Nou, deze vind ik ook wel heel scheef. Wellicht foto eens naar de service afdeling van Lego sturen en vragen of ze een nieuwe kunnen leveren.Tc99m schreef op donderdag 14 april 2022 @ 14:58:
[Afbeelding]
10278 Police Station zat al een tijdje in mijn backlog en met het trieste weer van de afgelopen weken een mooi moment om hier eens mee te beginnen. Ik ben alleen nog niet vaak zo'n scheve print tegengekomen.
Iemand anders met deze set hier ook last van? Ik twijfel nog of ik een vervangend onderdeel ga aanvragen (vind het aan de ene kant overdreven voor zo'n klein onderdeel dat je in dit geval aan de buitenkant niet ziet, aan de andere kan vind ik het ook gewoon lelijk en een principedingetje).
Ik heb de set zelf ook (zit intussen in elkaar, lekker relaxed een aantal avonden, middagen eventjes aan het bouwen. Zoontje (11 jaar te jong volgens de doos, maar goed) af en toe mee laten helpen, die vond het ook heel leuk om te bouwen.
In ieder geval zit bij mij de klok ook niet strak in het midden, maar simpel gezegd 1mm uit het lood, als in het valt alleen op als je er écht op let dat die niet helemaal in t midden zit.
[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 15-04-2022 11:18 ]