY1su.jpg?f=fotoalbum_large

Man wat zit deze toch goed in elkaar. Zowel de 'wave' zelf als de creatieve manier van opbouwen omlijsting. Misschien wel de mooiste set in de collectie hier tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 18:36

spok9

Groen...

Danielson schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:12:
[...]

Hoe heb je betaald? Misschien kan je via je bank geld terug eisen, dat is tegenwoordig relatief makkelijk.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
rammes schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:28:
[...]

ik wil er niet te lang op doorgaan, maar laat het er niet bij zitten. app bel mail.
Ik heb alleen zijn Marktplaats gegevens en daar reageert hij niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
spok9 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:54:
[...]

Hoe heb je betaald? Misschien kan je via je bank geld terug eisen, dat is tegenwoordig relatief makkelijk.
Via zo'n Marktplaats betaalverzoek, kan ik niet veel mee ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Danielson schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:23:
[...]

Je kan kijken of Marktplaats je wil helpen, die zien liever blije gebruikers en 18 euro is een klein bedrag om te vergoeden aan jou..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 21:03
NotSoSteady schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:25:
[...]

Vind het persoonlijk een beetje een tegenvaller wanneer ik kijk naar het originele ontwerp.
Ik vind het echt een enorme tegenvaller, was groot fan van het originele ontwerp. Dit heeft weinig meer van de sfeer die het origineel uitstraalt, erg jammer. Ik skip hem

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:35
The Eagle schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:18:

[off-topic]Waarom weet ik na al die jaren nog dat je kon opstarten met "prince megahit" om de cheats te kunnen gebruiken? Shift-K, Shift-W, etc. [/off-topic]

[ Voor 14% gewijzigd door Cass Casey op 12-10-2023 10:02 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 16:37

D75

la_fusion schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:25:
[...]

Heel erg mooi gemaakt! Dit nog even combineren met wat Indiana Jones minifigures en je hebt een klassieke scène nagebouwd.

Nu vraag ik liever niet naar de totale kosten van deze MOC omdat dat a niet zo netjes is maar b ook meer gaat zijn dan ik er waarschijnlijk voor over heb.. maar ben toch echt wel benieuwd want ik denk dat ik dit liever neer zet dan 1 van de Lego sets ;)
Als je goed kijkt zitten er behalve Indy die figuren al bij... inclusief de mand (en ook van Temple of Doom). Dus ik kan zo de scene maken.
Misschien idd een fotootje maken met de scene met de zwaardvechter en het pistool. Goed idee!

Geen idee wat dit zou kosten. Ik koop af en toe losse blokjes, maar bijna nooit speciaal voor een MOC.
Koop vooral kleuren die me bevallen, zoals dark tan plates voor ondergrond of olive green. Laatste tijd medium nougat voor gebouwen. Of als er bij PaB in de legostore leuke dingen zitten. Woon in Utrecht, dus loop regelmatig langs.

Ik heb een uitgebreide wanted lijst op bricklink met blokjes die ik denk ooit te gebruiken, die vul ik aan als er nieuwe uitkomen of als ik die zie in een set of zo. En als ik dan wat bestel, kijk ik of er bij die shop dingen van mijn wanted lijst zijn voor een goede prijs en dan bestel ik die mee in aantallen van 20-30 of zo.

Ondertussen dus al veel lego. :) Vaak hangt het design ook af van wat ik beschikbaar heb in die kleur. Zoals deze MOC, wat ik in tan had, bepaalde de versieringen aan de toren en het gebouw etc.

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 18:36

spok9

Groen...

Danielson schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:23:
[...]

Volgens mij kan je dat via je eigen bank terugvorderen.

Dit is een goede start: https://help.marktplaats....geld-terug-bij-oplichting

Daarnaast kan je de gebruiker rapporteren. Het is belangrijk marktplaats te laten weten dat je niet het product hebt ontvangen zoals omschreven.

Ik ben momenteel voor werk in Athene, en kijk eens wat ik tijdens een middagje vrije tijd in het Acropolis museum tegenkwam!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSa-pUwHdP4YGPOGGDuZkmvr3EA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhCgt1Qe70zEKSupvSiEwmoh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJ7MVdSDkwwxvPKoYJ7h7t3tuq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKLZcFVKqeWBjsSCI6K3GyJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcReYdPWnGYtMw4wUBJSR2nEYAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zs74SAGRlLsXEzhlPRvuOgcP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHtwiu5sIahqr5NPJxDpUIrn26I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2FUUuRc79WyeKObDmGcqnqS.jpg?f=fotoalbum_large

Vrij onmogelijk om foto’s te maken door schitteringen, maar wat echt heel tof gedaan.

[ Voor 63% gewijzigd door spok9 op 12-10-2023 11:50 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Met excuses voor de 2 dagen vertraging is hier de PaB update van Brussel, 2023-10-12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/paHvong44QOBAbIa-IJgF2DO68Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Py6mCfyKiDOHl9EavFXpB3Yn.jpg?f=fotoalbum_large

Er worden daar nog een hele tijd plastic bekers gebruikt voor de PaB, ze hebben nog een grote voorraad en nog geen info wanneer de nieuwe kartonnen doosjes zouden aankomen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yunfZjWRpeV_nG-eNgYO6EXU4qY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pgEJCuzTrlPphV2clkXvgVpd.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prtNK-7UCW6Dn2Nauy4ph_2jdDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WeWgNLUAzGk41QGqLO9XKdqx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:33
spok9 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:54:
[...]

spok9 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

Volgens mij kan je dat via je eigen bank terugvorderen.
Neen, via bank terughalen kan niet. Wat wel kan is melding maken van oplichting, en bij meerdere meldingen kan de bank evt de NAW gegevens vrijgeven. (Gebeurt zelden)

https://www.willemsincass...nline-fraudeurs-vrijgeven

https://www.ad.nl/geld/ba...-voelt-zo-goed~a9e17d52a/

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Danielson
Ik denk er nog even over na wat ik ermee doe, voel me gewoon oplicht en vooral zijn reactie stuit me tegen de borst, maar goed...

Ondertussen wel dit bij elkaar verzameld! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ny7_vuxtLYTAnx4-qyFYc6XZqNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LT5HFsD7mOu1X8X6DjhXw3P2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_gjQvIe5uC-1T_CCRrPvFsgrZGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKd5hkevJTKMm3O2qrZDadlW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dktyhAVIIQYMhgec3h85haCSBYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nq3sVSRsWhvcu2myRiiFW1r5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Helaas kan ik alleen maar aangeven dat je situatie herkenbaar is.

Vrijwel al m'n recente marktplaats-aankopen was wel iets mee. Missende onderdelen, barstjes in onderdelen of zelfs hier en daar een niet-lego onderdeel. Je komt van alles tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
@Danielson daarom alleen LEGO kopen bij een betrouwbare bron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

spok9 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

Ik ben momenteel voor werk in Athene, en kijk eens wat ik tijdens een middagje vrije tijd in het Acropolis museum tegenkwam!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vrij onmogelijk om foto’s te maken door schitteringen, maar wat echt heel tof gedaan.
Whoah, dat is vet zeg! Ik ben daar minder dan een maand geleden ook geweest, maar toen heb ik dat niet gezien. Zou dat er recent neergezet zijn? Echt heel gaaf gedaan.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Klopt het dat Pick-a-Brick niet mee word genomen voor GWP's bij Lego zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 21:08
Ik wil een bricklink winkel openen voor een paar artikelen. Nu heb ik alles afgerond behalve het invoeren van mijn TIN voor taxes. Ik heb geen bedrijf, waar kan ik deze dan vinden? Het zijn ook maar een paar artikelen dus ik ga er vanuit dat ik geen belasting hoef te gaan afdragen.

Al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door Donatelloo op 12-10-2023 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
RubjeMazter schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:49:
Klopt het dat Pick-a-Brick niet mee word genomen voor GWP's bij Lego zelf?
Mijn ervaring is dat losse steentjes mee tellen in het totaalbedrag. Echter wat me de laatste keer is opgevallen dat ze nu verzendkosten voor de losse steentjes in rekening brengen. Dat enige tijd geleden niet het geval. Toen voegde ik 1 steentje toe om net die enkele cent(en) te overbruggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
meesje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:53:
[...]

Mijn ervaring is dat losse steentjes mee tellen in het totaalbedrag. Echter wat me de laatste keer is opgevallen dat ze nu verzendkosten voor de losse steentjes in rekening brengen. Dat enige tijd geleden niet het geval. Toen voegde ik 1 steentje toe om net die enkele cent(en) te overbruggen.
Hm, lijkt erop dat die heks het ene moment er wel bij zit en het andere moment niet. Vreemd. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
RubjeMazter schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:03:
[...]

Hm, lijkt erop dat die heks het ene moment er wel bij zit en het andere moment niet. Vreemd. Thanks! :)
De heks was gisteren al uitverkocht. Extra blij dat ik dinsdag gelijk mijn bestelling al had geplaatst.

[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 12-10-2023 16:09 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:10
En weer 2 builds af, de Liebherr LR13000 is echt een beest van een apparaat! Had van mij nog wel wat groter gemogen maar wat een vette build was dit zeg. Touwtjes spannen was wel even gepriegel, maar echt heel gaaf hoe het allemaal werkt. 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obVBOjJO_J31GDXAlACoBIbhRY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIrtfQHl5HrrThAkfuO9BDIW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9HoooDu_7U4AJGNSDT5rPsduW_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FgwzIgl9s8ikqidhjSbNOykj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0ouYXhBe3MiOhadvIKybIUpc1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEvFPCzaicR3xmpuaIYR5dzp.jpg?f=fotoalbum_large

En de laatste van de 6 sets alweer, de Pacman Arcade. Zit ook heel erg tof in elkaar met een werkend speelbord. Leuk bedacht LEGO! 😄

En nu..... even de handjes rust geven, zijn aardig wat steentjes doorheen gegaan de laatste tijd. 😆

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJ2sZ7u0UEG7ZpGxD0p7SfhopZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqH3Nf3orTrj9JH8yL2oX88G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fhXMeyYqPaRmfsJ26kpd14QOow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pxJyb2ZhNXauGcqYkLkvt6xa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGklrC5seZYTdPvcXkqwhTyA7VY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YzDa71kSvjYNPjR6LuAv80Zi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VSYgBQjWWNtBS6_fv9hquo9Mp8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oj6sAW2YoEjcAC97qrVYODzM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8x_I9M6xulLXFdp8B327UgdPG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PNtGEmm1krADTvow5AJwBMi6.jpg?f=fotoalbum_large

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Danielson schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:15:
Ik denk er nog even over na wat ik ermee doe, voel me gewoon oplicht en vooral zijn reactie stuit me tegen de borst, maar goed...
context? heb wat gemist denk ik

//edit; gezien - dat is inderdaad wel een nare smaak bij zo'n verkoper. (er zijn er hier die enthousiast zijn bij markplaats aankopen/verkopen, persoonlijk doe ik het noooooit meer. liever meer betalen bij bricklink)

[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 12-10-2023 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 17:54
Vissa66 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:12:
...de Liebherr LR13000 is echt een beest van een apparaat!...
[Afbeelding]
Dat lijkt meer op een beest en een apparaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:03
Hij ziet er wel erg kattig uit :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itRcxVtwfKT37U1_LcmENLF1SeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hAOIJKCA4Hcvn14vwuVNdTq6.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe Avengers Tower is gelekt. Volgens de geruchten zouden hier 31 minifigs bij zitten, die kan ik nog niet helemaal plaatsen, maar ik vind hem best gaaf eigenlijk! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
Na wat gebrek aan motivatie toch maar de PEUGEOT 9X8 24H Le Mans Hybrid Hypercar afgemaakt (42156) en direct een mooi plekje in de mancave voor gezocht. Was een leuke build.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TItP7-HculgGTZjKwE2kVa9wfmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnUzzKzraUp5UVJM4lRqPrGa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60BiFeiL9WWttsoUCEFGi6L7nO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eIpkRCcbnFoMqZ3T2ZE8rPEu.jpg?f=fotoalbum_large

Next up de Ferrari Daytona SP3 (42143) hopelijk met de kerst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
@mr.DJ95 gaaf zo! Hoe heb je die opgehangen?

——-

Ander nieuws:
Maandag 23e met mijn dochter (5jr) naar Lego World Jaarbeurs Utrecht! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Voor de Marvel fans. 5200 steentjes, 31 mini figs, 525 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZwEMKblbpjylc2TF3YoGEdrpOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mrfdruvO9Dr7yP9ahCV6ua1f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 20:37
PdeBie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:50:
Met een schroefduim kun je de auto's strak aan de muur bevestigen. Gewoon het pennetje in een van de openingen prikken.

Afbeeldingslocatie: https://static.gamma.nl/dam/49852/123

Zo gaat hier binnenkort de McLaren F1 aan de muur 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Den_S85 op 13-10-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
PdeBie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:50:

——-

Ander nieuws:
Maandag 23e met mijn dochter (5jr) naar Lego World Jaarbeurs Utrecht! :D
Den_S85 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:26:
[...]

Met een schroefduim kun je de auto's strak aan de muur bevestigen. Gewoon het pennetje in een van de openingen prikken.

[Afbeelding]

Zo gaat hier binnenkort de McLaren F1 aan de muur 8)
Ik heb hiervoor een printje gemaakt die goed werkt op alle auto's die ik tot nu toe heb gemaakt, past precies in het subframe.

https://www.thingiverse.com/thing:3638962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ond

Ond

RBH schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:06:
[Afbeelding]

Nieuwe Avengers Tower is gelekt. Volgens de geruchten zouden hier 31 minifigs bij zitten, die kan ik nog niet helemaal plaatsen, maar ik vind hem best gaaf eigenlijk! :)
Als je goed kijkt is deze echt erg knap gemaakt :), maar toch kan ik hem makkelijk laten liggen. Heb te weinig met de avengers. :)

Ik heb wel de bugle nog liggen (zelfs met steindrucker setje), die komt na de verbouwing hier aan de beurt. Die spreekt me meer aan, ondanks dat ik hier toch wel knappere bouwtechnieken zie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Dit gaat een verrassend dagje worden ... *O* ... -O- ... geen idee....

V.w.b. mijn LEGO bestelling heb ik gisteren een pakketje van DPD mogen ontvangen van het voorradige deel. Ook keurig hier een bericht over ontvangen van LEGO. Het resterende deel (10290 Pickup truck) staat nog steeds op nabestelling (verwachte verzending was na 19 oktober of binnen 60 dagen). Vandaag krijg ik echter een mail van DPD met werkende track en trace dat ze vandaag nóg een LEGO pakketje komen bezorgen. Bij LEGO staat het echter nog steeds op nabestellen en ook geen mail ontvangen :o

Je zou bijna denken aan een fake phishing mailtje of een dubieuze link, maar het (b)lijkt een legitieme DPD link te zijn. Heeft iemand dat al eens meegemaakt met LEGO webshop? :?

Ik hoop dat het de Pickup Truck is, dan kan er gebouwd worden oOo

EDIT: het DPD pakketnummer van de bezorging gisteren is identiek aan die van vandaag?! :? Een spook bezorging van DPD? Als DPD hier al aan de deur komt dan ben ik heel erg benieuwd wat ze dan gaan bezorgen :P Ik verwacht nu hooguit een dooie mus i.p.v. een rooie pickup :|

[ Voor 18% gewijzigd door Gim op 13-10-2023 10:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Zojuist kwam DPD bij mij langs met mijn bestelling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ui2j--LQpILtRFV-CjEuM2A2q5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXBKLdLBJWv8FOc0z140m39h.jpg?f=fotoalbum_large
De 10321 Corvette zat overigens nog in een aparte omdoos, en die weer in een grotere omdoos waarin de extra GWPs erbij zaten. Super goed verpakt dus! _/-\o_

En ik heb vanochtend bij de 25% korting op alle Lego Icons bij de Intertoys ook nog even een bestelling gedaan, met nog extra CashbackXL korting:
- Galaxy Explorer die er dit jaar uit gaat, na korting voor €71,99.
- Jazzclub voor laagste prijs ooit, na korting voor €165,59. O+

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 13-10-2023 10:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Gim schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:04:
Dit gaat een verrassend dagje worden ... *O* ... -O- ... geen idee....

EDIT: het DPD pakketnummer van de bezorging gisteren is identiek aan die van vandaag?! :? Een spook bezorging van DPD? Als DPD hier al aan de deur komt dan ben ik heel erg benieuwd wat ze dan gaan bezorgen :P Ik verwacht nu hooguit een dooie mus i.p.v. een rooie pickup :|
Een hele poos geleden heeft Lego eens per ongeluk een set geleverd aan een aantal klanten (ik dacht de Hogwarts Express UCS, maar ik kan mij vergissen) die toen officieel nog niet verkrijgbaar was. Dus de enige logische verklaring voor jouw verhaal is dan dat jij de nieuwe Avengers toren of Orient Express krijgt? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 13-10-2023 11:00 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:58:
[...]

Een hele poos geleden heeft Lego eens per ongeluk een set geleverd aan een aantal klanten (ik dacht de Hogwarts Express UCS, maar ik kan mij vergissen) die toen officieel nog niet verkrijgbaar was. Dus de enige logische verklaring voor jouw verhaal is dan dat jij de nieuwe Avengers toren of Orient Express krijgt? :P
Door jouw post word ik straks blij gemaakt met een nog grotere dooie mus? :P

Maar je manier van denken bevalt me wel... ijdele hoop doet leven *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RubjeMazter
Is het echt zo moeilijk iedereen?
Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
RBH schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:06:
[Afbeelding]

Zeker een gaaf ding! Wel wat laat vind ik, de toren is in de films al niet meer echt een ding, en Ali heeft deze al 3 jaar ofzo

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/S334e057d79d34267888795a02b8e08f52.jpg_640x640Q90.jpg_.webp

31 minifigs, dat zijn er heel wat ja. Krijgen we een happy hogan?

[ Voor 4% gewijzigd door 42erik op 13-10-2023 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 16:36
42erik schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

Zeker een gaaf ding! Wel wat laat vind ik, de toren is in de films al niet meer echt een ding, en Ali heeft deze al 3 jaar ofzo

[Afbeelding]

31 minifigs, dat zijn er heel wat ja. Krijgen we een happy hogan?
non-genuine product detected, bricking inbound! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Iemand hier die de Daily Bugle en meerdere modulars heeft staan? Ik weet dat de Bugle groter zal zijn, maar ben benieuwd naar de totale verhouding (zou het zo jammer vinden als het echt niet matched).

Dat is overigens iets wat ik in algemeen wel jammer vind van Lego. Het ene product is gebaseerd op schaal 1:32 en een ander op bijvoorbeeld 1:16, waardoor ze qua onderwerp soms best goed samen passen, maar qua verhouding niet leuk samen gaan..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@DennisZ88
google is your friend. Ik vind het niet verkeerd staan moet ik zeggen.
Afbeeldingslocatie: https://www.brickfanatics.com/wp-content/uploads/LEGO-Marvel-76178-Daily-Bugle-Modular-Buildings-10270-Bookshop-10278-Police-Station-10260-Downtown-Diner-10264-Corner-Garage-featured.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
zonoskar schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:38:
@DennisZ88
google is your friend. Ik vind het niet verkeerd staan moet ik zeggen.
[Afbeelding]
Ja, te veel in dit forum gedacht, met af en toe van die mooie 'steden' :) Had ondertussen via google/Youtube ook wat varianten gezien en dan past het wel (zie bijv deze, icm Marvel Avengers Sanctum Sanctorum = YouTube: Connecting the Sanctum Sanctorum with the Daily Bugle and Other Modu...)
Pagina: 1 ... 326 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .