Je hebt speciaal papier waarmee je prints over kan brengen op plastic. Misschien werkt dat. Afhankelijk van wat je wilt doen kan je met masking tape en een spuitbus ook een eind komen.rammes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:10:
Weet iemand waar ik lego blokjes kan laten bedrukken zonder dat ik er 100 moet afnemen?
ik wil graag in reddisch brown een aantal tiles (6 stuks) laten bedrukken. bij bedrukjeblokje doen ze niet aan een paar blokjes.
brickprint.nlrammes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:10:
Weet iemand waar ik lego blokjes kan laten bedrukken zonder dat ik er 100 moet afnemen?
ik wil graag in reddisch brown een aantal tiles (6 stuks) laten bedrukken. bij bedrukjeblokje doen ze niet aan een paar blokjes.
Heb ik goede ervaringen mee, doen niet moeilijk of je er 2 of 100 wilt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uUC9ONhqy0W7rDXvKcuZfC9I.jpg?f=user_large)
Toch maar de McLaren gehaald naar aanleiding van de berichten dat de stickers aangepast worden (zie bijv RacingBrick op youtube). De nieuwe stickers zijn echt lelijk, dus dan maar het verkeerde Pirelli logo
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Even een vraagje voor de mensen die vaker op de lego website bestellen en achteraf betalen.
Ongeveer drie weken geleden een bestelling gedaan die in twee delen geleverd zou worden. Inmiddels heb ik sinds vorige week beide sets binnen. Echter zat er geen bon of factuur of iets in beide dozen. Wanneer ik inlog bij mijn account en de bestelling op zoek zie ik daar verder ook geen details over hoe ik moet betalen?
Ook had ik überhaupt nooit een bevestiging mail van de bestelling ontvangen, ook niet in spam.
Ik zal morgen nog wel even met de klantenservice bellen, maar ik vroeg me af hoe het normaal zou moeten gaan met achteraf betalen?
Ongeveer drie weken geleden een bestelling gedaan die in twee delen geleverd zou worden. Inmiddels heb ik sinds vorige week beide sets binnen. Echter zat er geen bon of factuur of iets in beide dozen. Wanneer ik inlog bij mijn account en de bestelling op zoek zie ik daar verder ook geen details over hoe ik moet betalen?
Ook had ik überhaupt nooit een bevestiging mail van de bestelling ontvangen, ook niet in spam.
Ik zal morgen nog wel even met de klantenservice bellen, maar ik vroeg me af hoe het normaal zou moeten gaan met achteraf betalen?
hoi
Je krijgt vanzelf een reminder per post met 't IBAN. Maar normaal gesproken krijg je een factuur per e-mail en daar staat niet heel duidelijk op dat je moet betalen, maar de betaalgegevens staan er wel op. Volgende keer de vraag graag hier stellen.ReVision. schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:52:
Even een vraagje voor de mensen die vaker op de lego website bestellen en achteraf betalen.
@ReVision. zie Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops zoals vetgedrukt in het rode blok hieronder
Bedrukjeblokje.nl is er ook nog eentje.rammes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:10:
Wel zelf geen ervaring mee.
Gaat om de winkel uit jouw post

Vandaag de cyber drone 31111 een nostalgisch tintje gegeven:
:strip_exif()/f/image/LPnIiLsmmjoTbatifVCLHqYm.jpg?f=fotoalbum_large)
Eind deze maand ook eens proberen met de gele ruit van de aangekondigde Light-year set.
Die is heel vet! Je mist alleen nog de Space Police CMF als piloot.KrusT schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:42:
[...]
Bedrukjeblokje.nl is er ook nog eentje.
Wel zelf geen ervaring mee.
[Afbeelding]
Eind deze maand ook eens proberen met de gele ruit van de aangekondigde Light-year set.
Tnx voor de tip, gelijk een paar besteld.ErikT738 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:52:
[...]
Die is heel vet! Je mist alleen nog de Space Police CMF als piloot.
Weer net effe wat anders gekocht, m'n eerste Lego Friends set.
Gaat om de boomhut:

Ik heb weinig met de serie, het enige dat ik echt verzamel zijn modulars, maar deze sprong er toch wel uit.
En met de actie bij Bol toch maar overstag gegaan.
Ben benieuw, wordt morgen geleverd.
Gaat om de boomhut:

Ik heb weinig met de serie, het enige dat ik echt verzamel zijn modulars, maar deze sprong er toch wel uit.
En met de actie bij Bol toch maar overstag gegaan.
Ben benieuw, wordt morgen geleverd.
Groeten van zijn grote broerKrusT schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:42:
[...]
[Afbeelding].
:strip_exif()/f/image/zcF6JT7XFIore2EE7WMAPAKJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
@KrusT Leuk gedaan.
Voor mijn eigen mocs heb ik wel het blauw vervangen door donker blauw:

Space Police vehicles by Ids, on Flickr
Voor mijn eigen mocs heb ik wel het blauw vervangen door donker blauw:

Space Police vehicles by Ids, on Flickr
We zijn inmiddels halverwege de tweede doos van de Titanic, maar helaas misten we tot nu toe 2 onderdelen - een reddish brown 2x6 tile in doos 1 en een medium stone grey 6x6 Plate in doos 2. In plaats daarvan hebben we een extra 2x4 plate in het grijs en een 2x16 plate in het wit, dus het gewicht zal wel wel ongeveer geklopt hebben.
Die eerste heb ik snel via de website kunnen 'bestellen' en werd ook een week later ofzo per post geleverd,
Bij een kleine set zou ik even de rest controleren en dan alles wat verder nog mist in 1 keer bestellen, maar da's hier met ruim 4000 blokjes nog in zakjes niet echt haalbaar.
Heb we nu extreem veel pech? Dit is de eerste set ooit waar onderdelen missen, maar ik heb niet zo snel een vervangend onderdeel voor de 6x6 plate zodat we aan het einde alle eventueel verder nog missende parts kunnen bestellen. Of is het OK dat ik allemaal losse parts bestel? Ik bedoel, de kans dat er nog eentje mist is statistisch gezien extreem klein - hoewel de grote vraag naar de Titanic natuurlijk gevolgen zou kunnen hebben op de QC.
Ik ga er van uit dat de klantenservice zich bij me meldt als ze het raar vinden - ik vind het iig zonde van het gedoe en de moeite die allemaal losse envelopjes kost.
Die eerste heb ik snel via de website kunnen 'bestellen' en werd ook een week later ofzo per post geleverd,
Bij een kleine set zou ik even de rest controleren en dan alles wat verder nog mist in 1 keer bestellen, maar da's hier met ruim 4000 blokjes nog in zakjes niet echt haalbaar.
Heb we nu extreem veel pech? Dit is de eerste set ooit waar onderdelen missen, maar ik heb niet zo snel een vervangend onderdeel voor de 6x6 plate zodat we aan het einde alle eventueel verder nog missende parts kunnen bestellen. Of is het OK dat ik allemaal losse parts bestel? Ik bedoel, de kans dat er nog eentje mist is statistisch gezien extreem klein - hoewel de grote vraag naar de Titanic natuurlijk gevolgen zou kunnen hebben op de QC.
Ik ga er van uit dat de klantenservice zich bij me meldt als ze het raar vinden - ik vind het iig zonde van het gedoe en de moeite die allemaal losse envelopjes kost.
[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 31-03-2022 09:09 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Niet vergeten: het is de laatste (anderhalve) dag dat je kunt stemmen in de maandelijkse Lego MOC Challenge! Morgen om 12.00 uur sluit de stemming 
Tweakers Lego MOC Challenge 9 – maart 2022
Tweakers Lego MOC Challenge 9 – maart 2022
[ Voor 4% gewijzigd door Jakkus op 31-03-2022 09:27 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Nice, een koffiemachine.Bluebe schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:43:
Vandaag de 76193 The Guardians’ ship afgerond die laatst in de aanbieding was. Toffe build en hij is ook wat groter dan verwacht. Wel jammer dat hij zonder naambordje komt. Paar leuke details van binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Zat net te zoeken voor het andere topic waarin iemand zijn huis na wil bouwen middels Lego.
Toen kwam ik een bionicle set tegen die me heel erg deed denken aan de E.M.M.I. van Metroid Dread. Alleen de kleur en kop zouden anders moeten.
Toen kwam ik een bionicle set tegen die me heel erg deed denken aan de E.M.M.I. van Metroid Dread. Alleen de kleur en kop zouden anders moeten.
Deze is gaaf. Ik heb hem (in onderdelen) ook en herinner me dat ik er toen vrij lang mee bezig geweest ben om hem te bouwen.
Ik twijfel heel erg of ik de tijd en moeite ga investeren om hem opnieuw te bouwen of dat ik het bij de herinnering hou, ook een beetje vanwege plaatsgebrek.
Relax. nothing is under control.
Dat is vervelend zeg! Toevallig ben ik ook bezig met de Titanic bouwen, en ik ben nu bijna klaar met de tweede doos. Laatste zakje van doos 2 ga ik tijdens de lunchpauze doen.Tarin schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:08:
We zijn inmiddels halverwege de tweede doos van de Titanic, maar helaas misten we tot nu toe 2 onderdelen - een reddish brown 2x6 tile in doos 1 en een medium stone grey 6x6 Plate in doos 2. In plaats daarvan hebben we een extra 2x4 plate in het grijs en een 2x16 plate in het wit, dus het gewicht zal wel wel ongeveer geklopt hebben.
Gelukkig heb ik zelf tot nu toe nog geen ontbrekende onderdelen gehad, of verkeerde onderdelen, bij het bouwen van de Titanic. Ooit wel eens gehad bij het bouwen van de 10242 Mini Cooper dat er onderdelen omgewisseld waren in aantal. Moest toen x-aantal zilveren grill plates en y-aantal zwarte grill plates hebben, maar ik kreeg y-aantal zilveren en x-aantal zwarte. Tja, zelfde gewicht, dus bij de telling in de fabriek iets fout gegaan. Maar een 6x6 plate missen is iets wat ikzelf nog niet eerder heb meegemaakt.
Die heb ik ook nog ergens liggen in een doos. Tijdje geleden heb ik hem nog in elkaar gezet maar ik heb het idee dat hij vroeger veel groter leek
In het midden de 6781
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KC0cS8M3RF6xMixyjqK1XMBk.jpg?f=user_large)
De Mtron set blijft wel mijn favoriet.
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 31-03-2022 11:32 ]
En met deze uitspraak in m'n achterhoofd, denk ik dat het blijft bij de herinnering en dat ik m'n oude sets gewoon lekker laat voor wat 't is.
Relax. nothing is under control.
ow gaaf !!!!! Ik zie ineens een paar bekende sets waarvan ik eigenlijk alweer vergeten was dat ik ze hebvhal schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:30:
Die heb ik ook nog ergens liggen in een doos. Tijdje geleden heb ik hem nog in elkaar gezet maar ik heb het idee dat hij vroeger veel groter leekNu vond ik hem vrij simpel en kaal.
In het midden de 6781
[Afbeelding]
/f/image/uNNaqIqkHO7vvfRJfuLplN9t.png?f=fotoalbum_large)
nostalgie
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik had deze een tijdje terug op Marktplaats gekocht. Je kan wat zeggen over de details, maar qua grootte vond ik 'm nog best fors. Sowieso vind ik dat de oude Space sets een charme hebben die modernere sets gewoon niet kunnen evenaren. Het enige waar ik me aan erger is dat de ruimteschepen maar zelden "luchtdicht" zijn.vhal schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:30:
[...]
Die heb ik ook nog ergens liggen in een doos. Tijdje geleden heb ik hem nog in elkaar gezet maar ik heb het idee dat hij vroeger veel groter leekNu vond ik hem vrij simpel en kaal.
In het midden de 6781
[Afbeelding]
Edit - Met "oude Space sets" doel ik op Futuron en nieuwer. Bij Classic Space heb ik het idee dat ze soms maar wat deden wat er vagelijk futuristisch uit zag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7vXDbzMWU54HnXhBE6ywuKmW.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door ErikT738 op 31-03-2022 13:49 ]
Qua techniek is dit soort Lego zeker niet uitdagend en letterlijk simpel vergeleken met wat er nu wordt gedaan met Lego Creator Expert en andere series. Alleen juist de nostalgie maakt dat dit soort sets bouwen wel iets heeft. De uitdaging zit hem niet in het bouwen maar vooral in de handleiding. Letterlijk verschillen zoeken tussen de ene en de andere pagina. Andere uitdaging hier is ook het zoeken naar de juiste onderdelen aangezien ik alles in één grote bak heb gegooid.Deevay schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:51:
[...]
En met deze uitspraak in m'n achterhoofd, denk ik dat het blijft bij de herinnering en dat ik m'n oude sets gewoon lekker laat voor wat 't is.
Om die redenen ben ik wat oudere sets op gaan bouwen. Nadeel is wel dat, doordat de Lego ouder is, niet alles meer lekker past. De flexibele slangen die op mijn foto missen aan de voorzijde heb ik wel maar ze springen gewoon los. Al heb ik daar wel nieuwe van gekocht (staan helaas niet op de foto).
Foto's had ik al eens gepost hier maar dit had ik opgebouwd uit mijn jeugd:
:strip_exif()/f/image/Kck1skTZZD4lvJ1XM4pC0TxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/orKM8zC1HzgpHWPIvF9NngN9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zcF6JT7XFIore2EE7WMAPAKJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f60UKXisoxV5Ko1KW7iWKBYy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zqEq27hBn4jFOButMha82qIr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A2iuccnxDWjAQ0gg28wvQQZD.jpg?f=fotoalbum_large)
En dat is dan los van de sets die ik gekocht heb omdat ik ze juist gemist had toen ze in de winkels lagen in mijn tijd:
:strip_exif()/f/image/uigPEJSYAx32d7uYbj9QqKGe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wgvnI986FEtQ4SI8HDmextOz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BjRBLLVdDFYqcZFx1LTRd6qE.jpg?f=fotoalbum_large)
Silver Champion heb ik de doos ook van, staat alleen niet op de foto. Geen idee waarom ik daar zo'n waarde aan hecht. Doos gaat toch naar zolder. Mogelijk omdat mijn ouders vroeger altijd alle dozen weg deden?
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 31-03-2022 14:27 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Batman setje af: set 76181. Leuk voor tussendoor. Bedrukking op de minifigs is super, mooie stoffen cape voor Batman. De auto is cool met mooie details, voor zover dit kan op deze schaal. Ik had wel liever de 'vlammen' in het oranje gehad. maar goed, ik heb de film nog niet gezien, dus misschien klopt het blauw wel beter. Bricklink order voor de McLaren ontkleuring is ook onderweg. Het was slechts voor 4 euro aan steentjes, dus niet heel erg duur. Ik reken dan niet de 119 zwarte 3L pins die ik nodig heb, maar die had ik nog liggen. Die zwarte zijn nog best duur geworden de laatste tijd, nu kosten ze rond de 20ct, dat was een half jaar geleden nog 11ct.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HFmsm6AKhhPHZ1POwuYTNU1C.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HFmsm6AKhhPHZ1POwuYTNU1C.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdyjAixqekgdHSCH3gfXe6Ir.jpg?f=user_large)
[ Voor 41% gewijzigd door zonoskar op 31-03-2022 15:33 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Voor degenen die zich afvragen wat het geworden is, ik ben inmiddels herbegonnen aan de rode kraan. Vooral omdat ik dan iets heb waar ik mijn tanden in kan zetten en een aantal dagen mee verder kan nu het slecht weer wordt. Het centrale deel van het onderstel zit inmiddels in elkaar (zakje 1).
Is dit Speed Champions schaal?zonoskar schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:30:
Batman setje af: set 76181. Leuk voor tussendoor.
In dat geval vind ik 'm leuk om 'm in de vitrine erbij te hebben. Als ie een slag groter is dan ....mwoah...
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Speed Champions zijn 6 of 8 breed, deze is 10 breed als je de wielkasten meetelt (of 8 als je deze niet meeteltQuattroNL schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:11:
[...]
Is dit Speed Champions schaal?
In dat geval vind ik 'm leuk om 'm in de vitrine erbij te hebben. Als ie een slag groter is dan ....mwoah...
Wat gaaf zeg! Die serie is voor mijn tijd.Roy vd M. schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:58:
Maar bepaald niet alles van 6 breed is een speed champion![]()
[Afbeelding]
Ook voor mijn tijd (ik ben van 1978, de sets van 1967 tot en met 1973), maar mijn opa had er zo eentje waar ik dan mee mocht spelen als we bij opa en oma op bezoek waren; dit is een voorbeeld van hoe ver nostalgie kan gaan haha.
Tenzij ik wat over het hoofd heb gezien, heeft niemand hier nog gepoost over de twee paas cadeautjes op dit moment.
Bij 40€ krijg je momenteel de paashaas en bij 65€ krijg je er ook nog eens de twee paaskuikentjes bij (als ik het goed begrijp). Ik vind het schappelijk. Wat denken jullie?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FZpQmWCtxfmPI0of8NVSfiwF.jpg?f=user_large)
Bij 40€ krijg je momenteel de paashaas en bij 65€ krijg je er ook nog eens de twee paaskuikentjes bij (als ik het goed begrijp). Ik vind het schappelijk. Wat denken jullie?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FZpQmWCtxfmPI0of8NVSfiwF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GfSYf156S8uK3WlJ8WhvJN8F.jpg?f=user_large)
JA gezien erg leuk! maar ik wacht tot ze een tijdreis kunnen makenFreeShooter schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:31:
Tenzij ik wat over het hoofd heb gezien, heeft niemand hier nog gepoost over de twee paas cadeautjes op dit moment.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Daarom, hij's 8 breed en de lengte komt zo ongeveer overeen (schaal 1:oog).RubjeMazter schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:52:
[...]
Speed Champions zijn 6 of 8 breed, deze is 10 breed als je de wielkasten meetelt (of 8 als je deze niet meetelt)
zonos zal het verlossende woord straks wel geven
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Hier staat hij tussen een paar van de grotere Speed Champions.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ExFu4M1PeQEB68HiFgODb1jY.jpg?f=user_large)
Ik vind hem er wel bij passen moet ik zeggen. De wielkasten van de 8-stud autotjes steken ook uit. De banden staan even breed als de Lambo Urus en de wielbasis is ongeveer 2-3 studs langer dan die Urus. De Ford Bronco is iets breder omdat de banden breder zijn. Maar ook die is een paar stds korter.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ExFu4M1PeQEB68HiFgODb1jY.jpg?f=user_large)
Ik vind hem er wel bij passen moet ik zeggen. De wielkasten van de 8-stud autotjes steken ook uit. De banden staan even breed als de Lambo Urus en de wielbasis is ongeveer 2-3 studs langer dan die Urus. De Ford Bronco is iets breder omdat de banden breder zijn. Maar ook die is een paar stds korter.
Ik snap deze niet, een tijdreis?rammes schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:35:
[...]
JA gezien erg leuk! maar ik wacht tot ze een tijdreis kunnen maken

Mijne zijn onderweg, heb toch maar de enige speed champions die je bij lego zelf kan bestellen besteld, daar zaten deze dan gelijk bij
over ruim een uur met een DeLoreanRubjeMazter schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 22:35:
[...]
Ik snap deze niet, een tijdreis?![]()
Mijne zijn onderweg, heb toch maar de enige speed champions die je bij lego zelf kan bestellen besteld, daar zaten deze dan gelijk bij
Ik zou het doen!
Is pas vanaf 01:00 te bestellen geloof ik..
Tijd is geen issue.schumi1986 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 23:05:
[...]
Ik zou het doen!
Precies, ik heb hem al besteld
Geintje natuurlijk……

wat ontzettend tofRoy vd M. schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:58:
Maar bepaald niet alles van 6 breed is een speed champion![]()
[Afbeelding]
Voor het eerst eens bestellen via Lego met een GWP en dan is het een paashaas. En 2 kuikens. Why?
Had eigenlijk bij Sonic op een toffe GWP gehoopt, die was er niet, dus uitgesteld.
Maar misschien had ik beter moeten weten, als ik het topic goed volg dan zijn de GWP's vaak seizoen/starwars/friends/modular gebonden en dan is m'n enige optie wachten op kerst.
Screw that, daar heb ik geen tijd voor...
(als in geef me die tijdmachine nu
)
Had eigenlijk bij Sonic op een toffe GWP gehoopt, die was er niet, dus uitgesteld.
Maar misschien had ik beter moeten weten, als ik het topic goed volg dan zijn de GWP's vaak seizoen/starwars/friends/modular gebonden en dan is m'n enige optie wachten op kerst.
(als in geef me die tijdmachine nu
[ Voor 5% gewijzigd door davidov op 31-03-2022 23:36 ]
Tja, dan niet. Je hoeft niet per se wat te bestellen via de LEGO site hédavidov schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 23:35:
Voor het eerst eens bestellen via Lego met een GWP en dan is het een paashaas. En 2 kuikens. Why?
(als in geef me die tijdmachine nu)
Waarom pas vanaf 1:00? Nevermind, blijkbaar is dat de ‘standaard’ verkoop tijd voor items bij LEGO.schumi1986 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 23:05:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 31-03-2022 23:56 ]
Grappig, ik zat dus net wat alvast te browsen om klaar te zijn, krijg ik een enquête met de vraag: Zou je Lego.com aan anderen aanbevelen?RubjeMazter schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 23:44:
[...]
Tja, dan niet. Je hoeft niet per se wat te bestellen via de LEGO site hé
...
Met een goede GWP wel ja
En niet alles is overal te koop
Maar je plaatst toch geen bestelling omwille van de GWP?davidov schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:01:
[...]
Grappig, ik zat dus net wat alvast te browsen om klaar te zijn, krijg ik een enquête met de vraag: Zou je Lego.com aan anderen aanbevelen?
...
Met een goede GWP wel ja![]()
En niet alles is overal te koop
Heb gelukkig nog voor 100 euro VIP-punten, anders had ik ook nog wel even verwacht. DeLorean zal vast ook 3 maanden exclusief zijn. Zat ook net de lijst met nieuwe sets door te nemen, maar voor de rest is april wel uitermate karig. Die Jurassic Park-set komt er misschien nog wel een keer en die game haal ik wel uit de budgetbak.RubjeMazter schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:08:
[...]
Maar je plaatst toch geen bestelling omwille van de GWP?ik wacht wel altijd tot er überhaupt iets extra's bijzit, anders vind ik de lego site zelf te duur...
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 01-04-2022 00:16 ]
Dat is precies de reden dat dit de eerste keer zou zijn. Eerder vond ik het te duur.RubjeMazter schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:08:
[...]
Maar je plaatst toch geen bestelling omwille van de GWP?ik wacht wel altijd tot er überhaupt iets extra's bijzit, anders vind ik de lego site zelf te duur...
GWP's betaal je gewoon voor min of meer, maar als je nou écht een keer niet kan wachten en de GWP's vallen in de smaak dan lijkt het mij een fijne guilty pleasure.
Maarja, nu is het een kinderboederij ipv weet ik veel: een mini display van twin pines mall of moet ik zeggen lone pine mall?
Een mini display van de Twin Pines Mall zou leuk zijn, maar helaas het zijn paaskuikentjes.davidov schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:27:
[...]
Dat is precies de reden dat dit de eerste keer zou zijn. Eerder vond ik het te duur.
GWP's betaal je gewoon voor min of meer, maar als je nou écht een keer niet kan wachten en de GWP's vallen in de smaak dan lijkt het mij een fijne guilty pleasure.
Maarja, nu is een het kinderboederij ipv weet ik veel: een mini display van twin pines mall of moet ik zeggen lone pine mall?
Het duurde ff voor ik doorhad dat het geen spelfout was maar je hebt gelijk, ze hadden een kip als GWP moeten gevenTheVMaster schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:30:
[...]
Een mini display van de Twin Pines Mall zou leuk zijn, maar helaas het zijn pas kuikentjes.
/f/image/WcymxFCXoyjJcscKKX36zHPp.webp?f=fotoalbum_large)
Het was wel een typo, het moesten paaskuikentjes zijn.davidov schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 00:52:
[...]
Het duurde ff voor ik doorhad dat het geen spelfout was maar je hebt gelijk, ze hadden een kip als GWP moeten geven![]()
[Afbeelding]

nog maar 2 minuten….
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2022 00:58 ]
Dat is gekomen nadat er een set om middernacht (EU tijd) in de verkoop ging die ZO gewild was dat een uur later, toen het in de UK middernacht werd, die set al uitverkocht was. En de UK krijgt ook geleverd uit de Europese voorraad, dus daar was in Engeland ontzettend boos over. Sindsdien gaan nieuwe sets, zeker waar ze grote vraag op verwachten, om 01.00 uur in de verkoop zodat iedereen in Europa een gelijke kans heeft.TheVMaster schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 23:46:
Waarom pas vanaf 1:00? Nevermind, blijkbaar is dat de ‘standaard’ verkoop tijd voor items bij LEGO.
Zo, bestelling geplaatst en afgerekend. Eindelijk slapen
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Met als gevolg dat de site vaak plat ligt of niet goed werkt wanneer nieuwe sets droppen ...Haay schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:00:
[...]
Dat is gekomen nadat er een set om middernacht (EU tijd) in de verkoop ging die ZO gewild was dat een uur later, toen het in de UK middernacht werd, die set al uitverkocht was. En de UK krijgt ook geleverd uit de Europese voorraad, dus daar was in Engeland ontzettend boos over. Sindsdien gaan nieuwe sets, zeker waar ze grote vraag op verwachten, om 01.00 uur in de verkoop zodat iedereen in Europa een gelijke kans heeft.
Time machines to be continued! weltrusten !
Ik zou het doen!
Ja, hier ookralpje schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:02:
Zo, bestelling geplaatst en afgerekend. Eindelijk slapen
Ik heb ook de DeLorean besteld om 01:00
, echter nog steeds geen bevestiging in mijn mail, hij staat ook niet bij mijn bestelling in mijn account op Lego.com. Bij jullie wel ?
Bevestiging in de mail duurde iets van 10-15 minuten. (Heb betaald via Apple Pay). Op mijn account zie ik nog steeds niets, dat komt wel goed. Dat probleem heeft Apple ook altijd, morgenochtend staat het daar ook wel. 😬RadioX schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:20:
Ik heb ook de DeLorean besteld om 01:00, echter nog steeds geen bevestiging in mijn mail, hij staat ook niet bij mijn bestelling in mijn account op Lego.com. Bij jullie wel ?
Of dat, of die release is een grote 1 april-grap
Mijn wekker stond op half zeven om de trein van iets voor half acht te kunnen pakkenTheVMaster schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 01:05:
[...]
Ja, hier ookPfff en ik had morgen om 9:00 wel direct een meeting staan, dus nu maar snel slapen.

@RadioX Ik betaalde via PayPal. Die bevestiging was vrijwel direct. De bevestiging vanuit de Lego shop zelf kwam na zo'n tien minuten.
Op Lego.com staat m'n bestelling inmiddels ook gewoon als 'voorbereiden voor verzending'. Wanneer 'ie daar verschenen is; geen idee
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
De Delorean is hier ook besteld. Lukt zojuist nog gewoon, dus voldoende voorraad. 
In combinatie met de 2 paascadeautjes weer erg leuk.
In combinatie met de 2 paascadeautjes weer erg leuk.
Argh! Jullie maken het er niet makkelijker op om hem niet te bestellen!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zat erover na te denken om even mijn bed uit te glippen rond 1:00 maar dacht het zal vast niet zo wild lopen als de Titanic, gelukkig goed gegokt dat ie er vanochtend nog was (en is). Zin in!
Ik heb zojuist ook de Delorean besteld, was nog gewoon beschikbaar, gelukkig niet tot 01:00 wakker hoeven blijven. Dit weekend eerst maar eens verder met de Speed champions collectie in elkaar zetten, heb inmiddels de 4 modellen van 6 studs breed in elkaar zitten
hoi
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Die moet ik hebben!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Als kind veel met Lego gespeeld en nu voor het eerst weer eens Lego besteld.
De Batman Tumbler Scarecrow (76239) is al binnen, samen met wat kleine setjes voor mijn zoontje.
Gisteren ook het politiebureau (10278) besteld, ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Vroeger nooit zo'n grote set gehad.
De Batman Tumbler Scarecrow (76239) is al binnen, samen met wat kleine setjes voor mijn zoontje.
Gisteren ook het politiebureau (10278) besteld, ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Vroeger nooit zo'n grote set gehad.
@Wailing_Banshee Die Legosets worden wel steeds duurder, ik vind de prijs/part ratio bij deze niet echt om over naar huis te schrijven.. Maar goed, je moet wat over hebben voor een mooie set! Deze is wel uitdagend genoeg. Lijkt me ook leuk om er twee te combineren, zoals in de video.
[ Voor 19% gewijzigd door Jakkus op 01-04-2022 10:01 ]
Met deze hoeveelheid stenen is het bijna niet meer leuk om te bouwen. Mijn tijd 's avonds is beperkt en heb weinig zin om dit dan weer weken op de tafel te hebben slingeren. Verder wel in instant buy!Jakkus schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:59:
@Wailing_Banshee Die Legosets worden wel steeds duurder, ik vind de prijs/part ratio bij deze niet echt om over naar huis te schrijven.. Maar goed, je moet wat over hebben voor een mooie set! Deze is wel uitdagend genoeg. Lijkt me ook leuk om er twee te combineren, zoals in de video.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ja wij ook hier, na eerst de Darth Vader voor de muur:ReVision. schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:24:
Ik heb zojuist ook de Delorean besteld, was nog gewoon beschikbaar, gelukkig niet tot 01:00 wakker hoeven blijven. Dit weekend eerst maar eens verder met de Speed champions collectie in elkaar zetten, heb inmiddels de 4 modellen van 6 studs breed in elkaar zitten
:strip_exif()/f/image/HgOdqBA6Izape0wTVFwFPTKZ.jpg?f=fotoalbum_large)
En vorige week de nieuwe batman auto gaan we nu ook beginnen aan de Delorean als die binnen is.
Uitslag Lego MOC-challenge maart 2022!
Tot onze grote eer mogen wij jullie de uitslag bekend maken van de Lego MOC challenge van maart 2022. We hebben jullie uitgedaagd om een MOC te maken van Lego 31058 – Machtige Dinosaurussen. Uit alle mooie creaties, waarvoor dank, hebben jullie de volgende winnaars uitgekozen:
3. @Physx – Vleesetende plant/insect – 12 stemmen
2. @Psyx88 – Alien Xenomorph – 18 stemmen
1. @ErikT738 – De Type-31058 Dreadnaught – 28 stemmen
Van harte gefeliciteerd!
(Dit aantal stemmen was het aantal stemmen op vrijdag 1 april om 12.00 uur. Een mooie opmaak voor de eregalerij volgt nog
).
----------
Natuurlijk is er ook een nieuwe challenge voor de maand april! En wel een hele bijzondere: in april dagen we jullie uit om één MOC te maken van de sets die we de afgelopen twee maanden hebben gebruikt. Dat zijn set 31058 – Machtige Dinosaurussen en 60253 - IJswagen!
:strip_exif()/f/image/1CZnMC3VNPEdgbzadl8P3sDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Het nieuwe topic voor april is geopend, en kun je hier vinden. Iedereen is welkom om mee te doen!
Tot onze grote eer mogen wij jullie de uitslag bekend maken van de Lego MOC challenge van maart 2022. We hebben jullie uitgedaagd om een MOC te maken van Lego 31058 – Machtige Dinosaurussen. Uit alle mooie creaties, waarvoor dank, hebben jullie de volgende winnaars uitgekozen:
3. @Physx – Vleesetende plant/insect – 12 stemmen
2. @Psyx88 – Alien Xenomorph – 18 stemmen
1. @ErikT738 – De Type-31058 Dreadnaught – 28 stemmen
Van harte gefeliciteerd!
(Dit aantal stemmen was het aantal stemmen op vrijdag 1 april om 12.00 uur. Een mooie opmaak voor de eregalerij volgt nog
----------
Natuurlijk is er ook een nieuwe challenge voor de maand april! En wel een hele bijzondere: in april dagen we jullie uit om één MOC te maken van de sets die we de afgelopen twee maanden hebben gebruikt. Dat zijn set 31058 – Machtige Dinosaurussen en 60253 - IJswagen!
:strip_exif()/f/image/1CZnMC3VNPEdgbzadl8P3sDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Het nieuwe topic voor april is geopend, en kun je hier vinden. Iedereen is welkom om mee te doen!
Ik ben inmiddels bijna door het eerste boek van de rode kraan heen, de onderbouw is grotendeels klaar en de draaischijf is gemonteerd.
Zo ben je klaar voordat het slechte weer is vertrokken uit NL. Niet te snel bouwen dus.Afas schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:20:
Ik ben inmiddels bijna door het eerste boek van de rode kraan heen, de onderbouw is grotendeels klaar en de draaischijf is gemonteerd.
Ik krijg er ook vreselijke FOMO van, maar gelukkig is de voorraad op, dus moet ik toch wachtenWailing_Banshee schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:05:
Argh! Jullie maken het er niet makkelijker op om hem niet te bestellen!
Er was een 'bestellimiet' van 3 exemplaren van de BttF DeLorean. Ik zie nu dat de Backorder al tot in mei loopt, dus ik denk dat er weer flink wat exemplaren op Marktplaats zullen komen te staan.zonoskar schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:00:
Ik krijg er ook vreselijke FOMO van, maar gelukkig is de voorraad op, dus moet ik toch wachten

Oh, dat gaat hard dan. Halverwege de ochtend was het nog half april dat 'ie uitgeleverd zou worden. Nu ja, ik wilde toch nog even wachten.Haay schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:13:
[...]
Er was een 'bestellimiet' van 3 exemplaren van de BttF DeLorean. Ik zie nu dat de Backorder al tot in mei loopt
Ik ben sinds kort weer in het rabbit hole van de LEGO gedoken. Heb voor mezelf een lijst gemaakt van 100 leuke dingen die ik wil doen in de komende 1000 dagen. Een van de items daarop is een 'LEGO voor volwassenen' bouwen. Heb nog niks gekocht maar zie nu al wel vier sets die mij erg leuk lijken (de Ford Mustang, de Porsche 911, de Fender gitaar en dus de DeLorean). Dit gaat niet de goede kant op...
Ik heb nog een gedemonteerde Landrover liggen en dan nog de piraten dus kan wel even vooruit.zonoskar schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:00:
[...]
Zo ben je klaar voordat het slechte weer is vertrokken uit NL. Niet te snel bouwen dus.
[...]
Ik krijg er ook vreselijke FOMO van, maar gelukkig is de voorraad op, dus moet ik toch wachten
Fomo heb ik bij deze set ook, maar ik ga wachten op een mooie aanbieding. Wil de Ecto 1 ook hebben alleen wel tegen een mooie prijs. En dan de nieuwste modular

Waarschuwing vooraf: eenmaal begonnen met LEGO sets voor volwassenen bouwen is het risico op herhaling (en verslaving) ERG groot. Meeste vaste bezoekers van dit topic zullen dat volmondig beamen.Popmartijn schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:44:
Ik ben sinds kort weer in het rabbit hole van de LEGO gedoken. Heb voor mezelf een lijst gemaakt van 100 leuke dingen die ik wil doen in de komende 1000 dagen. Een van de items daarop is een 'LEGO voor volwassenen' bouwen. Heb nog niks gekocht maar zie nu al wel vier sets die mij erg leuk lijken (de Ford Mustang, de Porsche 911, de Fender gitaar en dus de DeLorean). Dit gaat niet de goede kant op...
Van de 4 genoemde sets heb ik er 3 gebouwd hier staan. De Mustang is een pracht auto om in LEGO te bouwen. Echt van genoten. Idem voor de Porsche 911. Waarbij je met die set ook nog eens de keuze hebt uit twee varianten! Fender gitaar met versterker is ook leuk, maar niet zo gaaf als die twee auto's.
Voor de fans: op paasmaandag begint het nieuwe seizoen van Lego Masters Australië op 9now.com.au
Voor wie ook wil kijken, je kan enkel kijken met een VPN naar Australië, vb NordVPN.
Je dient ook een account op 9now te maken, met als ik het me goed herinner een (fictief) adres uit Australië.

Voor wie ook wil kijken, je kan enkel kijken met een VPN naar Australië, vb NordVPN.
Je dient ook een account op 9now te maken, met als ik het me goed herinner een (fictief) adres uit Australië.
Opzich wel logisch aangezien je 3 verschillende versies van de DeLorean kunt makenHaay schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:13:
[...]
Er was een 'bestellimiet' van 3 exemplaren van de BttF DeLorean. Ik zie nu dat de Backorder al tot in mei loopt, dus ik denk dat er weer flink wat exemplaren op Marktplaats zullen komen te staan.
Ondertussen een bestelimiet van 1Haay schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:13:
[...]
Er was een 'bestellimiet' van 3 exemplaren van de BttF DeLorean. Ik zie nu dat de Backorder al tot in mei loopt, dus ik denk dat er weer flink wat exemplaren op Marktplaats zullen komen te staan.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ondertussen is de delorian tijdelijk uitverkocht. Heb er zelf vanochtend 1 besteld, nu status "in magazijn" ben benieuwd wanneer die word geleverd.
respect, ik was er halverwege de eerste all helemaal klaar meeex87 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:17:
[...]
Ja wij ook hier, na eerst de Darth Vader voor de muur:
[Afbeelding]
En vorige week de nieuwe batman auto gaan we nu ook beginnen aan de Delorean als die binnen is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke Lego Masters zijn er eigenlijk nog meer?KrusT schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 14:28:
Voor de fans: op paasmaandag begint het nieuwe seizoen van Lego Masters Australië op 9now.com.au![]()
Naast:
Australie (echt super tof, KALE SCALE ftw :rofl:)
NL
USA (ooit met seizoen 1 gestart, maar wat een geschreeuw)
Had nu die Delorean uit is wel op KALE scale gehoopt:

Linkje naar artikel met de andere resultaten toen:
https://bricktasticblog.c...asters-finals-week-recap/
Argh, die aanbieding heb ik gemist!!Bluebe schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:43:
Vandaag de 76193 The Guardians’ ship afgerond die laatst in de aanbieding was. Toffe build en hij is ook wat groter dan verwacht. Wel jammer dat hij zonder naambordje komt. Paar leuke details van binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had hem graag willen hebben

EDIT
Ik zie bij bol.com op dit moment 114 euro. Pulled the trigger!
[ Voor 3% gewijzigd door Bowen_HAFX op 01-04-2022 20:15 ]
Every magical journey begins with a single step
Zijn er dan zo weinig DeLorean's geproduceerd?
Nu moet ik verplicht geduld hebben
Bestaat dat eigenlijk; verplicht geduld
Nu moet ik verplicht geduld hebben

Bestaat dat eigenlijk; verplicht geduld
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik heb de mijne vannacht om 1:00 besteld en gekozen voor achteraf betalen, kreeg ik vanmiddag een mail dat achteraf betalen niet kan voor dit bedrag (geef dan die optie niet..). Gelijk geld overgemaakt, maar kreeg net een bericht dat hij nu is uitverkocht en ik moet wachten totdat hij weer leverbaar is...dm-dutchman schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:19:
Ondertussen is de delorian tijdelijk uitverkocht. Heb er zelf vanochtend 1 besteld, nu status "in magazijn" ben benieuwd wanneer die word geleverd.

Ik had hem nog wel netjes in het aanbiedingen topic gezetBowen_HAFX schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:01:
[...]
Argh, die aanbieding heb ik gemist!!
Had hem graag willen hebben
Hij is nu trouwens maar €114,- bij bol ook prima prijs
Ik heb nu de Star Wars imperial shuttle gehaald, baal nu dat ik weer zo laat met Lego ben begonnen zoveel toffe dingen gemist
Een nieuw topic om te volgen! Dankje :)!Bluebe schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:33:
[...]
Ik had hem nog wel netjes in het aanbiedingen topic gezet![]()
Hij is nu trouwens maar €114,- bij bol ook prima prijs
Ik heb nu de Star Wars imperial shuttle gehaald, baal nu dat ik weer zo laat met Lego ben begonnen zoveel toffe dingen gemist
Every magical journey begins with a single step
Om die reden bestel ik eigenlijk nooit meteen nieuwe sets. Vaak een idioot kleine voorraad, LEGO is (kijkende naar mijn ervaringen) vaak niet bepaald snel met verzenden en na een maandje of 3 is dezelfde set vaak te krijgen met een leuke korting vergeleken met de adviesprijs. De enige reden om via LEGO zelf te bestellen zijn de VIP-punten (als je daar wat mee doet) en het exclusieve setje wat je kunt krijgen. Hoewel ik de DeLorean echt héél vet vind ga ik rustig afwachten tot ie elders verkrijgbaar is voor ~150 euro.ruurd v. schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:24:
[...]
Ik heb de mijne vannacht om 1:00 besteld en gekozen voor achteraf betalen, kreeg ik vanmiddag een mail dat achteraf betalen niet kan voor dit bedrag (geef dan die optie niet..). Gelijk geld overgemaakt, maar kreeg net een bericht dat hij nu is uitverkocht en ik moet wachten totdat hij weer leverbaar is...
Ik wilde ook wachten tot de nieuwe Speed Champions set wat in prijs gedaald zouden zijn, maar ik was laatst in de Intertoys, zag de Ferrari, Lamborghini en Mercedes sets liggen en kon het niet laten
[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 01-04-2022 21:15 ]
Voor degene die de DeLorean gekocht hebben en net zo'n hekel hebben aan al die kleuren als ik: ik heb een wanted list gemaakt waarbij allen non-functionele kleuren vervangen zijn door kleuren die matchen met de onderdelen in de buurt. Stuur maar een PM als je die ook wilt hebben
Op dit moment ben je 28 euro kwijt bij 2 shops, dus het valt nog mee (ik was 50 euro kwijt voor de Ecto-1).
Van de week de Lego technic McLaren F1 set voltooid. Zonder stickers ziet deze er ook goed uit. Ik blijf de stickers niks vinden.
Van de week de Lamborghini Sian binnen gekomen. Is wel gelijk mij grootste set en daar ga ik veel bouw plezier in maken.
Alleen jammer dat Amazon.nl deze set in te grote doos had verpakt van 120cm lang. Was onhandig bij het tillen wegens de lengte van de doos.
Van de week de Lamborghini Sian binnen gekomen. Is wel gelijk mij grootste set en daar ga ik veel bouw plezier in maken.
Alleen jammer dat Amazon.nl deze set in te grote doos had verpakt van 120cm lang. Was onhandig bij het tillen wegens de lengte van de doos.
ik begrijp niet wat je bedoeld.zonoskar schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 21:15:
Voor degene die de DeLorean gekocht hebben en net zo'n hekel hebben aan al die kleuren als ik: ik heb een wanted list gemaakt waarbij allen non-functionele kleuren vervangen zijn door kleuren die matchen met de onderdelen in de buurt. Stuur maar een PM als je die ook wilt hebbenOp dit moment ben je 28 euro kwijt bij 2 shops, dus het valt nog mee (ik was 50 euro kwijt voor de Ecto-1).
Ik zou het doen!
/f/image/jKCbh0hyuWqupOQ40pAkPwma.png?f=fotoalbum_large)
Zie je al die gekleurde steentjes (blauw, rood, geel, bruin)? Die heb ik allemaal in zwart of grijs genomen en in een wanted list gezet zodat ik die kan kopen. Ik haat al die kleurtjes waar het geen zin heeft, en lelijk is.
Voorbeeldje van de Ecto-1:
Lego instructions:
:fill(white):strip_exif()/f/image/aYxexc1UxLVOrVxzuVqWtRRW.png?f=user_large)
Mijn versie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xLvcuRH2TkuoCjYuNCrYLiZ9.jpg?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door zonoskar op 01-04-2022 22:19 ]
Super gaaf, maar ik ben hier echt te OCD voor. Bij technic sets draai ik zelfs de pinnetjes in dezelfde richting als op de tekening. I need help 🤣zonoskar schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 22:15:
[...]
[Afbeelding]
Zie je al die gekleurde steentjes (blauw, rood, geel, bruin)? Die heb ik allemaal in zwart of grijs genomen en in een wanted list gezet zodat ik die kan kopen. Ik haat al die kleurtjes waar het geen zin heeft, en lelijk is.
Voorbeeldje van de Ecto-1:
Lego instructions:
[Afbeelding]
Mijn versie:
[Afbeelding]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked