Vanmiddag bezig geweest met 31127 Creator 3-1 Streetracer set. Als eerst begonnen met de T-bucket hot rod, de bouw methode was erg leuk en op plekken verrassend. Erg leuk model en wat groter dan ik had verwacht.
Daarna de F1 auto gaan maken, ook een prima model, maar als F1 fan toch een aantal zaken die me niet aan stonden. De achtervleugel is veel te laag en small (zoals ze in 2010-2016 etc hadden) daarnaast vond ik de ruimte tussen de voorwielen en barge boards niet mooi afgewerkt.
Lang met de achtervleugel bezig geweest, veel iterarties gehad voor ik iets kreeg waar ik tevreden mee was. Voorzien van een soort Poor Man's DRS door de vleugel omklapbaar te maken
Verder de barge boards een stuk netter en aerodynamischer gemaakt, zelfde kleur groen/turquoise als op de achtervleugel om het wat gelijk te trekken. Als laatst wat extra slopes toegevoegd vlak voor de achtervleugel om het allemaal net iets netter te krijgen.
Slechts een stuk of 30 steentjes gebruikt, allemaal afkomstig uit de spare parts van dit model.
Dit is mijn eerste "Moc" in denk wel 20 jaar inmiddels
Before (origineel)
After
[
Voor 5% gewijzigd door
ReVision. op 28-10-2022 17:49
]