Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat jammer aan Lego. Als je de instructies van vroeger bekijkt dan zie je een stuk of wat steentjes en waar ze moeten zitten. That's it. Zoek zelf maar uit hoe het precies zitDennisdn schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:24:
[...]
Uiteraad speelt de ervaring van 30 jaar geleden mee alsin muscle memory, maar ik had wel iets meer uitdaging verwacht. Met één oog op de instructies op de iPad (om het boekje mooi te houden) kon ik vrijwel met 2 handen tegelijk in één run door bouwen. Zelfs niet eens een stukje hoeven afbreken wegens een foutje ofzo. Kortom: Ze hebben de instructies echt té goed gemaakt, en weet niet of ik dat als plus- of min-punt zie.
Toevallig had ik het gisteren precies hier over met m'n vriendin toen ik met een Bluebrixx-model bezig was. Dat is een Duits merk met een heel hoog MOC-gehalte, ook qua instructies. Daar moet je dus wel echt kijken welke steentjes je moet hebben en waar ze moeten komen. 500 steentjes, geen genummerde zakjes dus alles op de grote hoop