Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.376.563 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wailing_Banshee schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:13:
[...]

Daarom zou ik er alleen heen gaan als hij er in de zomer nog zou zijn. Want dan gaan we sowieso naar Hongarije.
de chain-bridge heeft een upgrade gekregen;

https://magyarepitok.hu/u...az-eredetiek-nem-lathatok

Afbeeldingslocatie: https://static.regon.hu/ma/2022/10/tn4-web_221027_nm_5668.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 27-10-2022 14:44 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Edit:
betere bril kopen.
Ik had een flauw grapje over het achterliggende gebouw, die hele Lego leeuw op de voorgrond gemist :+

[ Voor 22% gewijzigd door JBplap op 27-10-2022 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:38

Wailing_Banshee

You're Next

JBplap schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:45:
[...]

Edit:
betere bril kopen.
Ik had een flauw grapje over het achterliggende gebouw, die hele Lego leeuw op de voorgrond gemist :+
Blijkbaar wel :D

"Een replica op ware grootte van de originele stenen leeuwen gebouwd van LEGO-stenen kan tot eind november worden bekeken op Clark Ádám Square.

Er is een mysterieuze leeuw verschenen op de Kettingbrug, die wordt gerenoveerd, en werd gebouwd door A-Híd Zrt in opdracht van het Budapest Transport Centre . presteert. De nieuwe metgezel van de monumentale leeuwen werd gebouwd van honderdduizenden LEGO®-stenen, en na zijn bezoek aan de brug zal hij zijn wacht opnemen op Ádám Clark Square totdat de stedelingen de vier stenen leeuwen terugkrijgen."

[ Voor 32% gewijzigd door Wailing_Banshee op 27-10-2022 15:49 . Reden: Iets meer info ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:18
Weer een aantal sets binnen, ook besteld met de 20% actie van Fun.be:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGT2JlOXhG_ZoH_R3mjfPsiTkCY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ln13BWXJxHgqZWgTjnWGrmAj.jpg?f=fotoalbum_large

Vorig jaar ook een politiebureau gescoord, maar toen slechts voor 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:36

almightyarjen

When does the hurting stop?

^^wat zijn je plannen met 2x santa's visit?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:18
Niets bijzonders hoor, eentje voor de backlog en andere wordt een kerstcadeau :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Vanavond even langs de nieuwe Lego Store geweest in Den Haag. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Het is niet een grote Lego store geworden en de PaB muur was ook niet super uitgebreid. Verder waren er ook geen openingsacties behalve de Lego Brand Retail Store bij een besteding van 120 euro.

Uiteindelijk alleen een PaB beker gevuld omdat ik niet met lege handen weg wilde gaan :)

De Lego Store van Leidschendam blijft toch mijn favoriet, stuk minder druk en gratis parkeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:46
D11 update: halverwege afbreken, pijn in m'n vingers, lego-eelt op de vingertoppen. Wat een klus :X

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMilena
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-03 09:39
Laatst zag ik hier een foto voorbij komen van Holiday Main Street versierd met onderdelen uit de Halloween VIP polybag, maar kan hem niet meer terugvinden. Heb ik het gedroomd of is het verstopt? :+ Ik ben de posts van deze maand al zonder succes doorgeakkerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
om de "hoe ruim ik het op" discussie nu voor eens en altijd af te sluiten....

https://www.facebook.com/...MoXEBT5B7xWrQ64GQZoUt5ddl

Democratie heeft tot Akro-Mils systeem besloten.

case closed :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03
Jolly_Jumper schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:09:
Weer een aantal sets binnen, ook besteld met de 20% actie van Fun.be:

[Afbeelding]

Vorig jaar ook een politiebureau gescoord, maar toen slechts voor 120 euro.
De Police station is echt een leuke build om te maken :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 17:03
42erik schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 03:18:
om de "hoe ruim ik het op" discussie nu voor eens en altijd af te sluiten....

https://www.facebook.com/...MoXEBT5B7xWrQ64GQZoUt5ddl

Democratie heeft tot Akro-Mils systeem besloten.

case closed :p
als ik het zo snel uitreken staat daar voor +/- 1100 aan kast..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:17:
Leuk zo’n opstelling! Die Ikea dingen zijn wel makkelijk om snel de hoogte in te gaan.

[Afbeelding]
Ik neem aan dat je niet de Kallax kast bedoelt maar dat IKEA/LEGO doosje ernaast :)

Je kunt er inderdaad snel de hoogte mee ingaan, maar het is nog steeds recht en hoekig, dus je moet het dan toch nog zelf mooi maken. En er kan geen trein doorheen :+

Wel een leuke lay-out zo als je de trein een leuk ritje wil laten maken. Alleen gevaarlijk voor al die kinderen in het winterdorp die buiten aan het spelen zijn in de sneeuw i.p.v. lego games aan het spelen zijn op hun consoles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:39:
[...]

Je moet er wat voor over hebben :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

sig69 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:30:
D11 update: halverwege afbreken, pijn in m'n vingers, lego-eelt op de vingertoppen. Wat een klus :X
Je had die gehuurd, toch? Als je vaker wil huren (en dus weer moet afbreken), tip: koop op Ome Ali een tang, speciaal om de gebouwde sets weer uit elkaar te halen. Heeft mij een hoop eelt gescheeld, vooral bij de honderdmiljoenmiljard pinnen bij de grote Techic-sets.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/S818069cee8da4e6092bcbf0f08fd3df5Y/Building-Block-Tool-Kit-Blocks-Pliers-Compatible-with-Lego-Blocks-and-Technic-Pin-Removal-Dismantling-Toy.jpg_220x220xz.jpg

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 16:46
Bra-Jo schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

Je had die gehuurd, toch? Als je vaker wil huren (en dus weer moet afbreken), tip: koop op Ome Ali een tang, speciaal om de gebouwde sets weer uit elkaar te halen. Heeft mij een hoop eelt gescheeld, vooral bij de honderdmiljoenmiljard pinnen bij de grote Techic-sets.

[Afbeelding]
Nee gekocht. Nooit geweten dat zoiets bestaat, meteen besteld. Thanks!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eurionair
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36

Eurionair

Senior Destructor

Ik heb een 2e hands setje van de medieval blacksmith op MP gescoord en ik had het op de foto's al gezien maar hier zit een laag stof op alsof de set 3 verbouwingen heeft meegemaakt dus alles zit serieus onder het stof. De prijs was er dan ook naar.

Hoe zou ik dit qua reiniging het beste kunnen aanpakken
- In een stoffen zak in de was-machine ? Ben dan bang voor krassen
- In een sopje in een teiltje en voorzichtig wassen ?
- Onderdeel voor onderdeel afstoffen ?
- Anders ?

Iemand nog een handige tips ?

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Eurionair schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:37:
Dit doe ik altijd. En dan op een handdoek uitspreiden en laten drogen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eurionair
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36

Eurionair

Senior Destructor

zonoskar schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:39:
[...]

Dit doe ik altijd. En dan op een handdoek uitspreiden en laten drogen.
Wat gebruik je voor het sopje ? Afwasmiddel ? Iets anders ?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-06 14:49
Eurionair schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:43:
[...]

Wat gebruik je voor het sopje ? Afwasmiddel ? Iets anders ?
Ik gebruik meestal teiltje, warm water, en mr. proper erin. 24 uur laten weken en dan water weggieten en opnieuw warm water met mr proper.

Dan onder de kraan, warm water, met fijnmazig vergiet steentjes erin gooien en goed afspoelen en op handdoek leggen.

Na drogen kan het zijn dat je moet poetsen met doekjes, sommige stukken kunnen raar opdrogen en zie je watervlekjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Ik heb een 2e hands setje van de medieval blacksmith op MP gescoord en ik had het op de foto's al gezien maar hier zit een laag stof op alsof de set 3 verbouwingen heeft meegemaakt dus alles zit serieus onder het stof. De prijs was er dan ook naar.

- Anders ?

Hogedrukspuit, heb je daarna geen enkel steentje met stof over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Webgnome schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:39:
[...]

Lidl verkoopt ze af en toe voor 19.99

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Vanmiddag bezig geweest met 31127 Creator 3-1 Streetracer set. Als eerst begonnen met de T-bucket hot rod, de bouw methode was erg leuk en op plekken verrassend. Erg leuk model en wat groter dan ik had verwacht.

Daarna de F1 auto gaan maken, ook een prima model, maar als F1 fan toch een aantal zaken die me niet aan stonden. De achtervleugel is veel te laag en small (zoals ze in 2010-2016 etc hadden) daarnaast vond ik de ruimte tussen de voorwielen en barge boards niet mooi afgewerkt.

Lang met de achtervleugel bezig geweest, veel iterarties gehad voor ik iets kreeg waar ik tevreden mee was. Voorzien van een soort Poor Man's DRS door de vleugel omklapbaar te maken ;)

Verder de barge boards een stuk netter en aerodynamischer gemaakt, zelfde kleur groen/turquoise als op de achtervleugel om het wat gelijk te trekken. Als laatst wat extra slopes toegevoegd vlak voor de achtervleugel om het allemaal net iets netter te krijgen.

Slechts een stuk of 30 steentjes gebruikt, allemaal afkomstig uit de spare parts van dit model.
Dit is mijn eerste "Moc" in denk wel 20 jaar inmiddels :D

Before (origineel)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x1gysFQ/01.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xjyttcV/1666969683966.jpg

After
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4sqNXM4/03.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yFZTNHg/06.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4s6sFhj/05.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nBHLMDx/08.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 28-10-2022 17:49 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-06 22:10
Geen advies qua schoonmaken. Wel benieuwd wat je ervoor hebt betaald. Zou je dag willen delen? Eventueel via een PM.

- Anders ?

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33
Nu weet ik waarom je nooit je winter kerst dorp te vroeg moet opbouwen.
Voor je het weet neemt Halloween de boel over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvU4S9MpMy1rL7diKvdHeBnnU7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jOOHYQvPXl810K3862lNXw46.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:56
Inmiddels alweer een eindje onderweg. Erg vette build. Wel af en toe wat repetitief, maar als het dan in elkaar geklikt is het resultaat er wel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8n56xIfYbBEE1kUtXlKS9ROZN0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izpA1Z1pYbip6kjoIMxJ8yeP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34

DropjesLover

Dit dus ->

Eindelijk aan de gang gegaan met mn ongesorteerde doos lego sorteren voor de 8480 Space Shuttle. Voor nu gesorteerd op witte en zwarte platte delen, assen, technics blokken en een assortiment doos voor alle connectors en tandwielen ed. Om het echt uit te sorteren heb je gewoon een shitload aan bakjes nodig...
Ik heb dan ook de Space Shuttle (1366 delen) en de groene barcode dumptruck (ook ~1400 delen) en nog een paar sets, het is nogal een bak :D
Een 15% van de bak is gesorteerd, in zon 4 uur... Ik heb al best wat van de specials gevonden. Helaas mis ik (tot nu toe) 1 van de 8 fiber optic strengen :/

[ Voor 27% gewijzigd door DropjesLover op 29-10-2022 00:12 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Op de frontpage staat een review van het Lego toetsenbord

review: Met lego kun je alles typen - Twee bijzondere toetsenborden getest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 22:52

Pazo

Mroaw?

STEMMEN MAAR!
Er kan vanaf heden gestemd worden op de inzendingen van de Lego MOC Challenge 13 - oktober 2022 :)

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• emieltenberge
  • Laatst online: 01-03 09:45
afgelopen week geknutseld aan de 10249 Toy Shop om deze om te bouwen zodat hij past bij 10308 Holiday Main street.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuEgnGZIthCsDZNAvnnPNeSvH_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/URD5tKsmDklCJ0v4uyPxv4D2.png?f=user_large

voor het 'oog' de toyshop ook even op rij gezet samen met 10308 en de bookshop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obaPiuhSvROSlQH99UGeHWl04Rw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YWJmjQmuezKeugLuWDqlRVJT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
emieltenberge schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:59:
afgelopen week geknutseld aan de 10270 Toy Shop om deze om te bouwen zodat hij past bij 10308 Holiday Main street.

[Afbeelding]

voor het 'oog' de toyshop ook even op rij gezet samen met 10308 en de bookshop

[Afbeelding]
Die bookshop past er er zeker vanuit de voorkant bekeken wel goed bij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeehond op 29-10-2022 11:13 ]

Select * from fish

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14:52
Hee, wat leuk! Ook een lego topic!
Sinds begin dit jaar wat meer lego aan het bouwen en nu voor het eerst een groter pakket gekocht.
De Formule1 wagen van McLaren! Hij zit nog in de doos, nog even een juist moment plannen om hem in elkaar te gaan zetten.

Gelijk een vraagje, ik vind die displayboxen er gaaf uitzien en wil er 1 voor mijn Formule1 wagen. Alleen zijn de boxen die ik kan vinden duurder dan het lego zelf. Hebben jullie tips waar ik het best een displaybox kan kopen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53
Inmiddels ook aan de Elf House begonnen. Direct maar met verlichting erin, deze heeft wel de lampjes aan de voorkant waar normaal de nepperds zitten :) Leuk bouwwerk is het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uF7lvx1QF5rnFx8DVtaNvuxrOVk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TVkTNKD8tFtZHqxEn1udcMkl.jpg?f=user_large

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier nog niet voorbij gekomen, maar Lego stopt met mindstorms einde dit jaar:

https://brickset.com/arti...storms-to-be-discontinued

Verbaasd mij wel beetje, vooral omdat er ook competities mee zijn e.d. Tegelijk heb ik vaak overwogen het te kopen en heb ik dat ook nog niet gedaan.. Dus tja, weet niet zo goed wat mij dan tegenhoud, denk toch dat ik er in de praktijk dan te weinig mee ga doen, beetje zo'n leercurve easy to learn, maar als je er écht wat mee wilt, toch wel difficult to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ben met de Starry Night bezig. Die achtergrond met 4 tinten blauw is behoorlijk irritant omdat het erg lastig opmaken is welke tint blauw in de gedrukte instructies staat..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBbG9MQ7jQ3VFjmvl9xkcs1ogxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jg9PNVrQBo292lRTbnsI3Xs4.jpg?f=fotoalbum_large
Nu de PDF er maar bijgepakt, scheelt iets maar blijft onduidelijk.
Dit is wel zo’n set die je niet voor je lol weer afbreekt :P

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-10-2022 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-06 11:43
Okasha schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:48:

Verbaasd mij wel beetje, vooral omdat er ook competities mee zijn e.d. Tegelijk heb ik vaak overwogen het te kopen en heb ik dat ook nog niet gedaan.. Dus tja, weet niet zo goed wat mij dan tegenhoud, denk toch dat ik er in de praktijk dan te weinig mee ga doen, beetje zo'n leercurve easy to learn, maar als je er écht wat mee wilt, toch wel difficult to master.
SPIKE Prime blijft gewoon nog bestaan en is volgens mij (grotendeels?) compatible, dus First Lego League kan gewoon blijven doorgaan.

Ik denk dat Mindstorms gewoon niet onderscheidend genoeg meer is in een markt overspoeld met allerlei programmeerbaar speelgoed. Also LEGO set is hij wel duur, maar niet bijzonder (er zijn veel grotere/mooiere Technic sets). En als je per se ingewikkelde robots wilt bouwen kun je tegenwoordig veel toegankelijker beginnen met RPi, Arduino, etc.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online

Competities zijn al over op spike

Onderdelen waren al amper meer verkrijgbaar ook

[ Voor 3% gewijzigd door 42erik op 30-10-2022 11:14 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:20
Van het weekend heb ik de eerste sets meegenomen uit mijn ouderlijk huis. Het is nu vooral uitzoeken en sorteren.
Samen met mijn zoontje bouwen we veel Lego City. Mijn oude verzameling bestaat vooral uit ridders, cowboys en piraten. Wat echt opvalt zijn de boekjes. Die zijn tegenwoordig veel dikker en gedetailleerder. Vroeger was het echt puzzelen waar de verschillen zitten ten opzichte van de vorige bladzijde. Of moest je later opeens terug omdat het toch niet goed uitkwam.

Vanochtend de eerste set gebouwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUY-vFU-PJOQc4nRX2bLCMKg_qE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1OsJ1yTmIZX9p0dxcGYdBkF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJ6ggymyVHPuzquhSrpyODkhZLM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/guUrVPdw66KNVRg7CUcgLVFz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKsgol0WwOn5AhhTbRcVBlG7Sfo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NH6nEcAxRx5Q11sMjHT0KSgT.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:58
Op het moment ben ik errug zielig want covid -O-
Gelukkig wilde vrouwlief wel even naar de Intertoys voor me;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bbx6PA2A4Sz2mJMr67Iw1JuFDaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MoNWQ6S51JPcauAEmLz5RxZM.jpg?f=fotoalbum_large
*O*
Wel even proberen uit te smeren, tot donderdag nog binnen blijven.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:02

vectormatic

Warlock of the doorlock

mir4dor schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:39:
[Afbeelding]
*O*
Wel even proberen uit te smeren, tot donderdag nog binnen blijven
Gewoon doorbouwen, en daarna weer afbreken en de B en C modellen bouwen!

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:17
[Afbeelding]
*O*
Om duidelijk te zijn, ik heb op het duimpje geklikt omwille van je Lego oogstfoto, niet omdat je covid hebt ;)
Snel beterschap gewenst!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
Kapoen schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:03:
[...]

Om duidelijk te zijn, ik heb op het duimpje geklikt omwille van je Lego oogstfoto, niet omdat je covid hebt ;)
Snel beterschap gewenst!
Haha dat begrijp ik hoor, dank je. Gelukkig, wat men noemt, milde klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Woodsy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:52:
Van het weekend heb ik de eerste sets meegenomen uit mijn ouderlijk huis. Het is nu vooral uitzoeken en sorteren.
Samen met mijn zoontje bouwen we veel Lego City. Mijn oude verzameling bestaat vooral uit ridders, cowboys en piraten. Wat echt opvalt zijn de boekjes. Die zijn tegenwoordig veel dikker en gedetailleerder. Vroeger was het echt puzzelen waar de verschillen zitten ten opzichte van de vorige bladzijde. Of moest je later opeens terug omdat het toch niet goed uitkwam.

Vanochtend de eerste set gebouwd.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Deze heb ik ook! Als kind heel veel mee gespeeld. Heb hem vorige kerst in elkaar gezet en zet hem nu af en toe even bij de lego friends van mijn dochter 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
[Afbeelding]
*O*
Beterschap! Maare als je vrouw het lukte om naar de intertoys te gaan, lukt dat d’r vast nog wel een keer ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

crimby schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:16:
[...]

Beterschap! Maare als je vrouw het lukte om naar de intertoys te gaan, lukt dat d’r vast nog wel een keer ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCzRNPYemPMkLkCWj7WRgA2xJ-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yy1W1NGlRdY9GLTtdS1TOmH4.jpg?f=user_large

O-) :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Ik kwam deze plaatjes van de aankomende GWP’s tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-wY-e19wJdmB38JakZKRWsCh70=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7T1mqwEoJJtzAeL04EzjvJUA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o78Kx1Z-82dvJQD-kgXDKTNeoMk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHWsURcLZpaEkp7BtwuztMsV.jpg?f=fotoalbum_tile

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
magic_nl schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:52:

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi voor het kerstdorp!! Ben benieuwd naar de actie.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Bouwen uit den ouden doosch..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ySN-DEoesI_s2ahereacQOHH68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GWjOz1517rfWhSFEbtAt8lA.jpg?f=fotoalbum_large

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mir4dor
Of ik heb het gemist- of hier nog niet gepost ?
De nieuwe SC sets voor 2023;
https://www.bricktastic.n...eed-champions-2023-nieuw/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Die Porsche doet me niet zo veel, maar die andere sets zie ik wel zitten en zullen hier waarschijnlijk wel aan de collectie worden toegevoegd. Dan moeten de uiteindelijke Lego modellen wel een beetje geslaagd zijn natuurlijk :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:44

Maximus

There is no substitute

mir4dor schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:51:
De Porsche is een day-1. De Ferrari wellicht ook. Dan komend jaar ook nog de Landrover in de Icons serie. Zal 2023 dan weer een duur jaar worden? ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

mir4dor schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:51:
Hoe accuraat zijn die data?
In dat artikel lijken er 3 solo en een duo pack op 1 maart uit te komen,
normaal zijn het toch maar 2 solo's per keer?

En voor 1 jan staat er maar 1 auto, zou 2 + 2&duo pack niet logischer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
JBplap schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:29:
[...]

Geen idee. Dit komt langs in mijn Google feed. Als je leest dan staat er ook " Het duurt nog even, maar de eerste geruchten over ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:25

[Afbeelding][Afbeelding]
Ow, dit zijn wel hele leuke. Een om gewoon zo neer te zetten en een met onderdelen om het kerstdorp verder aan te kleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@meesje heeft mij goed geholpen een paar posts geleden, zodat ik nogmaals een poging heb gedaan met het ontwerpen van een eigen batterijhouder en nu in de vorm van een tender. Bedankt. Het resultaat is te vinden op rebrickable: https://rebrickable.com/m...owered-up-tender/#details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 22:17
JBplap schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:29:
[...]

In dat artikel lijken er 3 solo en een duo pack op 1 maart uit te komen,
normaal zijn het toch maar 2 solo's per keer?

En voor 1 jan staat er maar 1 auto, zou 2 + 2&duo pack niet logischer zijn?
3 losse auto's en 2 duopacks is tot nu toe de standaard geweest bij de drie 8 wide speed champions waves die we hebben gehad. (2020, 2021 en 2022, daarnaast ook elk jaar een miniatuur van één van de auto's als polybag release)

Daar kwamen dit jaar dan twee extra losse auto sets bij in de movie cars lijn. (Dom's Charger en 007 Aston Martin DB5)

Dat artikel is gebaseerd op (al dan niet bevestigde) geruchten, het kan dus zo zijn dat er nog meer uitkomt volgend jaar maar dat daar nog geen informatie over uitgelekt is.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:31
Maar daar hoort het wel

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 30-10-2022 23:21 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wirret
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:23
Vandaag met mijn vriendin maar eens inkopen gedaan bij de nieuwe lego winkel in Den Haag. Voor wie nog een limited edition wil scoren. Ze reiken er 1 uit bij 120 euro besteed geld. Wij zijn er speciaal nog een keer voor naar binnen gegaan. De plankjes kunnen worden gevuld met kerst LegoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohgU90KE9S2v262gh48H6IDfOrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPOF01KvO4JL7WWdwHjnmV3j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQBoN9T186Iz1wxU8httCZo_iTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PfAIx9VRFrEcolktT7KUgGpf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Weet iemand of de tram van wintervillage als je ‘m motoriseert te programmeren is dat ie over een recht stuk rails heen en weer rijdt?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:12

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

magic_nl schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:31:
Weet iemand of de tram van wintervillage als je ‘m motoriseert te programmeren is dat ie over een recht stuk rails heen en weer rijdt?
Ik doe dat met de kerst trein d.m.v. een kleur sensor en een tile bij de haltes. Of het in de tram past weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 30-10-2022 23:35 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
DukeBox schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:33:
[...]

Ik doe dat met de kerst trein d.m.v. een kleur sensor en een tile bij de haltes. Of het in de tram past weet ik niet.
Nooit aan gedacht, maar ook nooit in verdiept. Is dat heel lastig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Was eigenlijk al een paar jaar duidelijk. De set was zeer moeilijk verkrijgbaar. Terwijl Spike Prime wel beschikbaar was (zelfde hub en motor andere kleurtjes). En van de robot inventor app verdwenen features zoals Chromebook ondersteuning terwijl voor Spike Prime zelfs een nieuw platform kwam:
https://spike.legoeducation.com/

En de FLL (First LEGO League) voor de middelbare school is niet overgestapt op 51515 maar op 45678.

Omdat de hardware in de Spike Prime Hub gelijk is, kun je gewoon de Spike Prime firmware laden en de bovenstaande website gebruiken om de hub te programmeren.
Ook PyBricks https://pybricks.com/ en BrickComtroler2 Android App https://play.google.com/s...Dcom.scn.BrickController2 werken.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

hemiparo schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 06:38:
Nooit aan gedacht, maar ook nooit in verdiept. Is dat heel lastig?
Nee niet echt, als je wel eens met Google blockly gewerkt hebt heb je de Lego versie zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

DukeBox schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:33:
[...]

Ik zat simper te denken:
X rotaties links - stop - x rotaties rechts - stop - repeat
En dan fine tunen met de snelheid en stop tijd.
Dus zonder sensor.
Maar ik begrijp dat de powered up hub programmeerbaar is.

Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
magic_nl schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:31:
Ik had onlangs dezelfde vraag, en ik heb dit youtube filmpje gevonden:

In this video, we:
- build the LEGO 60337 Express Passenger Train
- integrate the 88007 PoweredUp Color & Distance Sensor (and MINDSTORMS Robot Inventor Color Sensor) into the train, and
- show how to program it to reverse direction on cue with both Pybricks (no phone required!) and the PoweredUp app
In de beschrijving van de video staan verder ook nog links naar de nodige code op beide platformen.

[Afbeelding][Afbeelding]
crimby schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:54:
[...]

Mooi voor het kerstdorp!! Ben benieuwd naar de actie.
Dit geruchtenfilmpje op youtube geeft aan dat de drempel 2x $170 of £170 zal zijn (helaas geen euro prijs). De 40564 Winter Elves Scene 'krijgen' we in november (vermoedelijk periode black friday), de andere set vanaf 1 tot en met 24 december.

[ Voor 46% gewijzigd door Kapoen op 31-10-2022 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kapoen schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:58:
[...]

Ik had onlangs dezelfde vraag, en ik heb dit youtube filmpje gevonden:

[YouTube: Automating LEGO Trains + Trams! (with 60337 Express Passenger Train)]

[...]

In de beschrijving van de video staan verder ook nog links naar de nodige code op beide platformen.

[...]

[...]

Dit geruchtenfilmpje op youtube geeft aan dat de drempel 2x $170 of £170 zal zijn (helaas geen euro prijs). De 40564 Winter Elves Scene 'krijgen' we in november (vermoedelijk periode black friday), de andere set vanaf 1 tot en met 24 december.
Oh damn als dat bij ons dan op 170 euro ligt, is dat wel wat hoog.. Is er dan niks vanaf 1 november? De Haloween actie is tot en met vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
crimby schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:13:
[...]

Oh damn als dat bij ons dan op 170 euro ligt, is dat wel wat hoog.. Is er dan niks vanaf 1 november? De Haloween actie is tot en met vandaag.
Als ik mij niet vergis zit 40512 Fun and Funky VIP Add-On Pack er aan te komen. Vermoedelijk met een bestedingsdrempel van €50.

Ik durf echter niet stellen dat dat zeker vanaf morgen zal gebeuren.

40514 Winter Wonderland komt er ook nog aan, maar weeral geen idee wanneer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

magic_nl schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:34:
Ik zat simper te denken:
X rotaties links - stop - x rotaties rechts - stop - repeat
Met de treinmotor 88011 heb je die optie niet (rotation counter). Uiteraard kan je wel met tijd werken maar zodra de batterij leger wordt is dat niet meer accuraat omdat de motor langzamer gaat draaien (minder torque).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
170 euro voor die GWP's is wel achterlijk hoor, voor 170 euro uitgeven verwacht ik eigenlijk wel een iets grotere set.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Prosac schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:36:
170 euro voor die GWP's is wel achterlijk hoor, voor 170 euro uitgeven verwacht ik eigenlijk wel een iets grotere set.
Een gerucht is ook maar dat, we hebben nog geen bevestiging van de definitieve prijsdrempels.

Misschien zijn de drempels lager in de eurozone (wishful thinking ;) ), misschien kunnen we deze GWP stapelen met andere kleinere GWPs,... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:09
Even een vraagje; ik heb van mijn maat voor een groot gedeelte de oude Lego 497 set gekregen om naast mijn nieuwe space explorer te zetten.

Nu mis ik her- en der wat steentjes, maar ik kan de specifieke lastige onderdelen niet vinden zoals transparant geel, of blokjes met logo's op diverse sites.

Iemand een tip of idee waar dat wellicht wel mogelijk is online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:18
brtkpr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:19:
Even een vraagje; ik heb van mijn maat voor een groot gedeelte de oude Lego 497 set gekregen om naast mijn nieuwe space explorer te zetten.

Nu mis ik her- en der wat steentjes, maar ik kan de specifieke lastige onderdelen niet vinden zoals transparant geel, of blokjes met logo's op diverse sites.

Is op bricklink te vinden: https://www.bricklink.com/catalogItemInv.asp?S=497-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
brtkpr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:19:

https://www.brickowl.com/ of https://www.bricklink.com/v2/main.page is waar ik het eerste ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Kijk, dat scheelt een hoop werk >:)

Dan nu op naar de volgende klus; waar gaan we die specifieke blokjes kopen of zien te verkrijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
brtkpr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Dan nu op naar de volgende klus; waar gaan we die specifieke blokjes kopen of zien te verkrijgen :P
Op diezelfde sites natuurlijk :Y
https://brickarchitect.com/labels/ hier kun je een pdf bestand raadplegen waar de meeste Lego blokjes wel opstaan. Weet je gelijk de benaming en Lego artikelnummer.

[ Voor 21% gewijzigd door mir4dor op 31-10-2022 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:03
brtkpr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Ik zelf via de Bricklink part out pagina mijn set uit elkaar halen: https://www.bricklink.com...t.page?utm_content=subnav

Let op, hiervoor heb je een account nodig op bricklink

Daarin registreren welke onderdelen je wel hebt, is soms wel even wat werk. En dan als je klaar bent met wat je wel hebt kan je bovenaan klikken op buy all. En dan gaat ie winkels voor je zoeken die deze onderdelen in voorraad hebben. Zelf kies ik voor winkels in NL en dan kan je bestellen.

Let op, sommige winkels hebben een minimaal bestel bedrag en sommige rekenen ook flink wat verzendkosten.

Daarom ben ik nu bezig om eerst al mijn oude sets uit te zoeken of ik nog wat mis en ga ik dan alles in 1x bestellen via Bricklink. :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
RickS29 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

Ik zelf via de Bricklink part out pagina mijn set uit elkaar halen: https://www.bricklink.com...t.page?utm_content=subnav

Let op, hiervoor heb je een account nodig op bricklink

Daarin registreren welke onderdelen je wel hebt, is soms wel even wat werk. En dan als je klaar bent met wat je wel hebt kan je bovenaan klikken op buy all. En dan gaat ie winkels voor je zoeken die deze onderdelen in voorraad hebben. Zelf kies ik voor winkels in NL en dan kan je bestellen.

Let op, sommige winkels hebben een minimaal bestel bedrag en sommige rekenen ook flink wat verzendkosten.

Daarom ben ik nu bezig om eerst al mijn oude sets uit te zoeken of ik nog wat mis en ga ik dan alles in 1x bestellen via Bricklink. :P
Die snap ik denk niet helemaal; je registreert je op de website, en vervolgens geef je op welke parts je al wel zelf hebt, en de missende worden dan automatisch gezocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:03
brtkpr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:34:
[...]

Die snap ik denk niet helemaal; je registreert je op de website, en vervolgens geef je op welke parts je al wel zelf hebt, en de missende worden dan automatisch gezocht?
Ja, je krijgt dan een uitdraai van de set die je uit elkaar haalt, met daarin per regel welk onderdeel met een plaatje erbij. Daar staat dan een Want en een Have. De Want geeft aan hoeveel je er nodig hebt om de set te voltooien en de Have geef je aan wat je zelf nog hebt. Eenmaal door die lijst heen gegaan heb je dus staan wat je nog nodig hebt om de set te voltooien. Die kan je dan kopen door op de Buy all knop te drukken. Dan gaat Bricklink zelf voor je zoeken welke particulier Lego verkopers die onderdelen nog voor je hebben.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
RickS29 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:38:
[...]

Ja, je krijgt dan een uitdraai van de set die je uit elkaar haalt, met daarin per regel welk onderdeel met een plaatje erbij. Daar staat dan een Want en een Have. De Want geeft aan hoeveel je er nodig hebt om de set te voltooien en de Have geef je aan wat je zelf nog hebt. Eenmaal door die lijst heen gegaan heb je dus staan wat je nog nodig hebt om de set te voltooien. Die kan je dan kopen door op de Buy all knop te drukken. Dan gaat Bricklink zelf voor je zoeken welke particulier Lego verkopers die onderdelen nog voor je hebben.
Kijk, dat is zeer nuttige informatie! Vanavond eens lekker uitzoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb per ongeluk twee dozen dubbel gekocht in een grotere batch Lego. Nieuw in doos. Waar kan ik prijzen opzoeken voor een eerlijke verkoop? Ik heb gekeken op Brickwatch en Ebay, maar daar lijken de prijzen wel heel erg hoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaG47fyP6U1xyJbKldrC4mK0U3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sdmsZCmN2nAQLyF6ZfHSARKU.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX4-OEteisA-SGKgunlekbiaQec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hMHpqiythpIcSYYJQZIeYVrc.jpg?f=user_large

Had een beetje een grote shopping spree :p Maar de kinderen zitten heerlijk de hele dag Lego te bouwen, dus het is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
PWM schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:28:
Ik heb per ongeluk twee dozen dubbel gekocht in een grotere batch Lego. Nieuw in doos. Waar kan ik prijzen opzoeken voor een eerlijke verkoop? Ik heb gekeken op Brickwatch en Ebay, maar daar lijken de prijzen wel heel erg hoog.
Een paar posts hierboven worden Bricklink en Brickowl genoemd. Daar worden ook complete sets aangeboden (nieuw en tweedehands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap