Vandaag de Lambo van Firas afgerond; https://rebrickable.com/m...orghini-countach/#details
Zoals gewoonlijk elke paar pagina's het idee van, hoe verzin je het toch? Leuk om te bouwen al vind ik het uiteindelijke resultaat van de Corvette en de GT40 toch wat bruter.
Op één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om de windshield te vervangen dus dat vele zwart is hier niet te zien
:strip_exif()/f/image/dnrwU09CMbIegbRT2Sa4SVkd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JuYvErVYTXnIRERwEvcfN7Hr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZVGz55CZzmFzgYlX8RCkbNjK.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas geen ruimte om de bovenkant van de windsnelheid af te dekken maar al met al redelijk tevreden met het resultaat. Ook geen wiper trouwens, dit is een mooi weer rijder
Zoals gewoonlijk elke paar pagina's het idee van, hoe verzin je het toch? Leuk om te bouwen al vind ik het uiteindelijke resultaat van de Corvette en de GT40 toch wat bruter.
Op één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om de windshield te vervangen dus dat vele zwart is hier niet te zien
:strip_exif()/f/image/dnrwU09CMbIegbRT2Sa4SVkd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JuYvErVYTXnIRERwEvcfN7Hr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZVGz55CZzmFzgYlX8RCkbNjK.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas geen ruimte om de bovenkant van de windsnelheid af te dekken maar al met al redelijk tevreden met het resultaat. Ook geen wiper trouwens, dit is een mooi weer rijder
Daily driver; MB R171 SLK280