Na ruim 2 weken bouwen is de USC AT-AT af. Ik heb elke avond een uurtje of 2 gebouwd, dus meestal 1 zakje van de 18. De poten waren een beetje eentonig, maar was ook wel weer leuk om te zien hoe ze in elkaar zitten. De opbouw en de kop waren erg leuk om te bouwen. De zijpanelen dan weer wat eentonig, ook omdat ze vrijwel precies hetzelfde zijn. Wel grappig dar de grote deuren sideways gebouwd zijn. De scharnieren zijn ook wel leuk gemaakt, het schuift en draait. Het draaien gebeurd gewoon op een nop, dus geen fance scharnier bricks worden gebruikt.
Wat ik minder vond (en dat vindt je op meerdere reviews):
- Er zitten wel weinig minifigs bij. Er is plaats voor ca 40 figs, er zitten er maar een paar bij.
- Er had best een paar extra speederbikes bij gemogen, eri is plek zat.
- Fragiele constructies precies waar je hem op wilt pakken.
- De bovenplaten liggen er gewoon op. Maar ik neem aan dat niemand dit ding op zijn kop zal zetten.
- De zetels in het midden kun je niet meer bij zonder de zijplaat er af te halen, aan de voorkant kun je wel bij.
- Luke hangt er onder, maar kan fisiek niet naar binnen. Er is wel een aanduiding voor een luik, maar dus geen doorgang naar binnen.
- Misschien was een snowspeeder ook wel leuk geweest voor erbij, al zal er wel een set zijn die erbij paste. (maar dan hadden de speederbikes ook wel weggelaten kunnen worden).
Al met al vind ik een mooie set, maar ik ben wel blij dat ik hem gehuurd heb via bouwsteenwinkel.nl Hij is nl. wel erg groot en vooral hoog, dus ik kan hem nergens kwijt. Ik moet nog eens foto's maken met de kleine AT-AT er naast. Het scheelt echt een hoop

Ik heb de built gefilmd, dus er komt nog een filmpje met een speedbuild.