Zalmanman schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:57:
Helaas ontbreken een 6261374 en een 6101254 voor mijn Defender

Behoorlijk jammer, maar goed. Je kunt zonder, maar mooi is 't niet. Ik heb Lego een verzoekje gestuurd voor die twee stukjes, hopelijk wordt 't gehonoreerd. Duurt dat normaal lang?
Prins Spuit11 heeft ze teruggevonden in een tas

Ding 10x uitgeschud - natuurlijk als m'n partner die tas oppakt valt er van alles uit. Goed, Lego maar gemaild en gezegd dat het niet meer nodig is. De stukjes zijn ook nog niet verzonden, scheelt hen weer tijd en moeite.
Overigens, wat me opviel aan de Defender is dat er geen Black Beams 1x1 (6121485) aan de achterkant van het roofrack zitten, maar wel aan de voorkant. De twee 1x1s die ik over had heb ik daar even in gehangen en dat ziet er imho wel mooier uit. Enig idee waarom ze dat wel aan de voorkant hebben gedaan, maar niet aan de achterkant?
Nog bedankt voor de input m.b.t. de MOC @
Joster! Meteen daar maar voor gegaan, exclusief de V6 though. Dat kan later nog, zou ik dat willen. Erg leuke build en fijn dat de PDF gratis is. Wat ik wel een ding vond was dat het kleurverschil tussen interieur en body op de handleiding niet al te best te zien was. Dat kostte soms even wat extra kijken.
Oh, en het stuur recht krijgen was een ramp. Dat ene Double Conical Wheel Z20 1M (6346517) wat aan de stuuras verbindt moet precies juist staan, anders zit je met een 45° gedraaid stuur terwijl je wielen recht staan. Prima voor de oude Defender, niet voor deze nieuwe
and thanks for all the fish.