la_fusion schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:25:
[...]
Heel erg mooi gemaakt! Dit nog even combineren met wat Indiana Jones minifigures en je hebt een klassieke scène nagebouwd.
Nu vraag ik liever niet naar de totale kosten van deze MOC omdat dat a niet zo netjes is maar b ook meer gaat zijn dan ik er waarschijnlijk voor over heb.. maar ben toch echt wel benieuwd want ik denk dat ik dit liever neer zet dan 1 van de Lego sets

Als je goed kijkt zitten er behalve Indy die figuren al bij... inclusief de mand (en ook van Temple of Doom). Dus ik kan zo de scene maken.
Misschien idd een fotootje maken met de scene met de zwaardvechter en het pistool. Goed idee!
Geen idee wat dit zou kosten. Ik koop af en toe losse blokjes, maar bijna nooit speciaal voor een MOC.
Koop vooral kleuren die me bevallen, zoals dark tan plates voor ondergrond of olive green. Laatste tijd medium nougat voor gebouwen. Of als er bij PaB in de legostore leuke dingen zitten. Woon in Utrecht, dus loop regelmatig langs.
Ik heb een uitgebreide wanted lijst op bricklink met blokjes die ik denk ooit te gebruiken, die vul ik aan als er nieuwe uitkomen of als ik die zie in een set of zo. En als ik dan wat bestel, kijk ik of er bij die shop dingen van mijn wanted lijst zijn voor een goede prijs en dan bestel ik die mee in aantallen van 20-30 of zo.
Ondertussen dus al veel lego.

Vaak hangt het design ook af van wat ik beschikbaar heb in die kleur. Zoals deze MOC, wat ik in tan had, bepaalde de versieringen aan de toren en het gebouw etc.