https://www.promobricks.d...s-2023-april-leak/158955/
Een eerste leak van de nieuwe Indiana Jones set! Ziet er zeer gaaf uit.
Ben benieuwd wanneer de Land Rover leaked is.
[ Voor 13% gewijzigd door Maximus op 06-03-2023 09:06 ]
PhD i.o.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door Maximus op 06-03-2023 09:06 ]
PhD i.o.
[ Voor 73% gewijzigd door D. Ninjai op 06-03-2023 10:36 ]
De hoge prijzen gaan straks een keer het schip doen keren. Het is gewoon niet meer te verkopen. Mijn bereidwilligheid om de duurdere set neemt wel sterk af.D. Ninjai schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:01:
Die is zeker gaaf. Maar weet nog niet of ik hem gaaf genoeg vind voor €150.
PhD i.o.
D. Ninjai schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:01:
Die is zeker gaaf. Maar weet nog niet of ik hem gaaf genoeg vind voor €150.
Kwestie van wachten op een goede aanbieding. Als genoeg mensen de boot afhouden, met deze en andere dure sets, en LEGO zelf er van overtuigd is dat ze toch echt een geweldig en eigenlijk geliefde set op de markt moeten hebben gebracht, dan moeten ze toch ook wel concluderen dat ze iets aan de adviesprijs moeten doen (i.p.v. de boel snel weer uit productie te halen omdat de set "niet goed loopt" (goh)).Maximus schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:02:
De hoge prijzen gaan straks een keer het schip doen keren. Het is gewoon niet meer te verkopen. Mijn bereidwilligheid om de duurdere set neemt wel sterk af.
[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 06-03-2023 11:30 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Loev op 06-03-2023 11:34 ]
LM = Lunar Module en Le Mans!Loev schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:33:
De speedchampions collectie groeit gestaag, 10 punten voor diegene die het thema raad![]()
[Afbeelding]
This is the Way.
Yep, vanaf 1 maart (vorige week woensdag dus).mir4dor schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:19:
Ik moet iets gemist hebben maar de 2023 SC's liggen al bij de Intertoys.
Thuisgekomen met de 76914 Ferrari 812 en de 76915 Pagani
Ik twijfelde dus erg over de Ferrai 812, maar is een leuke build begrijp ik.PatrickPR schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:53:
[...]
Yep, vanaf 1 maart (vorige week woensdag dus).
Ik heb de Skyline (76917) meteen meegenomen. Daar zitten toch wel een aantal wtf momenten in qua bouwtechnieken en vindingrijkheid van de LEGO ontwerpers moet ik zeggen. Uiteraard moest de Dom's charger (76912) er dan ook komen om het setje uit de film te maken.
Meteen de nieuwe Ferrari 812 (76914) en de Porsche 963 (76916) ook besteld. De Porsche is wat recht toe recht aan om te bouwen, maar ik vind het uiteindelijke model erg mooi. De Ferrari vond ik erg leuk om te bouwen met ook wat geniaal gevonden bouwtechnieken (zoals de minifig shooters als uitlaten) en het uiteindelijke model vind ik erg geslaagd. Bij de Ferrari is duidelijk te merken dat de nieuwe wheelarches goed van pas komen wat de uiteindelijke verhoudingen ten goede komen. Ook het nieuwe chassis onderdeel is erg geslaagd en bied veel mogelijkheden. Door een paar modellen achter elkaar te bouwen kon ik goed de onderdelen (zoals de wheelarches) uit de sets vergelijken. Mooi om te zien hoe LEGO met de SC lijn steeds meer mogelijkheden creëert.
Normaliter sta ik ook vooraan bij het Italiaanse merk maar deze vind ik toch minder geslaagd. Op zich klopt hij wel aardig maar toch vind ik de verhoudingen raar. Neus is me wat te lang. En met name het zwarte op de neus loopt te ver door op de zijkant. Zou beter op de zijkant meer in rood gedaan zijn.Loev schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:41:
Ik twijfelde dus erg over de Ferrai 812, maar is een leuke build begrijp ik.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja, daar had ik ook 'last' van in mijn minifig vitrine. Die oren van Bugs Bunny zijn zo lang! Dat heb ik in mijn geval maar opgelost door Bugs te laten zitten:leosand schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:06:
Zat al een tijdje te kijken naar een nieuwe vitrine voor mijn minifigures
opvallend hoe groot bugs bunny eigenlijk is, past net. (grootste minifigure?)
[ Voor 26% gewijzigd door Haay op 06-03-2023 13:50 ]
die moet ik hebben!!Maximus schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
https://www.promobricks.d...s-2023-april-leak/158955/
Een eerste leak van de nieuwe Indiana Jones set! Ziet er zeer gaaf uit.
Ben benieuwd wanneer de Land Rover leaked is.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Die ziet er toch ook wel echt heel erg goed uit. Nu ben ik zelf niet zo op de details en verbaas ik mij over de 'verbeteringen' van de Lego supercars maar je ziet bij dit soort MOCs dat er nog net wat extra budget(onderdelen/prijs) tegenaan gegooid is.zonoskar schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:35:
Loxlego heeft weer een 1:8 supercar gemaakt. Als donor kun je de Daytona SP3 gebruiken, maar dan moet je nog voor ca. 250 euro aan parts bijkopen. Oeps. https://rebrickable.com/m...o/18-ferrari-f40/#details
[Afbeelding]
Zo hee, dit vind ik echt een hele mooie MOC. T.o.v. veel andere Technic sets heeft deze vrije weinig tot geen gaten.zonoskar schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:35:
Loxlego heeft weer een 1:8 supercar gemaakt. Als donor kun je de Daytona SP3 gebruiken, maar dan moet je nog voor ca. 250 euro aan parts bijkopen. Oeps. https://rebrickable.com/m...o/18-ferrari-f40/#details
[Afbeelding]
Gefeliciteerd, een van de best m.i.!Haay schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:54:
Vandaag mag ik 52 kaarsjes uitblazen, en open ik deze Modular uit mijn Backlog om daar eens lekker van te gaan genieten.
[Afbeelding]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
VET!
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Dat interieur!
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
This is the Way.
Ik kwam nog een Lancia tegen: https://ideas.lego.com/pr...d6-4698-8b90-90410658dbce
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Als je een Rebrickable-update krijgt over een nieuwe MOC van Loxlego, dan weet je drie dingen:zonoskar schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:35:
Loxlego heeft weer een 1:8 supercar gemaakt. Als donor kun je de Daytona SP3 gebruiken, maar dan moet je nog voor ca. 250 euro aan parts bijkopen. Oeps.
[ Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 06-03-2023 18:33 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Leuke designer video! Bedankt voor het delen.NoTimeRemains schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:42:
[YouTube: LEGO LORD OF THE RINGS RIVENDELL | Designer Video]
Toch wel erg mooi maar er is maar een trilogie![]()
![]()
[YouTube: Clip - Clerks 2 Star Wars vs Lord of The Rings]
[ Voor 9% gewijzigd door Timx2 op 06-03-2023 18:38 ]
Gave bak, en die radar dishes als velgen zijn wel echt onwijs goed bedacht
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Lancia = Fiat dus de contacten met Fiat zijn er al, want we hebben ook de Fiat 500 gehad.QuattroNL schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:41:
[...]
Dat interieur!![]()
![]()
Maarre "NOT APPROVED"....wtf!
Zal wel door de Martini stickers komen, dat kan tegenwoordig natuurlijk niet meer (net als HB bij Audi)![]()
Of een Lancia-rechten dingetje.
Zonde hoor...
[ Voor 40% gewijzigd door digilb op 06-03-2023 22:43 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Xtuv op 07-03-2023 01:19 ]
Gaaf hè constructies onder spanning!Xtuv schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:43:
Ik ben Lego aan het sorteren en een beetje rond aan het kijken op Rebrickable. Ik kwam erachter dat ik precies de juiste chains heb om deze Tensity Sculpture te bouwen
https://rebrickable.com/m...rks/tensegrity-sculpture/
Onderstaande versie is in vijf minuten gemaakt met wat ik in de buurt had liggen, en hij werkt! Binnenkort even een mooiere versie maken als showpiece. Heel simpel, maar erg gaaf dit!
[Afbeelding]
Klopt, ik heb er ook een in kleur:Ik zie nu ook onderstaande variant. Dit is jouw Rebrickable-account toch @djwice ? Hoe staat het met de nieuwe versie?
https://rebrickable.com/m...egrity-sculpture/#details
[ Voor 4% gewijzigd door djwice op 07-03-2023 00:18 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Het gave is, je kunt er ook dingen op zettenXtuv schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 00:18:
@djwice Ja erg leuk. Al beetje verder zitten bouwen, het valt me mee hoe makkelijk het stabiel is te krijgen. Net een versie redelijk op de gok gemaakt en dat lukte ook. Een plate hier en daar erbij of weg om te stabiliseren helpt. Nu nog een leuk ontwerp bedenken. Kijken of ik er iets origineels van kan maken.
Ben benieuwd naar jouw nieuwe versies!
[ Voor 28% gewijzigd door djwice op 07-03-2023 00:40 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
[ Voor 92% gewijzigd door djwice op 07-03-2023 09:23 ]
En maar klagen over de economie.
Nomen nescio
En er is helaas geen handleiding en ook geen MOC-PDF ofzo bij Rebrickable.QuattroNL schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:41:
[...]
Dat interieur!![]()
![]()
Maarre "NOT APPROVED"....wtf!
Zal wel door de Martini stickers komen, dat kan tegenwoordig natuurlijk niet meer (net als HB bij Audi)![]()
Of een Lancia-rechten dingetje.
Zonde hoor...
Het is inderdaad alleen nog maar op basis van de minifig, maar heb vertrouwen!Bra-Jo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:00:
Is die UCS X-wing eigenlijk al officieel bevestigd? Of is het nog steeds een gerucht op basis van die minifig van Luke in een flight suit?
Toegegeven, ik ben geen kei in economie, maar hoe zit het? Want @derKaiser29 koopt iets bij LEGO zelf in de webshop. "Verdwijnt" dan niet dat geld naar Denemarken? Was het dan niet beter geweest voor onze economie wanneer hij iets gekocht had bij bijvoorbeeld een lokale Intertoys?Webgnome schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:15:
De economie zakt langzaam in elkaar, maar dat ligt niet aan @derKaiser29
[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 07-03-2023 10:23 ]
Denemarken zit bij de EU, dus uiteindelijk profiteren we er allemaal van!Gim schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Toegegeven, ik ben geen kei in economie, maar hoe zit het? Want @derKaiser29 koopt iets bij LEGO zelf in de webshop. "Verdwijnt" dan niet dat geld naar Denemarken? Was het dan niet beter geweest voor onze economie wanneer hij iets gekocht had bij bijvoorbeeld een lokale Intertoys?
Ben je zijn uitgaven nu aan het goedpraten (dat hoeft niet, want het is LEGOProsac schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:24:
[...]
Denemarken zit bij de EU, dus uiteindelijk profiteren we er allemaal van!
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 07-03-2023 10:28 ]
zoals bijna alle winkels zal Lego retail en groothandelsprijzen hanteren. Dus als je direct in Nederland besteld blijft een deel van de marge in Nederland. Daar komt bij dat de BTW over [verkoop-inkoop] ook ten bate komt van de Nederlandse staat. Dus ja je kunt beter in Nederland iets kopen.Gim schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:27:
[...]
Ben je zijn uitgaven nu aan het goedpraten of profiteert onze economie er echt net zoveel van als wanneer hij iets lokaal gekocht hadIk had beter moeten opletten in de economie les, maar in die tijd waren er nog geen webshops
Stond het LEGO-distributiecentrum dat Nederland bedient niet in België? Wordt het nog ingewikkelder!Gim schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Toegegeven, ik ben geen kei in economie, maar hoe zit het? Want @derKaiser29 koopt iets bij LEGO zelf in de webshop. "Verdwijnt" dan niet dat geld naar Denemarken? Was het dan niet beter geweest voor onze economie wanneer hij iets gekocht had bij bijvoorbeeld een lokale Intertoys?
[ Voor 10% gewijzigd door Tc99m op 07-03-2023 11:42 ]
scintillating
Heeft de Nederlandse staat dus toch weer mooi 126 euro verdiend aan deze LEGO orderzonoskar schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:53:
Lego.nl draagt gewoon BTW af in NL, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
scintillating
Daarom laat ik het tegenwoordig altijd droppen bij het lokale DPD-punt, verdient de lokale ondernemer er ook nog iets aan.Tc99m schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:41:
[...]
En het wordt door een lokale bezorger afgeleverd, dus het doet in ieder geval iets voor de werkgelegenheid.
Is dat wel zo? Ik vraag me af hoeveel zo'n pakketpunt verdient aan het verzamelen/leveren van pakketjes.Gaius schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:55:
[...]
Daarom laat ik het tegenwoordig altijd droppen bij het lokale DPD-punt, verdient de lokale ondernemer er ook nog iets aan.
Het pakketpunt verdient er inderdaad wat aan. Maar dan moet je echt denken aan een paar centen per pakket.ShadLink schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:38:
[...]
Is dat wel zo? Ik vraag me af hoeveel zo'n pakketpunt verdient aan het verzamelen/leveren van pakketjes.
Had je niet beter 2 losse bestellingen kunnen doen? Kreeg je twee keer 'Huizen van de wereld', kun je er weer eentje (of allebei) verpatsen
@ShadLinkmeesje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:41:
[...]
Het pakketpunt verdient er inderdaad wat aan. Maar dan moet je echt denken aan een paar centen per pakket.
[ Voor 7% gewijzigd door Fraggert op 07-03-2023 15:13 ]
Heb ik mij vaak afgevraagd maar nooit onderzoek naar gedaan. Dat is wel echt een stuk minder dan ik had verwachtFraggert schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:12:
[...]
@ShadLink
tussen de 20 en 40 cent per pakje, er wordt uitgegaan van gemiddeld 5000 pakjes dus 1250 per jaar
gisteren toevallig even op zitten googlen omdat ik een pakje van DHL naar zo'n punt liet sturen.
https://www.ondernemeneninternet.nl/pakketpunt-worden/
[ Voor 23% gewijzigd door Slapabeardon op 07-03-2023 15:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 08-03-2023 10:53 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Vooral op de invloed van Lego op de economie lijkt het.... in lijn met het nieuws van vandaag: https://www.nu.nl/economi...le-harry-potter-sets.htmlOuterspace schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:46:
Hebben we het nog over lego of over hoeveel centen er verdiend worden met het vervoer van pakketten?
Even snel doorheen gescrolled, maar kan nou niet echt zeggen dat ik er heel enthusiast van wordt.Loader schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:38:
de nieuwe bricklink ontwerpen staan erop, je kunt vanaf nu stemmen:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/main.page
375 ontwerpen... waaruit je kan kiezen... ik weet niet of ik het wel goed gelezen heb
[ Voor 9% gewijzigd door dr86 op 07-03-2023 22:11 ]
Ik zag er niet echt wat leuks nog tussen. Had beetje het zelfde gevoel zoals jij het beschreef.dr86 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:09:
[...]
Even snel doorheen gescrolled, maar kan nou niet echt zeggen dat ik er heel enthusiast van wordt.
Een hoop amateur ontwerpen en veel onoriginele ontwerpen die al tig keer voorbij gekomen zijn of kopieen lijken van bestaande lego sets.
Zag al een paar ontwerpen die heel veel lijken op de Medieval blacksmith
Moet er nog eens goed naar kijken, maar weet niet of dit nou iets is.
Dat had ik ook. Ook veel ertussen waarvan ik denk, echt?dr86 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:09:
[...]
Even snel doorheen gescrolled, maar kan nou niet echt zeggen dat ik er heel enthusiast van wordt.
Een hoop amateur ontwerpen en veel onoriginele ontwerpen die al tig keer voorbij gekomen zijn of kopieen lijken van bestaande lego sets.
Zag al een paar ontwerpen die heel veel lijken op de Medieval blacksmith
Moet er nog eens goed naar kijken, maar weet niet of dit nou iets is.
[ Voor 6% gewijzigd door dr86 op 07-03-2023 22:21 ]
Jaa! deze kwam ik ook tegen. Super nice design!D. Ninjai schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:36:
[Afbeelding]
https://www.bricklink.com...ies-1/432/The-Lost-Temple
Heb bij deze ‘I love it’ aangegeven. Johnny Thunder mag wel weer een keer terugkomen. Kan prima naast Indy
Levert of wordt ervoor gevraagd.... Soms het idee dat het er wel voor gevraagd wordt maar niet betaald, op een enkeling na wellicht.Tijll schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 02:00:
Die bricklink sets die afgelopen week uitgeleverd worden gaan super hard qua prijs, ho-ly shit.
Nu begin ik zelfs te twijfelen om mijn Observatory geseald te laten, what in the world..
Voor context, elke set levert nu al het dubbele op.
Dat wordt er natuurlijk nooit bijgezegdstijn1309 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:18:
[...]
Levert of wordt ervoor gevraagd.... Soms het idee dat het er wel voor gevraagd wordt maar niet betaald, op een enkeling na wellicht.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
De priceguide op bricklink laat zien dat ze over de kop gaan qua gemiddelde, werkelijke verkoopprijsstijn1309 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:18:
[...]
Levert of wordt ervoor gevraagd.... Soms het idee dat het er wel voor gevraagd wordt maar niet betaald, op een enkeling na wellicht.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Je betaalt sws een premium voor de dino want de build die erbij zit valt altijd tegen/is erg klein.Ond schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:40:
De jurassic park sets zijn inmiddels gelekt YouTube: LEGO Jurassic Park 2023 Sets Revealed!
Ik weet nog niet wat ik er van vind.
This is the Way.
Helaas vind ik het Visitor Center tegenvallen, ik had de hoop op een model zoals dit maar die was helaas al afgevallen.Ond schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:40:
De jurassic park sets zijn inmiddels gelekt YouTube: LEGO Jurassic Park 2023 Sets Revealed!
Ja het lijkt daar op neer te komen, vooral betalen voor de minifigures en moulded dino’s. Die grote is wel nieuw natuurlijk, die volg ik nog wel. De triceratops set vind ik ook leuk, dan kun je ook auto nr 4 heel in huis hebben.NoTimeRemains schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:08:
[...]
Je betaalt sws een premium voor de dino want de build die erbij zit valt altijd tegen/is erg klein.
Dat vind ik ook de grootste tegenvaller idd.wlchris schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:10:
[...]
Helaas vind ik het Visitor Center tegenvallen, ik had de hoop op een model zoals dit maar die was helaas al afgevallen.
https://ideas.lego.com/pr...27-434b-92fd-dff4be22d759
Maar voor de kids zijn het best leuke sets.
Ik vind die sets er erg "uitgekleed" uitzien. Er is nog geen prijs bekend, maar ze doen mij weinig terwijl Jurassic World sets over het algemeen wel grappig vind.Ond schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:40:
Precies, marktplaats staat vol met de hoogste prijs. Betekend niet dat men dat ook gaat betalen.stijn1309 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:18:
[...]
Hoe kan je aan zo’n code komen dan? Vip punten inleveren?pukvg schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:47:
Zojuist bezorgd, nogmaals bedankt voor de code die ik via dit forum gekregen heb voor de adventure ride[Afbeelding]
Ja, uit mn hoofd zo'n 2700 per item.dr86 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:05:
[...]
Hoe kan je aan zo’n code komen dan? Vip punten inleveren?
Die is cool!pukvg schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:47:
Zojuist bezorgd, nogmaals bedankt voor de code die ik via dit forum gekregen heb voor de adventure ride[Afbeelding]
Ik snap je helemaal. Met goed kijken zit er wel wat bij, leuke minifigures ook wel. Maar geen wow.almightyarjen schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 12:43:
[...]
Ik vind die sets er erg "uitgekleed" uitzien. Er is nog geen prijs bekend, maar ze doen mij weinig terwijl Jurassic World sets over het algemeen wel grappig vind.
Ik denk dat ik mijn Studgate Station nog even gesealed laat inderdaadTijll schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 02:00:
Die bricklink sets die afgelopen week uitgeleverd worden gaan super hard qua prijs, ho-ly shit.
Nu begin ik zelfs te twijfelen om mijn Observatory geseald te laten, what in the world..
[ Voor 18% gewijzigd door ReVision. op 08-03-2023 14:50 ]
hoi
Ook snel verkocht. Heb alleen het Diner nog over. Astronomie voor 430, Studgate 600, Winter Chalet voor 400 en Modular Construction Site voor 500. Gaat nog wel een paar euro naar BrickLink, maar prima te doen.Tijll schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 02:00:
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 08-03-2023 14:50 ]
Linkje naar de submission?ReVision. schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:47:
Ik vind The Ocean House er wel goed uit zien, te minste wat origineler dan al die Medieval gebouwen die er tussen staan
[Afbeelding]
Ik heb mijn vorige post aangepast en de link erbij gezet.JBplap schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:49:
Linkje naar de submission?
Deze vind ik ook erg gaaf!
Zou er dus graag op stemmen, maar 375 subs door gaat me te ver haha,
laat jullie Tweakers wel de voorselectie doen
hoi
Klopt. Bij mij is het piratenschip ook onderweg. Ik heb de draak al liggen.
geen enkele Lego T-Rex komt in de buurt van Roberta. De ontsnapping en de poort zijn beide zo lelijk.Ond schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 12:30:
[...]
Ja het lijkt daar op neer te komen, vooral betalen voor de minifigures en moulded dino’s. Die grote is wel nieuw natuurlijk, die volg ik nog wel. De triceratops set vind ik ook leuk, dan kun je ook auto nr 4 heel in huis hebben.
De t rex vind ik qua kleur niet helemaal matchen met mijn beeld uit de films?![]()
Ik vind de shots zo van de jeep tegen vallen, is wel ook een lastige om zo klein goed te doen.![]()
En jammer dat geen enkele diorama is, ik weet niet of dat al wel duidelijk was, maar daar had ik nog wat hoop op eigenlijk.
This is the Way.
die prijzen...wlchris schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:11:
Inmiddels de officiële foto's vanuit Lego voor de nieuwe Jurassic Park sets.
https://www.bricktastic.n...-76958-76959-76960-76961/
This is the Way.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq