Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.380.885 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ben nog bezig met de McLaren F1. Alleen zet ik er geen stickers op. Ik heb altijd het probleem dat het los laat of gaat verkleuren.

Verder leuke set om te bouwen. Ik blijf wel een nadeel vinden dat er geen instructie is op .pdf formaat.

Hierna toch is kijken voor een leuke technic moc set.

[ Voor 12% gewijzigd door Evertt op 13-03-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

meesje schreef op zondag 13 maart 2022 @ 09:54:
Eerst was ik niet zo enthousiast over de 42139 terreinwagen. Ik dacht dat het een grote terreinwagen was zonder cabine, maar het is gewoon een zeswielige ‘quad’. Ondertussen twee reviews voorbij zien komen en wordt er steeds enthousiaster over. Het uiterlijk vind ik nog steeds niet zo super, maar verder vind ik, net als de tow truck, dar dit een Technic set is zoals Technic bedoeld. Zelfs een (zeer) eenvoudige versnellingsbak! Heel wat beter dan die lege auto’s, zoals Porsche, Ferrari en Formule1 auto.
Vanmorgen toevallig net bekeken. Zélfs der Held der Steine vind 'm goed :+ afgezien van de prijs, dus als je een mooie deal vind, zeker doen! 2x differentieel, versnellingsbak, 6 mooie wielen/banden, 6 schokbrekers, 2 cilinder enz

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-03-2022 17:28 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Alfa Novanta schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:27:
[...]

Vanmorgen toevallig net bekeken. Zélfs der Held der Steine vind 'm goed :+ afgezien van de prijs, dus als je een mooie deal vind, zeker doen! 2x dif, versnellingsbak, 6 mooie wielen/banden, 6 schokbrekers enz
Het filmpje van HdS heb ik nog niet gezien. Straks eens kijken. Goede deals scoren is voor mij een onderdeel van de Lego hobby. :) De jaarlijkse Kerstsets zijn hierop een uitzondering. Ik vind dit overigens typisch zo’n Kruidvat set. Jammer dat ze hun voorraad nog niet op het niveau hebben van tweede helft vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
mir4dor schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:53:
Een nieuwe MOC voor de 10295 Porsche door Firas;
https://rebrickable.com/m.../10295-ford-gt40/#details
Ziet er ook weer goed uit hoor :Y
Ik ben nu met zijn Lambo bezig. Erg gave build tot nu toe. Veel gaver dan de Porsche zelf :) ik probeer alleen nog een ruit van de f40 te scoren om het geheel nog strakker te krijgen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSi-UKzfps2o-S6UanS-377r9BI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O9zKZCNdmQfYlkSpq1iXci10.jpg?f=user_large
Gisteren af gebouwd. Had er eigenlijk weinig van verwacht, maar aangezien ik de Batwing en 1989 Batmobile al had moest hij er sort van bij. Maar was een leuke build, wel grappig hoe het met de stenen met lichtjes werkt. Had ook het idee dat de handleiding nog duidelijker was als normaal. Met pijlen hoe onderdelen in elkaar moeten, en omleiningen van waar de nieuwe onderdelen moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 13:26
BillSpaarbank schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:13:
[...]

Ik ben nu met zijn Lambo bezig. Erg gave build tot nu toe. Veel gaver dan de Porsche zelf :) ik probeer alleen nog een ruit van de f40 te scoren om het geheel nog strakker te krijgen.
Dat wordt marktplaats afstruinen. Succes! Ding schijnt nogal zeldzaam en dus erg duur te zijn.
Lambo wil ik trouwens ook nog wel eens doen, de Cor was ook al zo Vette :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:30
BillSpaarbank schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:13:
[...]

De ruit zat ook in de Creator set 31070, vast goedkoper te vinden dan de hier boven genoemde F40 :)

(En ik zie net dat beide ruitjes voor +/- €40 op bricklink staan 8)7 en de complete 31070 ook voor die prijs op Bricklink :P)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Een beetje een random vraag maar na mijn build(s) zou ik graag mijn Lego willen doneren. Het liefst aan iemand die wel fan is van Lego maar niet echt de kans heeft om aan een mooi setje te komen. Idealiter ook een jonger iemand. Op dit moment ben ik bezig met de cat d11 42131, dus wel technic en volgens mij is het 18+ maar vast dat een jonger iemand met begeleiding er ook plezier aan heeft.

Weet iemand iets/iemand daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mooi idee d:)b , wellicht lokale (basis)scholen benaderen. Mits niet te groot weten ze vaak wel een beetje welke leerlingen dit zouden kunnen waarderen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op maandag 14 maart 2022 @ 04:17:
Een beetje een random vraag maar na mijn build(s) zou ik graag mijn Lego willen doneren. Het liefst aan iemand die wel fan is van Lego maar niet echt de kans heeft om aan een mooi setje te komen. Idealiter ook een jonger iemand. Op dit moment ben ik bezig met de cat d11 42131, dus wel technic en volgens mij is het 18+ maar vast dat een jonger iemand met begeleiding er ook plezier aan heeft.

Top zeg..!
Ik denk dat je bij de plaatselijke voedselbank zou kunnen informeren. Over het algemeen kennen de medewerkers daar hun 'klanten' erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zult 8+ bedoelen verwacht ik. Het is een hijskraan, geen pikant slipje :+
Anyway, ik zou de lokale basisschool of speciaal onderwijs eens polsen. Of een BSO ofzo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Als je het ding echt aan iemand wil overhandigen: zie hierboven. Als je het aan een "algemeen" goed doel wil geven, zoek even op speelgoedbank in je buurt. Ik heb daar zelf net voor Sinterklaas een halve kuub playmobil afgeleverd, worden ze heel gelukkig van. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

The Eagle schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:16:
Het is een hijskraan, geen pikant slipje :+
*proest _O- :+

achja voor sommige fanboys wellicht .. :')

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

deze opzet lijkt bijna 'te leven' (alsof het een still is uit assassin creed ofzo :+)

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

very nice

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:25
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:13:
[...]

Top zeg..!
Ik denk dat je bij de plaatselijke voedselbank zou kunnen informeren. Over het algemeen kennen de medewerkers daar hun 'klanten' erg goed.
In plaats van de voedselbank zou ik de speelgoedbank proberen.

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18

Momenteel zijn er veel locaties waar Oekraïners met kinderen worden opgevangen. Misschien een idee om het daar af te geven? Als je wilt weten waar, kan je contact opnemen met (ik denk) GGD, maar zeker je veiligheidsregio.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 09:58

1Kb

@Douweegbertje ik denk het niet zo eenvoudig is als je denkt. De waarde van zo’n set is hoog waardoor een doelgroep eerder het geld zou willen hebben dan een dergelijk duur stuk speelgoed. Ik zou eerder kijken of je er niet meerdere kleinere setjes voor kunt krijgen (ruilhandel of dergelijke) en die kleine setjes doneren. De kans dat het daarmee bij een kind aankomt is veel groter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikejong
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 01-09 14:44
Alfa Novanta schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:46:
[...]

Met een beetje camera heb je een time lapse optie. Bijvoorbeeld mijn Gopro Black 8 schiet 1 frame iedere 0,5s
Dat is veel beter dan bijvoorbeeld 60fps filmen en dat versnellen want dan heb je een mega groot bestand. Met de gopro methode valt dat dus heel erg mee.
https://projectgo.pro/gopro-hero-8-time-lapse/

Ik heb er deze speedbuild mee gefilmd. Default settings. Nog steeds aan de lange kant. Mensen hebben tegenwoordig een aandachtsspanne van een grasspriet. :')

[YouTube: LEGO Ferrari 488 GTE Speed Build]
Gave build! De 488 heb ik ook nog steeds liggen om te maken.

Inmiddels even wat onderzoek gedaan en kwam bij een oud-medewerker van Lego uit die ook af en toe wat bouwt en reviews maakt met een eigen studiootje:
[YouTube: HOW I SHOOT LEGO VIDEOS]

De lampenset die hij gebruikt (Neewer) lijkt mij meer dan voldoende voor mijn behoefte op het moment en kan ik weer lekker bouwen/filmen :)

www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

The Eagle schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:16:
[...]

Je zult 8+ bedoelen verwacht ik. Het is een hijskraan, geen pikant slipje :+
Anyway, ik zou de lokale basisschool of speciaal onderwijs eens polsen. Of een BSO ofzo.
Haha snap ik, maar toch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRlEkZKTjZdwXsFZ4h6-UJ-4MLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rHxYSxn9Fq4AoFHZWOUjNMe.jpg?f=fotoalbum_large

En dank voor de tips iedereen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alfa Novanta schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:35:
[...]

*proest _O- :+

achja voor sommige fanboys wellicht .. :')
"Schat, waarom komt er een mijnwerker minifig met pikhouweel uit je doos?"

:+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:59
Wederom een leuke nieuwe build van Nico71! Dit maal een alternatief van de 42100 Liebherr;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eurionair
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:32

Eurionair

Senior Destructor

Zag deze ook langskomen , ziet er goed uit!

Maaruh , ligt het aan mij of worden de MOC's in zijn algemeenheid ook duurder ?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Eurionair schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:13:
Zag deze ook langskomen , ziet er goed uit!

Maaruh , ligt het aan mij of worden de MOC's in zijn algemeenheid ook duurder ?
Lijkt over het algemeen wel wat duurder, ja. Maar aan de andere kant..er zit volgens mij heel veel tijd in het ontwikkelen van de moc en het maken van de instructies. Blijft een schijntje als je dat bedenkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy vd M.
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-03-2023
bvsteyn schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Lijkt over het algemeen wel wat duurder, ja. Maar aan de andere kant..er zit volgens mij heel veel tijd in het ontwikkelen van de moc en het maken van de instructies. Blijft een schijntje als je dat bedenkt!
Het kost extreem veel tijd... die Renault daar ben ik 3 weken mee bezig geweest, waarvan bijna 2 weken dagelijks een flink aantal uren. Slaat vanuit financieel oogpunt nergens op, dus als je dit niet minstens voor een groot deel als hobby ziet moet je er niet aan beginnen.

Pak als gemiddelde dat je ongeveer 5 tot 10 euro betaalt voor zo'n 100 uur werk.... da's mijn inschatting.

Mijn MOC's op Rebrickable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Diablow schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:51:
[Afbeelding]
Had er eigenlijk weinig van verwacht, maar aangezien ik de Batwing en 1989 Batmobile al had moest hij er sort van bij.
Als je hier een 'moc' van wil: plak er wat rat-look stickers op en voila, je hebt een Mad Max wagen :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009

QuattroNL

It is I.

Die Titanic wordt best HUGE!
En ook best veel zakjes :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9V9ixjKvmY8NkprnBFLaR3uMFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0hXWrg0XjVanBc5gJV2aRDeK.jpg?f=fotoalbum_large

En het ergste: ik mag geeneens meehelpen met bouwen, m'n zoontje, die nogal gek is van alles wat met een Titanic te maken heeft, wil 'm echt alleen bouwen. Als ie zo doorgaat zoals nu is ie morgen klaar (zondag begonnen). O, hij's 12 :Y

[ Voor 5% gewijzigd door QuattroNL op 15-03-2022 19:32 ]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
De eerste staat in elkaar. Wat was dat toch weer leuk bouwen. Je moet echt goed opletten bij de oude bouwtekeningen dat je niets overslaat. Maar de looks kunnen anno 2022 nog steeds goed mee. Dat is bij andere sets die zo oud zijn wel anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EP4TaoYExjeUVJK0CUjyOnLNm70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zfLCcfxAIPTCwql0A4inPZ0a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik ben opzoek naar een goede uv-werende folie om mijn groeiende collectie Lego te beschermen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Ik ben voornemens om deze aan de buitenzijde te plakken ivm hr++ glas. Is dit wat https://www.scalasol.com/...e-nt50e-licht-getint.html of heeft iemand een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Physx schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:20:
De eerste staat in elkaar. Wat was dat toch weer leuk bouwen. Je moet echt goed opletten bij de oude bouwtekeningen dat je niets overslaat. Maar de looks kunnen anno 2022 nog steeds goed mee. Dat is bij andere sets die zo oud zijn wel anders.

[Afbeelding]
Er zaten toch lange stickers op die trailer, die over meerdere blokjes gaat? Ik heb die set ook nog ergens <3

Stadia was beter....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
artificial_sun schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:53:
[...]

Er zaten toch lange stickers op die trailer, die over meerdere blokjes gaat? Ik heb die set ook nog ergens <3
Oh ja inderdaad. Die hadden mijn ouders (of ik toen ik jong was) netjes in het boekje terug geplakt. Die heb ik dus nog wel maar moet ze even netjes loshalen en weer terug plakken. Helemaal vergeten 🧐😂

Was er nog een aantal vergeten (bij de cabine) die zaten ook nog netjes in het boekje geplakt. 😂😂

Hij staat er nu zo bij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9WuEy44We6o6Jagm1cLuJVpNuQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pr5hmQFDnWKil9UvQwqbZGjg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Physx op 16-03-2022 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Timx2 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:48:
Ik ben opzoek naar een goede uv-werende folie om mijn groeiende collectie Lego te beschermen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Ik ben voornemens om deze aan de buitenzijde te plakken ivm hr++ glas. Is dit wat https://www.scalasol.com/...e-nt50e-licht-getint.html of heeft iemand een beter alternatief?
@Barthezz Brick heeft daar een paar maanden geleden over gepost:
Barthezz Brick in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

[ Voor 10% gewijzigd door Afas op 15-03-2022 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb het laten doen. Gewoon een bedrijf gezocht in de buurt die het doet en mij eerst laten adviseren. Naast plakken op de buitenzijde moet het ook rondom afgekit worden.

Ben er nog steeds zeer, zeer blij mee 👍

Edit; folie op mijn ramen is 88% warmte en 99+% UV werend. Dit gewoon ter info

[ Voor 7% gewijzigd door Barthezz Brick op 16-03-2022 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Barthezz Brick schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:55:
[...]

Ik heb het laten doen. Gewoon een bedrijf gezocht in de buurt die het doet en mij eerst laten adviseren. Naast plakken op de buitenzijde moet het ook rondom afgekit worden.

Ben er nog steeds zeer, zeer blij mee 👍

Edit; folie op mijn ramen is 88% warmte en 99+% UV werend. Dit gewoon ter info
Oke bedankt, ik zal die post eens terugzoeken. Het laten maken is ook een optie inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Timx2 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:48:
ik heb t ook laten doen aan de buitenzijde van mijn ramen (op mijn werk) eerst schoon wassen, ontvetten en dan de folie er op, en ervoor zorgen dat de folie nog kan schuiven. gekozen voor uv werend (99%) en spiegelend, dus nauwelijks inkijk. Kost wel geld (veel) maar in 2 dagen klaar, en je hoeft niks te doen.

wel je ramen de eerste 45 dagen niet wassen, anders komt de folie misschien los

Ik werk in Vlissingen, en heb de folie gekocht en aan laten brengen door https://folieman.nl/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heerlijk zo overengineered (? dat een woord)

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Voor de liefhebbers (krijg filmpje niet zichtbaar..);
https://www.instagram.com...6/?utm_medium=share_sheet

De wachttoren is onderdeel van het grotere Venetië geheel, maar was op zichzelf al een heel project. Alleen de toren is al 7500 onderdelen sterk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNQ0zytA5cQz3ebMVZ0VQfQHuIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIxuNuoxMqApvvMhMw2XUHjt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dlSPiLxxGf9IY2Al9ckxN8ObQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yp1eNZ2DtfIikOVciKZTcqne.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Barthezz Brick op 16-03-2022 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24

almightyarjen

When does the hurting stop?

Barthezz Brick schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:37:
Voor de liefhebbers;

De wachttoren is onderdeel van het grotere Venetië geheel, maar was op zichzelf al een heel project. Alleen de toren is al 7500 onderdelen sterk.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel gaaf _/-\o_

Zie ik nou golven in het water of is dat gezichtsbedrog?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barthezz Brick
almightyarjen schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:42:
[...]

Heel gaaf _/-\o_

Zie ik nou golven in het water of is dat gezichtsbedrog?
Thx! En nee, dat is zeker geen gezichtsbedrog. Het gehele water is opgebouwd uit golvend water. Maakt het net weer wat realistischer. Zitten alleen al in het water een 75/80K stenen... 😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 21:07
Barthezz Brick schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:37:
Voor de liefhebbers (krijg filmpje niet zichtbaar..);

Alleen de toren al 7500? Klopt dit?

Niet dat ik je geloof maar het lijkt niet zo groot of er moet in het binnenwerk heel wat zitten?

Overigens complimenten, ziet er prachtig uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Loader schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Alleen de toren al 7500? Klopt dit?

Niet dat ik je geloof maar het lijkt niet zo groot of er moet in het binnenwerk heel wat zitten?

Overigens complimenten, ziet er prachtig uit.
Merci! En de 7500 onderdelen kloppen helaas wel. Iedere tile is en zit los verbonden aan de core constructie. Iedere tile gebruikt 5 onderdelen ter verbinding. De toren is verder 24tiles qua cirkel etc. etc. Uiteindelijk kom je op een 7500 onderdelen 😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Barthezz Brick schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:44:
[...]Zitten alleen al in het water een 75/80K stenen... 😑
WTF! 7(8)7

Held! d:)b

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mir4dor
Ha, mijn vrije woensdag. Even naar het strand en dan weer snel naar huis om de GT40 af te bouwen; https://rebrickable.com/m.../10295-ford-gt40/#details
Bizar leuke build weer, opmerkelijke technieken. Eigenlijk jammer dat ie al klaar is :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUwjUhbB9tGsn49lFPoIFsMI1iE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ApnG2kXnmAMFIYaDBHvks6v0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFNTmNTFnppUx2qku7e068qXvYE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qZSyMziajsvbSABAhzE8G1O.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHIFZJij1PXnkP1eP51o67XK7hQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5UTsdZ07o1fYGeIYNIuFUOz.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ywP6qcM3EKtT2TfeX20lPI-F68=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4clrt69LV3jP9hyQxyQuVZOl.jpg?f=fotoalbum_tile

En even naast het grote broertje;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYJj2r7bRXzQzXg6P9iSEs-QaUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0H8zzDCF4McxLeFO9bG6sVg.jpg?f=fotoalbum_large
Eigenlijk jammer dat ik de Corvette uit elkaar moest halen, de Lamborghini moet ik ook nog eens doen. Firas held. Zit nu echt te twijfelen nog een Porsche erbij te halen :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

mir4dor schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:40:
Eigenlijk jammer dat ik de Corvette uit elkaar moest halen, de Lamborghini moet ik ook nog eens doen. Firas held. Zit nu echt te twijfelen nog een Porsche erbij te halen :+
Ik heb hetzelfde dilemma :9
De Countach vind ik way gaaf! De originele 911 turbo is dat ook. En deze GT40 ziet er ook erg gelikt uit.
Damn you Firas, I need more Porsches! :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seAp9DJGDiAB2QTyf8aq5eNDGvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8fTh5JFJroHBm2TAHnSpxoN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1i_aTHLTMFVzm9UBeGxoNWsg89I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0sjgfLqG6Qk8tDbTIYoCzO9R.jpg?f=fotoalbum_large
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
QuattroNL schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:01:
[...]

Ik heb hetzelfde dilemma :9
De Countach vind ik way gaaf! De originele 911 turbo is dat ook. En deze GT40 ziet er ook erg gelikt uit.
Damn you Firas, I need more Porsches! :Y

[Afbeelding]

[Afbeelding]
<3
Ja zo gaaf! Zitten de velgen nu "binnenstebuiten" ? Was me nog niet opgevallen.
Zelf heb ik trouwens andere velgen onder de GT40 gezet. Best comfortabel als je wat extra Lego in huis hebt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Barthezz Brick schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:04:
[...]

Merci! En de 7500 onderdelen kloppen helaas wel. Iedere tile is en zit los verbonden aan de core constructie. Iedere tile gebruikt 5 onderdelen ter verbinding. De toren is verder 24tiles qua cirkel etc. etc. Uiteindelijk kom je op een 7500 onderdelen 😑
Zitten die tiles dan goed vast? Ik heb een tijdje geleden ook eens een poging gedaan om een kasteeltoren te bouwen met tiles, maar die zaten dan met 1 stud vast en dat was niet heel stevig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
chrisO schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:40:
[...]

Zitten die tiles dan goed vast? Ik heb een tijdje geleden ook eens een poging gedaan om een kasteeltoren te bouwen met tiles, maar die zaten dan met 1 stud vast en dat was niet heel stevig :|
Ja hoor. Ik kan gewoon in de cylinder knijpen en er gebeurd dan niets. Hij is 'perfect' 24tiles rond. Dus door het ontbreken van enige kieren en door in het verband te werken zorgt het geheel voor een stevige cylinder.

De toren zelf is modulair. Wel zo handig voor vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

mir4dor schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:07:
[...]

Ja zo gaaf! Zitten de velgen nu "binnenstebuiten" ? Was me nog niet opgevallen.
Klopt, een Countach heeft hele diepe (15") velgen. Past perfect zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bvsteyn
mir4dor schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:40:
Ha, mijn vrije woensdag. Even naar het strand en dan weer snel naar huis om de GT40 af te bouwen; https://rebrickable.com/m.../10295-ford-gt40/#details
Bizar leuke build weer, opmerkelijke technieken. Eigenlijk jammer dat ie al klaar is :9
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

En even naast het grote broertje;
[Afbeelding]
Gaaf! Ik heb nu de Mustang staan en moet eigenlijk nog een Porsche erbij om deze GT40 te maken.
En ik wil de corvette en lambo ook nog maken. Pff...knap werk weer van die Firas!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTGKsNhZcWbE-hgAfrzn1-w9wIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f9DpmjScZFrSPoloWTOqeFi7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Barthezz Brick schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Ja hoor. Ik kan gewoon in de cylinder knijpen en er gebeurd dan niets. Hij is 'perfect' 24tiles rond. Dus door het ontbreken van enige kieren en door in het verband te werken zorgt het geheel voor een stevige cylinder.

De toren zelf is modulair. Wel zo handig voor vervoer.
Super tof gemaakt! Als ik zo brutaal mag zijn om te vragen: Hoe ben je hier voor te werk gegaan om dit voor elkaar te krijgen? :)
Heb je het eerst digitaal uitgewerkt? Ik ben wel erg benieuwd naar de bouwtechniek aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Tijll schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:09:
Via marktplaats zijn de grotere technic sets goed verkocht, daar heb ik niks op aan te merken. Maar de city sets (groot en klein) willen maar niet verkopen.
Sorry voor de late reactie, maar ik liep nogal achter ;)

Ik denk dat er ook meespeelt is dat een Technic set een tijdje is verkocht en daarna vervangen door een compleet andere set.

Bij Classic Town/City etc speelt dit minder omdat er om de zoveel tijd wel een nieuwe versie komt. Kijk maar eens hoeveel verschillende politiebureaus of politieauto's er zijn geweest.

Dan moet je het net hebben van iemand die per se die set wil hebben (nostalgie of wat dan ook) en niet "gewoon" de laatste versie koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 13:27

JB

Cédric roelt!

Evertt schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:42:
Ben nog bezig met de McLaren F1. Alleen zet ik er geen stickers op. Ik heb altijd het probleem dat het los laat of gaat verkleuren.

Verder leuke set om te bouwen. Ik blijf wel een nadeel vinden dat er geen instructie is op .pdf formaat.

Hierna toch is kijken voor een leuke technic moc set.
Hoe groot wordt ie nu? Is dat dezelfde schaal als de Porsche, Bugatti en Lamborghini? Deze vind ik ook wel heel erg gaaf namelijk :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:00:
[...]

Hoe groot wordt ie nu? Is dat dezelfde schaal als de Porsche, Bugatti en Lamborghini? Deze vind ik ook wel heel erg gaaf namelijk :)
De F1 is ook schaal 1:8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan moet ik 'm ook hebben :P RBR zal wel niet komen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
[...]

Dat weet ik niet heb deze sets niet.
Staan wel nog op de verlanglijst.

Maar volgens mij wel op de Lego site staat de afmetingen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:16
[b]JeroenE in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"Bij Classic Town/City etc speelt dit minder omdat er om de zoveel tijd wel een nieuwe versie komt. Kijk maar eens hoeveel verschillende politiebureaus of politieauto's er zijn geweest.

Dan moet je het net hebben van iemand die per se die set wil hebben (nostalgie of wat dan ook) en niet "gewoon" de laatste versie koopt.
Of het moet een monorail zijn natuurlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 15:03
[...]

F1 McLaren is 65 cm lang.
Bugatti 56 cm
Lambo 57 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Andreas92 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:42:
[...]

F1 McLaren is 65 cm lang.
Bugatti 56 cm
Lambo 57 cm
Ja het is meer dat de schaal hetzelfde is. Ik vind die witte Porsche alsmede Ferrari weer jammer. Wil ik niet omdat ze afwijken van die andere 3.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
KrusT schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:30:
Of het moet een monorail zijn natuurlijk ;(
Dat is dan ook een set waarvan er niet nog steeds iedere paar jaar een nieuwe uitkomt.

Er zijn vast nog wel meer sets die in trek zijn omdat er gewoon geen (of veel minder) nieuwe modellen van uit komen.

Maar ik bedoelde meer de "standaard" setjes als autootje met minifig die er in heel veel varianten zijn en waarbij het niet per se zo is dat een auto uit 1983 snel verkoopt omdat je nu ook een heleboel autootjes met minifig kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisO
JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:43:
[...]

Ja het is meer dat de schaal hetzelfde is. Ik vind die witte Porsche alsmede Ferrari weer jammer. Wil ik niet omdat ze afwijken van die andere 3.
Schaal v/d McLaren F1 is ~1 : 8.3 (afgaande op de lengte v/d auto en banden). De McLaren hoort dan wel weer bij de Porsche en Ferrari, want het zijn alle 3 overpriced licensed empty shells :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
chrisO schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Schaal v/d McLaren F1 is ~1 : 8.3 (afgaande op de lengte v/d auto en banden). De McLaren hoort dan wel weer bij de Porsche en Ferrari, want het zijn alle 3 overpriced licensed empty shells :F
Je bent nog vergeten: overladen met stickers. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gewoon niet kopen dan als je ze overpriced vind, niet vind passen qua schaal, te kaal vind qua functionaliteit of je stoort aan de stickers :)

Ik koop in elk geval niks meer totdat ik m'n backlog heb weggewerkt en daar kom ik voorlopig nog niet aan toe. De witte porsche geeft me al genoeg bouwopties om de rest van het jaar mee door te komen :+

[ Voor 42% gewijzigd door Gim op 17-03-2022 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

chrisO schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Wat mis je dan bij de McLaren F1?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:16:
Gewoon niet kopen dan als je ze overpriced vind, niet vind passen qua schaal, te kaal vind qua functionaliteit of je stoort aan de stickers :)

Ik koop in elk geval niks meer totdat ik m'n backlog heb weggewerkt en daar kom ik voorlopig nog niet aan toe. De witte porsche geeft me al genoeg bouwopties om de rest van het jaar mee door te komen :+
Kan jij 45/50% korting op een set (die op je wensenlijst staat) weer staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:45:
[...]

Kan jij 45/50% korting op een set (die op je wensenlijst staat) weer staan? :+
Haha >:) Daar kan ik op dit precieze moment volmondig ja op zeggen :) Enerzijds omdat m'n wensenlijst echt maar een klein lijstje is, anderzijds omdat diverse sets toch niet met 50% korting in de schappen liggen of nog niet eens op de markt zijn gebracht :P

Technic tow truck, winter village, horizon zero dawn setje, van Gogh ideas setje. Alleen de tow truck zie ik in aanmerking komen voor zo'n scherpe korting, maar daar heb ik geen haast mee... het wensenlijstje is geen must-have lijst :) En zolang LEGO sets zoals die Vespa op de markt brengen i.p.v. een toffe wagen komt het ook in die hoek wel goed :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 17-03-2022 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:29:
[...]

Heb je effe?
- Geen indicatie van radiatoren of turbo's of uitlaten. Dit was echt wel het minimum wat ze hadden kunnen doen.
- Geen technisch bedienbare DRS of afneembaar/opklapbaar bodywork zoals bij de F1 williams enzo
- Gat in bodywork waar je de motor kan zien is totaal niet realistisch.
- Gemiste kans om eindelijk eens passende slicks uit te brengen (met bredere achterbanden) met een mooie Pirelli print op de zijkant.
- Halo ziet er niet uit.

Verder jammer dat de kleuren van de 2021 auto zijn, maar met wat stijl-elementen van de 2022 FIA showcar. Maar wel op de doos groot 2022 zetten. Maar dit vind ik meer jammer dan dat het me weerhoudt de set te kopen.

/edit: En dan laat ik nog dingen weg als de push-rod voorwielophanging, waar de echte 2022 McLaren een pull-rod ophanging heeft. Maar de samenwerking met McLaren zal niet zo nauw geweest zijn dat ze dit mochten weten. Ik vond het ook vreemd dat de Lego set een paar dagen voor de officiele auto onthuld werd. Gemiste kans om dit samen te doen, of zou dat gedaan zijn om de teleurstelling van de livery te voorkomen?

[ Voor 28% gewijzigd door zonoskar op 17-03-2022 13:12 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

rammes

koekebakker 1e klas

ik zag in deze video dat de minifigs in die leuke cases bewaard worden, weet iemand onder welke naam ik die op bricklink kan vinden? (of een andere Nederlandse leverancier?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rammes schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:03:
ik zag in deze video dat de minifigs in die leuke cases bewaard worden, weet iemand onder welke naam ik die op bricklink kan vinden? (of een andere Nederlandse leverancier?
[YouTube: Top 10 Rarest LEGO Minifigures at Atlanta Brick Co!]
begin zie ik volgensmij de orginele van lego zelf

zelf heb ik van die dingen uit china;
https://www.aliexpress.co...t=minifigure+display+case

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisO
JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:29:
[...]

Zonoskar heeft al heel veel dingen gemeld die missen.
De vorige Technic F1 wagen dateert van 2013 (Grand Prix Racer). deze heeft meer functies en was een stuk goedkoper. Daarnaast is de wielophanging van de McLaren F1 vrijwel identiek aan de wielophanging van de Grand Prix Racer. Dus 9 jaar later met tientallen nieuwe onderdelen/panels in het assortiment verwacht je toch wel iets beters, niet iets wat minder is.
Deze set is gewoon (te)snel gemaakt, met in gedachte dat de display-AFOL / McLaren fanboy/girl de set toch wel koopt :| .

Ik wacht wel op een 50% kortingsactie, zodat ik de set als partpack kan kopen.

Maar als je de set mooi vind, dan moet je hem gewoon kopen, maar je kunt de set absoluut niet vergelijken met de 1:8 technic supercars. De F1 McLaren heeft maar 9! 'tandwielen'. Als het geen haast heeft dan kan je wachten op een goede aanbieding (40-50% moet makkelijk lukken met Technic sets).

[ Voor 15% gewijzigd door chrisO op 17-03-2022 14:16 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
LEGO Back To The Future Time Machine 10300 Official Announcement!

https://www.brickfinder.n...-skNLtEZ0D_k42wawVa-8VY_E

Afbeeldingslocatie: https://www.brickfinder.net/wp-content/uploads/2022/03/LEGO-Back-To-The-Future-Time-Machine-10300-01.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.brickfinder.net/wp-content/uploads/2022/03/LEGO-Back-To-The-Future-Time-Machine-10300-05.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.brickfinder.net/wp-content/uploads/2022/03/LEGO-Back-To-The-Future-Time-Machine-10300-02.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.brickfinder.net/wp-content/uploads/2022/03/LEGO-Back-To-The-Future-Time-Machine-10300-06.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door leosand op 17-03-2022 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Die DeLorean zit er toch wel heel vet uit, die wil ik echt wel hebben.
Wel beetje afhankelijk van de prijs, verwacht dat dit geen goedkope set gaat worden.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 22:07
Dat ziet er nou eens goed uit. Chromen onderdelen (toch?), minifigs erbij. Vrees alleen dat de voorwielen niet kunnen sturen, maar goed.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:38
Via bouwsteentjes.info

Thema: LEGO Creator Expert (18+)
Setnr: 10300
Naam: Back to the Future – Time Machine
Aantal onderdelen: 1872
Aantal Minifigures: (2) Doc Brown en Marty McFly
Verkoopadviesprijs: €169,99
Releasedatum: 1 april 2022 (01:00 uur)
Waar te koop: Tijdelijk exclusief verkrijgbaar via LEGO.com
Afmetingen: 12cm hoog, 19cm breed en 35cm lang
Bijzonderheden: Keuze uit om de DeLorean uit Back to the Future I, II of II te bouwen. De set kan naar gelang makkelijk omgebouwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:29
wlchris schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:19:
Via bouwsteentjes.info

Thema: LEGO Creator Expert (18+)
Setnr: 10300
Naam: Back to the Future – Time Machine
Aantal onderdelen: 1872
Aantal Minifigures: (2) Doc Brown en Marty McFly
Verkoopadviesprijs: €169,99
Releasedatum: 1 april 2022 (01:00 uur)
Waar te koop: Tijdelijk exclusief verkrijgbaar via LEGO.com
Afmetingen: 12cm hoog, 19cm breed en 35cm lang
Bijzonderheden: Keuze uit om de DeLorean uit Back to the Future I, II of II te bouwen. De set kan naar gelang makkelijk omgebouwd worden.
Flink aan de prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
€30 goedkoper dan de Ecto-1 adviesprijs. Ecto-1 is qua retail prijs ook voor een stuk minder aangeboden, dus kwestie van wachten op een goede aanbieding.

Maar wel een (bestickerde) hoverboard, maar geen sports almanac? Jammer :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 17-03-2022 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Gim schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:22:
[...]

€30 goedkoper dan de Ecto-1 adviesprijs. Ecto-1 is qua retail prijs ook voor een stuk minder aangeboden, dus kwestie van wachten op een goede aanbieding.

Maar wel een sticker hooverboard, maar geen sports almanac? Jammer :+
Ik vind de prijs ook wel meevallen, maar deze is wel een stuk kleiner dan de Ecto-1. De DeLorean is net zoiets als de James Bond Aston Martin DB5 en heeft ook dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
chrisO schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:26:
[...]

Ik vind de prijs ook wel meevallen, maar deze is wel een stuk kleiner dan de Ecto-1. De DeLorean is net zoiets als de James Bond Aston Martin DB5 en heeft ook dezelfde prijs.
Waarom zit er trouwens een banaan bij de DeLorean set. Ik heb de films al een poosje niet meer gezien, maar de banaan zegt me even niks. Of is die erbij gelegd voor de schaal? Althans zie wel vaker een banaan bij een gebouwde set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Helaas zal de DeLorean eerst een tijd exclusive via Lego te krijgen zijn.
Zal waarschijnlijk wel een aantal maanden duren voor hij elders te krijgen is verwacht ik.

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Gim Die banaan is om in de fusionreaktor te gooien. In de film gebruiken ze een bananenschil, maar een hele banaan zal ook wel werken.

[ Voor 49% gewijzigd door zonoskar op 17-03-2022 14:40 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
ReVision. schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:28:
Helaas zal de DeLorean eerst een tijd exclusive via Lego te krijgen zijn.
Zal waarschijnlijk wel een aantal maanden duren voor hij elders te krijgen is verwacht ik.
Dus met Pasen kan LEGO gaan stunten met een GWP zodat men massaal die set bij LEGO koopt. En dan tegen de tijd dat we richting decembermaand gaan kan Amazon.de ermee aan de slag :P

@zonoskar ooooh ja dat was hem. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 17-03-2022 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 16:37

D75

Gim schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Waarom zit er trouwens een banaan bij de DeLorean set. Ik heb de films al een poosje niet meer gezien, maar de banaan zegt me even niks. Of is die erbij gelegd voor de schaal? Althans zie wel vaker een banaan bij een gebouwde set :P
Op een gegeven moment ging er toch afval in om hem van energie te voorzien? Waren dat geen bananenschillen?

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik vind persoonlijk dat ze beter een ander set nummer hadden kunnen 'bedenken'. Iets in de trend van 211015 óf 102115 :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 22:07
zonoskar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:28:
[YouTube: LEGO 10300 Back to the Future DeLorean time machine detailed preview]
@Gim Die banaan is om in de fusionreaktor te gooien. In de film gebruiken ze een bananenschil, maar een hele banaan zal ook wel werken.
[YouTube: Mr Fusion - Back to the Future II]
De voorruit is 10 bij 14 studs, dat lijkt ideaal voor de Porsche->Countach MOC :-)

Hier het mechanisme hoe je de wielen in flight-mode kunt zetten : YouTube: [Română] Review LEGO DeLorean - Back To The Future (10300) | #3

en zelfs een folietje op de voorruit : YouTube: [Română] Review LEGO DeLorean - Back To The Future (10300) | #3

[ Voor 23% gewijzigd door WVL_KsZeN op 17-03-2022 15:04 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:12
Grappig dat ik die video toch even kijk. Hij heeft het over de Black Falcon castle minifigures waarbij de vogel naar links ipv rechts kijkt. Ik speur eens door mijn stapel Lego poppetjes... vind ik er gelijk twee van haha.

Zo zeldzaam toch niet kennelijk :P. Zoals hij zegt staan ze ook nergens specifiek te koop, dus of ze nou werkelijk wat waard zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
OMG die BTTF DeLorean... Ik denk dat dit de eerste set wordt waar ik 's nachts klaar zit om te bestellen...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Unboxing & speedbuild van de DeLorean is hier te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Vreemd dat racingbrick zegt dat hij de doos nog niet mag open maken, maar die Brick Depot heeft hem al gebouwd. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
WVL_KsZeN schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:00:
[...]

De voorruit is 10 bij 14 studs, dat lijkt ideaal voor de Porsche->Countach MOC :-)
Scherp ! Meteen een stuk of wat inslaan als deze voor een redelijke prijs worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
zonoskar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:27:
Vreemd dat racingbrick zegt dat hij de doos nog niet mag open maken, maar die Brick Depot heeft hem al gebouwd. Raar.
Misschien een fout van Brick Depot. Geniet er van zo lang het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:58

RBH

zonoskar schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:27:
Brick Depot schijnt een soort van winkelketen te zijn die vaak lak heeft aan die embargo's las ik laatst op Eurobricks. Ze hadden ook al als eerste een speed build video van de McLaren F1.

Wel serieus gaaf die DeLorean! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Tot dat er mini figs bij zitten! Dat hadden ze bij de Ecto ook mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 21:07
Blij met formaat van deze auto, iets van de mustang. De ghostbusters auto vond ik wat te groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Instant Buy, It Is.... :+

En de banaan gaat uiteraard samen met het blikje in Mr. Fusion..... :P

[ Voor 21% gewijzigd door Will_M op 17-03-2022 16:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 08:21
Gim schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:
[...]

Dus met Pasen kan LEGO gaan stunten met een GWP zodat men massaal die set bij LEGO koopt. En dan tegen de tijd dat we richting decembermaand gaan kan Amazon.de ermee aan de slag :P

@zonoskar ooooh ja dat was hem. 8)
Mini flux capacitor als GWP? :P

Great Scott, dit topic is wel actief als het om BttF gaat :o

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:31:
[...]

Mini flux capacitor als GWP? :P

Great Scott, dit topic is wel actief als het om BttF gaat :o
Ik zat eerder te denken aan een wagen met mest en Biff als minifiguur :+ Een mini busje met Libische micro figuur terroristen in een polybag kan ook natuurlijk :X

[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 17-03-2022 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Oh die gaat er echt wel komen. En dan MOCcen naar de Deluxo van GTA online :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Was deze al langs gekomen?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Ottooo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:03:
[...]

Super tof gemaakt! Als ik zo brutaal mag zijn om te vragen: Hoe ben je hier voor te werk gegaan om dit voor elkaar te krijgen? :)
Heb je het eerst digitaal uitgewerkt? Ik ben wel erg benieuwd naar de bouwtechniek aan de binnenkant.
Thx en vragen mag altijd. Als je naar de foto's kijkt zie je de techniek wel zitten en ik werk niks digitaal uit. Ik rommel gewoon wat aan met echte stenen om te creëren wat ik wil maken. Dit begint in mijn hoofd met het idee om een ronde toren te ontwerpen. De hoe en waarmee die volgen tijdens het testen en bouwen wel 😅

[ Voor 4% gewijzigd door Barthezz Brick op 17-03-2022 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:15
Speelgoedwinkel zevenspoor in zevenhuizen

www.zevenspoor.nl

Daar heb ik die dingen vandaan voor 1 en voor 2 minifiguren. Zijn daar goedkoper dan bij ALI

Ik betaalde 2,50 voor een enkele en ik dacht 4 euro voor een dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
_O_ DeLorean. Ook slim gedaan dat je meerdere builds hebt van de verschillende BTTF films. Nu nog een A-team bus en een KITT en dan is het echt onweerstaanbaar jeugdsentiment in serie.

[ Voor 34% gewijzigd door Afas op 17-03-2022 19:49 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007

FeaR

In GoT we trust

Afas schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:48:
Nu nog een A-team bus en een KITT en dan is het echt onweerstaanbaar jeugdsentiment in serie.
En een Nederland Limited Edition
Honda Prelude van Bassie en Adriaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 175 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .