Gister en vandaag de laatste hand gelegd aan 2 andere projectjes.
-
Project '42125 Ferrari 488 GTE ombouwen naar een straatversie, de 488 Pista'.
Een tijd terug een gebruikte Ferrari 488 GTE AF Corse gekocht waarvan de stickers niet geplakt waren. Mooi want daar hou ik van.
Vond 'm nog wat te 'sporty' dus ook die onderdelen moesten het veld ruimen.
Somige witte parts waren dan wel weer leuk en deed me gelijk denken aan de Pista uitvoering (een witte streep over de lengte).
De nodige rode en witte parts besteld en voila: de Ferrari 488 Pista:
-
Project '75895 Porsche 911 SpeedChampion in het light- en dark bluish grey maken.
Ik had nog een witte 911 voor onderdelen liggen en besloot, in navolging van de 911 in 5 andere kleuren, ook eens te kijken hoe ver ik zou komen met de parts die ik had in deze kleuren.
Voornamelijk de wielkasten waren een spelbreker (maar dat wist ik op voorhand al) maar voor de rest had ik al best veel parts. M'n zoontje dacht dat ik een wide body versie had gemaakt met die witte wielkasten zo; lijkt er idd wel wat op.
Van de sloop Porsche de stickers af kunnen halen en ze redelijk netjes op 1 van de andere kunnen plakken.
Van de week de missing parts maar eens bestellen. Dit model in nóg een andere kleur maken is helaas niet mogelijk, er mist altijd wel wat essentieels in die kleur.
En voor de volledigheid nog even twee foto's van de 911 in andere kleuren die ik een jaar of 2 geleden had gemaakt:
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.