Mijn broertje en ik hebben vroeger al het lego bij elkaar gegooid. Ik had meer dan hij had, maar het leek me handig zodat we samen met alles konden spelen. Daar hebben we nu spijt van. Het kriebelt echt enorm om weer te starten met lego. Maar de prijzen zijn helaas te hoog. Ik zou graag het boetiekhotel (10297), de loop coaster (10303) en de mountain view observatory willen hebben. Die laatste zag ik hier recent voorbij komen. Kan iedereen trouwens gebouwen ontwerpen en die aanbieden via bricklink? Ik ben er niet echt bekend mee.
Ik vrees trouwens dat mijn lego vooral lijkt op de sets van @Exorcist. Echt niet te vergelijken met de sets van tegenwoordig, prachtig zijn die. Al voelt het net als met games, vroeger vond ik dat ook mooi. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen. Destijds vond ik Lego 4561 de leukste set die ik had.
Ik vrees trouwens dat mijn lego vooral lijkt op de sets van @Exorcist. Echt niet te vergelijken met de sets van tegenwoordig, prachtig zijn die. Al voelt het net als met games, vroeger vond ik dat ook mooi. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen. Destijds vond ik Lego 4561 de leukste set die ik had.