Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.376.525 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Jolke schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:37:
@Prosac, dat kasteel heb ik hier ook staan. Is dat van 1984, wow... toen was ik nog erg klein. :)
dat kastelen en middeleeuwse lego was mijn jeugddroom. Piraten en soldaten ook, maar mijn ouders vonden een politiebureau en brandweerkazerne zinniger. :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 21:40

gws24

Thinking is hard!

Muppet minifigs vandaag geleverd en meteen maar in elkaar gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oEoc4oA-cDR8wlANX0wHoQzoGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqOHFOEskmJfuCMw3ySoIAVm.jpg?f=fotoalbum_large

:Y

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

gws24 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:42:

[Afbeelding]

Gaaf zijn die!
Ik ga er morgen de nodige halen in een fysieke winkel, al reeds uitgezocht en wel.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:47

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vandaag begonnen aan setje 75313.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FktFCjqanABgGDwA-8IdqEtHKAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WrE98B8sWfkWFUyhxRXe1voR.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKjxUvNocK2X67uFUbjhbNFGhgg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrRlj4AFFxNXP4n9f53q6aGv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-05-2022 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:42
Heb de AT- AT gekocht bij intertoys alleen nu is Postnl hem kwijt 😭.

Hoe kan je zo een grote doos kwijt zijn 8)7

Ben benieuwt hoe ze dit gaan oplossen want de prijs was top.

[ Voor 15% gewijzigd door Dracula op 04-05-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
QuattroNL schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:52:
[...]

Gaaf zijn die!
Ik ga er morgen de nodige halen in een fysieke winkel, al reeds uitgezocht en wel.
hier al 7 verschillende uit 8 zakjes... de laatste 5 moet ik ook even open vinden. Welke winkel doel je op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

42erik schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:24:
[...]

hier al 7 verschillende uit 8 zakjes... de laatste 5 moet ik ook even open vinden. Welke winkel doel je op?
Ik ga morgen naar Jan's Steen in Woerden.
Ik hoef ze niet alle 12, heb er 6 uitgezocht die ik persé wil hebben.
Als ik het in mijn jeugdige enthousiasme niet vergeet zal ik een foto maken van de PaB wall die ze daar hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

gws24 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:42:

[Afbeelding]

Waar bestel je zoiets als complete sets? Losse zakjes kopen schiet niet zo op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 21:40

gws24

Thinking is hard!

CyBeRSPiN schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:56:
[...]

offtopic:
Online bij dezelfde winkel als waar @QuattroNL ze fysiek gaat halen ;)

offtopic:
@QuattroNL Online kan je een uitgezochte complete serie kopen (open zakjes!) of een doos met 36 onuitgezochte zakjes maar geen losse figuren voor zover ik kan nagaan

[ Voor 23% gewijzigd door gws24 op 04-05-2022 22:14 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

gws24 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:03:
[...]
offtopic:
Online bij dezelfde winkel als waar @QuattroNL ze fysiek gaat halen ;)
Check wel even van tevoren of je ze op type kan uitzoeken. Ik heb ze vanmorgen gebeld en als ik ze in de winkel kom ophalen dan kan ik aangeven welke Muppet ik wil hebben, anders niet.
(maar dat was voordat ik koffie op had dus het staat me niet meer helder voor de geest :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 14:30
[...]

Ik heb ze op eBay besteld voor 57,80.
BrickLink of Amazon zal ook wel een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

KrusT schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:06:
[...]
Ik heb ze op eBay besteld voor 57,80.
BrickLink of Amazon zal ook wel een optie zijn.
En dan maar hopen dat je de originele Lego versie krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 15:23

Falcon10

Hit it i would !

Iemand enig idee hoelang de AT AT nog in het gamme zou blijven.
Wil em wel aanschaffen, maar past momenteel niet echt in het budget. Dus zou evntu nog jaartje willen wachten :(

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
In het kader van 4 mei dan toch nog even snel wat op de kop getikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zb6d1SQ4c7xCvXLLG6GPs7LOCw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5LVjce4tg80uiySZ91sN5vcP.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. Terug van Legoland en kort gestopt bij Legohouse (die was helaas al dicht na het park bezoek). Wat een prijzen hanteren ze daar in de grootste Lego shop. Helaas hadden ze de tallneck daar ook nog niet. Ze hebben wel nog even de moeite genomen om in het magazijn te kijken. We hebben maar de Billund kleine exclusives van het park zelf meegenomen. En dan dacht je dat in NL Lego duur kon zijn....

Voorbeeld van prijzen: de Lego Ninjago ninja ultra combo mech kostte daar "slechts" 799 DKK das dus 107 Euro.
Beetje website met aanbieding kan wel eens in de 55 Euro liggen zoals zoonlief hem hier heeft gekregen.
Laatste Legoland tip top build a mini fig tip: doe dit niet in de grote shop maar in de kleine winkel die iets verder in het park ligt. Die heeft veel meer variatie. En probeer niet rond 17:00 in de shop wat te halen. Dat staat ongeveer gelijk aan kerst inkopen doen op de laatste dag, waar slachtveld...

[ Voor 23% gewijzigd door lordloeder op 04-05-2022 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrusT
QuattroNL schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:08:
[...]

En dan maar hopen dat je de originele Lego versie krijgt....
Voor CMF's heb ik dit al verschillende keren gedaan en nog nooit issues mee gehad.
Wel altijd in een buurland of zo...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:43
Paar maanden terug voor weinig een speeltafel gekocht, afgelopen weekenden opnieuw geschilderd.
Nu is mijn dochter een nachtje logeren, dus mooi moment om de tafel in elkaar te zetten en plaatsen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6-y8iMi_pUOz_yP1_PWAIKHLns=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kEN3tIDlySJwdsmwF3oDfIIJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:02
Falcon10 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:21:
Wil em wel aanschaffen, maar past momenteel niet echt in het budget. Dus zou evntu nog jaartje willen wachten :(
Die is pas net uit, dus blijft nog zeker minimaal een jaar of 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-06 10:41

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Bij bol.com en wel erg scherpe aanbieding gekocht; set 75326 “Boba Fett’s Throne Room” voor zo’n 68 euro. Lego advies prijs is 99,95.

Er zitten (voor nu) enkel set exclusieve minifigures bij, dus ik ben blij!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
lordloeder schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:22:
Helaas hadden ze de tallneck daar ook nog niet.
Die heb ik wel zien liggen afgelopen weekend, maar gretig aftrek blijkbaar.
En dan dacht je dat in NL Lego duur kon zijn....

Voorbeeld van prijzen: de Lego Ninjago ninja ultra combo mech kostte daar "slechts" 799 DKK das dus 107 Euro.
Ik heb in die winkel ook continu via google vergeleken, uiteindelijk de classic batmanauto meegenomen omdat ik toch íets gekocht wilde hebben en die prijs niet afweek van andere prijzen.

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 05-05-2022 10:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Ik heb ze bij A2Toys besteld voor 42,50.

https://www.a2toys.nl/p/l...he-muppets-complete-serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Lego belevingscentrum te Brussel aangekondigd: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220505_91882774. Geplande opening: 24 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dat weet niemand. Maar als je ziet dat zowel de UCS Millennium Falcon als de UCS Imperial Star Destroyer nog steeds in productie zijn denk ik dat je nog wel een jaar of 5 hebt om de AT-AT aan te schaffen. Als je het tenminste over de UCS AT-AT hebt. De 'kleine' AT-AT zal wel binnen een jaar of 2 van de markt zijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 13:24
Hurtebise schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 09:06:
Lego belevingscentrum te Brussel aangekondigd: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220505_91882774. Geplande opening: 24 juni.
Daar had ik al een paar keer iets van gelezen hier, maar goed om te weten dat er eindelijk een datum staat op de opening _/-\o_

Voor de mensen die het willen bezoeken, het ligt vlak naast het treinstation Schaarbeek (lijn van Antwerpen naar Brussel).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-06 21:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWUY7Xw4QAEzlej-9hjrArRxAjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQ1IbYlCT8lTRVKBBlDRhj39.jpg?f=fotoalbum_large

Nu net de Tallneck binnen gekregen die ik zondag had besteld op de Lego site. Kan ik eindelijk weer eens gaan bouwen, heb hier nog een hoop sets nieuw in doos staan (Politiebureau, gebouwenset, Hogwarts, boomhut, daily bugle, boekenwinkel) maar heb vrijwel geen plaats meer in mijn appartement om ze neer te zetten, dus ik wacht daar mee tot we een huis hebben, alleen gaat de zoektocht naar een huis niet echt gestaag. Gelukkig is deze set niet heel groot, dus kan eindelijk weer eens bouwen en hem ergens neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04
Zijn er eigenlijk al mensen die bekend zijn met hoe je de gewenste Muppet uit de bakken kunt halen bij de lokale speelgoedwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:40
la_fusion schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:35:
Zijn er eigenlijk al mensen die bekend zijn met hoe je de gewenste Muppet uit de bakken kunt halen bij de lokale speelgoedwinkel?
Ga naar een speelgoedwinkel die ze al heeft voorgesorteerd (LEGO speciaalzaak), of gebruik een feel guide (bijv. https://www.brickfinder.n...figures-71033-feel-guide/).
Bij sommige LEGO speciaalzaken kun je ook een complete set kopen of via de webshop bestellen.

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

la_fusion schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:35:
Bijna elk hoofdje heeft wel unieke eigenschappen (vormen).
Ook aan de accessoires kan je vaak goed herkennen welke minifig je hebt.

Of je gaat naar een winkel die ze al voor je gesorteerd heeft. Betaal je ietsje meer maar weet je wel zeker dat je degene hebt die je wilt hebben.

Ik heb alleen interesse in een paar Muppets dus ik betaal per stuk ietsje meer maar heb dan wel degene die ik wil. Is dus een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-06 14:56
En wat vind je ervan?
Ik heb hm net afgemaakt maar vond het maken van de poten (waar best veel tijd in gaat zitten) wel saai. Uiteindelijk doe je 4x hetzelfde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juuls kr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-01 15:14
hoi,
Weet niet zeker of ik in het juiste topic zit maar ik schat van wel ik heb meerder grote modellen van lego technic waaronder die mobiele kraan 42009 ben nu voor de gein is aan het kijken of ik deze op afstand kan aansturen zelfde idee als die blauwe truck(42070) iemand enig idee of dat de motoren hier krachtig genoeg voor zijn? heb al verschillende video's gezien maar ik dacht ik vraag eens om jullie mening over dit idee.

Lego-fanboy pc-enthousiast gamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Shifty47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:11:
[...]

En wat vind je ervan?
Ik heb hm net afgemaakt maar vond het maken van de poten (waar best veel tijd in gaat zitten) wel saai. Uiteindelijk doe je 4x hetzelfde..
Vergeleken met een 75192 MF is het inderdaad een stuk minder varierend. Desalniettemin vermaak ik mij prima, zit momenteel bij zak #6 dus nog even te gaan.

De MF had ik 3x gebouwd in 1 maand tijd, moet nog maar zien of ik deze ook snel opnieuw gaat bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:42
QuattroNL schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:52:
[...]

Gaaf zijn die!
oh, gaaf, waar kun je dat doen? Ik zou deze hele set graag willen hebben!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

Bint schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:44:
[...]
oh, gaaf, waar kun je dat doen? Ik zou deze hele set graag willen hebben!
Zie een paar posts terug. Ik ben/was toevallig in Woerden dus kon ik mooi even langs bij Jan's Steen.
Helaas gingen de CMF's daar vrij rap dus kon ik alleen Beaker, Animal en de Swedish Cook halen.

Online en op MP kan je ze ook makkelijk kopen, o.a. bij A2toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09:15
Ook bij play today in gouda kun je uitgezochte sets verkrijgen.
Ik had ze in pre order en gaat ze straks ff afhalen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Volgens mij gaat de UCS StarDestroyer er dit jaar uit... geen woord van de MF of de AT-AT

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Mijn LEGO Racers Ferrari F1 1:9 ook eens op de foto gezet, zit al sinds 2008 in elkaar :)

Alleen de stickers een jaar 5 geleden eens vervangen, omdat die helemaal vergaan waren. Zit nu een aftermarket sticker set op van ebay.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTv5mXnyRWQS-Yx5__USgxXHXUw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hacz8rFl8wRQcX7SDjnaFCAV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ON6W8XFQ40Xy0G9yS9yBPGMIdlc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0uFnRo8PWKJ3KDUdhBxKK7T8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWeNNax0zBzHwgJMfeNLH7yQwcI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r134FJBw5JXUKQBeQNb16pNN.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhBc8IUqR34PO7vxQnCLSE9v4Jg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHFWmGA6ij2SQb4VwPsd9Agj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaCakcyKXnDPrkeFIZv2zw7uokY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/65g1LjHAkgb94kXMJoexLW6b.jpg?f=fotoalbum_tile

kap eens met dat aanprijzen

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 05-05-2022 19:39 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• schumi1986
May the 4th 5th be with you!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpF7HemQEZIkHB-1r4MZpLxyRUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVAu7kVKuvop3V5Zgnxb1fPx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
lordloeder schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:22:
In het kader van 4 mei dan toch nog even snel wat op de kop getikt.
[Afbeelding]

Ps. Terug van Legoland en kort gestopt bij Legohouse (die was helaas al dicht na het park bezoek). Wat een prijzen hanteren ze daar in de grootste Lego shop. Helaas hadden ze de tallneck daar ook nog niet. Ze hebben wel nog even de moeite genomen om in het magazijn te kijken. We hebben maar de Billund kleine exclusives van het park zelf meegenomen. En dan dacht je dat in NL Lego duur kon zijn....

Beetje website met aanbieding kan wel eens in de 55 Euro liggen zoals zoonlief hem hier heeft gekregen.
Laatste Legoland tip top build a mini fig tip: doe dit niet in de grote shop maar in de kleine winkel die iets verder in het park ligt. Die heeft veel meer variatie. En probeer niet rond 17:00 in de shop wat te halen. Dat staat ongeveer gelijk aan kerst inkopen doen op de laatste dag, waar slachtveld...
Ben vorige week op bedevaart geweest, maar zijn alleen naar Lego House geweest. Er wordt zo'n beetje overal gewaarschuwd dat tussen 16-17 alles daar druk is. Ook moet je daar alleen de Lego House exclusives opvissen. Alles is net als in NL gewoon adviesprijs. Wel jammer dat de boom er niet meer is, we hebben alleen het architecture LH meegenomen, de 3 andere sets (eend, steentjesmaker en werkplaats) spraken ons niet aan.

Sowieso door de enorme toename in dure sets merk ik dat ik een beetje aan het afhaken ben in het compleet houden van bv mijn creator auto serie. 'Even' een leuke set en je bent gelijk 150 euro verder. :o Zeker nu er zomaar meerdere per jaar uitkomen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Señor Sjon schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:16:
[...]
Wel jammer dat de boom er niet meer is, we hebben alleen het architecture LH meegenomen, de 3 andere sets (eend, steentjesmaker en werkplaats) spraken ons niet aan.
Het goede nieuws is dat de boomset buiten een minifig torso geen unieke onderdelen bevat.
Lego heeft de bouwhandleiding voor deze set online gezet, dus je kan desgewenst de nodige onderdelen bricklinken en zo de set opbouwen.

*edit* op bricklink is deze set zelfs nog MISB te krijgen voor een redelijke prijs zo te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 05-05-2022 16:31 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:10
Lego blijft een dure hobby. Wat dat betreft blijf ik deze erg leuk vinden :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJOG4e6LtTrdTkhDzihJkbetCIo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sK9i6XM9tTJ6QqhYYWlIirgV.jpg?f=user_large

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jakkus schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:29:
Lego blijft een dure hobby. Wat dat betreft blijf ik deze erg leuk vinden :p

[Afbeelding]
investeren heet dat, of heb je liever dat ik crypto koop :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Staat leuk zo, niets meer aan doen :)
Als je ze gaat opbouwen heb je veel meer ruimte nodig en moet je zelf voor een zwarte achtergrond zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:38
Señor Sjon schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:16:
[...]

Ben vorige week op bedevaart geweest, maar zijn alleen naar Lego House geweest. Er wordt zo'n beetje overal gewaarschuwd dat tussen 16-17 alles daar druk is. Ook moet je daar alleen de Lego House exclusives opvissen. Alles is net als in NL gewoon adviesprijs. Wel jammer dat de boom er niet meer is, we hebben alleen het architecture LH meegenomen, de 3 andere sets (eend, steentjesmaker en werkplaats) spraken ons niet aan.

Sowieso door de enorme toename in dure sets merk ik dat ik een beetje aan het afhaken ben in het compleet houden van bv mijn creator auto serie. 'Even' een leuke set en je bent gelijk 150 euro verder. :o Zeker nu er zomaar meerdere per jaar uitkomen.
Vandaag naar het Lego House geweest, toch maar alle Lego House Limited Edition sets meegenomen, als ook de architectuur Lego House. Vond ze toch wel de moeite waard en ik zie mezelf niet snel terug komen mocht ik spijt krijgen. Dus straks genoeg te bouwen. Inmiddels is ook de Landspeeder bij de buren bezorgd. Daarnaast voor werk volgende week naar New York, ook nog even daar de Lego Shop bezoeken. Benieuwd of daar iets exclusiefs te krijgen is.

Lego House was eigenlijk leuker dan Legoland zelf. Stuk relaxter en geweldige sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
Simone96 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:24:
[Afbeelding]

Nu net de Tallneck binnen gekregen die ik zondag had besteld op de Lego site. Kan ik eindelijk weer eens gaan bouwen, heb hier nog een hoop sets nieuw in doos staan (Politiebureau, gebouwenset, Hogwarts, boomhut, daily bugle, boekenwinkel) maar heb vrijwel geen plaats meer in mijn appartement om ze neer te zetten, dus ik wacht daar mee tot we een huis hebben, alleen gaat de zoektocht naar een huis niet echt gestaag. Gelukkig is deze set niet heel groot, dus kan eindelijk weer eens bouwen en hem ergens neerzetten.
Mooi man. Toffe set. Zelf bezig met Horizon FW, dus dat maakt zo’n setje extra speciaal.
Maar inderdaad, hier ook geen plek meer over door verschillende hobbies :'(

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Simone96 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:24:
Kan ik eindelijk weer eens gaan bouwen, heb hier nog een hoop sets nieuw in doos staan (Politiebureau, gebouwenset, Hogwarts, boomhut, daily bugle, boekenwinkel) maar heb vrijwel geen plaats meer in mijn appartement om ze neer te zetten, dus ik wacht daar mee tot we een huis hebben, alleen gaat de zoektocht naar een huis niet echt gestaag. Gelukkig is deze set niet heel groot, dus kan eindelijk weer eens bouwen en hem ergens neerzetten.
Geluk; je bent zeker niet de enige met dit probleem. Zoals meerdere hier, nemen we de Lego kamer mee in overweging huis.

Mijn Lego kamer inmiddels moeten verhuizen want moest logeer kamer komen; nu kleinste kamer is de Lego kamer.

Vriendin afgelopen weekendje ten huwelijk gevraagd…. Denk dat we allemaal wel kunnen invullen wat er met mijn Lego kamer gaat gebeuren in de semi-kort/lang termijn :+ :X

De zolder kn ik niet lopen, en is beperkt ….. zucht

Groter huis kopen kunnen we financieel niet. Maar heb nog 2jr (?) om dit toekomst probleem op te lossen

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 05-05-2022 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jakkus
@himlims_ Van harte gefeliciteerd! :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

himlims_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:38:
[...]

Geluk; je bent zeker niet de enige met dit probleem. Zoals meerdere hier, nemen we de Lego kamer mee in overweging huis.

Mijn Lego kamer inmiddels moeten verhuizen want moest logeer kamer komen; nu kleinste kamer is de Lego kamer.

Vriendin afgelopen weekendje ten huwelijk gevraagd…. Denk dat we allemaal wel kunnen invullen wat er met mijn Lego kamer gaat gebeuren in de semi-kort/lang termijn :+ :X

Groter huis kopen kunnen we financieel niet. Maar heb nog 2jr (?) om dit toekomst probleem op te lossen
Gewoon je LEGO-budget van de komende twee jaar apart houden, kun je van dat geld mooi een aanbouw zetten. 8)

Nomen nescio

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:21

almightyarjen

When does the hurting stop?

De laatste Work In Progress video over de blauwe kraan. Hij is klaar :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
himlims_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:38:
[...]

Haha wat een struggles hebben we toch allemaal, echte first world problems O+

Ik moet zeggen dat het mijn vriend tot dusverre niet zo veel boeit waar ik mijn Lego neerzet, dus daar heb ik dan wel weer geluk mee haha.

@himlims_ Gefeliciteerd met de verloving :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

himlims_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:33:
[...]

investeren heet dat, of heb je liever dat ik crypto koop :+
Je kan het ook gewoon beiden allemaal doen :Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6riHCPCP7WRbSd84fgl5tzNwZec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LVPlT2WXD0BdClIm0PuhroVr.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een dikke knuisten zijn het ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fQwLbqY8G8yGixozYFRDRad34M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Trzl4je1A6XuxEPysho3z2U.jpg?f=fotoalbum_large
Zoals al eerder gezegd, beetje repetitief werkje maar dat mag de pret ook niet drukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4V_32i6UOSDjChHlcy6XAiylMCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2NDXWwFbe5yOhmlmbGx1LbZ.jpg?f=fotoalbum_large
De poten monteren was ff een gedoe zonder het te laten breken. Morgen weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Bardu schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:32:
[...]

Vandaag naar het Lego House geweest, toch maar alle Lego House Limited Edition sets meegenomen, als ook de architectuur Lego House. Vond ze toch wel de moeite waard en ik zie mezelf niet snel terug komen mocht ik spijt krijgen. Dus straks genoeg te bouwen. Inmiddels is ook de Landspeeder bij de buren bezorgd. Daarnaast voor werk volgende week naar New York, ook nog even daar de Lego Shop bezoeken. Benieuwd of daar iets exclusiefs te krijgen is.

Lego House was eigenlijk leuker dan Legoland zelf. Stuk relaxter en geweldige sfeer.
Vorige week was Legoland 2 van de 3 dagen dat we er waren dicht. Lego House was 2 van de 3 dagen volgeboekt. Dus we konden beiden niet doen en hebben toen voor LH gekozen. Geen seconde spijt van gehad. Aan een dag niet genoeg.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Vraagje. Is het t waard om uit het oosten van het land naar Utrecht te gaan om een keertje de lego winkel te bezoeken?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:47
AlwaysNick schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:08:
Vraagje. Is het t waard om uit het oosten van het land naar Utrecht te gaan om een keertje de lego winkel te bezoeken?
Ik zou alleen gaan als je ook nog andere plannen in Utrecht hebt. Gelukkig is het een leuke stad en is er genoeg te doen.

Als je van de bord- en kaartspellen bent moet je echt een bezoekje brengen aan Subcultures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AlwaysNick schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:08:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4DTSxz-LSl2xiTScGrhtWGXMXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GajUrysjlU3xTLMcofK3N82t.jpg?f=fotoalbum_large
pick'n'brick

ligt er beetje aan; ik vind m niet heel bizonder die winkel, wel hulpvaardig personeel. geregeld gezellig druk.

persoonlijk vond ik leidschendam / mall-of-the-netherlands een leukere locatie, geen idee waarom :+

qua aankleding staat amsterdam duidelijk op 1 (heeft/had ook een minifigure machien - maar die heb ik nog nooit operationeel gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ErikT738 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:30:
[...]

Ik zou alleen gaan als je ook nog andere plannen in Utrecht hebt. Gelukkig is het een leuke stad en is er genoeg te doen.

Als je van de bord- en kaartspellen bent moet je echt een bezoekje brengen aan Subcultures.
Ik ga naar Twitchcon dus ik moet nog voor die tijd ff wat Yu-Gi-Oh kaarten halen. Ik wou sowieso binnenkort dagje Utrecht doen! Bedankt voor je feedback :D
himlims_ schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
pick'n'brick

ligt er beetje aan; ik vind m niet heel bizonder die winkel, wel hulpvaardig personeel. geregeld gezellig druk.

persoonlijk vond ik leidschendam / mall-of-the-netherlands een leukere locatie, geen idee waarom :+

qua aankleding staat amsterdam duidelijk op 1 (heeft/had ook een minifigure machien - maar die heb ik nog nooit operationeel gezien)
Ah dat ligt op de rand van DH toch? Misschien ook daar een keertje kijken :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:32
himlims_ schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
pick'n'brick

Niet alleen qua aankleding en grootte staat Amsterdam duidelijk op 1, maar ook qua drukte. Het is er vaak zo druk dat je niet eens kan 'genieten' van de aankleding. ik ga na nog liever naar een schoenenwinkel :X, dan naar de Legostore in Amsterdam :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chrisO schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:54:
[...]

Niet alleen qua aankleding en grootte staat Amsterdam duidelijk op 1, maar ook qua drukte. Het is er vaak zo druk dat je niet eens kan 'genieten' van de aankleding. ik ga na nog liever naar een schoenenwinkel :X, dan naar de Legostore in Amsterdam :|
erg tijdstip/moment afhankelijk, geregeld bezocht dat er he-le-maal niemand was.

zo vind ik die in scheveningen een gedrocht; 100 kinderwagens binnen, veel te krappe en smalle wandelpaden. alles hutje-mutje-op-elkaar :r ben er nu 3x geweest; ieder bezoek was hetzelfde. conclusie; ik kom er niet meer. paar maanden geleden in scheveningen geweest, niet eens de lego store bezocht [..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:32
himlims_ schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:56:
[...]

erg tijdstip/moment afhankelijk, geregeld bezocht dat er he-le-maal niemand was.

zo vind ik die in scheveningen een gedrocht; 100 kinderwagens binnen, veel te krappe en smalle wandelpaden. alles hutje-mutje-op-elkaar :r ben er nu 3x geweest; ieder bezoek was hetzelfde. conclusie; ik kom er niet meer. paar maanden geleden in scheveningen geweest, niet eens de lego store bezocht [..]
In de Legostore in Scheveningen ben ik nog nooit geweest, maar daar zit natuurlijk ook een Lego Discovery center, waar veel kinderen op af komen. Ik was afgelopen dinsdag (eind van de ochtend) nog in de store in Amsterdam en het was er nog drukker dan tijdens de opening v/d store... Ik stond dan ook binnen 5 minuten weer buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chrisO schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:01:
[...]

In de Legostore in Scheveningen ben ik nog nooit geweest, maar daar zit natuurlijk ook een Lego Discovery center, waar veel kinderen op af komen. Ik was afgelopen dinsdag (eind van de ochtend) nog in de store in Amsterdam en het was er nog drukker dan tijdens de opening v/d store... Ik stond dan ook binnen 5 minuten weer buiten.
deze periode is ook starwars-promotie-maand; geloof dat je 3-4 gwp kreeg bij aankoop >170. utrecht had 1.5uur wachttijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:10
AlwaysNick schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:40:
[...]

Ik ga naar Twitchcon dus ik moet nog voor die tijd ff wat Yu-Gi-Oh kaarten halen. Ik wou sowieso binnenkort dagje Utrecht doen! Bedankt voor je feedback :D
[...]

Ah dat ligt op de rand van DH toch? Misschien ook daar een keertje kijken :)
Klopt, ligt daar op de rand én (was voor ons een verrassing, gratis parkeren iig toen wij er waren op een vrijdag) ben er laatst met de vrouw geweest en de Police station daar meegenomen. (kregen de Taxi en een aantal paas figuurtjes erbij cadeau)
Mooie locatie, niet een hele grote winkel (maar voor alleen lego al best groot :P), maar in The Mall is ook wel genoeg te zien/ beleven op zichzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik zat in mijn pauze ff op de bank op yt te kijken en zag dit filmpje. Sommige mensen kunnen ook echt van alles verzinnen! Misschien leuk voor mensen die een strand hebben in hun lego city https://youtu.be/OFENIbi0HEg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:30
AlwaysNick schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:36:
Ik zat in mijn pauze ff op de bank op yt te kijken en zag dit filmpje. Sommige mensen kunnen ook echt van alles verzinnen! Misschien leuk voor mensen die een strand hebben in hun lego city https://youtu.be/OFENIbi0HEg
Is al een keer gepost deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

RubjeMazter schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:41:
[...]

Is al een keer gepost deze week ;)
Oh hahaha

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Simone96
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1x906VkZJ017B4bUtBKJahDpCRo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3CfVMD7XdmSYp5tZkOGLpFF.jpg?f=fotoalbum_large

De tallneck is klaar en het resultaat mag er zeker wezen, vind het een hele mooie build. Bijkomend voordeel is dat hij gelukkig nog op de kast past :)

[ Voor 34% gewijzigd door Simone96 op 06-05-2022 21:53 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/diu4k-WSAH8a8ESdzgvsqD_u__Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BivN3hbz6MocnmH7SM5laqAW.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is al een iets leuker deel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjL9lMAKbWyx56hMRuWrTRW3j-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0dZS6TeGw3ZCsYdpPKzJrqQx.jpg?f=fotoalbum_large
Bovendek erop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsB-ZOFmpsoN69ZaNXftdqf_hZw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uaXVXMEg2vDz3qNA09FXHwcw.jpg?f=fotoalbum_large
Gemonteerd op het frame.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XB33Bhncku0xCbUmS6ss-CqpE2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jR0aoTD0Qcp9LF4TRwZpZcK0.jpg?f=fotoalbum_large
Hoofd afgemonteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYwKPl-70P6y0CGoTPj_jokpFVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1o7IB31Ou9P5QJ7u1CIGWDT.jpg?f=fotoalbum_large
Eerste zijplaat erop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CV0QSQrNUA38msTxx5Qh0HKim4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wpnTE69qZzNOQ3En8ByJYH9e.jpg?f=fotoalbum_large
En hijs is af.

Is een leuke build, sommige dingen sluiten niet helemaal strak, kijk ik morgen even naar. Maar vergeleken bij de MF is het nogal eentonig. Dat komt ook doordat de MF een bij elkaar geraapt zooitje is met ontzettend veel modificaties waardoor er ontzettend veel kleine details op zitten. Deze Imperial AT-AT is natuurlijk vanuit een machtig rijk gefabriceerd voertuig die in fabrieken worden afgebouwd dus alles is recht toe recht aan.

Moet nog even 2 setjes 75320 in elkaar zetten maar het is al laat genoeg vandaag en morgen heb ik een drukke dag :P :z

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Jakkus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTpgHffomFVYg5Kfo7J4dmMPhTw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Z4BlKWBCTgexme0r92LAlSK.jpg?f=fotoalbum_large

Work in progress: ik probeer een alternatieve build te maken van de Boekenwinkel :) Ik ben alleen bang dat als het zo doorgaat, ik niet meer genoeg stenen heb om de achterkant dicht te maken. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Xqlus1ve schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 02:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bovendek erop.

[Afbeelding]
Gemonteerd op het frame.

[Afbeelding]
Hoofd afgemonteerd.

[Afbeelding]
Eerste zijplaat erop.

[Afbeelding]
En hijs is af.

Is een leuke build, sommige dingen sluiten niet helemaal strak, kijk ik morgen even naar. Maar vergeleken bij de MF is het nogal eentonig. Dat komt ook doordat de MF een bij elkaar geraapt zooitje is met ontzettend veel modificaties waardoor er ontzettend veel kleine details op zitten. Deze Imperial AT-AT is natuurlijk vanuit een machtig rijk gefabriceerd voertuig die in fabrieken worden afgebouwd dus alles is recht toe recht aan.

Moet nog even 2 setjes 75320 in elkaar zetten maar het is al laat genoeg vandaag en morgen heb ik een drukke dag :P :z
Respect hoor, dat je in een paar dagen zo’n grote set in elkaar zet :)

Ik ben nu al 3 maanden bezig met de UCS MF :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Xqlus1ve schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 02:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bovendek erop.

[Afbeelding]
Gemonteerd op het frame.

[Afbeelding]
Hoofd afgemonteerd.

[Afbeelding]
Eerste zijplaat erop.

[Afbeelding]
En hijs is af.

Gaaf!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prosac
Begonnen aan de DeLorean. Erg leuke bouw, veel afwisseling. Was een beetje teleurgesteld in de Maanlander (Die ook maakt dat ik me niet waag aan de ISS), maar deze maakt het weer goed. Probeer hem niet in 1x af te maken, maar elke dag 1 of 2 zakjes.
Ik geniet echt van hoe dat hele mechaniek in elkaar zit om die wielen te kantelen. Maar ook weer hoe je met het bouwen van 3 of 4 delen, uiteindelijk de herkenbare bumper en "gril" in elkaar zet.
Geniet hier weer net zo van als van de Saturn V en de Ecto-1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Hier ligt de Orchidee ingepakt te wachten om morgen "cadeau" te geven.

Ben benieuwd of het een leuk item is om weer tentoon te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 17:08
NeutraleTeun schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 13:10:
Hier ligt de Orchidee ingepakt te wachten om morgen "cadeau" te geven.

Ben benieuwd of het een leuk item is om weer tentoon te stellen.
M'n vriendin en ik vinden hem erg geslaagd! Het eindresultaat dan, het bouwen was niet zo bijzonder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapoen
Ik had hier onlangs nog een gerucht gepost in verband met een lego classic (space) doos.
Op brickset zijn ondertussen de foto's aangekomen van deze set, maar er zit helaas geen classic space minifig bij. Laat staan dat er enige verbinding is met classic space:
11022 Space Mission
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/AdditionalImages/11022-1/11022_alt1.jpg
Mijn verontschuldigingen, ik heb me ook wat laten meeslepen door het filmpje in mijn post hierover denk ik.
Hopelijk krijgen we wel nog de ideas/GWP set deze maand, *fingers crossed*

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 07-05-2022 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Kapoen schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:36:
Ik had hier onlangs nog een gerucht gepost in verband met een lego classic (space) doos.
Op brickset zijn ondertussen de foto's aangekomen van deze set, maar er zit helaas geen classic space minifig bij. Laat staan dat er enige verbinding is met classic space:
11022 Space Mission
[Afbeelding]
Mijn verontschuldigingen, ik heb me ook wat laten meeslepen door het filmpje in mijn post hierover denk ik.
Hopelijk krijgen we wel nog de ideas/GWP set deze maand, *fingers crossed*
Bij 11022 moet ik eerlijk gezegd aan een setje Minions denken. Maar ja dat zag ik ook in de helm achterop de Vespa. :)

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Jakkus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6udfTjpgwDbycjkZTrrGo9vyXWU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6GufhGZTEHqcWD7uvdreK0qW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MyeNVwPT4zKLIsJhoT7EZy9w3Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvHDQos52RVNsGOBKfcJqkKK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TClv_O50jSGkV7rUcnLFJNyEaUg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YpqojA97Czym8LOWHD6J55JR.jpg?f=fotoalbum_tile

Het is gewoon gelukt om de achterkant dicht te krijgen! Dat viel me alles mee :)

@Kapoen Classic Space dekt wel de lading, maar helaas op een andere manier ;)

Edit: nog wat foto's. Ik ben er erg blij mee! Nu de binnenkant nog maken, dat is niet mijn sterkste kant eerlijk gezegd ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wTzYDCP1mW3e-cesD9EdNY027Sc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDu0CUFZVfGG0CFvMlEzVGBz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p77xHtG0KNHDECFK-eZorrNt0Z8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YXDz1EDqnPnCi0TQ3Ju7lHnh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sw3YsMW_PsL8Ew1RJ5sahQN53c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1XG4ZTlWWjsnGESWAvFd6uYP.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 32% gewijzigd door Jakkus op 07-05-2022 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Jakkus schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:06:
@Kapoen Classic Space dekt wel de lading, maar helaas op een andere manier ;)
*badum tish* ;)

Gelukkig hebben we nog een rijdende badkuip in het vooruitzicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
Eens benieuwd of we de gesuggereerde Optimus Prime weldra te zien krijgen.
Een leuke mech/robot build zie ik wel zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

schumi1986 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:28:
[...]

Respect hoor, dat je in een paar dagen zo’n grote set in elkaar zet :)

Ik ben nu al 3 maanden bezig met de UCS MF :P
Haha, ben hem nu al weer aan het demonteren voor de tweede ronde 7(8)7

De MF heb ik denk ik 3 keer gebouwd in 1 maand tijd, circa 16 uur per volledige build.

Denk dat de AT mij ongevee 13/14 uurtjes gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:38:
[...]

Haha, ben hem nu al weer aan het demonteren voor de tweede ronde 7(8)7

De MF heb ik denk ik 3 keer gebouwd in 1 maand tijd, circa 16 uur per volledige build.

Denk dat de AT mij ongevee 13/14 uurtjes gekost heeft.
Waarom 3 keer?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:39

Dommel

Professioneel Software Sloper

Vandaag de Muppets binnen gekregen... meteen in elkaar gezet en een tijdelijk plekje in de kast gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKAeGP-5vbeBGSD0dNbMyEuwE-U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y0gaT7jqj5XL33ovKVTMvLjv.jpg?f=user_large

Eerst even wat stenen bij elkaar bricklinken en dan een Muppet Intro scene bouwen ter display :+

En ja die sets die langs de heks staan moeten nog gebouwd worden maar daarvoor moet ik nog plekken vinden :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dommel schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:27:
Vandaag de Muppets binnen gekregen... meteen in elkaar gezet en een tijdelijk plekje in de kast gegeven.

[Afbeelding]

Eerst even wat stenen bij elkaar bricklinken en dan een Muppet Intro scene bouwen ter display :+

En ja die sets die langs de heks staan moeten nog gebouwd worden maar daarvoor moet ik nog plekken vinden :P
Wie is die figuur links? Ziet er uit alsof ie zich betrapt voelt omdat ie in je kast zit te schijten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:39

Dommel

Professioneel Software Sloper

The Eagle schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:01:
[...]

Wie is die figuur links? Ziet er uit alsof ie zich betrapt voelt omdat ie in je kast zit te schijten.
Die heks bedoel je? Dat is een oud beeld wat door mijn moeder is geschilderd en lang bij mijn vader in het verzorgingshuis heeft gestaan (voordat die stierf). Oftewel die heeft een aparte plek in de kast op de plank boven de foto van mijn vader.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:43
Kapoen schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:58:
[...]

*badum tish* ;)

Ik weet niet waarom, maar die rijdende badkuip gaat hier gewoon sowieso komen. Ik heb hem alvast op mijn verlanglijstje gezet.

Ik heb mijn vanmiddag in de Brickshop wel ingehouden en alleen de kinderen iets laten kopen van hun eigen zakgeld. De verleiding van de Muppets was wel erg groot!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 22-06 22:48

GeeBee

Oddball

Kapoen schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:58:
[...]

*badum tish* ;)

Krijg je daar een Jack van Gelder bij?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

De grootste lol van een UCS naast het ter display hebben staan is toch het bouwen ervan? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

GeeBee schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:44:
[...]

Ouwe lul is oud.
* Bra-Jo is ook oud

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kapoen
GeeBee schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:44:
[...]

Sorry dat ik het moet vragen, de laatste keer dat we hier in Vlaanderen massaal naar Nederlandse televisie keken was Classic Space nog een ding... dus je hebt het over te land, ter zee en in de lucht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dommel schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:04:
[...]

Die heks bedoel je? Dat is een oud beeld wat door mijn moeder is geschilderd en lang bij mijn vader in het verzorgingshuis heeft gestaan (voordat die stierf). Oftewel die heeft een aparte plek in de kast op de plank boven de foto van mijn vader.
Ah zo. Nou je het zegt herken ik er inderdaad een heks in.
Vrij logisch om dingen met een dergelijke historie in de kast te zetten ja :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Kapoen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:16:
[...]

Sorry dat ik het moet vragen, de laatste keer dat we hier in Vlaanderen massaal naar Nederlandse televisie keken was Classic Space nog een ding... dus je hebt het over te land, ter zee en in de lucht? :P
Ik had de link met tobbedansen nog niet eens gelegd, maar nou je het zegt :D
* The Eagle needs more coffee :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kapoen
Gaten in je huis slaan om Lego treinen door te laten rijden... dat is echt wel hardcore 8)7

Alle gekheid op een stokje, dit is toch wel één van de meest gedetailleerde privé layouts (itt LUG collab) die ik al ooit gezien heb. Petje af voor deze liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Kapoen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:43:
Gaten in je huis slaan om Lego treinen door te laten rijden... dat is echt wel hardcore 8)7
[YouTube: Complete Overview of my Lego City]
Alle gekheid op een stokje, dit is toch wel één van de meest gedetailleerde privé layouts (itt LUG collab) die ik al ooit gezien heb. Petje af voor deze liefhebber.
Wat een project _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Dat wild west gedeelte ziet er echt heel tof uit zeg. Wat ontzettend gaaf allemaal en wat een toewijding inderdaad, je moet er maar een paar gaten in de muur voor over hebben :)

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 22-06 22:48

GeeBee

Oddball

Kapoen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:16:
[...]

Jazeker!
Wikipedia: Te land, ter zee en in de lucht

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:55
Deze layout is van Bob the Brickman, die samen met een compagnon bezig is om een Lego museum op te bouwen. Daar horen deze layouts ook bij. Zijn main youtube kanaal (in het Duits uiteraard):

https://m.youtube.com/c/BobBrickman

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Jakkus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4soKcnFhgEN4UGXLkUGcAVCLT2s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44GtSXissgreOFfuSrcV0Mfr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCrFkkAPxDe3VzV2Su5FPrxRiYE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cx0dDzEptPyqI9XdiCIR59Bd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUN3WoW3lHWHTbNuMm4nGALBlHs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UBq4zZEceBfzXKicwKVh8lqC.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGj_LsM9TtWa06lEqAqNFVB9C7s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ogwcJvJS8pa9oT382MVAWT7Q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdLiDp44krXX6NufSBG1f5mn8C0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78HNUQBb8pYeiwyMM5FYhc1L.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIvC0ggckHPzB6Y5wCpw_j4M9gQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RfO6A2u0DdAHly7BIHc584Zk.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqNmOUYdXZisW4U-yCLhPcM9Y_g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JTjqJ205sAn5ehEsMvm5AvcZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LYZXBvuhLvo1qP8CgyVpILUKmY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PBuqi5OQynDG5HiJPcxvAQOT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BChQH5yPM73tKC2IRumJG3nb_W8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7ddPLqFOEipts1t6MLAN5kq.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CakZzCCj04fQg9lAxOVEXMKVisc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zcuGO50RbQvWsX1Vdg3geDb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tpF4xtBbKFTscCoyAkptQ-Sjgsc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYdFackCkwgsL5ObNfXtONdp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvxviZnYedoD_juLjZ5vA0YIZzc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6oLCg7HjGEnr7S2xJjRNYpCm.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRRCeMWtag9NKPx45IJ_vwlWp_E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWXvBweG0nZvi2vdW8gRJzKL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn4g6_tZQpsWc81aeiopjOpa5UQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWExvFdVeRTzIGAtj88X6KNO.jpg?f=fotoalbum_tile

De Bistro Boekwinkel

De eigenaar is een schrijver. Een creatieve man, die van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt. Helaas levert het niet genoeg op: naast de boekenwinkel heeft hij daarom ook een bistro geopend, voor gezelligheid en extra aanloop in zijn winkel; en hij probeert wat bij te verdienen door te schilderen. Maar nog steeds kan hij amper de rekeningen betalen. Hij zou heel graag een wc en douche willen, maar die kan hij niet betalen.
In zijn boekenkast vond hij een boek over misdaad. Dat bracht hem op een nieuw idee. In het geheim werkt hij op zijn zolder aan een geldpers. Die werkt nu nog niet goed, maar nog even, en dan zullen al zijn problemen voorbij zijn!

Op de zolder is nog een stiekeme bewoner te vinden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@Jakkus Wat gaaf zeg! Mooi gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jakkus schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:21:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

De Bistro Boekwinkel

De eigenaar is een schrijver. Een creatieve man, die van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt. Helaas levert het niet genoeg op: naast de boekenwinkel heeft hij daarom ook een bistro geopend, voor gezelligheid en extra aanloop in zijn winkel; en hij probeert wat bij te verdienen door te schilderen. Maar nog steeds kan hij amper de rekeningen betalen. Hij zou heel graag een wc en douche willen, maar die kan hij niet betalen.
In zijn boekenkast vond hij een boek over misdaad. Dat bracht hem op een nieuw idee. In het geheim werkt hij op zijn zolder aan een geldpers. Die werkt nu nog niet goed, maar nog even, en dan zullen al zijn problemen voorbij zijn!

Op de zolder is nog een stiekeme bewoner te vinden :p
_/-\o_ d:)b leuk gedaan Jakkus en mooi verhaal erbij _O-

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 14:20
Hallo lieve mensen,

Er komen maar 2 snow troopers bij de AT-AT (75313) kan je daar die set 75320 aan toevoegen past dat?

nu maar opzoek naar set 75144 (snowspeeder) om de set uit empire strikes back na te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:16
Was gaan zoeken of er al bouwers zijn die de Titanic accurater zijn gaan maken. Vond dit wel een hele goede poging, binnenkort maar bricklinken. Met het huidige model heeft het zeil op de reddingsboten dezelfde kleur als het dek. In het echt is het ook een beetje creme/grijs maar had ook liever gezien dat Lego voor lichtgrijs is gegaan. Net als de bovenkant van de stuurhut, dat was ook grijs. Zo zijn er nog meer simpele dingen die ze hadden kunnen vervangen door de juiste kleuren.

Ik herken alleen die witte stenen met kleinere gaten erin niet, bestaan die echt? Op de derde foto zie je er veel van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wpXtgiLmxsFsMH48ugw8HxAxoU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7cKv8ffoWYaNdulmZKc5CCU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiV02_l9nnHln4a1jhSyJ6rkf2Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tL0N76s7yvfdaCs6vJhVr99B.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3CV7EK-AtZphCf6KUx52DAN4I8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zDRvqnm9w8le4BjwJ0Jalsp.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
D. Ninjai schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:00:
Was gaan zoeken of er al bouwers zijn die de Titanic accurater zijn gaan maken. Vond dit wel een hele goede poging, binnenkort maar bricklinken. Met het huidige model heeft het zeil op de reddingsboten dezelfde kleur als het dek. In het echt is het ook een beetje creme/grijs maar had ook liever gezien dat Lego voor lichtgrijs is gegaan. Net als de bovenkant van de stuurhut, dat was ook grijs. Zo zijn er nog meer simpele dingen die ze hadden kunnen vervangen door de juiste kleuren.

Ik herken alleen die witte stenen met kleinere gaten erin niet, bestaan die echt? Op de derde foto zie je er veel van.

ik hoop dat er modificaties komen die zijn gemaakt aan de zusterschepen nadat de titanic gezonken is, dat zal cool zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
ik heb zelf alleen de AT AT besteld met de snowspeeder zet die erbij hoort O-)
Pagina: 1 ... 186 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .