Een vergrootglas heb ik volgens mij nog nooit van gehoord tijdens de bouw van Lego, nee het is echt zo klein niet. Het enige waar je een vergrootglas voor zou kunnen gebruiken (lijkt mij) is het aanbrengen van stickers; maar daar zul je waarschijnlijk met een gehuurde set niet mee te maken hebben omdat de stickers ofwel al aangebracht zullen zijn ofwel niet aangebracht hoeven te worden. Maar dat weet ik niet zeker, ik heb nog nooit een Lego-set gehuurd.
Enig gereedschap dat je zeker nodig zult hebben, is een zogenaamde 'brick separator'. Dat is een oranje of blauw werktuigje van Lego waar je steentjes mee los van elkaar kunt halen. Dat zit oorspronkelijk in deze set bijgeleverd dus als het goed is zul je het ook in de gehuurde verpakking aantreffen. Verder is goede verlichting belangrijk (en voldoende werkruimte). Heb je dat ter beschikking, dan kun je vooruit. Misschien hebben anderen aanvullingen.
Enig gereedschap dat je zeker nodig zult hebben, is een zogenaamde 'brick separator'. Dat is een oranje of blauw werktuigje van Lego waar je steentjes mee los van elkaar kunt halen. Dat zit oorspronkelijk in deze set bijgeleverd dus als het goed is zul je het ook in de gehuurde verpakking aantreffen. Verder is goede verlichting belangrijk (en voldoende werkruimte). Heb je dat ter beschikking, dan kun je vooruit. Misschien hebben anderen aanvullingen.