Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.381.908 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
Ik denk erover om een gebouw van Brickative via Bricklink bij elkaar te zoeken. Doen jullie zoiets wel eens? Nog tips, waar ik op kan letten om de prijs wat lager te houden? Of andere dingen waar ik op moet letten?

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6KveHMRArW7xlgBl778sPWfAbsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEV4AbUDhfx4VEA37IpOz0kC.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn jongste dochter heeft mij verwend met een leuke Lego bouwdoos.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

tazz_ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:25:
Doos 2 vd Sian is ook af, het begint al ergens op te lijken :)
Ging ook wat vlotter dan de eerste doos

[Afbeelding]
Ik heb sowieso het gevoel dat ik door de bouw van de Sian heen vlieg. Het lijkt allemaal makkelijker te gaan dan de Bugatti.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
Jakkus schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:20:
Ik denk erover om een gebouw van Brickative via Bricklink bij elkaar te zoeken. Doen jullie zoiets wel eens? Nog tips, waar ik op kan letten om de prijs wat lager te houden? Of andere dingen waar ik op moet letten?
1. Zoek voor onderdelen die je veel gaat bestellen 1 van de goedkoopste winkels uit. Focus niet op voor alles het goedkoopste betalen, want dan heb je bestellingen lopen bij 20 shops en dus ook verzendkosten.
2. Filter zeldzame onderdelen als eerste uit je bestelling en zoek hier shops bij. Risico met zeldzame onderdelen is dat ze net bij een shop zitten met een 'minimum buy'. De rest van het bedrag kan je dan makkelijker opvullen met onderdelen die je toch al moest bestellen en daar hopelijk voor een redelijke prijs kan krijgen
3. Trek hier op z'n minst een middag voor uit, zo niet een hele dag. Bricklink is volgens mij nog steeds een enorme timesink (al weer wat jaren geleden dat ik flinke bestellingen heb gedaan). Als het gaat om een bestelling van 2k (of meer) onderdelen ben je de tijd zo kwijt met alles filteren, voorwaarden lezen van elke shop etc.
4. Bestel 2-10 stuks meer dan je verwacht nodig te hebben. Verkopers zijn ook mensen en een telfout is snel gemaakt waardoor jij niet verder kan (de verkoper regelt het vast wel voor je maar je hoeft dan niet te wachten) en als je wat wil modden of meer wil toevoegen hoef je niet een nieuwe bestelling te maken. Zeker doen bij tweedehands onderdelen zodat je kan cherry picken welke je gaat gebruiken.
5. Wees niet verbaasd als je toch wat vergeet te bestellen nadat je dacht 'klaar' te zijn.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Kerst en nostalgie, mijn vrouw had nog een leuke verrassing bij haar ouders liggen...! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dhNJoV34sv4CXcZ_ymdMZk7gZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23bT2Um4PczTqyxKe0mrQD7T.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een ontzettend coole en sfeervolle set! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Gisteren heeft ons zoontje het 60266 City Oceaan Onderzoekschip gekregen en gebouwd. Mijn zoontje wilde deze erg graag hebben en was al druk aan het sparen. Ik kan me goed voorstellen dat een kind erg enthousiast wordt van deze set; het schip is indrukwekkend groot. Gelukkig al een paar maanden geleden voor 80 euro kunnen kopen, want voor de Lego prijs vind ik deze set best wel duur. Wel weer een beetje begrijpbaar gezien twee grote delen (de basis van het schip) speciaal voor deze set zijn ontworpen. In principe zou ie het (zwembad) in kunnen, maar ik was zo stom om de set te voorzien van stickers. Even kijken wat we in de zomer gaan doen.

Vandaag heeft ie van oma de 70829 Emmets en Lucy's vlucht buggy! gekregen (was 20 euro bij Kruidvat, zeer scherpe deal gezien de Lego prijs van 55 euro). Natuurlijk gelijk gebouwd. Aangezien mijn zoontje redelijk into Technic is, vind ik deze buggy erg geslaagd. We hebben de film nog niet gezien, maar als hij wat ouder is, zullen we dat zeker gaan doen.

Zelf heb ik gisteren de Technic Ducati gekregen. Deze ga ik denk ik morgen bouwen. Nog even getwijfeld maar alle stickers ga ik wel toepassen, het is mijn eerste Technic sinds mijn jeugd. Deze blijft wel een tijdje als display ergens staan.

En eergisteren al samen het peperkoekhuis gebouwd. Voor ons was het dus een geslaagde Lego Kerst. Hoe we het volgend jaar gaan doen, moet we maar even kijken. In ieder geval geen Lego (steentjes/winter Village) op de grond aangezien er dan een kleine man over de grond kruipt.

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 26-12-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mijn kerstkado (de Mustang) is vertraagd. :( Die zou op tijd binnen komen voor kerst, niet dus. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
@AppieNL Bedankt voor de tips! Ik ga eens heel rustig kijken, en het wat uitzoeken :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Weten jullie wanneer bij Star Wars sets Lego witte dozen gebruikt worden?

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 26-12-2020 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
dr86 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:34:
[...]

Lijkt me niet dat ze 1 januari uitverkocht zullen zijn, misschien wel op nalevering als je wat later op de dag besteld.
Bedankt voor jullie antwoorden, hopelijk is ie idd nog en tijdje te krijgen, dat in combinatie met de GWP :)
Jakkus schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:20:
Wat gaaf, welke ga je maken? :D

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 14:51
Kijk al een tijdje gezellig mee, dus ik zal ook eens een keer wat posten, mijn winter dorpje van dit jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sztjB8ERW1B-3T2G0efzCaizSqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sIaDtBNOeHfZFdgrBJtzQVcp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Nu online
FeaR schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:46:
[...]

Model vandaag afgebouwd en ik zeg dat hij 100% compleet was. Ik mis wel één onderdeel maar wetende welk onderdeel het is zal het me niets verbazen als ik die over een paar dagen in de stofzuigerzak tegen kom. De rest klopte tot op het steentje. En mocht het missen dan is het nog steeds niet erg, het steentje had ik zelf ook.

Enfin, foto's:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Super model. Veel groter dan ik me kan herinneren. Had eerst geen stickers geplakt maar het voelde op één of andere manier net te kaal en te eentonig. Vandaar dat ze er op zitten :)
Wat een gaaf ding man ! Ik zie dat ze best behoorlijk aan de prijs zijn wil je dit nog kunnen scoren.

Zelf ben ik sinds coronamaart ook maar een begonnen met technisch Lego. Als kind kon je dit niet kopen. Als 53 jarig kind heb ik dan inmiddels de Chiron, Liebherr 9800 en de Sian. Have fun d:)b

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jannickdeb
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-10 14:43
Ik lurk ook al een tijdje mee, maar ik heb ook een paar kerstkado's in mijn sok gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvKVBXtEdYOwtdYll_D1c3qqQmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mflNgpyiIZeK1rmP8buFAQhe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
@TestDummie De café Havana, die vind ik toch het leukst :) Ik denk er tenminste over om die te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ninjetsu NL schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:13:
Kerst en nostalgie, mijn vrouw had nog een leuke verrassing bij haar ouders liggen...! :D

[Afbeelding]

Dit ken ik helemaal niet! Gezien het zachte kleuren gebruik, lijkt me dit een soort van voorloper van Lego Friends?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:29
Lego Paradisa: https://brickset.com/sets/theme-town/subtheme-paradisa

Verder had je destijds ook nog Lego Belville

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:50:
[...]

Dit ken ik helemaal niet! Gezien het zachte kleuren gebruik, lijkt me dit een soort van voorloper van Lego Friends?
6416! Onderhand 30 jaar oud denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tazz_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:40
Doos 3 vd Sian is ook af, ik hoop morgen 'm af te kunnen werken, maar vrees eerder dat het voor maandag zal zijn :)
Is ook een pak groter dan de Porsche, nu al

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SnNrGzqKZeq29oq_a1yswS_JaFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8lBjuzBfbFEh3i8EE0QYx6Nb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
jadjong schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:20:
[...]

Year released: 1992
Toen had ik geen interesse meer in Lego. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:21

rammes

koekebakker 1e klas

kijkt iemand nog de LEGO Masters op RTL4? zware teleurstelling.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 05-10 08:31
meesje schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:25:
[...]

Year released: 1992
Toen had ik interesse meer in Lego. ;)
En compleet op 1 bloemblaadje na... maar die is vast met eerdere Lego van vrouwlief in ons huis beland ;)
rammes schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:31:
Joa, maar nog steeds wel grappig :P

Edit: uiteindelijk zijn de verdiepingen wel best wel cool 😎

[ Voor 6% gewijzigd door Ninjetsu NL op 26-12-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 21:43
Iemand ervaring met de Iron Man helm?

Ik krijg het "voorhoofd"-deel er niet opgeklikt.
Heb al 2x alles los gehad en vergeleken met foto's/filmpjes en de stenen lijken OK.

Maar toch klopt het niet. Lijkt alsof het frame zelf (hart van het bouwwerk) te ver naar voor ligt. Het is technisch niet mogelijk om dat deel erop te klikken.

Maar dan heb ik het al 3x verkeerd gebouwd en elke keer er overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ninjetsu NL schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:37:
[...]

En compleet op 1 bloemblaadje na... maar die is vast met eerdere Lego van vrouwlief in ons huis beland ;)

[...]

Joa, maar nog steeds wel grappig :P

Edit: uiteindelijk zijn de verdiepingen wel best wel cool 😎
Even mijn oorspronkelijke bericht aangepast, ik was het woord ‘geen’ vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

jadjong schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:20:
[...]

https://brickset.com/sets/6416-1/Poolside-Paradise
Uit 1992, dus die 330 jaar klopt wel bijna :)
Ook heerlijk periodecorrect qua kleur, mintgroen en roze was destijds helemaal in :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Had niet anders verwacht met die (semi) bn’ers als ik heel eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

The Eagle schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:50:
[...]

https://brickset.com/sets/6416-1/Poolside-Paradise
Uit 1992, dus die 330 jaar klopt wel bijna :)
Ook heerlijk periodecorrect qua kleur, mintgroen en roze was destijds helemaal in :+
:X Was deze Paradisa theme niet het eerste officiële "meisjes Lego"? Ik vond het destijds vreselijk, maar nu roept het nostalgie op :D
dr86 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:52:
[...]

Had niet anders verwacht met die (semi) bn’ers als ik heel eerlijk ben.
Ik heb hem halverwege uitgezet: inspiratieloze BN'ers die voor een goed doel tv-tijd/aandacht/eigen belang iets in elkaar proberen te flansen :r :N -O- :X

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
NeutraleTeun schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:51:
Iemand ervaring met de Iron Man helm?

Ik krijg het "voorhoofd"-deel er niet opgeklikt.
Heb al 2x alles los gehad en vergeleken met foto's/filmpjes en de stenen lijken OK.

Maar toch klopt het niet. Lijkt alsof het frame zelf (hart van het bouwwerk) te ver naar voor ligt. Het is technisch niet mogelijk om dat deel erop te klikken.

Maar dan heb ik het al 3x verkeerd gebouwd en elke keer er overheen gekeken.
Ja, ik!

Heb je misschien foto's?
Dan kan ik vergelijken met die van mij.

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Jakkus schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:45:
@TestDummie De café Havana, die vind ik toch het leukst :) Ik denk er tenminste over om die te kopen.
Ja dat is een leuke zeg, ik dacht dat die door de vriendin van was gemaakt. Erg kleurrijk en detailvol :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:33
Ik wens de mensen die de Sian uit elkaar willen halen om daarna te verkopen veel succes. Het uit elkaar halen is echt een crime, ik was vanavond begonnen met bouwen. Maar er zat blijkbaar iets niet goed in de bak, want na het testen (gelukkig al bij stap 254) bleek het niet goed te zitten, dus weer uit elkaar gehaald. Morgen of overmorgen nieuwe poging.

[ Voor 0% gewijzigd door BRO-JWE op 27-12-2020 01:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jakkus
@TestDummie Ja, dat is precies wat ik er zo leuk aan vind! De andere gebouwen van Brickative zijn ook mooi, maar ook heel erg 'af' en strak, zo erg dat ze wat uit de toon vallen bij de gebouwen van Lego zelf. De kleuren van het Café Havana en de vrolijke, speelse stijl is wat het voor mij echt een gebouw maakt waar ik vrolijk van word :)

Brickative heeft nog twee gebouwen in Cubaanse stijl. Maar nog meer kopen wordt me wat te gek :p Wie weet komt dat nog eens in de toekomst!

[ Voor 20% gewijzigd door Jakkus op 27-12-2020 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-10 10:05
Ik heb meer de aflevering "Het vergeten kind " gezien. Sjezus denk dat 45 min van de aflevering daar over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04
Vooral debiel ook van Lego als merkhouder van het Lego Masters concept. Deze uitvoering sluit namelijk niet aan bij de naam en concept. Noem het dan BN-ers bouwen met kleine steentjes voor een goed doel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mastergo schreef op zondag 27 december 2020 @ 09:18:
[...]
Ik heb meer de aflevering "Het vergeten kind " gezien. Sjezus denk dat 45 min van de aflevering daar over ging.
Ik dacht wat leuks te hebben voor dochter van 10, inspiratie voor Lego bouwen enzo. Die heeft ook lekker kunnen zien dat kinderen het niet perse goed hoeven hebben...

Een klein beetje inspiratie maar eigenlijk zonde van de tijd (of merk, dat Lego en Intertoys dit doen, tussen de reclameblokken van weldaad en overdaad).

Anyway, nog een paar dagen en dan de nieuwe modulair bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
mortael schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:22:
[...]

Ja, ik!

Heb je misschien foto's?
Dan kan ik vergelijken met die van mij.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DmpzCsDs/IMG-20201227-103928.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WqNJMvdv/IMG-20201227-103934.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tY148JQc/IMG-20201227-104045.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/xq1Cygsn/IMG-20201227-104054.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mt0g44Tg/IMG-20201227-104106.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/34KwqZYj/IMG-20201227-104140.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5Qy24NH6/IMG-20201227-104154.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5HWyBVrR/IMG-20201227-104205-002.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/dk40cTVb/IMG-20201227-104250.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

[Afbeelding]

Leuk! Deze set heeft mijn vrouw ook nog liggen inclusief de beachset plus strand

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb aan de voorkant meer oranje zitten bij zijn ogen, ik stuur je mijn foto's via pm :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58
Het lijkt alsof je het masker met de ogen 1 of 2 studs te hoog hebt geplaatst. Dan komt de opmerking van @mortael ook in het juiste perspectief met meer oranje zichtbaar.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
We zijn begonnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAXb2OBGyMSbN-llKx3crYk8SnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WNljChcfVtPVW4fTULhKWnZ.jpg?f=fotoalbum_large

We gebruiken de handleiding in de app, maar klopt het dat de papieren handleiding niet zo mooi gelijmd is? De pagina’s slaan niet lekker om, aan de binnenzijde bij de lijmrand zijn de pagina’s niet mooi glad. Is dit herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Ik denk ik vergelijk de schaal van de 42098 met die van 42043 even.

Nu zie ik dus dat de sticker op de voorkant van de 42043 al broos begint te worden, deze set staat nu al zo’n 4,5 jaar op de kast en wordt af en toe mee gespeeld door de kinderen.

Lego maar even een mail sturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RktD8n3bztMi9eB6HxuDk8IFgvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qJ3aa0q5oNhMkwUQxcGUgV5d.jpg?f=fotoalbum_large

ICE ICE Baby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
"Het vergeten talent" :) Maar wat te verwachten van mensen die nooit echt zelf iets bouwen of echt iets met LEGO hebben op de LEGO van de kinderen na ;) Genoeg AFOLS die alleen volgens t boekje bouwen.

Met opmerkingen zoals: "oh wow, ik kan de nopjes gebruiken om iemand op vast te zetten" kan het programma wat mij betreft niet meer stuk :)

Ben nog aan het kijken nu (gisteravond een cheesy kerstfilm gekeken :p) maar wel benieuwd wat het eindresultaat van de tweede ronde wordt met de verdiepingen. :)

Maar "LEGO Masters", die naam hadden ze hier niet aan moeten koppelen. Maar ja, zo kent Lego beminnend Nederland (en België) nu het enige LEGO programma op tv dus zo trek je publiek.

[ Voor 12% gewijzigd door Gim op 27-12-2020 13:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Zo de 42098 en de 42093 zijn klaar en nu heb ik een wat oudere set die ook past, de 42022 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71sDKk4BnpTFzMlvO9XUtJpWWvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JB4aEu6rYTQpzmcC27XOEh9x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TtkDLxTdHH0XDzpAmJrPVkQdX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n637N2RDj0CFF62wNfLNOi4c.jpg?f=fotoalbum_large

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Leut schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:12:
[...]

Het lijkt alsof je het masker met de ogen 1 of 2 studs te hoog hebt geplaatst. Dan komt de opmerking van @mortael ook in het juiste perspectief met meer oranje zichtbaar.
Check, onderste stuk moest ene lager |:(
Inmiddels staat deze ook weer op de kast.
Nog 1 te gaan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57

SomerenV

It's something!

Deze kerst is qua cadeaus echt awesome _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhlUwnWVmJoZHVhNJaQKGi5XHCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZWYKfVuberCUvykSj3RzFJn.jpg?f=fotoalbum_large

Sommigen hier zouden het bouwen rustig aan gedaan hebben maar dat kan ik niet :+ Overigens is het echt jaren geleden dat ik zoveel LEGO heb gekregen. Paar (flink wat) mindere jaren achter de rug dat ik het ook financieel niet super had waardoor deze hobby altijd een beetje op standby bleef staan. Soms kreeg ik wel eens wat, of kocht ik wel eens wat, maar nooit iets groots en nooit veel. Nu voor het eerst LEGO gekregen van m'n schoonouders (de Nissan) uit eigen beweging én voor het eerst sinds minimaal 15 jaar ook LEGO van mijn eigen ouders uit eigen beweging (Boba Fett en een tweede Kylo Ren minifighter). Van mijn vriendin de rest mogen ontvangen O+ Overigens ook nog non-LEGO dingetjes gekregen, maar dat hoort hier niet :P

Nu alles nog een mooi plekje geven :) Overigens weet ik nu wel weer waarom ik nooit zelf aan Star Wars LEGO ben begonnen. Heb véél teveel de gedachte 'nu ik X heb moet ik Y en Z eigenlijk ook hebben'. M'n vriendin begon er net zelfs over. Die vond de Tie Fighter helm niet zo mooi maar 'bij die andere twee zou dat wel vet staan'. Ja... }:| Zo wil ik eigenlijk nog een AT-AT, maar dan moet er ook een Snowspeeder bij. Ik wil nog een X-Wing maar dan moet er ook een Tie Fighter bij. En zo gaat het maar door :+ Maar da's een zorg voor later.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24
@SomerenV gaaf man!
Ben ik de enige die inzoomde op de foto om te zien of de plant nu wel of niet van Lego was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07 17:49
SomerenV schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:31:
Deze kerst is qua cadeaus echt awesome _/-\o_

[Afbeelding]

Sommigen hier zouden het bouwen rustig aan gedaan hebben maar dat kan ik niet :+ Overigens is het echt jaren geleden dat ik zoveel LEGO heb gekregen. Paar (flink wat) mindere jaren achter de rug dat ik het ook financieel niet super had waardoor deze hobby altijd een beetje op standby bleef staan. Soms kreeg ik wel eens wat, of kocht ik wel eens wat, maar nooit iets groots en nooit veel. Nu voor het eerst LEGO gekregen van m'n schoonouders (de Nissan) uit eigen beweging én voor het eerst sinds minimaal 15 jaar ook LEGO van mijn eigen ouders uit eigen beweging (Boba Fett en een tweede Kylo Ren minifighter). Van mijn vriendin de rest mogen ontvangen O+ Overigens ook nog non-LEGO dingetjes gekregen, maar dat hoort hier niet :P

Nu alles nog een mooi plekje geven :) Overigens weet ik nu wel weer waarom ik nooit zelf aan Star Wars LEGO ben begonnen. Heb véél teveel de gedachte 'nu ik X heb moet ik Y en Z eigenlijk ook hebben'. M'n vriendin begon er net zelfs over. Die vond de Tie Fighter helm niet zo mooi maar 'bij die andere twee zou dat wel vet staan'. Ja... }:| Zo wil ik eigenlijk nog een AT-AT, maar dan moet er ook een Snowspeeder bij. Ik wil nog een X-Wing maar dan moet er ook een Tie Fighter bij. En zo gaat het maar door :+ Maar da's een zorg voor later.
Ik vind het er best goed uitzien inderdaad, maar ik houd zelf helemaal niet van Star Wars, dus ik kom gelukkig niet in de verleiding. Maar lekker doorgewerkt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17:40
Is het zeker dat de Aedelsten Deluxe vanaf begin januari de GWP wordt of nog steeds een gerucht. Ik kan er op de site van lego zelf niets over terug vinden, maar zou deze wel graag willen zien in combi met de nieuwe modulair.

Hmmm, wordt een flinke verlanglijst met o.a. de nieuw modulair, bloemenserie elvenhuis op wanted list en de nieuwe honden, katten panda brickheadz....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
Arunia schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:41:
@SomerenV gaaf man!
Ben ik de enige die inzoomde op de foto om te zien of de plant nu wel of niet van Lego was. :+
Nope, hier nog eentje :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Versaevel schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:40:
Is het zeker dat de Aedelsten Deluxe vanaf begin januari de GWP wordt of nog steeds een gerucht. Ik kan er op de site van lego zelf niets over terug vinden, maar zou deze wel graag willen zien in combi met de nieuwe modulair.

Hmmm, wordt een flinke verlanglijst met o.a. de nieuw modulair, bloemenserie elvenhuis op wanted list en de nieuwe honden, katten panda brickheadz....... 8)7
Ja! Zie: https://www.bricktastic.n...lego-shop-1-januari-2021/
Update van vandaag. Maar online nog niks beschikbaar, ook al zegt het artikel anders.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 27-12-2020 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
djmuggs schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:20:
Ik denk ik vergelijk de schaal van de 42098 met die van 42043 even.

Nu zie ik dus dat de sticker op de voorkant van de 42043 al broos begint te worden, deze set staat nu al zo’n 4,5 jaar op de kast en wordt af en toe mee gespeeld door de kinderen.

Lego maar even een mail sturen.

[Afbeelding]
*flashbacks naar early 2000's stickers op Williams e.d. }:| :N

Wat betreft de vintage car, ik snap dat het niet iets dat Lego graag doet, maar het model verliest voor mij alle aantrekkelijkheid zonder het chroom. Doe dan op z'n minst metallic silver ipv suf grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Jakkus schreef op zondag 27 december 2020 @ 08:47:
@TestDummie Ja, dat is precies wat ik er zo leuk aan vind! De andere gebouwen van Brickative zijn ook mooi, maar ook heel erg 'af' en strak, zo erg dat ze wat uit de toon vallen bij de gebouwen van Lego zelf. De kleuren van het Café Havana en de vrolijke, speelse stijl is wat het voor mij echt een gebouw maakt waar ik vrolijk van word :)

Brickative heeft nog twee gebouwen in Cubaanse stijl. Maar nog meer kopen wordt me wat te gek :p Wie weet komt dat nog eens in de toekomst!
Haha kijk maar uit, ze nemen exponentieel toe :P Idd geweldige gebouwen, ik denk ook dat de Cubaanse het beste afwisselt de Modular collectie.

Zelf heb ik wat van de meer generieke BrickAtive gebouwen.Het gevoel voor detail en de minibuilds zijn erg tekenend, het zou mij niets verbazen als het design duo ooit nog een keer iets in Billund zelf mag gaan doen :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kareltjekat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:15
Na een paar dagen stevig bouwen is R2-D2 af! Heb direct maar even een familieportret gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ErNu2duAhAYUY_mszvzJO0EO88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AO8O3530KDm6iObKnntUS6K4.jpg?f=fotoalbum_large

Het is een hele leuke set om te bouwen. Anders dan bij de nieuwere sets zoals BB-8 en Baby Yoda bestaat de dragende structuur uit gewone system Lego en gebruik je slechts een paar losse technic balken ter versteviging. Daardoor een iets minder glad uiterlijk, maar dat is op deze schaal prima.

De vele technische functies van het model waren een leuke verrassing! Zo heeft Artoo vier ‘armen’ met verschillende gereedschappen, een intrekbaar derde wiel en kan zijn hoofd vrij ronddraaien.

Het mechaniek van het intrekbare derde wiel zou wel beter kunnen: dit is relatief kort, waardoor je R2 niet erg ver achterover kan poseren. Ook scharniert het deurtje van de cirkelzaag zo stroef dat ik het soms kapot trek, maar dat kan ook aan mijn eigen beperkte bouwkunsten liggen? 8)7

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Yes! De Ducati is af. Ik ben er erg content mee. Mijn eerst Technic Lego sinds jaren. Ik had vroeger de Technic 854 Skelter en 8845 Dune Buggy.

Tijdens het bouwen twee dingen fout gedaan:
1.de schokbrekers (voor) had ik verkeerd vast gemaakt waardoor ik vrij snel al in de knoop kwam bij het verder bouwen
2. het kleine Ducati logo (stickers) had ik ondersteboven geplakt. Gelukkig met een heel dun scherp mesje de sticker kunnen verwijderen en correct kunnen plakken.

Gelukkig heb ik de overige stickers zeer goed aangebracht. Bij kunstlicht kijk ik wel bijna scheel bij het turen. Ik denk dat voor dit werk daglicht fijner is.

Bij de ketting heb ik één schakel verwijderd (34 ipv 35 schakels); zo’n slap hangende ketting ziet er niet uit. Bijzonder overigens dat in de handleiding de ketting strak is bij 35 schakels, terwijl de doos wel anders laat zien.

Het plezier in het bouwen heeft voor mij bevestigd dat ik wel Technic man ben en ik dus niet voor niks een land Rover, Bugatti en Sian op zolder heb liggen.

Het filmpje van Held der Steine vind ik overigens wel een beetje overdreven, ik krijg de motor niet zomaar om ver geblazen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/am4SezgNw3mTPJFn_9LEvVfiD9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGVC95RnTPCWJkp7UDteMLZd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Vandaag was het dag drie van het bouwen van de Ferrari 488 GTE en dus zit ik al over de helft. Nog twee dagen en dan is die af.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kareltjekat
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:17:
[...]

Bij de ketting heb ik één schakel verwijderd (34 ipv 35 schakels); zo’n slap hangende ketting ziet er niet uit. Bijzonder overigens dat in de handleiding de ketting strak is bij 35 schakels, terwijl de doos wel anders laat zien.

[...]

Het filmpje van Held der Steine vind ik overigens wel een beetje overdreven, ik krijg de motor niet zomaar om ver geblazen.

[Afbeelding]
Bij het bouwen van de Ducati twijfelde ik ook over de ketting. Heb na het lezen van jouw post toch ook maar een schakeltje eruit gehaald, ziet er inderdaad een stuk beter uit en loopt ook prima bij het rijden! Alleen van bovenaf lijkt het alsof de assen waar de twee tandwieltjes op zitten iets naar elkaar toe worden getrokken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeiQNf1_sS6vVvwTdqvHna10GO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2JKTZZgmg2RNiweujOBIb9uj.jpg?f=fotoalbum_large

En ja, de Held is inderdaad een zuurpruim ;) Als je het voorwiel van de Ducati niet al te scheef zet valt ie echt niet zomaar om. Zou overigens wel leuk zijn als het achterwiel vrij kon ronddraaien, daar is het standaardje van Lego niet geschikt voor, terwijl het daar in het echt juist voor bedoeld is, volgens mij?

[ Voor 12% gewijzigd door kareltjekat op 27-12-2020 17:56 . Reden: Plaatje toegevoegd ter verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
kareltjekat schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:40:
[...]

Bij het bouwen van de Ducati twijfelde ik ook over de ketting. Heb na het lezen van jouw post toch ook maar een schakeltje eruit gehaald, ziet er inderdaad een stuk beter uit en loopt ook prima bij het rijden! Alleen van bovenaf lijkt het alsof de assen waar de twee tandwieltjes op zitten iets naar elkaar toe worden getrokken?

[Afbeelding]

En ja, de Held is inderdaad een zuurpruim ;) Als je het voorwiel van de Ducati niet al te scheef zet valt ie echt niet zomaar om. Zou overigens wel leuk zijn als het achterwiel vrij kon ronddraaien, daar is het standaardje van Lego niet geschikt voor, terwijl het daar in het echt juist voor bedoeld is, volgens mij?
Morgen bij daglicht nog beter kijken, maar het lijkt inderdaad dat er te veel spanning op zit en de assen naar elkaar toe worden getrokken. Misschien toch maar weer een schakel toevoegen.
Held heeft wel vaak terechte kritiekpunten en ieder moet voor zich natuurlijk bepalen of ie het eens is met de kritiek. Over het niet vrij rond kunnen draaien op de standaard had hij ook kritiek. Dat zou wel leuk geweest zijn, maar dan zou er wel een stabielere standaard bij moeten.
Al met al heb ik me heel erg vermaakt. En smaakt naar meer. Vooral Technic. Alhoewel ik modulars en bv de nieuwe Chinese tuin ook erg leuk vind. Maar al die techniek voorbij zien komen, geeft me meer voldoening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
@kareltjekat Toch maar gelijk even een schakel er tussen gedaan. Dat geeft toch een beter gevoel dat dan het schuin naar elkaar toe loopt.
Wat me trouwens opvalt, is er vrij veel speling zit voorvork met schokdempers. Je kunt het al redelijk heen en weer bewegen voordat het stuur mee beweegt.

O ja, nog een ander puntje van kritiek. Het ontbreken van het spatbord voor was al bekend, maar het exemplaar achter zou ook best wat groter mogen zijn. Nu bedekt ie maar de helft van de band.

[ Voor 24% gewijzigd door meesje op 27-12-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Laatst online: 21:27

Amphiebietje

In de blubber

[Afbeelding]

Ah, Paradiso of hoe het ook heette. Het eerste Lego gericht op moderne meisjes, met heel veel roze :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Versaevel
Nieuwe GWPs onthult in het Chinese thema

https://www.brickfanatics...r-sets-has-been-revealed/

Wel leuk voor de liefhebbers en ook voor verzamelaars van GWPs zoals ik. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:47
Versaevel schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:47:
Nieuwe GWPs onthult in het Chinese thema

https://www.brickfanatics...r-sets-has-been-revealed/

Wel leuk voor de liefhebbers en ook voor verzamelaars van GWPs zoals ik. :Y
Wel interessant dat je dus beide sets moet kopen om 2 GWPs te krijgen.

Je kan niet 1 van de 2 sets kopen om 1 GWP te krijgen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tazz_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:40
Jullie zijn bijna van mij af :p
Box 4 is klaar, denk box 5 & 6 morgen op een uurtje of 3 wel rond te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rc1yXCer-a-XH5Gy_-iKU-dG_O4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2H1tCLUHOsP6Om6ZwjyXs8PX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

kareltjekat schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:52:
Na een paar dagen stevig bouwen is R2-D2 af! Heb direct maar even een familieportret gemaakt :)

[Afbeelding]

...
Tof, de BD-1 die ik zie is een MOC toch? Dat vind ik wel een van de leukere droids de afgelopen jaren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ik denk dat de 80107 Lente Lantaarnfestival set best populair kan worden gezien het modulaire karakter. Op brickfanatics foto’s voorbij zien komen hoe deze er bv uit ziet met het nieuw police station. Menig AFOL bouwt alleen bestaande sets en heeft niet de creativiteit en/of lading steentjes om zelf zoiets te maken (zoals ik ;)).
Zijn de Chinese new year sets alleen bij Lego te koop of (later) ook bij andere winkels?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:17:
Ik denk dat de 80107 Lente Lantaarnfestival set best populair kan worden gezien het modulaire karakter. Op brickfanatics foto’s voorbij zien komen hoe deze er bv uit ziet met het nieuw police station. Menig AFOL bouwt alleen bestaande sets en heeft niet de creativiteit en/of lading steentjes om zelf zoiets te maken (zoals ik ;)).
Zijn de Chinese new year sets alleen bij Lego te koop of (later) ook bij andere winkels?
Tot zover alleen bij Lego zelf. Beetje jammer, ook omdat de Spring Lantern Festival (80107) om een of andere reden weer 10 Euro duurder is dan in Duitsland... :X

Ik zit zelf te wachten voor een foto van deze set met Assembly Square (10255), dat kan mooi die halve baseplate breedte overbruggen :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mijn kerstcadeautje :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ek7WI2ieRhOOS11jqrlHZGxy1eI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q67ZgXytKNJM4rZZtO7ClH93.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vond het een ontzettend leuke built, echt heel ingenieus en heel anders dan reguliere sets. Ben zelf wel ook een liefhebber van muziekinstrumenten, en zo heb ik eindelijk een vleugel in huis :p

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastergo
Bezig met de Claas Xerion 5000. 1 verkeerde steen ( grijs ipv zwart ) en 1 ontbrekende pen 7m.
Via de legosite bijbesteld. Toch alweer de 3e doos die niet helemaal compleet is ( eerst de landrover en toen de bugatti ). Gelukkig is bijbestellen geen probleem en vaak binnen enkele dagen in huis. Zal nu wel anders zijn met de feestdagen maarja zijn ergere dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kareltjekat
Sumerechny schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:04:
[...]

Tof, de BD-1 die ik zie is een MOC toch? Dat vind ik wel een van de leukere droids de afgelopen jaren B)
Klopt, is een ontwerp van Hachiroku24! Zie het onderstaande Youtube filmpje voor het originele ontwerp:

De D-0 droid is trouwens ook van hem, die vond ik qua verhoudingen beter dan het officiële model!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Hebben jullie ervaring met deze moc van de Ducati? Vinden jullie het de upgrade waard? Het gaat me niet om de 5 euro voor de handleiding, maar meer om de steentjes die ik moet bestellen. Deze kosten me bijna meer dan ik betaald heb voor deze set. En ik wil ook geen steentjes uit de setjes van mijn zoontje gaan halen. B.v. de flexibele pijp die in de 42014 set zit. Ik ben geen kenner, maar de genoemde verbeteringen zien er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-03 10:35
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:58:
Hebben jullie ervaring met deze moc van de Ducati? Vinden jullie het de upgrade waard? Het gaat me niet om de 5 euro voor de handleiding, maar meer om de steentjes die ik moet bestellen. Deze kosten me bijna meer dan ik betaald heb voor deze set. En ik wil ook geen steentjes uit de setjes van mijn zoontje gaan halen. B.v. de flexibele pijp die in de 42014 set zit. Ik ben geen kenner, maar de genoemde verbeteringen zien er wel goed uit.
De extra onderdelen zijn 14 euro ong, dat valt wel mee toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jakkus
TestDummie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:19:
[...]
Haha kijk maar uit, ze nemen exponentieel toe :P Idd geweldige gebouwen, ik denk ook dat de Cubaanse het beste afwisselt de Modular collectie.

Zelf heb ik wat van de meer generieke BrickAtive gebouwen.Het gevoel voor detail en de minibuilds zijn erg tekenend, het zou mij niets verbazen als het design duo ooit nog een keer iets in Billund zelf mag gaan doen :D
Het zijn stuk voor stuk prachtige gebouwen. Heel erg knap samengesteld, met leuke technieken, en veel oog voor detail.
Het enige wat ik nog een beetje mis, is het speelse dat de gebouwen van Lego wel meer hebben. De gebouwen van Brickative lijken iets serieuzer. Maar fenomenaal, hun gebouwen zijn mooi en perfect afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Knolpower! schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:00:
[...]

De extra onderdelen zijn 14 euro ong, dat valt wel mee toch
Dat valt inderdaad wel mee. Wellicht kijk ik niet goed, want bij de indicatie wordt 24 euro genoemd. Onder buy parts ook zoiets maar dat heb je nog niet alle steentjes. De komende week maar eens rustig zelf op bricklink kijken (ipv automatische lijstjes).

Bij de comments van de moc staat:
I tried taking the front shock apart, to avoid cutting the two pieces but didn’t succeed.
Als ik de foto’s bekijk hoe de schokdemper er uit ziet, heb ik het vermoeden dan er niet standaard Lego techniek gebruikt wordt. Daar heb ik geen zin in. Ik zal eens een berichtje sturen naar de ontwerper.

[ Voor 28% gewijzigd door meesje op 27-12-2020 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:08:
[...]

Dat valt inderdaad wel mee. Wellicht kijk ik niet goed, want bij de indicatie wordt 24 euro genoemd. Onder buy parts ook zoiets maar dat heb je nog niet alle steentjes. De komende week maar eens rustig zelf op bricklink kijken (ipv automatische lijstjes).

Bij de comments van de moc staat:
I tried taking the front shock apart, to avoid cutting the two pieces but didn’t succeed.
Als ik de foto’s bekijk hoe de schokdemper er uit ziet, heb ik het vermoeden dan er niet standaard Lego techniek gebruikt wordt. Daar heb ik geen zin in. Ik zal eens een berichtje sturen naar de ontwerper.
Het ding moet uit elkaar voor een bevesteging van dat kleine paneel op de zijkant?
Het ding is kindveilig gebouwd, dus inderdaad niet bedoeld om (heel) makkelijk uit elkaar te halen.

Dit fotootje kan je wellicht helpen (niet van mij, maar uit het topic in de comments van je link waarvan ik wist hem ooit gezien te hebben in dat topic)
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/50767744403_18fbd39b6b_b.jpg
Je moet dus aan de bovenkant van de vering wat friemelen.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 27-12-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:17:
Mm ik vind hem juist niet bij de modulars passen.. en daarnaast vind ik hem eigenlijk ook te duur voor wat je krijgt. Voornamelijk laagbouw met hoop grondsteentjes om tot die 1700 te komen.
Politiestation gaat er wel komen, die vind ik te leuk om te laten liggen :)

Edit: na het lezen snap ik wat ze bedoelen met dat die bij de modulars past. Mss ook wel leuk een parkje te hebben tussen de huizen in de straat

[ Voor 11% gewijzigd door SunnieNL op 28-12-2020 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastergo
De nieuwe lego Buggy 42124 is al te koop.
Lijkt me wel leuk alleen die roze zijvleugels vind ik niks. Waar kan ik die het beste in een ander kleur bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:09
meesje schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:58:
slechte MOC hoor. De standaard wordt niet eens aangepast zo te zien. Dat is het enige min punt van de hele set. Bij valt hij bij een zuchtje wind al om. Heb zelf de standaard wat breder gemaakt. De achter spatbord ziet er te klein uit bij het origineel maar in het echt is het ook een heel klein spatbord. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:57
SunnieNL schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:06:
[...]

Mm ik vind hem juist niet bij de modulars passen.. en daarnaast vind ik hem eigenlijk ook te duur voor wat je krijgt. Voornamelijk laagbouw met hoop grondsteentjes om tot die 1700 te komen.
Politiestation gaat er wel komen, die vind ik te leuk om te laten liggen :)

Edit: na het lezen snap ik wat ze bedoelen met dat die bij de modulars past. Mss ook wel leuk een parkje te hebben tussen de huizen in de straat
In dit brickset artikel kan je nog meer foto's zien van de ivm de integratie van deze set tussen de modulars. Ze tonen o.a. ook een hoek setup:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/56954_P1051205.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/56954_P1051207.jpg

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:12
Vroegâh, toen dit soort mannetjes nog prima paste in de modellen, zoals 8440. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QllptTiX7XLo1LJRSHYwftahxX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yxjgXb1rq6KmafoD9Avt8qqa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
mark777 schreef op maandag 28 december 2020 @ 08:38:
[...]

slechte MOC hoor. De standaard wordt niet eens aangepast zo te zien. Dat is het enige min punt van de hele set. Bij valt hij bij een zuchtje wind al om. Heb zelf de standaard wat breder gemaakt. De achter spatbord ziet er te klein uit bij het origineel maar in het echt is het ook een heel klein spatbord. :)
Misschien ligt het aan waar je woont. Wat voor iemand aan de kust als zuchtje wind wordt gezien wordt door iemand landinwaarts ervaren als een beginnende storm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Pff, tijdje terug een setje op martkplaats gekocht wat vol zat met nep lego en waar een hoop steentjes van ontbraken.
Contact opgenomen met de verkoper en die ging kijken of ze de gezochten onderdelen alsnog kon vinden.

Super netjes natuurlijk, want vandaag kreeg ik de meeste steentjes nagestuurd, ik de verkoopster heel erg bedankt voor alle extra moeite, krijg ik er een 1 ster beoordeling op marktplaats voor terug, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
dr86 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:28:
Pff, tijdje terug een setje op martkplaats gekocht wat vol zat met nep lego en waar een hoop steentjes van ontbraken.
Contact opgenomen met de verkoper en die ging kijken of ze de gezochten onderdelen alsnog kon vinden.

Super netjes natuurlijk, want vandaag kreeg ik de meeste steentjes nagestuurd, ik de verkoopster heel erg bedankt voor alle extra moeite, krijg ik er een 1 ster beoordeling op marktplaats voor terug, beetje jammer.
Tweedehands Lego via marktplaats durf ik niet aan. Af en toe kijk ik wel eens naar de bekende oranje Porsche (42056). Deze set heb je volgens mij ook van het merk Lepin. Zul je straks zien dat ie bv voor de helft opgebouwd is uit Chinese steentjes. Dat risico durf ik niet aan. Wel als de doos geseald is, maar dan is de prijs minimaal 400 euro. Dat vind ik een beetje te gek, voor dat bedrag heb ik de afgelopen periode de Bugatti en Sian kunnen kopen bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
meesje schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:35:
[...]

Tweedehands Lego via marktplaats durf ik niet aan. Af en toe kijk ik wel eens naar de bekende oranje Porsche (42056). Deze set heb je volgens mij ook van het merk Lepin. Zul je straks zien dat ie bv voor de helft opgebouwd is uit Chinese steentjes. Dat risico durf ik niet aan. Wel als de doos geseald is, maar dan is de prijs minimaal 400 euro. Dat vind ik een beetje te gek, voor dat bedrag heb ik de afgelopen periode de Bugatti en Sian kunnen kopen bij Amazon.
Nja heb over het algemeen alleen maar goede ervaringen, komt wel regelmatig voor dat er een enkel steentje mist of een andere kleur heeft, maar tja daar betaal je dan vaak ook wel naar. Alleen was dit de eerste keer dat er echt heel veel nep tussen zat of miste, denk wel meer dan 1/3e van de set.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 19:19
Alle oude Lego van vroeger uit elkaar gehaald en gewassen. Herken de builds 🙃.

Mooi schoon geworden, verkleuringen los je er niet mee op, maar toch.

Vanavond weer beginnen in elkaar te zetten en de kids aan te steken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6OLFDIp9OC8fYE-XETcFBBO-370=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r8V4UxAXPvCdVbZgT4fEnQcg.jpg?f=fotoalbum_large

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

@water_escape Die bovenste is set 6972 - Polaris I Space Lab. De onderste is 6893 - Orion II Hyperspace. De middelste geen flauw idee :P

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik meld mijzelf ook ff. Gisteren voor het eerst in 35 jaar weer Lego gekocht.

Ik heb de 42082 besteld en heb er super veel zin in om er aan te beginnen. Komt als het goed is morgen binnen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De pimp-my-Porsche build zit er op. Ik heb wel nog een bricklink order uitstaan voor deze build, maar met wat kleur variaties lukte het ook met mijn huidige collectie. Ik heb slechts de 42070 en 42077 moeten opofferen. Ik mis wel een paar essentiële bricks, dus die ga ik tzt ombouwen. De build was soms even zoeken, maar de handleiding is goed te volgen. Ik heb hier en daar nog wat kleine dingen zelf gewijzigd en zoveel mogelijk neutrale kleuren gebruikt. Ik heb ook de indruk dat de voor en achteras compleet anders zijn, leuke build.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQ-_NZCAwgRuAGkOtlaK2WFqlwE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NxBW1SoVt7uroBTjxdFzLziG.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bF96VkpTkR1KQRZeemv1rGQRgL4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7rQNmIGR3G8Da0RERyqNXzbV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/knxvVYBN2cyQAYl1D3btD60FJ4E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s797TqoDQUIsY4D38P1MIdS1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8-1BYcKwNY_5vL6pBuvF6SUbEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GhIimT7cg16VUQJIph5wcwXE.jpg?f=user_large

Hier de 3 supercars nog naast elkaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-FE0AhuV0AgVFXS9s46UfeEEw0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ioOdDRGCQY2OOTvfbWkbQEaE.jpg?f=user_large

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
backupdevice schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:18:
Ik meld mijzelf ook ff. Gisteren voor het eerst in 35 jaar weer Lego gekocht.

Ik heb de 42082 besteld en heb er super veel zin in om er aan te beginnen. Komt als het goed is morgen binnen.
Gelijk een set waar je nog wel even zoet mee bent gezien de diverse dingen die je ervan kan bouwen. Have fun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47

backupdevice

No Risk , Full Push

Gim schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:20:
[...]

Gelijk een set waar je nog wel even zoet mee bent gezien de diverse dingen die je ervan kan bouwen. Have fun :)
Thx & idd de reden waarom ik deze heb gekozen. Naast het feit dat er behoorlijk wat techniek inzit waar mijn dochters heel erg nieuwsgierig naar zijn.

Zin in!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapoen
backupdevice schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:22:
[...]

Thx & idd de reden waarom ik deze heb gekozen. Naast het feit dat er behoorlijk wat techniek inzit waar mijn dochters heel erg nieuwsgierig naar zijn.

Zin in!
En alvast nog een alternatief pad/moc voor 42082, in de vorm van een GBC (Great Ball Contraption): rebrickable instructies
Voor bijna alle grote (moderne) Technic sets zijn er wel zo'n alternatieve instructies te vinden.

*edit* welkom trouwens bij een nieuwe hobby! _/-\o_ Spoiler alert: het blijft niet bij één set ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 28-12-2020 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bart-Willem schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:46:
Mijn kerstkado (de Mustang) is vertraagd. :( Die zou op tijd binnen komen voor kerst, niet dus. :')
Hierop terugkomend: vanochtend mail van Bol dat het nóg verder vertraagd is (en dat voor een voorraadartikel die "ineens" niet meer voorradig is) en dat ze pas na 4 januari kunnen leveren. :/ Dus maar geannuleerd en bij Brickshop besteld waar ze er 154 stuks van hebben liggen. :+ Nog een Quattro erbij besteld en hopelijk morgen al binnen. :P

Kan m'n recalcitrante (want opvang dicht) dochter van 3 (in februari 4 maar dol op lego en er behoorlijk handig in) mooi mee gaan helpen. :+

Volvotips.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:27:
[...]

En alvast nog een alternatief pad/moc voor 42082, in de vorm van een GBC (Great Ball Contraption): rebrickable instructies
Voor bijna alle grote (moderne) Technic sets zijn er wel zo'n alternatieve instructies te vinden.
[YouTube: 42082 gbc - Ferris Wheel
@backupdevice en bij PV productions kijken. Fun Park en Crazy Carnaval voor de 42082. Je moet alleen balletjes scoren ergens :)
https://pv-productions.co...082-building-instructions

[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 28-12-2020 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Jolke schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:14:
Vroegâh, toen dit soort mannetjes nog prima paste in de modellen, zoals 8440. :+

[Afbeelding]
Lego maakt nog wel modellen op Technic fig schaal. Alleen valt het nu wat minder op doordat het old school Technic fig stoeltje er niet in zit. Maar bijvoorbeeld de 42043 Arocs is op Technic fig schaal.

Technic fig schaal is zo'n beetje 1:16-1:18 dacht ik. De Landrover is ongeveer 1:10.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

De Lamborhini Sián is hier ook zojuist voltooid. Leuke build. Beste van de drie naar mijn mening. Mooie kleur (ja, jammer van de verschillende tinten groen), vering die goed werkt en geen stickers. Enige is dat ik mogelijk de deuren nog eens na moet kijken, die blijven niet heel goed open staan.

Voor nu hebben Lego The Simpsons - The Simpsons House en Lego The Simpsons - Kwik-E-Mart even plaats moeten maken. Niet alleen door de Sián maar ook omdat de 8458 Silver Champion zo'n gigantische set is qua lengte. En dan na te gaan dat de Williams (en mezelf kennende de Ferrari) er ook nog moet gaan komen. Toch eens wat meer ruimte gaan regelen voor planken en/of kasten. De twee (of drie) F1 wagens aan de muur onder elkaar had ik eerst bedacht maar wederom had ik verkeken op de lengte van die set.

Totaal staat er nu zo bij (donkere foto, morgen overdag herkansing):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/vCypFjdhBMZuhoB35LcpKgbU.jpg

Edit:
Ja, de Fiat 500 hoort eigenlijk links naast de Mustang maar de Mustang doet de Fiat 500 wegvallen.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 28-12-2020 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SomerenV schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:02:
@water_escape Die bovenste is set 6972 - Polaris I Space Lab. De onderste is 6893 - Orion II Hyperspace. De middelste geen flauw idee :P
De middelste set van @water_escape is de 6783 - Sonar Transmitting Cruiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
FeaR schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:22:
Totaal staat er nu zo bij (donkere foto, morgen overdag herkansing):
[Afbeelding]
Dit is wat ik noem een inspiratie voor mijn 'home office' in het huis dat ik hopelijk komend jaar ga kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
FeaR schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:22:

Edit:
Ja, de Fiat 500 hoort eigenlijk links naast de Mustang maar de Mustang doet de Fiat 500 wegvallen.
Chronologische volgorde ging bij mij al de deur uit met de komst van de London bus en de Kever in mijn 2 Ikea Deltolfs. Hoe lelijker, hoe verder die onderaan staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Kapoen schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:37:
[...]
Dit is wat ik noem een inspiratie voor mijn 'home office' in het huis dat ik hopelijk komend jaar ga kopen _/-\o_
Thnx :)

Ik zit net te denken. Planken zijn nu als volgt qua diepte 20 - 20 - 30 - 30 cm. Die één na bovenste van 20 cm ga ik vervangen voor een 30 cm. Dan kunnen de oude smalle modellen in een andere kast en kweek ik ruimte voor nieuwe(re) modellen. Enige is dat het weer een tijdelijke oplossing is. Ooit zal ik toch naar meer ruimte op zoek moeten.
AppieNL schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:39:
[...]
Chronologische volgorde ging bij mij al de deur uit met de komst van de London bus en de Kever in mijn 2 Ikea Deltolfs. Hoe lelijker, hoe verder die onderaan staat :D
Ik heb het weer omgedraaid. Bedacht me net dat ik de Mustang wat strakker op de muur kon zetten als ik de spoiler verwijderde. Sowieso netjes van dat model, de onderdelen/accesoires die je niet gebruikt passen in de kofferbakbak en de achterbank. Bij de Lamborghini past de accessoire ook voorin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 22:35

KRAI.7

Bwoah...

Geen idee of dit hier ‘toegestaan’ is, maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een soort vitrine/showcase voor m’n nieuwe Lego Ferrari 488 GTE (42125). Weet iemand toevallig waar je dergelijke cases kunt vinden voor een beetje een normale prijs?

Zie al het een en ander op Google voorbij komen, bijvoorbeeld iDisplayit (al heb ik daar de case voor de 42096 gevonden maar die zijn in principe nagenoeg even groot), maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om naar Nederland te verzenden... Dus ik dacht: wie weet heeft er hier iemand nog een mooie plek waar je zoiets kunt kopen. :)

Oh en de Ferrari is trouwens helemaal af. Gisteravond het laatste zakje gebouwd. Ik vond het een erg mooie en leuke set om te bouwen, de stickers gingen me trouwens prima af (ik ben er tevreden mee). Het zijn er wel echt heel veel. :p

Ben er ongeveer 10 uur mee bezig geweest. Misschien wat lang, maar ik heb twee weken kerstvakantie, heb lekker vrij van m’n bijbaan dus ik heb er gewoon van genoten i.p.v. alles zo snel mogelijk in elkaar. :)

Zie hieronder voor nog wat foto’s:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5430Q6LXkFlz4dUIe4iE5osE55o=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A8U1qVzQNVH2Xj5QzjvfRYzS.jpg?f=fotoalbum_small Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDN5G3_RCBMtDjsE2dNK_LsL2p8=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NeqlLW9DHnJJxc40lB0GLDe.jpg?f=fotoalbum_small Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3X6oKnss9cGBxL90xPDOzeVQ4Yk=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNqSXaayhVvIUcEZeIeILvQT.jpg?f=fotoalbum_small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Heb je die Ferrari nu al weten te krijgen? De meeste webshops hebben 'm nog niet toch? :P Dat ding staat wel hoog op m'n verlanglijstje (meer dan de Mustang). :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 22:35

KRAI.7

Bwoah...

@Bart-Willem Zeker! Ik heb hem gewoon op Bol.com besteld 1,5 week geleden, daar werd ie toen aangeboden door een externe webshop. Maar ik zag idd dat bepaalde webshops hem pas veel later konden leveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Even een verlagingssetje onder die Ferrari schroeven...

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

Pierre

Van nature lui!

KRAI.7 schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:05:

Zie al het een en ander op Google voorbij komen, bijvoorbeeld iDisplayit (al heb ik daar de case voor de 42096 gevonden maar die zijn in principe nagenoeg even groot), maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om naar Nederland te verzenden...
Je hebt dit gelezen op iDisplayit?
BREXIT: Shipping to EU countries are temporarily unavailable. They will resume on 1st January 2021

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 28 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .