Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.381.153 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
ErikT738 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:06:
Dit wordt kennelijk één van de Avatar sets. Zijn dat nou speciale benen, armen en hoofden???

Ik koop enkel Avatar sets als er menselijke militaire voertuigen in zitten.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die langere benen bestonden al, werden in 2010-2011 gebruikt in Toy Story:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nq_Mr6w0QHJ7qnmrmJuDLCPYq1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qAbNoM6Hifq0n8GrC1Z2WSZT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09 13:18
JoeZuCK schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:24:
Gek trouwens dat het nummer op de achterkant staat? Zal wel een fout in de photoshop zijn oid. Kan niet zeggen dat ik er warm van wordt. Dat vliegbeessie (hoe hij ook maar heet in de film) is wel aardig, maar zou ook zo in ieder willekeurige Ninjago set hebben kunnen zitten (alhoewel dat hoofd in een stuk is wel nice).
Volgens mij de US en UK uitgave. Op de voorkant in het wit 12+. En ik dacht dat het in die landen verplicht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ik kan niet echt een Digitale Lego topic vinden dus... mag het hier? Ik zoek wat feedback op wat modellen namelijk. Niet dat je deze echt kan bouwen, overigens: ik gebruik wat custom bricks...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hurtebise schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:21:
Weet niet of dit al was langs gekomen. Twee grote online scifi games met elk een grote community, Star Citizen en EVE Online, hebben elkaar uitgedaagd voor een challenge om ingame schepen in Lego na te bouwen.
https://www.eveonline.com/news/view/eves-been-challenged
[Afbeelding]
Ah sjit, dit gaat me geld kosten...
Heb al es zitten kijken om even schepen te laten 3d printen, maar Lego varianten is misschien nog wel mooier.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
ErikT738 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:24:
@KrusT Nice! Ik was vroeger altijd jaloers op oudere vriendjes die nog wel "Robin Hood" Lego hadden terwijl ik zelf net de boot heb gemist.

Ik ben gisteren aardig opgeschoten met de bouw van het Creator kasteel (plus twee extra ridders). Op zich een leuke set maar hier en daar heb ik toch wat kritiekpuntjes. Zo is de hele constructie momenteel nogal slap en zit het "water" soms nauwelijks vast aan de rest van het kasteel. Ook blijven de blauwe pluimpjes niet in de helm steken en hadden ze het schild beter vast kunnen maken met een Technic Brick with Axle Hole.

Maar goed, ik ben al lang blij dat Castle weer aandacht krijgt. Hopelijk krijgen we ooit weer een volwaardig thema als deze sets succesvol blijven.

[Afbeelding]
Als ik er zo naar kijk zou ik verwachten dat het kasteel op de blauwe/ water platen gebouwd staat. Maar dat is dus niet zo?

200 fish found!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:39
Zeehond schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:24:
[...]

Als ik er zo naar kijk zou ik verwachten dat het kasteel op de blauwe/ water platen gebouwd staat. Maar dat is dus niet zo?
Nee niet echt. Vooral hier zitten sommige plates nauwelijks vast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLQyFFqwVKkHN3_pD5aPWzrlKr4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uKdRlzqmrGgo8EdODdABjxie.jpg?f=user_large

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• ID5
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:07

ID5

(jarig!)
Voor de Summer Joust wedstrijd ben ik al +/- een weekje bezig met de volgende inzending:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yejlpUGu3VE6AwgVsPBlo0pVYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ik7TkfgqVaruwZ4zOYd0iWsu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkCKHpy1ROVPbIcdVKkAtywKt2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8meUarR5SYCwlZRIUhN8o7rs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
ID5 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:18:
Voor de Summer Joust wedstrijd ben ik al +/- een weekje bezig met de volgende inzending:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er heel goed uit! Mooi kleurgebruik! En die bomen zijn ook erg goed gelukt :)
Wat is het voor wedstrijd, waar je aan meedoet?

Ik vind die deur ook erg leuk trouwens :) En dat raam met de toverstokjes, erg creatief!
En de rat/muis bij die omgevallen pot :p

[ Voor 6% gewijzigd door Jakkus op 15-06-2022 22:32 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ID5
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:07

ID5

(jarig!)
@Jakkus Bedankt, voor de Afrika categorie van deze wedstrijd:Summer Joust 2022 op flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
KrusT schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:42:
[...]

Ik zou Google Lens eens proberen.
Zelf nog niet gebruikt, maar wel al veel positieve dingen over gehoord.
Jammer dat je nog geen tag in kan gebruiken, zodat je bijvoorbeeld op "Lego" kan zoeken, en alle irrelevante hits er meteen uit kan halen.

Of bestaat dat tegenwoordig wel, en kijk ik niet goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
ID5 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:18:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
mooi!! Leuk gebruik van een ander steentje elke keer in die muren, geeft het wat levendigs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Was deze al langs gekomen?

De poppetjes zijn t.o.v. het origineel iets meer aangezet en boven al een vrouw achter de piano O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

JoeZuCK schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:24:
Dat vliegbeessie (hoe hij ook maar heet in de film)
Ter info: dat is een Great Leonopteryx, ookwel Toruk.
Een Na'vi (=blauw poppetje) die zo'n groot beest succesvol weet te berijden wordt Toruk Makto genoemd.
Nu weet je dat ook weer ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister was de laatste dag dat ik geduld moest hebben, Optimus Prime besteld en hopelijk een Aston Martin Valkery erbij en de Forest Hideout. Ben heel benieuwd.

Ook maar gelijk 7500 VIP punten ingeruild

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Wat een heerlijke trip down memory lane :)

Afgelopen weekend dus bij pa en ma mijn oude Lego van zolder gehaald om eens te inventariseren en compleet te maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmaeUVuvuw_Yw1dKqozZ4T8QUIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uh7pWRCtjAtn4JxypKd9vW3j.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XNcglIh8oDPYHAdKnd-AABTo2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KJy9TcrZooKStseNnkhabiWZ.jpg?f=user_large

Eens de schoonmaaktips hier in het topic opsnorren en het spul op een regenachtige dag verder uitzoeken.

Check vooral die 2 doosjes met tandwielen en motortjes, hilarisch, dat is echt oud :P

[ Voor 0% gewijzigd door Fraggert op 16-06-2022 10:47 . Reden: Tiepvauten. ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Ik heb nog wat losse lego onderdelen liggen die ik niet gebruik. Ik weet dat linken naar advertenties niet mag maar een liefhebber mag deze items gratis komen ophalen. Ik vind het zonde dit weg te gooien:

[A] Lego losse onderdelen

Veel liefhebbers, ben blij dat ik iemand er verder mee kan gaan bouwen. Hopelijk deelt hij de bouwwerken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 16-06-2022 11:20 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
*schouderklopje aan mezelf*
Voorlopig hou ik mijn nostalgie nog goed onder controle, ik heb geen bestelling geplaatst om de Forest Hideout GWP te bemachtigen. Sowieso was Castle niet mijn favoriete thema vroeger, ik denk niet dat ik er grote sets van had. Daarnaast had ik eigenlijk de gewoonte om alles door elkaar te draaien.

Modellen/volledige sets bleven zelden langer dan enkele dagen in elkaar voor ik ze in mijn grotere collectie draaide en zelf verhaaltjes bouwde met space, castle, town, pirate,... minifigs.
Ik heb dan ook echt wel getwijfeld of ik deze GWP wil, maar als ik eerlijk ben met mezelf moet ik deze overslaan. Dat neemt niet weg dat ik misschien toch nog toehap bij andere retro GWP's >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:39

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Fraggert schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:31:

Afgelopen weekend dus bij pa en ma mijn oude Lego van zolder gehaald om eens te inventariseren en compleet te maken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eens de schoonmaaktips hier in het topic opsnorren en het spul op een regenachtige dag verder uitzoeken.

Check vooral die 2 doosjes met tandwielen en motortjes, hilarisch, dat is echt oud :P
8865 heb ik ook gehad, wat een gedrocht was dat zeg! Nooit leuk gevonden als kind. De technic motorfiets staat mij ook nog iets van bij.

De truck met trailer en helicopter had ik heel graag gehad. Daarintegen had ik de 05591 truck met fighterjet was ook 1 van mij favorieten toendertijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:26:
Ik heb dan ook echt wel getwijfeld of ik deze GWP wil, maar als ik eerlijk ben met mezelf moet ik deze overslaan. Dat neemt niet weg dat ik misschien toch nog toehap bij andere retro GWP's >:)
Ik zit mezelf ervan te overtuigen dat ik 'm genoeg wil om Optimus Prime te bestellen. Dat levert me dan namelijk een dubbele dosis nostalgie op. Transformers en ridder Lego! Alleen ben ik bang dat OP dan in de backlog blijft liggen. Ik moet toch kiezen ivm ruimtegebrek, en de modulars krijgen voorrang.

De GWP blijft sowieso in de verpakking liggen, staat mooi bij de ongeopende locomotief van een tijdje terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56

Nice, bij mijn ouders staat de Amerikaanse Truck en de motor ook nog ergens. Vrij oud inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

[Afbeelding]

[Afbeelding]

dat gele vliegtuig heb ik ook nog ergens :) (8855)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

Ik heb m'n boomhut af, maar ik heb ook heel veel over... Bij de meeste sets heb ik wel iets over, maar dat is meestal van dat kleine grut. Ik heb nu een half poppetje (bovenlichaam), en nog een paar relatief grote stukjes over... Zelfs een stukje wat er helemaal niet eens in hoort! En ik mis in ieder geval 2 stukken... (ik ga ervan uit dat ik voor de rest van de dingen die ik "mis" bouw fouten heb gemaakt...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Niet origineel Lego ontwerp, maar wel echte Lego blokjes.
De Kunsthal Rotterdam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSFm6Os7QU6tdJXNiNqZgsaKYpc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4YTFBaq9ZHtWbbftXwnQVa0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIFo3r3J8Sfu4wHeWRZcTcxkuiM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCs0QmCRImVCgpax4dK3PRM0.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:28:
Ik heb m'n boomhut af, maar ik heb ook heel veel over... Bij de meeste sets heb ik wel iets over, maar dat is meestal van dat kleine grut. Ik heb nu een half poppetje (bovenlichaam), en nog een paar relatief grote stukjes over... Zelfs een stukje wat er helemaal niet eens in hoort! En ik mis in ieder geval 2 stukken... (ik ga ervan uit dat ik voor de rest van de dingen die ik "mis" bouw fouten heb gemaakt...)
Je kan het eens checken met de spare list in BL, al weet ik niet of dat een garantie is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Vitruvius schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:31:
[...]
Je kan het eens checken met de spare list in BL, al weet ik niet of dat een garantie is. ;)
Ik kende die functie nog niet, maar even gecontroleerd en die items die ik vreemd vind, staan niet in spareparts lijst... (dan heb ik het over "Reddish Brown Plate 1 x 3" en "Reddish Brown Plate 2 x 2" en natuurlijk die reserve body :p)

Toch nog maar weer eens uit elkaar halen en de onderdelen eens tegen de lijst aanleggen... (niet dat ik niets anders meer te bouwen heb!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:43:
[...]

Ik kende die functie nog niet, maar even gecontroleerd en die items die ik vreemd vind, staan niet in spareparts lijst... (dan heb ik het over "Reddish Brown Plate 1 x 3" en "Reddish Brown Plate 2 x 2" en natuurlijk die reserve body :p)

Toch nog maar weer eens uit elkaar halen en de onderdelen eens tegen de lijst aanleggen... (niet dat ik niets anders meer te bouwen heb!)
Er is nog zat te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy vd M.
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-03-2023

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je zou s kunnen proberen de vrachtwagen op te waarderen met fris witte en blauwe steentjes. Ik ben m een aantal keren in partijtjes tegengekomen en nooit was hij mooi wit/blauw.

Veel plezier met het uitzoekwerk!

Mijn MOC's op Rebrickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Oh, da's ook nog idee, ipv de boom opnieuw bouwen, een moc... dank voor de reminder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Xqlus1ve van die 8865 vind ik de terreinauto/jeep (het B-model) ook echt een heel stuk leuker d:)b .

@NoTimeRemains dat is een foto van één van de oude folders die er ook tussen zaten, toen ik die opensloeg zag ik die 8855 ook meteen en herinnerde mij dat ik daar in de winkel kwijlend naar stond te kijken <3

@Roy vd M. wat ik echt niet meer fatsoenlijk krijg ga ik denk ik vervangen, ik heb al eens wat losse steentjes gekocht via dat bricklink, dat werkt echt supergoed en makkelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Fraggert op 16-06-2022 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17

[Afbeelding]

Ooooh, die modelteam truck + helikopter. Dat was mijn droomset als kind. _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Prosac schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:03:
[...]

Ooooh, die modelteam truck + helikopter. Dat was mijn droomset als kind. _O_
Ik heb nu een kist vol onderdelen, ik denk dat die daar in zit…….los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ha..die 5580 heb ik hier ook nog..leuk! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-62GUldb_2-kF1VwGk8cuMXf7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nylfff9P9LKh2LSVQpz0eITC.jpg?f=fotoalbum_large

yep yep!!! volgend project is binnen met gratis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lys6Zo_VWPem4_ig38DMr-XjWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YrB8Ec4aXwtQXswGihiBlTpr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYJwv1Jw5GyzCVdaQsob8T59uts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eyqey92a6Lh3H99Kl9iyuXTP.jpg?f=fotoalbum_large

ik hoop ooit op een remake van de 10221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cherrycoke schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 17:09:
[Afbeelding]

yep yep!!! volgend project is binnen met gratis

[Afbeelding]

[Afbeelding]

ik hoop ooit op een remake van de 10221
Enigste issue die ik nog heb met deze build is waar zet ik hem neer??

Hij staat momenteel bovenop de kast maar de standaard staat bijna over de rand zo breed is dit model. Of ik zet hem op de bijzettafel of op een 'Wickedbrick Angled' Display bovenop de kast zodat je meer zicht heb op het model zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
Xqlus1ve schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:02:
[...]

Hij staat momenteel bovenop de kast maar de standaard staat bijna over de rand zo breed is dit model. Of ik zet hem op de bijzettafel of op een 'Wickedbrick Angled' Display bovenop de kast zodat je meer zicht heb op het model zelf.
ik wil eigenlijk https://www.ikea.com/nl/n...andplank-acacia-10300499/ bestellen voor titanic en star destroyer O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Dagg schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 00:16:
Was deze al langs gekomen?

[Twitter]
De poppetjes zijn t.o.v. het origineel iets meer aangezet en boven al een vrouw achter de piano O+
Ik ben echt heel blij dat deze set er gekomen is. Het is iets nieuws, maar ook omdat mijn schoonvader een jazz-band had, vind ik dit echt een fantastisch cadeautje voor mijn vrouw. Die heeft mijn lego-liefhebberij ook een beetje overgenomen. Mogelijk gaan alle poppetjes uiteindelijk weer uit elkaar en zetten we alleen de trompettist ter display neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
Xqlus1ve schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:02:
[...]

die is wel vet ja, zag fotos dat je hem dan ook schuin erop kan zetten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-09 14:41
De eigenaar (of een medewerker) van Brickwatch leest hier ook mee toch?

Allereerst, super handige site voor het bijhouden van de prijzen van de diverse lego sites, erg fijn! Via de e-mail alerts heb ik al het nodige (voor mijn gewenste prijs) kunnen binnenhalen :)

Echter mis ik nog wel iets aan die website, wat voor mij een grote (en vooral fijne) toevoeging zou zijn;
- een categorie "in bezit" of iets dergelijks. Heb je de perfecte deal gescoord, plaats je hem hierin, je krijgt dan geen alerts meer, maar hebt het wel in je overzicht, makkelijk vindbaar en kan dan ook nog de actuele prijs zien

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:49
DennisZ88 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:59:
De eigenaar (of een medewerker) van Brickwatch leest hier ook mee toch?

Allereerst, super handige site voor het bijhouden van de prijzen van de diverse lego sites, erg fijn! Via de e-mail alerts heb ik al het nodige (voor mijn gewenste prijs) kunnen binnenhalen :)

Echter mis ik nog wel iets aan die website, wat voor mij een grote (en vooral fijne) toevoeging zou zijn;
- een categorie "in bezit" of iets dergelijks. Heb je de perfecte deal gescoord, plaats je hem hierin, je krijgt dan geen alerts meer, maar hebt het wel in je overzicht, makkelijk vindbaar en kan dan ook nog de actuele prijs zien
Eigenaar/medewerker, kantinebeheerder en schoonmaker. Zeg maar gewoon de site-developer ;)
Off-topic voor hier. Maar ben bezig met nieuw design (mobile first na 10 jaar...), zal in achterhoofd houden (maar beloof niks!)

On-topic: na de zoveelste prijsdaling mail van de afgelopen tijd, zojuist toch maar eens Hogwarts Castle (71043) besteld. Heb opgemeten, en waar eerst mijn Eiffeltoren (10181) stond, past Hogwarts ook precies.

Alleen even mijn better-half overtuigen dat dat echt kan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-09 14:41
JPDeckers schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:20:
[...]

Eigenaar/medewerker, kantinebeheerder en schoonmaker. Zeg maar gewoon de site-developer ;)
Off-topic voor hier. Maar ben bezig met nieuw design (mobile first na 10 jaar...), zal in achterhoofd houden (maar beloof niks!)

On-topic: na de zoveelste prijsdaling mail van de afgelopen tijd, zojuist toch maar eens Hogwarts Castle (71043) besteld. Heb opgemeten, en waar eerst mijn Eiffeltoren (10181) stond, past Hogwarts ook precies.

Alleen even mijn better-half overtuigen dat dat echt kan...
Succes! Mocht je ergens tegenaan lopen mag je mij best een PB'tje doen, wellicht kan ik helpen (allround developer)

En wat een toeval; mijn idee kwam uit de meldingen van datzelfde product :+ .. Ik heb hem vorige week gekocht bij Intertoys.. :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:49:
[...]
Ik zit mezelf ervan te overtuigen dat ik 'm genoeg wil om Optimus Prime te bestellen. <knip>
Ik heb mezelf overtuigd, hij is onderweg. :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:16
zonoskar schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:41:
[...]

Er zijn 79 pagina's aan stickers op bricklink: https://www.bricklink.com...9&catString=160&catType=P :)

@WVL_KsZeN Die Dodge hadden we toch al een keer in de 6 studs Speed Champions?
Ja, in set 75893.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

De 75252 SD gaat daar nooit passen op een plank met een diepte van 25cm, niet zonder een nog diepere plank erop te leggen en hopen dat die niet voorover kantelt!
cherrycoke schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:08:
[...]

die is wel vet ja, zag fotos dat je hem dan ook schuin erop kan zetten. :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjVnGUvO4VglRf71O8Mz-9FmCo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OmXKGJUHkIgIuj3woUdUODbM.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mDTWE5Fx9FWDKTrUVhovYMccbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kuakvpnA58qDEbBzYJdSdK0t.png?f=fotoalbum_large

Is zeker een een leuke display, beetje zoals de Efferman's stand voor de MF. In mijn situatie krijg je iets meer overzicht van de SD zelf maar hij staat nog steeds erg hoog op de kast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8kfo5ww9j6dhMVdiLjjvmK9aSU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDad0iXFUgJrrJKlUFleGQ3l.jpg?f=fotoalbum_large

Huidige situatie...

Ik ga er eens rustig over nadenken :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWPeYidR64-xpDeuyrpTwjgbp2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTgAsQnKdh0KJzgE4C6yUC64.jpg?f=fotoalbum_large
Setje van Steindrukker voor de 75313 AT-AT. Stickers glanzen meer, maar deze prints zijn goed gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgPbTbCzV-7Z5rcocRD9R21Y450=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQebXcARxqGd5yQfrZ67NoVJ.jpg?f=fotoalbum_large
De sticker heeft iets hogere resolutie, de geprinte plakkaat is iets groter qua pint oppervlak maar ik weet nog niet zo welke mooier is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUV6sZx9vb_c5VGy2xl2gco_LAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ao7OUGWKPsrzpBOKQSh9Rkej.jpg?f=fotoalbum_large
Setje voor 75181 Y-Wing. Lego heeft hier wel wat missers gemaakt met de cockpit door de blauwe randen niet te laten doorlopen aan de randen, zowiezo vind ik de stickers het zwakste deel aan deze UCS set. Steindrucker had hier punten mee kunnen scoren door dat te corrigeren, helaas zijn ze identiek aan de stickers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Frq4YuJwoVglU6rg4svUqbYVXxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XkxadufiaRIKplWDOmN93QoY.jpg?f=fotoalbum_large
Eind resultaat, ook de gele neus had door moeten lopen tot aan de gele stenen, daar waar het op de zijkanten wel goed doet. Erg jammer maar uiteindelijk wel blij met het resultaat. De stickers zijn trouwens iets lichter van kleur dan de geprinte stenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy vd M.
Xqlus1ve schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:31:
[Afbeelding]
Setje van Steindrukker voor de 75313 AT-AT. Stickers glanzen meer, maar deze prints zijn goed gelukt!

[Afbeelding]
De sticker heeft iets hogere resolutie, de geprinte plakkaat is iets groter qua pint oppervlak maar ik weet nog niet zo welke mooier is.
Ik vind dat aangietpunt midden in het plaatje zo lelijk… voor dat soort onderdelen zou ik dus de voorkeur geven aan bestickering, want de sticker verhult het aangietpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daedalus81
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 20:17
omdat lego best wel een dure hobby is worden er ook af en toe sets verkocht of geruild.

omdat ik de ferrari F40 creator expert 10248 wel een mooie set vind heb ik iemand gevonden die een ruil wil doen.

mijn technic bugatti chiron in ruil tegen zijn ferrari f40 + 50 euro.
lijkt jullie dit een goede deal?
zit de ferrari nog niet aan zijn plafond? waardat de chiron nog retired moet gaan.
aan de andere kant staan er veel chirons op marktplaat itt de ferrari.
lol nog mensen die steeds blijven twijfelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5vMRseHSVMuFybe_HkHIRPOJ88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ks6DwU5YXV07uv8iPGJOwboC.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was een leuke build. Tof dat 'ie ook gewoon transformt zonder dat je zaken moet herbouwen!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy vd M.
daedalus81 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:50:
omdat lego best wel een dure hobby is worden er ook af en toe sets verkocht of geruild.

omdat ik de ferrari F40 creator expert 10248 wel een mooie set vind heb ik iemand gevonden die een ruil wil doen.

zit de ferrari nog niet aan zijn plafond? waardat de chiron nog retired moet gaan.
Die set kostte ooit 90 euro bij Lego, 70 euro kon je 'm ook wel vinden. De Bugatti kun/kon je krijgen voor 370 euro, was ooit te verkrijgen voor 265 maar heel veel minder doorgaans niet.

Uiteindelijk is het wat jij ervoor over hebt, maar ik persoonlijk vond de Ferrari toen al niet de moeite waar voor die 70 euro en zou overwegen om een huidige set te kopen en daar iets anders van te maken via Rebrickable bijvoorbeeld. Als je het, zoals je het mij doet schijnen, alleen voor het bouwplezier doet. Dan vind ik het zonde van je geld c.q. de waarde van die Bugatti nu en over een jaar.

Er staat er trouwens een op Marktplaats voor 150 euro, wel zonder doos. Maar dat lijkt me een prima deal als je 'm echt graag wilt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Roy vd M. schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:22:
[...]

Ik vind dat aangietpunt midden in het plaatje zo lelijk… voor dat soort onderdelen zou ik dus de voorkeur geven aan bestickering, want de sticker verhult het aangietpunt.
Het aangietpunt van de Y-wing plakkaat is nauwelijks zichtbaar, die van de AT helaas weer wel. Die van de MF moet ik ff dubbel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy vd M.
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:05:
[...]

Het aangietpunt van de Y-wing plakkaat is nauwelijks zichtbaar, die van de AT helaas weer wel. Die van de MF moet ik ff dubbel checken.
Nu je het zegt, ik moest echt inzoomen om het te kunnen zien bij de Y-Wing. Het is toeval in het design!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daedalus81
Roy vd M. schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 01:03:
[...]

Die set kostte ooit 90 euro bij Lego, 70 euro kon je 'm ook wel vinden. De Bugatti kun/kon je krijgen voor 370 euro, was ooit te verkrijgen voor 265 maar heel veel minder doorgaans niet.

Uiteindelijk is het wat jij ervoor over hebt, maar ik persoonlijk vond de Ferrari toen al niet de moeite waar voor die 70 euro en zou overwegen om een huidige set te kopen en daar iets anders van te maken via Rebrickable bijvoorbeeld. Als je het, zoals je het mij doet schijnen, alleen voor het bouwplezier doet. Dan vind ik het zonde van je geld c.q. de waarde van die Bugatti nu en over een jaar.

Er staat er trouwens een op Marktplaats voor 150 euro, wel zonder doos. Maar dat lijkt me een prima deal als je 'm echt graag wilt hebben.
mja ik vind hem gewoon mooi om bij de rest vd creators te zetten.
het doel is om ze toch allemaal te vinden. maar doordat ik een beetje perfectionistisch ben wil ik ze graag volledig met doos etc...
maar hij is zo duur :-(
bij technic ben je langer bezig maar de afwerking vd creators is mooier (anders)
en ik vind het moeilijk om afstand te nemen van sets. het is maar speelgoed maar toch lol
ben wss niet de enigste .
maar wat ik er kan uit afleiden is dat de bugatti wss een hogere resell value gaat hebben in de toekomst

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Willybubba schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:51:
[Afbeelding]

Dat was een leuke build. Tof dat 'ie ook gewoon transformt zonder dat je zaken moet herbouwen!
Heb hem vorige week ook gebouwd, het was zeker een leuke build en een must have als G1 Transformers fan. Een tip, plaats een extra 1x4 blauwe plate onder zn tenen, dan staat Optimus gewoon recht. Je ziet het amper, en ook in truckmode heeft het geen invloed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v6wVkOe.jpg

Het is alleen wel een display piece, vanwege de transformeer "gimmick" zit het een en ander een beetje los-vast in elkaar. Als het Ultra Magnus was, was dit een play piece geweest. 😁

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:26
daedalus81 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 02:45:
[...]

mja ik vind hem gewoon mooi om bij de rest vd creators te zetten.
het doel is om ze toch allemaal te vinden. maar doordat ik een beetje perfectionistisch ben wil ik ze graag volledig met doos etc...
maar hij is zo duur :-(
bij technic ben je langer bezig maar de afwerking vd creators is mooier (anders)
en ik vind het moeilijk om afstand te nemen van sets. het is maar speelgoed maar toch lol
ben wss niet de enigste .
maar wat ik er kan uit afleiden is dat de bugatti wss een hogere resell value gaat hebben in de toekomst
Heb de F40 gehad en inmiddels verkocht, zodat er weet budget vrij kwam voor andere dingen. De Bugatti idem. Heb die F40 pas heel laat gekocht, want ik vond de verhoudingen niet zo. Uiteindelijk toch gekocht en de build heeft mij verrast. Die was erg leuk.

Uiteindelijk kunnen wij je niet helpen en moet je zelf bepalen of je dit ervoor over hebt.

Heb zelf de Bugatti geruild tegen de 42100 met kleine bijbetaling van mijn kant. Was het mij waard, maar of iemand anders dat ook zou hebben gedaan....?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De eerste review van de Loop coaster staat op YouTube:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Die coaster is echt super gaaf, alleen echt mega groot zeg, die kan ik echt nergens kwijt in huis helaas :'(

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

daedalus81 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:50:

De Ferrari voor 200 euro is een goede deal (met doos). De Bugatti gaat tegenwoordig voor 300-350 (nieuw) of 250-280 euro opgebouwd. En dan nog 50 euro bijbetalen voor de F40? Nee, dat zou ik nooit doen. Of krijg je de F40 en 50 euro (dus ca 200 voor een gebouwde Bugatti)? Dat lijkt me wel oke-ish.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Oh shit, die moet ik hebben.. daar kan mijn zoontje de hele dag mee spelen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metal Mark
  • Laatst online: 18:36
Ik ben echt helemaal enthousiast geworden door deze review. Deze set gaat er hoe dan ook komen, moet alleen nog ergens plek vinden, maar dat geldt ook voor al die andere sets die nu in een dichte kast staan :'(

Komen wel heel veel toffe sets uit de laatste tijd. Ze zijn misschien wel prijzig, maar je hebt zeker wel wat om uit te zoeken. Dit weekend zelf beginnen aan mijn laatste modulair, het politiebureau. Zin aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daedalus81
zonoskar schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:35:
[...]

De Ferrari voor 200 euro is een goede deal (met doos). De Bugatti gaat tegenwoordig voor 300-350 (nieuw) of 250-280 euro opgebouwd. En dan nog 50 euro bijbetalen voor de F40? Nee, dat zou ik nooit doen. Of krijg je de F40 en 50 euro (dus ca 200 voor een gebouwde Bugatti)? Dat lijkt me wel oke-ish.
ik krijg dus voor de duidelijkheid de Ferrari en 50 euro :)
de bugatti gat nooit de prijs en waarde van de oranje porsche halen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33

QuattroNL

It is I.

De Bugatti was ooit, heel even, voor 194,- te koop. Maar die deal moet je maar net gepakt hebben.

Hij zal ook nooit het prijsnivo van de oranje Porsche halen, vnl omdat de Porsche zo'n 2,5 jaar in productie was en de Bugatti nu precies 4 jaar (al is ie al maanden niet meer bij Lego te krijgen en stijgt de nieuwprijs zodoende alleen maar). De Porsche was ook de eerste in een reeks.

Ik zou de F40 ook graag willen hebben alleen idd die prijs... :?

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Secsytime schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:22:
[...]

Oh shit, die moet ik hebben.. daar kan men zoontje de hele dag mee spelen ook!
Iemand bekritiseren op taalfouten is hier niet de bedoeling

[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 18-06-2022 10:11 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vandaag mijn Skull's Eye Schooner uitgezwaaid, is naar een nieuwe eigenaar gegaan.

Aan de ene kant jammer, aan de andere kant had ie dan weer 20 jaar in een doos gezeten. En aangezien oude LEGO ook niet het eeuwige leven heeft doe ik er liever een ander plezier mee. Heb ik weer geld voor de aankomende Chevrolet Camaro Z/28 ;)

Bij de nieuwe eigenaar komt ie op de piano naast de Black Seas Barracuda uit 1989 staan. Fijn gevoel om te weten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kC5ye0R3_ewu5QOWVZPcvGI42Aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sb5HUJEX6XMqQfsakv8kMc7i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@TheDeeGee Ziet er eigenlijk verrassend goed uit. Wit is wit, mooi schoon en de zeilen in een superstaat. Je had de doos er ook bij? Zal zeker tegen de 300 weg zijn gegaan (zoveel had ik er in ieder geval minimaal voor gevraagd). Erg mooi hoor!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
JoeZuCK schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:22:
@TheDeeGee Ziet er eigenlijk verrassend goed uit. Wit is wit, mooi schoon en de zeilen in een superstaat. Je had de doos er ook bij? Zal zeker tegen de 300 weg zijn gegaan (zoveel had ik er in ieder geval minimaal voor gevraagd). Erg mooi hoor!
Hij is i.d.d. in hele goede staat, wel zonder doos. Ik was de eerste eigenaar, en ik weet dat ie toen gekocht is in Deurne, daar waren wij toen op vakantie in een park. Was een klein winkeltje aan een breede straat bij een spoorweg overgang. En dat moet dan in 1993/1994 geweest zijn :)

Ik heb hem uiteindelijk verkocht voor €285.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
Morgen Lego Con vanaf 18:00, nieuwe sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:51
cherrycoke schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:09:
2e editie toch? Ben wel benieuwd wat het allemaal in houd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
cherrycoke schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:09:
Nexo Clikits, Gallidor 2.0,… >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jakkus
Ik heb de alternatieve build van de Downtown Diner voor nu klaar en ingericht!
Ik ben nog aan het nadenken over een goede naam. Het zou iets met 2 D's moeten zijn, maar dat is wel lastig :)

Het zijn een snoepwinkel en een spellenwinkel (bordspellen en games). Op de eerste etage is een woonhuis, en op de tweede etage liggen allemaal fantasy-verzamelobjecten: een lichtzwaard, de hoed en staf van een tovenaar, enz.

Ik heb er ook een - heeeel mooi - autootje bij gemaakt :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbF9ZdK9UYUVWXA6szPhftVwtfA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hkZITTpvxNLOszI30E3YwLpb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vSQf_YQOCMYdnprjy4yExM9eTQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fIljO4q4HZH0eY4gbGZI0MZK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kDG9jzxPzKNOqcBQr9ZyV2oizA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VBvFHpMfu7cBVRsw5Ie1iEKR.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIlSzYI565cwsNDcs2yUVHXLZY0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YoRjFvmPFBGwp7WezDKqq2wj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXnm2vzWReiOliCLiA521oTnFA0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bLEDfyEvW8rEdAF9SpOlwZla.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocNWM1H9dQOQ9ibvbnBYjKckpvc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FICWhsA273mpZjxuGtkTKau5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tT-xsQI7mXpHwULf444yrByzP8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4YGTShgtdFCU9xtIiMzoqfOL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWgp7rZ6JJQL4O-nFJS_opsmH2E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUjS0LXirirckcHpjpEWidvR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UptGtCH5gcKpyq32rOjzfh2WugY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hS3oM4zd2MwGfUGKhynfgtQO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7y0xus3y2GeXoSd2rHZSVtnvT0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpZmtDezoMERS5voZbcdyY5l.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DB6GkqL8E5SEYr-_a7UiUHrMwZ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bW6OL834YuiHuuIPONUqVbCF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UbsWQqPe9mc52GctDnCLHSmLaFw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQlLwPQ1vjfPMCpAiT4cZuVJ.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asCfwgUEvEii9lD3Tq2NEtKkmkk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k5q1cWyrppOAU9Wzb2TGtkGx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sY2UJb7zl8wxXhVSAPUxZayoAA4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kik6d9QrZW6KoBAmVH0I9TLX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hGpo2o6LF-LKGzmZqVdeUbQJEMY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Unqb1gSRmmDuJ03osTjOwgxe.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlEYS-rED-_CA6BwRImzGog2V1A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hYrJozrLU9Hfs5tV9nAFS5hi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbPE_aR401AzVw_OzlAKjila25Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OUx4eObHKlMkiy7PYwAp0W9C.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9O3kT-lYmLlE_E0Vu-GvmUtvkg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvMre0mx5YVQZ1cMtamvlRYn.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxMViVcZLyIhtJUz2gGlME46P0c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s4wMMhMztSFh7sXo00YSJyqh.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 5% gewijzigd door Jakkus op 17-06-2022 21:48 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roy vd M.
Jakkus schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:41:
Ik ben nog aan het nadenken over een goede naam. Het zou iets met 2 D's moeten zijn, maar dat is wel lastig :)

Het zijn een snoepwinkel en een spellenwinkel (bordspellen en games). Op de eerste etage is een woonhuis, en op de tweede etage liggen allemaal fantasy-verzamelobjecten: een lichtzwaard, de hoed en staf van een tovenaar, enz.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Dungeons & Dropveters?

Drop ‘n Dragons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:16

[Afbeelding]
Dunkin' Donuts is wat te voor de hand liggend, maar misschien als startpunt :)

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
@Roy vd M. en @WVL_KsZeN Haha, bedankt!
Ik zat zelf ook al ergens in de richting van Dungeons en Dragons te denken, de combinatie met snoep vind ik wel erg leuk bedacht! En Donuts heb ik ook overwogen :p

Ik dacht eerst aan: Dungeons & Dragons Den.
Maar ik kan ik iets doen als: Dungeons and ...(Engelse snoep met een D). Dum dums :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:35

[Afbeelding]
Does & Don't :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Jakkus schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:25:
@Roy vd M. en @WVL_KsZeN Haha, bedankt!
Ik zat zelf ook al ergens in de richting van Dungeons en Dragons te denken, de combinatie met snoep vind ik wel erg leuk bedacht! En Donuts heb ik ook overwogen :p

Ik dacht eerst aan: Dungeons & Dragons Den.
Maar ik kan ik iets doen als: Dungeons and ...(Engelse snoep met een D). Dum dums :p
Dronk’n Droppies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:32
Iets anders dan steentjes: een leuk overzicht van alle Lego games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
JoeZuCK schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:17:
[...]

In de context zoals jij het schrijft is het woord 'mijn' een bezittelijk voornaamwoord. Mijn dochter, mijn leven, mijn opleiding. Als die ene letter teveel typen is kun je ook m'n schrijven. Hopelijk steek je er wat van op!
Volgens mij is het taaltopic niet deze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
In inhoudelijk nieuws... In de Lego store Utrecht staat de nieuwe groot uitgestald... Hij is cute :)

In de product foto's vond ik de ogen wat tegenvallen, maar in het echt zijn ze wat minder fel en daarmee minder overheersend, wat ik beter vind

Edit: iemand heeft hem naast de redelijk bekende groot Moc gezet
Afbeeldingslocatie: https://rebrickable.com/media/users/photos/192264/23127.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door 42erik op 18-06-2022 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-09 12:43
Prachtige set inderdaad, lijkt me ontzettend gaaf om te bouwen maar dat kost je dan wel een hoop ruimte om deze set neer te zetten.
Ik geef de voorkeur voor het nieuwe kasteel dit jaar dus laat deze aan mij voorbij gaan.

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Deze set is zo knap vormgegeven. Jazz Quartet
https://ideas.lego.com/pr...e2-45ff-a8b9-98455326fb23

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jakkus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SoV1ln77qpRY3fD7P5_JGowtml8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ufbWlcjEZNha0QhLC7sjeCPB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben het autootje nog een beetje aan het tweaken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:39

Het zijn een snoepwinkel en een spellenwinkel (bordspellen en games).
Dicey Delicacies

Ziet er weer tof uit.
Ook het autotje is leuk bedacht.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Net klaar met herbouw van de Ferrari F40 met modificaties.

De lengte modificatie van Rebrickable toegepast, en zelf nog een modificatie gedaan om hem iets lager te krijgen. Hij is 1 plaat dikte lager, en dat ziet er een stuk beter uit. Het leek er voorheen op of ie op een krik stond.

Verder zijn de velgen voor niet meer zo diep als achter, zoals het hoort :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QNaBfV8fJwHHIgUVwGL7M3kvp8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PmZULbPDV39PRese5BG26k68.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ebl8GKrLXmGiRMQqUyCc8W5pCjA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gjIEzgoLlFhX0yYYPld71Xuu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2NQgeseGYA4UeY7SuPa-KIwUq5k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfkYPAjPB6lkfeXREavueQFo.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7AMhR1e03O5Y-sfq84-TNw5cWMo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k55fI6L2Btl88zY1FBReOW1T.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMXMVEkhe28yn59oPuAajlbutkA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yoo6CVlE2Q3BQBh5ymwA8Owi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZskRyssIZKWqoa4nvYp8UhQ3fs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWjplKMnfB6puCLkVYMkE1hh.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 53% gewijzigd door TheDeeGee op 18-06-2022 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
TheDeeGee schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:22:
Net klaar met herbouw van de Ferrari F40 met modificaties.
:9~ HL Collector's Edition box

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Net aangekondigd op Lego Con, het nieuwe ridder kasteel: https://www.bricktastic.n...0305-lion-knights-castle/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62HC8B3BKHMBlW41nTU44CrFNTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qXAacPPL72OdmAu6XUwrMvcu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door mortael op 18-06-2022 18:49 ]

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
€399.99

komt 03-08-2022

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Spaceship!
https://brickset.com/article/78775/galaxy-explorer-returns!

Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/78775_Explore%202.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/78775_Explore%203.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 18-06-2022 18:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 22:35
Wat nou naar het strand, Schiphol of de Duitse Autobahn? Gewoon lekker thuis blijven en wachten op het pakketje wat zij heeft besteld :+

Laatste nieuws: ik mag deze zelf gaan bouwen!
Daarna eens kijken of ik een beetje die MOC, eerder gepost , kan namaken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4IWSoB3aVT1HB1Vf1JrrsK43O8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ahj7h0jIdyqaWwIafJliXEuE.jpg?f=fotoalbum_large

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Gaaf hoor! Ik was bang dat het bij een muur bleef, maar het kasteel kan ook dicht gevouwen worden (zie achterkant doos).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
En voor de Marvel liefhebbers.
https://www.bricktastic.n...-alles-wat-je-moet-weten/

Nu hebben we het nieuws van vandaag wel gehad (castle, space ship en deze).

Space ship wil ik zeker hebben. Mijn broer had destijds de originele set. Het kasteel weet ik nog niet. Vroeger had ik het gele kasteel. 400 euro vind ik wel best veel geld.

[ Voor 29% gewijzigd door meesje op 18-06-2022 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
meesje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59:

Nu hebben we het nieuws van vandaag wel gehad (castle, space ship en deze).
Off topic, mooi op tijd om de 3e vrije training F1 te kijken 😂

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:39
Auw. Ik dacht dat 350 al bevestigd was...

Ik ben tegelijkertijd heel enthousiast en een beetje teleurgesteld. Al die oude schilden vind ik wel echt een mooie touch, maar Majisto de tovenaar lijkt niet eens een print te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQ4JiAQjdtiC3PeUhNxypFWOBTo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BuDp4o65UWfT0oNYWZfbtDMD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

*zucht*

*trekt portemonnee uit de binnenzak*

Ik heb de orginele voor 80-85% terug kunnen vinden (het schip dan, de rest van de set is MIA/KIA), ik had wat artistieke aanpassingen moeten doen maar hij lijkt wel goed op die nieuwe...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/89ktzH1.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
the star wars reveal was teleurstellend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
ErikT738 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14:
[...]

Auw. Ik dacht dat 350 al bevestigd was...

Ik ben tegelijkertijd heel enthousiast en een beetje teleurgesteld. Al die oude schilden vind ik wel echt een mooie touch, maar Majisto de tovenaar lijkt niet eens een print te hebben.

[Afbeelding]
Vind het kasteel erg mooi maar lijkt alleen niet compatibel met baseplates door de hoeken die erin zitten. Dat is wel jammer als he er een lay-out mee wilt maken.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Oef, to much nostalgia, malfunction, malfunction..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik ben fan, jammer dat deze nog niet uit is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Ik lees dat de 10497 Galaxy Explorer enkele geprinte steentjes bevat. Als voorbeelden wordt genoemd het classic space logo en de modelnummer van het schip. Hopelijk bevat de set helemaal geen stickers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beetje jammer dat de huidige GWP dan niet meer geldig is. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Spaceship gaat overigens ‘maar’ 100 euro kosten. Eerder had ik 110 voorbij zien komen.
Pagina: 1 ... 200 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .