Ik ben toch weinig onder de indruk van de Ferrari. Als ik het zo zie zit er ten opzichte van de voorgaande modellen eigenlijk niks nieuws in, behalve het targadakje, big whoop. Als je alles optelt zit er misschien wel minder technic in dan in de bugatti/lambo, aangezien deze RWD is.
Daarnaast vind ik de achterkant echt spuuglelijk. Tuurlijk ligt dat deels aan Ferrari zelf, maar hoe bijvoorbeeld de uitlaat door lego is gemodelleerd is echt compleet onacceptabel voor een set van 400 euro.
Het zijprofiel daarintegen is echt heel tof, de velgen zijn geweldig, en de oplopende flanken doen het wel voor mij, echt de prototype racer look waar ferrari ook voor ging.
Ik ga denk ik eens rustig aankijken hoe het ding landt in de community, en of er een goeie "pimp my ferrari" build voor uitkomt, de kleurenissues van de sian en de gearbox issues van de landrover hebben me toch een aardig stukje terughoudendheid bezorgt, en waar ik nogmaal echt een sucker ben voor het steigerende paard, is dit geen onmiddelijke must buy
EDIT: zit een stukje review te kijken op youtube, en er zitten toch wel een aantal cardans in de driveline.. ik weet niet meer of the porsche en bugatti dat ook hadden, maar volgens mij was dit een van de oorzaken van de problemen met de defender..
[
Voor 10% gewijzigd door
vectormatic op 24-05-2022 14:58
]
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings