Donderdag heb ik voor het eerst een bezoekje gedaan aan een fysieke Lego winkel. Locatie: Utrecht. Wow! Wat is Hoog Catharijne veranderd! Ben er al heel wat jaren niet meer binnen geweest, erg mooi geworden! Maar terug naar de Lego winkel, ik kwam eigenlijk voor de Brick Wall, ze hadden niet waar ik specifiek naar op zoek was, maar toch drie grote bekers met onderdelen meegenomen (met de Piraten/Haloween GWPs).
Erg druk op een donderdagmiddag, zelfs heel veel kinderen, het is geen herfst vakantie, dus waarom zijn die los gelaten?

Maar heel vriendelijk geholpen door het personeel, zeker de moeite om vaker te gaan shoppen op de Brick Wall.
Thuis gekomen, direct de inhoud van de GWP zakjes gaan bekijken en wat zijn die leuk! Daar moest ik meer van hebben! Dus direct nog wat sets besteld online bij Lego.com, voornamelijk sets die er aan het einde van het jaar uit gaan en voornamelijk te krijgen zijn bij Lego.com (Chinees Nieuwjaar parade, Brickheadz Harry, Hermelien, Ron & Hagrid, Minecraft Zombie en 15 Lego skeletten). Ik was spontaan verrast dat een Lego skelet slechts €1,06 kost als je het in onderdeeltjes besteld bij Lego.com. Voldoende voor de GWPs die ik eerder op de dag ook al had gekregen, plus nog eens het Magisch doolhof GWP.
Vervolgens wilde ik gister nog wat bestellen voor €50, maar toen waren de Piraten GWPs al foetsie (kennelijk waren die online op, want de actie zou langer duren)...