Cergorach schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 09:46:
Nog meer gelazer bij Intertoys, nu met de €20 kortingsbonnen die je per vandaag kan gebruiken. Heb ik twee Lego artikelen uitgekozen waarbij ik meerdere bonnen kan toepassen, maar blijken de bonnen niet te werken. Net via chat gevraagd waarom ze niet werken, blijkt omdat de artikelen zijn 'afgeprijsd' de bonnen niet werken... Maar wacht eens even, op de bonnen zelf staat "Niet in combinatie met andere
acties en niet inwisselbaar voor contanten.", dus heb ik heel specifiek gelet op sets die niet de 'Actie!' of 'Sale!' iconen hebben op de site. Maar ik heb twee artikelen gekozen die wel zijn afgeprijsd (aangezien het gros van de artikelen op de Intertoys site zijn afgeprijsd van MSRP).
Dan is deze actie lekker misleidend geweest! Ze gaat het nog navragen en ik zou terugkoppeling krijgen via de email, maar ik heb er een heel hard hoofd in. Ik was van plan vandaag een heleboel lego te bestellen (twee hele grote sets en twee kleinere), maar met dit soort gelazer gaat het gewoon niet gebeuren...
Voet bij stuk houden in ieder geval. Als je je geheel aan de voorwaarden hebt gehouden zoals ze beschreven zijn of wanneer de voorwaarden ruimte laten voor interpretatie dan moeten ze m.i. gewoon een afspraak met je maken en eenvolgende keer voorwaarden beter beschrijven. Natuurlijk willen ze geen winst uit handen geven, maar ze moeten ook nadenken over direct klantbehoud en indirect klantbehoud door mond-tot-mond reclame
Hoe de spelregels leven/geïnterpreteerd worden en bekend zijn verschilt soms per filiaal en per medewerker. Vanwege de onduidelijkheid ben ik er na vorig jaar ook mee gestopt. Ik heb vooral het idee dat ze eigenlijk alleen willen dat je de korting toepast op sets die voor de adviesprijs in de winkel liggen. Maar een korting van €20 daarop kun je af en toe ook al krijgen door een goede aanbieding af te wachten.
De €20 is meer dat je nu zelf een moment kunt kiezen om een set naar keuze een "aanbiedingsprijs" te geven, waar je normaal een aanbieding moet afwachten; als die al komt op de set die je wil.
Eenzelfde had ik ook met die 60-jaar LEGO anniversary van vorig jaar, met die kraskaartjes. €15 korting bij besteding van minimaal €75 en niet i.c.m. met andere acties en/of afprijzingen. De sleutelhanger en andere objecten die je ermee kon winnen voelden meer als echte kras "prijs". Of ik kon gewoon geen goede set vinden... ook dat kan goed
Nah ja, blij zijn met wat het is denk ik maar zo

Er zullen allicht genoeg mensen zijn die wel tevree de deur uitlopen met een set waarvoor ze naar gevoel een net bedrag bespaard te hebben.
Ik hoop in elk geval voor je dat je het toch meekrijgt met de korting. Een tevreden klant komt terug!

Een klant die ze na lang wikken en wegen de korting geven (of nog steeds niet) die zal waarschijnlijk minder snel terugkomen.
[
Voor 22% gewijzigd door
Gim op 01-09-2023 10:11
]